Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
14 травня 2021 14:42:17
А шо не так,  власне? Є проект?
2
14 травня 2021 12:10:24
розумна істота повинна нести відповідальність за свої дії, яким чином це зможе робити тварина, особливо не домашня, яка послуговується інстинктами.

чи зможе пересічний заявити в поліцію на розумну істоту-лисицю, яка вкрала в нього курчат, або на пацюка який пошкодив електропроводку машини в гаражі?
Дик діти теж розумні,  але відповідальності не несуть
3
14 травня 2021 12:09:37
Стаття 62. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.

Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

{Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 62, відповідно до якого обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, див. в Рішенні Конституційного Суду № 12-рп/2011 від 20.10.2011}

У разі скасування вироку суду як неправосудного держава відшкодовує матеріальну і моральну шкоду, завдану безпідставним засудженням.

(с) Конституция Украины
Ми що,  в тюрму його за це садимо?
4
14 травня 2021 02:29:22
Чому саме водіїв? Це всіх стосується ж
5
13 травня 2021 12:32:23
в сінгапурі хтось був?
мита на авто шалені, щорічний транспортний збір шалений, приватне авто коштує шалені гроші і мають його ну дууууууже багаті люди.
зате потяги метро без водіїв, повністю роботизовані. бусів та таксі повно.

а на манхеттені хтось був?
дуже схожа ситуація - купи бусів, таксі, метро на кожному кроці. а низькі ціни на авто компенсують шаленими цінами на паркінги та камерами на кожному кроці. безкарно порушити правила не вийде. тому навіть тим, хто живе на манхеттені, простіше пересуватися на гт, ніж на власному авто.

висновок: у великих містах з високою щільністю населення без розвиненого комунального гт існувати неможливо. в маленьких містах та селах гт не дуже критичний, його можна віддати приватникам
Саме так. Але з одним доповненням - жорстко контролювати приватників.
контролювати - так.
але мутити гт за держкошт - то стопудово буде відмивання бабла місцевими царьками.

безвідносно до гт, але в тему державних підприємств, які себе не окуповують і взагалі не мають ніякого сенсу існування. дуже весела історія  :gigi:

знайома тітонька працює в бібліотеці. читачів нема, кому зараз взагалі потрібна бібліотека, якщо в інеті можна собі знайти все що хош. але виявляється існують якісь повністю nиздуваті совкові правила, що на скікісь там тисяч населення має бути бібліотека.
здається, робота для бабусь, зарплата мізерна, тікі й того, що і важко працювати теж не потрібно - прийшла, посиділа, пішла собі.
наша ж тітонька живе приспівуючи і молиться, щоб бібліотеку не закрили. у чому справа? а справа у базарі, який поряд з бібліотекою. і в туалетах, які є в бібліотеці. тітонька розкрутила та розрекламувала "туалетний бізнес". на базарі стоять пару брудних блакитних будок з біотуалетами, і ще й по 2 грн за вхід. а у тітоньки в бібліотеці зробили ремонт за держкошт, у неї шикарні клозети з умивальниками. вона сама купує туалетний папір та найдешевше рідке мило в ашані, раз на дві години прибирає. і в неї нескінченна черга тіток з базару.
і ось так державна громадська наxyй нікому непотрібна бібліотека перетворилася на приватний туалет.

 B-)
Бо треба йти в ногу з часом,  з бібліотеки робиться медіатека,  з компами, простором для всяких заходів і т д.

А за держкошт транспорт і не має бути,  він іде за кошт міста.

То в кривому Розі хитрозроблені місцеві популісти спочатку зробили халяву а тепер клянчать бабло з держбюджету)

Нормальний міський ГТ: частину грошей збирає з пасажирів,  решта дофінансовується з бюджету міста. При цьому,  перевізник (може бути одна контора,  може бути кілька,  комунальні і приватні) отримують бабло за проведену транспортну роботу,  а не прямо з пасажирів.

Це є єдина працююча нормальна схема.

Але вона потребує бабла з бюджету.

Втім, у нас і так ідуть непрямо дотації на закупівлю рухомого складу і всякі інші дофінансовування.

Правда тут ше є нюанс: зараз у автобусах чорний нал, і відповідно, ніякі податки не платяться. Якщо робити нормально - то треба ще закладати вартість податків, і її брати або х квитків,  або з місцевого бюджету.

Не пригадую,  чи ПДВ платиться,  втім.
6
13 травня 2021 11:32:49
Більше цікаво, чого питання оптимізації логістики і мобільності в містах прив'язують до лівачизму і комунізму. Це реально дивно.
7
13 травня 2021 11:26:37
Ну офігєть.
Спочатку отаке бидло як блекаут, грінгост та ТС зробили все аби розвалити ГТ, нищили вагони, виривали проводи, тіпа робили все аби було добре приватним машинам, розвели бардак з маршрутками , а тепер ще й гонять на те що поганий у нас транспорт. Так ,поганий. Бо такі підари як ви його й убили. Бо у вашому селі главноє щоб в чєловєка МАШІНА БИЛА, а хто без машини той чьмо.
Ну потуій схемі вбили купу трамвайного сполучення в Києві, а тепер хпапються за голову - ой давайте лінію відновимо...а давайте краще підараса омелю розкукрулимо, який все це зробив. Та й Космос туди гехіло вклався.
Ну це не вони зробили, звісно,  вони ж просто обивателі,  як і ми. Але от те, що не чують аргументацію - це проблема.

Втім, групи людей з подібною позицією маргіналізуються все більше.
8
13 травня 2021 11:17:49
І далі всякі дивні особистості виписують дурниці) цікаво, чого народ такий впертий?)
вот и я удивляюсь.
обращаюсь к апологетам общественного транспорта - вы уже определитесь, или ваши трамваи перевозят больше людей чем легковые автомобили, но по 400 ковидных разносчиков на вагон, как шпроты в банке.
или ваши трамваи везут с комфортом, только сидя, относительно безопасно, но не больше 50 пассажиров на вагон, и легковые автомобили далеко уходят вперёд по пассажиропотоку :)
но, как я уже понял, урбанисты далеки от точных наук :(
Ну,  коли є альтернатива - їхати в гт або стояти авто,  притомна людина вибере перший варіант.

Знову ж таки таки, нема сенсу розказувати давно відомі і досліджені речі тим хто апріорі їх не сприймає.

Просто дивно, що досі про це якісь суперечки точаться,  навіщо час тратити?
9
13 травня 2021 11:01:47
О врєдє огурцов.
Научно доказано, что все умєршіє прі жізні єлі огурци.
от кстаті ніфіга
10
13 травня 2021 10:56:43
І далі всякі дивні особистості виписують дурниці) цікаво, чого народ такий впертий?)
Якраз про тебе я тоді подумав,щоб ти проходив повз...
і я дав би команду ФАС ,лови урбаніста.
:weep:
11
13 травня 2021 10:47:45
І далі всякі дивні особистості виписують дурниці) цікаво, чого народ такий впертий?)
12
13 травня 2021 10:42:17
Про друге,  як мінімум - це не економіка, а бояться чесної конкуренції
13
13 травня 2021 00:00:44
З Ізраїлю пишуть: є вірогідність, що це сам Білі і влаштував, заради того, щоб "сплатіть націю" навколо себе,  як у кацапів.
14
12 травня 2021 22:18:20
Блін,  народ,  та переставайте сперечатися про очевидні речі,  почитайте профільну літературу, шолі
15
12 травня 2021 19:06:57
движение любого транспорта должно быть в приоритете.
автомобильное движение у нас традиционно, с времён совка, организовано плохо.
потому, что традиционно плохое отношение к владельцам личных автомобилей.
отношение совково-колхозное.
люди стремятся к свободе передвижения, и это классно, это надо приветствовать!
общественный транспорт начинает отмирать, мы вступаем в эру массовых эпидемий, и никто не знает сколько там ещё пробирок в тех лабораториях.
псевдотранспорт в принципе неплох, для школьников, даже для студентов младших курсов это то что надо.
но основным транспортным средством для взрослых людей во всём цивилизованном мире является личный автомобиль. и это правильно, так и должно быть.
а ну ка расскажи, как могут подъехать 60 000 зрителей к стадиону.
если у меня когда-то возникнет такое желание, я подъеду на такси.
Бінго! Коли потрібен автомобіль, то у містах є таксі. А коли не треба - то можна інакше.
Між іншим, офіційне таксі і по виділенках може їздити, у нас вже теж, здається.
Тим більше, воно у нас дешеве і його дофіга.

Але в контексті стадіону не канає, бо всі на таксі не проїдуть одночасно.

Логіка сучасної міської транспортної системи така:
Зазвичай використовується гт, ровери/самокати чи свої ноги, а коли дійсно треба, то є таксі або своя машина (котра не обов'язково має стояти під вікнами, бо використовується не постійно). Для більшості таке підходить.
16
12 травня 2021 15:24:44
Взагалі, дивно, коли давно відомі і досліджені речі підлягають якомусь обговоренню. Ше давайте подискутуємо, чий Крим
17
12 травня 2021 15:24:07
Нормального варіанту нема. Камон, шо за шлакове опитування?)
18
12 травня 2021 13:22:10
Уся приватизація тоді відбувалася саме таким чином. Іншого просто і бути не могло. Аби ціну формували правильно, не було б приватизації.
Це так званий період "первісного анкопичення капіталу". Хто реально в Україні міг купити у 1993 році завод за 3 млрд долларів? Ніхто. Тому і продавали за такі ціни.
Не виправдовую, але навряд чи існував інший шлях.
В поляків якось нормально проканало.
19
11 травня 2021 12:18:58
движение любого транспорта должно быть в приоритете.
автомобильное движение у нас традиционно, с времён совка, организовано плохо.
потому, что традиционно плохое отношение к владельцам личных автомобилей.
отношение совково-колхозное.
люди стремятся к свободе передвижения, и это классно, это надо приветствовать!
общественный транспорт начинает отмирать, мы вступаем в эру массовых эпидемий, и никто не знает сколько там ещё пробирок в тех лабораториях.
псевдотранспорт в принципе неплох, для школьников, даже для студентов младших курсов это то что надо.
но основным транспортным средством для взрослых людей во всём цивилизованном мире является личный автомобиль. и это правильно, так и должно быть.
Тобто в пріоритеті у вас рух транспорту, а не рух людей? Я думав, ми для людей то все робимо,  а виявляється - для трек. Цікаво
что за манипуляция. транспорт - это люди! или у тебя транспорт уже живёт своей собственной жизнью, как у Стивена Кинга? или по-твоему люди это исключительно пешеходы?
Ні, хто таке казав? Але пішоходи також важливі, між іншим,  в місті - взагалі на першому місці, якщо хто не в курсі.
А транспорт - так він є дуже різний в плані ефективності перевозки людей та ще купи всяких факторів,  і відповідно до цього в місті встановлюються пріоритети.
20
11 травня 2021 11:18:31
то есть, "дупи" перевозить отдельно от других частей тела? вы предлагаете людей расчленить?
иначе - выйдет. надо только избавиться от "скреп" - снести и перестроить всё что не представляет культурной и исторической ценности.
перестроить надо так, чтобы организация автомобильного движения была в приоритете.
Чому саме автомобільного? А всі інші двіженія? Цікаво було б почути аргументацію.

Дупа - це в розумінні, що просто себе. Не вантажі,  не вагітну бабцю,  не по роботі всяке. Я думав,  це очевидна метафора
движение любого транспорта должно быть в приоритете.
автомобильное движение у нас традиционно, с времён совка, организовано плохо.
потому, что традиционно плохое отношение к владельцам личных автомобилей.
отношение совково-колхозное.
люди стремятся к свободе передвижения, и это классно, это надо приветствовать!
общественный транспорт начинает отмирать, мы вступаем в эру массовых эпидемий, и никто не знает сколько там ещё пробирок в тех лабораториях.
псевдотранспорт в принципе неплох, для школьников, даже для студентов младших курсов это то что надо.
но основным транспортным средством для взрослых людей во всём цивилизованном мире является личный автомобиль. и это правильно, так и должно быть.
Тобто в пріоритеті у вас рух транспорту, а не рух людей? Я думав, ми для людей то все робимо,  а виявляється - для транспорту. Цікаво
21
11 травня 2021 11:06:53
, Університет розташований на горі, і всі асфальтовані дороги що йдуть вгору змиває
Асфальтові дороги змиває? - офуєть, у 21-у сторіччі точно людство не в курсі як цьому запобігти?
"Вода камінь точить" безвідносно до століття
Це все вирішується, було б бажання. Купа доріг є асфальтованих з шаленими градієнтами. І все там ок.

22
11 травня 2021 11:03:04
никаких велосипедов! только пешком! колёса, вообще всё круглое - запретить! всё запретить!
и откуда вы такие лезете?
В містах дійсно треба якось обмежувати перевозив своєї дупи автомобілями у тих випадках, коли це не є конче необхідно, інакше не вийде.
От як це робити - це вже інше питання.
то есть, "дупи" перевозить отдельно от других частей тела? вы предлагаете людей расчленить?
иначе - выйдет. надо только избавиться от "скреп" - снести и перестроить всё что не представляет культурной и исторической ценности.
перестроить надо так, чтобы организация автомобильного движения была в приоритете.
Чому саме автомобільного? А всі інші двіженія? Цікаво було б почути аргументацію.

Дупа - це в розумінні, що просто себе. Не вантажі,  не вагітну бабцю,  не по роботі всяке. Я думав,  це очевидна метафора
23
11 травня 2021 10:03:22
  в Чернівцях особистих автомобілів більше аніж жителів міста,

  треба закривати центральну частину міста для автомобілів, залишити тільки громадський транспорт та велосипеди
никаких велосипедов! только пешком! колёса, вообще всё круглое - запретить! всё запретить!
и откуда вы такие лезете?
В містах дійсно треба якось обмежувати перевозив своєї дупи автомобілями у тих випадках, коли це не є конче необхідно, інакше не вийде.
От як це робити - це вже інше питання.
24
11 травня 2021 09:36:13
Десь так. Презумпція згоди. Але якщо людина каже: я проти зйомки, то знімать нізя. Ось Цивільний кодекс.

Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відеозйомок.
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.
2. Фізична особа, яка погодилася на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, може вимагати припинення їх публічного показу в тій частині, яка стосується її особистого життя. Витрати, пов'язані з демонтажем виставки чи запису, відшкодовуються цією фізичною особою.
3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути проведене лише у випадках, встановлених законом.
Не работает это. И написано по дебильному (с)

Как доказательство, что это не работает - программа кости "зупини лося"
Он даже судился с дебилами и некоторые суды наполовину выигрывал (лосей наказывали за нарушение)

И ни однин лось не засудил его за съемку
ну це фіксація правопорушення.

А якщо просто?
25
11 травня 2021 02:17:08
Якшо я знімаю кусок вулиці,  а він там стоїть - то він не має права вимагати, шоб я не знімав той кусок.
До речі, весело,  але закон каже про плівку,  а хто на неї зараз знімає?)
Ні.
Основне правило закріплене в самому першому реченні першої частини статті 307: Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Друге речення - виключення з правила. Там все чітко написано, є судова практика.
Знаєте універсальне правило: «Моє право закінчується там, де починається право іншого» (с) ?
Ось кусок науково-практичного коментаря:
     При цьому, законодавець виходить з того, що згода фізичної особи може виражатись як у письмовій так і в усній формі, в тому числі і шляхом конклюдентних дій. Конкретна ж форма повинна бути обумовлена обставинами, при яких провадиться відповідна зйомка. Але в будь-якому випадку, така згода на проведення фото-, кіно-, теле-, чи відео зйомки фізичної особи повинна бути отримана до моменту початку зйомки.
     Проте, в окремих випадках згода особи на зйомку презюмується, тобто фізична особа вважається такою, що погодилась на зйомку, аж поки вона не виразить своє заперечення щодо цього. До таких випадків презумпції згоди на знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку законодавець відносить зйомки, які проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру. У випадку, коли фізична особа заперечила щодо її фіксації на відповідну плівку, то зйомка повинна бути припинена, а моменти з її участю вилучені.

   Коротше, знімайте, поки людина не заперечить, потім одразу припиніть і вже відзняті кадри з конкретною людиною вирізайте.
Ок, мені треба зняти кусок вулиці, там стоїть чувак, котрий звалювати не хоче, і заперечує зйомку. Що робити? Я ж не знімаю його спеціально, не ходжу за ним з камерою, я знімаю вулицю. Він має можливість відійти.

А якщо я займаюсь фіксацією правопорушення, а правопорушник каже, шо не дає згоди?

Я давніше дивився, але вроді судова практика якраз каже, що не можна цілеспрямовано когось конкретного знімати, а якщо він просто попадає в кадр - то можна.

В статті ж написано - згода припускається, якщо на вулиці і т. д. Як по мені, це означає, що людина самим фактом знаходження там дає згоду, тобто не може прямо заперечити, не змінивши місцезнаходження. Інакше виходить вищеописана колізія
26
11 травня 2021 01:37:37
Десь так. Презумпція згоди. Але якщо людина каже: я проти зйомки, то знімать нізя. Ось Цивільний кодекс.

Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відеозйомок.
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.
2. Фізична особа, яка погодилася на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, може вимагати припинення їх публічного показу в тій частині, яка стосується її особистого життя. Витрати, пов'язані з демонтажем виставки чи запису, відшкодовуються цією фізичною особою.
3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути проведене лише у випадках, встановлених законом.
Так там про особисте життя.
Якшо я знімаю кусок вулиці,  а він там стоїть - то він не має права вимагати, шоб я не знімав той кусок.

До речі, весело,  але закон каже про плівку,  а хто на неї зараз знімає?)
27
10 травня 2021 11:33:35
я десь більш року в Чернівцях та області не був,але ось потратився на тест та поїхав
,по стану  доріг там респект с порівнянем 2 рокі тому і просто чудо с порівняннем 7-8 років тому
ну а ідеальних доріг там ніколи не було ,завжди був жах,там поки ту бруківку не знимуть як в Відні ,доріг нормальних  не буде
  якщо зняти бруківку, то знесе асфальт аж до землі, а зараз після дощу залишається хоч бруківка...

 
Я серьозно кажу --по стану доріг --зараз область та місто Чернівці і найкращому стані за останні 20 років відколи я за кермом,та почав на це увагу звертати

А бруківку чернівецьку треба потрохі заміняти нормальним асфальтом і лишати лише в турістичних зонах ну може ще на горбах--як по Головні від вокзалу до церкви с сонячними часами бо для зими то дуже крутий під'ем
Так це всюди так,  але порівняти львівську область і чернівецьку - самі розумієте.
28
9 травня 2021 22:32:53
  в Чернівцях особистих автомобілів більше аніж жителів міста,

  треба закривати центральну частину міста для автомобілів, залишити тільки громадський транспорт та велосипеди
То забороняти чи може просто гроші не красти та вулиці відремонтувати?
Кради,  чи нє,  а питання автомобілізації міста це ніяк не не вирішить. Хоча забороняти прям не треба, звісно
29
9 травня 2021 21:48:55
Саме сьогодні був у Вінниці, не підтверджую. Вулиці вбиті
Де саме вбиті?
Бо зараз сцуко повним ходом латають всю фуйню, шо пробки на вулицях.
В районі  Соборної з обох боків річки, і вона сама від траси на Хмельницький, і інші вулиці, не скажу точно,  які виглядають,як центральні.

В цілому, трохи Вінниця розчарувала, достатньо передове місто,  а вуличний простір - такоє.
ГТ крутий.

Замостянська класна доволі, її робили недавно по гарному проекту.

Ну і купа тротуарів з просто намальованими розміткою велодоріжками (на весь тротуар,  а не частину).  Це профанація.

Але я розумію, що бюджет Вінниці не є великий.

Втім,  грунтовно не полазили, треба буде окремо приїхати.

В цілому  місто гарне, непровінційне.

30
9 травня 2021 20:58:59
Це звиздець, у Вінниці такого не пригадую.
Є звісно усякі провулки на мікрорайоні П'ятничани, Корея тощо. Там колишні села, а зараз приватний сектор з забутованими шляхами.
То можна вважати шо воно якось торкається до центру міста.
Але в цілому шляхи норм.
Саме сьогодні був у Вінниці, не підтверджую. Вулиці вбиті (не в хлам,  але такоє)
31
7 травня 2021 11:29:10
Согласно с ч. 3 ст. ст. 36 Уголовного кодекса Украины
...правомерным следует считать применение оружия или любых других средств или предметов независимо от того, какой тяжести был причинен ущерб посягавшему, если он был совершен для защиты от вооруженного лица или нападения группы лиц, а также для отражения противоправного насильственного вторжение в жилище или другое помещение.
Щось у нас ця стаття не дуже працює,  так виглядає
32
7 травня 2021 10:10:21
там замість трамвая давно тролейбуси ходять.Правильно Омеля зробив, бо від трамвая гуркіт страшенний був для мешканців тих вулиць,люди як в армії -автоматом вставали в 6 ранку по сигналам та гуркіту першого трамваю)))
:weep:
33
6 травня 2021 14:47:19
Сам смєшко хз,  але у Львові на місцевих виборах пару цілком притомних людей було від його партії у списку,  мав можливість перетнутися
34
4 травня 2021 17:48:14
:gigi:

Работодатель хочет вернуть выплаченную в криптовалюте зарплату после роста курса на 700%
10:55

Сотрудник одного из стартапов рассказал историю о том, как работодатель потребовал вернуть выплаченную в криптовалюте зарплату после подъема курса в несколько раз.

По его словам, генеральный директор компании предложил ему расчет в криптовалюте при заключении контракта весной 2020 года. Контракт содержал условие о том, что работодатель может перевести его на оплату в долларах, однако сотрудник отказался от этого.

«Если я беру на себя риски получения оплаты в криптовалюте и ее курс вдруг вырастет, я не хочу, чтобы компания начала расплачиваться со мной в долларах», – объяснил он.

В августе 2020 года компания рассчиталась с сотрудником в криптовалюте, курс которой с тех пор поднялся на 700%. Недавно он получил сообщение от работодателя со следующим текстом:

«Поскольку вы не принесли компании никакой выручки и в настоящее время не выполняете для нее дополнительную работу, пожалуйста, верните нам всю криптовалюту, полученную в августе 2020 года. Вы можете выставить компании счет за отработанные часы в долларах».

«Я не знаю, что делать. Я работал с этим человеком много лет, и он имеет склонность пытаться менять условия выплат, после того как договорится об определенной форме взаимодействия», – пишет автор.

Портал MarketWatch, на котором была опубликована история, порекомендовал ему не возвращать криптовалюту, поскольку работодатель вряд ли захотел бы доплачивать, если бы курс обвалился.

«Контракт есть контракт, – объяснил юрист в сфере трудового законодательства Юджин Ли. – Ни вы, ни ваш работодатель не могут нарушать условия контракта без последствий».

Хотя автор не уточняет название криптовалюты, под описание подходит эфир (ETH), курс которого с 1 августа вырос на 790%. Помимо противоречия здравому смыслу, предложенный работодателем вариант затруднителен еще и потому, что по американскому законодательству при расчете в криптовалюте с полученной суммы сотрудник должен заплатить налоги.
Це нагадує наших хитрозроблених валютних позичальників
35
4 травня 2021 14:47:28
Нафіга? Ми прекрасно ними тягнемо час.
час до чого?? вот вопрос! а вдруг не час тягнемо, а просто доворовываем??
Кацапів їбуть, а нас нє
36
4 травня 2021 14:43:06
Нафіга? Ми прекрасно ними тягнемо час.
37
3 травня 2021 18:33:43
Абсолютно нереальная, безумная цифра.

В 4-5 раз выше чем в крупных европейских странах (притом что в Украине статистика подсчитывается абы как)
В 12 раз більше ніж в Австріі якщо рахувати по кількості авто на тисячу мешканців + корегуючий коеф. ср.пробігу авто в рік ат проти уа який тут вищий
Тому в 12раз водіі в Ненці загалом небезпечніші.

Тут буває давлять людей але переважно казуси самодавління.
В гаражі власному.
Трактор в полі взяв і поїхав і притис власника на смерть .
Багато випадків на квадриках.

В Австріі більша ймовірність зі скали впасти (в сезон пару чоловік в тиждень розбивається з висоти в Альпах) ніж пішоходом загинути
Усе пояснюється дуже просто: у Австрії, як й у інших цивілізованих країнах, пішоходи максимально розведені з авто.
Тобто є дороги для пішоходів й там швидкість обмежена іноді навіть 30 км/год й купа додаткових нюансів, які не дозволяють розганятися.
А є дороги для машин, де часто можна й 70-80, а то й 100.

Всупереч здоровому глузду в Україні пішоходи можуть ходити де завгодно.
А нормальних парковок (не на тротуарах і не на основних дорогах) обмаль.
Плюс зовсім дурна система отримання водійських прав. Про те, що її обходять, це вже  окрема розмова.
Так,  і ці дороги - між містами,  або через місто проходять. А вулиць у них міських таких не роблять.

Треба розуміти різницю.
38
3 травня 2021 16:11:26
податки на корита, давно пора вводити.
(tu)
Меньше этих танков станет в городе...
Нелогічно. Менше машин - більша швидкість. Це було добре видно рік тому,  ганяти стали більше.
Треба інфраструктуру робити так, щоб не було можливості або бажання розігнатись  у місті.
39
1 травня 2021 02:16:02
Мені більше подобається ця канітєль але  договорами. Як воно співвідноситься з законодавством? Сфігалі це  маю підписувати якийсь типовий договір? І взагалі, може мені старий підходить?
40
30 квітня 2021 23:47:15
НЕ окупант, а солдат окупаційної армії, що не одне і те ж. Нікого ж не питались.

Повна версія