Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Проїзд на Бессарабці між ринком і Ареною звільнили від авто і зробили пішохідною зоною

Автомобільні податки покривають утримання й розвиток вулиць міста лише приблизно на третину
Це  на 33% більше ніж сплачують подітків  за користування дорожньою інфраструктурою велосипедисти  і пролетарії з дотаційного ГТ.
Головними джерелами поповнення бюджетів міст є податки, які сплачують усі працівники та підприємці, незалежно від того, на чому вони пересуваються
Написано так ніби  автомобілісти які сплачують  паливний акциз  не підприємці і не працівники. А всього лише капосні  автолюбітєлі які - їздять без діла  і паркуються по тротуарах.
 :facepalm1:
пс.
Все решта також перекручено  ,як і заведено в урбанутих  неокомуяк.
А додаткові податки, які платять автомобілісти, йдуть переважно на міжміські дороги загального користування.

https://dailylviv.com/news/ekonomika/shist-terhromad-otrymaly-98-mln-hrn-aktsyzu-na-palne-khto-skilky-94350
Цитувати
.
Уже вчора територіальним громадам області надійшли кошти з  акцизного податку з пального. Загалом область отримала 206 млн грн
 Це кошти за весь третій квартал і перші дні жовтня
Найбільше поповнився бюджет Львівської територіальної громади –57 млн грн. Окрім того, Сокільницька ТГ отримала 11 млн грн, Солонківська – 9 млн грн, Давидівська, Яворівська і Зимноводівська – по 7 млн грн.

Загалом постанова уряду дозволить розподілити між місцевими бюджетами в Україні 2,6 млрд грн податку, які станом на кінець вересня 2021 року зберігалися на казначейському рахунку.
І це за один квартал.Реконструкц ія Вул Бандери оцінюють у 200млн.
Тобто за рік,навіть враховуючи що уряд дуже неохоче повертає кошти на місця збору,та й не всі ,автомобілісти ПОВНІСТЮ(з підземними комунікаціями) можуть відремонтувати магістральну вулицю,на якій урбануті отримають велодоріжку. Не кажучи вже про менш затратні ремонти полотна і дрібніші вулички.
https://tvoemisto.tv/blogs/shcho_nova_postanova_uryadu_oznachaie_dlya_byudzhetiv_gromad_lvivshchyny_118833.html
Цитувати
Для Львівщини це збережених близько 600 млн грн на рік, які можуть піти на різні потреби громад (освіта, культура, дороги, інфраструктура). Наприклад, конкретно для Львівської громади це 130 млн грн, для Солонківської ОТГ – 20 млн грн, для Зимноводівсьої ОТГ – 25 млн грн тощо. І головне: кожна громада сама вирішить, на що пріоритетно використати кошти.

Але самі цифри виглядають дуже абстрактно. Тому давайте спробуємо їх конвертувати в щось більш конкретне. Так, за 600 млн грн на рік по всій Львівщині можна побудувати приблизно 5-6 нових шкіл, 7-8 садочків і 8 амбулаторій. Також ці кошти можуть іти на доплати медикам, вчителям, підтримку малого бізнесу тощо.
   
600 млн на Львівську область - це пил

Навіть не варто казати що це реальні якісь гроші на щось впливають

От для малих сільських  громад  - це дійсно джерело суттєве якщо є заправка і дає стабільно гроші

Але обговорення тут таких громад не стосується
   
600 млн на Львівську область - це пил

Навіть не варто казати що це реальні якісь гроші на щось впливають

От для малих сільських  громад  - це дійсно джерело суттєве якщо є заправка і дає стабільно гроші

Але обговорення тут таких громад не стосується
Цо це було?
   
А там є гараж, наприклад, в ЦУМі. Але ж козаченьку-господарю життя на умовному мерседесі треба заплатити (!) і ще пішки пройти.

Де припаркувати автомобіль біля ТРЦ Gulliver та БЦ «Парус»?

У радіусі 5-хвилинної ходьби від цієї локації є 1630 паркомісць на муніціпальних майданчиках та в приватних паркінгах:
БЦ "Парус", вул. Мечникова, 2 - 250 місць
ТЦ "Гулівер", вул. Еспланадна, 1 - 380 місць
БЦ "Мандарин " та "Арена", вул. Басейна, 6 - 400 місць
ЦУМ, вул. Хрещатик, 38 - 180 місць
пл. Спортивна (НСК "Олімпіський") - 92 місця
пл. Спортивна, 1 (службовий вхід) - 99 місць
пл. Спортивна, 1 (фонтан) - 27 місць
вул. Шовковична, 39 - 50 місць
вул. Басейна - 10 місць
вул. Еспланадна - 20 місць
вул. Рогнідинська - 42 місця
вул. Шота Руставелі - 15 місць
вул. Мечникова - 58 місць
вул. Скоропадського - 18 місць

вот реально из всего знал только цум и гуливер.

хоть бы кто их отметил в вейз чтобы предлагало.
   
вот реально из всего знал только цум и гуливер.

хоть бы кто их отметил в вейз чтобы предлагало.
так сам же и можешь :D
   
Для ебобо, которые не любят "урбанистов":


   
знахабнілий автоскот тупо стає на перехресті на аварійку і стоїть, ходе скупляється на ринок :facepalm: от де ті мусора, чому не наповнюють бюджет за рахунок бидла?
   



Ruslan Khavriuta
1 год  ·
Велодоріжка, парковка, пішохідний перехід… десять Києвів з десяти
   
Показати зображення...
Ruslan Khavriuta
1 год  ·
Велодоріжка, парковка, пішохідний перехід… десять Києвів з десяти
Донецька машина 100%
   
Показати зображення...
Ruslan Khavriuta
1 год  ·
Велодоріжка, парковка, пішохідний перехід… десять Києвів з десяти
Вообще не понимаю - фотка есть, номер есть, почему штраф автоматом дебилу не прилетает ? В чем проблема проехаться полицаям пару часов с камерой 360° и понавыписывать в теплом помещении потом пару сотен писем счастья ? И так день за днём, принося в бюджет сотни тысяч в день ?
   
Донецька машина 100%

АА - Киев
   
Вообще не понимаю - фотка есть, номер есть, почему штраф автоматом дебилу не прилетает ? В чем проблема проехаться полицаям пару часов с камерой 360° и понавыписывать в теплом помещении потом пару сотен писем счастья ? И так день за днём, принося в бюджет сотни тысяч в день ?

Погоди, погоди..только все настраивают, нужна разметка, потом сканеровщики, портал, законы и понеслась....еще затрахаетесь башлять.
   
АА - Киев
Цифри задвоєні. це виключно донецький прикол.
А київські номери отримав, щоб менше ненависті відчувать.
   
Вообще не понимаю - фотка есть, номер есть, почему штраф автоматом дебилу не прилетает ? В чем проблема проехаться полицаям пару часов с камерой 360° и понавыписывать в теплом помещении потом пару сотен писем счастья ? И так день за днём, принося в бюджет сотни тысяч в день ?

Без власника авто саме поліція нічого зробити не може.диряве законодавство
   
Вообще не понимаю - фотка есть, номер есть, почему штраф автоматом дебилу не прилетает ? В чем проблема проехаться полицаям пару часов с камерой 360° и понавыписывать в теплом помещении потом пару сотен писем счастья ? И так день за днём, принося в бюджет сотни тысяч в день ?
Ну подумай трохи більше що буде.Враховуючи що за совка і тепер парковок як клас не будували.
Якщо почати так масовано штрафувати на 360° ,не пройде багато часу як кмітливіші з громадян почнуть ставити владі одне незручне питання.
Кмітливіші у владі це розуміють тому коли я викликаю копа  ,навіть на таких які стоять під знаком і навіть коли водій присутній не кожен коп штрафує.
В них там якась негласна тема є,сто відсотків.
   
Погоди, погоди..только все настраивают, нужна разметка, потом сканеровщики, портал, законы
:S
   
Без власника авто саме поліція нічого зробити не може.диряве законодавство
Львівська і з власником не може.
2 випадки із двох.
   
 :(  Здається на ФУПі була новина...що міст Патона з 29.11.21 по 29.01.22 повністю закривається та стає на ремонт...
 :( Щось ніфіга сьогодні не закрито...
Хто в темі, де та гілка про ремонт мосту Патона? Дякую...
   
Вообще не понимаю - фотка есть, номер есть, почему штраф автоматом дебилу не прилетает ? В чем проблема проехаться полицаям пару часов с камерой 360° и понавыписывать в теплом помещении потом пару сотен писем счастья ? И так день за днём, принося в бюджет сотни тысяч в день ?
навіщо, краще фопам обов‘язок складського обліку нав‘язати і обов‘язкове рро, щоб на пучок укропу фіскальний чек видавали, інакше конфіскація усього майна [ua]
   
Отут бахматов трохи потоптався по цьому випадку. Каже, треба все системно вивчити і перепланувати, а не локально штрикати
   
і дивиться ж хтось таку «анолітєку» :facepalm1:
   
На Хрещатику в наступному році під час реконструкції облаштують два нові наземні пішохідні переходи, повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов. Також переходи облаштують на вулиці Мазепи біля станції метро «Арсенальна», через бульвар Шевченка біля метро «Університет» та на площі Перемоги.

Створення наземного переходу на Арсенальній офіційно ухвалили в листопаді. Його створять коштом інвестора, який реконструював Арсенальну площу.

Проєкт облаштування наземного переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем Громадського бюджету у вересні 2019 року. Його досі не реалізували. Створення цього переходу нібито блокує поліція.

Раніше ми писали, що наземним переходом біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Його створення критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.
   
Раніше ми писали, що наземним переходом біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Його створення критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.
Якісь розрахунки б навели.
Хоча навіщо і так все правильно ,вони ж приклад  з європи беруть.

В такому разі якщо все так просто ,потрібно кожні 50 м робити перехід  і  таким чином  збільшувати  пропускну здатність решти доріг.
А на виділених смугах для ГТ ,  переходи домальовувати взагалі кожні 25м,бо вони в пріоритеті.
   
Якісь розрахунки б навели.
Хоча навіщо і так все правильно ,вони ж приклад  з європи беруть.

В такому разі якщо все так просто ,потрібно кожні 50 м робити перехід  і  таким чином  збільшувати  пропускну здатність решти доріг.
А на виділених смугах для ГТ ,  переходи домальовувати взагалі кожні 25м,бо вони в пріоритеті.

Ще б на тих переходах наші водії не чавили б регулярно пішоходів,то взагалі б супер було
   
На Хрещатику в наступному році під час реконструкції облаштують два нові наземні пішохідні переходи, повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов. Також переходи облаштують на вулиці Мазепи біля станції метро «Арсенальна», через бульвар Шевченка біля метро «Університет» та на площі Перемоги.

Створення наземного переходу на Арсенальній офіційно ухвалили в листопаді. Його створять коштом інвестора, який реконструював Арсенальну площу.

Проєкт облаштування наземного переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем Громадського бюджету у вересні 2019 року. Його досі не реалізували. Створення цього переходу нібито блокує поліція.

Раніше ми писали, що наземним переходом біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Його створення критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.
гінацид вадітєлів продовжується :(
   
На Бессарабській площі почали встановлювати клумби з хвойними рослинами, щоб захистити пішохідну зону від заїзду автівок, пише Київ.Media.

Показати зображення...
Спочатку зону для пішоходів відокремили антипаркувальними стовпчиками, однак їх зруйнували, а хаотичне паркування на пішохідній частині площі продовжилося. Тоді поруч з делініаторами комунальники встановили бетонні блоки, але вже за добу плити прибрали. За неофіційною інфомацією, на площі планують встановити святкові ятки та новорічний декор.

Проще, дешевле и надёжнее - построить в этом проезде тротуар. Кстати, не немного дороже всех этих столбиков, хвойных деревьев в бочках и бетонных блоков. А может даже дешевле.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія