Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Знищено за Омельченка

Re: Знищено за Омельченка

Что- то я не помню в ПДД прямого запрета езды по рельсам...
«В усіх випадках не повинно створюватися перешкод для руху трамвая». якщо трамваю сигнал що дозволяє рух, але трамвай рухатись не може бо перед ним стоїть жоповозка з королем доріг, то це порушення
   
Re: Знищено за Омельченка

Кыяшки, а вы когда нибудь видели такую херь, как троллейбус?
   
Re: Знищено за Омельченка

«В усіх випадках не повинно створюватися перешкод для руху трамвая». якщо трамваю сигнал що дозволяє рух, але трамвай рухатись не може бо перед ним стоїть жоповозка з королем доріг, то це порушення

да ты шо, дорога не для трамваев, для трамваев - рельсы, и нехер им на дороге делать, а если нету места поза дорогой, то нахер с пляжа
   
Re: Знищено за Омельченка

Не можна, якщо між рейками і дорогою для автомобілів є газон.
Права купував?
Да  :gigi:
А где у нас такие газоны? :laugh:
   
Re: Знищено за Омельченка

А где у нас такие газоны?
У вас ніт )))
   
Re: Знищено за Омельченка

да ты шо, дорога не для трамваев, для трамваев - рельсы, и нехер им на дороге делать, а если нету места поза дорогой, то нахер с пляжа
каралі дарог дописдяться до того, що трамвайні лінії скрізь огородять і будете ви у своїх жоповозках на валах стояти не в три смуги (бо перша запаркована вами ж), а в дві. і стояти будете ще з повітрофлотського. ото і все нахабство та бидлуватість закінчиться :laugh:
   
Re: Знищено за Омельченка

Трамвайные линии можно расширять, но не тактк как это было при совдепии, надо как в Европе, тогда да, это супер, а ечли сделать алясоветский траспорт, то это полный пиzдец
Пізно пити боржом

....
Киів має вигнати боксьора і новий бургомістрів має "нагнути" мінтранс і УЗ і  запустити норм сітіджети 10хв пауза
Щоб з киів волинський до дарниці 15хв поїздка займала.
Чи з петровки
Чи на святошин
І вязати до них локальні маршрути інших ГТ

Включити послугу в вартість проізного на метро раз піднімати будуть

В Відні самий швидкий шнельбан з сітіджетами на напружених маршрутах двохпалубні.
5хв інтервал на протязі дня.
Входить систему розкладу руху ГТ Відня трам автобус метро
52 станціі
...
Трам норм але він програє метро.
Шнельбан проти метро в 1,3 рази виграє по швидкості
А двупалубний навіть на короткій платформі (щоб не перемодернізовувати в Києві подовженням і впхати 10ток нових станцій) 1,5× пасажирів набирає проти стандартного в метро.

Шнельбан для Києва дуже потрібен.








Останнє редагування: 2 грудня 2021 10:57:00 від Lemberg.AT
   
Re: Знищено за Омельченка

каралі дарог дописдяться до того, що трамвайні лінії скрізь огородять і будете ви у своїх жоповозках на валах стояти не в три смуги (бо перша запаркована вами ж), а в дві. і стояти будете ще з повітрофлотського. ото і все нахабство та бидлуватість закінчиться :laugh:
Или трамвай с Подола уберут нафуй....
Одно из двух... :gigi:
   
Re: Знищено за Омельченка
AI

Тепер набережну "окультурили" - закатали асфальтом



А за комуняк все було диким і закинути - зарості з дерев, трмваї якісь...




   
Re: Знищено за Омельченка

Или трамвай с Подола уберут нафуй....
Одно из двух... :gigi:
поки що на подолі тільки жоповозки прибирають. навряд щось кардинально зміниться із цим :gigi:
   
Re: Знищено за Омельченка

Пізно пити боржом

....
Киів має вигнати боксьора і новий бургомістрів має "нагнути" мінтранс і УЗ і  запустити норм сітіджети 10хв пауза
Щоб з киів волинський до дарниці 15хв поїздка займала.
Чи з петровки
Чи на святошин
І вязати до них локальні маршрути інших ГТ

Включити послугу в вартість проізного на метро раз піднімати будуть

В Відні самий швидкий шнельбан з сітіджетами на напружених маршрутах двохпалубні.
5хв інтервал на протязі дня.
Входить в ГТ
52 станціі
...
Трам норм але він програє метро.
Шнельбан проти метро в 1,3 рази виграє по швидкості
А двупалубний навіть на короткій платформі (щоб не перемодернізовувати в Києві подовженням і впхати 10ток нових станцій) 1,5× пасажирів набирає проти стандартного в метро.

Шнельбан для Києва дуже потрібен.

Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...
Так.
Это плюс....
Такая себе городская электричка. В Париже тоже удобно - метро с электричкой соеденино.
Но в центре города, как в Киеве...это и нафиг не надо
   
Re: Знищено за Омельченка

Чомусь у Празі трамваї й органічні і практичні
А у нас якось не виживають
   
Re: Знищено за Омельченка

Не можна, якщо між рейками і дорогою для автомобілів є газон.
Права купував?
...в АТБ! :gigi:
   
Re: Знищено за Омельченка

Да  :gigi:
А где у нас такие газоны? :laugh:
На Малиновського, наприклад.
   
Re: Знищено за Омельченка

Зараз почнеться холівар, йопт )))
Якшо нормальний трамвай, шо шурує за розкладом, то нормальна фуйня.
Зараз забрати з Вінниці трамваї, а це 150 штук, то я їпу, буде лютий треш.
Вже трамваєм  буває  швидше дістатись аніж автівкою, яка в центрі в заторах повзе зі швидкістю равлика.
Особліво в п'ятницю,коли пани "на машІнах" їдуть в своі  родинни маетки на село!
   
Re: Знищено за Омельченка

Трам норм але він програє метро.
Швідкісний трамвай, з трьох вагонів, виграє.
   
Re: Знищено за Омельченка

А в Київських трамваях опалення зимою є?
А кондюк літом?
   
Re: Знищено за Омельченка

А в Київських трамваях опалення зимою є?
А кондюк літом?
треба як омєля, рейки прибрати і в асфальт закатати, тоді усе швидко з‘явиться
   
Re: Знищено за Омельченка
Via

На Малиновського, наприклад.
Що???? Де це на Малиновського газони????
Там будують вже майже на трамвайній лінії висотки.
   
Re: Знищено за Омельченка

Так.
Это плюс....
Такая себе городская электричка. В Париже тоже удобно - метро с электричкой соеденино.
Но в центре города, как в Киеве...это и нафиг не надо
Що значить в центрі?

Сітіджет це система що має бути в складі УЗ і використовувати  існуючі коліі УЗ на користь киян
І додавати до них локальні  маршрути також трам.
Не поновлювати то що уєпан омеля вбив.
А почати думати комплексно.
Тобто забрати потік що забиває  по вулиці в тч центральні.

Хто полізе в трамвай метро якщо сітіджет з борщаги на трою перемістить зад пасажира за 30хв.
Чи з троі на сирець за 15.
Чи прямо з троі і прямо в фастів до мами за 1год
 
Киів має два дніпрмости для УЗ і але через них киян не возить.
Двупалубний сітіджети при потребі тягне 450пасажирів
Хоч кожні 5 хв.
А вночі УЗ хай вантажі возять.
Мати 2 залізничних мости і дивитися на них як барани то є рідкісна  недолугість панове
   
Re: Знищено за Омельченка

А в Київських трамваях опалення зимою є?
А кондюк літом?
Все є.
А якщо два квитки купиш, то кондуктор тобі мінєт зробе.
   
Re: Знищено за Омельченка

Що???? Де це на Малиновського газони????
Там будують вже майже на трамвайній лінії висотки.
Від каплички УГКЦ до повороту на Лайоша Гавро.
   
Re: Знищено за Омельченка

Швідкісний трамвай, з трьох вагонів, виграє.
Виграє якщо спускатися на 2 ескалаторах на арсенальній щоб потім підніматися на 2х на задній хрест до нбу.
Там навіть пішки перебігти швидше буде.

Трам програє сітіджетам в рази
То просто різний рівень мобільності.

Киів вже маючи колійне господарство на своій  територіі  УЗ троя-петрівка-сирець-святошин-борщага з тупістю ідіота 30років риє троя-борщага метро.
Для чого?
Щоб троянський мешканець в майбутньому давився в натовпі на вокзальний в переході щоб сісти в потяг в той самий  фастів?
Чим до брата на борщагу колія УЗ не пасує?
Для чого троянцям іхати обов'язково   в метротунелі і  обовязково через поділ?
???

Не стверджую що метро не потрібне але може варто відкрити в собі якусь здатність логічного мислення.
Зрозуміти що означає та мобільність раз урбанізм вже прокрався і в Украіну.
   
Re: Знищено за Омельченка

треба як омєля, рейки прибрати і в асфальт закатати, тоді усе швидко з‘явиться
Зрозумів,значить нема.
Гілка- плач Ярославни про  бидловозки.
Внучки пролетаріїв  вже і #Європу побачили(дехто навіть не по каналу Варламова),але копію зробити нездатні .
Що тут не те.
 :weep:
   
Re: Знищено за Омельченка

риє троя-борщага метро.
1. Ніхто не риє. І не планує рити.
2. Ти просто не можеш собі уявити рівень завантаженності залізниці в Києві. Там реально тисячі вагонів на добу.
   
Re: Знищено за Омельченка

Все є.
А якщо два квитки купиш, то кондуктор тобі мінєт зробе.
Так так.
А коли не купиш жодного і піймали , робиш кондукторці кунілінгус.
Страшно у вас там .
   
Re: Знищено за Омельченка
Via

Від каплички УГКЦ до повороту на Лайоша Гавро.
Оті сто метрів навпроти Кишені, де туляться десятки кіосків і періодично стріляються, зносять старі і ставлять нові?
"Газон", мля :(
   
Re: Знищено за Омельченка
Via

Зрозумів,значить нема.
Гілка- плач Ярославни про  бидловозки.
Внучки пролетаріїв  вже і #Європу побачили(дехто навіть не по каналу Варламова),але копію зробити нездатні .
Що тут не те.
 :weep:
Омельченко помер, у Києві знову почався великий переділ.
   
Re: Знищено за Омельченка

Зрозумів,значить нема.
Гілка- плач Ярославни про  бидловозки.
Внучки пролетаріїв  вже і #Європу побачили(дехто навіть не по каналу Варламова),але копію зробити нездатні .
Що тут не те.
 :weep:
що ти «зрозумів»?  :facepalm1: у нових трамваях все є (tu)
   
Re: Знищено за Омельченка

Цитувати
Комунальне підприємство "Київпастранс" оголосило тендер на закупівлю 137 низькопідлогових тролейбусів очікуваною вартістю 1,62 млрд гривень.
Про це свідчать дані в системі публічних закупівель ProZorro, передають Українські Новини.

Згідно з ними, предметом закупівлі є 65 тролейбусів довжиною понад 11,9 метра з низьким рівнем підлоги (100% площі салону пасажирів, що стоять), пристосованих для обслуговування осіб з інвалідністю, та 72 тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів із низьким рівнем полу (100% площі салону для пасажирів, що стоять), пристосованих для обслуговування осіб з інвалідністю.

Також тролейбуси повинні мати такі технічні характеристики: бути виготовленими не раніше 2021 року, мати можливість автономного ходу не менше 20 км, пневматична система підвіски повинна забезпечувати функцію нахилу до зупинки та тролейбуси повинні бути обладнаними системою відеоспостереження.

Крім цього, тролейбуси мають бути оснащені контролем кліматичних установок, автоматичною системою підрахунку й обліку пасажирів із можливістю відстеження місцезнаходження тролейбуса в режимі реального часу, автоматизованою системою оплати проїзду та кондиціонерами (салон і кабіна водія тролейбуса).

Термін постачання – до 31 грудня 2022 року.
   
Re: Знищено за Омельченка

1. Ніхто не риє. І не планує рити.
2. Ти просто не можеш собі уявити рівень завантаженності залізниці в Києві. Там реально тисячі вагонів на добу.
Растьот%жіроф.
Не сміши

Без статистики зрозуміло що транзитний вантажний юзжд (курва коли вони врешті переіменують той югозапат) впав
І напрямки змінилися.
Руда і зерно через Киів не возиться.

То проблеми УЗ змістити графіки вантажних поза межі пік.
І дати пріоритет сітіджетам.

В Відні колія овв балтика польща чехія (берлін) -віденьгавань італія хорватія що йде  через флоридсдорфський міст може забезпечити інтервал сітіджетам 2-5 хвилин  а киівський петрівський ніт.
???
Нижче розклад що йде через північний міст дунаю
15 сітіджетів за 30хв

Онлайн монітор
 Abfahrt / Departure   11:18:24   
                     
       Abfahrt
Departure   Erwartet
Estimated   Linie
Line   Richtung
Direction   Gleis
Track   
      11:18        3   Stockerau   4   
      11:19        3   Wien Meidling   1   
      11:20        1   Breclav   4   
      11:22        2   Mödling   2   
      11:27        1   Wien Praterstern   2   
      11:30        3   Wien Liesing   1   
      11:31        3   Korneuburg   3   
      11:32        1   Gänserndorf   4   
      11:33        1   Wien Meidling   2   
      11:35        2   Mistelbach/Zaya   3   
      11:36        7   Flughafen Wien   1   
      11:39        1   Payerbach-Reichenau   2   
      11:42        3   Wr.Neustadt Hbf   1   
      11:48        3   Hollabrunn
   
Re: Знищено за Омельченка

що ти «зрозумів»?  :facepalm1: у нових трамваях все є (tu)
А скільки нових?
Рухомий склад

Станом на 15 жовтня 2021 року на балансі «Київпастрансу» перебуває 511 пасажирських (з них діючі — 282) і 53 службових вагонів наступних
Нині у Києві є декілька модифікації Т3: Tatra T3SU, Tatra T3SUCS, Tatra T3P. Всього 304 вагони, з них діючі — 174.
Tatra T6B5SU — високопідлогові моторні чотиривісні вагони. Вони почали надходити з заводу у Празі у 1985 роц
 Всього 76 вагонів, з них діючі — 13.
   
Re: Знищено за Омельченка

Так так.
А коли не купиш жодного і піймали , робиш кондукторці кунілінгус.
Страшно у вас там .
Та не те слово!
   
Re: Знищено за Омельченка

А скільки нових?
Рухомий склад

Станом на 15 жовтня 2021 року на балансі «Київпастрансу» перебуває 511 пасажирських (з них діючі — 282) і 53 службових вагонів наступних
Нині у Києві є декілька модифікації Т3: Tatra T3SU, Tatra T3SUCS, Tatra T3P. Всього 304 вагони, з них діючі — 174.
Tatra T6B5SU — високопідлогові моторні чотиривісні вагони. Вони почали надходити з заводу у Празі у 1985 роц
 Всього 76 вагонів, з них діючі — 13.
нових стільки, на скільки є грошей. але кількість потроху збільшується  (tu)
   
Re: Знищено за Омельченка

Оті сто метрів навпроти Кишені, де туляться десятки кіосків і періодично стріляються, зносять старі і ставлять нові?
"Газон", мля :(
На карті він є. І порушення буде рахуваться.
   
Re: Знищено за Омельченка
N88

Тема  :facepalm1:
ТС мастурбує на свою молодість на людях.
   
Re: Знищено за Омельченка
Via

На карті він є. І порушення буде рахуваться.
Наївний ти. Чи інопланетянин закордонний?
Як будуть на днях там знову перестрілки, я вам напишу. Поки що тихо, торгуються хижаки.
   
Re: Знищено за Омельченка

нових стільки, на скільки є грошей. але кількість потроху збільшується  (tu)
Нових , мало, ГТ дотаційний, в тих що їздять 2/3 складу старі бидловозки,а надрочуєм на совок  з трамваями.
 (tu)

   
Re: Знищено за Омельченка

Тут можно спорить, но с тем, что сбил насмерть 2 человека, 2-й раз еще и скрылся с места ДТП, с этим не поспоришь. Да и первый раз:
Цитувати
26 ноября 2009 года экс-мэр Киева Александр Омельченко, находясь за рулем автомобиля Mitsubishi Pajero, насмерть сбил пешехода, 48-летнего Александра Карпинского. ДТП произошло на Столичном шоссе у въезда в Киев. Омельченко возвращался домой со своей дачи. Свидетели утверждали, что участок дороги, на котором был сбит пешеход, был хорошо освещен. Кроме того, мужчина переходил дорогу по пешеходной зебре.
Позже Киевское горуправление МВД закрыло дело о наезде депутата Александра Омельченко на пешехода за отсутствием состава преступления.
Капец. В какой еще стране такое возможно?
Еще и грабил землю до последнего, говорят, все мало и мало.
Чертей там с..ченышу побольше! Хотя слабо в это верится.
   
Re: Знищено за Омельченка

Зельман виявляється щось анансував.
Сітіекспрес

Віталя хоч в курсі?
То ж його в першу чергу виборці)

Ідея норм
Але омеляни загіперлуплять ідею

https://www.epravda.com.ua/publications/2021/02/23/671318/

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія