Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Викидайте корчі. Ера електромобілів настане швидше, ніж ви думаєте

То теж одна з версій як зберегти двз.
ФВ розглядає мінімізувати вагу до 600кг на класі Поло.
Як він важив в 70ті.
З обмеженням 120кмгод на сучасному двиглі  він в еко режимі 2-З літри буде витрачати навіть без гібридноі приблуди.

Якщо рахувати струм з газових чи вугельтурбін викиди со2 по експлуатації  будуть тотожні теслі3.
На біодизелі викиди со2 по повному циклу від виробництва і стандартексплуатаці і будуть вдвічі менші

Чи повернеться споживач в часи ізетт питання спірне.

Показати зображення...

Коли великі укри балакають про тру наку і інженерство- це ще кумедніше ніж коли вони вдають з себе воїнів)
   
Смотрите китайские сайты, на англо/руско язычных есть только некоторые модели. Так, чисто на вскидку, JAC IEV7S вроде подходит.
Нє нє, китайці одразу ідуть нах.  Де мас маркет? Де хворд чи опель??? І габаритами трохи більше ніж на 2х.
   
в західних країнах так і є, обираєш собі постачальника електро на ринку, в україну це теж скоро прийде.
і ціна буде на 8 :)  :facepalm1:
   
великі укри
Укри як і 90% світу юзають те що германці продукують.
Великі укри- великі нові вагони
Менш великі укри  - старіший але теж великий автошрот юзаний.
Купи автівку і не ний.
   
і ціна буде на 8 :)  :facepalm1:
3,50 з пдв
Якщо курс не зміниться то за рік два і впасти може до 3,00
10 євроцентів для побутових Украіни легко втримати.
Рівень мадярщини
2,50грн без пдв для бізнесспоживача

Для манюпаса зявляться заманухи типу 30днів безплатного струму.
Народ буде тарифи рити.
Буде про що зубожилим попистіти)
   
5 гривень за кіловат при зараджанні електрички = витратам 4 літри на 100 км дизельного двигуна 1.5 літри об"єму.
нафіга це сміття взагалі виготовляти почали ?
хіба як розвагу  :D
   
Купи автівку і не ний.
підтримую!
пусть купит авто и поездит на нём, может тогда глупые мысли из головы выветрятся, типа таких:

Необхідно зменшувати масу авто з забезпеченням стандартів безпеки. Для міських варіантів конструктивно зробити неможливим швидкість понад 50. І тоді 200 кг компактний автомобіль потребуватиме 10 кВт двигуна і дешевої батареї
конец цитаты.
   
Смотрю альпийци и дальше настойчиво ставят эксперементы над балканерами. 
   
Коли великі укри балакають про тру наку і інженерство- це ще кумедніше ніж коли вони вдають з себе воїнів)
расія родіна сланов! ми у курсє... B-)
   
Найбільша проблема електротранспорту зовсім не ціна електрики. Поки автомобіль для того щоб проїхати 2 години буде змушений 8 годин простояти на зарядці - доти їх глобальне використання можна буде просувати тільки з під палки.
   
расія родіна сланов! ми у курсє... B-)

А цьому скрізь расія мариться)) рве потомка навозних на родіну
   
А цьому скрізь расія мариться)) рве потомка навозних на родіну
просто ти на неї весь час надрочуєш...  B-)
   
Всё верно, для старта забега оленей главное правильно всё обосновать.
Мне интересно, через сколько лет начнется завывание, как МЫ все загадили
планету аккумуляторами. И будут продавать друг другу квоты на выкыды лития.
А это будет, точно так же как сейчас идёт вытьё, как МЫ все загадили планету
пластиковой тарой. Прогресс млять технический, сначала придумать фуйню, а потом
через 30+ лет начинать думать как ее утилизировать. А фули, гомосапиенсы... ну во
всяком случае чсв и размер щёк и непомерность амбиций точно как у них.
И гомо тоже всё больше :rotate:
---
Тут головне таки в тому,щоб вїпати ціни на електроавто ще більше,як з пласкими телевізорами- типу,а ви знаєте,як фуйово телевізор утилізувати і добавлять якийсь сраний екологічний податок,податок на утилізацію.. ну і ще з десяток... :super:
Кондоми ніяк не заспокояцця  та не нажеруцця! :facepalm1:
   
Планы левачья ясны: эл энергия дело подверженное монополии.
Пересадив всех на электроповозки, добившись запрета двс , взвинтив цены на электроэнергию, с новыми трендами «работа из дома» и пособиями а ля «хардшип» вас запрут дома в четырех стенах.
   
Самое удивительное, никто не замечает факта что электроповозка победила двс не в конкурентной борьбе.
А с помощью гос регулирования.
С точки зрения пользователя электромашина проигрывает во всем
Но дебилы по прежнему вопят про шаг вперед.
   
Викидайте корчі. Ера електромобілів настане

 :facepalm1:  :D
   
3,50 з пдв
Якщо курс не зміниться то за рік два і впасти може до 3,00
10 євроцентів для побутових Украіни легко втримати.
Рівень мадярщини
2,50грн без пдв для бізнесспоживача

Для манюпаса зявляться заманухи типу 30днів безплатного струму.
Народ буде тарифи рити.
Буде про що зубожилим попистіти)

Ага так електрика подешевшає - запишемо це в історію
  :super:
   
Якщо рахувати струм з газових чи вугельтурбін викиди со2 по експлуатації  будуть тотожні теслі3.
Главный плюс электричек -- они не дымят там где люди.

Поки автомобіль для того щоб проїхати 2 години буде змушений 8 годин простояти на зарядці - доти їх глобальне використання можна буде просувати тільки з під палки.

Уже есть стандарт для сменяемых аккумов. И уже можно купить электрокар вообще без батареи (изначала арендный аккум), соответственно и цена авто меньше прилично.
Десятки производителей электрокаров уже начали внедрять этот стандарт. На сегодня, пока только два производителя внедрили этот стандарт в серийке (BAIC и NIO), и сотни станций быстрой замены проводят обкатку технологии быстрой замены в разных городах Китая. На новых станциях замена батарей длится меньше 3мин (на первых она составляла 5 мин).
По цене сегодня выгоднее (дешевле и быстрее) менять батарею, чем заряжать ее. Наверное стоимость изменится по мере внедрения технологии повсеместно (сейчас эту программу поддерживают на государственном уровне).
Уже есть действующие станции с 30 секундной заменой батарей:
https://haokan.baidu.com/v?vid=3482923055929225384

Останнє редагування: 7 червня 2021 19:43:31 від OlegP
   
и сотни станций быстрой замены проводят обкатку технологии быстрой замены в разных городах Китая.
Але ми живемо не в Китаї. Сотні на Китай це ржака

По цене сегодня выгоднее (дешевле и быстрее) менять батарею, чем заряжать ее.
Ад
   
Сотні на Китай це ржака
Как можно построить тысячи, не построив сначала сотни?!
Этот стандарт (в первой редакции) утвердили только в прошлом году. Ну вот не успели еще наделать много таких авто и станций.

Але ми живемо не в Китаї.
13-15 лет назад электрокары были только в Китае (я имею в виду современные на литии).
Прогресс идет от туда и с небольшим отставанием. Будет и у нас такое, попозже.



Останнє редагування: 7 червня 2021 19:49:20 від OlegP
   

Ага так електрика подешевшає - запишемо це в історію
  :super:
Якщо різати хвоста частинами як в пост уссрній Украіні це роблять не подешевшає.
Відрубали б зразу хвіст то подешевшала з часом відкатом. Тут так було при демонополізаціі 2001-2004. Пізніше вже стабільно стала дорожчати тому що наліпили податків. 44% від ціни тепер.

В Уа
Баланс по споживанню побутових до загального.
Станом на 2020р
31.7%
Ще 13% комунально побутові.
І 7% інші побутові.

Якщо умовна половина непобутових оплачує і з тарифом 2× від ціни побутових себе і ще побутових то ціна 3грн (10центів) покриє генерацію мережі і розприділення і субтарифи на розвиток єврозразка. Якщо по мінімуму іх запроваджувати.

Після демонополізаціі зразу могли б і  задерти ціну.
Але баланс на рівні 10центів безпроблемний.
Для промислових і непобутових з річним споживанням 50+ мегавтгод можна -30% на мережі давати. Тут так .

Загалом
Дякуємо усср за потужності і мережі в спадок

Але єпланам політикам що уссср ніяк не поховають і тримають ту зубожилу соцдурню ганьба.

Тут демонополізувалися в два роки.
В Уа триндять вже мін 5 років.
Сцикуни

https://data.gov.ua/dataset/7d78eb81-dfad-4d1a-aa2e-797e93024206

   
Прогресс идет от туда и с небольшим отставанием. Будет и у нас такое, попозже.
Коли там в Китаї перейдуть повністю на електро? Бо в Європі до 2030 хочуть.
   
просто ти на неї весь час надрочуєш...  B-)

Наведи хоч одну мою цитату таку цитату))) але ти не винен що брехун. Ти українець а отже брехун) генетика))
   
мережі спочатку модернізуйте!
У чому проблема? Київ як приклад, 50 років тому на цих же мережах було кількасот виробництв, які всі споживали у рази більше електрики за побутові потреби. Лампи того часу з'їдали електрики в 7 разів більше, ніж зараз. На рахунок бойлерів теж скиглили "мережі не витримають", зараз бойлер в кожній третій квартирі і що?
   
коли захід перейде на електрику, всі їхні корчі будуть задешево тут + дешевий нікому не потрібний бензин. Суцільний профіт.

І тривалість життя нижча на 20 років через екологію.
   
А если вырубят электричество?

Треба заздалегіть на аліекспресі купити сонячну батарею чи динамомашину, і півроку заряджати. :)
   
меня смущает только одно.
сейчас я могу выбирать какой бензин купить и залить - есть украинский, есть литовский, есть (или был?) белорусский.
сейчас я могу выбирать АЗС, и пишут что на разных АЗС бензин может быть реально разный.
если мне что-то не понравится, я поеду заправляться на другую АЗС, другим бензином.
сейчас это возможно, хотя бы теоретически.
электричество - это естественная монополия. оно приходит от разных электростанций в одну систему, и одними и теми же линиями электропередач распределяется между потребителями.
поэтому цены на электроэнергию рынком не регулируются, если хозяин системы захочет поднять цену, ничто ему не помешает это сделать, он монополист.
поэтому рано или поздно электричество для зарядки электромобилей станет дорогим, или очень дорогим. недоступным для большинства простолюдинов.

Электричество можно самому добывать, если есть частный дом, и делать это не в пример проще, чем бензин из нефти на домашней плитке гнать.
   
ну то ще 10 років спокійно можна буде їздити нормальними машинами
а за 10 років може допиляють електрокари , або взагалі закриють тему як неперспективну
   
не можу собі навіть уявити скільки землі парковок і зарядок треба для заряджання.

а від розетки воно цілу ніч заряджається...

тупікова гілка розвитку.

Землі треба не більше, ніж задіяно зараз, а от розеток треба встановити безліч, і тільки через цей фактор розвиток електричок буде суттєво стримуватись, особливо у нас.
   
ну то ще 10 років спокійно можна буде їздити нормальними машинами
а за 10 років може допиляють електрокари , або взагалі закриють тему як неперспективну
Думаю навіть всі 20ть.
   
армия будет на дронах. вся війна буде в дата центрах. хто перший залізе в чіпованого пересічного трояном той і виграв.
(tu)  :laugh:
   
Думаю навіть всі 20ть.
може і так
поживемо побачимо
покищо електричку не куплю , але можливо за кілька років зміню думку
   
Сделал себе на паркинге зарядку. Обошлось в >1000 евро  :X

Почем киловатт зарядки? Вложения в зарядку можно сравнить с установкой гбо.
   
У чому проблема? Київ як приклад, 50 років тому на цих же мережах було кількасот виробництв, які всі споживали у рази більше електрики за побутові потреби. Лампи того часу з'їдали електрики в 7 разів більше, ніж зараз. На рахунок бойлерів теж скиглили "мережі не витримають", зараз бойлер в кожній третій квартирі і що?
ну не так легко себе представить бойлер, духовку, стиралку, посудомойку, кондиционер, электрочайник на алюминиевой советской проводке, ещё и с занулением. А медная просто будет греться до определенного времени.
   
в принципе, автомобиль на электрической тяге идея хорошая.
хотя с чисто потребительской точки зрения электроавтомобили пока проигрывают.
насколько я знаю, обычный доступный народный Nissan от Киева до Одессы без подзарядки не доедет, и до Львова не доедет.
потребуется перерыв на зарядку, часа на два, если не больше.
если ошибаюсь, поправьте меня.
даже если ездить только по своему городу на работу, чтобы ночью подзаряжать нужно тянуть к месту парковки провода. большинству жителей многоквартирных домов это недоступно.
ну ладно, рассмотрим вариант когда у владельца свой дом, двор, гараж. каждую ночь заряжать от домашней розетки по домашнему счётчику - уверен, что уже сейчас это будет довольно дорого.
а в будущем цены на электроэнергию неизбежно вырастут, а производство электроэнергии в таких масштабах не слишком экологически чистое занятие, и никакая "зелёная энергетика" не спасёт.
за что стоит побороться, так это за уменьшение вредных выбросов от ДВС, и всех по возможности пересаживать на Евро 5, там вредных выбросов меньше чем от букетика фиалок :) шутка.

Чего тут придумывать, если можно все примерно прикинуть. 15квт на 100км в среднем, пусть в месяц 1000км наезжаем, в среднем, у меня в месяц (~500) не считая длинных поездок, но тут электричка пока мимо в любом случае. Выходит в месяц +150квт на домохозяйство, это как бойлер поставить вместо цо, в среднем по Украине на семью 300-350квт идет. Т.е. никаких критичных цифр нет, ну увеличится бытовое потребление на 50%, так у нас генерации итак переизбыток, только снижают выработку. По деньгам, пока 2 грн за 1квт, т.е 30грн на сотню км, 1км - 30коп. Дешевле только на ворованном бензине ездить. Даже если 1квт будет по 6грн, все равно электричка дешевле. Две основных проблемы, маленький пробег и зарядная инфраструктура для жителей квартир. Вопрос с зарядками решается в среднесрочной перспективе, с емкостью аккумов, надеюсь тоже. О том, что аккум нужно через 5 лет менять, и что? В некоторых современных зажигалках двигатели и коробки через 5 лет меняют.
   
Электричество можно самому добывать, если есть частный дом, и делать это не в пример проще, чем бензин из нефти на домашней плитке гнать.
можно.
вопрос в количестве, и в цене.
если экономически оправдано - да, хорошая идея.
   
ну не так легко себе представить бойлер, духовку, стиралку, посудомойку, кондиционер, электрочайник на алюминиевой советской проводке, ещё и с занулением. А медная просто будет греться до определенного времени.

У нас все это есть в хозяйстве, советская алюминиевая проводка погорела давно в процессе эксплуатации и заменена на нормальную медь, все эти приборы не работают одновременно и сутками. Кто до сих пор на люминии, могу только посочувствовать. Если электрокар в режиме дом-работа в большом городе, за ночь в него достаточно 15квт влить, это как нагрев бойлер, 2квт/час + пусть будет еще ночью бойлер греться по льготному тарифу еще 2квт/час в стандартные лимиты киевэнерго вписываемся. Если нужно быстро и много залить, едем на специальную зарядку
   
Необхідно зменшувати масу авто з забезпеченням стандартів безпеки. Для міських варіантів конструктивно зробити неможливим швидкість понад 50. І тоді 200 кг компактний автомобіль потребуватиме 10 кВт двигуна і дешевої батареї

Слушна ідея, але електросамокати і вело вже заполонили міста.
   
Якщо різати хвоста частинами як в пост уссрній Украіні це роблять не подешевшає.
Відрубали б зразу хвіст то подешевшала з часом відкатом. Тут так було при демонополізаціі 2001-2004. Пізніше вже стабільно стала дорожчати тому що наліпили податків. 44% від ціни тепер.

В Уа
Баланс по споживанню побутових до загального.
Станом на 2020р
31.7%
Ще 13% комунально побутові.
І 7% інші побутові.

Якщо умовна половина непобутових оплачує і з тарифом 2× від ціни побутових себе і ще побутових то ціна 3грн (10центів) покриє генерацію мережі і розприділення і субтарифи на розвиток єврозразка. Якщо по мінімуму іх запроваджувати.

Після демонополізаціі зразу могли б і  задерти ціну.
Але баланс на рівні 10центів безпроблемний.
Для промислових і непобутових з річним споживанням 50+ мегавтгод можна -30% на мережі давати. Тут так .

Загалом
Дякуємо усср за потужності і мережі в спадок

Але єпланам політикам що уссср ніяк не поховають і тримають ту зубожилу соцдурню ганьба.

Тут демонополізувалися в два роки.
В Уа триндять вже мін 5 років.
Сцикуни

https://data.gov.ua/dataset/7d78eb81-dfad-4d1a-aa2e-797e93024206

Ем, ще не перейшли на електромобілі, а ви уже виправдовуєтесь чому все погано  :facepalm1:

Крім того у мене викликає подив те що створювалось за індивідуальні кошти - легенько приписали у власність обленерго.

Саме через тому вони мають бути націоналізовані.

Останнє редагування: 7 червня 2021 20:54:13 від pelfor
   
Всё верно, для старта забега оленей главное правильно всё обосновать.
Мне интересно, через сколько лет начнется завывание, как МЫ все загадили
планету аккумуляторами. И будут продавать друг другу квоты на выкыды лития.
А это будет, точно так же как сейчас идёт вытьё, как МЫ все загадили планету
пластиковой тарой. Прогресс млять технический, сначала придумать фуйню, а потом
через 30+ лет начинать думать как ее утилизировать. А фули, гомосапиенсы... ну во
всяком случае чсв и размер щёк и непомерность амбиций точно как у них.
И гомо тоже всё больше :rotate:

Свинцовыми уже больше столетия загаживаем, и что?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія