Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Прихожани УГКЦ такого самого менталітету, як прихожани УПЦ УП та УАПЦ!
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Прихожани УГКЦ такого самого менталітету, як прихожани УПЦ УП та УАПЦ!

Ангелики по цій Землі не ходять.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Ця мендивошка навмисно очорнює греко-католицизм, цитуючи якусь маячню про якісь "чорні ради"!

Ще в Канаді навчили брехати та перекручувати на свій манер. Річ йде саме про осіб Ґузара та Шептицькоґо а не ґреко-католицизм.

 Якась "чорна рада" кричуще невіґластво.
 
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

пістєц скільки брєда :facepalm:
католицька церква одна
літургучні традиції різні
візантійська ,антіохійська,латинська і тд
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?


Если не будет обьединения то столкновение неизбежно. Это должно быть понятно. Мне потому и не понравилось глухое молчание УГКЦ по поводу томоса.

Що за маячня? У РФ є своя нечисленна російська греко-католицька церква. Якщо об'єднання не буде  зіткнення неминучі?
У Румунії в Трансільванії греко-католиків більше пiвмільйона--зіткнення неминучі?

Количество грекокатоликов в Румынии по данным переписи 2002 года
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D0%BC%D1%8B%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%8C
У США скільки церков ??
Товариш Ольга, ви про що?

Останнє редагування: 12 жовтня 2018 18:47:39 від bassarabia
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Ще в Канаді навчили брехати та перекручувати на свій манер. Річ йде саме про осіб Ґузара та Шептицькоґо а не ґреко-католицизм.

 Якась "чорна рада" кричуще невіґластво.

http://podrobnosti.ua/2042626-zasnovnik-sekti-z-lvova-buv-agentom-spetssluzhb-cheh-vdeo.html

Догналіт?
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Та все нормально там з Гузаром і з Шептицьким .
Це ж не їхня проблема , що вони говорили одне , а дехто розумів щось інше .



   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

пістєц скільки брєда :facepalm:
католицька церква одна
літургучні традиції різні
візантійська ,антіохійська,латинська і тд

Здавалось би це так просто і логічно , що люди в РІЗНИХ місцях можуть мати РІЗНІ форми , скажімо так , "церковної поведінки " , при цьому сповідуючи ту саму " ідеологічну доктрину " .
Але ж ні , прості речі просто не налазять декому на  голову .  :(
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

http://podrobnosti.ua/2042626-zasnovnik-sekti-z-lvova-buv-agentom-spetssluzhb-cheh-vdeo.html

Догналіт?

Відповідаю Вашими словами

Цитувати
Пішла =======>
Так - зрозуміло?
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Представьте себе. В Украине существует отдельная Римско-Католическая церковь латинского обряда. И это в основном поляки.

Та ви шо!
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?



Це  в жодний спосіб не " змова " .Просто Шептицький ( як і Гузар ) були " уніо-оптимісти " . А Хомишин і Коциловський - вважали , що будь які загравання з " православними " - " дурного робота " .
Я , до речі , теж так вважаю , але при цьому не можу записувати Гузара в " зрадники " , бо це об'єктивно не так , і не правда . Гузар був 100% католиком і якби я в цьому не переконався , я б цього не казав .
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Відповідаю Вашими словами


Точно!

Модераторе, повідомте IP цього ніку в СБУ - це сектант-догналіт, кремлядський агент на оплаті Ху№ла.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Та ви шо!

їй з маскви таку методичку скинули.
минулого тисячоліття ше бо нову ніхто ше не написав
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Та ви шо!

Та то Ольга десь чарку вже потягнула от і альтернатівнічаєт .  :gigi:
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

греко-католикам пофиг, как мне кажется. Отдельная церковь. Вон, как раз напротив моего дома церковь свидетелей непорочного зачатия, или там еще какого буратины. Этим тоже те томосы по барабану.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

то було б навпаки...  мабуть

Чому було б? литера "б" тут зайва.  Було! Було навпаки, згадай хоча б Коліївщину.

Згадай як Шевченко описував часи Гайдамаччини та війну українців проти уніатів

Як та галич поле криє -
Ляхи, унiати. Налiтають.
Нема, кому порадоньки дати.

Ще згадай як Богдан Хмельницький обклавши Львів у 1648 році взяв викуп та пішов назад, до України, сказавши, що чужої землі нам не треба. Тобто Хмельницький не вважав Галичину Україною, бо в той час не було підстав так вважати. Уніатська церква не давала тоді підстав вважати Галичину Україною.

А ось патріотами вони почали становитись лише наприкінці XVIII століття, коли Російська Імперія захопивши правобережну Україну розпочала процес ліквідації Унійської Церкви.

   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Чому було б? литера "б" тут зайва.  Було! Було навпаки, згадай хоча б Коліївщину.

Згадай як Шевченко описував часи Гайдамаччини та війну українців проти уніатів

Як та галич поле криє -
Ляхи, унiати. Налiтають.
Нема, кому. Порадоньки дати.

Ще згадай як Богдан Хмельницький обклавши Львів у 1648 році взяв викуп та пішов назад, до України, сказавши, що чужої землі нам не треба. Тобто Хмельницький не вважав Галичину Україною, бо в той час не було підстав так вважати. Уніатська церква не давала тоді підстав вважати Галичину Україною.

А ось патріотами вони почали становитись лише наприкінці XVIII століття, коли Російська Імперія захопивши правобережну Україну розпочала процес ліквідації Унійської Церкви.
дурню ,в києві було в той час більше уніатів як в галичині
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Точно!

Модераторе, повідомте IP цього ніку в СБУ - це сектант-догналіт, кремлядський агент на оплаті Ху№ла.


Стукачок, яких було баґато і серед ґреко-католиків !


Ось як виґлядає ґреко-католицький ксьондз на відміну від квазі ґреко-католицких попів.



   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

дурню ,в києві було в той час більше уніатів як в галичині

 :laugh:
Ти знаєш , що ти цим не тільки йому мозок розірвав ?
Коли там Львівський єпископ Йосип Шумлянський перейшов в Унію в 1700 році чи в 1702 му?  :weep:
Ці " альтернативщики " реально веселять  :laugh:
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

дурню ,в києві було в той час більше уніатів як в галичині

А де я це заперечував? Згадай як Гонта різав уніатів під час Коліївщини  :)
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Стукачок, яких було баґато і серед ґреко-католиків !


Ось як виґлядає ґреко-католицький ксьондз на відміну від квазі ґреко-католицких попів.


https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0

Украї́нська правові́рна гре́ко-католи́цька церква (УПГКЦ) — незареєстрована, офіційно не визнана релігійна організація в Україні. УПГКЦ виділилась із Української Греко-Католицької Церкви у 2008—2009 роках. Державний комітет України у справах національностей і релігій відмовляє у реєстрації назви «Українська Правовірна Греко-Католицька Церква», обґрунтовуючи це «повагою до традицій та внутрішніх настанов релігійних організацій» з посиланням на Кодекс Канонів Східних Церков (ККСЦ), у якому назву «Католицька» можна використовувати лише за погодженням з офіційною церковною владою[1]. У церковних колах УГКЦ і пресі ця нова релігійна організація відома як «підгорецькі отці»[2][3] або «група Догнала», «секта Догнала», «догналівці», «догналіти» (за ім'ям засновника — Антоніна Іллі Догнала)[4], а також іноді «чорне братство»[5].

Главою самопроголошеної УПГКЦ обрано Михайла Осідача[6]. Членами постійного синоду є Антонін Ілля Догнал, Ричард Методій Шпіржик (Чехія), Роберт Самуїл Обергаусер (Словаччина) і Василь Маркіян Гітюк (Україна). Вони звинуватили керівництво Української Греко-Католицької Церкви в єресях і проголосили про створення «правовірної» церковної структури. Названі особи у 2008 році проголосили, що вони були таємно висвячені на єпископів, однак станом на вересень 2011 року не надали жодних доказів про реальність таких свячень.

З квітня 2011 року УПГКЦ вважає себе частиною самопроголошеного Візантійського Католицького Патріархату.

Історія
Маніфестація вірних УПГКЦ під стінами обласної влади у Львові[7]

Ідейним провідником цього релігійного руху є колишній чеський римо-католицький священик Антонін Догнал, який разом з іншими трьома римо-католиками (Р. Шпіржиком, Ї. Шпіржиком та Л. Юхелкою) був прийнятий до новіціату греко-католицького Чину отців Василіан у 1991 році.[8] Ще будучи римо-католицьким священиком Антонін Догнал, за твердженням його єпископа, поводиться неординарно (забороняє тяжко хворим вживати ліки, не виконує свого пастирського служіння)[9]. Перебуваючи у василіанському новіціаті Антонін (Ілля) Догнал робить спробу обманути римо-католицького оломоуцького єпископа Яна Граубнера, звертаючись до нього нібито від імені василіанського провінціала[9]. Члени проводу теперішньої Української правовірної греко-католицької церкви проявляли свою активність ще в час їхнього навчання, яке проходило у Варшаві: спільнота ченців-василіан довкола Іллі Антоніна Догнала збиралася на таємні конференції. Після повернення до рідної Чехії їхні опозиційні настрої закінчились серйозним конфліктом з керівництвом Католицької Церкви у Чеській Республіці[10].

У 2003 році ченці Чеської делегатури Антонін Ілля Догнал, Ричард Методій Шпіржик і Роберт Самуїл Обергаусер виступили за створення в Чехії громад УГКЦ. Не отримавши підтримки від католицьких структур, Антонін Догнал звертається за допомогою до протестантської деномінації — Чехословацької Гуситської церкви[11].

Після відходу на спочинок греко-католицького екзарха в Чехії єпископа Івана Лявінця на посаду чеського екзарха Ватикан призначив словака Ладислава Гучка, проти якого виступили Антонін Ілля Догнал, Ричард Методій Шпіржик і Роберт Самуїл Обергаусер. Через блокаду, організовану групою Іллі Догнала, єпископська хіротонія греко-католицького єпископа відбулася не у греко-католицькому, а у римо-католицькому храмі[10].

Серйозний конфлікт ченців Чеської делегатури ЧСВВ з католицькою ієрархією в Чеській Республіці призвів до того, що у червні 2004 року Х Генеральна Капітула Василіанського Чину святого Йосафата прийняла рішення про ліквідацію Чеської делегатури ЧСВВ. Ченців відіслали до України та Великої Британії. В Україні Управа Василіанського Чину поселила колишніх членів Чеської делегатури у Підгорецькому василіанському монастирі (Львівщина).

Переломним моментом у виокремленні Підгорецької спільноти сталася відмова п'яти монахів-василіан — Антонін Ілля Догнал, Роберт Самуїл Обергаусер, Роберт Методій Шпіржик, Василь Маркіян Гітюк, Василь Роман Шелепко — виконати декрети Управи Василіанського Чину (ЧСВВ). Згодом Василь Роман Шелепко та рідний брат Методія Роберта Шпіржіка — Кирило Їржі Шпіржик в 2008 році залишили спільноту. Василь Шелепко став священиком Бучацької єпархії УГКЦ (зараз покійний).

На початку 2005 року вищезгаданих ченців було виключено з Василіанського Чину за «поважні провини проти монаших і церковних законів, зокрема постійний непослух настоятелям». Декрет видалення був затверджений Конгрегацією Східних Церков, після чого виключені ченці звернулися до Верховного Трибуналу Апостольської Сигнатури, який, однак, не прийняв їхній відклик до розгляду як «позбавлений будь-якої основи», про що було офіційно повідомлено у 2009 році[12].

«Підгорецькі отці» твердять, що вони не могли мовчати на неправду та спрямували свою діяльність на критику керівництва Католицької Церкви, після того як стався конфлікт у серпні 2006 року з Управою Василіанського Чину. Причиною конфлікту стала критика книги кардинала Гузара «Бесіди з Блаженнішим Л.Гузаром. До постконфесійного християнства» (2006). Як вважають «підгорецькі монахи», Любомир Гузар схвалює гомосексуалізм, окультизм — віщування, магію[13].

Черговим кроком до виокремлення в окрему релігійну організацію стала заява «підгорецьких отців» про отримання ними єпископської хіротонії 03.03.2008 р. Доказів про те, що хіротонія реально відбулася, ні суспільству, ні церковним структурам так і не було надано «з причини можливих зловживань». Станом на 2011 рік їхні єпископські свячення не зафіксовані в офіційних довідниках Католицької Церкви[14].

У червні 2008 року Колегіальний трибунал Сокальсько-Жовківської єпархії у карних процесах ієромонахів ЧСВВ Іллі А. Догнала, Методія Р. Шпіржика, Маркіяна В. Гітюка та священика Роберта Обергаусера виніс вироки про покарання їх великою екскомунікою (відлученням від Церкви) за «незаконне присвоєння уряду та незаконне виконування служіння (порушення кан. 1462 ККСЦ); розпалювання бунту та ненависті проти місцевого ієрарха Владики Михаїла (Колтуна) і Верховного Архиєпископа Києво-Галицького Любомира (Гузара) та підбурювання підлеглих до непослуху щодо них (порушення кан. 1447 § 1 ККСЦ); нанесення кривди та важкої шкоди добрій славі вищезгаданих осіб та інших ієрархів УГКЦ через наклепи (порушення кан. 1452 ККСЦ)». У серпні 2009 року вироки підтвердив Колегіальний трибунал Верховного Архієпископа УГКЦ[15].

   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

7 жовтня 2008 року Найвищий Трибунал Католицької Церкви, Апостольська Сигнатура, дала відповідь на скаргу «підгорецьких отців» перевірити правомірність винесеної їм трибуналом УГКЦ кари великої екскомуніки. У своїй відповіді, про яку Апостольська Сигнатура повідомила також єпископа Сокальсько-Жовківського УГКЦ Михаїла (Колтуна) (Прот. 41750/08 VT), Найвищий Трибунал Католицької Церкви, звертаючись до «підгорецьких отців», чітко зазначає: «… розглянувши ваші звернення до Святішого Отця та Верховно Архиєпископського Трибуналу, додані до вашого листа, ця Апостольська Сигнатура не знаходить жодних причин для того, щоб також втручатися у цю справу». Цим Апостольська Сигнатура залишила вирок Колегіального трибуналу Сокальсько-Жовківської єпархії УГКЦ у силі, підтвердивши тим самим правосильність накладеної на них екскомуніки, тобто відлучення від Церкви[16] [17] [18].

У 2008 році «підгорецькі ченці» проголосили власний Синод. До незареєстрованої УПГКЦ приєдналося п'ять жіночих монастирів.[19]. Католицька Церква не визнає законності цих п'яти жіночих монастирів, оскільки дозвіл на заснування був наданий лише монастирю в Брюховичах. Окрім цього, усі 29 монахинь цього монастиря були видалені з Василіанського чину та позбавлені монашого статусу[20]. Самі ж монахині твердять, що вони ще у 2004 році самі цілим монастирем вийшли з Василіанського чину і повернулися до попереднього статусу незалежного монастиря, яким монастир користувався в момент заснування[21].

У 2010 р. Догнал, Шпіржік, Обергаузер і Гітюк проголосили анатему (анафему, виключення з Церкви) майже на всіх єпископів Католицької Церкви, на викладачів Григоріанського університету, на всіх гомосексуалістів, на канцлера Німеччини Ангелу Меркель, президента США Барака Обаму та деяких інших осіб[22]. У 2011 році кількаразово погрожували виключенням з церкви Папі Римському Бенедиктові XVI у випадку, якщо він беатифікує Папу Івана Павла II[23].

Восени 2010 в м. Чорткові Тернопільської області група Догнала вчинила спробу захоплення греко-католицького храму Преображення Господнього[24]. Після чого за рішенням Тернопільського окружного суду групі Догнала заборонено проводити богослужіння і різного роду маніфестації у м. Чорткові[25].

В квітні 2011 активісти Громадянського руху «Відсіч» заявили, що УПГКЦ вчинила спробу маніпуляції цим рухом, з ціллю втягнути цей рух у боротьбу проти УГКЦ[26]. Також від імені «Відсічі» було заявлено, що львівські діячі, які не мають нічого спільного з самим рухом, використали назву «Рух Чистих Сердець» як хороший бренд, провадячи підривну діяльність, при цьому матеріали, які використовує так званий «Рух Чистих Сердець», є аналогічні до наявних на сайті «групи Догнала»[26].
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

5 квітня 2011 року провідники УПГКЦ проголосили створення «Візантійського Католицького Патріархату», першим патріархом якого обрали Іллю Антоніна Догнала[27].

1 травня 2011 року «Візантійський Католицький Патріархат» проголосив відлучення від Церкви Римських Пап Івана Павла II (посмертно) і Бенедикта XVI, оголосив, що папський престол з цього моменту вакантний, а також закликав всіх католицьких священиків перестати згадувати в Літургії ім'я Бенедикта XVI і місцевого єпископа, стверджуючи, що в протилежному випадку Літургія буде недійсною[28].

4 травня 2011 «Візантійський Католицький Патріархат» оприлюднив заяву[29] у якій зазначив, що вважає, що Католицька Церква відпала від християнства і проголосив про створення «Правовірної Католицької Церкви». У цій заяві УПГКЦ окреслила себе, як одну з груп седевакантистів. Після того очільники УПГКЦ проголосили «Божу анатему» на членів різних протестантських деномінацій[30].

29 березня 2012 року Конгрегація віровчення оприлюднила «Декларацію про канонічний статус самозваних підгорецьких греко-католицьких єпископів», у якій стверджено, що Апостольський Престол «не визнає дійсності їхніх єпископських свячень та всіх свячень, ними уділених, чи які будуть уділені». Також пригадується про те, що канонічним статусом Догнала, Гітюка, Шпіржіка та Обергаузера є екскомуніка, тобто виключення з церковного сопричастя. Крім того, звернено увагу на те, що «вживання назви католицька групами, які не визнані авторитетною церковною владою, згідно з каноном 19 Кодексу Канонів Східних Церков, є незаконним». Конгрегація перестерігає вірних про обов'язок не приєднуватися до вищезазначеної групи і закликає молитися за їх розкаяння[31].

Впродовж весни-літа 2012 року прихильники секти відзначились в ряді резонансних подій (вбивства, розбійний напад, завдання тілесних ушкоджень, викрадення тощо) на заході України [32][33][34][35][36][37].

Член-засновник Української Гельсінської групи Мирослав Маринович:

    «Я вважав себе правозахисником, доклав багато зусиль, щоб сприяти релігійній свободі. Для мене релігійна свобода означає дуже багато, та вона не є рівноцінна правовому безладу. Я не хотів би, аби вірних тієї секти карали за те, що вони належать до цієї структури. Однак я за те, щоб за дебоші, які вони влаштовують, відповідало керівництво тієї секти. Тим часом наші спецслужби не вдаються до відповідних кроків, на які дає їм право українське законодавство. Це є підтвердженням того, що все те вигідно нинішній владі. Вона вдає, що не керує цим рухом, а насправді всіляко сприяє йому.»
    [38]

У неділю 24 листопада 2013 року в Дрогобичі колона людей (40-50 осіб) з незареєстрованого релігійного угруповання УПГКЦ з вигуками і транспарантами проти Євросоюзу намагалась спровокувати на площі Ринок біля ратуші сутичку з учасниками більш ніж тисячного віче на підтримку «Євромайдану». Коли прихильники євроінтеграції витіснили опонентів з головної площі міста, останні здійснили спробу зірвати Богослужіння у храмі Петра і Павла УГКЦ, але були й звідти вигнані парафіянами та учасниками мітингу, до яких приєдналось чимало небайдужих дрогобичан.[39][40][41][42]

22 червня 2015 у Брюховичах біля Львова співробітники СБУ провели обшук у жіночому монастирі УПГКЦ та у каплиці УПГКЦ на вулиці Плуговій у Львові. Були затримані лідери УПГКЦ, громадяни Словаччини та Чехії. Троє з них того ж дня були депортовані з України. Самого Антоніна (Ілії) Догнала серед затриманих не було.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

7 жовтня 2008 року Найвищий Трибунал Католицької Церкви, Апостольська Сигнатура, дала відповідь на скаргу «підгорецьких отців» перевірити правомірність винесеної їм трибуналом УГКЦ кари великої екскомуніки. У своїй відповіді, про яку Апостольська Сигнатура повідомила також єпископа Сокальсько-Жовківського УГКЦ Михаїла (Колтуна) (Прот. 41750/08 VT), Найвищий Трибунал Католицької Церкви, звертаючись до «підгорецьких отців», чітко зазначає: «… розглянувши ваші звернення до Святішого Отця та Верховно Архиєпископського Трибуналу, додані до вашого листа, ця Апостольська Сигнатура не знаходить жодних причин для того, щоб також втручатися у цю справу». Цим Апостольська Сигнатура залишила вирок Колегіального трибуналу Сокальсько-Жовківської єпархії УГКЦ у силі, підтвердивши тим самим правосильність накладеної на них екскомуніки, тобто відлучення від Церкви[16] [17] [18].

У 2008 році «підгорецькі ченці» проголосили власний Синод. До незареєстрованої УПГКЦ приєдналося п'ять жіночих монастирів.[19]. Католицька Церква не визнає законності цих п'яти жіночих монастирів, оскільки дозвіл на заснування був наданий лише монастирю в Брюховичах. Окрім цього, усі 29 монахинь цього монастиря були видалені з Василіанського чину та позбавлені монашого статусу[20]. Самі ж монахині твердять, що вони ще у 2004 році самі цілим монастирем вийшли з Василіанського чину і повернулися до попереднього статусу незалежного монастиря, яким монастир користувався в момент заснування[21].

У 2010 р. Догнал, Шпіржік, Обергаузер і Гітюк проголосили анатему (анафему, виключення з Церкви) майже на всіх єпископів Католицької Церкви, на викладачів Григоріанського університету, на всіх гомосексуалістів, на канцлера Німеччини Ангелу Меркель, президента США Барака Обаму та деяких інших осіб[22]. У 2011 році кількаразово погрожували виключенням з церкви Папі Римському Бенедиктові XVI у випадку, якщо він беатифікує Папу Івана Павла II[23].

Восени 2010 в м. Чорткові Тернопільської області група Догнала вчинила спробу захоплення греко-католицького храму Преображення Господнього[24]. Після чого за рішенням Тернопільського окружного суду групі Догнала заборонено проводити богослужіння і різного роду маніфестації у м. Чорткові[25].

В квітні 2011 активісти Громадянського руху «Відсіч» заявили, що УПГКЦ вчинила спробу маніпуляції цим рухом, з ціллю втягнути цей рух у боротьбу проти УГКЦ[26]. Також від імені «Відсічі» було заявлено, що львівські діячі, які не мають нічого спільного з самим рухом, використали назву «Рух Чистих Сердець» як хороший бренд, провадячи підривну діяльність, при цьому матеріали, які використовує так званий «Рух Чистих Сердець», є аналогічні до наявних на сайті «групи Догнала»[26].


А це до чоґо ?   Для чоґо до знимки ґреко-католицкоґо ксьондза приліплювати секту ?

Останнє редагування: 12 жовтня 2018 19:14:21 від Tracy
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Гузар был главой, это неимоверно мудрый и правильный был человек. За одно существование такого человека в церкви, имеет право быть такая церковь. Мне так кажется.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

А де я це заперечував? Згадай як Гонта різав уніатів під час Коліївщини  :)
укц зародилася в києві і до києва вернулася
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

А де я це заперечував? Згадай як Гонта різав уніатів під час Коліївщини  :)

 :laugh:
Та ну  :lol:  його сини були римо -католики  :weep:
ПС . Ну це ж дитячий садок , ви що знущаєтесь ?  :K
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Гузар был главой, это неимоверно мудрый и правильный был человек. За одно существование такого человека в церкви, имеет право быть такая церковь. Мне так кажется.

Абсолютно вірно, друже! Я сам знав його особисто. Люда непересічних знань, широчезного погляду на життя, що вміла охоплювати речі великі, мислити майбутнім і була незаперечним моральним авторитетом.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

А це до чоґо ?

Догналітський покидьок і з клавіатурою українською розібратися не може!
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Догналітський покидьок


З ґоловою дружимо ? Чи тільки для фізіолоґічної потреби функціонує ?

   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Догналітський покидьок і з клавіатурою українською розібратися не може!

Гізмо , ти помиляєшся . Трейсі  не " догналіт( ка)
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

ПС . Ну це ж дитячий садок , ви що знущаєтесь ?  :K

Точна кількість загиблих під час взяття Умані невідома і різними авторами оцінюється від кількох десятків осіб[4] до 2 тисяч[5][6], 20 тисяч[7] чи навіть більшого числа католиків, уніатів і юдеїв.

Переможці зібрали в Умані раду, на якій Залізняка проголошено гетьманом, а Гонту — полковником уманським. Цілу Уманщину поділено на сотні, як було колись за козацьких часів. Уніатам запропоновано або прийняти Православ'я, або покинути край.

Уманська різня
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Гізмо , ти помиляєшся . Трейсі  не " догналіт( ка)

Яка різниця? Божевільний(а) сектант(ка) на стероїдах.
Або ж - сильно забамбурена Оля Тейлор. Що, по суті, одне й те ж.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Точна кількість загиблих під час взяття Умані невідома і різними авторами оцінюється від кількох десятків осіб[4] до 2 тисяч[5][6], 20 тисяч[7] чи навіть більшого числа католиків, уніатів і юдеїв.

Переможці зібрали в Умані раду, на якій Залізняка проголошено гетьманом, а Гонту — полковником уманським. Цілу Уманщину поділено на сотні, як було колись за козацьких часів. Уніатам запропоновано або прийняти Православ'я, або покинути край.

Уманська різня

Та то зрозуміло , Аміран . головне не робити далекоглядних висновків з художніх творів особливо з віршованих .
Тих кого вирізали Гонта з Залізняком іншими бути не могли ( достатньо онайомитись з переліком православних парохій в трьох воїводствах ( не пам'ятаю зараз скільки їх там було - 12 ? Це на все Поділля і Киівщину ) .
Ну а по - друге , поклавши руку на серце ...  :-)o  це ж був справжнісінький " Лугандон " в варіаціях 18 століття .
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

А вообще дискуссия пошла не туда. Мой вопрос был считает ли УГКЦ своей обязанностью принять участие в создании украинской поместной церкви.

Ответ получен - нет, в основном не считает.   
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Абсолютно вірно, друже! Я сам знав його особисто. Люда непересічних знань, широчезного погляду на життя, що вміла охоплювати речі великі, мислити майбутнім і була незаперечним моральним авторитетом.
Люто вам завидую, ну не сталось мне с преподобным паном пересечься. Часы бесед с ним на компе дома храню и время от времени переслушиваю.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Яка різниця? Божевільний(а) сектант(ка) на стероїдах.
Або ж - сильно забамбурена Оля Тейлор. Що, по суті, одне й те ж.

Ну не знаю . Я думаю інформація ( допис зокрема ) може мати інформаційну цінність , особливо коли характеристики відповідають реальності .
З того , що писав ( ла ) Трейсі , під догналіта ( ку ) це не підходить .
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Яка різниця? Божевільний(а) сектант(ка) на стероїдах.
Або ж - сильно забамбурена Оля Тейлор. Що, по суті, одне й те ж.


Горе от ума (c), якщо стояти на стороні тих і самому критикувати заїґрування з православієм - це сектанство на стероїдах або москофільство.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Горе от ума (C), якщо стояти на стороні тих і самому критикувати заіґрування з православієм - це сектанство на стероїдах або москофільство.

Греко-католицизм з православ'ям не "заігрує". Греко-католицизм - це і є православ'я візантійського типу, що визнає Папу. Крапка. Читай текст Унії.
   
Re: А какая реакция от УГКЦ на Томос?

Люто вам завидую, ну не сталось мне с преподобным паном пересечься. Часы бесед с ним на компе дома храню и время от времени переслушиваю.

Заздрь і мені  :laugh:
Я в курії ( вона тоді була на Різницькій ) 4 місяці гузарівський студицький підрясник поверх сутани носив , для маскіровки .  :weep:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія