Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 15:52:17 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.
Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?
Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?Зіпсував усю ідилію рекламним менеджорам.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 16:09:16 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.
Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?
Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?Зіпсував усю ідилію рекламним менеджорам.тому ще раз кажу - майбутнє за аккумами з рідкими електродами
коли просто замінюються рідини, й акум знову заряджений.
чаз перезарядки спідставних з часом звичайної заправки паливом
А саму рідину можна заряджати вже під час низького попиту на заправку (глибокої ночі), за графіком
або як винайдуть портативний генератор електрики, що працюватиме на картріджах з якимось особливим паливом, але тут я особливого просування не бачу
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 16:46:20 IP/Host: ---.customers.nuskope.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...Зіпсував усю ідилію рекламним менеджорам.тому ще раз кажу - майбутнє за аккумами з рідкими електродами
коли просто замінюються рідини, й акум знову заряджений.
чаз перезарядки спідставних з часом звичайної заправки паливом
А саму рідину можна заряджати вже під час низького попиту на заправку (глибокої ночі), за графіком
або як винайдуть портативний генератор електрики, що працюватиме на картріджах з якимось особливим паливом, але тут я особливого просування не бачуСаме так, але я сподіваюсь, що допиляють ДВЗ на водні.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 16:47:36 IP/Host: 78.11.62.---
|
Эра автомобилей ещё ближе,а закат ДВС закономерно предопределён!
Honda выпустила батареи нового типа для электромобилей
В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов.
Компания Honda при помощи нескольких сторонних подрядчиков создала высокоэффективные фторид-ионные батареи нового типа для электромобилей. Об этом пишет Хроника.инфо со ссылкой на Автоблог
До сих пор фторид-ионные батареи могли работать только при очень высоких температурах (примерно 150 градусов по Цельсию и выше). Это мешало их использованию. Фторид-ионные батареи нового типа работают даже при комнатной температуре. В них вместо лития используется стабильный жидкий фторидный электролит.
Он сохраняет больше энергии. В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов. То есть речь идет про очень эффективные батареи. При этом они полностью безопасны и наносят меньший вред окружающей среде при их создании или утилизации.
Читайте также: Honda выпустит электромобили нового поколения
Honda не стала говорить о том, когда новый тип фторид-ионной батареи начнет использоваться в промышленности. Однако, японцы уверены, что однажды эта технология начнет массово применяться в электромобилях.(с)
Не надо быть оракулом,чтобы предположить,что такие параметры очень понравятся прежде всего военным.
Будет развёрнута вся цепочка производства этих аккумуляторов,а затем пойдёт заполнение цивильного рынка.
Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеля- расстояние поездки на одной заправке.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 16:58:04 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...тому ще раз кажу - майбутнє за аккумами з рідкими електродами
коли просто замінюються рідини, й акум знову заряджений.
чаз перезарядки спідставних з часом звичайної заправки паливом
А саму рідину можна заряджати вже під час низького попиту на заправку (глибокої ночі), за графіком
або як винайдуть портативний генератор електрики, що працюватиме на картріджах з якимось особливим паливом, але тут я особливого просування не бачуСаме так, але я сподіваюсь, що допиляють ДВЗ на водні.нічого там пиляти. А пиляють електрокар на водні з паливними елементами.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:03:15 IP/Host: ---.customers.nuskope.com.au
|
Розгорнути попередні цитати...Саме так, але я сподіваюсь, що допиляють ДВЗ на водні.нічого там пиляти. А пиляють електрокар на водні з паливними елементами.чому?
Доки не буде нормальної альтернативи на вантажних напрямках- легковушки- цяцька.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:24:20 IP/Host: 77.111.244.---
|
Розгорнути попередні цитати...Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.
Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?
Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:25:30 IP/Host: ---.therecom.net
|
А Маск-то не знає...
В будує гігафабрики з виготовлення літієвих акумів..
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:28:46 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...нічого там пиляти. А пиляють електрокар на водні з паливними елементами.чому?
Доки не буде нормальної альтернативи на вантажних напрямках- легковушки- цяцька.ДВЗ на водні вже давно запиляні. Не пішло воно, на інших газах більш технологічно. Тому працюють над паливними елементами, що вже дають 75% ККД.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:38:20 IP/Host: ---.52.broadband9.iol.cz
|
А Маск-то не знає...
В будує гігафабрики з виготовлення літієвих акумів..
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:38:24 IP/Host: ---.NA.cust.bahnhof.se
|
Розгорнути попередні цитати...Печки нет - до сраки электромобиль в Украине. Кто успел застать Запорожец - не даст соврать.
То ли дело Москвич-412: медная печка работает без вентилятора от набегающего потока. За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду.
Показати зображення...
в запора автономна пічка!
в 412-му є вентилятор! який нах "без набігаючого потоку"?!
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 17:48:44 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Печки нет - до сраки электромобиль в Украине. Кто успел застать Запорожец - не даст соврать.
То ли дело Москвич-412: медная печка работает без вентилятора от набегающего потока. За бортом хоть -45, а в салоне жара 25-26, едешь в футболочке через Байкал по льду.
Показати зображення...
в запора автономна пічка!
в 412-му є вентилятор! який нах "без набігаючого потоку"?!Печка запора жрёт бензин, а дармовое тепло с двигателя не используется, поэтому печку на запоре мало кто включает, едут и мёрзнут.
На москвиче понятно, шо вентилятор есть, но на скорости его включать вообще незачем, есть напор воздуха и через воздухозаборник он подаётся на шикарную медную печку.
Видел вот этот лючок нах? Это воздухозаборник печки, шоб ты знал.
Показати зображення...
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 18:02:42 IP/Host: 37.73.124.---
|
Розгорнути попередні цитати...Суперчардж за пол часа может дать 50 кВт.А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.
Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?
Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 19:31:20 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
даже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономия
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:05:23 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Цитуватидаже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономияНевада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.
Тесла - 85 кВт*год батарея. ККД зарядника нехай 95%. Виходить - зарядка з 1м2 - 134 дні, зарядка зі 134м2 - 1 світловий день. Це в середньому за рік, влітку нехай у 2...3 рази швидше.
Таки бутафорія.
Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпечення :laugh:Gigafactory 1 will have the largest rooftop solar array in the world upon completion – 70MW or roughly ~200,000 solar panels pic.twitter.com/OMkfXg3r7a
— Tesla (@Tesla) September 13, 2018
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:07:32 IP/Host: ---.52.broadband9.iol.cz
|
Розгорнути попередні цитати...Цитуватидаже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономияНевада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.
Тесла - 85 кВт*год батарея. ККД зарядника нехай 95%. Виходить - зарядка з 1м2 - 134 дні, зарядка зі 134м2 - 1 світловий день. Це в середньому за рік, влітку нехай у 2...3 рази швидше.
Таки бутафорія.Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
https://twitter.com/view/status/1040302986730209281Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпечення
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:10:11 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:10:56 IP/Host: 176.105.2.---
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:12:43 IP/Host: ---.nc.de
|
Розгорнути попередні цитати...Цитуватидаже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономияНевада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.
Тесла - 85 кВт*год батарея. ККД зарядника нехай 95%. Виходить - зарядка з 1м2 - 134 дні, зарядка зі 134м2 - 1 світловий день. Це в середньому за рік, влітку нехай у 2...3 рази швидше.
Таки бутафорія.Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
https://twitter.com/view/status/1040302986730209281Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпечення
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:22:03 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Невада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.
Тесла - 85 кВт*год батарея. ККД зарядника нехай 95%. Виходить - зарядка з 1м2 - 134 дні, зарядка зі 134м2 - 1 світловий день. Це в середньому за рік, влітку нехай у 2...3 рази швидше.
Таки бутафорія.Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
https://twitter.com/view/status/1040302986730209281Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпеченняНу в Маска багато таких " завленно" та " обіцяно"——
Це не показник))
А ось ті розрахунки вище математичні—— це таки показник))
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:34:02 IP/Host: ---.nc.de
|
Розгорнути попередні цитати...Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
https://twitter.com/view/status/1040302986730209281Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпеченняНу в Маска багато таких " завленно" та " обіцяно"——
Це не показник))
А ось ті розрахунки вище математичні—— це таки показник))Хм. Ну досі дійсно великі проекти в нього нібито спрацьовували
Та тут вже й недовго й почекати, за рік нібито повинні вже вийти на потужність
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:46:13 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:48:58 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
.Тесла—— так майже банкрут. Теж "недовго й почекати".( хоча звичайно тільки за цей напрямок Маск має увійти в історію)
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:50:05 IP/Host: ---.219.227.194.freenet.com.ua
|
Поки тут рекламують ДВС маск вже продав в штатах більше машин ніж крайслер
А ви і далі фапайте на заміну мастила, роботу коробки, зчеплення і т.д.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 20:57:27 IP/Host: 77.111.244.---
|
якщо не запустять термоядерні реактори ніфіга не буде..
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 21:14:31 IP/Host: ---.nc.de
|
Розгорнути попередні цитати...якщо не запустять термоядерні реактори ніфіга не буде..В Германии в 2017 году доля ВИЭ в потреблении электроэнергии выросла до 36,1%
https://elektrovesti.net/58148_v-germanii-v-2017-godu-dolya-vie-v-potreblenii-elektroenergii-vyrosla-do-361
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 21:45:46 IP/Host: ---.hviv.nl
|
Розгорнути попередні цитати...Цитуватидаже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономияНевада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 22:10:37 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Вот реальные цифры: 1 СП из 36шт 6" м/к элементов заряжает 12В автомобильный аккумулятор ёмкостью 65 А/ч с нуля до 100%. Это летом в Крыму в безоблачный день.
То же самое в Киеве - 50 А/ч.
Размер панели - 1,48х0,7 м
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 22:51:37 IP/Host: 198.50.200.---
|
У літній сонячний день з Вашої панелі мало б бути рази в 2 більше. Може, ККД менший, а може - контролер не вміє оптимізовувати процес заряду.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 23:43:03 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
12 січня 2019 23:50:09 IP/Host: ---.shirfire.net
|
Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиПросто есть теория, а есть реальная практикаЯкась панель невдала.
У нас є стенд, на якому років 5 пишеться струм/напруга з 2-х 1 м2 панелей. Неорієнтованих. Заявлена потужність - 200 Вт. Літом (+30С) на яскравому сонці - 150 Вт спокійно. Правда, панелі стоять високо і продуваються добре.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 00:14:00 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
С одной панели 1м2 - 150Вт? На неё даже китайцы лепят наклейку максимум 130Вт.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 00:16:44 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 00:21:07 IP/Host: ---.khm.volia.net
|
якщо не запустять термоядерні реактори ніфіга не буде..
Re: Эра электромобилей ещё ближе! |
13 січня 2019 00:32:29 IP/Host: ---.244.131.110.nash.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Для подогрева поставят ДВС.Какой нахрен ДВС для подогрева
Может быть поставят автономную печку, типа webasto, которая будет расходовать стакан горючки в час.webasto -- это и есть ДВС
Re: Эра электромобилей ещё ближе! |
13 січня 2019 09:33:24 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Какой нахрен ДВС для подогрева
Может быть поставят автономную печку, типа webasto, которая будет расходовать стакан горючки в час.webasto -- это и есть ДВСТы еще скажи что газовый котел, или камин с дровам - ДВС.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 09:50:50 IP/Host: 176.105.53.---
|
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 10:01:42 IP/Host: 176.10.99.---
|
Ладно. Из уважения к Георгиу поработаю тут немного - хотя лень ФПЧиков уже конечно иногда поражает.
Вас ребята в Гугле всех забанили, что Вы на ТС накинулись?
Вот ссыла на эту технологию от 2014 года.
http://www.fotokomok.ru/perspektivnye-texnologii-dlya-akkumulyatorov-budushhego/
Там она описана наряду с другими как одна из наиболее перспективных.
И там же указана главная проблема - которую нужно решить. А именно сделать ее жидкой - то есть растворить в электролите, что позволит использовать ее при комнатных температурах и сохранении свойств - а именно при сопоставимом весе и объеме с литий - ионной батареей накапливать в десять раз больше энергии.
Собственно на это и ушло четыре года.
Работали вместе Хонда и НАСА.
Вот результат, достигнутый в 2018 году :
https://naked-science.ru/article/hi-tech/ftorid-sdelaet-akkumulyatory
Но вообще - не очень корректное сравнение литий - ионных и фторид - ионных аккумуляторов.
Литий - самый электроположительны й элемент таблицы.
Фтор - самый электроотрицательны й.
Литий испускает электроны.
Фторид их приятгивает.
Там принцип действия разный - а не просто замена одного элемента другим.
А вообще воинствующим тут кацапам могу еще раз напомнить одну историческую истину :
КАМЕННЫЙ ВЕК КОНЧИЛСЯ ПЛЯЦЪ НЕ ПОТОМУ, ЧТО ЗАКОНЧИЛИСЬ КАМНИ.
Так и нефтяной век заканчивается не потому ,что заканчивается нефть. Скорее наоборот - нефти становится все больше.
И в разведке и в добыче.
А парадокс вот в чем. Всему миру от сланцевой революции в добыче нефти и газа стало лучше - это факт.
И от революции в производстве энергии от чистых источников : солнце, ветер и вода - тоже стало лучше.
Всем, кроме России. Возможностям и целям России это все сильно помешало и грозит вообще крупными неприятностями - в частности потерей ПОЛОВИНЫ доходов бюджета.
Но что же это за страна такая - если вот так вот все?
По моему, есть повод задуматься.
Но по - моему уже некому там думать...
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 11:27:15 IP/Host: ---.52.broadband9.iol.cz
|
Маленькі електричні поповози врятують світ від енергетичної кризи.
Мавпування характеристик авто з ДВЗ - шлях у нікуди.
Як на те пішло, то перейдемо на персональні літаючі електричні апарати і будемо сновигати по ешелонам як у 5-му елементі.
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно! |
13 січня 2019 12:09:59 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Маленькі електричні поповози врятують світ від енергетичної кризи.
Мавпування характеристик авто з ДВЗ - шлях у нікуди.
Як на те пішло, то перейдемо на персональні літаючі електричні апарати і будемо сновигати по ешелонам як у 5-му елементі.