Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Любителям альтернативних рухомих засобів.

Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

В гібридних авто ці акумулятори мікроскопічні (по масі). А на залізниці пару сотень тон - не вага.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

А на залізниці пару сотень тон - не вага.
Тому і відмовилися від паравозав, які воду возять задаремно на дизелі.
   
+=====================================================================================================+
Ну, акумулятор я вже зробив - працює. Не містить токсичних та рідкісних речовин, через що майже на три порядки дешевший.
Але має габарити та вагу, через що придатний для стаціонарних сховищ енергії. А паливний елемент - це продовження вже
виконаної роботи. У мене своя метода: я спочатку квантовохімічно обраховую моделі роботи, а потім їх реалізую. Метода
вже працює не один десяток років, бо я почав її ще у своїй кандидатській. "Виводити її на загальнодержавний рівень"
неможливо, бо нема у цьому зацікавленості - бо це втрата монопольного контролю над паливними ресурсами.
Тоді кожен фермер вироблятиме паливо для себе на своїй фермі.

Це схоже на пояснення всіх винахідників-невдах. Держава яка імпортує 90% енергоресурсів не буде опиратися впровадженню таких винаходів.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Це схоже на пояснення всіх винахідників-невдах. Держава яка імпортує 90% енергоресурсів не буде опиратися впровадженню таких винаходів.
Ось ми над Хаврюшею сміємося, а він- Маск, насправді.
Але маленький, бо кімнатний.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Олігархічна держава - може опиратися (впровадженню винаходів). Бо завдяки монополіям олігархи отримують надприбутки, завдяки яким просувають своїх кандидатів в президенти, парламент і взагалі усюди.
   
Це схоже на пояснення всіх винахідників-невдах. Держава яка імпортує 90% енергоресурсів не буде опиратися впровадженню таких винаходів.
+=================================================================+
Давай адресу тих, хто вкладатиме ресурси у такі дослідження та впровадження.
Чи ти вкладеш 100 000 євро?
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

+=================================================================+
Давай адресу тих, хто вкладатиме ресурси у такі дослідження та впровадження.
Чи ти вкладеш 100 000 євро?
Хто ж тобі, брехуну, грошей дасть?
Починай спочатку. (С) Гєпа.
   
+=================================================================+
Давай адресу тих, хто вкладатиме ресурси у такі дослідження та впровадження.
Чи ти вкладеш 100 000 євро?
Якщо десятки років твої ідеї не знаходять застосування, то опублікуй їх інтернеті, може хтось впровадить. І вдячні нащадки пам'ятатимуть хіміка В.К.Гавра.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

І вдячні нащадки пам'ятатимуть хіміка Гавра.
"хімік", бо хімку курить?
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

  Майбутнє за спиртавто.
  Кацапи деградують з пришвидшенням. B-)
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

+========================================================================================+
Є одна реальна альтернатива: паливний елемент на спирту. На метанолі ще у 90-ті були зроблені для ноутів.
Успішно конкурував з літієвими батареями. Але заборонили бо знайшли "небезпеку" використання в літаку та
отруєння оточуючих...
А всі спроби отримати грант на розробку таких паливних елементів на етанолі, який нетоксичний, закінчувалися
відписками "що неактуально"... А навідь приблизні розрахунки показували що можливо виробляти такий спирт
у власному господарстві із будь-яких рослинних відходів. Тобто, солому та гичку можна перетворювати на
паливо для машин та тракторів і стати майже незалежними від нафти та газу. І ще: відсутність проблем з
вихлопними газами. Оскільки нема горіння - тому й відсутні шкідливі гази у вихлопі. Але потрібна велика
наукова робота з поступовим переходом до розробки промислових зразків... Але ... грошей нема...
Скільки можу - веду таку роботу власним коштом пенсіонера... Результати вже є...
...цікаво, що у вас в якості каталізатора і при якій температурі працює ваш паливний елемент...відразу скажу, що я дилетант в цій справі, але цікавість, то наше...:)))
   
Акомулятори би було цікаво створити з більшою ємністю )))

Тодіб багато було вже на електриці авто.... Поки акомулятори немають потрібних характеристик. Хоча ....
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.
PAL

Акомулятори би було цікаво створити з більшою ємністю )))

Тодіб багато було вже на електриці авто.... Поки акомулятори немають потрібних характеристик. Хоча ....

на даний момент проблема не стільки в ємності (тесла їде 600 миль на одному заряді, хай й в ідеальних умовах, в реальних умовах 300 миль, що цілком спідставно з ДВС)
проблема в швидкій дозарядці. Усі електромобілі тут програють, 10-15 хвилин заправки проти пари годин заряду
ну й деяка проблема у зарядних станціях: можна взяти з собою каністру палива в дорогу, але не каністру електрики
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Акомулятори би було цікаво створити з більшою ємністю )))

Тодіб багато було вже на електриці авто.... Поки акомулятори немають потрібних характеристик. Хоча ....
Тікаєш з Харкова у Київ/Вінницю/Тернопіль на Теслі.
І бенз купувать не треба, і зарядитися нема де.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

10-15 хвилин заправки проти пари годин заряду
30-60 секунд.
   
Якщо десятки років твої ідеї не знаходять застосування, то опублікуй їх інтернеті, може хтось впровадить. І вдячні нащадки пам'ятатимуть хіміка В.К.Гавра.
+===========================================================================+
Базова ідея: "Вимірювати те, що можна обрахувати та обраховувати те, що можно поміряти."
вже давно використовується моїми колишніми аспірантами в Україні, Пльші, Германії,
Франції, Норвегії та Японії. Молодший син розповсюдив це ще й в Китаї.
   
...цікаво, що у вас в якості каталізатора і при якій температурі працює ваш паливний елемент...відразу скажу, що я дилетант в цій справі, але цікавість, то наше...:)))
+=============================================================+
При кімнатній. Ось каталізатори - то є головний секрет. Але не платинові...
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

+=============================================================+
При кімнатній. Ось каталізатори - то є головний секрет. Але не платинові...
...а ще читав родій використовують, але він дорогий, а ще, щоб підняти продуктивність, ті каталізатори, можливо, потрібно робити у декілька шарів з дірочками і з різних матеріалів ...:)))
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Молодший син розповсюдив це ще й в Китаї.
То твій син зрадником працює?
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.
PAL

30-60 секунд.

то я з чергою на касі порахував
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

то я з чергою на касі порахував
Ну, ми ж про техніку. :)
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

То твій син зрадником працює?
...може шпигуном... кінчай палити...:)))
   
...а ще читав родій використовують, але він дорогий, а ще, щоб підняти продуктивність, ті каталізатори, можливо, потрібно робити у декілька шарів з дірочками і з різних матеріалів ...:)))
+=================================+
Родій - один з найдорожчих платинових...
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

...може шпигуном... кінчай палити...:)))
Хаврюшу просто так не під'єбеш.
12 машингеверів, то не просто так, то не Робін Гудом у 1990-ті працювать.
Він самочинно Київ від ворогів відбив.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Хаврюшу просто так не під'єбеш.
я якраз і не під’є, а казав серйозно, а ти палиш...і псевдо у тебе із "сєвєрної страни"  Ivanseed.. сієте тут "сємєна раздора"...:)))
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Тікаєш з Харкова у Київ/Вінницю/Тернопіль на Теслі.
І бенз купувать не треба, і зарядитися нема де.
Вот как раз бензина негде купить, а зарядиться есть где, хоть и не быстро.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

а зарядиться есть где, хоть и не быстро.
Ти секрет Тесли знаєш?
Про проміння смерті?
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

я якраз і не під’є, а казав серйозно, а ти палиш...і псевдо у тебе із "сєвєрної страни"  Ivanseed.. сієте тут "сємєна раздора"...:)))
Не псєвдо, а нік.
А іван - просте маланське ім'я. На кшталт абрама чи джона.
   
Не псєвдо, а нік.
А іван - просте маланське ім'я. На кшталт абрама чи джона.
по нашому - Івась.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

по нашому - Івась.
Івась Ленноненко.
   
А частина ДП використовується для перевезення мертвої ваги акумуляторів.
І це в той час, коли ВАГ, наприклад, в Ауді, намагається робити 40% автомобільної ваги з дюраля.
Для зменшення маси.

Для потяга зменшення маси не настільки актуально як для Ауді.
Порахуйте який відсоток становить маса акумуляторів від повної маси потяга, скажімо, з 20 вагонів.

Паровози цілі вагони з паливом тягали за собою і їздили якось. Тендерами називалися.
   
Наголовніше , що приніс досвід експлуатації такого електровоза - що потрбно мати ємну батарею, на якій можна отримати  високої силиток протягом довгого часу без підзарядки.
Цю проблему не вирішено повністю й досі й подібні агрегати є поки що дослідними


Ну останнім часом в цьому напрямку спостерігається відчутний прогрес. Хоча обмеження існують звичайно...
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

В США, Бразилії та Швеції дуже популярні та екологічні авто типу FFV - flex fuel vehicle. Тобто авто, що можуть працювати на гнучкому паливі. З вмістом етанолу (спирту) від 0 до 100. Е100 - це спирт 96%, 4%-вода.
В Україні заводи, що можуть виробляти біоетанол та біодизель ще в січні простоювали або працювали на автопарк виробника.
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.

Не псєвдо, а нік.
А іван - просте маланське ім'я. На кшталт абрама чи джона.
псевдо існувало, коли ніків і в помині не було...бандерівці, наприклад, мали псевдо, бо були європейцями, а москалі -- "клички", як собаки...:))
СССР , "російську культуру", науку та техніку зробили, як ти кажеш, маланці...бо що могли створити орда, хіба що Щі...:)))
   
на даний момент проблема не стільки в ємності (тесла їде 600 миль на одному заряді, хай й в ідеальних умовах, в реальних умовах 300 миль, що цілком спідставно з ДВС)
проблема в швидкій дозарядці. Усі електромобілі тут програють, 10-15 хвилин заправки проти пари годин заряду
ну й деяка проблема у зарядних станціях: можна взяти з собою каністру палива в дорогу, але не каністру електрики

моя S75D їде 420 км в ідеальних умовах (+20 і 95 кмч), і 250 км при самих жопних умовах (зима, -15, снігопад).
Реальні умови - це скоріше середньорічна температура +8 за цельсієм, аніж "жопа в кубі".

В Києві, Вінниці, Житомирі, Львоіві - вже є зарядні станції, з яких моя машина може взяти 120 kW,  до 50% батареї. 
Потім поступово потужність падає до 40 kW.

Коротше - реально на заряд від 10 до 90% витрачається 45 хвилин. За цей час я якраз встиг з сім'єю поісти в сусідньому кафе,
і купити пляшку мінералки.
Дорога з Києва в Тернопіль з однією зарядкою на 45 хвилин у Вінниці.


А щодо каністри - щось під час евакуації зарядні станції працювали стабільно, більше того - безкоштовно.
А з бензо заправками і особливо каністрами все стало раптом складно.
   
Більше того - це обмеження не электромобіля, а моєї батареї, з напругою до 350 вольт, і на элементах 18650.

100D бере 140 kW за рахунок вищої напруги,
а model 3 бере 160 kW за рахунок інших елементів 2170 і модифікованої хімії елементів.

model 3 long range dual motor їде на одному заряді 470 км @105 кмч.
і заряд від 10 до 90% за 30 хвилин ВЖЕ в багатьох містах України.

А зовсім не "кілька годин".
   
Re: Любителям альтернативних рухомих засобів.
PAL

Більше того - це обмеження не электромобіля, а моєї батареї, з напругою до 350 вольт, і на элементах 18650.

100D бере 140 kW за рахунок вищої напруги,
а model 3 бере 160 kW за рахунок інших елементів 2170 і модифікованої хімії елементів.

model 3 long range dual motor їде на одному заряді 470 км @105 кмч.
і заряд від 10 до 90% за 30 хвилин ВЖЕ в багатьох містах України.

А зовсім не "кілька годин".

подивися на черги на заправках
саме це чекатиме власників електромобілів, якщо вони стануть дійсно масовими, як зараз ДВС
тільки черги за паливом - це тімчасово, а черги на заправки - по буде постійно, до того моменту, доки не вирішатть проблему надшвидкої зарядки

й просто піднімать напругу та потужність зарядної станції - це НМД шлях у нікуди

А щодо каністри - щось під час евакуації зарядні станції працювали стабільно, більше того - безкоштовно.
А з бензо заправками і особливо каністрами все стало раптом складно.

1. дивись вище
2. з каністрами зараз нескладно, повний епіцентр 20літрових каністр по 250 гривень. Хєровеньких, не дуже зручних, але придатних до короткочасного запасу "в дорогу".
3. я можу (в теорії) на АЗС залити бак та набрать ще стільки ж у каністри. Що дозволить збільшити пробіг удвічі не переймаючись пошуком "де заправитися". Власник жеж електрички такої можливості не має навіть в теорії
З іншого боку на даний момент для поїздок по місту електричка поза конкуренцією - вдень катаєшся, вночі поставив заряджатися й не витрачаєш час на чергу. За умови, звичайно, що в тебе власний будинок або гараж або місце на парковці з розеткою. Тобто повертаємося до повністю логічного твердження - електричка як друга автівка це добре.
   
Надшвидка, та й просто швидка зарядка потрібна лише тим, хто їде трасою на дальняк.

Власники електромобілів домовляются про 3kW в гаражі чи на паркомісці, чи звичайно біля  своєї хати.
І з 9 вечора до 9-ї ранку це наливає в батарею 35kWh, і цього достатньо для 200 км по місту.

Ще раз - для щоденних потреб машина заряджається вночі.

Ті зарядки на 120-160 kW в Україні з'явилися в 2021 році. Буде попит - з'являться ще, і можливо більш потужні.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія