Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

Зіпсував усю ідилію рекламним менеджорам.

тому ще раз кажу - майбутнє за аккумами з рідкими електродами
коли просто замінюються рідини, й акум знову заряджений.
чаз перезарядки спідставних з часом звичайної заправки паливом

А саму рідину можна заряджати вже під час низького попиту на заправку (глибокої ночі), за графіком

або як винайдуть портативний генератор електрики, що працюватиме на картріджах з якимось особливим паливом, але тут я особливого просування не бачу

   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

тому ще раз кажу - майбутнє за аккумами з рідкими електродами
коли просто замінюються рідини, й акум знову заряджений.
чаз перезарядки спідставних з часом звичайної заправки паливом

А саму рідину можна заряджати вже під час низького попиту на заправку (глибокої ночі), за графіком

або як винайдуть портативний генератор електрики, що працюватиме на картріджах з якимось особливим паливом, але тут я особливого просування не бачу
Саме так, але я сподіваюсь, що допиляють ДВЗ на водні.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
IP

Саме так, але я сподіваюсь, що допиляють ДВЗ на водні.

нічого там пиляти. А пиляють електрокар на водні з паливними елементами.
   
Эра автомобилей ещё ближе,а закат ДВС закономерно предопределён!

Honda выпустила батареи нового типа для электромобилей
В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов.
Компания Honda при помощи нескольких сторонних подрядчиков создала высокоэффективные фторид-ионные батареи нового типа для электромобилей. Об этом пишет Хроника.инфо со ссылкой на Автоблог

До сих пор фторид-ионные батареи могли работать только при очень высоких температурах (примерно 150 градусов по Цельсию и выше). Это мешало их использованию. Фторид-ионные батареи нового типа работают даже при комнатной температуре. В них вместо лития используется стабильный жидкий фторидный электролит.

Он сохраняет больше энергии. В новой батарее плотность энергии в 10 раз превышает показатели литий-ионных аккумуляторов. То есть речь идет про очень эффективные батареи. При этом они полностью безопасны и наносят меньший вред окружающей среде при их создании или утилизации.

Читайте также: Honda выпустит электромобили нового поколения

Honda не стала говорить о том, когда новый тип фторид-ионной батареи начнет использоваться в промышленности. Однако, японцы уверены, что однажды эта технология начнет массово применяться в электромобилях.(с)

Не надо быть оракулом,чтобы предположить,что такие параметры очень понравятся прежде всего военным.
 Будет развёрнута вся цепочка производства этих аккумуляторов,а затем пойдёт заполнение цивильного рынка.
Убит последний аргумент превосходства бензина и дизеля- расстояние поездки на одной заправке.
а зимою що робити?
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

нічого там пиляти. А пиляють електрокар на водні з паливними елементами.
чому?
Доки не буде нормальної альтернативи на вантажних напрямках- легковушки- цяцька.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
IP

чому?
Доки не буде нормальної альтернативи на вантажних напрямках- легковушки- цяцька.

ДВЗ на водні вже давно запиляні. Не пішло воно, на інших газах більш технологічно. Тому працюють над паливними елементами, що вже дають 75% ККД.
   
А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.

Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?

Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?
Коли нафта закінчиться будете планувати, як вам заряджати авто.
   
А Маск-то не знає...
В будує гігафабрики з виготовлення літієвих акумів..

Он строит фабрики по сборке батарей а не изготовлению аккумуляторов.

Будет новый тип аккумуляторов и он будет собирать на них батареи на тех же фабриках.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

ДВЗ на водні вже давно запиляні. Не пішло воно, на інших газах більш технологічно. Тому працюють над паливними елементами, що вже дають 75% ККД.
Значить не допилені. Але, повторюю, доки нема альтернативи на вантажних напрмках(залізниця, морський транспорт) - це все цяцьки.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

А Маск-то не знає...
В будує гігафабрики з виготовлення літієвих акумів..
:K
   
:lol:
 в запора автономна пічка!
в 412-му є вентилятор! який нах "без набігаючого потоку"?!

Печка запора жрёт бензин, а дармовое тепло с двигателя не используется, поэтому печку на запоре мало кто включает, едут и мёрзнут.

На москвиче понятно, шо вентилятор есть, но на скорости его включать вообще незачем, есть напор воздуха и через воздухозаборник он подаётся на шикарную медную печку.

Видел вот этот лючок нах? Это воздухозаборник печки, шоб ты знал.

   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Печка запора жрёт бензин, а дармовое тепло с двигателя не используется, поэтому печку на запоре мало кто включает, едут и мёрзнут.

На москвиче понятно, шо вентилятор есть, но на скорости его включать вообще незачем, есть напор воздуха и через воздухозаборник он подаётся на шикарную медную печку.

Видел вот этот лючок нах? Это воздухозаборник печки, шоб ты знал.

Показати зображення...
Я знаю, де в москаля повітрозабірник. на зиму він зачиняється! :D
   
А 500, якщо в контексті теми? А одразу десятку чи двом автівок?
На автобанах Європи одночасно забитий десяток теміналів заправки - штатна ситуація. Десять хвилин - і маєш повний бак на 800-1000 км. Потім, звісно, можна парконутися та піти на каву чи кому що до вподоби, але в цей момент термінал вже жене паливо в наступну автівку.

Навіть якщо так - 10 машин качають електрику одночасно. Десять мегаватів - бери де хочеш.
А на трасі Париж - Барса таких автівок на чарджі легко може бути одночасно під тисячу. Фігня війна, зжерли цілий атомний енергоблок. А взяти Європу загалом? Скільки тре буде енергоблоків, щоб перекрити потреби? А якщо так ляжуть карти, що заряджатися буде мало - що робити з енергоблоками, що вийшли на пік потужності?
Якими джерелами можна нагодувати отаке навантаження на мережу, коли воно буде гуляти на десятки процентів за кілька хвилин?

Чекати? Турист може почекати, йому в готель/кемпінг не пече на певний час. Година-дві туди-сюди не критичні. Коли припхався - тоді й добре.
А бізнесу що робити?
Фермы накопительные строить.
Это решит проблему
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Цитувати
даже если батареи наверху дадут 10% необходимой энергии - это уже неслабая такая экономия

Невада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.

Тесла - 85 кВт*год батарея. ККД зарядника нехай 95%. Виходить - зарядка з 1м2 - 134 дні, зарядка зі 134м2 - 1 світловий день. Це в середньому за рік, влітку нехай у 2...3 рази швидше.

Таки бутафорія. :(
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

Невада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.

Тесла - 85 кВт*год батарея. ККД зарядника нехай 95%. Виходить - зарядка з 1м2 - 134 дні, зарядка зі 134м2 - 1 світловий день. Це в середньому за рік, влітку нехай у 2...3 рази швидше.

Таки бутафорія. :(

Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпечення  :laugh:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
https://twitter.com/view/status/1040302986730209281Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпечення  :laugh:
:facepalm1:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Цитувати
оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна

Тут

Я взяв середню. По штату - від 4 до 6.

Все рівно - для кількагодинної зарядки 1 Тесли потрібно під 1000 м2 панелей. Влітку - може 300...500.

ПС. Я зовсім не маю на увазі, що вся сонячна енергетика - бутафорія. Але вона вигідна, коли дуже багато панелей зконцентровано у дуже хорошому місці.
Панелька на 0,25 м2, яка нібито заряджає десяток електровелосипедів - викликає сміх. Так, заряджає, 1 велосипед за повні 2 сонячні дні влітку. :D
Тут інтуіція не допомагає, потрібно вмикати калькулятор. ;)

Останнє редагування: 12 січня 2019 20:17:07 від ipid
   
якщо не запустять термоядерні реактори ніфіга не буде..
   
Я недарма згадав про Неваду. Довжина світового дня там дещо вище, ніж в нас. Наприклад сьогодні (взимку!) вона склала майже 10 годин. Влітку вона перевищує 14 годин.
Далі, оцінка у 5 квт*год за день для Невади - невірна, там пустеля, хмари - рідкість, тож я б оцінив у десь 8-10
Далі, заявлено досягнути сумарної потужності сонячних батарей у 70МВт тіки для дахів (буде задіяно 200 тисяч панелей), плюс вони там наземні станції будують
https://twitter.com/view/status/1040302986730209281Така собі бутафорія, з обіцянкою вийти на повне самозабезпечення  :laugh:

Ну в Маска багато таких " завленно" та " обіцяно"——
Це не показник))
А ось ті розрахунки вище математичні—— це таки показник))
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

Ну в Маска багато таких " завленно" та " обіцяно"——
Це не показник))
А ось ті розрахунки вище математичні—— це таки показник))

Хм. Ну досі дійсно великі проекти в нього нібито спрацьовували

Та тут вже й недовго й почекати, за рік нібито повинні вже вийти на потужність
   
Хм. Ну досі дійсно великі проекти в нього нібито спрацьовували

Та тут вже й недовго й почекати, за рік нібито повинні вже вийти на потужність

Хм((
Ц які "дійсно великі проекти"?
1.Тесла—— так майже банкрут. Теж "недовго й почекати".( хоча звичайно тільки за цей напрямок Маск має увійти в історію)
2.Гігафабрика—— ну вона вже досить довго будується й кінця краю не дуже й видно.Ну але з огляду на те що це по суті Панасонік, а не Маск——то можна й не рахувати поки що.
3. Спейс х—— поки що розвивається краще за інші проекти Маска.
Але чи був би він там без державних дотацій та всіляких послаблень?( ну тіпа поцікавтеся скільки платить Спейс х за використання інфраструктури американських космодромів)

Таке це все—— дійсно треба почекати ще.
2.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
den

Поки тут рекламують ДВС маск вже продав в штатах більше машин ніж крайслер

А ви і далі фапайте на  заміну мастила, роботу коробки, зчеплення і т.д.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

.Тесла—— так майже банкрут. Теж "недовго й почекати".( хоча звичайно тільки за цей напрямок Маск має увійти в історію)

Хм, а тут я дуже не погоджуся
Збитки (якщо дивитися просто цифру, не порівнюючі та не аналізуючи) ніби-то й величезні - $2.2 ярди, але...
Капіталізація склала $58 ярдів. У порівнянні, Дженерал Моторс має таку ж саму, ті ж 58 ярдів. А от збитки GM склали ажно $3.8 ярдів!
Збитки Тесла у першу чергу пов'язані з активним розвитком виробництва, вони не встигають будуватися й запускати лінії, щоб вийти на заплановані об'єми й задовольнити попит
Попит дуже швидко росте, виручка в них зросла на 68% у порівнянні з минулим роком
Загалом нормальна ситуація, до банкрутства там ще ой-йой як далеко
Збитки, як можна зрозуміти з фінансового звіту, пов'язані з післяпродажним обслуговуванням автівок, схоже, брак пішов, бо гнали "давай-давай", ну й у твітері, наприклад, я бачив, як америкоси матюкалися щодо доставки - пошкоджено автівку, й відновлено погано. Тобто звичайнісінька бізнес-рутина та гонка
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!
PAL

Поки тут рекламують ДВС маск вже продав в штатах більше машин ніж крайслер

А ви і далі фапайте на  заміну мастила, роботу коробки, зчеплення і т.д.

попит на тесли не вдається задовільнити, навіть не зважаючи на значно вищу ціну
   
якщо не запустять термоядерні реактори ніфіга не буде..
В Германии в 2017 году доля ВИЭ в потреблении электроэнергии выросла до 36,1%
https://elektrovesti.net/58148_v-germanii-v-2017-godu-dolya-vie-v-potreblenii-elektroenergii-vyrosla-do-361
   
В Германии в 2017 году доля ВИЭ в потреблении электроэнергии выросла до 36,1%
https://elektrovesti.net/58148_v-germanii-v-2017-godu-dolya-vie-v-potreblenii-elektroenergii-vyrosla-do-361

Имеют ли на эти цифры влияние всевозможные дотации от государства?
пс. Не разбирался——действительно интересно.
ппс. Пишут что в Штатах с сокращением всевозможных дотаций на эту энергию сокращается количество суперчарджеров тех же.
ппппс. А вообще—— катаюсь в Кельне на автобусах BYD——шикарные автобусы——Маск рядом не стоял((
   
Невада: 5 кВт*годин з 1 м2 за день (в середньому) - повна енергія Сонця. Оскільки панелі неповоротні, використовується рази в півтора менше. ККД сонячної батареї - 20%. Разом - 670 Вт*год електрики за день з 1 м2.

Вот реальные цифры: 1 СП из 36шт 6" м/к элементов заряжает 12В автомобильный аккумулятор ёмкостью 65 А/ч с нуля до 100%. Это летом в Крыму в безоблачный день.
То же самое в Киеве - 50 А/ч.

Размер панели - 1,48х0,7 м
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Цитувати
Вот реальные цифры: 1 СП из 36шт 6" м/к элементов заряжает 12В автомобильный аккумулятор ёмкостью 65 А/ч с нуля до 100%. Это летом в Крыму в безоблачный день.
То же самое в Киеве - 50 А/ч.

Размер панели - 1,48х0,7 м

780 Вт*год з м2 у Криму і 600 у Києві. :D

В середньому за рік при ККД 20% - Крим - 800 Вт*год з м2, Київ - 650.  Тут

У літній сонячний день з Вашої панелі мало б бути рази в 2 більше. Може, ККД менший, а може - контролер не вміє оптимізовувати процес заряду.

Останнє редагування: 12 січня 2019 22:20:11 від ipid
   
У літній сонячний день з Вашої панелі мало б бути рази в 2 більше. Може, ККД менший, а може - контролер не вміє оптимізовувати процес заряду.

Просто есть теория, а есть реальная практика. Мощность такой панели летом - максимум 80-85Вт. Зимой в мороз -20 при ярком солнце - 120Вт. Контроллер правильный, МРРТ. И не один был испытан. Летом температура панели 55 градусов, отдача падает на 50%. Большой температурный коэфф. Особенно хорошо его видно при переменной облачности. Когда солнце за тучкой - панель остывает, тучка отошла - сразу отдача 100-110Вт, но лишь на минутку. По мере нагрева сразу падает.

Итого, летом с 1-й панели снимается 0,5-0,6 кВт/ч . В хорошую погоду. У меня 2 таких панели.  Для Атоса этого более чем достаточно, а для графа де Ля Фэр - маловато будет.  :rotate:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Цитувати
Просто есть теория, а есть реальная практика

Якась панель невдала.
У нас є стенд, на якому років 5 пишеться струм/напруга з 2-х 1 м2 панелей. Неорієнтованих. Заявлена потужність - 200 Вт. Літом (+30С) на яскравому сонці - 150 Вт спокійно. Правда, панелі стоять високо і продуваються добре.
   
Якась панель невдала.
У нас є стенд, на якому років 5 пишеться струм/напруга з 2-х 1 м2 панелей. Неорієнтованих. Заявлена потужність - 200 Вт. Літом (+30С) на яскравому сонці - 150 Вт спокійно. Правда, панелі стоять високо і продуваються добре.

С одной панели 1м2 - 150Вт? На неё даже китайцы лепят наклейку максимум 130Вт.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Цитувати
С одной панели 1м2 - 150Вт? На неё даже китайцы лепят наклейку максимум 130Вт.

Монокристал, ККД 22%. Одна панель - київська, друга десь з Європи (Німеччина?). Обидві з китайських елементів.  :D

Паралельно міряється потік енергії, максимально отримали ~800 Вт на м2, в середній сонячний літній день 700...750. (Висота над рівнем моря - 350 м).

Навіть 700 при ККД 22% - це 154 Вт.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Маленькі електричні поповози врятують світ від енергетичної кризи.
Мавпування характеристик авто з ДВЗ - шлях у нікуди.
Як на те пішло, то перейдемо на персональні літаючі електричні апарати і будемо сновигати по ешелонам як у 5-му елементі.
   
якщо не запустять термоядерні реактори ніфіга не буде..

Розміром з сучасні ДВЗ які б заправлялись пальним один раз на весь період експлуатації.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе!

webasto -- это и есть ДВС  :lol:
Ты еще скажи что газовый котел, или камин с дровам - ДВС.
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе!

Ты еще скажи что газовый котел, или камин с дровам - ДВС.
твої аргументи не допоможуть, як не допомогли і мої.
   
CES 2019: Система Hyundai для беспроводной зарядки электромобилей будущего
13 января 2019

Компания Hyundai Motor представила на выставке CES 2019 инновационную концепцию беспроводной подзарядки электрических автомобилей с системой автопилотирования.

По мере роста популярности электрокаров в крупных городах будет всё острее вставать проблема нехватки зарядных станций. Hyundai предлагает оригинальный выход из ситуации — автоматическое перемещение заряженных машин на находящиеся поблизости парковочные места.

Схема работы системы выглядит следующим образом. Владелец, покинув салон автомобиля, при помощи смартфона отдаёт команду на восполнение запаса энергии, после чего машина самостоятельно добирается до свободной станции беспроводной зарядки. После завершения процесса зарядки автомобиль перемещается на свободное парковочное место, что позволяет использовать станцию для других транспортных средств. Когда автомобиль становится нужен водителю вновь, он автоматически возвращается к месту, где человек ожидает его.

Концепция предполагает постоянный обмен информацией между транспортными средствами, инфраструктурой и автовладельцами. Так, парковочные площадки сообщают о наличии и расположении свободных мест и зарядных станций, а системы зарядки в режиме реального времени обновляет информацию о статусе зарядки электромобилей.
 
Hyundai рассчитывает, что данная технология будет готова к коммерческой эксплуатации по мере достижения четвёртого уровня автопилотирования — ориентировочно в середине следующего десятилетия. (с0


Интересное решение сразу нескольких проблем!
 Где поставить машину на стоянку,где зарядить машину и величину заряда батарей для  её использования в данном режиме эксплуатации.
 В городском цикле не будет нужна ни габаритной батареи,нит её гигантской мощности.а значит экономятся деньги на потерях саморязряда.
В итоге электромашин будет больше,а их габариты меньше!
   
Ладно. Из уважения к Георгиу поработаю тут немного  - хотя лень ФПЧиков уже конечно иногда поражает.
Вас ребята в Гугле всех забанили, что Вы на ТС накинулись?
Вот ссыла на эту технологию от 2014 года.

http://www.fotokomok.ru/perspektivnye-texnologii-dlya-akkumulyatorov-budushhego/

Там она описана наряду с другими как одна из наиболее перспективных.
И там же указана главная проблема  - которую нужно решить. А именно сделать ее жидкой - то есть растворить в электролите, что позволит использовать ее при комнатных температурах и сохранении свойств - а именно при сопоставимом весе и объеме с литий  - ионной батареей накапливать в десять раз больше энергии.
Собственно на это и ушло четыре года.
Работали вместе Хонда и НАСА.
Вот результат, достигнутый в 2018 году :

https://naked-science.ru/article/hi-tech/ftorid-sdelaet-akkumulyatory

Но вообще - не очень корректное сравнение литий - ионных и фторид - ионных аккумуляторов.
Литий - самый электроположительны й элемент таблицы.
Фтор - самый электроотрицательны й.
Литий испускает электроны.
Фторид их приятгивает.
Там принцип действия разный - а не просто замена одного элемента другим.
А вообще воинствующим тут кацапам могу еще раз напомнить одну историческую истину :
КАМЕННЫЙ ВЕК КОНЧИЛСЯ ПЛЯЦЪ НЕ ПОТОМУ, ЧТО ЗАКОНЧИЛИСЬ КАМНИ.
Так и нефтяной век заканчивается не потому  ,что заканчивается нефть. Скорее наоборот - нефти становится все больше.
И в разведке и в добыче.
А парадокс вот в чем. Всему миру от сланцевой революции в добыче нефти и газа стало лучше - это факт.
И от революции в производстве энергии от чистых источников : солнце, ветер и вода - тоже стало лучше.
Всем, кроме России. Возможностям  и целям России это все сильно помешало и грозит вообще крупными неприятностями - в частности потерей ПОЛОВИНЫ доходов бюджета.
Но что же это за страна такая - если вот так вот все?
По моему, есть повод задуматься.
Но по - моему уже некому там думать...

Да ты прямо воинствующий крымский громозека. :lol:

Бла бла бла, снова кацапы виноваты.
Ты готовься от сланцевой революции выдыхать.
Лучше ему стало.
И Украине особенно лучше, от того что под Славянском
всё перекопали.
Неплохо бы перед тем как гневно звиздеть немного
матчасть подучить.
А то год свиньи еще толком не начался, а с рылом лезут
все кому не лень. Все сразу резко в батарейках разбираться
начали и в бизнес моделях особенно. Вы руками хоть что-нибудь
сделайте своими без всяких моделей для начала.
Новость ведь пока ни о чем - Японцы верят что когда-то будет,
а вот что и когда...

Китайцы скорее гелий с Луны возить начнут, чем эти аккумуляторы
пойдут в серию. Детский сад это всё, так как не решается базовая
проблема, где брать массово так много для впихивания в эти батареи.

Останнє редагування: 13 січня 2019 10:06:39 від б_а_р_с
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

Маленькі електричні поповози врятують світ від енергетичної кризи.
Мавпування характеристик авто з ДВЗ - шлях у нікуди.
Як на те пішло, то перейдемо на персональні літаючі електричні апарати і будемо сновигати по ешелонам як у 5-му елементі.
:facepalm1:
   
Re: Эра электромобилей ещё ближе десятикратно!

:facepalm1:
Маленьке авто із батареєю на 20-30 кВт/год масою 300-500 кг і розраховане на 2-4 пасажири дешевше, швидше і легше заряджається і вирішило б 90% моїх потреб у пересуванні на відстані 10-150 км.
А оці монстряки за сотні і мільйони доларів із потужністю двигунів 100-400 кВт це для кого? Для іліти? Ні зарядити, ні купити. І ніяк не підходять для щоденного користування у непрстосованих умовах. Навіть та сама Тесла - це не для простого люду і не для поїздки у село.

Стосовно польотів: the future came, вже на колінці люди клепають

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія