Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

The Evolution of Education

Re: The Evolution of Education

Якщо ряд збіжний, то сума ряду, звісно, не міняється. Я про розбіжні ряди говорю, звичайно. Даремно не хочете дивитись...
Давайте определимся. Я утверждаю что если взять члены ряда  от n до n+m  и проссумировать  то значение будет одинаковым независимо от последовательности действий. 
   
Re: The Evolution of Education

Давайте определимся. Я утверждаю что если взять члены ряда  от n до n+m  и проссумировать  то значение будет одинаковым независимо от последовательности действий. 
:) нема заперечень. Це скінченна сума. додавання комутативне. як не сумуй буде усе одне.
Сумування скінченної кількості доданків впринципі нецікаве.
   
Re: The Evolution of Education

що тут дивного? В компі дійсні числа не є тотожні числам в математиці, приходиться костилі юзати а це призводить до усіляких фокусів. Числа представлені типу float це свій світ й треба знати усі нюанси якщо бажаєш їх використовувати у математичних операціях.

а проблеми з бібліотеками постійно виникають, рекламована Mathematica часто лажає, це просто треба знати й сліпо не довіряти результату.
з цією задачкою навіть калькулятор справився б. :lol:
П.С. А я так і роблю. Спочатку пишу програму. перевіряюю її калькулятором, а калькулятор - папером
   
Re: Брехня

Не треба розказувать казки. Я знайомий і з математикою і з мейплом і з матлабом і маткадом... Якщо я знаю матаналіз, лінійну алгебру. аналітичну геометрію - освоїти ці цяцьки раз плюнути.
Ви пропонуєте вчити оці малювалки без базових знань з вищої математики? Як на мене це шлях в нікуди.

Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:



А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.

Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.

   
Re: The Evolution of Education

з цією задачкою навіть калькулятор справився б. :lol:
П.С. А я так і роблю. Спочатку пишу програму. перевіряюю її калькулятором, а калькулятор - папером

имеется ввиду, что мы умножаем два вещественных числа 2*2=4
а потом спрашиваем, равняется ли результат четырем? Нет. Результат равен 3,9999999999999999999999. Немного потерялась точность при вычислениях. Программист накосячил.
   
Re: Брехня

Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:

Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.

Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.

 :lol: Тролінг? Я оце стикнувся в одному онлайн курсі, де викладач показує формулу з частинною похідною і каже, вам не обов'язково знати що воно таке... А потім зводить до однієї змінної і показує звичайну похідну, і теж каже - вам не обов'язково знати, що таке похідна... Ви таку освіту хочете? Як узагалі вчити статистику без теорії ймовірності? Як вчити теорію ймовірності без базових знань з матаналізу? Як можна вчити матлаб чи маткад, якщо не знати що таке похідна, що таке ряди, не маючи базових понять про інтеграли? Як можна малювати ваші поверхні в математиці не маючи поняття про аналітичну і диференціальну геометрію? Просто казати, що от таке є, але що воно таке, вам знати не обов'язково? Епічно...
   
Re: Брехня

Для матлаба і маткада знання матаналізу та лінійної алгебри не потрібне.
Але матлаб чи маткад прогодують, а матан вже час переводити в напівспортивну категорію а-ля шахи. У кого мізки є і бажання - хай влаштовують турніри, розважаются, отримують нагороди.
Щось таке:

Показати зображення...
А дітям у школах викладати замість того статистику, бо від вміння обробляти дані в інформаційну еру буде кожному на користь.
Вміння брати інтеграли чи обчислювати площу металевої заготовки складної форми, що були потрібні фабричним робітникам індустріальної ери, зараз ні до чого, бо на фабриках зараз працює мізерний відсоток населення, й ці знання стали вузькофаховими.

Освіту перетворили на суцільні змагання з математики й підготовку до тестів. В результаті жагу до навчання відбивають вже на початку середньої школи, коли шкільна програма йде у різкий відрив від життєвих необхідносей.

Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?

Останнє редагування: 11 лютого 2019 09:56:15 від candidate
   
Re: The Evolution of Education

Разве операция сложения не коммутативна?

Для тех, кто в танке: для компьютера с бесконечной разрядностью (как человеческий мозг), точность суммы ряда да, не зависит от порядка сложения. Но как только вы задаете предельную точность и собираетесь ограничиться каким-то N-тым членом ряда, который дает 1 в последнем разряде, то сразу наступают нюансы.
   
Re: The Evolution of Education

:) нема заперечень. Це скінченна сума. додавання комутативне. як не сумуй буде усе одне.
Сумування скінченної кількості доданків впринципі нецікаве.

ты такой же кандидат, как я профессор  :-)o
   
Re: Брехня

Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?

Необходимость в навыках обработки статистических данных сейчас намба ван по востребованности. Например, посчитать когда лучше продать свой автомобиль. Да? Фиг с ним с автомобилем, то частники. Задача простая, можно на интуиции выкрутиться. Сложность и цена вопроса вырастает на порядки когда мы говорим о производстве. Еще на порядки вырастает когда мы говорим о государственном планировании.

Сейчас как? Невежа что-то делает, у него есть какой-то результат. Он даже не догадывается, что можно лучше. Школа не заложила.
   
Re: The Evolution of Education

ты такой же кандидат, как я профессор  :-)o

:) Що я не так написав?
   
Re: The Evolution of Education

:) Що я не так написав?

Что сложение коммутативно. Оно коммутативно только для бесконечноразрядных процессоров. Компьютеры же всегда имеют ограничение по разрядности. И то, что происходит в последних разрядах при сложении ряда, очень хорошо зависит от порядка сложения.

ты оперируешь понятиями математики, а я — вычислительной математики  :-)o
   
Re: Брехня

Маячня. Якщо у людини є жага до навчання, її відбити не можна нічим. А усі ті шкільні тести і ЗНО для обдарованих дітей - як насіння лузати. Звідки ви знаєте, які життєві необхідності будуть у вас завтра? Теперішній світ міняється дуже швидко. Може ваша статистика завтра буде не така потрібна, а будуть потрібні спєци з топології чи теорії поля, наприклад? Що тоді робити?

прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...
   
Re: The Evolution of Education

Что сложение коммутативно. Оно коммутативно только для бесконечноразрядных процессоров. Компьютеры же всегда имеют ограничение по разрядности. И то, что происходит в последних разрядах при сложении ряда, очень хорошо зависит от порядка сложения.

В питанні Владимира Р ніде не було написано, що мова йде про додаваня на комп'ютері. Він говорив про часткову суму ряду.
   
Re: Брехня

прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...

Що це таке? Як ти навчиш цьому? Ввести новий предмет, замість математики...?  :shuffle:
   
Re: The Evolution of Education

Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.

Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.

Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
   
Re: Брехня

прикол в такому підході в тому, що освіта стає надто обтяжливою, бо давайте вчити все підряд, тому що невідомо чи це треба буде завтра просто шлях в нікуди, якщо щось потрібно буде завтра то це завтра і вивчеться, а для цього треба вчити дітей аналітичного і критичного мислення, щоб можна було розібратись "завтра" що треба вивчити, а що ні...

Ой. та пишіть прямо: не хочеться вчиться, а хочеться щоб цікаво і легко. Так не буває... інакше буде отаке:



   
Re: The Evolution of Education

Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.

Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.

Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.

Шо ви пишете? Не можна вчити чисельні методи і теорію ймовірності без знань матаналізу і лінійної алгебри...  :facepalm:
   
Re: The Evolution of Education

В питанні Владимира Р ніде не було написано, що мова йде про додаваня на комп'ютері. Він говорив про часткову суму ряду.

Ну а перед этим был кем-то другим показан ряд и что мол типа любой программист без знания математики это на раз два запрограммирует и посчитает синус, т.е. речь шла о вычислении суммы ряда на компутере.

ЗЫ. Кроме того, что суммировать надо начиная от самых малых членов, если ряд переменнозначный (как для синуса), надо отдельно посчитать сумму отрицательных, отдельно положительных членов, суммируя от меньших к большим, а потом вычесть одну сумму из другой  :D Тогда будет достигнута максимальная точность в последнем разряде.
   
Re: The Evolution of Education

Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.

Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.

Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
Ну й терпець у твоєї малої.  :)
Як на мене, дешевше пояснити, що таке нерівноможливі події. і від цього танцювати далі
   
Re: The Evolution of Education

Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.

Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.

Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.

 :super:
   
Re: The Evolution of Education

по поводу образования - нельзя заставить человека хотеть учиться. он может только сам захотеть учиться.
без этого школьная система работает на 10% от потенциальной мощности

ну и нафига все это 12 летнее образование без практики?
   
Re: The Evolution of Education

   
Re: The Evolution of Education

ну и нафига все это 12 летнее образование без практики?

Це не проблема освіти. Це проблема трудового кодексу. У нас заборонена дитяча праця. Тому потрібно десь тримати дітей до 18 років. Школа потрібна, щоб чимось заняти дітей, щоб ті не бухали і не кололись...  :shuffle:
   
Re: Брехня

Ой. та пишіть прямо: не хочеться вчиться, а хочеться щоб цікаво і легко. Так не буває... інакше буде отаке:

https://www.youtube.com/watch?v=uOV9L4o72Sk

дурна картинка, бо 80% людства нах не треба тих високих наук, навчаться писати, читати, трохи рахувати і живуть собі забезпечуючи свої життєві потреби, і ніхто в дикунів не обертається чи бомжів, і людство від того не деградує, бо завжди буде тих 20% які цивілізацію будуть тянути в перід, забезбечуючи водночас комфортне життя решті...
   
Re: Брехня

дурна картинка, бо 80% людства нах не треба тих високих наук, навчаться писати, читати, трохи рахувати і живуть собі забезпечуючи свої життєві потреби, і ніхто в дикунів не обертається чи бомжів, і людство від того не деградує, бо завжди буде тих 20% які цивілізацію будуть тянути в перід, забезбечуючи водночас комфортне життя решті...

Мені не цікаві ті 80%. Я якраз пишу про ті 20%. І у мене сумніви, що ті 20 думають, так як ви. ;)
   
Re: Брехня

А дітям у школах викладати замість того статистику.
Що ж то за статистика така цікава буде без бази матана і функана...
   
Re: Брехня

Що ж то за статистика така цікава буде без бази матана і функана...

Тут один вище пропонує починати вчити дітей з методу Монте-Карло (мабуть з дитсадка), а потім уже додавати, множити... як виникне потреба...  :shuffle:
   
Re: The Evolution of Education

Це не проблема освіти. Це проблема трудового кодексу. У нас заборонена дитяча праця. Тому потрібно десь тримати дітей до 18 років. Школа потрібна, щоб чимось заняти дітей, щоб ті не бухали і не кололись...  :shuffle:
аха, а потім цих лобуряк ще 5років в бурситеті тримають.
А батькам класно - спригнули на заробітки....
Ось цю юхню тре реформувати.
   
Re: Брехня

Мені не цікаві ті 80%. Я якраз пишу про ті 20%. І у мене сумніви, що ті 20 думають, так як ви. ;)

це не мої думки, а констатація факту, є реальність і від неї треба відштовхуватись, а не фантазувати, на теми як, що, де і але і на підставі того відповідно, як результат, робити невірні висновки...
   
Re: Брехня

це не мої думки, а констатація факту, є реальність і від неї треба відштовхуватись, а не фантазувати, на теми як, що, де і але і на підставі того відповідно, як результат, робити невірні висновки...

Не треба свою реальність натягувати на увесь світ. Так само я можу сказати, що ваші уявлення про освіту - це фантазії. До речі, який Ви маєте стосунок до освіти? Викладаєте десь? Вчитесь?
   
Re: The Evolution of Education

Це не проблема освіти. Це проблема трудового кодексу. У нас заборонена дитяча праця. Тому потрібно десь тримати дітей до 18 років. Школа потрібна, щоб чимось заняти дітей, щоб ті не бухали і не кололись...  :shuffle:


+100500
   
Re: The Evolution of Education

Освіта простолюдина в развітом мірє виконує скоріше функції соціального преса по переробці дітей в массу дронів що:
1. Вміють з'являтись, працювати і пісяти по свистку
2. Знайомі з азами ієрархії
3. Уніфіковані в плані цінностей, мови, міфів та інших основ суспільства
4. Поділені по сортам з цифрою теста біля кожного
5. Нижньосортомі мають знати що сами в всьому винні і прийняти все без заперечень і питань
6. Вищесортові будуть далі сраку рвати і також без питань

А всі ці велики знання панство рассуждає абсолютна більшість забуде за не потрібністю, багатьом не буде чого забувати, але умовні рефлекси, культурна однорідність та суспільно ієрархічна індоктринація залишиться на все життя. Мені особливо смішно коли панство щось там про критичне мислення що школа учить рассуждають.
   
Re: The Evolution of Education

Малая одно время была уверена что если в семье два мальчика, то вероятность события 1/3. Ее логика непоколебима: есть два мальчика, две девочки и пара мальчик-девочка. Раз три опции, то и вероятность делим на три. Разглагольствования об отличии списков от множеств не подействовали на децций ум. Рано еще.

Тогда был взят оупенофис, в нем создана колонка с рандомными значениями 0 и 1. Вторая колонка со случайными значениями 0 и 1. А в третьей формула задавала единичку, если в первых двух колонках были единички. Всего размножили тыщу рядков с такими значениями. И тогда обновляя по ф9 расчеты, малая своими глазами увидела, что число случаев рождения двух мальчиков крутится около 250 на тысячу.

Мы формализировали до математической модели условия задачи, загнали в комп, и тысячей случайных чисел посмотрели какой будет результат. Это метод Монте-Карло. С него я бы начинал учить детей. И дальше вниз к объясняющим формулам.
А ведь проще было обратить внимание ребенка на факт того, что семей с разнополыми двумя детьми столько же, сколько с однополыми.

Останнє редагування: 11 лютого 2019 14:04:58 від kurt
   
Re: The Evolution of Education

Ну а перед этим был кем-то другим показан ряд и что мол типа любой программист без знания математики это на раз два запрограммирует и посчитает синус, т.е. речь шла о вычислении суммы ряда на компутере.

ЗЫ. Кроме того, что суммировать надо начиная от самых малых членов, если ряд переменнозначный (как для синуса), надо отдельно посчитать сумму отрицательных, отдельно положительных членов, суммируя от меньших к большим, а потом вычесть одну сумму из другой  :D Тогда будет достигнута максимальная точность в последнем разряде.
Это что за бред ? Необходимая точность е для упомянутой формулы синуса будет достигнута когда очередной член ряда будет меньше е. Это ж очевидно - суммируем по порядку, начиная с первого члена, останавливаемся, когда член меньше точности.
Именно так считают тригонометрию компы, калькуляторы и человеки ручками.

Останнє редагування: 11 лютого 2019 14:04:10 від kurt
   
Re: The Evolution of Education

494,957970804037
Слабаки....
494,95797080403730720574354133875155794241581146452879 !!!!
   
Re: Брехня

Не треба свою реальність натягувати на увесь світ. Так само я можу сказати, що ваші уявлення про освіту - це фантазії. До речі, який Ви маєте стосунок до освіти? Викладаєте десь? Вчитесь?

стосунку не маю, але маю потребу в сфері своєї діяльності взаємодіяти із людьми із різним рівнем освіти від PhD до того хто закінчив 3 класи і два коридори, тож висновки базуються на практичних прикладах...
   
Re: The Evolution of Education

Это что за бред ? Необходимая точность е для упомянутой формулы синуса будет достигнута когда очередной член ряда будет меньше е. Это ж очевидно - суммируем по порядку, начиная с первого члена, останавливаемся, когда член меньше точности.
Именно так считают тригонометрию компы, калькуляторы и человеки ручками.

:) Ну, якщо уже чіплятись, то треба зауважити, що компи і калькулятори рахують тригонометрію не через ряди Тейлора... 
:shuffle:
   
Re: Брехня

стосунку не маю, але маю потребу в сфері своєї діяльності взаємодіяти із людьми із різним рівнем освіти від PhD до того хто закінчив 3 класи і два коридори, тож висновки базуються на практичних прикладах...

:) А я маю. Тому мої слова про Ваші фантазії важать більше, ніж Ваші про мої ;).
   
Re: The Evolution of Education

А ведь проще было обратить внимание ребенка на факт того, что семей с разнополыми двумя детьми столько же, сколько с однополыми.
припущення не вірне.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія