Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: straight-pin від 21 серпня 2018 14:19:05
-
Через погані результати ЗНО з математики в 2018 році і невтішну динаміку останніх років тестування з цього предмету планують зробити обов'язковим.
Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) з математики зроблять обов'язковим для всіх випускників. Про це повідомила міністр освіти Лілія Гриневич у вівторок, 21 серпня.
"Можливо, ми будемо розглядати - зараз є дискусія, збільшення кількості обов'язкових предметів зовнішнього незалежного оцінювання, в тому числі з математики", - зауважила Гриневич.
За її словами, зміни не приймуть з наступного року, оскільки на підготовку до них потрібен час.
"Але я бачу абсолютно зважену політичну обґрунтованість такого рішення", - наголосила вона.
Міністр зазначила, що одним з пріоритетів відомства є підвищення рівня викладання математики на всіх рівнях, оскільки в Україні є дуже гарна, елітарна математична освіта, проте середній рівень викладання цього предмета низький
це :peremoga: чи :zrada: ?
-
Україна - держава лавочників. Арихметики вистачить
-
неистовый плюс
-
Ще б зобов'язати всіх вчителів математики здати ЗНО ;) Оце в Гриневич би очі відкрились на "дуже гарну, елітарну математичну освіту" :gigi:
-
Ще б зобов'язати всіх вчителів математики здати ЗНО ;) Оце в Гриневич би очі відкрились на "дуже гарну, елітарну математичну освіту" :gigi:
цей тест для вчителя вже передбачено, результати зно заносять в атестат
проблема в іншому, вчителів не вистачає, а для підготовки вчителя після закінчення вузу, потрібно не менше 5-7 років
якби до обов'язкового тест з математики додати високий прохідний бал для вступу у виш, але це фантастика
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
Я коли в КНЕУ на бюджкет поступив,то теж думав що нас будуть вчити програмуванню, 1й курс думаю... ладно, загальне як школа,тільки скеладніше, особливо математика складно мені давалася 2гий курс уже щось сходе до комп'ютерної тематики, але мля старі пердуни про ЕВМ розповідали та древнівні 2гі пні, думаю уже усе... 3й курс ну точно начнуть вчити по спеціальності... а хер там.... Все треба вчити самому, якщо щось хочеш знати
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
Неправда.
Подивіться конкурс на ФПМ.)
І при тому на цьому факультеті практично всі викладачі молоді. А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
Та й не дуже побухаєш, якщо вже на 1 курсі є купа проектів та курсова.)
-
Україна - держава лавочників. Арихметики вистачить
Для 90% людей так и есть. Зачем задалбывать?
-
Кстати, математика - это далеко не программирование. У нас в класе был парень, он по математике был троечник, а знал несколько языков программирования и поступил на программиста как-то и учился, дальше не знаю.
-
Надо, чтоб математика, да и все осатальное не превращалось в диагноз, если цель что-то вызубрить и по аналогии быстренько сделать, лишь бы не пилили, потому что потом кроме этого ничего получаться не будет.
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
Неправда.
Подивіться конкурс на ФПМ.)
І при тому на цьому факультеті практично всі викладачі молоді. А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
Та й не дуже побухаєш, якщо вже на 1 курсі є купа проектів та курсова.)
Розмовляв з людиною з приймальної комісії, скорочувати будуть навіть контрактні місця , і на примат цього року біда, не брати ж взагалі довбнів.
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
Неправда.
Подивіться конкурс на ФПМ.)
І при тому на цьому факультеті практично всі викладачі молоді. А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
Та й не дуже побухаєш, якщо вже на 1 курсі є купа проектів та курсова.)
Розмовляв з людиною з приймальної комісії, скорочувати будуть навіть контрактні місця , і на примат цього року біда, не брати ж взагалі довбнів.
Не смішіть про примат.)
Гляньте їх цьогорічні бали ЗНО. Там 80% - 190 - 200 балів.
Примат - маленький факультет, а конкурс великий. Тому й беруть туди найкращих. І діти дійсно вундеркінди, я бачила цьогорічні курсові та проекти першокурсників.)
Про інші факультети не скажу...
-
Ще б зобов'язати всіх вчителів математики здати ЗНО Оце в Гриневич би очі відкрились на "дуже гарну, елітарну математичну освіту"
О! Тільки хотіла про це сказати. Те, що переважна більшість учнів загальноосвітніх шкіл змушені звертатися до вартісних репетиторів аби здати ЗНО, цього Гриневич не помічає
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
Джаву і пітон треба вчити в ПТУ, що там такого складного. Або самостійно пройти туторіал і зробити якійсь проект. В ВУЗі треба вчитися, щоб мати змогу зробити свою джаву і свій пітон, якщо це буде потрібно.
-
Надо, чтоб математика, да и все осатальное не превращалось в диагноз, если цель что-то вызубрить и по аналогии быстренько сделать, лишь бы не пилили, потому что потом кроме этого ничего получаться не будет.
Математика - це мистецтво , і викладати цей предмет можливо тільки через любов до нього. Є категорія вчителів , які здатні це зробити , мені поталанило в таких вчитись.
-
А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
По факту не знаю, але чомусь важко віриться
Донька 6 років тому закінчила ФПМ, щоправда Дніпровського НУ. Викладачі програмування у кращому випадкові старанні теоретики, у гіршому - динозаври, які вчилися у 80-90 роки минулого століття і викладають те, що тоді самі вивчили. Нікому не потрібний ассемблер - аж півтора семестри, на Делфі і С+ зупинилися, ніяких С# та інших більш-менш новітніх технологій. Вони самі їх просто не знають.
Хороші программери зараз в ІТ гроші заробляють, а не за копійки викладають по ВУЗах
-
Надо, чтоб математика, да и все осатальное не превращалось в диагноз, если цель что-то вызубрить и по аналогии быстренько сделать, лишь бы не пилили, потому что потом кроме этого ничего получаться не будет.
Математика - це мистецтво , і викладати цей предмет можливо тільки через любов до нього. Є категорія вчителів , які здатні це зробити , мені поталанило в таких вчитись.
(tu) Це точно.
Ну і математика - це більше про теореми і їх доведення, і в цьому є неабияка краса. Але так як це викладають в школі і навіть в вишах на нематематичних факультетах ...
-
Ще за хвізику не спохопились. Бля, шо наступного року чекати?
-
Неправда.
Подивіться конкурс на ФПМ.)
І при тому на цьому факультеті практично всі викладачі молоді. А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
Та й не дуже побухаєш, якщо вже на 1 курсі є купа проектів та курсова.)
Розмовляв з людиною з приймальної комісії, скорочувати будуть навіть контрактні місця , і на примат цього року біда, не брати ж взагалі довбнів.
Не смішіть про примат.)
Гляньте їх цьогорічні бали ЗНО. Там 80% - 190 - 200 балів.
Примат - маленький факультет, а конкурс великий. Тому й беруть туди найкращих. І діти дійсно вундеркінди, я бачила цьогорічні курсові та проекти першокурсників.)
Про інші факультети не скажу...
Ви що маєте на увазі , бюджет?
-
А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
По факту не знаю, але чомусь важко віриться
Донька 6 років тому закінчила ФПМ, щоправда Дніпровського НУ. Викладачі програмування у кращому випадкові старанні теоретики, у гіршому - динозаври, які вчилися у 80-90 роки минулого століття і викладають те, що тоді самі вивчили. Нікому не потрібний ассемблер - аж півтора семестри, на Делфі і С+ зупинилися, ніяких С# та інших більш-менш новітніх технологій. Вони самі їх просто не знають.
Хороші программери зараз в ІТ гроші заробляють, а не за копійки викладають по ВУЗах
Делфі, звичайно, треба закопати давно. А ассемблер дає нормальне розуміння, як працює комп'ютер і в що власне компілюється ваш код. С++ - дуже живуча мова, яка працює одразу з багатьма парадигмами программування, процедурне, ОО, функціональне. Дозволяє будувати абстракції дуже високого рівня, і залишатись при цьому близько до заліза. (Звичайно, краще б ще вчили Common Lisp, але тоді б точно всі сказали про динозаврів).
С#, Java - це все прикладне, программіст з нормальною базою все це вивчить швидко на роботі, але самі ці технології не дадуть базу. З web frontend / mobile ще гірше, там все міняється кожні два роки повністю, і треба перевчатися. Тож інжерерну базу там не здобути.
А при тому, що зараз обробка даних всюди, вже без математики ніяк. Навіть якщо ви не хочете займатися саме обробкою даних і штучним інтеллектом, просто розробка на бекенді потребує все більше вимірювать, теорії надійності, тож імовірності треба вчить, статистику.
-
Тобто до позавчора все з математикою було гаразд. :)
А потім одін барін побухтєл-і відразу потрібно вносити зміни. Україна-друга Франція, аякже. Феодальна Франція XVII сторіччя.
-
Тобто до позавчора все з математикою було гаразд. :)
А потім одін барін побухтєл-і відразу потрібно вносити зміни. Україна-друга Франція, аякже. Феодальна Франція XVII сторіччя.
не до позавчора а рівно 20 років тому. далі покотилось.
-
Тобто до позавчора все з математикою було гаразд. :)
А потім одін барін побухтєл-і відразу потрібно вносити зміни. Україна-друга Франція, аякже. Феодальна Франція XVII сторіччя.
не до позавчора а рівно 20 років тому. далі покотилось.
Позавчора боярін Клімкін гундєл про математіку щось. :)
А бояриня Гринєвич сьогодні "приняла мери".
-
Тобто до позавчора все з математикою було гаразд. :)
А потім одін барін побухтєл-і відразу потрібно вносити зміни. Україна-друга Франція, аякже. Феодальна Франція XVII сторіччя.
не до позавчора а рівно 20 років тому. далі покотилось.
Позавчора боярін Клімкін гундєл про математіку щось. :)
А бояриня Гринєвич сьогодні "приняла мери".
в такому сенсі - дійсно позавчора. :)
-
математика -не просто так.
математика розвиває мислення, логіку.
в мене була ділема, коли сина після початкового ступеню тре було або лишити в ліцеї, або віддати до гімназії.
І наша вчителька сказала геніальну фразу* окрім інших доводів, яка вирішила мій вибір )))
"Ви десь бачили аби економіст став інженером? А ось інженери легко стають економістами" (с)
п.с. звісно, до математики мають бути здібності дитини. але елементарних знань вони мають навчитися за будь-яких умов і здібностей.
п.п.с.
ось ту задачу -якщо то вона, що викликала розголос і обурення Клімкина, мені здається, наші в ліцеї могли вирішити ще в 5-му, а мо₴ і раніше класі.
так що - тре' таки щось робити з освітою. це -факт.
-
вища освіта в україні це фікція
але батьки хай рефлексують далі
-
:facepalm: зачем колхознику математика?
-
А викладачі по програмуванню ще й дуже круті.
По факту не знаю, але чомусь важко віриться
Донька 6 років тому закінчила ФПМ, щоправда Дніпровського НУ. Викладачі програмування у кращому випадкові старанні теоретики, у гіршому - динозаври, які вчилися у 80-90 роки минулого століття і викладають те, що тоді самі вивчили. Нікому не потрібний ассемблер - аж півтора семестри, на Делфі і С+ зупинилися, ніяких С# та інших більш-менш новітніх технологій. Вони самі їх просто не знають.
Хороші программери зараз в ІТ гроші заробляють, а не за копійки викладають по ВУЗах
Делфі, звичайно, треба закопати давно. А ассемблер дає нормальне розуміння, як працює комп'ютер і в що власне компілюється ваш код. С++ - дуже живуча мова, яка працює одразу з багатьма парадигмами программування, процедурне, ОО, функціональне. Дозволяє будувати абстракції дуже високого рівня, і залишатись при цьому близько до заліза. (Звичайно, краще б ще вчили Common Lisp, але тоді б точно всі сказали про динозаврів).
С#, Java - це все прикладне, программіст з нормальною базою все це вивчить швидко на роботі, але самі ці технології не дадуть базу. З web frontend / mobile ще гірше, там все міняється кожні два роки повністю, і треба перевчатися. Тож інжерерну базу там не здобути.
А при тому, що зараз обробка даних всюди, вже без математики ніяк. Навіть якщо ви не хочете займатися саме обробкою даних і штучним інтеллектом, просто розробка на бекенді потребує все більше вимірювать, теорії надійності, тож імовірності треба вчить, статистику.
звісно, все опанувала сама
причому ще десь після другого курсу почала самостійно вивчати шарп, а ще на першому курсі я - як і обіцяла - робила їй всі лабораторні роботи
а потім увійшла "у смак", слава богу, я не почула дорікань, що мало не насильно змусила її йти саме на ПМ
після майже двох років стажу в ІТ в Україні по інтернету знайшла роботу дівелопера в Європі
-
Во многих странах математика и гос. язьік обязательньі B-)
"Математику только затем учить должно, что она разум в порядок привoдит"
-
(https://ic.pics.livejournal.com/ibigdan/8161099/10066114/10066114_original.jpg)
-
Через погані результати ЗНО з математики в 2018 році і невтішну динаміку останніх років тестування з цього предмету планують зробити обов'язковим.
Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) з математики зроблять обов'язковим для всіх випускників. Про це повідомила міністр освіти Лілія Гриневич у вівторок, 21 серпня.
"Можливо, ми будемо розглядати - зараз є дискусія, збільшення кількості обов'язкових предметів зовнішнього незалежного оцінювання, в тому числі з математики", - зауважила Гриневич.
За її словами, зміни не приймуть з наступного року, оскільки на підготовку до них потрібен час.
"Але я бачу абсолютно зважену політичну обґрунтованість такого рішення", - наголосила вона.
Міністр зазначила, що одним з пріоритетів відомства є підвищення рівня викладання математики на всіх рівнях, оскільки в Україні є дуже гарна, елітарна математична освіта, проте середній рівень викладання цього предмета низький
це :peremoga: чи :zrada: ?
Гриневич должна показать пример.
-
Во многих странах математика и гос. язьік обязательньі B-)
"Математику только затем учить должно, что она разум в порядок привoдит"
Про мову питати не буду, тут сам знаю приклади, а математика - де?
-
Мова і математика повинні бути обов'язковими для всіх учнів.
Треба лише вибрати рівень, бо не всім потрібен аналіз, але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
-
збільшення кількості обов'язкових предметів зовнішнього незалежного оцінювання
це збільшення витрат батьків на репетиторів. це збільшення напруги в учнів випускного класу.
раніше тільки вчителі української могли давити на батьків та казати, якщо не будете додатков займатися, ваша дитина не здасть ЗНО.
тепер ще вчителі англійської можуть шантажувати та тиснути. згодом математики, а там ще якійсь предмет підтягнеться.
а потім дивуємось чому в темі про гідазепам так багато обізнаних людей.
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
основи. ))
чи ви пропонуєте майбутніх артистів не вчити рахувати?
кожен дорослий має розуміти, що таке відсоткі, як їх порахувати в разі чого - бо це прикладні випадкі, які потрібні в житті досить часто.
кожен дорослий має вміти розв'язувати задачки з одним невідомим.
це елементарні знання.
і будь-який склад мізків це взмозі опанувати.
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
основи. ))
чи ви пропонуєте майбутніх артистів не вчити рахувати?
кожен дорослий має розуміти, що таке відсоткі, як їх порахувати в разі чого - бо це прикладні випадкі, які потрібні в житті досить часто.
кожен дорослий має вміти розв'язувати задачки з одним невідомим.
це елементарні знання.
і будь-який склад мізків це взмозі опанувати.
яким чином вміння рахувати до обов`язкового ЗНО?
все що ви перерахували - рівень початкової школи та трішки середньої. ЗНО це зовсім інше.
-
Во многих странах математика и гос. язьік обязательньі B-)
"Математику только затем учить должно, что она разум в порядок привoдит"
Про мову питати не буду, тут сам знаю приклади, а математика - де?
Тест SAT, обязательньій для поступающих в университетьі США.
The SAT consists of three 800 point sections: Mathematics, Critical Reading, and Writing. Each section is scored from 200-800 points, so you get 600 points simply for showing up and trying, although you may want to study and shoot for a better score than a 600.
-
(tu)
треба вміти рахувати , навіть гроші (tu)
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
особливо журналісти і співаки.. от Вакарчук фізик теоретик, кандидат наук і тому хороший співак
а журналісти щоб маячню всяку не писали
і, що за тупизна, творчі люди це які люди, фізики-математики не творчі люди?
-
В КПІ немає конкурсу майже по всім факультетам крім ФІОТ, і то наївні абітури думають , що там їм буде джава та пітон . А конкурсу немає , бо там лажа , діди плетуть інтриги на кафедрах та бухають з зарплатою 5 тищ гривень. Замкнене коло.
Джаву і пітон треба вчити в ПТУ, що там такого складного. Або самостійно пройти туторіал і зробити якійсь проект. В ВУЗі треба вчитися, щоб мати змогу зробити свою джаву і свій пітон, якщо це буде потрібно.
так, основи програмування і мови програмування, веб дизайн давно треба почати вчити в школі і не дублювати в університетах..це прості технології які не потребують вищої освіти
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
Юристи та державні службовці. Достатньо знань початкової школи. Все інше навики.
Тенденція в освіті йде то того , що Україна повністю перейде на технологічний аутсорс.
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
Юристи та державні службовці. Достатньо знань початкової школи. Все інше навики.
Тенденція в освіті йде то того , що Україна повністю перейде на технологічний аутсорс.
Математика и физика хоть на каком-то уровне нужна чтобы журналисты не писали потом ересь от которой волосы на жопе дыбом встают. Сидеть очень неудобно :(
Юристы и госслужащие, блин, должны уметь считать! Задачка из-за которой весь сыр-бор как раз расчет ширины полосы дороги и её обочины, госслужащий не должен уметь это посчитать или проверить? Элементарная задачка, кстати.
-
Математика и физика хоть на каком-то уровне нужна чтобы журналисты не писали потом ересь от которой волосы на жопе дыбом встают
Для того, чтобы журналисті не писали ересь, им нужен добросовестный источник информации. Фсе. Почему-то бытует мнение, что люди с математическими способностями шибко умные. А они всякие, как и прочий народ.
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_. і потім вже мати можливість отримувати _вищу освіту_ з будь-якого фаху.
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_.
Згоден, будь-який гуманітарій повинен знати табличку множення!
Але чи варто табличку множення включати в обов'язкове ЗНО? :)
-
Математика и физика хоть на каком-то уровне нужна чтобы журналисты не писали потом ересь от которой волосы на жопе дыбом встают
Для того, чтобы журналисті не писали ересь, им нужен добросовестный источник информации. Фсе.
Почему-то бытует мнение, что люди с математическими способностями шибко умные. А они всякие, как и прочий народ.
А как журналист поймет, что источник информации добросовестный если журналист считать не умеет?
Человеку, который знает арифметику, к примеру, сложно впарить кредит в банке под 1% в день. Человек, который имеет представление о теорвере не играет в лотерею, и в игровых автоматах. Не верит декларации Ляшко и Юли.
Да и вообще с ним,с сукой, сложно!
-
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
Юристи та державні службовці. Достатньо знань початкової школи. Все інше навики.
Тенденція в освіті йде то того , що Україна повністю перейде на технологічний аутсорс.
Математика и физика хоть на каком-то уровне нужна чтобы журналисты не писали потом ересь от которой волосы на жопе дыбом встают. Сидеть очень неудобно :(
Юристы и госслужащие, блин, должны уметь считать! Задачка из-за которой весь сыр-бор как раз расчет ширины полосы дороги и её обочины, госслужащий не должен уметь это посчитать или проверить? Элементарная задачка, кстати.
правильно! це ж якесь позорище просто.
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_. і потім вже мати можливість отримувати _вищу освіту_ з будь-якого фаху.
например - "история искуйств", или там "ветеринар"
совсем технари уже йобом мозгнулись со своей арихметикой.
-
але основи алгебри і геометрії повинні всі знати.
журналісти, художники, співаки та інші діячи нематематичного мистецтва?
а ви знаєте, що у творчих людей процес мислення зовсім інакший? вони створені вирішувати зовсім інші задачі.
чи вам подобається коли все населення задовбано?
Юристи та державні службовці. Достатньо знань початкової школи. Все інше навики.
Тенденція в освіті йде то того , що Україна повністю перейде на технологічний аутсорс.
це тенденція свідомого отупіння громадян україни.
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_.
Розумієте, так можна вимагати підтвердити володіння середньою освітою по всім або більшості предметів.
Але навіщо?!.
Взагалі не розумію "широкопрофільності" нашої освіти, яка нам дісталася ще від совка.
Це ж нераціонально...
Людина буде спеціалістом в своїй професії, якщо буде вивчати те, що їй треба для роботи.
Навіщо забивати голову тим, що ніколи не пригодиться?!. :S
А загальне уявлення та основні математичні функції вона по-любому вивчить в школі. В межах програми.
Взагалі, добре, що мої діти вже закінчили школу. А то, дійсно, якусь фігню придумують.
Краще б якість викладачів піднімали.
-
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_.
Розумієте, так можна вимагати підтвердити володіння середньою освітою по всім або більшості предметів.
Але навіщо?!.
Взагалі не розумію "широкопрофільності" нашої освіти, яка нам дісталася ще від совка.
Це ж нераціонально...
Людина буде спеціалістом в своїй професії, якщо буде вивчати те, що їй треба для роботи.
Навіщо забивати голову тим, що ніколи не пригодиться?!. :S
А загальне уявлення та основні математичні функції вона по-любому вивчить в школі. В межах програми.
Взагалі, добре, що мої діти вже закінчили школу. А то, дійсно, якусь фігню придумують.
Краще б якість викладачів піднімали.
для того, щоби далі мати можливість отримувати _вищу освіту_. це такий мінімум. не маєш підтвердженої середньої освіти - не можеш отримувати вищу. це пропуск до вищого навчального закладу.
-
для того, щоби далі мати можливість отримувати _вищу освіту_.
Каразина, референт-переводчик
нахера ему математика?
зы её и во вступительных экзаменах нету
-
це такий мінімум. не маєш підтвердженої середньої освіти - не можеш отримувати вищу. це пропуск до вищого навчального закладу.
тогда еще химию, биологию, астрономию, изо, физо, иностранный, отдельно бег, плаванье и пение
потому что иначе ты какое-то быдло необразованное, куда тебе вышку то
-
и, б***ь, ПДД - это вот обязательно
-
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_. і потім вже мати можливість отримувати _вищу освіту_ з будь-якого фаху.
например - "история искуйств", или там "ветеринар"
совсем технари уже йобом мозгнулись со своей арихметикой.
Угу, ветеринар, который не в состоянии посчитать дозу лекарства мне уже встречался. Смотрит в инструкцию, в калькулятор и в результате ошибка в два раза.
-
щоби підтвердити володіння _середньою освітою_. і потім вже мати можливість отримувати _вищу освіту_ з будь-якого фаху.
например - "история искуйств", или там "ветеринар"
совсем технари уже йобом мозгнулись со своей арихметикой.
Угу, ветеринар, который не в состоянии посчитать дозу лекарства мне уже встречался. Смотрит в инструкцию, в калькулятор и в результате ошибка в два раза.
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
-
например - "история искуйств", или там "ветеринар"
совсем технари уже йобом мозгнулись со своей арихметикой.
Угу, ветеринар, который не в состоянии посчитать дозу лекарства мне уже встречался. Смотрит в инструкцию, в калькулятор и в результате ошибка в два раза.
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
-
Угу, ветеринар, который не в состоянии посчитать дозу лекарства мне уже встречался. Смотрит в инструкцию, в калькулятор и в результате ошибка в два раза.
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
так что по поводу "обязательной биологии"?
и что по поводу "обязательной математики" для референта-переводчика? :)
-
для того, щоби далі мати можливість отримувати _вищу освіту_.
Каразина, референт-переводчик
нахера ему математика?
зы её и во вступительных экзаменах нету
заради розуміння, що вона перекладає.
-
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
так что по поводу "обязательной биологии"?
и что по поводу "обязательной математики" для референта-переводчика? :)
та який вона "референт" без цих знань? тупа курка, якою проманіпулювати дуже легко з-за відсутності грунтовних знань.
-
для того, щоби далі мати можливість отримувати _вищу освіту_.
Каразина, референт-переводчик
нахера ему математика?
зы её и во вступительных экзаменах нету
заради розуміння, що вона перекладає.
ага. т.е. если переводчик будет переводить очередной том любовной серии - ну без математики она совершенно никак, да?
Не поймёт что такое "его красноголовый воин" и что он собирается сделать с ей "пылающим лоном"
зы хотя это всё таки ближе к биологии
-
Угу, ветеринар, который не в состоянии посчитать дозу лекарства мне уже встречался. Смотрит в инструкцию, в калькулятор и в результате ошибка в два раза.
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
ти розумієш, шо вони цього навіть не розуміють!
-
сходил на сайт зно, на первые 10 вопросов ответил правильно :)
-
Каразина, референт-переводчик
нахера ему математика?
зы её и во вступительных экзаменах нету
заради розуміння, що вона перекладає.
ага. т.е. если переводчик будет переводить очередной том любовной серии - ну без математики она совершенно никак, да?
Не поймёт что такое "его красноголовый воин" и что он собирается сделать с ей "пылающим лоном"
зы хотя это всё таки ближе к биологии
сумніваюся, що вона довго протримається в професії. просто з-за нестачи я вже тобі казала грунтовних знань.
-
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
так что по поводу "обязательной биологии"?
и что по поводу "обязательной математики" для референта-переводчика? :)
Математика воспитывает абстрактное и логическое мышление, это мышление крайне не помешает всей человеческой популяции, включая референтов-переводчиков.
https://www.profguide.ru/professions/referent-translator.html
Референт-переводчик — это специалист высокого уровня, поэтому он должен соответствовать занимаемой должности.
Представитель профессии должен отличаться стрессоустойчивость ю, приветливостью, сдержанностью, коммуникабельностью .
Аналитическое мышление.
Полиглотство.
Творческие способности.
Умение концентрироваться.
Организаторские способности.
Отличная память.
Умение находить подход к людям.
Общительность.
Видите, что на первом месте? Именно это дает математика.
-
заради розуміння, що вона перекладає.
ага. т.е. если переводчик будет переводить очередной том любовной серии - ну без математики она совершенно никак, да?
Не поймёт что такое "его красноголовый воин" и что он собирается сделать с ей "пылающим лоном"
зы хотя это всё таки ближе к биологии
сумніваюся, що вона довго протримається в професії. просто з-за нестачи я вже тобі казала грунтовних знань.
Да, переводчик художественной литературы, безусловно, без умения сокращать алгебраические выражения - недолго продержится как переводчик
-
сходил на сайт зно, на первые 10 вопросов ответил правильно :)
Ну вот видишь, а ты боялся. Нет там двойных интегралов, уровень 5-7 класса школы. И сколько баллов ты получил?
-
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
так что по поводу "обязательной биологии"?
и что по поводу "обязательной математики" для референта-переводчика? :)
Математика воспитывает абстрактное и логическое мышление, это мышление крайне не помешает всей человеческой популяции, включая референтов-переводчиков.
https://www.profguide.ru/professions/referent-translator.html
Референт-переводчик — это специалист высокого уровня, поэтому он должен соответствовать занимаемой должности.
Представитель профессии должен отличаться стрессоустойчивость ю, приветливостью, сдержанностью, коммуникабельностью .
Аналитическое мышление.
Полиглотство.
Творческие способности.
Умение концентрироваться.
Организаторские способности.
Отличная память.
Умение находить подход к людям.
Общительность.
Видите, что на первом месте? Именно это дает математика.
да, разумеется, все математики - этим и отличаются
особенно творческими способностями, общительностью, коммуникабельностью, оргспособностями
собственно, все ботаны и задроты славятся именно этим
-
сходил на сайт зно, на первые 10 вопросов ответил правильно :)
Ну вот видишь, а ты боялся. Нет там двойных интегралов, уровень 5-7 класса школы. И сколько баллов ты получил?
я ответил только на первые 10 вопросов, остальные не смотрел
Ну мне то хули боятся то, я технарь, у меня, в теории, математика - маст хэв
хотя математика как математику я в последний раз применял году эдак в 2000 примерно
после этого - только арифметика и немного геометрии и стереометрии
-
ничо, зато скоро он будет заебца считать двойные интегралы в уме, но нихуя не знать професию - потому как про мать её обязательную биологию никто не вспомнил
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
ти розумієш, шо вони цього навіть не розуміють!
Логичне мислення дає математика :)
-
Речь не идет о двойных интегралах, вот задачка, с которой возникли проблемы:
https://zno.osvita.ua/mathematics/298/ номер 25.
И убить пациента неправильной дозой лекарства гораздо проще чем неправильным лечением как таковым.
ти розумієш, шо вони цього навіть не розуміють!
Логичне мислення дає математика :)
вообще-то "логика", но откуда вам об этом знать.....
-
после этого - только арифметика и немного геометрии и стереометрии
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
-
це такий мінімум. не маєш підтвердженої середньої освіти - не можеш отримувати вищу. це пропуск до вищого навчального закладу.
тогда еще химию, биологию, астрономию, изо, физо, иностранный, отдельно бег, плаванье и пение
потому что иначе ты какое-то быдло необразованное, куда тебе вышку то
можна спокійно виділити предмети, чи об'єднати в _комплекси_ предметів, які мусять бути проекзаменовані для підтвердження середньої освіти.
наприклад, обов'язково:
гуманітарні - можна виділити за бажанням, чи об'єднати - мова, історія, література, суспільствознавство, плюс обов'язково іноземна мова,
природознавчі: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія,
алгебра і геометрія.
-
после этого - только арифметика и немного геометрии и стереометрии
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
В ЗНО по математике не только это
там еще алгебра, начала анализа, еще что-то
-
после этого - только арифметика и немного геометрии и стереометрии
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
трошки алгебри не зашкодить.
-
це такий мінімум. не маєш підтвердженої середньої освіти - не можеш отримувати вищу. це пропуск до вищого навчального закладу.
тогда еще химию, биологию, астрономию, изо, физо, иностранный, отдельно бег, плаванье и пение
потому что иначе ты какое-то быдло необразованное, куда тебе вышку то
можна спокійно виділити предмети, чи об'єднати в _комплекси_ предметів, які мусять бути проекзаменовані для підтвердження середньої освіти.
наприклад, обов'язково:
гуманітарні - можна виділити за бажанням, чи об'єднати - мова, історія, література, суспільствознавство, плюс обов'язково іноземна мова,
природознавчі: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія,
алгебра і геометрія.
т.е., грубо говоря, чтобы поступить на, скажем, "Тепловые машины и механизмы", мне придётся сдавать биологию, географию и астрономию, потому что без этого я тепловую машину не построю?
А географом я не стану без знания физики?
-
ти розумієш, шо вони цього навіть не розуміють!
Логичне мислення дає математика :)
вообще-то "логика", но откуда вам об этом знать.....
Да разумеется. Логика была разделом философии 200 лет назад, сейчас это раздел математики. Логику как предмет не изучают в обычных школах, лучше всего ее используют для доказательств теорем в математике тем самым обучая обучаемых ее использованию.
-
после этого - только арифметика и немного геометрии и стереометрии
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
В ЗНО по математике не только это
там еще алгебра, начала анализа, еще что-то
ось без екзамену на це неможливо середню освіту вважати закінченою.
-
после этого - только арифметика и немного геометрии и стереометрии
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
трошки алгебри не зашкодить.
ну а я бы сказал что не помешает немного генетики
Вы, навскидочку так, третий закон менгеле можете вспомнить?
вы ж у нас - высокообразованный человек?
-
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
В ЗНО по математике не только это
там еще алгебра, начала анализа, еще что-то
ось без екзамену на це неможливо середню освіту вважати закінченою.
ну тогда и химию туда же
и пение с рисованием
-
тогда еще химию, биологию, астрономию, изо, физо, иностранный, отдельно бег, плаванье и пение
потому что иначе ты какое-то быдло необразованное, куда тебе вышку то
можна спокійно виділити предмети, чи об'єднати в _комплекси_ предметів, які мусять бути проекзаменовані для підтвердження середньої освіти.
наприклад, обов'язково:
гуманітарні - можна виділити за бажанням, чи об'єднати - мова, історія, література, суспільствознавство, плюс обов'язково іноземна мова,
природознавчі: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія,
алгебра і геометрія.
т.е., грубо говоря, чтобы поступить на, скажем, "Тепловые машины и механизмы", мне придётся сдавать биологию, географию и астрономию, потому что без этого я тепловую машину не построю?
А географом я не стану без знания физики?
ні. бо всі природознавчі науки перетинаються. тобі треба буде розуміти - як виникли породи, наприклад, чи континенти.
-
можна спокійно виділити предмети, чи об'єднати в _комплекси_ предметів, які мусять бути проекзаменовані для підтвердження середньої освіти.
наприклад, обов'язково:
гуманітарні - можна виділити за бажанням, чи об'єднати - мова, історія, література, суспільствознавство, плюс обов'язково іноземна мова,
природознавчі: біологія, фізика, хімія, географія, астрономія,
алгебра і геометрія.
т.е., грубо говоря, чтобы поступить на, скажем, "Тепловые машины и механизмы", мне придётся сдавать биологию, географию и астрономию, потому что без этого я тепловую машину не построю?
А географом я не стану без знания физики?
ні. бо всі природознавчі науки перетинаються. тобі треба буде розуміти - як виникли породи, наприклад, чи континенти.
И без биологии, да? :)
Вы, кстати, "географа" и "геолога" не путаете?
-
Так никто и не требует от учеников ничего другого! Немножко арифметики и геометрии.
трошки алгебри не зашкодить.
ну а я бы сказал что не помешает немного генетики
Вы, навскидочку так, третий закон менгеле можете вспомнить?
вы ж у нас - высокообразованный человек?
ти хотіла сказати менделя?
-
трошки алгебри не зашкодить.
ну а я бы сказал что не помешает немного генетики
Вы, навскидочку так, третий закон менгеле можете вспомнить?
вы ж у нас - высокообразованный человек?
ти хотіла сказати менделя?
ну хоть это ты знаешь
Хотя в биологии ты всё равно не ок, раз мальчика с девочкой путаешь
ну так - что там в третьем законе менделя?
-
Кстати чтобы сдать ЗНО по математике достаточно ответить на первые 10 вопросов и получить 100 рейтинговых баллов.
-
ну а я бы сказал что не помешает немного генетики
Вы, навскидочку так, третий закон менгеле можете вспомнить?
вы ж у нас - высокообразованный человек?
ти хотіла сказати менделя?
ну хоть это ты знаешь
Хотя в биологии ты всё равно не ок, раз мальчика с девочкой путаешь
ну так - что там в третьем законе менделя?
я-то знаю, а от як ти перекладати будеш менгеля? позорити україну? хоча про шо я. прем'єр-міністр не має закінченої середньої освіти.
-
ти хотіла сказати менделя?
ну хоть это ты знаешь
Хотя в биологии ты всё равно не ок, раз мальчика с девочкой путаешь
ну так - что там в третьем законе менделя?
я-то знаю, а от як ти перекладати будеш менгеля? позорити україну? хоча про шо я. прем'єр-міністр не має закінченої середньої освіти.
Ага, т.е. если бы девочка-переводчица знала математику - то менделя на украинский она бы переводила лучше, и не позорила бы Украиский перевод перед.... Украиной?
-
Кстати чтобы сдать ЗНО по математике достаточно ответить на первые 10 вопросов и получить 100 рейтинговых баллов.
о, так я сдал :)
зы для медиков, о которых тут так сильно пекуться, минимальный бал - 150 в этом году
там, где ребёнок поступал в этом году, минимальный 165
-
Ідея видалити з загальної програми фізику та хімію абсолютно правильна . Вчителі відбивають бажання займатись цим надалі. З математики видалити аналіз , геометрія мабуть головна наука з математик в школі , за неї навіть п***а потрібно , потім беруться гастерити та не можуть площу трикутника вирахувати.
-
В ЗНО по математике не только это
там еще алгебра, начала анализа, еще что-то
ось без екзамену на це неможливо середню освіту вважати закінченою.
ну тогда и химию туда же
и пение с рисованием
Кстати о ветеринарии. При поступлении на ветеринарию 1995 году больше всего балов давала задачка по РАСЧЕТУ длины молекулы. Так там математики было более чем ...
-
Кстати о ветеринарии. При поступлении на ветеринарию 1995 году больше всего балов давала задачка по РАСЧЕТУ длины молекулы. Так там математики было более чем ...
и чо, афигенно пригодилось расчитывать длину молекулы? :)
ну так, из практики?
-
Ідея видалити з загальної програми фізику та хімію абсолютно правильна . Вчителі відбивають бажання займатись цим надалі. З математики видалити аналіз , геометрія мабуть головна наука з математик в школі , за неї навіть п***а потрібно , потім беруться гастерити та не можуть площу трикутника вирахувати.
в дарниці? не сумніваюся. навряд чи можна визнати цей район еталоном надання середньої освіти.
-
Ідея видалити з загальної програми фізику та хімію абсолютно правильна . Вчителі відбивають бажання займатись цим надалі. З математики видалити аналіз , геометрія мабуть головна наука з математик в школі , за неї навіть п***а потрібно , потім беруться гастерити та не можуть площу трикутника вирахувати.
в дарниці? не сумніваюся. навряд чи можна визнати цей район еталоном надання середньої освіти.
Шановна,в дарниці знаходяться деякі з кращих математичних ліцеїв Києва. А Наукова зміна взагалі найкраща, але вони не працюють по загальній програмі.
а де еталон?
-
А ху ху не хо? До первого суда. Если человеку при поступлении не надо.. ПУСТЬ СОСУТ
-
ти розумієш, шо вони цього навіть не розуміють!
Логичне мислення дає математика :)
вообще-то "логика", но откуда вам об этом знать.....
логіка як предмет дає усвідомленне знання логічних законів. математика формує логічне мислення так, що суб'єкт може і не знати, що насправді він засвоює закони логіки.
-
Логичне мислення дає математика :)
вообще-то "логика", но откуда вам об этом знать.....
логіка як предмет дає усвідомленне знання логічних законів. математика формує логічне мислення так, що суб'єкт може і не знати, що насправді він засвоює закони логіки.
Вы знаете, вот это вот "неосознаннаое усвоения сознания" - мне кажеться еще бОльшим бредом, чем гомеопатия
попахивает какой-то эзотерикой
-
вообще-то "логика", но откуда вам об этом знать.....
логіка як предмет дає усвідомленне знання логічних законів. математика формує логічне мислення так, що суб'єкт може і не знати, що насправді він засвоює закони логіки.
Вы знаете, вот это вот "неосознаннаое усвоения сознания" - мне кажеться еще бОльшим бредом, чем гомеопатия
попахивает какой-то эзотерикой
це рух розуму, який починає з дуже простих і очевидних речей і поступово доходить до дуже складних: просте число, додавання, віднімання, лінія, точка, параельні прямі тощо. вивчаючи їхні властивості людина вчиться (або розвиває вроджений навик - це питання філософське) мислити.
-
логіка як предмет дає усвідомленне знання логічних законів. математика формує логічне мислення так, що суб'єкт може і не знати, що насправді він засвоює закони логіки.
Вы знаете, вот это вот "неосознаннаое усвоения сознания" - мне кажеться еще бОльшим бредом, чем гомеопатия
попахивает какой-то эзотерикой
це рух розуму, який починає з дуже простих і очевидних речей і поступово доходить до дуже складних: просте число, додавання, віднімання, лінія, точка, параельні прямі тощо. вивчаючи їхні властивості людина вчиться (або розвиває вроджений навик - це питання філософське) мислити.
философское? кстати, философия - она тоже в серъезной мере учит именно мыслить, "взагали", сильно размешивает мозг, значительно лучше чем простые операции сложения
почему бы не сделать её обязательной для ЗНО?
кстати, в аспирантуре, вроде бы, её сдают
-
Вы знаете, вот это вот "неосознаннаое усвоения сознания" - мне кажеться еще бОльшим бредом, чем гомеопатия
попахивает какой-то эзотерикой
це рух розуму, який починає з дуже простих і очевидних речей і поступово доходить до дуже складних: просте число, додавання, віднімання, лінія, точка, параельні прямі тощо. вивчаючи їхні властивості людина вчиться (або розвиває вроджений навик - це питання філософське) мислити.
философское? кстати, философия - она тоже в серъезной мере учит именно мыслить, "взагали", сильно размешивает мозг, значительно лучше чем простые операции сложения
почему бы не сделать её обязательной для ЗНО?
кстати, в аспирантуре, вроде бы, её сдают
раціональна філософія грунтується на логіці. але вона точно не для дітей. для дітей вистачить математики і геометрії.
-
Нужно примировать детей за хорошие места на олимпиадах, что бы таланты стимулировать в изучении метематики.
-
Ще б зобов'язати всіх вчителів математики здати ЗНО ;) Оце в Гриневич би очі відкрились на "дуже гарну, елітарну математичну освіту" :gigi:
цей тест для вчителя вже передбачено, результати зно заносять в атестат
проблема в іншому, вчителів не вистачає, а для підготовки вчителя після закінчення вузу, потрібно не менше 5-7 років
якби до обов'язкового тест з математики додати високий прохідний бал для вступу у виш, але це фантастика
Щоб навчити скорочувати дріб (2а+2)/2 вчителю математики потрібно 5-7 років досвіду?
Не знав...
-
прокинулися. а хто ж зробив математику необов'язковою для випускного екзамену? га?
ЗНО - це не випускний екзамен.
Головна мета його здачі - вступ у ВНЗ.
Тому не розумію, навіщо, наприклад, гуманітаріям здавати ЗНО з математики, якщо в них і так є свої предмети для здачі?
Логарифми та інтеграли філологам не потрібні.)
А найпростіші математичні функції - це рівень 7 - 8 класу, а ніяк не ЗНО з математики в теперішньому вигляді.
ні, це і випускні іспити теж
спростили задачу випускникам усуненням необхідності двічі здавати одні й ті самі іспити
але коли були випускні іспити по школах, то хіба майбутні філологи звільнялися від здачі іспитів з математики чи фізики?
до того ж там, наскільки мені відомо, є рівні завдань, і якщо дитина впоралася з початковими рівнями (6-7 класи), то їх має бути достатньо для заліку