Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

The Evolution of Education

Re: The Evolution of Education

потрібна елементарна арифметика, все інше ні. Більшісь науковців також може обійтись елементарною арифметикою. Але батькам здається що знання математики це такий квиток на доступ до ситного хлєбала.
ОМГ! Як можна уявити собі сучасного дохтура, який не володіє статистикою?  про науківців і технарів тихо мовчу...
   
Re: The Evolution of Education

Країна де намагались навчити усіх всьому - перетворилась на купу феодальних бантустанів, бо це банально ще один приклад неефективного витрачання ресурсів. Більшості людей перший приклад за життя на практиці не доведеться вирішувати ніколи.
Помиляєтесь.
Даними задачками розвиваються певні нейронні мережі у мізках, які потім пригодяться для розвязування купи інших задач.
   
Re: The Evolution of Education

Математика. математика... з фізикою вопше ЖОПА!

Это правда. Я как физик сейчас просто в шоке пребываю. Даже современные физики не знают элементарных вещей.
Кого ни спрошу из чего состоит электрон - никто не знает.
   
Re: The Evolution of Education

не всі мають бути фізиками, математиками, хіміками, комусь і таксі треба водити...
   
Re: The Evolution of Education

Это правда. Я как физик сейчас просто в шоке пребываю. Даже современные физики не знают элементарных вещей.
Кого ни спрошу из чего состоит электрон - никто не знает.
ну ти і троляка!  (tu)  :laugh:
   
Re: The Evolution of Education

не всі мають бути фізиками, математиками, хіміками, комусь і таксі треба водити...
а тут без фізики і математики - ну ніяк від слова зовсім.  :gigi: 
   
Re: The Evolution of Education

ОМГ! Як можна уявити собі сучасного дохтура, який не володіє статистикою?  про науківців і технарів тихо мовчу...
А знайдіть но мені дохтора-ститистика. Навіщо дохтору статистика? мед. статистика є окремою гілкою статистики, якщо госпіталю чи страховій компанії потрібна статистика вони наймають цих спеціалістів. Науковці та технарі буває лика не в'яжуть в тій статистиці що не заважає їм бути науковцями та технарями, є програми що видають статистичні параметри для статті чи чогось там, а запитай науковця що воно таке буде ахтунг. Тому що спеціалізація. Повторюсь більшість науковців може успішно обійтись елементарною арифметикою в своїй проф діяльності. Тому що спеціалізація. Спеціалісти математики створюють софт, формули та методу так що всі ті великі знання випаровуються за не потрібностю у не спеціалістів.
   
Re: The Evolution of Education

А знайдіть но мені дохтора-ститистика. Навіщо дохтору статистика? мед. статистика є окремою гілкою статистики, якщо госпіталю чи страховій компанії потрібна статистика вони наймають цих спеціалістів. Науковці та технарі буває лика не в'яжуть в тій статистиці що не заважає їм бути науковцями та технарями, є програми що видають статистичні параметри для статті чи чогось там, а запитай науковця що воно таке буде ахтунг. Тому що спеціалізація. Повторюсь більшість науковців може успішно обійтись елементарною арифметикою в своїй проф діяльності. Тому що спеціалізація. Спеціалісти математики створюють софт, формули та методу так що всі ті великі знання випаровуються за не потрібностю у не спеціалістів.
:weep:
Чоловіче - методи медико-біологічних досліджень включають в себе нехіленький статистичний апарат. якщо док не буде мати бодай зеленого поняття, як це працює - ну то замість того, щоб пити каву з коньяком і періодично зирити на монітори, йому доведеться вручну щогодини оббігати  свої палати та міряти тиск з ЧСС.
Слава Богу, я спілкуюсь з людьми, які мають таке поняття і в нас все получається.
А тенденції - "дохтур по правой ноздрє", "дохтур по лєвой ноздрє" мені відомі. і таких професійних кретинів стараюсь оминати. з ними каші не звариш.
   
Re: The Evolution of Education

А где они возьмутся? Сначала калькулятор, потом комп

спочатку треба навчати людину критично мислити, а не вірувати усьому, шо їй насаджують в голову, всякі догми. все аналізувати доказово. 
   
Re: The Evolution of Education

:weep:
Чоловіче - методи медико-біологічних досліджень включають в себе нехіленький статистичний апарат. якщо док не буде мати бодай зеленого поняття, як це працює - ну то замість того, щоб пити каву з коньяком і періодично зирити на монітори, йому доведеться вручну щогодини оббігати  свої палати та міряти тиск з ЧСС.
Слава Богу, я спілкуюсь з людьми, які мають таке поняття і в нас все получається.
А тенденції - "дохтур по правой ноздрє", "дохтур по лєвой ноздрє" мені відомі. і таких професійних кретинів стараюсь оминати. з ними каші не звариш.
Ну і який % дохторів щось там досліджує? А з тих хто щось досліджує який % знає щось більше ніж загальна уява про той чи інший статистичний параметр вони мають забити в пропозал чи репорт? Великі статистичні знання як правило обмежуються назвою параметру та його діапазоном, все інше то справа спеціалістів що створили софт.
   
Re: The Evolution of Education

Ну і який % дохторів щось там досліджує? А з тих хто щось досліджує який % знає щось більше ніж загальна уява про той чи інший статистичний параметр вони мають забити в пропозал чи репорт? Великі статистичні знання як правило обмежуються назвою параметру та його діапазоном, все інше то справа спеціалістів що створили софт.
я говорив про "зелене поняття". Якщо док не буде його мати - він не зможе на повну котушку використовувати можливості тієї машинерії, яку ми їм підкидаємо.
   
Re: The Evolution of Education

спочатку треба навчати людину критично мислити, а не вірувати усьому, шо їй насаджують в голову, всякі догми. все аналізувати доказово. 
нічого не вчить критичному мисленню краще ніж навчання залізо бетонній методі розв'язування того чи іншого рівняння та таке інше. Байки про критичне мислення потрібні лише тому щоб обґрунтувати знаходження дітей 12 років в школі, типу це не важливо що більшість того що ти вчив 12 років тобі не потрібна і забудеться, за те в тебе виробилось критичне мисленне тому що ти навчився методі як розв'язувати х+4=7
   
Re: The Evolution of Education

нічого не вчить критичному мисленню краще ніж навчання залізо бетонній методі розв'язування того чи іншого рівняння та таке інше. Байки про критичне мислення потрібні лише тому щоб обґрунтувати знаходження дітей 12 років в школі, типу це не важливо що більшість того що ти вчив 12 років тобі не потрібна і забудеться, за те в тебе виробилось критичне мисленне тому що ти навчився методі як розв'язувати х+4=7
Це серйозно чи це троллінг?
   
Re: The Evolution of Education

Це серйозно чи це троллінг?
а ви серйозно думаєте що навчання методі виробляє якесь критичне мислення? До того ж важливість критичного мислення в сучасному раб. місці це окрема байка.
   
Re: The Evolution of Education

а ви серйозно думаєте що навчання методі виробляє якесь критичне мислення? До того ж важливість критичного мислення в сучасному раб. місці це окрема байка.
Так, навчання справді виробляє критичне мислення, і не якесь. Але для цього потрібен хороший педагог, а не формаліст.
Якщо це справді для вас байка, то мої співчуття.
   
Re: The Evolution of Education

Так, навчання справді виробляє критичне мислення, і не якесь. Але для цього потрібен хороший педагог, а не формаліст.
Якщо це справді для вас байка, то мої співчуття.
Я знаю успішних спеціалістів з солідним доходом і дипломами престижних універів. Критичного мислення 0, як би ви ту справу не виміряли. Платять не за критичне мислення а за слідування методі, якщо не всім то більшості. Жаліти мене не потрібно, пожалійте юношей що вас читають, справді можуть повірити що всі хочуть критичного мислення чи взагалі будь якого, а їх жизнь чоботом да в єбло, причому гарантовано.
   
Re: The Evolution of Education

потрібна елементарна арифметика, все інше ні. Більшісь науковців також може обійтись елементарною арифметикою. Але батькам здається що знання математики це такий квиток на доступ до ситного хлєбала.

 :lol:
   
Re: The Evolution of Education

:lol:
пане, деяким і елементарна не потрібна була б, але гроші ще потрібно рахувати. Ось перейдуть на пластик тоді буде цирк.
   
Re: The Evolution of Education

ОМГ! Як можна уявити собі сучасного дохтура, який не володіє статистикою?  про науківців і технарів тихо мовчу...

А навіщо лікарю математика, фізика, хімія та біологія?

Доктрору треба, щоб на уроках біології вчили, що все створив бог, а якщо треба щось взнати, то нехай йде до церкви і молиться.

Саме за це пан магістр виступав в гілці де обговорювали викладання теорії креаціонізму в курсі біології.
   
Re: The Evolution of Education

Я знаю успішних спеціалістів з солідним доходом і дипломами престижних універів. Критичного мислення 0, як би ви ту справу не виміряли. Платять не за критичне мислення а за слідування методі, якщо не всім то більшості. Жаліти мене не потрібно, пожалійте юношей що вас читають, справді можуть повірити що всі хочуть критичного мислення чи взагалі будь якого, а їх жизнь чоботом да в єбло, причому гарантовано.
добре, не буду жаліти старих пеньків, що на старості літ через брак критичного мислення і тупому слідуванню методі опинялись в ну ду-у-уже неприємних ситуаціях. Плавали, знаємо.
   
Брехня

Рахівниці давно не актуальні.
Проблема в нашій освіті, яка не хоче опановувати сучасні інструменти, або шкодує на них грошей.
Тому й вчать студентів непотребу різному за совковими підручниками.





Mathematica — система комп'ютерної алгебри компанії Wolfram Research
   
Re: The Evolution of Education

А навіщо лікарю математика, фізика, хімія та біологія?

Доктрору треба, щоб на уроках біології вчили, що все створив бог, а якщо треба щось взнати, то нехай йде до церкви і молиться.

Саме за це пан магістр виступав в гілці де обговорювали викладання теорії креаціонізму в курсі біології.
Нахабна брехня. науковий креаціонізм не відміняє необхідності  вивчати математику з фізикою.
І такого я в принципі не міг говорити.
   
Re: The Evolution of Education

А навіщо лікарю математика, фізика, хімія та біологія?

Доктрору треба, щоб на уроках біології вчили, що все створив бог, а якщо треба щось взнати, то нехай йде до церкви і молиться.

Саме за це пан магістр виступав в гілці де обговорювали викладання теорії креаціонізму в курсі біології.
дохтору потрібно за 15 хвилин виробити курс дій що не приведе до фінансових втрат в випадку чого. А це як правило вибір того чи іншого ймовірного діагнозу на основі чітко прописаних аналізів.  Все більше і більше дохтор це машина рандомізатор що обирає той чи інший варіант по алгоритму що захищає інституцію від втрат в випадку якщо рандомізатор тикне пальцем в небо. Ніяких хімій біологій для цього не потрібно. Чітке слідування методі забезпечить солідний доход безвідносно до стану клієнтів , при чому методі до якої дохтор не має відношення, це для любителів критичного мислення.
   
Re: Брехня

Рахівниці давно не актуальні.
Проблема в нашій освіті, яка не хоче опановувати сучасні інструменти, або шкодує на них грошей.
Тому й вчать студентів непотребу різному за совковими підручниками.

Показати зображення...
Показати зображення...
Mathematica — система комп'ютерної алгебри компанії Wolfram Research

Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.
   
Re: The Evolution of Education

Нахабна брехня. науковий креаціонізм не відміняє необхідності  вивчати математику з фізикою.
І такого я в принципі не міг говорити.


 :facepalm1:
В креаціонізмі немає нічого наукового.
Креаціонізм спростовує біологію як науку.
А навіщо тоді лікарю вчити біологію, якщо все створив бог за образом і подобою своєю?
Краще вже підти до церкви і відразу отримати всі відповіді напряму від творця.


А брешеш тут ти, піди подивися в гілочку про креаціонізм, як ти там рвав дупу за те, щоб викладати креацонізм замість біології в школі.

От такі ідіоти і неуки, як магістр, виступають за заміму вивчення наук в школі на релігію, а потім дивуються, чому  будинки валяться і лікарі нездатні лікувати.
   
Re: The Evolution of Education

найбільша проблема зараз в дітей з точними науками
тому на університетах недобори,  всі хочуть тільки пісдуна травити
напродукували різної фуєти типу менеджерів,правників,адміністраторів і та вся фуєти турлаєцця по охвісах і протирає штани за 2000 злотих
а доброго інженера нема :(

то до першої кризи
просто зараз Польша економічний локомотив в ЄС і бізнес пре як скажений
бачу то по наших результатах
перша криза змете ту піну і піде вона або переучуватися або десь шукати роботу
років 5 тому теж було в Австрії
до того таж сама фуєта в США
циклічно все  :D
   
Re: The Evolution of Education
IP

все правильно, промисловості вже не потрібно така велика кількість інженерів, все роблять китайці, то навіщо тратитись на освіту для манюпаса?
   
Re: The Evolution of Education

дохтору потрібно за 15 хвилин виробити курс дій що не приведе до фінансових втрат в випадку чого. А це як правило вибір того чи іншого ймовірного діагнозу на основі чітко прописаних аналізів.  Все більше і більше дохтор це машина рандомізатор що обирає той чи інший варіант по алгоритму що захищає інституцію від втрат в випадку якщо рандомізатор тикне пальцем в небо. Ніяких хімій біологій для цього не потрібно. Чітке слідування методі забезпечить солідний доход безвідносно до стану клієнтів , при чому методі до якої дохтор не має відношення, це для любителів критичного мислення.

Є лише кілька проблем в цьому методі:

1) хтось повинен створити оті протоколи, які аналізи і коли призначати і що значать їхні данні.
2) неісную чітких протоколів, бо занадто багато змінних і невідомих, тому результати аналізів треба ще обробити правильно ідля цього треба знати що то все значить і як воно впливає однен на одне.

ПС. Саме за введення в дію таких протоколів і виступає Супрун, щоб мінімізувати помилки, але тут вважають Супрун найгіршим міністром МОЗ.
   
Re: The Evolution of Education

Програма в базових школах однакова. Але різна публіка. Крім того, у великому місті гарантовано є школи / ліцеї де вчать трохи по іншому

 :facepalm1:
велике місто, публіка ...  скільки тобі років що ти таку чухню пропагандуєш з апломбом? тим більше живучи в ЮКей де знать то село а люмпени - то місто
чи ти думаєш шо скайнюз то шось вічне ?
працівники Енрону, чи Артур Андерсон, чи Уорлд Кросс чи Нетскейп чи Глоуб .... і т.д. і т.п. теж вважали їхня компанія то на віки а решта лохи
   
Re: The Evolution of Education

дохтору потрібно за 15 хвилин виробити курс дій що не приведе до фінансових втрат в випадку чого. А це як правило вибір того чи іншого ймовірного діагнозу на основі чітко прописаних аналізів.  Все більше і більше дохтор це машина рандомізатор що обирає той чи інший варіант по алгоритму що захищає інституцію від втрат в випадку якщо рандомізатор тикне пальцем в небо. Ніяких хімій біологій для цього не потрібно. Чітке слідування методі забезпечить солідний доход безвідносно до стану клієнтів , при чому методі до якої дохтор не має відношення, це для любителів критичного мислення.
Ідіотське запитання- якшо дохтору не тре математики з фізикою, то найуха йому потрібні фінанси та аудит?
   
Re: The Evolution of Education

все правильно, промисловості вже не потрібно така велика кількість інженерів, все роблять китайці, то навіщо тратитись на освіту для манюпаса?

У будь-якому суспільстві завжди будуть люди, які хотять чомусь навчитись, і хотять чомусь навчити інших... не всім же бізнесом займатись.


Останнє редагування: 10 лютого 2019 14:21:13 від candidate
   
Re: The Evolution of Education

:facepalm1:
В креаціонізмі немає нічого наукового.
Креаціонізм спростовує біологію як науку.
А навіщо тоді лікарю вчити біологію, якщо все створив бог за образом і подобою своєю?
Краще вже підти до церкви і відразу отримати всі відповіді напряму від творця.


А брешеш тут ти, піди подивися в гілочку про креаціонізм, як ти там рвав дупу за те, щоб викладати креацонізм замість біології в школі.

От такі ідіоти і неуки, як магістр, виступають за заміму вивчення наук в школі на релігію, а потім дивуються, чому  будинки валяться і лікарі нездатні лікувати.
Не смішно. Нафіга брехати? де і коли я таке говорив?
Креаціонізм не може спростувати біологію чи фізику.
   
Re: The Evolution of Education

Не смішно. Нафіга брехати? де і коли я таке говорив?
Креаціонізм не може спростувати біологію чи фізику.

Коли пропонував вивчати креаціанізм замість біології.
   
Re: The Evolution of Education

501,8252. Я посчитал это за секунды, нарисовав в cad программе прямоугольник и два круга. Затем обрезал лишнее и посмотрел на площадь образовавшейся фигуры.

если мы не ретрограды, то детей надо учить работе в кадах, в математических программах. Давайте уже идти вперед. Методы вычисления площади в современном мире сильно отличаются от 70 года.
В принципі правильно.
Еліта особлива буде знати математику, щоб CAD програми створювати, а інші будуть мавпами, яких навчили лиш водити мишкою у цих програмах. А основна маса мавп не буде знати навіть цього.
   
Re: The Evolution of Education

Коли пропонував вивчати креаціанізм замість біології.

Пруф в студію! Інакше до тебе прилипне клеймо брехуна.
   
Re: The Evolution of Education

В принципі правильно.
Еліта особлива буде знати математику, щоб CAD програми створювати, а інші будуть мавпами, яких навчили лиш водити мишкою у цих програмах. А основна маса мавп не буде знати навіть цього.

Що таке еліта особлива? Дуже багато потужних математиків ніхто не вчив. Вони самі учились по книжках, а зараз хто хоче, може вивчитись по інтернету.
Математик ніколи не з'явиться по бажанню тата чи мами. Дитина повинна сама хотіти цим займатись, повинна бути схильна до цього. Це за гроші не купується.

Останнє редагування: 10 лютого 2019 14:43:39 від candidate
   
Re: The Evolution of Education

Пруф в студію! Інакше до тебе прилипне клеймо брехуна.

 :facepalm1:

У тебе амнезія чи не можеш знайти свої власні пости в гілці про креаціонізм, де ти рвав дупу, щоб ввести креаціонізм замість біології?
   
Re: The Evolution of Education

:facepalm1:

У тебе амнезія чи не можеш знайти свої власні пости в гілці про креаціонізм, де ти рвав дупу, щоб ввести креаціонізм замість біології?
Не переводь стрілки, я такого НЕ  ГОВОРИВ! якщо в наступному пості не наведеш доказів - ти БРЕХУН І ФУФЛОГОН.
   
Re: The Evolution of Education

Ідіотське запитання- якшо дохтору не тре математики з фізикою, то найуха йому потрібні фінанси та аудит?
в рамках супер спеціалізованої економіки потрібні лише знання специфічних операцій які перетворюються до посиніння. Універсалізм і знання основ це скоріше розкіш ніж необхідність. Середній пролєтарій (умствєнного) труда набиває як мавпа операції про які він має все меншу та меншу уяву в силу того що такі знання вже не потрібні для успішного виконання операції. Все що потрібно чьотко прописано і не має ніякої універсальної цінності за рамками конкретної операції/софта/організації.
   
Re: The Evolution of Education

в рамках супер спеціалізованої економіки потрібні лише знання специфічних операцій які перетворюються до посиніння. Універсалізм і знання основ це скоріше розкіш ніж необхідність. Середній пролєтарій (умствєнного) труда набиває як мавпа операції про які він має все меншу та меншу уяву в силу того що такі знання вже не потрібні для успішного виконання операції. Все що потрібно чьотко прописано і не має ніякої універсальної цінності за рамками конкретної операції/софта/організації.
Поправка - дохтор не є пролетарем, який збирає полуниці. він кваліфікований спеціаліст.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія