Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
28 травня 2024 23:35:36
Це щодо скептицизму що проблема автономного керування ніколи не буде вирішена, а якщо і буде вирішена, то не Теслою.

Проблема вирішена Теслою. З кожним новим оновленням що виходять раз на декілька тижнів, будуть закриватись питання як я маю з брамою, чи по приїзду додому не зупинитись на протилежній стороні вулиці а заїхати в гараж. Вже зараз я можу сказати що Тесла FSD краще веде машину за більшість водіїв.
2
28 травня 2024 23:16:59
Два тижні користуюсь FSD від Тесли.

Багато місцевих поїздок та одна трохи довша але по серпантину в містечко Julian що в горах в минулу пʼятницю.

Враження - майбутнє самокеручих автовозиків вже тут. Є ще одна недоробка яка мене особисто дратує - софт не дуже натренерований  на браму що має відчинитись перед вʼїздом чи виїздом з житлової забудови. А так, жодної помилки. Були три моменти коли я перехоплював керування на себе тому що не хотів перевіряти на своїй шкурі чи FSD вирішить проблему чи ні.
3
26 травня 2024 19:51:43
+ черги

Це не проблема якщо є фінансові можливості купити круїз від лакшері оператора. Питання в ціні - 600 долларів за 7 ночей чи 6 тисяч за 7 ночей
4
26 травня 2024 19:21:46
ідилія. насправді 20 місць на 1000 людей і треба "бігти шоб зайняти"

Я сам досвіду круїзів не має, але по відгукам не так все погано та навіть гарно. І пропорція гарності зростає з підвищенням класу та люксової і оператора. Конкурувати за місце не потрібно. Головна причина чому я особисто не користуюсь круїзами - в мене сидяча робота, і це я намагаюсь компенсувати активним відпочинком - лижі, скуба, каяки, тощо.

Повертаючись до Сіетлу, для тих хто шукає активний відпочинок, західне узбережжя від Сан Дієго до Ванкувер та  Аляска дає неперевершені можливості для активного відпочинку. Дома посидіти не буде часу.
5
26 травня 2024 18:54:47
По динамиці бізнесу (кількість інвестицій в нові бізнеси) та по зарплатням, Сіетл одине з кращих міст в світі щоб жити та працювати.




Цікаво, що в списку окрім безперечних фаворитів як Сан Франціско, Лос Анжелес, Бостон, Нью Йорк, крім Сеіетл також Сан Дієго Каліфорнія, Austin Texas, Денвер  Колорадо.

Якщо відкинути китайську статистику інвестицій в нові бізнеси, то попереду Сіетл з міст поза межами США тільки Лондон, Токіо та Сеул, а попереду Сан Дієго що на два рядка нижче, ще Сінгапур що стоїть між Сіетл та Сан Дієго.
6
25 травня 2024 21:40:42
В кожному своє. Кому круїз, кому хайкінг трейл, кому спа в 5 зірковому готелі. Для мене гірські лижі.
7
25 травня 2024 02:48:59
Сієтл гарний!  (tu)
Я завжди залишаюсь після відрядження на вихідні і їду десь в гори. Там краса нереальна.

наступного разу, хочу полетіти з Сіетла на Аляску або в Канаду на кілька днів.  :)
маємо таку саму ідею. треба зібратися з силами  :-B

Я вивчив світ таким чином коли працював в консалтингу та коли мав нагоду поїхати кудись на конференцію. Завжди добавляв вихідні та іноді ще декілька днів щоб скористатись тим що я вже на місці та подорожувати.  Мені тоді відпустки не потрібні були.
8
25 травня 2024 02:43:57
Банфф гарний теж. Згодний
«Скучно, девушки!» (с) :) После Памира и Тянь-Шаня все остальное, кроме Гималаев - прогулка для пенсов. :)
Ти не путай альпінізм з хайкінгом.
Скалесті гори Канади найкращі

Аляска могутніша. Неперевершена демонстрація сили природи. Скелясті гори Канади більш інстаграмні, з вибором Фаірмонт готелів щоб відчути себе не ображеним на життя.

Одне не краще іншого. Різне та гарне по своєму.
9
24 травня 2024 21:26:06
Сієтл гарний!  (tu)
Я завжди залишаюсь після відрядження на вихідні і їду десь в гори. Там краса нереальна.

наступного разу, хочу полетіти з Сіетла на Аляску або в Канаду на кілька днів.  :)
Любиш гори. Хочеш побачити реально неймовірну красу. Поїдь в Банф.

Банфф гарний теж. Згодний
10
24 травня 2024 20:28:48
наступного разу, хочу полетіти з Сіетла на Аляску або в Канаду на кілька днів.

Аляска могутня та не перевершена по красі. Я не кажу що вона краще за Юту чи Каліфорнію, вона зовсім інша в своїй красі.
11
24 травня 2024 17:44:16
у 2020 до речі таки була. Коли протестувальники захопили урядовий квартал... якийсь час.
Всі великі міста на західному узбережжі, можливо крім Сан Дієго, мають велику складову радикально лівацького настрою. Я думаю десь в такому порядку - Портланд, Сан Франціско, Сіеттл. Але ти можеш в них прожити роками і з цим ніколи персонально не зустрічатись.

Так само як у Флориді, є райони з біженцями з Гаїті, але де вони, та хто вони можна роками не знати.
я думаю не тільки на заході а взагалі всі великі міста. згадаємо як ДеСантіс воював з Діснеєм в Орландо за те що вони були занадто лівими...

Коли на місці того що сьогодні Орландо ще було болото в 60-70, Сан Фраціско, Берклі вже були центром хіппі-лівацького руху. Потім це розповсюдилось далі по країні та світу. З Сан Франціско хіппі мігрували в Портланд, потім в Сіетл, потім на Гаваі, потім в Австралію та НЗ. Щось і до Флоріди дійшло.
12
24 травня 2024 17:19:42
Сієтл гарний!  (tu)
Я був в Сіетлі 6 разів, і сонце бачив тільки один раз в серпні 2006 року. Всі інше рази то дощ, то хмари, то туман, то все разом. Просто потрібно мати на увазі. Але після Украіни з її туманами, мокрим снігом, вітром та ожеледицею 5 місяців поспіль на рік, клімат буде значно мягчим і природа навкруги дасть значно більше можливостей для відпочинку.

Великий недолік зараз - це ціни на нерухомість. Стартова ціна на гарну хату десь від 2 мільйонів. Ті що на фото вище - то десь від 4 мільйона я думаю якщо не значно більше.
Це як в Ванкувері - дощі пів року. Але пів року влітку гарна погода. Просто Сієтл дуже пріемне місто - чисте та зелене. Не те що ЛА - помійка

LA повернутий до світу жопою. З точки зору відвідувача, майже неможливо зрозуміти місто. Все що відвідувач бачить - це справді може бути помийкою. LA починаєш розуміти коли ти там живеш, і живеш з грошми. Тоді він грає новими фарбами.
13
24 травня 2024 17:13:40
У Сіеттлі зараз погано. Всі тікають. Друг у Мікрософті працює. Каже шо вже давно з Редмонд кампусу у місто не вилазять. Сумно там.
Сіетлська Народна Республіка?
у 2020 до речі таки була. Коли протестувальники захопили урядовий квартал... якийсь час.

Всі великі міста на західному узбережжі, можливо крім Сан Дієго, мають велику складову радикально лівацького настрою. Я думаю десь в такому порядку - Портланд, Сан Франціско, Сіеттл. Але ти можеш в них прожити роками і з цим ніколи персонально не зустрічатись.

Так само як у Флориді, є райони з біженцями з Гаїті, але де вони, та хто вони можна роками не знати.
14
24 травня 2024 16:49:41
Сієтл гарний!  (tu)

Я був в Сіетлі 6 разів, і сонце бачив тільки один раз в серпні 2006 року. Всі інше рази то дощ, то хмари, то туман, то все разом. Просто потрібно мати на увазі. Але після Украіни з її туманами, мокрим снігом, вітром та ожеледицею 5 місяців поспіль на рік, клімат буде значно мягчим і природа навкруги дасть значно більше можливостей для відпочинку.

Великий недолік зараз - це ціни на нерухомість. Стартова ціна на гарну хату десь від 2 мільйонів. Ті що на фото вище - то десь від 4 мільйона я думаю якщо не значно більше.
15
24 травня 2024 05:21:23
На почитай знаток:
We
https://en.wikipedia.org/wiki/San_Francisco_Peninsula
Ти позашлюбний правнук того Матросова що грудьми на амбразуру кидався? Навіщо ти сперечаєшся де ти плаваєш?

Все життя SFBA була умовно поділена на 5 регіонів. Нічого не змінилось з того часу коли я там жив та після того. Сан Франціско окремо, Пенінсула окремо. Два різних по всьому регіони, Матросов.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/San_Francisco_Bay_Area#
Всезнаючий балерун/сісадмін/географ/енергетик
Сан Франциско не відноситься до півострову (пенінсули) Сан Франциско
Поздоровляю, ти виграв приз

Тобі подобається коли тебе постійно хтось вчить? По тому самому посиланню що ти дав:

Whereas the term peninsula in a geographical sense technically refers to the entire San Francisco Peninsula, in local jargon, "The Peninsula" does not include the city of San Francisco.

І коли я написав що достатньо виїхати з Сан Франціско на Peninsula і все змінюється так само як в Сіетлі. Вийдіть з Сіетла на Eastside і попадаєш в урбанізовану сабурбію.
 
16
24 травня 2024 04:52:08
К-мон, Добре. Сан Францiско це якраз i е пенiнсула :)
В мій час Сан Франціско завжди визначалось окремо від Peninsula. Я впевнений що зараз так само.
На почитай знаток:
We
https://en.wikipedia.org/wiki/San_Francisco_Peninsula

Ти позашлюбний правнук того Матросова що грудьми на амбразуру кидався? Навіщо ти сперечаєшся де ти плаваєш?

Все життя SFBA була умовно поділена на 5 регіонів. Нічого не змінилось з того часу коли я там жив та після того. Сан Франціско окремо, Пенінсула окремо. Два різних по всьому регіони, Матросов.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/San_Francisco_Bay_Area#

Я, коли жив на Peninsula, ніяк не міг сказати що живу в Сан Франціско, і навпаки, ніхто в Сан Франціско не скаже що живуть на Peninsula, бо це означатиме десь в San Mateo, San Carlos, чи може Palo Alto, але ніяк не СФ
17
24 травня 2024 00:56:46
та не. там як у кожного міста шо керується лівими схожі проблеми.
Якщо жити на сході (Eastside) і в даунтаун/сам Сіетл не їздити, то якихось радикальних ліве/праве не видно. Досить чисто та заможно.

Але це власне стосується будь якого великого міста - не їздь в Сан Франціско а залишайся на Peninsula, то теж переважно все гарно, чисто та грошовито.
К-мон, Добре. Сан Францiско це якраз i е пенiнсула :)

В мій час Сан Франціско завжди визначалось окремо від Peninsula. Я впевнений що зараз так само.
18
24 травня 2024 00:53:36
як я вже казав будь яке місто в США синє. навіть в червоних штатах як Техас.

тепер щоб ви зрозуміли демсів - вони хочуть заробити стісняюцця і кажуть це для чорних чи для клімату. а респи кажуть прямо - це для мене бо я робив і заробив.

іще демси люблять мутити схєми.
Знайдіть якесь депресивне містечко в Аппалачах. Там повне мага. Чим Вам не підходить?
Вся Калiфорнiя поза великими мiстами також, ти не в курсi?

Це звідки? Я не в кидку можу навести невеличкі міста де приємно: Санта Барбара, South Lake Tahoe, San Luis Obispo, Paso Robles, Monterey, Santa Rosa, Palm Springs, Bishop, Lone Pine, Mammoth Lakes…
19
24 травня 2024 00:38:19
Періодично літаю туди у відрядження.
Сам Сіетл- так собі, але пригороди - дуже класні.

Там ще стиль життя трохи інший - коли дощ можна накінець сісти та почитати книжку закутавшись в ковдру.

А тут в Каліфорнії коли сонце, за книжку не візьмешся, весь час кудись їдеш, весь час поза хатою. В мене вже 7 книжок які я купив а відкрити почитати ще руки не дійшли.
20
24 травня 2024 00:01:33
та не. там як у кожного міста шо керується лівими схожі проблеми.

Якщо жити на сході (Eastside) і в даунтаун/сам Сіетл не їздити, то якихось радикальних ліве/праве не видно. Досить чисто та заможно.

Але це власне стосується будь якого великого міста - не їздь в Сан Франціско а залишайся на Peninsula, то теж переважно все гарно, чисто та грошовито.
21
23 травня 2024 19:49:27
Income - то федеральна? Є!
Федеральний income податок є завжди незалежно від штату. Крім цього більшість штатів ще мають свій income податок.
От бачиш? Можеш, коли хочеш! А то - incom, incom…

З ким не поговориш, то він такий розумний, аж страшно (c)
22
23 травня 2024 19:18:24
Там податок з кожної покупки, крім харчів.
В Каліфорнії sales tax десь 7-8%, в Сіетлі на навкруги  приблизно 10% але немає income tax. В Юті sales tax ще на продукти харчування.куди не подивитись - все шило на мило. Від податків не сховаєшся.

Згадав - є виключення у вигляді Аляски. Немає ні sales ні income податків. Але вони догорять там завищеними цінами на все через логістику доставки
Income - то федеральна? Є!

Федеральний income податок є завжди незалежно від штату. Крім цього більшість штатів ще мають свій income податок.
23
23 травня 2024 19:05:04
Мій погляд на Сіетл:

Переваги:

якщо хочеш бути в хай-тек та робити карʼєру то це одне з тих місць де ти маєш бути - SFBA, Seattle, LA, Boston, Austin.

Ще одна перевага - штат не має податку на заробітну плату. Це автоматично +10% до заробітної плати після Каліфорнії, але -10% від заробітної плати тому що зарплатні там нижчі ніж в SFBA/LA. Шило на мило.

Гарна природа та національні парки навкруги. Близько до гірськолижних курортів.

Недоліки:
Дороге житло. На рівні Каліфорнії.
Не всім підходить клімат. Мряка, туман, сирість можуть що продовжуються місяцями поспіль можуть негативно вплинути на психіку.
По ліберальності та лівацтву місто дасть фору Сан Франціско.  Для когось це може бути проблемою.
Там податок з кожної покупки, крім харчів.

В Каліфорнії sales tax десь 7-8%, в Сіетлі на навкруги  приблизно 10% але немає income tax. В Юті sales tax ще на продукти харчування.куди не подивитись - все шило на мило. Від податків не сховаєшся.

Згадав - є виключення у вигляді Аляски. Немає ні sales ні income податків. Але вони догорять там завищеними цінами на все через логістику доставки
24
23 травня 2024 18:33:15
Мій погляд на Сіетл:

Переваги:

якщо хочеш бути в хай-тек та робити карʼєру то це одне з тих місць де ти маєш бути - SFBA, Seattle, LA, Boston, Austin.

Ще одна перевага - штат не має податку на заробітну плату. Це автоматично +10% до заробітної плати після Каліфорнії, але -10% від заробітної плати тому що зарплатні там нижчі ніж в SFBA/LA. Шило на мило.

Гарна природа та національні парки навкруги. Близько до гірськолижних курортів.

Недоліки:
Дороге житло. На рівні Каліфорнії.
Не всім підходить клімат. Мряка, туман, сирість можуть що продовжуються місяцями поспіль можуть негативно вплинути на психіку.
По ліберальності та лівацтву місто дасть фору Сан Франціско.  Для когось це може бути проблемою.
25
23 травня 2024 17:34:54
Но там жеж бомжі
є але небагато. в тампі теж є...
ось ЛА та Сан Франциско там бомжі каліровані.

Залежить де. Останній раз був в Сіетлі півтора роки тому - даунтаун був дуже депресивний. Навіть депресували не стільки бомжі і намети повсюди, скільки антикорпоративна культура. На будинках немає ніяких ознак які компанії там мешкають, бізнеси маскуються і не видають свою присутність. Для приклада, мені сказали що Амазон присутній в 20 будинках в даунтауні, але поки не зайдеш в лобі, немає ніяких ознак що це Амазон. Теж саме інші. Все сіре, затемнені вікна, мінімальна присутність кафе, ресторанів аж поки не дійдеш до туристичних місць.

Істсайд значно приємніша, але то більше урбанізована сабурбія.
26
22 травня 2024 21:26:34
Концепція як краще організувати виробництво у великих компанія змінюється кожні 20 років. Раніше було прийнято рахувати що оптимальним є варіант перекладати саме виробництво та навіть розробки на партнерів. По цьому шляху пішов Боїнг в 90-х роках і там і залишається.

Потім концепція що є оптимально змінилась на 180 градусів коли спочатку Apple приніс додому розробку та виробництво всіх ключових компонентів своєї продукції, а потім Тесла яка теж намагається тримати всі розробки та виробництво під своїм контролем.

Обидва підходи мають свої переваги те недоліки.

PS Boeing зараз веде розмови про купівлю  Spirit яка робить для них фузеляжі після того як вони винесли це виробництво у окремий бізнес та назвали його Spirit.
27
22 травня 2024 08:22:44
З дверми без болтів - то це таки на інженерах що не організували процес.

Там ситуація була приблизно така. Прийшов фюзеляж від Спіріт і працівники на одній з перших станцій збирання помітили дефект і зняли двері щоб щось виправити. Поставити як потрібно двері назад спеціалістів на цій станції не було, і далі фюзеляж пішов на інші станції без встановлених по регламенту дверей. Двері стали незапланованою задокументованою «відкладеною роботою» що є типовим для виробництва. Ця «відкладена робота» звичайно виконується пізніше але не у випадку з дверми. Завдання на «відкладену роботу» на двері пропустили/загубили/ проєбали і передали в експлуатацію літак з невстановленими дверми.

28
15 травня 2024 22:28:34
Під час перерви не витримав і спробував Tesla FSD їздячи 20 хвилин по місту. Перші враження розмиті - зовсім непогано.

Але два втручання - здається вона не розуміє брам на виїзді та вʼїзді з комюніті. Вона зупинилась але не знала що робити далі. Концепція що брама відчиниться сама на виїзді їй схоже не знайома.

Крім того по приїзді додому було би непогано якщо би вона намагалась заїхати на драйвей, я вже не кажу в гараж, а не намагалась запаркуватись на протилежній стороні вулиці

Що позитивно вразило - це візуалізація, особливо на оживлених перехрестях, дуже в певний стиль їзди, можливість виконати поворот на 180 градусів без проблем



29
15 травня 2024 21:05:09
І яким чином з загальної статистики автопарку США можуть зникнути машини віком 3, 6, 8-14, 16-21 - і так далі років?

Я навів приклад який ілюструє що теке медіане число. В прикладі половина авто що на дорозі молодші за 7 років, половина старше за 7 років хоча їх середній вік 13 років
30
15 травня 2024 20:53:48
І в чому, на вашу думку, різниця між середнім та "медіанним" віком?

Середня не завжди гарний показник. Якщо є 50 людей в яких  заощаджень по ~100 гривень і одна людина з заощадженнями в 50 мільйонів, то в середньому на кожного прийдеться по мільйону

Медіане це коли ти все вишикуєш по ранжиру та береш тільки те число що по середині рядка. Наприклад

1,2,4,5,7,15,22,30,31

Дасть медіаний вік авто 7 років а середній 13 років
31
15 травня 2024 19:06:54
Хто ж той мерседес питає що вони будуть робити якщо є навала злих та голодних китайських автовиробників що визначатимуть пропозицію на ринку, і це не ДВЗ який китайці так і не навчились виробляти і перестрибнули через цей етап до електрики
32
15 травня 2024 18:47:15
Дійшла черга і до мене. 30 днів безкоштовного FSD на випробування.

33
14 травня 2024 23:32:13
Байден ипанул таможенные тарифы на китайскую продукцию:

25% на сталь и алюминий,
 50% на полупроводники,
 100% на электромобилях,
 И 50% на солнечные батареи.

здається обходиться відносно легко через виробництво в інших країнах. Будуть збирати китаємобілі в Мексиці.
34
14 травня 2024 20:43:05
Якби була твоя правда і машин молодше 8 років було дві третини - не вийшов би тоді такий середній вік в 12 років.

Середній вік тут не працює. Потрібно використовувати медіаний вік.

Три машини: 5,5,26 років
Середній вік 12 років хоча 2/3 машин молодші за 8 років
35
14 травня 2024 05:57:02
https://t.me/ukrautoprom/4433
Не хочу бути занудним, але 17% з 20000 буде 3400. Тут стільки немає. Тільки 497 ліфів плюс 414 модел 3.
https://t.me/ukrautoprom/4440

Цікаво буде подивитись на подальшу динаміку частки китайських виробників електромобілів в Україні. Мій прогноз, MG та BYD збільшать цифри на 300-500%.
36
14 травня 2024 05:54:27
Добре, ти правда …

Овердохуя пустих слів не підтверджених жодними цифрами.

p.s. Я не вимагаю від тебе аналізу на рівні випускника Гарвардської школи бізнесу, а тільки маленьке зусилля навчитись аргументувати думку без емоцій
37
13 травня 2024 20:43:59
Бо держава забороняє двз.
Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
Без примусу не витіснять. Як друге-третє авто для якоїсь кількості населення - цілком

Яким чином в мене без всілякого примусу електромобіль став першим авто? Інші тільки за необхідністю. Що я робив не так?
38
13 травня 2024 20:24:42
Хіба Швеція ще існує? Тут форумний манюпас крокодилі сльози лив у гілці на декілька сотень сторінок що «шведи зробили фатальну помилку» не ввівши локдауни під час ковіду, і ось-ось мали всі вимерти ще в 2021 році.
39
13 травня 2024 20:06:53
Бо держава забороняє двз.

Непотрібно забороняти ДВЗ та не потрібно стимулювати електромобілі. Електромобілі витіснять ДВЗ самі по собі без допомоги.

Швидкість заміни залежить від пересічного рівня технічної освіти людей. Візьмемо Санта Клара та Сан Матео адміністративні округи в Каліфорнії де вже сьогодні приблизно половина проданих нових авто це електромобілі. Правда це Сіліконова Долина і люди звичайно не лякаються нового.

Візьмемо моїх сусідів - що не новий автомобіль за остані 3 роки, то це електромобіль в абсолютній більшості випадків.
40
13 травня 2024 19:53:44
Дурбецал, ще раз, акумулятор новоі машини служить 10 років, які  ще проблеми?

Toyota трак. «З салону». 2019 рік випуску. Акумулятор замінив в лютому цього року. 4 роки життя.

Дві нові Акура. Акумулятор міняв кожні ~4 роки, іноді частіше. Часто отримував «prorated» відшкодування від Costco тому що акумулятор вийшов з ладу до закінчення гарантійного періоду.

Я вірю що є випадки коли акумулятори ходять значно довше, так само я деякі люди живуть довше 100 років, але це звичайно не типово.

Я не писав би якщо би не знав дорогу в Costco щоб замінити акумулятор з зачиненими очима.

Повна версія