Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Зменшення аварійності на дорогах?

Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Вчетверте - тих сліз навіть на утримання належне не вистачить.

А ти напиши ггосі з пєтьою, най п***а менше. А як і далі не вистарчатиме, то я теж підкажу де взяти - в деклараціях слух народу
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

А ты подсчитай - думаю, ты контролерам из буджета больше заплатиш, чем нужно для строительства и ремонта дорог. Т.е., дорог, как и безопасности, опять не будет...
то що ти пропонуєш? з кого починати розсріли і екзекуції?

Контроль мусить бути, інакше на правил всі будуть "класти болт".
в Європї контроль за дор. рухом є і він працює. Без жорстокостей і фанатизму, але є.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

А ти напиши ггосі з пєтьою, най п***а менше. А як і далі не вистарчатиме, то я теж підкажу де взяти - в деклараціях слух народу

Навіть якщо зовсім перестануть п***а  - на автобани не вистачить
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?
U2

то що ти пропонуєш? з кого починати розсріли і екзекуції?

Контроль мусить бути, інакше на правил всі будуть "класти болт".
в Європї контроль за дор. рухом є і він працює. Без жорстокостей і фанатизму, але є.

Во-первых, тот, который следит за соблюдением правил, сам должен их придерживаться. Во-вторых - экономика - это так же дороги и автомобили. Значит, чем больше автомобилей и дрог лучшего качества - тем мощнее экономика, о чем не перестает твердить Уки. А уж из экономики - деньги на дороги и содержание контролеров. Обдумай.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Навіть якщо зовсім перестануть п***а  - на автобани не вистачить

О, ти, як і всі емігранти, дуже погано уявляєш масштаби. Тому, в більшості вас смішно читати. Особливо коли починається триндьож по пакращення і успіх рішучих реформ.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Навіть якщо зовсім перестануть п***а  - на автобани не вистачить

покажи розрахунки по яких ти робиш висновки чого на скільки вистачить?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

О, ти, як і всі емігранти, дуже погано уявляєш масштаби. Тому, в більшості вас смішно читати. Особливо коли починається триндьож по пакращення і успіх рішучих реформ.

Це ти не уявляєш масштаби. Навіть Хряк, при тому що він взагалі крім того шо віджимав та п***а більше нічого не робив, і то пригріб ну не більше 10 млрд. 10 млрд - це десь 300 км автобану.... Щоб побудувати хоча б два вздовж і впоперек потрібно разів в 10 більше....
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

покажи розрахунки по яких ти робиш висновки чого на скільки вистачить?

Я вище приводив.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Це ти не уявляєш масштаби. Навіть Хряк, при тому що він взагалі крім того шо віджимав та п***а більше нічого не робив, і то пригріб ну не більше 10 млрд. 10 млрд - це десь 300 км автобану.... Щоб побудувати хоча б два вздовж і впоперек потрібно разів в 10 більше....

А лєгіон хряка? А тепер лєгіон гетьмана? Там наскирдовано овердохуя. Зрештою, автобанів поки що ніхто не вимагає. Чотирисмугова дорога з відбійником, розв"язками і т.д. - не автобан. А лише  міжміська дорога.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?
U2

Я вище приводив.

Вот проблему ты вроде очертил. Что делать?   ("– Так что же делать? – забеспокоился Балаганов. – Как снискать хлеб насущный?
– Надо мыслить, – сурово ответил Остап. – Меня, например, кормят идеи. Я не протягиваю лапу за кислым исполкомовским рублем. Моя наметка пошире. Вы, я вижу, бескорыстно любите деньги. Скажите, какая сумма вам нравится?")
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Вот проблему ты вроде очертил. Что делать?   ("– Так что же делать? – забеспокоился Балаганов. – Как снискать хлеб насущный?
– Надо мыслить, – сурово ответил Остап. – Меня, например, кормят идеи. Я не протягиваю лапу за кислым исполкомовским рублем. Моя наметка пошире. Вы, я вижу, бескорыстно любите деньги. Скажите, какая сумма вам нравится?")

Що треба зробити - це покращити контроль на дорогах. Це власне те що уряд зараз і робе - ремонтує потихеньку, думає як зменьшити швидкість руху до безпечного.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?
U2

Що треба зробити - це покращити контроль на дорогах. Це власне те що уряд зараз і робе - ремонтує потихеньку, думає як зменьшити швидкість руху до безпечного.

Переведи скорость установленную в милях  в километры. Ты увидиш - уряд зря проедает бюджетные деньги - безопасная скорость уже ДАВНО установлена. Да и ремонтируя "потыхэньку" уряд также тратит деньги на свое содержание зря (кстати о производительности труда).
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Я вище приводив.
Що ти приводив,що за твоїми підрахунками ,на ті 40 охуліардів ,які на дороги і так не тратять,збудували б 40км дворядних доріг?
Я цікавлюсь , яка методика підрахунків.

   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Результаты  исследований, выполненных во Франции для аналогичных типов дорог. Так, по данным  Аудиторской комиссии Министерства финансов Франции (Contrôle général économique et financier, 2006)  стоимость 1 км дороги в Швеции составляет 5,6 млн. евро, в Германии – 5,7 млн. евро, во Франции – 5,2 млн. евро 1 км

Інше джерело: http://vessti.blogspot.com/2008/10/5-14.html

У нас матеріали та робоча сила значно дешевші. Та навіть по німецьким розцінкам 1 км автобанчику (з усією інфораструктурою) - 168  млн грн.

Але у німців усе дуже круто. Я згоден і на дешевші дороги, і навіть не автобани (в нас їх і нема, до речі). Нехай по іспанським чи канадським цінам (хоча, певний, у нас собівартість нижча, аніж в Китаї)

Ось знайшов у коцабських труплях  табличку, для уявлення про різницю:



Скільки треба коштів, щоб побудувати в Україні 5 тис. км. автобанів по німецьким стандартам? 25 мільярдів євро. Служать такі дороги багато десятків років, потрібен лише вчасний ремонт.
Ну і звісно, ж, дороги не за один рік будуються. Береться кредит на умовних 500 кілометрів, на 10 років, будується дорога, і цей кредит погашається з податків та бюджету. Так за 20-30 років уся країна буде мати які-не-які, але НОВІ, нормальні, европейські дороги. Що ж ми бачимо? 26 років, а не побудовано ВЗАГАЛІ нічого. Навіть побудовані за часів союзу нормально  ремонтувати не хочуть...

Останнє редагування: 10 серпня 2017 12:42:08 від andry
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Во-первых, тот, который следит за соблюдением правил, сам должен их придерживаться. Во-вторых - экономика - это так же дороги и автомобили. Значит, чем больше автомобилей и дрог лучшего качества - тем мощнее экономика, о чем не перестает твердить Уки. А уж из экономики - деньги на дороги и содержание контролеров.
яке це має відношення до безпеки на дорогах??
безпеку на дорогах трба підвищувати ВЖЕ - шляхом жорсткого примусу до швидкісних режимів згдіно з ПДР і знаками.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Ось тут тему зниження аварійності розкрито.
Київ 1937 рік..
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?
U2

яке це має відношення до безпеки на дорогах??
безпеку на дорогах трба підвищувати ВЖЕ - шляхом жорсткого примусу до швидкісних режимів згдіно з ПДР і знаками.
.    Экой ты смешной! А я тебе за шо! Если контролёр сам нарушает, то он не имеет морального права требовать с других. Вот он и не требует а тупо берет бабло. Как это называется?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Запретить машины старше 1991 года выпуска. Отправить в утиль или выдавать знак "антиквариат" и что б хозяин платил государству не менее 1000 грн в месяц за то что их гнилое ведро портит воздух и опасно  как для окружающих, так и самого хозина. Смертность снизиться.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Чув по радіо.

75 млн. євро - буде кредит ЄІБ на підвищення безпеки руху в 5 містах України.

Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) планує надати Україні 75 млн євро на безпеку дорожнього руху в п'ятьох містах – Києві, Одесі, Львові, Дніпрі та Харкові.


http://vgolos.com.ua/news/ukraina_otrymaie_75_mln_ievro_na_bezpeku_dorozhnogo_ruhu_279826.html

Останнє редагування: 28 серпня 2017 17:11:49 від com1
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Запретить машины старше 1991 года выпуска. Отправить в утиль или выдавать знак "антиквариат" и что б хозяин платил государству не менее 1000 грн в месяц за то что их гнилое ведро портит воздух и опасно  как для окружающих, так и самого хозина. Смертность снизиться.

Моя улюблена м-06 киів-чоп, тянучка від миколаєва до пісочноі. Іхати як всі йому бляхи не дозволяють?



   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

В милях или км?
Та кому треба ті ваші милі блін.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Моя улюблена м-06 киів-чоп, тянучка від миколаєва до пісочноі. Іхати як всі йому бляхи не дозволяють?

Там звуження дороги і, відповідно, вічно аварії та тянучки, від Миколаєва до Стрия. Хоча нам тут розповідають, що розділення зустрічних смуг аварійності не зменшує.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Там звуження дороги і, відповідно, вічно аварії та тянучки, від Миколаєва до Стрия. Хоча нам тут розповідають, що розділення зустрічних смуг аварійності не зменшує.

Так, я знаю ту дорогу як облуплену. То лютий пістуц і страх там іздити, бо постійно якомусь шумахєру не вистарчає відстані при обгоні, і зустрічка змушена уябувати на узбіччя. Я всього не фоткав, просто цей десь іхав в другій двадцятці і реально хітрожопі схарили.  А, і жодноі бляхи, всі самі мудрі на нашій реєстраціі.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

сьогодні їздив, Умань -> Вінниця -> Умань

супер пупур естрім, розмітки немає, дорого завузька, напливи, ями, хвилі, гармошка ...... фура іде за фурою .....

 :(
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

іпать і ще раз іпать

штрафи підняти в 10 раз
будь-який відеозапис є доказом порушення
25% штрафу на картку автору відео
особливо за парковку в недозволеному місці

100 раз прислали відео - 100 штрафів впаяли
ось і залишив авто на хвилинку в центрі міста

обгін через суцільну чи подвійну - штраф у 1000 євро
і т.д.

25% грошей від штрафів на автоматичні камери
в місті 50 км/год і ні метра більше

за перевищення швидкості шкалу штрафів по експоненті
і в залежності від вартості авто

проїхав по місту на Каєні 150 км/год
штраф у розмірі вартосні нового авто
проїхав 250 км/год
штраф у розмірі 5 вартостей нового авто

те ж с пішоходами
перейшов дорогу за межами переходу - 5 000 грн., 2000 грн. патрулю чи громадянам, що зафіксували порушення, затримали порушника і викликали поліцію
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Ну і симетричні штрафи власникам доріг за невідповідність їх стану вимогам законодавства.
Нема розмітки переходу або знаку  - 100 000 евро штрафу, немає освітлення переходу - 50 000 євро штрафу.
Яма, більше 3см у глибину - 20 000 євро штрафу + 10 000 за кожен см. і т.д.

Ну і премію тому, хто виявив порушення, 30% від суми штрафу.

Останнє редагування: 28 серпня 2017 18:08:27 від andry
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Ну і симетричні штрафи власникам доріг за невідповідність їх стану вимогам законодавства.
Нема розмітки переходу або знаку  - 100 000 евро штрафу, немає освітлення переходу - 50 000 євро штрафу.
Яма, більше 3см у глибину - 20 000 євро штрафу + 10 000 за кожен см. і т.д.

Ну і премію тому, хто виявив порушення, 30% від суми штрафу.

логічно
крім ям

а ще фури
іпать за перевантаження на вартість фури зрзау
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Секта  тюхтіїв-урбаністів мужньо  тримає  удар після обсеру з недозаконом 50км/г.
 X(
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

іпать і ще раз іпать

штрафи підняти в 10 раз
будь-який відеозапис є доказом порушення
25% штрафу на картку автору відео
особливо за парковку в недозволеному місці

100 раз прислали відео - 100 штрафів впаяли
ось і залишив авто на хвилинку в центрі міста

обгін через суцільну чи подвійну - штраф у 1000 євро
і т.д.

25% грошей від штрафів на автоматичні камери
в місті 50 км/год і ні метра більше

за перевищення швидкості шкалу штрафів по експоненті
і в залежності від вартості авто

проїхав по місту на Каєні 150 км/год
штраф у розмірі вартосні нового авто
проїхав 250 км/год
штраф у розмірі 5 вартостей нового авто

те ж с пішоходами
перейшов дорогу за межами переходу - 5 000 грн., 2000 грн. патрулю чи громадянам, що зафіксували порушення, затримали порушника і викликали поліцію

А може все значно простіше? - Поліції просто виконувати свою роботу
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Напевне переходив дорогу. Пішохідним переходом.
Знаете почему в Германиях пешеходов на автобанах не давят? Потому, что их там нет.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Я дуже радий за Германію, тамтешніх водіїв та пішоходів.
Українські дороги зазвичай проходять через населені пункти. Пішохідні переходи там є. І на цих переходах часто збивають людей. Насмерть. Іноді збивають просто в населених пунктах.
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Я дуже радий за Германію, тамтешніх водіїв та пішоходів.
Українські дороги зазвичай проходять через населені пункти. Пішохідні переходи там є. І на цих переходах часто збивають людей. Насмерть. Іноді збивають просто в населених пунктах.

В кошторис таких доріг має вкладатись перехід під або над дорогою...але ж все одно нарід лінивий полізе на дорогу...
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

В кошторис таких доріг має вкладатись перехід під або над дорогою...але ж все одно нарід лінивий полізе на дорогу...
Це нереально. Хіба що будівництво нових доріг в обхід населених пунктів, що також не дуже реально.

На дуже аварійних переходах, вірніше перед ними можна встановити знаки СТОП.
Наприклад, в Швеції таке є.

   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Vision Zero - шведська програма зменшення аварійності. Діє з 1997 року.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Vision_Zero
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Це нереально. Хіба що будівництво нових доріг в обхід населених пунктів, що також не дуже реально.

На дуже аварійних переходах, вірніше перед ними можна встановити знаки СТОП.
Наприклад, в Швеції таке є.

Показати зображення...
Це приклад магістральної дороги?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Я читав про цей перехід у Варшаві раніше, а тепер знайшов - де саме читав.
https://www.facebook.com/comfycity.lviv/posts/922454107913362

   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

https://www.facebook.com/comfycity.lviv/posts/1051778748314230
Там велика стаття.


https://www.radiosvoboda.org/a/29327474.html
Шведські дороги – найбезпечніші в ЄС. Як вдалося знизити смертність у два рази?
   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

   
Re: Зменшення аварійності на дорогах?

Знаете почему в Германиях пешеходов на автобанах не давят? Потому, что их там нет.
Да уж... напомнило:
Никогда НАТОвский сапог не будет топтать землю Украины!!!
Никогда!
Потому что у них, сцуко, нет сапог!
У них ботинки!
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія