Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Одна з причин високої смертності на українських дорогах...

Не бляхи, не алкоголь, не дороги...

   
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.
   
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.

згоден, літають
б упевнені в своїх силах
плавно залітають на зустрічну або в дерево
   
Ремені то величезна проблема, згоден
Люди на трасах гоняють 120+ без ременів
   
Ремені то величезна проблема, згоден
Люди на трасах гоняють 120+ без ременів
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?

   
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?
Щоб через лобове не вилітати. І не зустрічатися на швидкості 120 з подушкою безпеки, яка летить навпроти зі швидкістю 300.
Але засоби безпеки не панацея, це збільшення шансів.
   
Причина у безвідповідальності і це стосується не тільки доріг....
   
Откуда слово "высокий"?
Высокий по сравнению с какой страной?
   
Взагалі, незрозуміло, який сенс без ременя їздити. Я навіть ззаду завжди з ним їду, абсолютно не заважає. Певно просто звикнути треба.
   
Он воно як , а смертність на пожежах від чого залежить, протигази не носить ніхто з собою?
   
Взагалі, незрозуміло, який сенс без ременя їздити. Я навіть ззаду завжди з ним їду, абсолютно не заважає. Певно просто звикнути треба.
особливо вбиває ремені в таксі, сів затягнув і сорочка з такою відповідною полосою бруду, на запитання в таксі, типу а що це він на тебе великими очима і каже що взагалі ніхто ним не користується. Наголошую таксі - не траса не 120+, місто, і дійсно не користуються
   
мені без ременя не зручно
крім того ремінь тримає у кріслі
   
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.

по німецьких автобанах їздив?
яка там швидкість?

вшістско докупи треба рахувати
а на першому місці мабуть тупість та недисциплінованість, невиконання примітивних правил дорожнього руху
   
неправильний асфальт

їдуть з перевищенням
побачив зустрічного гальмують
асфальт не гарантує рівномірне зчеплення з дорогою   <----------
відбувається виліт на зустрічну смугу
лобове зіткнення з сумарною швидкістю 240
   
Щоб через лобове не вилітати. І не зустрічатися на швидкості 120 з подушкою безпеки, яка летить навпроти зі швидкістю 300.
Але засоби безпеки не панацея, це збільшення шансів.
подушка безпеки? а це шо за хрєнь?
   
А навіщо при 120+ ремінь,хто скаже?

Тому що водій встигне натиснути гальма, і сумарна швидкість призіткненні буде 100 а не 240.
   
Тому що водій встигне натиснути гальма, і сумарна швидкість призіткненні буде 100 а не 240.
не 100, а 170
   
Ну суть навіщо пасок я думаю зрозуміла. Не у всіх дтп влуплчють я на повному ходу.
   
особливо вбиває ремені в таксі, сів затягнув і сорочка з такою відповідною полосою бруду, на запитання в таксі, типу а що це він на тебе великими очима і каже що взагалі ніхто ним не користується. Наголошую таксі - не траса не 120+, місто, і дійсно не користуються

Згідно з правилами, пасажири таксі можуть ними не користуватися  (P)

Тай не потрібно воно в місті, задовбує відстібатися-застібатися  :)
   
Згідно з правилами, пасажири таксі можуть ними не користуватися
тільки в населених пунктах
   
Неужели кто-то не пристегивается? Дебилы бл
   
Не бляхи, не алкоголь, не дороги...

Показати зображення...
Основная проблема в том, что весь мир массово ездит больше 100 лет, а мы только после развала совка. Да и то кол-во авто на 1000 человек очень низкое. Отсюда простая проблема - отсутствие опыта (накопленного поколениями) жизни в среде с авто. И выражается она по-разному. Это и ремни и превышение скорости. Бляхи - позитивное явление, которое позволяет людям приобретать нужный опыт. Этот этап нужно пройти.
Откровенных дегенератов, которые едут на красный или носятся в городе не так уж много.
   
Неужели кто-то не пристегивается? Дебилы бл
После первого полета мордой в лобовое, которое является силовой частью кузова, обязательно начнут. Это процесс адаптации. Не стоит мешать людям приобретать ценный опыт.


Останнє редагування: 21 серпня 2018 23:09:28 від Lecturer
   
Тай не потрібно воно в місті, задовбує відстібатися-застібатися

Знайомий теж так думав, поки в місті йому не прилетіла в зад машина.
Як результат - його двоє дітей в реанімації. Були б пристібнуті - відбулись легким переляком.
   
Основная проблема в том, что весь мир массово ездит больше 100 лет, а мы только после развала совка. Да и то кол-во авто на 1000 человек очень низкое. Отсюда простая проблема - отсутствие опыта (накопленного поколениями) жизни в среде с авто. И выражается она по-разному. Это и ремни и превышение скорости. Бляхи - позитивное явление, которое позволяет людям приобретать нужный опыт. Этот этап нужно пройти.
Откровенных дегенератов, которые едут на красный или носятся в городе не так уж много.
(tu)
   
Я когда-то патрулил улицы, и напарник отказывался пристегиваться.
говорил мол спортивный, реакция и все такое.
Пока однажды ночью я на скорости 40-50 в свете фар не увидел пару ежей, которую я объехал.

Он поцеловал торпеду, ударился в стекло, опять поцеловал торпеду и лег на меня.

После этого сначала пристегивался, потом говорил привет.
   
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...
   
После первого полета мордой в лобовое, которое является силовой частью кузова, обязательно начнут. Это процесс адаптации. Не стоит мешать людям приобретать ценный опыт.
https://www.youtube.com/watch?v=NznrrobsaBA

Часто перший політ стає і останнім.
   
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...

+1

И пешеходов штрафовать за нарушения.
А чё, согласно ПДД полноценный участник ДД. Так пусть и ответственность будет полноценной.
   
В таксі можна не пристібуватись тільки водіям. Тому що ремінь можна використати як удавку.
   
Взагалі то це дрбре що літуни без ременів. Менше шансів що воно виживе чи сяде за кермо знову .
   
Я когда-то патрулил улицы, и напарник отказывался пристегиваться.
говорил мол спортивный, реакция и все такое.
Пока однажды ночью я на скорости 40-50 в свете фар не увидел пару ежей, которую я объехал.

Он поцеловал торпеду, ударился в стекло, опять поцеловал торпеду и лег на меня.

После этого сначала пристегивался, потом говорил привет.

що не вбив їжаків... (tu)
   
Основна причина - це перевищення швидкості, а все інше це лише додає до того.
+
   
Причина непристібання - незнання елементарних законів фізики.
   
В США, за непристебнутих дорослих пасажирів відповідають самі пасажири. За непристебнуту дитину відповідає водій.
   
Re: неправильний асфальт

їдуть з перевищенням
побачив зустрічного гальмують
асфальт не гарантує рівномірне зчеплення з дорогою   <----------
відбувається виліт на зустрічну смугу
лобове зіткнення з сумарною швидкістю 240

240 це якщо легковушка з фурою по 120, якщо дві легковушки по 120 то кожна дістане пошкоджень як на 120 км/год.
   
Знайомий теж так думав, поки в місті йому не прилетіла в зад машина.
Як результат - його двоє дітей в реанімації. Були б пристібнуті - відбулись легким переляком.

Слабо віриться що ремінь радикально допоможе при влітанні когось в зад. Скоріше підголовник.

ІМХО пристібання ременем особиста справа кожного, оскільки непристібання ніяких загроз для сторонніх осіб не створює.
Не потрібно законодавчо захищати дурня від власної дурості.
   
Замість ідіотських новацій про 50км/год, про камери, та розводи на п'янку варто встановити штраф за непристібнутий пасок десь 1000 грн, а за застібнутий за спиною чи на заглушку 2000 грн. і буде набагато більше толку...

Особливо для пішоходів яких збивають на автобусних і переходах.

Коли я їду селом на поле зі швидкістю трактора, ніколи не пристібаюся бо мені тоді ремінь нафіг не потрібен, коли виїжджаю на трасу, завжди пристібаюся. І не хочу з цього робити кормушку для ментів.
   
мені без ременя не зручно
крім того ремінь тримає у кріслі

+100500.  С ним машину лучше чувствуешь, плотнее сидишь. Непристегнутый как в воздухе висишь. не понимаю как непристегнутые ездят
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія