Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
cьогодні в 16:21
ні
це не передоплата
вони просто домалювали, щоб лохи платили
я їй конкретні цифри давав
скільки спожито
і вона це знає
але "система не опрацювала"  :laugh:
тобто, тупо домальовують, бо сильно треба гроші
Так як то? Якщо намалювали більший показник лічильника, ніж є насправді, то відповідно потім буде економія, оплата за місяць рахується ж від різниці показників на початку і в кінці місяця
Ще раз.
Вони "перерахували" і кажуть доплатити
Я їм конкретну цифру показників вказую і вони бачать
Множимо на вартість
Запитую чому так
У них "системний збій"
Але я винен :laugh:
І мушу доплатити
Тобто дописали показники?
2
cьогодні в 16:07
В них регулярно така муть, але, якщо ціна не міняється, то воно не дуже грає роль - заплатите наперед просто.
Я тим давно не заморачуюсь.
От в обленерго грає роль - ціна кіловат/год різна в залежності від місячного споживання.
ні
це не передоплата
вони просто домалювали, щоб лохи платили
я їй конкретні цифри давав
скільки спожито
і вона це знає
але "система не опрацювала"  :laugh:
тобто, тупо домальовують, бо сильно треба гроші
Так як то? Якщо намалювали більший показник лічильника, ніж є насправді, то відповідно потім буде економія, оплата за місяць рахується ж від різниці показників на початку і в кінці місяця
3
cьогодні в 15:58
Це має сенс - васали кремля побачать, що їх кинуть за першої ж нагоди
4
cьогодні в 15:15
В них регулярно така муть, але, якщо ціна не міняється, то воно не дуже грає роль - заплатите наперед просто.
Я тим давно не заморачуюсь.
От в обленерго грає роль - ціна кіловат/год різна в залежності від місячного споживання.
5
cьогодні в 10:54
Це ж треба,  пару дебілів вибрали совок)
ну, тоді вони будуть у совку
за вашими розкладами  решта -розумні й вони всі потраплять до сша? як -автор теми організує?
Просто треба бути дебілом,  щоб так вибрати,  от і все
6
cьогодні в 10:34
Це ж треба,  пару дебілів вибрали совок)
7
cьогодні в 09:44
Действительно, ни Ваффен СС Галичина, ни дивизионники Галичины не военные преступники. Да. по своему менталитету в то время они считали. что воюют  против коммунистов и советов.

дик усі ССівці по своєму мєнталітєту так вважали

в смсл вони через йододефіцит не знали, що воюють за статус унтерменш і жорстку регуляцію поголівя українців?
А вояки червоної армії не знали, шо воюють за сталінізм, голодомор, чистки і зкацаплення?
8
16 травня 2021 23:58:23
В цілому,  тут або труси вдягнути,  або хрестик зняти: вшановуємо ветеранів червоної армії - то вшановуємо і тих хто воював з іншого боку. Як мінімум, з точки зору українців одні не гірші за інших
9
16 травня 2021 15:57:10
А вообще ботанический сад - не для черни.
Поэтому в старину на входе стоял городовой и отталкивал пьяных биндюжников: куда прешь, морда?!
Чогось у Львові нормально дні відкритих дверей у ботсаду проходили завжди. Не пригадую подібних новин.
10
16 травня 2021 11:59:08
Так мадярів дійсно порізали капітально

А нашим то що ще треба? Територія і так велика,  нахєр нам ті Кубані - Бєлгороди?
12
16 травня 2021 09:17:27
А чо тільки для водіїв штрафи,  а не всі взагалі? Воно ж би мало десь в єдиній базі зберігатися
13
15 травня 2021 20:40:50
Яким би не був Медведчук - вын громадянин Украъни по народженню.
Робити такы пропозицыъ - це все одно, що торгувати своъми громадянами.
Це дуже, дуже смердить.
Думаєте,  він буде проти?) Це опція,  він може відмовитись
14
15 травня 2021 20:40:12
Між іншим,  а хто в курсі: який статус мають ті,  кого обмінюють? Амністований, чи як?
15
15 травня 2021 20:34:04
Стоп-стоп.
Ніхто не забороняє організувати вдома собі офіс,  і юридична адреса теж там може бути.

Нежитлове приміщення - це зовсім інше. І правильно, що не можна так просто перевести, бо буде дурдом
16
15 травня 2021 20:30:51
В соответствии с традициями майдановского режима, ему надо дать Героя Украины и статус УБД
И памятник у сели!
 :weep:
Велесов если бы тебя взяли за жопу в 30-х знаешь чтобы было?

1. Ты бы заложил всех знакомых и родственников просто со страха

2. Сдал бы жену и соседей "за компанию"

3. На суде бы орал " что я гад и партия должна меня покарать но я разоружился и расчитываю на пролетарское снисхождение"

4. Получил бы пулю от палача стоя на коленях и рыдая "я коммунист и целую рябую жопу товарисча Сталина лично"
так і було би
а якби не сподобався ОУНівцям то просто убили би без всякого слідства і суду.

живцем закопували, рубали тупором, в колодязі кидали

що ж ти тільки одну частину правди розказуєш
Переставай тошнити, задовбав вже
17
15 травня 2021 20:29:48
Однозначно,  в органах юстиції треба провести конкретну люстрацію, бо там такі сидять...
18
14 травня 2021 14:42:17
А шо не так,  власне? Є проект?
19
14 травня 2021 12:10:24
розумна істота повинна нести відповідальність за свої дії, яким чином це зможе робити тварина, особливо не домашня, яка послуговується інстинктами.

чи зможе пересічний заявити в поліцію на розумну істоту-лисицю, яка вкрала в нього курчат, або на пацюка який пошкодив електропроводку машини в гаражі?
Дик діти теж розумні,  але відповідальності не несуть
20
14 травня 2021 12:09:37
Стаття 62. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.

Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

{Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 62, відповідно до якого обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, див. в Рішенні Конституційного Суду № 12-рп/2011 від 20.10.2011}

У разі скасування вироку суду як неправосудного держава відшкодовує матеріальну і моральну шкоду, завдану безпідставним засудженням.

(с) Конституция Украины
Ми що,  в тюрму його за це садимо?
21
14 травня 2021 02:29:22
Чому саме водіїв? Це всіх стосується ж
22
13 травня 2021 12:32:23
в сінгапурі хтось був?
мита на авто шалені, щорічний транспортний збір шалений, приватне авто коштує шалені гроші і мають його ну дууууууже багаті люди.
зате потяги метро без водіїв, повністю роботизовані. бусів та таксі повно.

а на манхеттені хтось був?
дуже схожа ситуація - купи бусів, таксі, метро на кожному кроці. а низькі ціни на авто компенсують шаленими цінами на паркінги та камерами на кожному кроці. безкарно порушити правила не вийде. тому навіть тим, хто живе на манхеттені, простіше пересуватися на гт, ніж на власному авто.

висновок: у великих містах з високою щільністю населення без розвиненого комунального гт існувати неможливо. в маленьких містах та селах гт не дуже критичний, його можна віддати приватникам
Саме так. Але з одним доповненням - жорстко контролювати приватників.
контролювати - так.
але мутити гт за держкошт - то стопудово буде відмивання бабла місцевими царьками.

безвідносно до гт, але в тему державних підприємств, які себе не окуповують і взагалі не мають ніякого сенсу існування. дуже весела історія  :gigi:

знайома тітонька працює в бібліотеці. читачів нема, кому зараз взагалі потрібна бібліотека, якщо в інеті можна собі знайти все що хош. але виявляється існують якісь повністю nиздуваті совкові правила, що на скікісь там тисяч населення має бути бібліотека.
здається, робота для бабусь, зарплата мізерна, тікі й того, що і важко працювати теж не потрібно - прийшла, посиділа, пішла собі.
наша ж тітонька живе приспівуючи і молиться, щоб бібліотеку не закрили. у чому справа? а справа у базарі, який поряд з бібліотекою. і в туалетах, які є в бібліотеці. тітонька розкрутила та розрекламувала "туалетний бізнес". на базарі стоять пару брудних блакитних будок з біотуалетами, і ще й по 2 грн за вхід. а у тітоньки в бібліотеці зробили ремонт за держкошт, у неї шикарні клозети з умивальниками. вона сама купує туалетний папір та найдешевше рідке мило в ашані, раз на дві години прибирає. і в неї нескінченна черга тіток з базару.
і ось так державна громадська наxyй нікому непотрібна бібліотека перетворилася на приватний туалет.

 B-)
Бо треба йти в ногу з часом,  з бібліотеки робиться медіатека,  з компами, простором для всяких заходів і т д.

А за держкошт транспорт і не має бути,  він іде за кошт міста.

То в кривому Розі хитрозроблені місцеві популісти спочатку зробили халяву а тепер клянчать бабло з держбюджету)

Нормальний міський ГТ: частину грошей збирає з пасажирів,  решта дофінансовується з бюджету міста. При цьому,  перевізник (може бути одна контора,  може бути кілька,  комунальні і приватні) отримують бабло за проведену транспортну роботу,  а не прямо з пасажирів.

Це є єдина працююча нормальна схема.

Але вона потребує бабла з бюджету.

Втім, у нас і так ідуть непрямо дотації на закупівлю рухомого складу і всякі інші дофінансовування.

Правда тут ше є нюанс: зараз у автобусах чорний нал, і відповідно, ніякі податки не платяться. Якщо робити нормально - то треба ще закладати вартість податків, і її брати або х квитків,  або з місцевого бюджету.

Не пригадую,  чи ПДВ платиться,  втім.
23
13 травня 2021 11:32:49
Більше цікаво, чого питання оптимізації логістики і мобільності в містах прив'язують до лівачизму і комунізму. Це реально дивно.
24
13 травня 2021 11:26:37
Ну офігєть.
Спочатку отаке бидло як блекаут, грінгост та ТС зробили все аби розвалити ГТ, нищили вагони, виривали проводи, тіпа робили все аби було добре приватним машинам, розвели бардак з маршрутками , а тепер ще й гонять на те що поганий у нас транспорт. Так ,поганий. Бо такі підари як ви його й убили. Бо у вашому селі главноє щоб в чєловєка МАШІНА БИЛА, а хто без машини той чьмо.
Ну потуій схемі вбили купу трамвайного сполучення в Києві, а тепер хпапються за голову - ой давайте лінію відновимо...а давайте краще підараса омелю розкукрулимо, який все це зробив. Та й Космос туди гехіло вклався.
Ну це не вони зробили, звісно,  вони ж просто обивателі,  як і ми. Але от те, що не чують аргументацію - це проблема.

Втім, групи людей з подібною позицією маргіналізуються все більше.
25
13 травня 2021 11:17:49
І далі всякі дивні особистості виписують дурниці) цікаво, чого народ такий впертий?)
вот и я удивляюсь.
обращаюсь к апологетам общественного транспорта - вы уже определитесь, или ваши трамваи перевозят больше людей чем легковые автомобили, но по 400 ковидных разносчиков на вагон, как шпроты в банке.
или ваши трамваи везут с комфортом, только сидя, относительно безопасно, но не больше 50 пассажиров на вагон, и легковые автомобили далеко уходят вперёд по пассажиропотоку :)
но, как я уже понял, урбанисты далеки от точных наук :(
Ну,  коли є альтернатива - їхати в гт або стояти авто,  притомна людина вибере перший варіант.

Знову ж таки таки, нема сенсу розказувати давно відомі і досліджені речі тим хто апріорі їх не сприймає.

Просто дивно, що досі про це якісь суперечки точаться,  навіщо час тратити?
26
13 травня 2021 11:01:47
О врєдє огурцов.
Научно доказано, что все умєршіє прі жізні єлі огурци.
от кстаті ніфіга
27
13 травня 2021 10:56:43
І далі всякі дивні особистості виписують дурниці) цікаво, чого народ такий впертий?)
Якраз про тебе я тоді подумав,щоб ти проходив повз...
і я дав би команду ФАС ,лови урбаніста.
:weep:
28
13 травня 2021 10:47:45
І далі всякі дивні особистості виписують дурниці) цікаво, чого народ такий впертий?)
29
13 травня 2021 10:42:17
Про друге,  як мінімум - це не економіка, а бояться чесної конкуренції
30
13 травня 2021 00:00:44
З Ізраїлю пишуть: є вірогідність, що це сам Білі і влаштував, заради того, щоб "сплатіть націю" навколо себе,  як у кацапів.
31
12 травня 2021 22:18:20
Блін,  народ,  та переставайте сперечатися про очевидні речі,  почитайте профільну літературу, шолі
32
12 травня 2021 19:06:57
движение любого транспорта должно быть в приоритете.
автомобильное движение у нас традиционно, с времён совка, организовано плохо.
потому, что традиционно плохое отношение к владельцам личных автомобилей.
отношение совково-колхозное.
люди стремятся к свободе передвижения, и это классно, это надо приветствовать!
общественный транспорт начинает отмирать, мы вступаем в эру массовых эпидемий, и никто не знает сколько там ещё пробирок в тех лабораториях.
псевдотранспорт в принципе неплох, для школьников, даже для студентов младших курсов это то что надо.
но основным транспортным средством для взрослых людей во всём цивилизованном мире является личный автомобиль. и это правильно, так и должно быть.
а ну ка расскажи, как могут подъехать 60 000 зрителей к стадиону.
если у меня когда-то возникнет такое желание, я подъеду на такси.
Бінго! Коли потрібен автомобіль, то у містах є таксі. А коли не треба - то можна інакше.
Між іншим, офіційне таксі і по виділенках може їздити, у нас вже теж, здається.
Тим більше, воно у нас дешеве і його дофіга.

Але в контексті стадіону не канає, бо всі на таксі не проїдуть одночасно.

Логіка сучасної міської транспортної системи така:
Зазвичай використовується гт, ровери/самокати чи свої ноги, а коли дійсно треба, то є таксі або своя машина (котра не обов'язково має стояти під вікнами, бо використовується не постійно). Для більшості таке підходить.
33
12 травня 2021 15:24:44
Взагалі, дивно, коли давно відомі і досліджені речі підлягають якомусь обговоренню. Ше давайте подискутуємо, чий Крим
34
12 травня 2021 15:24:07
Нормального варіанту нема. Камон, шо за шлакове опитування?)
35
12 травня 2021 13:22:10
Уся приватизація тоді відбувалася саме таким чином. Іншого просто і бути не могло. Аби ціну формували правильно, не було б приватизації.
Це так званий період "первісного анкопичення капіталу". Хто реально в Україні міг купити у 1993 році завод за 3 млрд долларів? Ніхто. Тому і продавали за такі ціни.
Не виправдовую, але навряд чи існував інший шлях.
В поляків якось нормально проканало.
36
11 травня 2021 12:18:58
движение любого транспорта должно быть в приоритете.
автомобильное движение у нас традиционно, с времён совка, организовано плохо.
потому, что традиционно плохое отношение к владельцам личных автомобилей.
отношение совково-колхозное.
люди стремятся к свободе передвижения, и это классно, это надо приветствовать!
общественный транспорт начинает отмирать, мы вступаем в эру массовых эпидемий, и никто не знает сколько там ещё пробирок в тех лабораториях.
псевдотранспорт в принципе неплох, для школьников, даже для студентов младших курсов это то что надо.
но основным транспортным средством для взрослых людей во всём цивилизованном мире является личный автомобиль. и это правильно, так и должно быть.
Тобто в пріоритеті у вас рух транспорту, а не рух людей? Я думав, ми для людей то все робимо,  а виявляється - для трек. Цікаво
что за манипуляция. транспорт - это люди! или у тебя транспорт уже живёт своей собственной жизнью, как у Стивена Кинга? или по-твоему люди это исключительно пешеходы?
Ні, хто таке казав? Але пішоходи також важливі, між іншим,  в місті - взагалі на першому місці, якщо хто не в курсі.
А транспорт - так він є дуже різний в плані ефективності перевозки людей та ще купи всяких факторів,  і відповідно до цього в місті встановлюються пріоритети.
37
11 травня 2021 11:18:31
то есть, "дупи" перевозить отдельно от других частей тела? вы предлагаете людей расчленить?
иначе - выйдет. надо только избавиться от "скреп" - снести и перестроить всё что не представляет культурной и исторической ценности.
перестроить надо так, чтобы организация автомобильного движения была в приоритете.
Чому саме автомобільного? А всі інші двіженія? Цікаво було б почути аргументацію.

Дупа - це в розумінні, що просто себе. Не вантажі,  не вагітну бабцю,  не по роботі всяке. Я думав,  це очевидна метафора
движение любого транспорта должно быть в приоритете.
автомобильное движение у нас традиционно, с времён совка, организовано плохо.
потому, что традиционно плохое отношение к владельцам личных автомобилей.
отношение совково-колхозное.
люди стремятся к свободе передвижения, и это классно, это надо приветствовать!
общественный транспорт начинает отмирать, мы вступаем в эру массовых эпидемий, и никто не знает сколько там ещё пробирок в тех лабораториях.
псевдотранспорт в принципе неплох, для школьников, даже для студентов младших курсов это то что надо.
но основным транспортным средством для взрослых людей во всём цивилизованном мире является личный автомобиль. и это правильно, так и должно быть.
Тобто в пріоритеті у вас рух транспорту, а не рух людей? Я думав, ми для людей то все робимо,  а виявляється - для транспорту. Цікаво
38
11 травня 2021 11:06:53
, Університет розташований на горі, і всі асфальтовані дороги що йдуть вгору змиває
Асфальтові дороги змиває? - офуєть, у 21-у сторіччі точно людство не в курсі як цьому запобігти?
"Вода камінь точить" безвідносно до століття
Це все вирішується, було б бажання. Купа доріг є асфальтованих з шаленими градієнтами. І все там ок.

39
11 травня 2021 11:03:04
никаких велосипедов! только пешком! колёса, вообще всё круглое - запретить! всё запретить!
и откуда вы такие лезете?
В містах дійсно треба якось обмежувати перевозив своєї дупи автомобілями у тих випадках, коли це не є конче необхідно, інакше не вийде.
От як це робити - це вже інше питання.
то есть, "дупи" перевозить отдельно от других частей тела? вы предлагаете людей расчленить?
иначе - выйдет. надо только избавиться от "скреп" - снести и перестроить всё что не представляет культурной и исторической ценности.
перестроить надо так, чтобы организация автомобильного движения была в приоритете.
Чому саме автомобільного? А всі інші двіженія? Цікаво було б почути аргументацію.

Дупа - це в розумінні, що просто себе. Не вантажі,  не вагітну бабцю,  не по роботі всяке. Я думав,  це очевидна метафора
40
11 травня 2021 10:03:22
  в Чернівцях особистих автомобілів більше аніж жителів міста,

  треба закривати центральну частину міста для автомобілів, залишити тільки громадський транспорт та велосипеди
никаких велосипедов! только пешком! колёса, вообще всё круглое - запретить! всё запретить!
и откуда вы такие лезете?
В містах дійсно треба якось обмежувати перевозив своєї дупи автомобілями у тих випадках, коли це не є конче необхідно, інакше не вийде.
От як це робити - це вже інше питання.

Повна версія