Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

The Evolution of Education

Re: The Evolution of Education

Не переводь стрілки, я такого НЕ  ГОВОРИВ! якщо в наступному пості не наведеш доказів - ти БРЕХУН І ФУФЛОГОН.

Ти не виступав за креаціонізм замість біології?

І хто ще тут брехун?
   
Re: The Evolution of Education

нашли место срацца, пацаны. Если не прекратите, я вызову полицию
   
Re: The Evolution of Education

Ти не виступав за креаціонізм замість біології?

І хто ще тут брехун?
Значить, доказів нема! Отримуєш почесний титул - "Фуфлогон дня"
П.С, Я виступав ЗА науковий креаціонізм і ні в якому випадку НЕ ЗАМІСТЬ біології.
А от проти шарлатанів, які туди всякої єресі понапихуювали - так!
 
   
Re: The Evolution of Education

кто мне может рассказать как такое образование коррелирует с текущими новостями типа таких

Dark matter could be detected by firing microwaves into space
https://physicsworld.com/a/dark-matter-could-be-detected-by-firing-microwaves-into-space/

Life on the edge in the quantum world
https://phys.org/news/2019-02-life-edge-quantum-world.html

как при таком образовании наука может получать такие результаты?
   
Re: The Evolution of Education

Поправка - дохтор не є пролетарем, який збирає полуниці. він кваліфікований спеціаліст.
пролетарії також спеціалісти, навіть ті що збирають полуниці. Спеціаліст, уже в самому слові закладено що спеціаліст це протилежність універсалісту, і по визначенню є вузькозаточеним  на виконання тої чи іншої операції. І в процесі виконання тої операції вони втрачають буває всяке розуміння тої операції, а платять саме за виконання а не розуміння.
   
Re: The Evolution of Education

пролетарії також спеціалісти, навіть ті що збирають полуниці. Спеціаліст, уже в самому слові закладено що спеціаліст це протилежність універсалісту, і по визначенню є вузькозаточеним  на виконання тої чи іншої операції. І в процесі виконання тої операції вони втрачають буває всяке розуміння тої операції, а платять саме за виконання а не розуміння.
Не підмінюй поняття - ти рівняєш спеціаліста і професійного кретина.
   
Re: The Evolution of Education

кто мне может рассказать как такое образование коррелирует с текущими новостями типа таких

Dark matter could be detected by firing microwaves into space
https://physicsworld.com/a/dark-matter-could-be-detected-by-firing-microwaves-into-space/

Life on the edge in the quantum world
https://phys.org/news/2019-02-life-edge-quantum-world.html

как при таком образовании наука может получать такие результаты?
bull shit master. Это нє рєзультати, це апогей спеціалізації. Є таке слово в англійській мові plausible, так ось в науках це слово допомогає багатьом заробити на хліб з маслом. Благо bs настільки спеціалізований що манюпасу ліньки розбиратись, краще рота в захопленні відкрити.
   
Re: The Evolution of Education

Значить, доказів нема! Отримуєш почесний титул - "Фуфлогон дня"
П.С, Я виступав ЗА науковий креаціонізм і ні в якому випадку НЕ ЗАМІСТЬ біології.
А от проти шарлатанів, які туди всякої єресі понапихуювали - так!


Креаціонізм і є запереченням біології, бо теорія еволюції є фуднаментальною теорією біології, яка пояснює розвиток живих організмів, і не тільки пояснює, як це відбувалось в минулому, але і передбачає до яких змін це приведе у майбутньому.

Вимагаючи, викладання замість теорії еволюції, ти заперечуєш всю біологію.

Щодо "науковості" креаціонізму, можеш навести які саме науковці біологи підтримують креаціонізм, і в яких наукових журналах опубліковані їхні праці?
   
Re: The Evolution of Education

Креаціонізм і є запереченням біології, бо теорія еволюції є фуднаментальною теорією біології, яка пояснює розвиток живих організмів, і не тільки пояснює, як це відбувалось в минулому, але і передбачає до яких змін це приведе у майбутньому.

Вимагаючи, викладання замість теорії еволюції, ти заперечуєш всю біологію.

Щодо "науковості" креаціонізму, можеш навести які саме науковці біологи підтримують креаціонізм, і в яких наукових журналах опубліковані їхні праці?
Креаціонізм не є запереченням біології- скіки можна товкти?
Почитай ще раз ту гілочку, і шо там нашшот еволюції сказано.
   
Re: The Evolution of Education

Не підмінюй поняття - ти рівняєш спеціаліста і професійного кретина.
я розумію що ще з совєтських врємьон спеціаліст це звучить гордо так як рифмується з кращою пайкою в умах. Але хто він там спеціаліст чи професійний кретин суть не важливо якщо вони обидва виконують одну і ту ж операцію з однаковою якістю. А ще одною стороною спеціалізації, серед інших, є те що вона не так залежна від особистих якостей спеціаліста, який може бути і тупим і безграмотним в розумінні елементарних речей, але виконувати ту чи іншу операцію задовільно. Розрахує вам балку в момєнт не маючи поняття/забувши про теорію еластичності і так далі.
   
Re: The Evolution of Education

я розумію що ще з совєтських врємьон спеціаліст це звучить гордо так як рифмується з кращою пайкою в умах. Але хто він там спеціаліст чи професійний кретин суть не важливо якщо вони обидва виконують одну і ту ж операцію з однаковою якістю. А ще одною стороною спеціалізації, серед інших, є те що вона не так залежна від особистих якостей спеціаліста, який може бути і тупим і безграмотним в розумінні елементарних речей, але виконувати ту чи іншу операцію задовільно. Розрахує вам балку в момєнт не маючи поняття/забувши про теорію еластичності і так далі.
Ab absurdo
   
Re: The Evolution of Education

bull shit master. Это нє рєзультати, це апогей спеціалізації. Є таке слово в англійській мові plausible, так ось в науках це слово допомогає багатьом заробити на хліб з маслом. Благо bs настільки спеціалізований що манюпасу ліньки розбиратись, краще рота в захопленні відкрити.

вот вы счас фиг где сидите, я в украине - и мы тут общаемся.
это тоже результат булшит мастер??  :gigi:

или вы знаеет как работают разыне сетевые стеки, раутинг, и куча всего  другого? етс етс
можете построить архитектуру нагруженной сети, нагруженного веб апп?
   
Re: The Evolution of Education

нафуй нам столько знающих как решать квадратное урваненеи, если ремонт нормально сдлелать некому и стенку под обои приготовить?
и кто ему мешает в свободное от работы время учиться??
   
Re: The Evolution of Education

нафуй нам столько знающих как решать квадратное урваненеи, если ремонт нормально сдлелать некому и стенку под обои приготовить?
и кто ему мешает в свободное от работы время учиться??
Я шпалери клеїв прекрасно з ШПФ. Нічого, тримаються :lol:
   
Re: The Evolution of Education

Креаціонізм не є запереченням біології- скіки можна товкти?
Почитай ще раз ту гілочку, і шо там нашшот еволюції сказано.

 :facepalm1:

Ось він результат заміни нормальної освіти на церковну туфту. У чувака відсутнє будь-яке критичне мислення.

Як креаціонізм пояснює зміну видів і утворення нових видів живих організмів, які не існували раніше?
Креаціонізм - це пряме запереченя білогії, як науки.
   
Re: The Evolution of Education

:facepalm1:

Ось він результат заміни нормальної освіти на церковну туфту. У чувака відсутнє будь-яке критичне мислення.

Як креаціонізм пояснює зміну видів і утворення нових видів живих організмів, які не існували раніше?
Креаціонізм - це пряме запереченя білогії, як науки.
:lol:
Достоєвський вже до Гамерики дошкандибав!
   
Re: The Evolution of Education

вот вы счас фиг где сидите, я в украине - и мы тут общаемся.
это тоже результат булшит мастер??  :gigi:

или вы знаеет как работают разыне сетевые стеки, раутинг, и куча всего  другого? етс етс
можете построить архитектуру нагруженной сети, нагруженного веб апп?
а ви думаєте що науковці знають як і куди? Я вім більше скажу, розробники цифрових схем можуть повністю забути як транзистор працює разом з рештою фізики напів провідників, від того їх схеми гірше працювати не стануть. Спеціалізація вона така, менегери об'єднують колективи спеціалістів, лише одиниці з яких мають більш універсальні знання та розуміння проекту. Всі інші набувають все більше більше знань в різних протоколах, софтах, розмірах балок та процедурах, що мають нульову цінність за рамками тих чи інших інституцій. Посади такого інженера на острів хижину не збудує.
   
Re: The Evolution of Education

так значит специализация работает?
   
Re: The Evolution of Education

вот вы счас фиг где сидите, я в украине - и мы тут общаемся.
это тоже результат булшит мастер??  :gigi:

или вы знаеет как работают разыне сетевые стеки, раутинг, и куча всего  другого? етс етс
можете построить архитектуру нагруженной сети, нагруженного веб апп?
уявіть такий здоровенний кусок гімна що плаває в океані, 95% якого під водою, а на ньому зверху сетевиє стекі. Це дасть уяву про інститут науки в сучасному світі. При чому я не веду мову про помилки в процесі досліджень, все більший процес науковців видає чистий bs на гора, закон природи, якщо є гроші в системі то знайдуться ті що їх можуть заробити з мінімумом затрат сірої маси чи будь чого, підіть схопіть чорну дірку, перевірте що науковець насочінял.
   
Re: The Evolution of Education

а ви думаєте що науковці знають як і куди? Я вім більше скажу, розробники цифрових схем можуть повністю забути як транзистор працює разом з рештою фізики напів провідників, від того їх схеми гірше працювати не стануть. Спеціалізація вона така, менегери об'єднують колективи спеціалістів, лише одиниці з яких мають більш універсальні знання та розуміння проекту. Всі інші набувають все більше більше знань в різних протоколах, софтах, розмірах балок та процедурах, що мають нульову цінність за рамками тих чи інших інституцій. Посади такого інженера на острів хижину не збудує.
:facepalm:
застрілься з рогатки!
і не говори дурниць. надивився я на таке... після цього таким "схемотехнікам" тре мізки вправляти на місце
   
Re: The Evolution of Education

уявіть такий здоровенний кусок гімна що плаває в океані, 95% якого під водою, а на ньому зверху сетевиє стекі. Це дасть уяву про інститут науки в сучасному світі. При чому я не веду мову про помилки в процесі досліджень, все більший процес науковців видає чистий bs на гора, закон природи, якщо є гроші в системі то знайдуться ті що їх можуть заробити з мінімумом затрат сірої маси чи будь чого, підіть схопіть чорну дірку, перевірте що науковець насочінял.
Можна подумати, що раніше інакше та краще було.
   
Re: The Evolution of Education

Що таке еліта особлива? Дуже багато потужних математиків ніхто не вчив. Вони самі учились по книжках, а зараз хто хоче, може вивчитись по інтернету.
Математик ніколи не з'явиться по бажанню тата чи мами. Дитина повинна сама хотіти цим займатись, повинна бути схильна до цього. Це за гроші не купується.
Це була прихована іронія.
   
Re: The Evolution of Education

велике місто, публіка ...  скільки тобі років що ти таку чухню пропагандуєш з апломбом? тим більше живучи в ЮКей де знать то село а люмпени - то місто
Дядьку Іван, ви зрання вже ввалили стаканюру? В ЮК якраз з освітою все просто. Багаті - в приватних, розумні - в грамма, еліта - в ітоні.
   
Re: The Evolution of Education

в рамках супер спеціалізованої економіки потрібні лише знання специфічних операцій які перетворюються до посиніння. Універсалізм і знання основ це скоріше розкіш ніж необхідність.
Особисто я - універсал у моїй галузі. Правда я інженер систем, це по визначенню універсальна, міжгалузева, міждисциплінарна спеціалізація. Вчора система для дистриб'юторів товарів для кіосків, сьогодні звітність для податкової, завтра система контролю у перевалочному порту зернових, післязавтра логістика невеликих масових перевозок і т.д.
Сьогодні вузьконаправлені спеціалісти, орієнтовані не на вирішення проблеми, а на якісь вузькі tools та сферу локалізовану не дуже придатні для ринку праці.
Та логіка, що Ви описали, це якийсь позавчорашній день.
   
Re: The Evolution of Education

Особисто я - універсал у моїй галузі. Правда я інженер систем, це по визначенню універсальна, міжгалузева, міждисциплінарна спеціалізація. Вчора система для дистриб'юторів товарів для кіосків, сьогодні звітність для податкової, завтра система контролю у перевалочному порту зернових, післязавтра логістика невеликих масових перевозок і т.д.
Сьогодні вузьконаправлені спеціалісти, орієнтовані не на вирішення проблеми, а на якісь вузькі tools та сферу локалізовану не дуже придатні для ринку праці.
Та логіка, що Ви описали, це якийсь позавчорашній день.
Це типовий совок.
Ех... згадую універ... Був у нас один кумарний, нудний предмет. читав його зав.кафедри.
 Ну а тут хтось з групи  - "давайте нам конкретно, а не водичку".
Гнів праведний в реалізації зава - це щось з чимось.
Він замовкає, а потім видає таку сакраментальну фразу - "Інженер - не професійний кретин, а всебічно розвинена особистість!"
..запам"яталось.
   
Re: The Evolution of Education

Це була прихована іронія.
Скорше це був опис світу із "Profession" Айзека Азімова  :-)o
   
Re: The Evolution of Education

нафуй нам столько знающих как решать квадратное урваненеи, если ремонт нормально сдлелать некому и стенку под обои приготовить?
и кто ему мешает в свободное от работы время учиться??

Це теж, я так розумію, прихована іронія?  :shuffle:
   
Re: The Evolution of Education

ось твереза думка   (tu)

а то тут зараз будуть починати гордитись, як не забули множити в стовпчик і паяти мікросхеми

Математические программы часто некорректны. Найдите такие, которые некорректно возвращают х=arccos(0)... Из библиотеки стандартных функций.  Я когда то наивно думал, что таких нет :( Потратил три месяца жизни на это...
   
Re: The Evolution of Education

Математические программы часто некорректны. Найдите такие, которые некорректно возвращают х=arccos(0)... Из библиотеки стандартных функций.  Я когда то наивно думал, что таких нет :( Потратил три месяца жизни на это...
це в чому таке диво трапилось?
   
Re: The Evolution of Education

це в чому таке диво трапилось?

В ліцензійному профі Delfi зразка 2006 року :( Ліцензія коштувала нам 3400 доларів на два компа)
   
Re: The Evolution of Education

В ліцензійному профі Delfi зразка 2006 року :( Ліцензія коштувала нам 3400 доларів на два компа)
ох ніфіга собі!
   
Re: The Evolution of Education

Існує велика проблема в дійсно якісних навчальних матеріалах.
Інколи складається враження, що сучасні підручники складені навмисне з метою ускладнення розуміння матеріалу.
Поцікавтеся тими ж підручниками для шкіл, як там скомпоновано навчальний матеріал... :suicide2:
От де і руки, і голови треба ...  :X  :butcher: 
   
Re: The Evolution of Education

Вот только если программист дебил, то он не знает, что чтобы получить сумму ряда с максимальной точностью, надо начинать суммировать с конца, с самых маленьких членов ряда. Сумма ряда при вычислении на компьютере зависит от того, в к каком порядке суммировать!
Разве операция сложения не коммутативна?
   
Re: The Evolution of Education

Разве операция сложения не коммутативна?

Раджу почитати про ряди. Багато цікавого дізнаєтесь про суми. :)

Можна хоча б з цього почати... Савватєєв трохи по дебільному виклада, але прикольно...  :shuffle:


Останнє редагування: 11 лютого 2019 01:23:46 від candidate
   
Re: The Evolution of Education

Раджу почитати про ряди. Багато цікавого дізнаєтесь про суми. :)
Да неужели ? Оказывается там оператор"+" имеет другое значение.
   
Re: The Evolution of Education

Да неужели ? Оказывается там оператор"+" имеет другое значение.

При чому тут оператор? Нескінченні суми можуть мати різні значення в залежності від того як сумувати... Довго пояснювати. Дивіться кіно вище.
   
Re: The Evolution of Education

От можна же ж пояснити так, що і мені стало зрозуміло...


   
Re: The Evolution of Education

При чому тут оператор? Нескінченні суми можуть мати різні значення в залежності від того як сумувати... Довго пояснювати. Дивіться кіно вище.
То есть ты утверждаеш что сумма ряда меняется в зависимости от того в какой последовательности складывать?
Видео твое я даже смотреть на собираюсь . Есть сходящиеся и расходящиеся ряды и есть критерий Коши. Скорее всего там про это.
   
Re: The Evolution of Education

То есть ты утверждаеш что сумма ряда меняется в зависимости от того в какой последовательности складывать?
Видео твое я даже смотреть на собираюсь . Есть сходящиеся и расходящиеся ряды и есть критерий Коши. Скорее всего там про это.

Якщо ряд збіжний, то сума ряду, звісно, не міняється. Я про розбіжні ряди говорю, звичайно. Даремно не хочете дивитись...
   
Re: The Evolution of Education
IP

ох ніфіга собі!

що тут дивного? В компі дійсні числа не є тотожні числам в математиці, приходиться костилі юзати а це призводить до усіляких фокусів. Числа представлені типу float це свій світ й треба знати усі нюанси якщо бажаєш їх використовувати у математичних операціях.

а проблеми з бібліотеками постійно виникають, рекламована Mathematica часто лажає, це просто треба знати й сліпо не довіряти результату.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія