Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Чому провалився проект е-квитка у Львові

А є у Львові маршрутки по 70- 120грн?
Місцеві, звісно.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

нині заплатив 20 грн готівкою. водій на 1А роздрукував мені квиток.
десь так працює рехворма Рудого.  :-)o

Могли би просто ціни підняти і не видрачуватись
   
нині заплатив 20 грн готівкою. водій на 1А роздрукував мені квиток.
десь так працює рехворма Рудого.  :-)o

не зовсім ясно, то ти хвалиш, чи хаєш?  :laugh:
   
а я пішки пройшовся тудом/сюдом і рахуй 40 грн економії
ще два дні і буде на півлітри і плавлений сирок
   
а я пішки пройшовся тудом/сюдом і рахуй 40 грн економії
ще два дні і буде на півлітри і плавлений сирок
Якщо будеш пішки бігти за таксі, а не за маршруткою, то збережеш в десять разів більше грошей!
Ось де рецепт справжнього збагачення!
   
Якщо будеш пішки бігти за таксі, а не за маршруткою, то збережеш в десять разів більше грошей!
Ось де рецепт справжнього збагачення!
вік не той
доведеться збагачуватися на електротранспорті
   
вік не той
доведеться збагачуватися на електротранспорті
Молодим таки легше розбагатіти!
   
Молодим таки легше розбагатіти!
аксіома
   
аксіома
От б***ь!
А ще мрію, що стану алігархам!
Народ простий буду захищать, дозволи на будівництво знов таки!
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

Лише зараз взнав, що по області на маршрутку треба бронювати місце інакше фуй сядеш  X(
   
Лише зараз взнав, що по області на маршрутку треба бронювати місце інакше фуй сядеш  X(
Де бронювати?  ;o
   
Де бронювати?  ;o
Та хз. Телефоном якось.
Хз що.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

Та хз. Телефоном якось.
Хз що.

на АС-2 біля епіцентру якщо маєш кеш - їдеш у Сокаль без проблем.
подібно що Рудого незалежні перевізники будуть вертіти на ую.
Міськвиконком може тіко міським транспортом займатися. а все що поза міський трансопрт  - уй смоктали комбайнери  :D
   
їдеш у Сокаль без проблем.

То в Дрогобич.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

не зовсім ясно, то ти хвалиш, чи хаєш?  :laugh:

констатую.  :-)o це міський маршрут.
а на маршрутах неміського АТП - тіко кеш і без квитка.
рехворма люкс  (tu)  :-)o
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

То в Дрогобич.

у Дрогобич з приміського вокзалу.
тіко кеш.  :-)o і попередньо по телефону забронювати місце треба. до 100 гривень сидячий. стоячий дешевше  :laugh:  :-)o

Останнє редагування: 21 грудня 2023 23:59:11 від Бандер1вець
   
Приклав нині приватівстку картку до валідатора написало зафіксовано вхід і зена галка.
Не знядо ніфіга. Ні 1 гривню ні 15.
   
у Дрогобич з приміського вокзалу.
тіко кеш.  :-)o і попередньо по телефону забронювати місце треба. до 100 гривень сидячий. стоячий дешевше  :laugh:  :-)o

Отже на Дрогобич рехворма не діє.
   
Приклав нині приватівстку картку до валідатора написало зафіксовано вхід і зена галка.
Не знядо ніфіга. Ні 1 гривню ні 15.
завтра побачиш
   
Міськвиконком може тіко міським транспортом займатися. а все що поза міський трансопрт  - уй смоктали комбайнери
саме так
незалежні перевізники смокчуть у Козицького
до того у Свинютки
і т.д.
там своя мафія
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

Отже працює, допис не мій

Щойно перевірили, чи є в мене квиток в тролейбусі.

–Що у Вас?
–Я телефоном оплачував.

Мабуть я виглядав налякано, бо пані чітко все пояснила, що треба прикласти телефон до її термінала, що це не страшно. Що гроші знімуть пізніше. Але якщо я оплатив проїзд, то їй це одразу покаже...

....

І лише коли вона вже розвернула екран терміналу на мене, щоб показати, що все добре, аж тоді я вже розслабився.

ОНОВЛЕННЯ

І так, КАРТКУ ПРИКЛАДАТИ ПРИ ВИХОДІ НЕ ПОТРІБНО!
Буде подвійна оплата!
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

Приклав нині приватівстку картку до валідатора написало зафіксовано вхід і зена галка.
Не знядо ніфіга. Ні 1 гривню ні 15.

Я собі Леокарт у терміналі купив
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

https://www.youtube.com/watch?v=GVpQQGynu7A
Якщо коротко: все просрали, міняли повністю декілька разів команду і якщо впровадять, то буде асоціюватись з збільшенням тарифів  [ua] ( як і будь-яка реформа )

питання залишається відкритим
чому провалився?
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

питання залишається відкритим
чому провалився?

Ви про причину чи наслідок?
   
провалився не проект, а реалізація стадії запуску, замість того щоб запустити всі функціонали включно з діючим додатком і оплатою перевізникам за кілометр, одночасно, так як початково планувалось, розтягнули процес на хз скільки часу без чіткого розуміння коли воно все запрацює так, як і планувалось згідно загальної концепції
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

Економічний відділ е-квитка у Львові впродовж трьох днів прийняв і надав консультацію вже 47 пасажирам, які зверталися щодо неправильного списання коштів за поїздки з ЛеоКарт і банківських карток
Про це повідомляє Електронний квиток ЛеоКарт, передає "Еспресо.Захід".

У результаті – 0 випадків, коли підтвердилася "крадіжка грошей", запевняють у відомстві.

Вони пояснили про нібито п’ять найпоширеніших ситуацій, щоб "зруйнувати міф про аферу на мільйон".

1️. "Я поповнив баланс ЛеоКарт на 400 грн, зробив декілька поїздок і всі гроші пропали". Таких звернень було 50%.

26 грудня звернувся пасажир. Який стверджував, що поповнив баланс ЛеоКарт на 400 грн, після цього здійснив всього декілька валідацій і гроші вкрали. При перевірці балансу – на картці було мінус 3 грн. А коли перевірили виписку по поїздках – було завалідовано аж 31 поїздку за період із 11 до 23 грудня. Відповідно, 13 х 31 = 403 грн. Тож питання про грабіж відміняється, кошти були списані за завалідовані поїздки.

2️. "Поповнювала баланс ЛеоКарт, але кошти не надійшли, поверніть гроші". Подібних звернень – 20%.

Власниця ЛеоКарт поповнила картку через сервіс EasyPay. Коли перевірила баланс – коштів не було. Звернувшись на гарячу лінію EasyPay їй зазначили, що платіж виконано успішно. Тож у чому проблема? Жінка при поповненні помилилася в одній цифрі номеру картки і таким чином – поповнила не свою ЛеоКарт, тому й не було коштів на балансі. Це вдалося встановити завдяки тому, що був збережений чек про поповнення із терміналу.

3. "Поповнила ЛеоКарт, нікуди не їздила, а гроші знімає". Із таким питанням було 15% пасажирів.

24 грудня у пасажирки на балансі було 39 грн, цього дня вона поповнила ЛеоКарт ще на 260 грн, а на наступний день переглянула баланс – залишок був 13 грн. Як так? Це відбулося списання оплати за вже здійснені валідації проїзду у період з 12 по 18 грудня, коли система працювала офлайн і валідатор лише фіксував поїздки, а кошти тоді не списувались. Як ми зазначали раніше, після вивантаження інформації про реєстрації поїздок, з 16 грудня тривало поступове списання коштів за вже здійснені поїздки.

При перевірці виписки за проїзд пасажирки все зійшлося – було здійснено 22 поїздки, а тому: 13 × 22 = 286 грн, які зняло за проїзд, відповідно – залишилося 13 грн на балансі.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

4. "Я поповнила баланс ЛеоКарт на 130 грн, а валідатор відхиляє картку". Таких звернень було близько 10%. 

26 грудня звернулася пасажирка і зазначила, що баланс ЛеоКарт через EasyPay показує 130 грн, а при перевірці через кіоск "Інтерпрес" – від’ємний баланс. Карту не вдається завалідувати. У результаті з’ясували, що при додаванні ЛеоКарт у застосунок була допущена помилка у номері картки. Тож пасажирка поповнювала чужу картку, а користувалася своєю, на якій був нуль.

Тому уважно перевірте, чи відповідає номер вашої транспортної ЛеоКарт – номеру картки, яку ви додали у застосунку. Якщо є помилка – видаліть цю карту з додатку та додайте свою.

5. "Їхав один раз, а списало 30 грн". Цих питань – близько 5%.

24 грудня пасажир здійснював оплату проїзду банківською карткою, а на наступний день прийшло сповіщення про списання 30 грн. За його словами, він сплачував поїздку і на валідаторі додав саме одного пасажира. Що ж тут?

Якщо ви хочете сплатити лише свій проїзд – на валідаторі не потрібно нічого обирати, а лише піднести свою картку до валідатора. А якщо натискаєте "Додати квитки" і обираєте ще кількість попутників – відбудеться списання коштів і за ваш проїзд, і за додаткові квитки. Так і в цій ситуації: було списано 30 грн – це 15 грн оплата поїздки пасажира та 15 грн оплата поїздки попутника.

"Тож ще раз: не було жодного звернення, де ситуація про неправильне списання коштів підтвердилася би. У результаті – витрачений ваш час на відвідування, витрачений час спеціаліста, а висновок один – система працює, як годинник. І останнє, але дуже важливе – ми знаємо, що ви хочете самостійно слідкувати за своїми поїздками і списанням коштів. Тож вже скоро презентуємо особистий кабінет ЛеоКарт. Робимо все для того, аби це було якнайшвидше", - підсумували у Електронний квиток ЛеоКарт.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

За що нас Бог так карає тим панамером?
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

"Покращення" за 3 роки до введення е-квитка зробило валідатори вразливими до збою в "Київстарі"
...
У Львові валідатори могли б працювати під час збою в мережі "Київстар", якби у 2020 році львівські чиновники не "покращили" проєкт е-квитка
Про це "Еспресо.Захід" розповів голова комісії транспорту, зв'язку і міської мобільності Львівської міськради Ігор Зінкевич.

"Ознайомився з офіційними документами ЛКП "Львівавтодор". Попередня каденція керівників по запровадженню е-квитка у 2020 році змінила технічне завдання е-квитка. До цього нам неодноразово розказували, що валідатори матимуть по дві сім-картки та можливість Wi-Fi зв’язку, щоб з транспортних засобів була можливість зчитувати інформацію у транспортних підприємствах по завершенню дня. Однак вирішили, що достатньо буде і однії сім-картки. Як показала ситуація з масштабним збоєм у мережі "Київстар" – не достатньо", - сказав Ігор Зінкевич.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

провалився не проект, а реалізація стадії запуску, замість того щоб запустити всі функціонали включно з діючим додатком і оплатою перевізникам за кілометр, одночасно, так як початково планувалось, розтягнули процес на хз скільки часу без чіткого розуміння коли воно все запрацює так, як і планувалось згідно загальної концепції
Саме так  :)
   
У Львові чиновники визнали провал впровадження ЛеоКарту
....
Аж весною пасажири зможуть безкоштовно пересідати з одного громадського транспорту на інший

Безоплатну пересадку у громадському транспорті Львова планують впровадити в кінці першого – на початку другого кварталу цього року. Йдеться про можливість здійснити пересадку на другий транспортний засіб впродовж 40 хвилин без додаткової оплати.

Про це сьогодні, 11 січня, під час брифінгу повідомив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило, пише Четверта студія.

«Рухаємося до наступного етапу і вже в кінці першого – на початку другого кварталу цього року плануємо запускати безкоштовну пересадку. Щоб люди могли, проїхавши на одному міському маршруті, до 40 хвилин здійснити безкоштовну пересадку на будь-який інший автобусний, трамвайний чи тролейбусний маршрут», – зазначив Олег Забарило.

Також посадовець додав, що зараз триває робота над рештою функціоналу, який передбачає система е-квитка, зокрема, над мобільним додатком. «Плануємо, що всередині року ми перейдемо на оплату транспортної роботи перевізникам, матимемо проїзні абонементи та додаток», – сказав Олег Забарило.

Нагадаємо, місяць тому, 11 грудня минулого року у Львові на всіх міських маршрутах запрацювала безготівкова оплата проїзду. Відтоді в автобусах, трамваях та тролейбусах діють єдині тарифи, а пасажири мають можливість розрахуватися транспортною карткою ЛеоКарт, банківською картою чи пристроєм з NFC. Також залишається можливість оплати готівкою у водія, однак, оскільки місто має на меті мінімізувати обіг готівки у сфері перевезень, цей спосіб оплати є найдорожчим.
   
До слова, на сьогодні у місті спостерігається позитивна динаміка щодо переходу на безготівкову оплату проїзду. Зараз такий спосіб оплати обрала для себе понад третина пасажирів. Більшість із них користуються загальною ЛеоКарт, адже тоді поїздка є найдешевшою та складає 13 грн. Загалом за місяць у громадському транспорті міста зареєстровано понад 7 млн поїздок.
   
У Львові чиновники визнали провал впровадження ЛеоКарту
....
Аж весною пасажири зможуть безкоштовно пересідати з одного громадського транспорту на інший

Безоплатну пересадку у громадському транспорті Львова планують впровадити в кінці першого – на початку другого кварталу цього року. Йдеться про можливість здійснити пересадку на другий транспортний засіб впродовж 40 хвилин без додаткової оплати.

Про це сьогодні, 11 січня, під час брифінгу повідомив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило, пише Четверта студія.

«Рухаємося до наступного етапу і вже в кінці першого – на початку другого кварталу цього року плануємо запускати безкоштовну пересадку. Щоб люди могли, проїхавши на одному міському маршруті, до 40 хвилин здійснити безкоштовну пересадку на будь-який інший автобусний, трамвайний чи тролейбусний маршрут», – зазначив Олег Забарило.

Також посадовець додав, що зараз триває робота над рештою функціоналу, який передбачає система е-квитка, зокрема, над мобільним додатком. «Плануємо, що всередині року ми перейдемо на оплату транспортної роботи перевізникам, матимемо проїзні абонементи та додаток», – сказав Олег Забарило.

Нагадаємо, місяць тому, 11 грудня минулого року у Львові на всіх міських маршрутах запрацювала безготівкова оплата проїзду. Відтоді в автобусах, трамваях та тролейбусах діють єдині тарифи, а пасажири мають можливість розрахуватися транспортною карткою ЛеоКарт, банківською картою чи пристроєм з NFC. Також залишається можливість оплати готівкою у водія, однак, оскільки місто має на меті мінімізувати обіг готівки у сфері перевезень, цей спосіб оплати є найдорожчим.
З леокартом, звісно, комедія, але цитувати таку памойку - це фуфуфу

Я десь пару тижнів спеціально не користувався ГТ, останній тиждень трохи катаюсь - вроді більш-менш, не багує вже.
Дасть бог весною зроблять пересадки, бо це прям дуже ключове. Якщо перевізники не вийобуватимуться.
   
У Львові 24 лютого були зафіксовані випадки надмірного списання коштів за поїздки громадським транспортом напередодні.

Як з'ясували в ЛКП «Львівавтодор», відбувся тимчасовий збій у роботі фінансового ядра генерального підрядника впровадження системи електронного квитка у Львові, чеської компанії «Мікроелектроніка». Пасажирам, в яких відбулося «подвоєння транзакцій», повернуть кошти впродовж 14 днів.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

я пікаю телефоном у валідатор - знімає 15 гривень. готівкою квиток - 20 гривень.
просто констатую факт.
   
я пікаю телефоном у валідатор - знімає 15 гривень

В мене теж. Але я рідко їжджу. Львів досить маленьке містечко, якщо не треба з кінця в кінець.
Леокард так і не купив.
   
Re: Чому провалився проект е-квитка у Львові

курва, шо ві Львові так дорого сі стало катати
я до війни місячний паперовий проїзний на трамвай купував за 160грн (?) на цілий місяць

а в автобусах/мвршрутках було 10грн (?)
   
T.Blair. реформи, отже підвишать тарифи © закон Богкуза
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія