Політичний ФОРУМ
Вільне спілкування => Тема розпочата: Potato від 23 березня 2017 11:56:20
-
(https://i.gyazo.com/019c802767017831577787076d9b4200.png)
(https://i.gyazo.com/e3753f0153bd632f9b8cd0e26112396e.png)
-
отмыли бабла..
как всегда.
-
мне вот интирестно нафига они нормальные бардюры там сейчас меняют...
бардюры там нармальные...
а дорогу даже и не думают пока асвальт менять.
там писец ккие ямы и колейность возле новуса и выставочного центра...и на микольско слободской последний раз хер знает когда асвальт ложили...
я уже не говорю..про дорогу во дворах.
-
А хто сказав, що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли, очевидно
-
А хто сказав, що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли, очевидно
:S
-
А хто сказав, що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли, очевидно
(https://i.gyazo.com/e1072835795208c853dd5f2fed18189b.png)
-
а шо они раньше делали..писю..дёрга ли взад..и вперёд...
а потом как всегда в аврале...
то сделали..это не сделали..
пидарасы...
-
А хто сказав, що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли, очевидно
https://www.facebook.com/ilyasagaidak/posts/10213241080171211
(https://i.gyazo.com/e1072835795208c853dd5f2fed18189b.png)
мда. Ну так треба їбати того чиновника на предмет, якого фіга зробили не по проекту
-
А хто сказав, що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли, очевидно
https://www.facebook.com/ilyasagaidak/posts/10213241080171211
(https://i.gyazo.com/e1072835795208c853dd5f2fed18189b.png)
мда. Ну так треба їбати того чиновника на предмет, якого фіга зробили не по проекту
головне, що гроші виділили по проекту :gigi:
-
А хто сказав, що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли, очевидно
https://www.facebook.com/ilyasagaidak/posts/10213241080171211
(https://i.gyazo.com/e1072835795208c853dd5f2fed18189b.png)
мда. Ну так треба їбати того чиновника на предмет, якого фіга зробили не по проекту
а що чиновнику буде? йому пофіг, в Україні безкарність.
-
Ви Слава запитайте як то робиться тепер.
Мені проектант на одному обєкті конструкцію з навісного козирька приліпив. Гартоване скло і троси. Ще грошей хотів стягнути додатково за той проект козирька. Казав що пару днів хлопці то ваяли.
Не дуже переконливо то брехав. Я пгпросив інших перевірити виявився козирьок з бібліотеки автокаду.
Прикрутити до проекту 5хв роботи.
Я його нафуй послав, хоча він вийобувався казав що то спільна концепція бла бла.
Я йому тоді поставив задачу хай зробить мені розрахунок запилення скла до втрати 20% прозорості. В днях. Щоб я міг зробити розрахунгк частоти миття того його дизайнерського чуда.
Тільки після цього на нього напав облом. Перестав мені мозги засирати. Повідкручував непотріб сам.
Ще за брехню з бібліотекою змусив понизити вартість проекту.
Проектні контори любили колись нагнати хєрні лишньої в проект. Бо це іх гроші напряму за проект і відкати від субпідрядчиків по всякій "унікальній" лабуді. Дизайнерські лампи чи дизайнерська плитка??? Нафіг то в метро??
-
Ви Слава запитайте як то робиться тепер.
Мені проектант на одному обєкті конструкцію з навісного козирька приліпив. Гартоване скло і троси. Ще грошей хотів стягнути додатково за той проект козирька. Казав що пару днів хлопці то ваяли.
Не дуже переконливо то брехав. Я пгпросив інших перевірити виявився козирьок з бібліотеки автокаду.
Прикрутити до проекту 5хв роботи.
Я його нафуй послав, хоча він вийобувався казав що то спільна концепція бла бла.
Я йому тоді поставив задачу хай зробить мені розрахунок запилення скла до втрати 20% прозорості. В днях. Щоб я міг зробити розрахунгк частоти миття того його дизайнерського чуда.
Тільки після цього на нього напав облом. Перестав мені мозги засирати. Повідкручував непотріб сам.
Ще за брехню з бібліотекою змусив понизити вартість проекту.
Проектні контори любили колись нагнати хєрні лишньої в проект. Бо це іх гроші напряму за проект і відкати від субпідрядчиків по всякій "унікальній" лабуді. Дизайнерські лампи чи дизайнерська плитка??? Нафіг то в метро??
-
Так тут суть в тому, що був обіцяний один проект, а реалізовано по іншому. Це Лажа. Ну і мені особисто проект набагато більше подобається, а те, що побудували - убоге і без концепції
-
Відень запустив першу лінію метро в 1976 році. Пізніше Києва на 16оків.
Тепер напевно вдвічі довше має 5ліній а не 3. Більше 100 станцій.
Цього року здають 5нових.
А в Києві здається тяга до "прекрасного" і далі перемагає фунціонал.
Я вже звик що на кожній має бути пару ліфтів що вже не пригадую чи Киів має ліфти на неглибоких станціях.
Чи є хоч одна станція де може заіхати інвалід на візку? Наприклад на тій самій лівобережній.
Забув блін :(
Щодо плитки.
Значна кількість станцій у Відні особливо нових не облицьовує бетон вище ніж 2,5метра.
Просто навіть не фарбується. Якість моноліту така що немає потреби то робити.
Взагалі в дизайні дуже багато відкритого бетону.
Приблизно так:
(https://www.wien.gv.at/stadtentwicklung/projekte/verkehrsplanung/u-bahn/planungsergebnis/images/u2aspernstr-gr.jpg)
-
Фото мои, сегодня
(http://i.piccy.info/i9/93cf606a64a87725abe6725d657e2cfa/1490267395/102397/1022614/viber_image_2.jpg)
(http://i.piccy.info/i9/7c0de9a80cb75a9b5b3bcfa6aa488c26/1490267420/101578/1022614/viber_image_3.jpg)
-
це треба показуху спецом для європейців влаштовувати?
-
це треба показуху спецом для європейців влаштовувати?
а чому б просто не навести порядок? до чого тут "показуха"?
-
це треба показуху спецом для європейців влаштовувати?
а чому б просто не навести порядок? до чого тут "показуха"?
а хіба там безлад був ? звичайна станція, нічим не гірша й не краща за інші
-
це треба показуху спецом для європейців влаштовувати?
а чому б просто не навести порядок? до чого тут "показуха"?
а хіба там безлад був ? звичайна станція, нічим не гірша й не краща за інші
без ремонту з 70-х років
-
-
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17457940_10211357893958418_5099771726738549219_n.jpg?oh=2df1104e3ae50619348defd3a6c0260b&oe=5970C39E)
-
Відень запустив першу лінію метро в 1976 році. Пізніше Києва на 16оків.
Тепер напевно вдвічі довше має 5ліній а не 3. Більше 100 станцій.
Цього року здають 5нових.
А в Києві здається тяга до "прекрасного" і далі перемагає фунціонал.
Я вже звик що на кожній має бути пару ліфтів що вже не пригадую чи Киів має ліфти на неглибоких станціях.
Чи є хоч одна станція де може заіхати інвалід на візку? Наприклад на тій самій лівобережній.
Забув блін :(
Щодо плитки.
Значна кількість станцій у Відні особливо нових не облицьовує бетон вище ніж 2,5метра.
Просто навіть не фарбується. Якість моноліту така що немає потреби то робити.
Взагалі в дизайні дуже багато відкритого бетону.
Приблизно так:
(https://www.wien.gv.at/stadtentwicklung/projekte/verkehrsplanung/u-bahn/planungsergebnis/images/u2aspernstr-gr.jpg)
наші люди відкритий бетон не переносять абсолютно
карарський мармур - мінімум!
-
а чому б просто не навести порядок? до чого тут "показуха"?
а хіба там безлад був ? звичайна станція, нічим не гірша й не краща за інші
без ремонту з 70-х років
в європах змін дизайну (хоча які там дизайни), взагалі не роблять з моменту відкриття.
-
А че это за фетиш с дверями в ебло?
Нахер они вообще надо,можни двери вообще убрать,если на то пошло
-
Відень запустив першу лінію метро в 1976 році. Пізніше Києва на 16оків.
Тепер напевно вдвічі довше має 5ліній а не 3. Більше 100 станцій.
Цього року здають 5нових.
А в Києві здається тяга до "прекрасного" і далі перемагає фунціонал.
Я вже звик що на кожній має бути пару ліфтів що вже не пригадую чи Киів має ліфти на неглибоких станціях.
Чи є хоч одна станція де може заіхати інвалід на візку? Наприклад на тій самій лівобережній.
Забув блін :(
Щодо плитки.
Значна кількість станцій у Відні особливо нових не облицьовує бетон вище ніж 2,5метра.
Просто навіть не фарбується. Якість моноліту така що немає потреби то робити.
Взагалі в дизайні дуже багато відкритого бетону.
Приблизно так:
(https://www.wien.gv.at/stadtentwicklung/projekte/verkehrsplanung/u-bahn/planungsergebnis/images/u2aspernstr-gr.jpg)
В Києві 68 км, y Відні 78 км. Просто відстань між станціями різна.
Не забувайте що в Києві дууууже глибоке метро в центрі міста. І що синя лінія йде фактично через либідь. Тож там ще й складна ситуація з грунтовими водами. І Дніпро трішки ширший за Дунай.
P.S. Молодці, досить елегантно зробили. Мінімум понтів, але вже не туалет. На рендері був якийсь реальний треш.
____________
-
меня на левобережкен бесят ТЦ и киоски
того, кто дал разрешение строить ТЦ в 10 метрах от метро
повбывав би
-
схема древняя.
Проект закупается втридорога, проектировщик половину отдает откатом. А дальше обьявляется, что времени нет, и сами работы лепятся не по проекту. Деньги за проект естественно не возвращают уже.
-
Если честно то на первом фото плитка как в общественном туалете. а вот потолок конечно лучше чем на второй фотке
-
А мафы там снесли? Там же пройти негде... со всех выходов.
-
-
Фото мои, сегодня
(http://i.piccy.info/i9/93cf606a64a87725abe6725d657e2cfa/1490267395/102397/1022614/viber_image_2.jpg)
(http://i.piccy.info/i9/7c0de9a80cb75a9b5b3bcfa6aa488c26/1490267420/101578/1022614/viber_image_3.jpg)
десь в цьому потоку і я кожен ранок та вечір по буднях))
-
меня на левобережкен бесят ТЦ и киоски
того, кто дал разрешение строить ТЦ в 10 метрах от метро
повбывав би
не дай Б*г какой-нить пожар\теракт в метро - на выходе люди просто задавят друг друга, там толпе реально некуда децца
-
-
Фінальний проект реконструкції «Лівобережної» від автора Iurii Kaygorodtsev
(https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17457815_1321303094603328_7510145114696962450_n.jpg?oh=a2cc4b9dfa936c8ff20d6737e03dcdf5&oe=595C83F4)
(https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17498696_1321303497936621_515280427765253762_n.jpg?oh=71605c29faa04cb0b72d427d7131eeed&oe=594F5381)
(https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/17342647_1321306607936310_8371740427715779996_n.jpg?oh=855012f05cb8c37329a67dbfa3e7b542&oe=595B5CBE)
-
трошки з минулого
-
(https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/p480x480/17458331_1376962259029675_5355504907754103471_n.jpg?oh=554c857bdc469b4443cc6b672362c742&oe=594E1B1C)
Christina Tulchinska В любом случае не мне тебе рассказывать, как у нас ремонт за 25 млн выглядит
Подобається · Відповісти · 1 · 23 березень о 18:06
Iurii Kaygorodtsev Не все еще завершено там
Подобається · Відповісти · 3 · 23 березень о 18:55
Сhristina Tulchinska Юрий Кайгородцев ваш проект?)
Подобається · Відповісти · 23 березень о 18:58
Iurii Kaygorodtsev Да, но есть ряд нюансов, которые мы пытаемся решать сейчас:
решать сейчас:
- ужасная реклама
- зеленые автоматы (на фото)
- ужасающий пол
- некорректно расположенные ламели местами ч коридоре
- не натянутые ламели в стекле где изображен андреевский
Подобається · Відповісти · 1 · 23 березень о 19:01
Christina Tulchinska Андреевский вообще не увидела. По остальным пунктам, конечно, да. А почему зеленую плитку убрали? И почему от изначального света (ломаные линии) отказались?
Подобається · Відповісти · 23 березень о 19:15
Iurii Kaygorodtsev Плитка частично отсутствовала и везде швы были в непригодном состоянии. Поэтому, единственным вариантом был бы демонтаж, очистка от старого раствора и последующий монтаж. А это нереальное количество времени для плитки, которая по сути никакой исторической ценности не несет. Другое дело оригинальные плиточки на перроне — они будут сохранены (если конечно как зеленой рекламой не поутспят не спросив нас).
По потолку — приняли такую концепцию и если посмотреть со входа она становится на 100% обоснованной, направляя потоки людей в нужную сторону.
Подобається · Відповісти · 3 · 23 березень о 19:26
Christina Tulchinska Согласна, что проект нужно оценивать уже готовым. А чего нигде не афишируют, что ваш проект? Или в Киевсовете не принято?)
Подобається · Відповісти · 1 · 23 березень о 19:34
Iurii Kaygorodtsev Ген подрядик принял нас на работу. Поэтому он там числится)
Ну а мы хотим для начала закончить работу, как вы правильно заметили, а после уже афишировать.)
Подобається · Відповісти · 2 · 23 березень о 19:36
-
схема древняя.
Проект закупается втридорога, проектировщик половину отдает откатом. А дальше обьявляется, что времени нет, и сами работы лепятся не по проекту. Деньги за проект естественно не возвращают уже
так не бывает давно
-
освоїли кошти (tu)
-
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
-
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
-
не можуть не красти.
-
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...
-
Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.
І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.
Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.
-
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...
зараз так приблизно виглядає
(https://lifeimg.pravda.com/images/doc/6/a/6ae72-0.jpg)
-
Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.
І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.
Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.
:weep: лифт?! Ни, цэ фантастика. Да и кто будет платить тому же Отис за это ...излишество?
Думаю что пешочком, ибо движение это жизнь...А инвалиды? А зачем вообще им метро? :weep:
-
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...
зараз так приблизно виглядає
(https://lifeimg.pravda.com/images/doc/6/a/6ae72-0.jpg)
;o уже и кормят? :weep:
-
Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.
І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.
Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.
тут схема де візок є ліфт
тільки на нових 9 ти є
http://www.metro.kiev.ua/node/101
-
и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...
зараз так приблизно виглядає
(https://lifeimg.pravda.com/images/doc/6/a/6ae72-0.jpg)
;o уже и кормят? :weep:
і поять і все це за 4 гривні
часто тих хто сідає на Академмістечку на Лісовій виносять і складують на пероні
-
и не собирался тянуть ...на кого то, и тем более на то чего у нас по определению нет. У нас- пан а не граф есть. :laugh:
Но факт остаётся фактом- давно не катался в метро, максимум так это спускался в подземный переход при метро, на лыбедской, и на Петровке. :(
Поэтому и интересно- шо там сейчас? Наверное уже новые комфортабельные вагоны, с только сидячими мягкими местами, вместо окон наверное lcd дисплеи, кондиционер и климат контроль с ароматом морского бриза...
зараз так приблизно виглядає
(https://lifeimg.pravda.com/images/doc/6/a/6ae72-0.jpg)
;o уже и кормят? :weep:
за дві зупинки я встигаю пару омарів з'їсти
-
зараз так приблизно виглядає
(https://lifeimg.pravda.com/images/doc/6/a/6ae72-0.jpg)
;o уже и кормят? :weep:
і поять і все це за 4 гривні
часто тих хто сідає на Академмістечку на Лісовій виносять і складують на пероні
:weep: капец! Как же я отстал от прогресса :facepalm: там наверное за доп.оплату можно и секс получить...
-
-
зараз так приблизно виглядає
(https://lifeimg.pravda.com/images/doc/6/a/6ae72-0.jpg)
;o уже и кормят? :weep:
за дві зупинки я встигаю пару омарів з'їсти
:weep: давишься но ешь, да?
-
ну добре...почекаємо коли все буде готово
-
Загалом по фоткам непогано.
Лівобережну памятаю як загаджену не гірше ніж чернігівська але було досить непривітно.
Тепер веселіше набагато.
І все ж на рахунок ліфтів чому іх не роблять?
Чи роблять?
Як мами з колясками чи інваліди на візках?
Геть забув блін.
Якщо не роблять то чому?
Отіс що в Києві що у Відні є.
В чому проблема на мілких станціях зробити ліфт.
На цій же самій лівобережній чи в гідропарку.
Срср ховав своіх інвалідів після війни щоб не вилазили на люди.
Щось міняється?
Киів міг то на пару станцій починати робити.
Бо якось нелогічно бачити концепцію на розвиток громадського транспорту без можливості проізду візків.
Було б непогано більше практичних речей додати.
тут схема де коляка є ліфт
тільки на нових 9 ти є
http://www.metro.kiev.ua/node/101
Ясно.
Бачу ліфти на нових і на других виходах на лісовій і дарниці вже робили з ліфтами. (tu)
Гідропарк ще недоступний. Хоча і проситься для прогулок.
Лівобережку теж не переробили значить поки проста косметика.
Трохи дивно чому не прорізали шахту.
Найподібніша станція до лівобережки у Відні.
-
Вспомнились бессмертные "номенклатурные ботинки" довлатова
(фрагмент)
...Вскоре мы получили заказ. Причем довольно выгодный и срочный. Бригаде предстояло вырубить рельефное изображение Ломоносова для новой станции метро. Скульптор Чудновский быстро изготовил модель. Формовщики отлили ее в гипсе. Мы пришли взглянуть на это дело.
Ломоносов был изображен в каком-то подозрительном халате. В правой руке он держал бумажный свиток. В левой — глобус. Бумага, как я понимаю, символизировала творчество, а глобус — науку.
Сам Ломоносов выглядел упитанным, женственным и неопрятным. Он был похож на свинью. В сталинские годы так изображали капиталистов. Видимо, Чудновскому хотелось утвердить примат материи над духом.
А вот глобус мне понравился. Хотя почему-то он был развернут к зрителям американской стороной.
Скульптор добросовестно вылепил миниатюрные Кордильеры, Аппалачи, Гвианское нагорье. Не забыл про озера и реки — Гурон, Атабаска, Манитоба...
Выглядело это довольно странно. В эпоху Ломоносова такой подробной карты Америки, я думаю, не существовало. Я сказал об этом Чудновскому. Скульптор рассердился:
— Вы рассуждаете, как десятиклассник! А моя скульптура — не школьное пособие! Перед вами — шестая инвенция Баха, запечатленная в мраморе. Точнее, в гипсе... Последний крик метафизического синтетизма!..
— Коротко и ясно, — вставил Цыпин.
— Не спорь, — шепнул мне Лихачев, - какое твое дело?
Неожиданно Чудновский смягчился:
— А может, вы правы. И все же — оставим как есть. В каждой работе необходима минимальная доля абсурда...
-
а що -реально очікуються лесятки тисяч іноземців на євробачення? десь є інформація?
-
;o уже и кормят? :weep:
і поять і все це за 4 гривні
часто тих хто сідає на Академмістечку на Лісовій виносять і складують на пероні
:weep: капец! Как же я отстал от прогресса :facepalm: там наверное за доп.оплату можно и секс получить...
це входить у вартість жетона. там всі у час пік труться один об одного
-
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
Да он в борщаговских ипинях живет.
Там метро просто нету.
-
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
Да он в борщаговских ипинях живет.
Там метро просто нету.
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили! :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
:facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
-
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
Да он в борщаговских ипинях живет.
Там метро просто нету.
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили! :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
:facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
а як ти з майже центру доїжджаєш до центру?
чи ти туди не їздиш просто?
-
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
Да он в борщаговских ипинях живет.
Там метро просто нету.
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили! :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
:facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
Завали свою блатную беззубую хлеборезку, подшконочный житель.
Ущербное, которе хамит и не извиняется за свои слова, которое обещало меня в реале найти и что-то там сделать... идет ----------------------------------->
-
Да он в борщаговских ипинях живет.
Там метро просто нету.
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили! :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
:facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
Завали свою блатную беззубую хлеборезку, подшконочный житель.
Ущербное, которе хамит и не извиняется за свои слова, которое обещало меня в реале найти и что-то там сделать... идет ----------------------------------->
:laugh: Каков слог! :weep: Мне ещё учиться и учиться.
-
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили! :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
:facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
Завали свою блатную беззубую хлеборезку, подшконочный житель.
Ущербное, которе хамит и не извиняется за свои слова, которое обещало меня в реале найти и что-то там сделать... идет ----------------------------------->
:laugh: Каков слог! :weep: Мне ещё учиться и учиться.
Кукарекай-кукарекай
Вот за это я тебя чмырить буду всю твою форумную никчемную жизнь.
Потому что здесь не принято угрозы переводить в реал. То, что модераторы у нас, как бы это сказать... альтернативно одаренные, и не замечают многих нарушений, не остановит меня.
(https://img-host.org.ua/images/20170327150734.png)
-
Да он в борщаговских ипинях живет.
Там метро просто нету.
:weep: пистец! Дожилси! Меня уже с почти центра Киева на борщаговку переселили! :weep: И кто б***ь?! Какой-то реально перепуганный с рождения поц , постоянно выпрашивающий и потом плять вечно ныкающийся и вечно отгребающий кучу хуйцов на фупе, как бомж похлёбку... И это после того когда я его давно простил и думал что и оно ...не злопамятное..
:facepalm1: Но я жестоко ошибся, думая что и все такие как я, не обидчивые и не злопамятные... :(
а як ти з майже центру доїжджаєш до центру?
чи ти туди не їздиш просто?
Когда то, ещё не очень давно, тот микрорайон возле лысой горы, входил в печерский район. Участок ограниченный пр. Ноуки, ул. Сапёрной слободской и столичным шоссе. Потом же нас перевели назад, в Голосеевскиц район.
Как доезжаю?
Честно говоря в самом центре давно не был. Ибо туда сунуться на авто, это ещё та пытка. Ну а если подол это тоже центр, то туда да и обратно , собираюсь на авто, по набережной.
-
Завали свою блатную беззубую хлеборезку, подшконочный житель.
Ущербное, которе хамит и не извиняется за свои слова, которое обещало меня в реале найти и что-то там сделать... идет ----------------------------------->
:laugh: Каков слог! :weep: Мне ещё учиться и учиться.
Кукарекай-кукарекай
Вот за это я тебя чмырить буду всю твою форумную никчемную жизнь.
Потому что здесь не принято угрозы переводить в реал. То, что модераторы у нас, как бы это сказать... альтернативно одаренные, и не замечают многих нарушений, не остановит меня.
(https://img-host.org.ua/images/20170327150734.png)
:weep: мало того что реально злопамятный, так ты ещё и с реальными комплексами и отсутствием чувства йюмора.
:weep: :facepalm1: даже не поленился копию сделать, именно то, что нужно, а не всё и в комплексе.
:gigi: Как страшно жыть....
-
-
Potato Тобі не соромно Гомальянс свій так тупо піарити?
4.7 тебе не стосується?
Невже так педерасти платять, що старий фупчег таке лайно спокусився рекламувати?
Чи ти - сам Зорян Кісь?
редиска обісрані вимагали б щось від Сірожи і Свєти Заліщук.
І від Мусі, щоб той гроші до сейфа Хробацького повернув.
Тьху, гидота... :bueee:
-
Potato Тобі не соромно Гомальянс свій так тупо піарити?
4.7 тебе не стосується?
Невже так педерасти платять, що старий фупчег таке лайно спокусився рекламувати?
Чи ти - сам Зорян Кісь?
редиска обісрані вимагали б щось від Сірожи і Свєти Заліщук.
І від Мусі, щоб той гроші до сейфа Хробацького повернув.
Тьху, гидота... :bueee:
ти з'їхав з глузду
-
Та, куди мені до "чесних" і послідовних (від слова послід) гомальянсівців :(
-
Та, куди мені до "чесних" і послідовних (від слова послід) гомальянсівців :(
тут ос мені пишуть
https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=946394.msg19254207#msg19254207
і як з цим жити?
-
Забити на григоришинсько-пінчуківських хуєсосів і не ганьбитися рекламою такого падла.
Брехуни-вафльониші зроблять ремонт в новісіньких квартирах, а ви лишитеся з загальним осудом наодинці.
Навіть гроші розійдуться
-
Забити на григоришинсько-пінчуківських хуєсосів і не ганьбитися рекламою такого падла.
Брехуни-вафльониші зроблять ремонт в новісіньких квартирах, а ви лишитеся з загальним осудом наодинці.
Навіть гроші розійдуться
по лівобережній є що сказати?
бо про цю всю куйню є багато гілок
-
Євроремонт Лівобережної: системні причини і коментарі експертів
29 березня 2017
Іван Вербицький
23 березня відкрився після ремонту східний вестибюль станції метро Лівобережна і одразу викликав бурхливі обговорення в інтернеті. Іван Вербицький взяв коментарі в Олега Тоцького, Євгенії Моляр і Льва Шевченка, які оцінили результат ремонту; а також проаналізував, чому так сталося, і натрапив на системні проблеми у роботі Київської міської адміністрації.
Перша причина — авральність. Ремонт Лівобережної — не плановий. Він здійснюється не в рамках системного підходу з реалізації стратегії розвитку міста в інтересах мешканців. Ремонт терміновий і орієнтований в першу чергу на туристів-відвідувачів Євробачення. Мер вже пообіцяв завершити до Євробачення також ремонт велотреку (минулого року його обіцяли до Дня Києва) та Поштової площі (яку вже 6 разів відкривали до Дня Києва, Дня Незалежності і Дня Конституції).
Підготовка таких мегаподій робить короткотермінові цілі важливішими за стратегічні. Чемпіонат з футболу, важливий ювілей чи пісенний конкурс: історія щоразу повторюється. За відсутності мегаподій адміністрація сама генерує приводи: День Києва і День Незалежності, вибори, державні та релігійні свята. На якість не вистачає часу, тому до дати виходить лише погано, недороблено і дорого. Потім доводиться переробляти і доводити до ладу. Низька якість означає також зменшення терміну експлуатації і збільшення витрат у майбутньому. Підготовка до дат концентрує ресурси на будівництві «потьомкінських сіл». Рух ривками замість рівномірного сталого розвитку призводить до недороблених і поспішних, а не якісних і довговічних результатів.
(https://i.gyazo.com/24946e441465f69f9feceab645962f3d.png)
Вестибюль до і після ремонту
Друга причина — закритість. Офіційні міські ресурси жодного разу не публікували ескізів чи деталей проекту. Це зробив на особистій сторінці у фейсбуці політик і колишній заступник голови КМДА Ілля Сагайдак через два тижні після початку ремонту, вже після того, як мер ініціював його звільнення, а сам Сагайдак написав заяву про відставку. Ескізи були широко розповсюджені медіями, але вони абсолютно не відповідають реалізованому проекту. Невідомо, чи були затвердженими опубліковані ескізи і чи взагалі існує затверджений проект, хто його автори, як їх обирали і яка була вартість розробки проекту.
Відсутність інформування можна пояснити через сприйняття муніципальних проектів як подарунків киянам та гостям столиці до свята, а дарованому коневі, як відомо, в зуби не заглядають. Однак, суттєві інтервенції у повсякденне середовище, яким щодня користуються тисячі людей, та ще й за сплачені ними ж кошти, не є подарунками. Утримання публічної інфраструктури за публічні кошти є функцією муніципалітету. Залучення користувачів до процесу прийняття рішень дозволяє врахувати більше точок зору і знайти краще рішення, яке задовольнить більше людей. Натомість, закритість є ознакою недемократичності. Відсутність хоча б інформування неодмінно несе ризики конфлікту і незадоволення у момент, коли люди вже постфактум дізнаються про прийняте рішення.
Важливо також, що висвітлення політиками та держслужбовцями діяльності очолюваних ними органів влади через особисті сторінки у соціальних мережах є зловживанням службовим становищем в корисливих цілях. Результати оплаченої з бюджету роботи належать державі або відповідній територіальній громаді. Публікація цих результатів виключно на особистих сторінках — це використання займаної посади і державних чи муніципальних ресурсів для покращення особистого іміджу.
(https://i.gyazo.com/d170cba879c113f03cbf028af6b79dd3.png)
Опубліковані Іллею Сагайдаком ескізи
Третя причина — естетизм. Основними потребами метрополітену при ремонті станції були оновлення мереж електропостачання та систем сигналізації. До цього додалася нова система навігації від Агентів змін, яка, втім, реалізована наразі неналежним чином. Тим не менше, потреба у зручній навігації, як і у справних інженерних системах є зрозумілою під час проведення великої міжнародної події. Абсолютно незрозумілою, натомість, є зміна оформлення станції. В її результаті знищили оригінальний дизайн, який був пам’яткою своєї історичної епохи, частиною міської тканини, що формує унікальний фоновий образ міста. Зміна природного каменю плиткою, а також знищення добре збереженої старої плитки є неефективним використанням ресурсів, несталим і неекологічним рішенням. З іншого боку, після ремонту станція так і не стала доступною: мер доручив перевірити можливість облаштування безбар’єрного доступу вже після відкриття вестибюлю. У його нові двері не проходять інвалідні візки, а на підлозі немає тактильної плитки.
Щоби певне рішення було справедливим, воно має враховувати в першу чергу інтереси найбільш незахищених суспільних груп. До таких інтересів належить і універсальна доступність транспортних вузлів, відсутність якої обмежує права людей на вільне пересування містом. Сталі і екологічні рішення передбачають ощадливе поводження з ресурсами та матеріалами і навіть вторинне використання. У свою чергу, збереження культурної спадщини стосується не лише палаців, соборів і центральних пам’яток архітектури столітньої давності, але також зразків усіх історичних епох, у тому числі, об’єктів повсякденного і утилітарного використання. Натомість, пріоритезація візуального оформлення здійснюється коштом зменшення уваги до інших речей: доступності, екологічності та сталості, збереження культурної спадщини.
(https://i.gyazo.com/c531dfb36d9434e6b31d9eda53288fb0.png)
Вестибюль до і після ремонту
-
Результати ремонту оцінили також дослідник архітектури Лев Шевченко, мистецтвознавчиня Євгенія Моляр та автор проекту «Метро, якого немає», присвяченого історії та архітектурі станцій Київського метро, фотоблогер Олег Тоцький.
Олег Тоцький, автор проекту «Метро, якого немає»
Ремонт «Лівобережної» став великим розочаруванням зразу з кількох причин.
По-перше, абсолютно необґрунтовано був знищений старий вигляд станції. Вона не була шедевром і свого часу на її оформленні заощадили так само, як і на оформленні «оновленого» вестибюля. Однак, станція мала своє обличчя і, за бажання, його можна було зберегти. Причому, не обов’язково зберігати саме стару плитку й інші автентичні елементи. У Київському метро є приклади, коли ремонт станції із заміною старих облицювальних матеріалів проводився дуже делікатно і тільки покращував вигляд. Привабливість «Лівобережної» в тому, що відсутність статусу пам’ятника архітектури або культурної спадщини дає можливість замінити обробку станції на нову, але зберегти старі мотиви. Судячи з тендерної документації і перших рендерів, ця спроба була зроблена, хоча вона теж була далека від ідеалу.
По-друге, доволі дивна історія сталася і з тими рендерами, які були заявлені спочатку. У якийсь момент їх просто викинули на смітник і вийшло те, що ми бачимо сьогодні. Тобто, доволі дивний дизайн, мало чим кращий за те, що було раніше (якщо взагалі кращий).
По-третє, якість робіт. Хоча незавершену роботу оцінювати зазвичай складно, велику кількість косяків видно вже зараз. Причому, це зовсім не те, що буде дороблено пізніше. Це ті речі, які доведеться власне перероблювати.
В усіх трьох випадках винуватий поспіх і бажання встигнути «до дати», тобто до Євробачення. Так чи інакше, але на якісне виконання подібних робіт часу з самого спочатку не було. Крім того, що метрополітен оновив комунікації, устаткування і підлатав старі діри, які давно стали головним болем на багатьох старих станціях, в іншому отриманий результат складно оцінити з позитивного боку.
(https://i.gyazo.com/e8b1af1c79acaa4bf7ec59c4c4153f9b.png)
Вестибюль до і після ремонту
Євгенія Моляр, мистецтвознавчиня
Прямокутна екстер`єрна керамічна плитка серед художників-монументалістів називається «кабанчик». Важко навіть уявити загальну кількість площин, покритих в другій половині ХХ століття цим універсальним матеріалом. Найпоширенішим є неполив’яний «кабанчик» бежевого кольору. Ним суцільно вкривалися житлові та адміністративні будинки, індустріальні об`єкти. Разом з тим, виготовлялися і декоративні полив’яні кахлі яскравих кольорів. Зокрема, і в Києві, у майстерні Ніни Федорової («Софійська гончарня»), де працювали художники, архітектори, керамісти, технологи. Окремим напрямком діяльності майстерні була розробка спеціальних кольорів керамічних полив. Завдяки глибоким виразним кольорам звичайний «кабанчик» ставав яскравим візуальним акцентом, що давало змогу робити декор без надмірної декоративності.
Київські станції метро «Дарниця» і «Лівобережна» є прекрасними прикладами такого лаконічного оформлення, що базується на тонкій колористиці, з мінімальними декоративними елементами у вигляді рослинних та геометричних орнаментів на колонах. Подібне вже не випускається. Я не знаю, де конкретно робився саме цей «кабанчик». Масове виробництво було в Лисичанську на склозаводі, який вже не працює. Або ж на комбінаті «Художник» в Києві, котрий теж закритий. Та й якщо знайдеться виробництво, то навряд чи зможе хтось відновити технологію та унікальну авторську поливу.
(https://i.gyazo.com/78e505f336d740fc3b64e732cde8ff28.png)
Зовнішній вигляд вестибюля після ремонту
Лев Шевченко, дослідник архітектури
Перше, що впадає у вічі — знищення облицювання піщаником на фасаді вестибюля. Автори реконструкції замінили світлий облицювальний камінь (який, щоправда, був в останні роки зафарбований) на жахливу сіру плитку. Піщаник при цьому залишився на торцях і цілісний об’єм вестибюля в результаті перетворився на мішанину.
Ремонт вестибюля і платформи убив єдність колірного рішення трьох станцій третьої черги метро (Гідропарк, Лівобережна, Дарниця). Кожна станція була вирішена у своїх кольорах, в облицюванні використовувалися глазурована плитка і керамічні кахлі. Тепер замість блакитної і зеленої плитки у вестибюлі і на платформі «Лівобережної» сірі і чорні плити, що роблять станцію схожою на громадський туалет сучасного торгового центру. Втім, можливо, варто подякувати владі, яка не піддалася пориву знищення «сірих совкових стін» і не зробила «Лівобережну» салатовою чи рожевою.
-
-
ФОТОФАКТ. На станции метро "Левобережная" исчезло панно с видом Киева
Вчера, 12:20
В метро рассказали, куда делся новый арт-объект
(http://kiev.сегодня/img/article/10125/12_main_new.1492075378.jpg)
На станции метро "Левобережная" исчезло панно, которое появилось в вестибюле станции после его ремонта. Теперь вместо вида Киева — закрытые окна.
(http://www.сегодня/img/forall/users/1152/115236/new/17903777_1623779347650062_2702118328400568249_n_1__.jpg)
Как выяснила "Сегодня", панно исчезло временно. "Это экспериментальное панно. Оно было установлено после ремонта в вестибюле станции, но его пришлось демонтировать. Дизайнеры будут его дорабатывать, оно должно стать четче и хорошо просматриваться.
(http://www.сегодня/img/forall/users/1152/115236/new/12_34_1__.jpg)
После этого его установят обратно, уже перед началом Евровидения. Задумка дизайнера в том, чтобы в каждом из двух вестибюлей станции пассажиры смогли полюбоваться видами правого и левого берегов Киева", — сообщили нам в Киевском метрополитене.
-
зелёный с жёлтым кабанчик был намного лучше, чем эта серость
а на карла марла просто шедевр из кабанчика сделан
(http://v-puti.com.ua/uploads/posts/2016-03/1456952987_stanciya-metro-kreschatik4.jpg)
-
(https://i.gyazo.com/c531dfb36d9434e6b31d9eda53288fb0.png)
Вестибюль до і після ремонту
Я в шоці, ДО ремонту виглядає краще ніж після ремонту.... цей сірий колір... як в сортірі.... :facepalm1:
-
у меня одна претензия: старая плитка доказала временем, что нормально уложена, что стены облицованы "на года"
доверия к новой нет, думаю через годик начнет отваливаться. если так же качественно облицовано - то нормик
-
(https://i.gyazo.com/23eb7514b259e0e0d2f23df32a36c474.png)