Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Знову про безперебійне живлення е/е

Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Якщо бюджетне, то замість автомобільних лі-іон - кислотні або АГМ або автомобільні стартерні. Але вони живуть недовго, їх треба оновлювати, продавати поки ще живі, купляти нові. Тож з перспективою на 10 років вони вийдуть дорожчими.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Акумулятор збирав сам. Купив 5 б/у банок від Нісан Ліф і скрутив. БМС немає. Тож треба вручну слідкувати за напругою при заряді-розряді. Можна зіпсувати акумулятор при пере-заряді чи розряді.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Цікаво інше, коли розхуячать до зими генерації до повного блекауту то лишиться тільки генератор, виникає питання в яку ціну буде паливо и чи буде.

І інше питання які є генератори з гільзованим блоком щоб купити в запас ремкомелект
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Чим ще хороші безперебійники - в них зазвичай є купа захисту від неправильного підключення чи раптової подачі живлення в мережу. А інвертори горять.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

100 а/г тримають холодильник та котел 8 годин

Треба казати про потужність, бо  холодильники і котли бувають різні.
Але 200вт за 8 годин це до 80аг з аккума.
Розряджати 100аг АКБ на 80% - це дуже швидко його вбити.
Автомобільний взагалі за пару місяців може вмерти в такому режимі
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
N88

І ковдрою вкрити
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

Акумулятор збирав сам. Купив 5 б/у банок від Нісан Ліф і скрутив. БМС немає. Тож треба вручну слідкувати за напругою при заряді-розряді. Можна зіпсувати акумулятор при пере-заряді чи розряді.

панове, ніколи, чуєте, НІКОЛИ так не робіть, якщо не хочете спалити свій будинок к хуям
Літій-іон без BMS рано чи пізно приведе до пожежі
Він й з BMS пожежонебезпечний, але хоч шансів на це значно менше
   
Насправді джоулєй потрібно не багато

   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
Ale

Треба казати про потужність, бо  холодильники і котли бувають різні.
Але 200вт за 8 годин це до 80аг з аккума.
Розряджати 100аг АКБ на 80% - це дуже швидко його вбити.
Автомобільний взагалі за пару місяців може вмерти в такому режимі
Там десь 170 ватт і акум гелевий для дбж
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

панове, ніколи, чуєте, НІКОЛИ так не робіть, якщо не хочете спалити свій будинок к хуям
Літій-іон без BMS рано чи пізно приведе до пожежі
Він й з BMS пожежонебезпечний, але хоч шансів на це значно менше
металевий контейнер відповідно до розміру аккумуляторної батареї і безпечне  місце для нього
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

металевий контейнер відповідно до розміру аккумуляторної батареї і безпечне  місце для нього

пропалить той контейнер на раз
ну, якщо хіба 10мм лист використать
тай то, ти ж його герметично не закриєш, бо рвоне, як бонба
подивись відео, де автівки горять

безпечне місце треба за будь-яких умов для літій-іону, тут взагалі без питань
але BMS та запобіжники - це святе

   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

пропалить той контейнер на раз
ну, якщо хіба 10мм лист використать
тай то, ти ж його герметично не закриєш, бо рвоне, як бонба
подивись відео, де автівки горять

безпечне місце треба за будь-яких умов для літій-іону, тут взагалі без питань
але BMS та запобіжники - це святе
літій  залізо-фосфатний + БМС
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

літій  залізо-фосфатний + БМС

ну я про це казав
але це дорожче вийде
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Дехто пропонує б/у елементи від електромобіля взяти.
У кого є досвід?

Бюджет який? Сонячні панелі є де поставити?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

безпечне місце треба за будь-яких умов для літій-іону, тут взагалі без питань
але BMS та запобіжники - це святе
+1
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Бюджет який? Сонячні панелі є де поставити?

Панелі є де.
З бюджетом: все буде залежати від ціни 1 квт/год в кінцевому результаті.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

А чего Ви усі вчипилися за ті батареї?

Ось дивитися весна -80% генерації ДТЕК, то ж розумніше думати над повною автономністю, на мою думку оптимізм щодо мережевої електрики в осені є необґрунтованим.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

А чего Ви усі вчипилися за ті батареї?

Ось дивитися весна -80% генерації ДТЕК, то ж розумніше думати над повною автономністю, на мою думку оптимізм щодо мережевої електрики в осені є необґрунтованим.

тому що альтернативні джерела (сонце, вітер) також потребують батарей. Багато батарей
а взимку сонця нема й генерації також нема
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Панелі є де.
З бюджетом: все буде залежати від ціни 1 квт/год в кінцевому результаті.
Коли в батьків стало питання - то з братом спочатку купили мережевий сонячний інвертор та 4 панелі. Це дало півтора кіловати на розетці в сонячний день від самих лише панелей. Аккум не брали - у вашому випадку він теж не є тотально необхідним. Цієї схеми вистачало живити холодильник, паливний котел та іншу побутову мілкоту вдень практично без проблем навіть при похмурій погоді.

потім додали до системи ще 5 панелей та 5 кВт-годин залізофосфатний аккум.

Зараз з початку квітня батьки взагалі вимкнули автомати на вході з електромережі - вистачає навіть для пральної машини та праски одночасно. Тепер планують придбати індукційну плитку.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Коли в батьків стало питання - то з братом спочатку купили мережевий сонячний інвертор та 4 панелі. Це дало півтора кіловати на розетці в сонячний день від самих лише панелей. Аккум не брали - у вашому випадку він теж не є тотально необхідним. Цієї схеми вистачало живити холодильник, паливний котел та іншу побутову мілкоту вдень практично без проблем навіть при похмурій погоді.

потім додали до системи ще 5 панелей та 5 кВт-годин залізофосфатний аккум.

Зараз з початку квітня батьки взагалі вимкнули автомати на вході з електромережі - вистачає навіть для пральної машини та праски одночасно. Тепер планують придбати індукційну плитку.

Орієнтовну ціну кожного етапу можете назвати?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Спочатку теж була ідея зліпити щось зі старих аккумів.
Відговорив - якщо вже витрачати гроші, то не на хлам і DIY-самопал, а з перспективою розвитку системи до повної автономності - що наразі і вдалося зробити.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Орієнтовну ціну кожного етапу можете назвати?

панелі були  460 ват номіналу по 6000 грн. Зараз вже дешевше.
Інвертор 30 тисяч, але брався спеціально дорожчий, бо на його базі в перспективі можна зробити схему і на три фази, і увімкнути в параллель до 9 штук і мати 54 кіловати потужності на виході.

інвертори без наворотів під достатню потужність можна знайти й дешевше.

аккум LiFePO 48В 100 А-годин - саме дороге придбання - 65 тисяч грн.

Останнє редагування: 6 квітня 2024 16:19:39 від Jinx
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

я ще до війни попереджав щоб вчились поводитись з акумуляторами від автівки. Знайдіть десь вживаний ББЖ для РС і замість тих внутрішніх маленькіх акумуляторів підключіть автомобільні.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

Знайдіть десь вживаний ББЖ для РС і замість тих внутрішніх маленькіх акумуляторів підключіть автомобільні

І?
Ти в курсі струму заряду у ББЖ?
Це провальне рішення, "на колінці", якщо треба швиденько шось заколхозити, а світло вимикається не частіше раз на місяць
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

я ще до війни попереджав щоб вчились поводитись з акумуляторами від автівки. Знайдіть десь вживаний ББЖ для РС і замість тих внутрішніх маленькіх акумуляторів підключіть автомобільні.

Це давно є... + Зарядка + додатковий акум. на заміну

Потрібно щось більш потужніше, в ідеалі щоб потім додати сонячні панелі...
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

Потрібно щось більш потужніше, в ідеалі щоб потім додати сонячні панелі...

так тоді й варіантів немає
сонячний гібридний інвертор
туди підключить акумулятори, при проектуванні закласти можливість додати акумуляторів (щоб місце було), для початку взяти акумів по-мінімуму
попервах працювать має у режимі UPS, потім, як гроші з'являться, добавиш панелі
тобто початковий бюджет можна вкластися в 1000-1500 негривень, далі розширювати й добавляти
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Це давно є... + Зарядка + додатковий акум. на заміну

Потрібно щось більш потужніше, в ідеалі щоб потім додати сонячні панелі...

це в кожний будинок по твелу що взимку було тепло і цілодобова електрика та тепла вода. Нічого складного якщо вивчити декілька підрозділів ядерної фізики і теплотехніки.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Re: Знову про безперебійне живлення е/е
PAL

   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

В мене відкривається і через Грецію і через молдову і навіть через Австралію
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е
N88

Сонячна панель - це зарядити електроніку при повному п-ці. Якщо її осколками не побє звісно.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Просто оставлю це тут

https://inteleng.com.ua/blog-uk/shho-mozhut-sonyachni-paneli-vzimku-zhivle/


Не весело... але цілком очікувано.

В похмурий день порівняно з сонячним освітленість може падати в 10-20 разів. А взимку ще й сонце нижче і день коротший.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

панове, ніколи, чуєте, НІКОЛИ так не робіть, якщо не хочете спалити свій будинок к хуям
Літій-іон без BMS рано чи пізно приведе до пожежі
Він й з BMS пожежонебезпечний, але хоч шансів на це значно менше
БМС теж має недоліки. Коштує грошей, обмежує струм заряду-розряду.

Я вже тим акумулятором майже не користуюсь. Просто стоїть. Користувався, коли відключали світло. Тоді заряджав під наглядом, контролюючи напругу вольтметром, ватметром чи тестером. Краще трохи недозарядити. УПСи/безперебійники теж мають кінцеву напругу заряду. Якщо вдало підібрати батарею, то можна обійтись без БМС. Але в цьому випадку страхова грошей за пожежу не відшкодує мабуть.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Самі безперебійники також мають вбудований контроль напруги. Ідеальним було б, коли можна було б задавати напругу зупинки заряду. За допомогою програмного забезпечення. Бо інакше доводиться вручну контролювати.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Якщо вдало підібрати батарею, то можна обійтись без БМС.


Там може бути "різнобій" ємності окремих акумуляторів - один вже перезаряджається, інший ще не зарядився, а сумарна напруга це щось типу середньої температури по лікарні.
Навіть якщо підберете з однаковою ємністю цей різнобій може виникнути внаслідок неоднакового зменшення ємності в процесі старіння.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

В мене лише 5 консервів від Ніссан Ліф. Різнобій невеликий. Це більш актуально для маленьких АКБ, які працюють з перевантаженням на 100-200% і швидко зношуються.
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

В мене лише 5 консервів від Ніссан Ліф. Різнобій невеликий. Це більш актуально для маленьких АКБ, які працюють з перевантаженням на 100-200% і швидко зношуються.

Літій - іонні "зношуються" навіть якщо просто лежать без діла. Перевантажувати їх  для цього не обов'язково.

А яка ємність в них і скільки вартували?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ємність - не міряв. Вартували 10 тис. гривень за 5 штук, по 2 тис. за штуку. Ніби то 2015 рік.
Знайшов отам.
https://electroavtosam.com.ua/forums/search.php?search_id=active_topics
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Ємність - не міряв. Вартували 10 тис. гривень за 5 штук, по 2 тис. за штуку. Ніби то 2015 рік.
Знайшов отам.
https://electroavtosam.com.ua/forums/search.php?search_id=active_topics

Ну там на них написано щось?

Якщо не міряли то звідки знаєте що різнобій малий?
   
Re: Знову про безперебійне живлення е/е

Навіть якщо підберете з однаковою ємністю цей різнобій може виникнути внаслідок неоднакового зменшення ємності в процесі старіння.
Ситуацію частково може виправити активний балансир. Але літій без BMS таке собі задоволення.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія