Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

не можуть не красти.
   
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.

І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.

Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...

зараз так приблизно виглядає
   
Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.

І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.

Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.
:weep: лифт?! Ни, цэ фантастика. Да и кто будет платить тому же Отис за это ...излишество?
Думаю что пешочком, ибо движение это жизнь...А инвалиды? А зачем вообще им метро?  :weep:
   
зараз так приблизно виглядає
Показати зображення...
;o уже и кормят?  :weep:
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.

І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.

Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.

тут схема де візок є ліфт
тільки на нових 9 ти є   

http://www.metro.kiev.ua/node/101

Останнє редагування: 27 березня 2017 14:11:26 від Potato
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

;o уже и кормят?  :weep:

і поять і все це за 4 гривні
часто тих хто сідає на Академмістечку на Лісовій виносять і складують на пероні
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

;o уже и кормят?  :weep:
за дві зупинки я встигаю пару омарів з'їсти
   
і поять і все це за 4 гривні
часто тих хто сідає на Академмістечку на Лісовій виносять і складують на пероні
:weep: капец! Как же я отстал от прогресса :facepalm: там наверное за доп.оплату можно и секс получить...
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

   
за дві зупинки я встигаю пару омарів з'їсти
:weep: давишься но ешь, да?
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

ну добре...почекаємо коли все буде готово
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

тут схема де коляка є ліфт
тільки на нових 9 ти є   

http://www.metro.kiev.ua/node/101
Ясно.
Бачу ліфти на нових і на других виходах на лісовій і дарниці вже робили з ліфтами.  (tu)
Гідропарк ще недоступний. Хоча і проситься для прогулок.
Лівобережку теж не переробили значить поки проста косметика.
Трохи дивно чому не прорізали шахту.
Найподібніша станція до лівобережки у Відні.


   
Вспомнились бессмертные "номенклатурные ботинки" довлатова

(фрагмент)
 
...Вскоре мы получили заказ. Причем довольно выгодный и срочный. Бригаде предстояло вырубить рельефное изображение Ломоносова для новой станции метро. Скульптор Чудновский быстро изготовил модель. Формовщики отлили ее в гипсе. Мы пришли взглянуть на это дело.
   
Ломоносов был изображен в каком-то подозрительном халате. В правой руке он держал бумажный свиток. В левой — глобус. Бумага, как я понимаю, символизировала творчество, а глобус — науку.
    Сам Ломоносов выглядел упитанным, женственным и неопрятным. Он был похож на свинью. В сталинские годы так изображали капиталистов. Видимо, Чудновскому хотелось утвердить примат материи над духом.
    А вот глобус мне понравился. Хотя почему-то он был развернут к зрителям американской стороной.
   
Скульптор добросовестно вылепил миниатюрные Кордильеры, Аппалачи, Гвианское нагорье. Не забыл про озера и реки — Гурон, Атабаска, Манитоба...
    Выглядело это довольно странно. В эпоху Ломоносова такой подробной карты Америки, я думаю, не существовало. Я сказал об этом Чудновскому. Скульптор рассердился:
   
— Вы рассуждаете, как десятиклассник! А моя скульптура — не школьное пособие! Перед вами — шестая инвенция Баха, запечатленная в мраморе. Точнее, в гипсе... Последний крик метафизического синтетизма!..
    — Коротко и ясно, — вставил Цыпин.
    — Не спорь, — шепнул мне Лихачев, - какое твое дело?
   
Неожиданно Чудновский смягчился:
   
— А может, вы правы. И все же — оставим как есть. В каждой работе необходима минимальная доля абсурда...

Останнє редагування: 27 березня 2017 14:36:56 від Олег
   
а що -реально очікуються лесятки тисяч іноземців на євробачення?  десь є інформація?
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

:weep: капец! Как же я отстал от прогресса :facepalm: там наверное за доп.оплату можно и секс получить...
це входить у вартість жетона. там всі у час пік труться один об одного
   
не тягнеш на графа, не старайся навіть)

Да он в борщаговских ипинях живет.

Там метро просто нету.
   
Да он в борщаговских ипинях живет.

Там метро просто нету.
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили!  :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
 :facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили!  :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
 :facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(

а як ти з майже центру доїжджаєш до центру?
чи ти туди не їздиш просто?
   
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили!  :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
 :facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(

Завали свою блатную беззубую хлеборезку, подшконочный житель.

Ущербное, которе хамит и не извиняется за свои слова, которое обещало меня в реале найти и что-то там сделать... идет ----------------------------------->

   
Завали свою блатную беззубую хлеборезку, подшконочный житель.

Ущербное, которе хамит и не извиняется за свои слова, которое обещало меня в реале найти и что-то там сделать... идет ----------------------------------->
:laugh: Каков слог!  :weep: Мне ещё учиться и учиться.
   
:laugh: Каков слог!  :weep: Мне ещё учиться и учиться.

Кукарекай-кукарекай

Вот за это я тебя чмырить буду всю твою форумную никчемную жизнь.

Потому что здесь не принято угрозы переводить в реал. То, что модераторы у нас, как бы это сказать... альтернативно одаренные, и не замечают многих нарушений, не остановит меня.

   
а як ти з майже центру доїжджаєш до центру?
чи ти туди не їздиш просто?
Когда то, ещё не очень давно, тот микрорайон возле лысой горы, входил в печерский район. Участок ограниченный пр. Ноуки, ул. Сапёрной слободской и столичным шоссе. Потом же нас перевели назад, в Голосеевскиц район.
Как доезжаю?
Честно говоря в самом центре давно не был. Ибо туда сунуться на авто, это ещё та пытка. Ну а если подол это тоже центр, то туда да и обратно , собираюсь на авто, по набережной.
   
Кукарекай-кукарекай

Вот за это я тебя чмырить буду всю твою форумную никчемную жизнь.

Потому что здесь не принято угрозы переводить в реал. То, что модераторы у нас, как бы это сказать... альтернативно одаренные, и не замечают многих нарушений, не остановит меня.

Показати зображення...
:weep: мало того что реально злопамятный, так ты ещё и с реальными комплексами и отсутствием чувства йюмора.
 :weep:  :facepalm1: даже не поленился копию сделать, именно то, что нужно, а не всё и в комплексе.
 :gigi: Как страшно жыть....
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

   
Potato Тобі не соромно Гомальянс свій так тупо піарити?
4.7 тебе не стосується?
Невже так педерасти платять, що старий фупчег таке лайно спокусився рекламувати?
Чи ти - сам Зорян Кісь?

редиска обісрані вимагали б щось від Сірожи і Свєти Заліщук.
І від Мусі, щоб той гроші до сейфа Хробацького повернув.
Тьху, гидота...  :bueee:
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Potato Тобі не соромно Гомальянс свій так тупо піарити?
4.7 тебе не стосується?
Невже так педерасти платять, що старий фупчег таке лайно спокусився рекламувати?
Чи ти - сам Зорян Кісь?

редиска обісрані вимагали б щось від Сірожи і Свєти Заліщук.
І від Мусі, щоб той гроші до сейфа Хробацького повернув.
Тьху, гидота...  :bueee:

ти з'їхав з глузду
   
Та, куди мені до "чесних" і послідовних (від слова послід) гомальянсівців :(
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Та, куди мені до "чесних" і послідовних (від слова послід) гомальянсівців :(

тут ос мені пишуть

https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=946394.msg19254207#msg19254207

і як з цим жити?
   
Забити на григоришинсько-пінчуківських хуєсосів і не ганьбитися рекламою такого падла.
Брехуни-вафльониші зроблять ремонт в новісіньких квартирах, а ви лишитеся з загальним осудом наодинці.
Навіть гроші розійдуться
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Забити на григоришинсько-пінчуківських хуєсосів і не ганьбитися рекламою такого падла.
Брехуни-вафльониші зроблять ремонт в новісіньких квартирах, а ви лишитеся з загальним осудом наодинці.
Навіть гроші розійдуться

по лівобережній є що сказати?
бо про цю всю куйню є багато гілок
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

    Євроремонт Лівобережної: системні причини і коментарі експертів
    29 березня 2017
    Іван Вербицький

23 березня відкрився після ремонту східний вестибюль станції метро Лівобережна і одразу викликав бурхливі обговорення в інтернеті. Іван Вербицький взяв коментарі в Олега Тоцького, Євгенії Моляр і Льва Шевченка, які оцінили результат ремонту; а також проаналізував, чому так сталося, і натрапив на системні проблеми у роботі Київської міської адміністрації.

Перша причина — авральність. Ремонт Лівобережної — не плановий. Він здійснюється не в рамках системного підходу з реалізації стратегії розвитку міста в інтересах мешканців. Ремонт терміновий і орієнтований в першу чергу на туристів-відвідувачів Євробачення. Мер вже пообіцяв завершити до Євробачення також ремонт велотреку (минулого року його обіцяли до Дня Києва) та Поштової площі (яку вже 6 разів відкривали до Дня Києва, Дня Незалежності і Дня Конституції).

Підготовка таких мегаподій робить короткотермінові цілі важливішими за стратегічні. Чемпіонат з футболу, важливий ювілей чи пісенний конкурс: історія щоразу повторюється. За відсутності мегаподій адміністрація сама генерує приводи: День Києва і День Незалежності, вибори, державні та релігійні свята. На якість не вистачає часу, тому до дати виходить лише погано, недороблено і дорого. Потім доводиться переробляти і доводити до ладу. Низька якість означає також зменшення терміну експлуатації і збільшення витрат у майбутньому. Підготовка до дат концентрує ресурси на будівництві «потьомкінських сіл». Рух ривками замість рівномірного сталого розвитку призводить до недороблених і поспішних, а не якісних і довговічних результатів.

   
Вестибюль до і після ремонту

Друга причина — закритість. Офіційні міські ресурси жодного разу не публікували ескізів чи деталей проекту. Це зробив на особистій сторінці у фейсбуці політик і колишній заступник голови КМДА Ілля Сагайдак через два тижні після початку ремонту, вже після того, як мер ініціював його звільнення, а сам Сагайдак написав заяву про відставку. Ескізи були широко розповсюджені медіями, але вони абсолютно не відповідають реалізованому проекту. Невідомо, чи були затвердженими опубліковані ескізи і чи взагалі існує затверджений проект, хто його автори, як їх обирали і яка була вартість розробки проекту.

Відсутність інформування можна пояснити через сприйняття муніципальних проектів як подарунків киянам та гостям столиці до свята, а дарованому коневі, як відомо, в зуби не заглядають. Однак, суттєві інтервенції у повсякденне середовище, яким щодня користуються тисячі людей, та ще й за сплачені ними ж кошти, не є подарунками. Утримання публічної інфраструктури за публічні кошти є функцією муніципалітету. Залучення користувачів до процесу прийняття рішень дозволяє врахувати більше точок зору і знайти краще рішення, яке задовольнить більше людей. Натомість, закритість є ознакою недемократичності. Відсутність хоча б інформування неодмінно несе ризики конфлікту і незадоволення у момент, коли люди вже постфактум дізнаються про прийняте рішення.

Важливо також, що висвітлення політиками та держслужбовцями діяльності очолюваних ними органів влади через особисті сторінки у соціальних мережах є зловживанням службовим становищем в корисливих цілях. Результати оплаченої з бюджету роботи належать державі або відповідній територіальній громаді. Публікація цих результатів виключно на особистих сторінках — це використання займаної посади і державних чи муніципальних ресурсів для покращення особистого іміджу.


Опубліковані Іллею Сагайдаком ескізи

Третя причина — естетизм. Основними потребами метрополітену при ремонті станції були оновлення мереж електропостачання та систем сигналізації. До цього додалася нова система навігації від Агентів змін, яка, втім, реалізована наразі неналежним чином. Тим не менше, потреба у зручній навігації, як і у справних інженерних системах є зрозумілою під час проведення великої міжнародної події. Абсолютно незрозумілою, натомість, є зміна оформлення станції. В її результаті знищили оригінальний дизайн, який був пам’яткою своєї історичної епохи, частиною міської тканини, що формує унікальний фоновий образ міста. Зміна природного каменю плиткою, а також знищення добре збереженої старої плитки є неефективним використанням ресурсів, несталим і неекологічним рішенням. З іншого боку, після ремонту станція так і не стала доступною: мер доручив перевірити можливість облаштування безбар’єрного доступу вже після відкриття вестибюлю. У його нові двері не проходять інвалідні візки, а на підлозі немає тактильної плитки.

Щоби певне рішення було справедливим, воно має враховувати в першу чергу інтереси найбільш незахищених суспільних груп. До таких інтересів належить і універсальна доступність транспортних вузлів, відсутність якої обмежує права людей на вільне пересування містом. Сталі і екологічні рішення передбачають ощадливе поводження з ресурсами та матеріалами і навіть вторинне використання. У свою чергу, збереження культурної спадщини стосується не лише палаців, соборів і центральних пам’яток архітектури столітньої давності, але також зразків усіх історичних епох, у тому числі, об’єктів повсякденного і утилітарного використання. Натомість, пріоритезація візуального оформлення здійснюється коштом зменшення уваги до інших речей: доступності, екологічності та сталості, збереження культурної спадщини.


Вестибюль до і після ремонту
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Результати ремонту оцінили також дослідник архітектури Лев Шевченко, мистецтвознавчиня Євгенія Моляр та автор проекту «Метро, якого немає», присвяченого історії та архітектурі станцій Київського метро, фотоблогер Олег Тоцький.

Олег Тоцький, автор проекту «Метро, якого немає»

Ремонт «Лівобережної» став великим розочаруванням зразу з кількох причин.

По-перше, абсолютно необґрунтовано був знищений старий вигляд станції. Вона не була шедевром і свого часу на її оформленні заощадили так само, як і на оформленні «оновленого» вестибюля. Однак, станція мала своє обличчя і, за бажання, його можна було зберегти. Причому, не обов’язково зберігати саме стару плитку й інші автентичні елементи. У Київському метро є приклади, коли ремонт станції із заміною старих облицювальних матеріалів проводився дуже делікатно і тільки покращував вигляд. Привабливість «Лівобережної» в тому, що відсутність статусу пам’ятника архітектури або культурної спадщини дає можливість замінити обробку станції на нову, але зберегти старі мотиви. Судячи з тендерної документації і перших рендерів, ця спроба була зроблена, хоча вона теж була далека від ідеалу.

По-друге, доволі дивна історія сталася і з тими рендерами, які були заявлені спочатку. У якийсь момент їх просто викинули на смітник і вийшло те, що ми бачимо сьогодні. Тобто, доволі дивний дизайн, мало чим кращий за те, що було раніше (якщо взагалі кращий).

По-третє, якість робіт. Хоча незавершену роботу оцінювати зазвичай складно, велику кількість косяків видно вже зараз. Причому, це зовсім не те, що буде дороблено пізніше. Це ті речі, які доведеться власне перероблювати.

В усіх трьох випадках винуватий поспіх і бажання встигнути «до дати», тобто до Євробачення. Так чи інакше, але на якісне виконання подібних робіт часу з самого спочатку не було. Крім того, що метрополітен оновив комунікації, устаткування і підлатав старі діри, які давно стали головним болем на багатьох старих станціях, в іншому отриманий результат складно оцінити з позитивного боку.
   

Вестибюль до і після ремонту

Євгенія Моляр, мистецтвознавчиня

Прямокутна екстер`єрна керамічна плитка серед художників-монументалістів називається «кабанчик». Важко навіть уявити загальну кількість площин, покритих в другій половині ХХ століття цим універсальним матеріалом. Найпоширенішим є неполив’яний «кабанчик» бежевого кольору. Ним суцільно вкривалися житлові та адміністративні будинки, індустріальні об`єкти. Разом з тим, виготовлялися і декоративні полив’яні кахлі яскравих кольорів. Зокрема, і в Києві, у майстерні Ніни Федорової («Софійська гончарня»), де працювали художники, архітектори, керамісти, технологи. Окремим напрямком діяльності майстерні була розробка спеціальних кольорів керамічних полив. Завдяки глибоким виразним кольорам звичайний «кабанчик» ставав яскравим візуальним акцентом, що давало змогу робити декор без надмірної декоративності.

Київські станції метро «Дарниця» і «Лівобережна» є прекрасними прикладами такого лаконічного оформлення, що базується на тонкій колористиці, з мінімальними декоративними елементами у вигляді рослинних та геометричних орнаментів на колонах. Подібне вже не випускається. Я не знаю, де конкретно робився саме цей «кабанчик». Масове виробництво було в Лисичанську на склозаводі, який вже не працює. Або ж на комбінаті «Художник» в Києві, котрий теж закритий. Та й якщо знайдеться виробництво, то навряд чи зможе хтось відновити технологію та унікальну авторську поливу.
   

Зовнішній вигляд вестибюля після ремонту

Лев Шевченко, дослідник архітектури

Перше, що впадає у вічі — знищення облицювання піщаником на фасаді вестибюля. Автори реконструкції замінили світлий облицювальний камінь (який, щоправда, був в останні роки зафарбований) на жахливу сіру плитку. Піщаник при цьому залишився на торцях і цілісний об’єм вестибюля в результаті перетворився на мішанину.

Ремонт вестибюля і платформи убив єдність колірного рішення трьох станцій третьої черги метро (Гідропарк, Лівобережна, Дарниця). Кожна станція була вирішена у своїх кольорах, в облицюванні використовувалися глазурована плитка і керамічні кахлі. Тепер замість блакитної і зеленої плитки у вестибюлі і на платформі «Лівобережної» сірі і чорні плити, що роблять станцію схожою на громадський туалет сучасного торгового центру. Втім, можливо, варто подякувати владі, яка не піддалася пориву знищення «сірих совкових стін» і не зробила «Лівобережну» салатовою чи рожевою.
   
   
ФОТОФАКТ. На станции метро "Левобережная" исчезло панно с видом Киева
Вчера, 12:20

В метро рассказали, куда делся новый арт-объект



На станции метро "Левобережная" исчезло панно, которое появилось в вестибюле станции после его ремонта. Теперь вместо вида Киева — закрытые окна.



Как выяснила "Сегодня", панно исчезло временно. "Это экспериментальное панно. Оно было установлено после ремонта в вестибюле станции, но его пришлось демонтировать. Дизайнеры будут его дорабатывать, оно должно стать четче и хорошо просматриваться.



После этого его установят обратно, уже перед началом Евровидения. Задумка дизайнера в том, чтобы в каждом из двух вестибюлей станции пассажиры смогли полюбоваться видами правого и левого берегов Киева", — сообщили нам в Киевском метрополитене.
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

зелёный с жёлтым кабанчик был намного лучше, чем эта серость

а на карла марла просто шедевр из кабанчика сделан




   


Показати зображення...
Вестибюль до і після ремонту

Я в шоці, ДО ремонту виглядає краще ніж після ремонту.... цей сірий колір... як в сортірі....  :facepalm1:
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

у меня одна претензия: старая плитка доказала временем, что нормально уложена, что стены облицованы "на года"

доверия к новой нет, думаю через годик начнет отваливаться. если так же качественно облицовано - то нормик
   
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія