Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Баришевська електричка як дзеркало нашого суспільства B-)

nref=story
   
Херня якась...
   
https://www.facebook.com/v.n.puzanov/posts/1182783505181362?pnref=story

Навіщо платити за квитки, якщо можна не платити.
Хай багаті і дурні платять.
А держава нам по життю винна.
   
Навіщо платити за квитки, якщо можна не платити.
Хай багаті і дурні платять.
А держава нам по життю винна.
Шо ти верзеш уєбан ковбасний? Ти давно в наших електричках їздив?
   
Так и есть. Народ тотально привык к халяве и не понимает к чему она ведёт
   
https://www.facebook.com/v.n.puzanov/posts/1182783505181362?pnref=story
Електрички власного видобутку (ТМ) повинні надаватись мудрому українському народу безкоштовно!
 :laugh:
   
Навіщо платити за квитки, якщо можна не платити.
Хай багаті і дурні платять.
А держава нам по життю винна.

Пусть сначала олигархи заплатят на свои заводы, а потом мы начнём покупать билеты
   
СУПЕР.

АПЛОДУЮ УЗ, ЯКЩО ЦЕ ТАК...

Ви придбали 60 квитків - маєте один вагон... На 70 місць.

 (tu)

Хто не потрапив "на работу" - нєхрєн їздити без квитків  (tu)

Нарешті Україна стає ближче до цивілізації

   
Електрички власного видобутку (ТМ) повинні надаватись мудрому українському народу безкоштовно!
 :laugh:

 :lol:  (tu)
   
мені взагалі дивно що УЗ уже 20 років не чешеться в напрямку контролю в приміському залізничному транспорті
просто почніть збирати гроші і офігієте від результату
   
Так и есть. Народ тотально привык к халяве и не понимает к чему она ведёт

причем тут халява
кондуктора и контролеры собирают мимо кассы
и хай хтось попробует не заплатить  :K
   
https://www.facebook.com/v.n.puzanov/posts/1182783505181362?pnref=story

Если это правда, то вся эта "зрада" с электрички заслуживает Дарвин-прайз, версия Лайт. (tu)
   
кондуктора и контролеры собирают мимо кассыи хай хтось попробует не заплатить

Значит, не будут собирать
   
Цирк бля... В електричках є кондуктори котрі перевіряють квитки протягом рейсу. Я не давно в Славутич їздив.
Так що щось не ясно з тою хернею. Так що треба більше інфи.
А то тут пєтрушки вже хуями народ обкладають...
   
Аплодую автору за останнє речення.
Я такі уєбанські історії ще за часів совка читав, під час перебудови вони були популярні.
Три десятки років пройшло нічого не змінилось.
Уєбани і далі пишуть про поганий народ і мудрих керівників.


   
мені взагалі дивно що УЗ уже 20 років не чешеться в напрямку контролю в приміському залізничному транспорті
просто почніть збирати гроші і офігієте від результату

не знаю как сейчас, а 15 лет назад в харькове на всех выходах на платформы стояли люди проверявшие билеты. это касается городских вокзалов и остановочных платформ. за городом не проверяли. сейчас вроде турникеты стоят.
   
причем тут халява
кондуктора и контролеры собирают мимо кассы
и хай хтось попробует не заплатить  :K


А народ не пробовал в кассу платить? Или привыкли за полцены барыгам?

Хотя вопросы к УЗ есть. Я бы сделал по билетам приоритетную посадку. Отдельная зона посадки через турникет для тех у кого есть билеты, а потом уже по остаточному принципу льготники

   
причем тут халява
кондуктора и контролеры собирают мимо кассы
и хай хтось попробует не заплатить  :K

та ладно
чи то я не бачив на закарпатті минулим літом на власні очі як цигани сука сотнями їхдять по електричках безкоштовно, а кондуктори-контрольори їх старанно оминають
   
Ймовірно, що більше 50 відсотків пасажирів пенсіонери та інші пільговики.
Скільки їх там (та й в загалі в громадському транспорті) насправді - це треба вивчати.
Або робити систему пільгових квитків - для обліку пасажирів. Або монетизацію пільг.
   
А народ не пробовал в кассу платить? Или привыкли за полцены барыгам?

Хотя вопросы к УЗ есть. Я бы сделал по билетам приоритетную посадку. Отдельная зона посадки через турникет для тех у кого есть билеты, а потом уже по остаточному принципу льготники
А яка різниця? В кондуктора термінал є для продажу квитків.
   
Если это правда, то вся эта "зрада" с электрички заслуживает Дарвин-прайз, версия Лайт. (tu)
надо просто отдать перевозки коммерческим фирмам и отменить льготы. нерентабельные маршруты закроются, на рентабельных цены и количество вагонов станет соответствовать платежеспособному спросу.
   
Ймовірно, що більше 50 відсотків пасажирів пенсіонери та інші пільговики.
Скільки їх там (та й в загалі в громадському транспорті) насправді - це треба вивчати.
Або робити систему пільгових квитків - для обліку пасажирів. Або монетизацію пільг.
в середине 200х когда родители выходили на пенсию льготников было порядка 70%. опять же как сейчас у меня информации нет.
   
та ладно
чи то я не бачив на закарпатті минулим літом на власні очі як цигани сука сотнями їхдять по електричках безкоштовно, а кондуктори-контрольори їх старанно оминають
так хулє уєбан не ставить питання до кондукторів? А зразу українців хуєсосить?
   
.

Останнє редагування: 13 квітня 2017 17:41:02 від Ruza
   
Постоянно наблюдаю на переезде в р-не пр. Науки, как с южного направления в Киев едут почти пустые электрички. Наверное я не в то время наблюдаю.
   
та ладно
чи то я не бачив на закарпатті минулим літом на власні очі як цигани сука сотнями їхдять по електричках безкоштовно, а кондуктори-контрольори їх старанно оминають

з циганами самому можна без штанив кудысь в лисосмугу з поизда впасти
а петро чи иван фиг за так проиде. бо то ж збиток для свого кармана - керивництво з доли вищипае (P)
   
Електрички власного видобутку (ТМ) повинні надаватись мудрому українському народу безкоштовно!
 :laugh:
Давайте зробимо проїзд в метро, як у Європі.
   
   
з циганами самому можна без штанив кудысь в лисосмугу з поизда впасти
а петро чи иван фиг за так проиде. бо то ж збиток для свого кармана - керивництво з доли вищипае (P)

це проблеми кондукторів
але не тіко цигани в цьому сенсі борзіють- їхав минулої осені з Василівки до Запоріжжя (1 година) елктричкою- зграйка студентів, що верталася з дому на навчання (був вечір неділі) всю цю годину бігала з вагону до вагону ховаючись від кондуктора, а жалісліві бабулі їх прикривали
ціна питання була щось з 10-12 гривень, менш ніж пляшка пива

Останнє редагування: 13 квітня 2017 17:48:01 від Стиви Джи
   
Не теоретизируйте, а рассмотрите рейс Ирпень- м. Святошино, например.

По факту, это шаттл, из нескольких вагонов. Который тупо забивается так, что никакой кондуктор там не пройдет и метра.

С одной или двумя остановками, на которых двери все равно на утренних рейсах не открываются, потому что "кто им даст"...

Там 95% людей ездит бесплатно, по крайней мере, так было два года назад. Подайте им один вагон, по числу проданных билетов в кассе, остальные 900 халявщиков - на маршрутку. Сколько можно.

Нет оплаты, нет услуги... 
   
СУПЕР.
АПЛОДУЮ УЗ, ЯКЩО ЦЕ ТАК...
Ви придбали 60 квитків - маєте один вагон... На 70 місць.
 (tu)
Хто не потрапив "на работу" - нєхрєн їздити без квитків  (tu)
Нарешті Україна стає ближче до цивілізації

Нічого розумного.
Хто їздить на роботу кожен день, тому вигідніше користуватись проїзним документом рази в три дешевше виходить.
Дивно, що кияни цей привілей залишають лише за собою.

А історія виходить така.
Їздить вісім вагонів електрички битком. Кількість квитків на неї мала.
"Те, кому по долгу службы положено было сделать это давным-давно, наконец, проанализировали ситуевину, отдуплились,
и (вместо того, чтоб вообще отменить нахрен нерентабельное), сократили состав до шести вагонов (почему не до одного, кстати? Выговор.)."
Тобто замість вжити заходів аби повна електричка приносила гроші(оплату за проїзд) і користь доставку працівників до робочого місця
ні разу не совки вирішують "а нахуй вона нехай ржавіє де інде"
адже нового маршруту де вона приносити буде гроші ніхто і не запровадив
і ні разу не совок аплодує тим кому за посадою належить розвивати Укрзалізницю
"правільноє рєшеніє пусчай страдают совкі"

Результат - грошей не додалось, переміщення робочої сили ускладнилось, соціальна напруга виросла
так ні разу не совки Збільшують ВВП країни, а інші ні разу не совки їм аплодують. 
 
 
   
Постоянно наблюдаю на переезде в р-не пр. Науки, как с южного направления в Киев едут почти пустые электрички. Наверное я не в то время наблюдаю.

И не то направление, Лысогорец, там нет пассажиропотока и ему неоткуда взяться.
   
Хто їздить на роботу кожен день, тому вигідніше користуватись проїзним документом рази в три дешевше виходить.

А чого вони ним не користуються???  :shuffle:
   
Не теоретизируйте, а рассмотрите рейс Ирпень- м. Святошино, например.

По факту, это шаттл, из нескольких вагонов. Который тупо забивается так, что никакой кондуктор там не пройдет и метра.

С одной или двумя остановками, на которых двери все равно на утренних рейсах не открываются, потому что "кто им даст"...

Там 95% людей ездит бесплатно, по крайней мере, так было два года назад. Подайте им один вагон, по числу проданных билетов в кассе, остальные 900 халявщиков - на маршрутку. Сколько можно.

Нет оплаты, нет услуги... 
(tu)
   
Электрички это пережиток совка.Но ничего, скоро все электричники пересядут на бляхи  :laugh: и вопрос с электричками отпадет сам по себе
   
А назва теми сподобалась.  (tu)
   
А чого вони ним не користуються???  :shuffle:

А ви як визначили користуються вони ними чи ні?
   
Так и есть. Народ тотально привык к халяве и не понимает к чему она ведёт
=============================
Пусть проверяют билеты. Это обычная реакция довольно бедных людей. Мы ваааще не слишком законопослушны. Кстати,пусть проверяют у входа. И Лишь первое время постоянно. Потом через день,потом раз в неделю,в произвольный день.  Если это будет отдельная бригада контролёров,то она может так охватить с десяток поездов. Народ начнёт брать билеты.Ну 80% точно.

 Не люблю вселенской интеллигентской скорьби! Вот народ у нас плохой! Народ у нас хороший. Другие народы вааще дерьмо! B-)
   
Шо ти верзеш уєбан ковбасний? Ти давно в наших електричках їздив?

Останній раз років 30 тому.
Але з математикою в мене все в порядку.
Якщо на 10 вагонів продають 50 квитків, то це означає, що 9 вагонів зайві.
А в результаті 6 вагонів забиті вщент і ще 200 не влізло.
   
=============================
Пусть проверяют билеты. Это обычная реакция довольно бедных людей. Мы ваааще не слишком законопослушны. Кстати,пусть проверяют у входа. И Лишь первое время постоянно. Потом через день,потом раз в неделю,в произвольный день.  Если это будет отдельная бригада контролёров,то она может так охватить с десяток поездов. Народ начнёт брать билеты.Ну 80% точно.

 Не люблю вселенской интеллигентской скорьби! Вот народ у нас плохой! Народ у нас хороший. Другие народы вааще дерьмо! B-)
не начнет. в 200х ходили бригады из 4-х контролеров и 8(!) мусоров. и то народ умудрялся перебегать через переходы на ходу и по платформе на остановках :lol:
ну а остальные пенсы, которым "положено"
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія