Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Києві через п’яного перехожого велосипедист потрапив під колеса вантажівки

рішення просте і очевидне, заборонити авто з ДВЗ рухатись містом з 07.00 до 20.00 з 15.04 по 15.10
а тоді з 08.00 пл 19.00

на дорозі мають бути - громадський траспорт, авто аварійних служб, поліції і медики. ВСЕ.
в цей час дороги у користуванні електротранспорту і велосипедистів.
Ну брєд же.

Виділенки, інфраструктура правильна. Всьо
   
рішення просте і очевидне, заборонити авто з ДВЗ рухатись містом з 07.00 до 20.00 з 15.04 по 15.10
а тоді з 08.00 пл 19.00

на дорозі мають бути - громадський траспорт, авто аварійних служб, поліції і медики. ВСЕ.
в цей час дороги у користуванні електротранспорту і велосипедистів.

+ багато.
Тільки жбанам з ДВЗ треба заборонити рухатись містами цілодобово. Досить засирати міста своїм бздом.
   
Буквально місяць тому нашу вулицю буквально заполонили електросамокати від Болта. Вони лежать та стоять на дорозі, запрошуючи ех-покататися.

А позаяк на вулиці багато студентів, то вони з задоволенням ех-катаються туди-сюди, передаючи самокати один одному.

Особливо куртуазно, коли за твоєю спиною стоїть дівчина, яка тримається тендітними пальчиками за твоє треноване, або не дуже треноване тіло.

І у нас по вулиці тепер ганяють такі собі кентаври з амазонками за спинами. Плюс вільні велосипедисти, які теж чогось не бажають виїжджати на шестиполосову дорогу. Плюс числені служби доставки всіх тих піц та суші - вони теж зазвичай мінімум на велосипеді, максимум на скутерах. І все це несеться по тротуару.

Тож трафік у нас жорсткий і тільки встигай відскакувати від чергового істеричного дзвоника велосипедиста за спиною.

Але на днях був взагалі кумедний випадок. Надо сказати, що по нашій вулиці тягнули якісь чергові комунікації і посередині тротуару поразвирали траншеї. Потім їх закопали, але асфальт ще не поклали, тож просто засипали піском. Він просів, і тепер у нас посередині тротуара йде полузасипана піском траншея, глибша за рівень тротуару. Для проходу залишилися дві доволі вузьки смуги по обидві сторони від тієї траншеї.

І ось іду я по вулиці. Нікого не чипляю. Назустріч мені несеться на болтовському самокаті черговий принц, з-за спини виглядує усміхнене дівчаче обличчя. Вона міцно вчепилася пазурятами за голе тіло хлопця, засунув руки йому під футболку. Хлопцю таке, вочевидь, подобається, він регоче і несеться, не збавляючи швидкості, прямо на мене. Я вкопалася в асфальт і мовчки дивлюсь на нього. Тут наші очі зустрілися, але вн нікуди не повертає і продовжує нестися на мене.

Чесне слово, я прям зрозуміла, що відчував той льотчик Гастелло, коли йшов на лобовий таран. Ми дивимося один одному в очі. Я стою, він швидко наближається і зупиняється, тільки наїхав колесом мені на кросівок.

Я продовжую на нього дивитися. Мовчимо. Мені навіть подих забило від такої зухвалості і я тільки спромоглася йому сказати: "І що далі? Не бачиш, куди їдеш?"

На що він мені з посмішкою відповідає: "Ну Вам же було легше відійти в сторону?"

Тобто, виявляється, це  я повинна була відскочити у ту траншею з піском, щоб принц і далі міг ех-катати свою принцесу.

Ну і що робити з такими принцами?  :gigi:

Сусідка, дама, яка не дуже добре розуміє гумор, і тому у неї завжди поганий настрій, вже відгамселила пару таких принців великою сумкою, з якою ходить на базар. Вона тією сумкою збиває їх акурат на подльоті.

Мені поки що принців  жалько. Та й сумки підходящої немає.

Останнє редагування: 17 червня 2021 13:36:27 від шуша
   
в цей час дороги у користуванні електротранспорту і велосипедистів.
А на конях, на волах можна?
   
+ багато.
Тільки жбанам з ДВЗ треба заборонити рухатись містами цілодобово. Досить засирати міста своїм бздом.

дати перехідний період років 8, бо розвезення товару по магазинам, прибирання сміття, снігу, прибирання вулиць і т.д., так швидко не перейде на електротягу.
   
А на конях, на волах можна?

ні
   
Досить засирати міста своїм бздом.
Прописку нам поверніть!
   
ні
А чому?
Жодних вуглецевих викідів при виробництві волів та коней не буває.
Ще можна на собаках, та під вітрилами на колесних буєрах.
   
Ну брєд же.

Виділенки, інфраструктура правильна. Всьо

ні, бо кількість авто росте і стрімко, жодне місто в Україні не здатне зараз модернізувати інфраструктуру, щоб не було корків,
забруднення росте просто страшними темпами.
Тернопіль дуже маленьке місто, тут пішки можна за 40 хв дійти з одного кінця міста в інше, тому має бути тупо заборонений рух ДВЗ в місті.
 вартість електроскутера чи самокату падає
хочете возити дупу на ДВЗ? до крайньої станції метро, там будувати перехоплюючі стоянки
далі або метро, або інший громадський транспорт, або з багажника дістав, або з даху зняв електровелосипед чи електросамокат і поїхав
тут же має бути прокат електроскутерів, чи таксі на електроавтомобілях.
   
что за ужасы у вас там в киеве творятся  :facepalm: Я один раз у вас был. Спокойно доехали из ап Жуляны на жд вокзал. Широченные тротуары. Всем места хватает.
   
А чому?
Жодних вуглецевих викідів при виробництві волів та коней не буває.
Ще можна на собаках, та під вітрилами на колесних буєрах.

довго сміявся, пан бачив коня і що буває коли він трішки сходить до вітру?
доводити ідею до абсурду - дуже гарна тактика, але не в цьому випадку
відбувається певна революція, бо електросамокати та електровелосипеди дешевіють стрімко, при цьому росте дальність поїздки і швидкість
конфлікт очевидний

рішення - так дуже просте, поступово відмовлятись від ДВЗ і сраковозок на одну людину з чотирма колесами, що займає купу місця.
розвивати громадський транспорт і прокат електротранспорту.

уявіть на день рідне місто без авто з ДВЗ на вулицях і подумайте, а чи добре це для всіх жителів міста?
   
уявіть на день рідне місто без авто з ДВЗ на вулицях і подумайте, а чи добре це для всіх жителів міста?
Як в Брежні часи.
Тролейбуси, трамваї, автобуси та таксі.
   
ні, бо кількість авто росте і стрімко, жодне місто в Україні не здатне зараз модернізувати інфраструктуру, щоб не було корків,
забруднення росте просто страшними темпами.
Тернопіль дуже маленьке місто, тут пішки можна за 40 хв дійти з одного кінця міста в інше, тому має бути тупо заборонений рух ДВЗ в місті.
 вартість електроскутера чи самокату падає
хочете возити дупу на ДВЗ? до крайньої станції метро, там будувати перехоплюючі стоянки
далі або метро, або інший громадський транспорт, або з багажника дістав, або з даху зняв електровелосипед чи електросамокат і поїхав
тут же має бути прокат електроскутерів, чи таксі на електроавтомобілях.
А шо має двз до питання мобільності? Типу електромобілі менше місця займають на дорозі,  чи їм паркомісць не треба?
Воно тільки в плані екології,  і то спірно.

Власне,  Тернопіль мале місто і в ньому тому це простіше можна вирішити.

Але для початку могли б перестати будувати мости за 100500 грн замість нормальних переходів і переходи адекватні, а не через 7 смуг без острівця,  і т д.

Якраз нещодавно їхали через Тернопіль, то якийсь совок кругом в тому плані.

Без вирішення таких банальних питань говорити про якісь глобальні - немає сенсу
   
довго сміявся, пан бачив коня і що буває коли він трішки сходить до вітру?
І як цю проблему люди вирішували протягом двох останніх тисячоліть?
   
А шо має двз до питання мобільності? Типу електромобілі менше місця займають на дорозі,  чи їм паркомісць не треба?
Воно тільки в плані екології,  і то спірно.

Власне,  Тернопіль мале місто і в ньому тому це простіше можна вирішити.

Але для початку могли б перестати будувати мости за 100500 грн замість нормальних переходів і переходи адекватні, а не через 7 смуг без острівця,  і т д.

Якраз нещодавно їхали через Тернопіль, то якийсь совок кругом в тому плані.

Без вирішення таких банальних питань говорити про якісь глобальні - немає сенсу

не вийде в Тернополі, і в Києві розширити транспортні артерії, особливо в центрі.
а вже добудувати велосипедні доріжки, чи виділити смуги під громадський транспорт - просто не реально

тому і потрібне - кардинальне рішення

електроавтомобілі менше забруднюють місто і не такі доступні, як малий електротранспорт
   
І як цю проблему люди вирішували протягом двох останніх тисячоліть?
дуже просто, не селились тусовками по 5 000 000 в одному місті чи по 1500 чоловік в одному будинку
   
дуже просто, не селились тусовками по 5 000 000 в одному місті чи по 1500 чоловік в одному будинку
В античному Римі було більше мільйону мешканців і будинки по 7 поверхів.
   
Прописку нам поверніть!

Поміть від тебе бздить совком, а не від мене.
В той час коли цивілізованні країни рухаються по шляху ліквідації ДВЗ в містах як застарілого та небезпечного для здоров'я людей та екології в містах, совки, які дорвались до дешевих блях пердять по місту на жбанах, які часто дешевше сучасних веліків.

І причому чомусь себе почувають королями світу.
В  смердючих іржавих бляшанках.

Київ вже на перших місцях світу по корках і забрудненню повітря. А ви все далі продовжуєте засирати місто корками, небезпекою та бздом.

Останнє редагування: 17 червня 2021 15:02:26 від Людас
   
В античному Римі було більше мільйону мешканців і будинки по 7 поверхів.



І жодного смердючого жбана.
Гарний приклад. Дякую, Ваню.
   
цивілізованні країни рухаються по шляху ліквідації ДВЗ в містах
Розумієш, друже...
В Китаї немає нафти, але багато вугілля, то вони палять його на ТЕС і їздять на електробляхах.
Що не купувати нафту.

А в Японії нема ні нафти, ні вугілля, то вони їздять на ДВЗ.
Ти ж не будеш називати Японію відсталої країною з самурайченьками на євробляхах?
   
не вийде в Тернополі, і в Києві розширити транспортні артерії, особливо в центрі.
а вже добудувати велосипедні доріжки, чи виділити смуги під громадський транспорт - просто не реально

тому і потрібне - кардинальне рішення

електроавтомобілі менше забруднюють місто і не такі доступні, як малий електротранспорт
А хтось хіба казав щось розширювати? Не пригадую такого.
Чому нереально? В цілому світі реально,  а в Тернополі нереально?) не такі і вузькі вулиці у вас, між іншим.

Електроавтомобілі скоро стануть такими ж доступними,  і так само будуть створювати затори  і бардак з паркуванням.

Тому це не рішення ніяк
   
Розумієш, друже...
В Китаї немає нафти, але багато вугілля, то вони палять його на ТЕС і їздять на електробляхах.
Що не купувати нафту.

А в Японії нема ні нафти, ні вугілля, то вони їздять на ДВЗ.
Ти ж не будеш називати Японію відсталої країною з самурайченьками на євробляхах?


Японію ні. На протязі 15 років вони планують припинити продаж авто на ДВЗ в країні. Під нуль.
   
Розумієш, друже...
В Китаї немає нафти, але багато вугілля, то вони палять його на ТЕС і їздять на електробляхах.
Що не купувати нафту.

А в Японії нема ні нафти, ні вугілля, то вони їздять на ДВЗ.
Ти ж не будеш називати Японію відсталої країною з самурайченьками на євробляхах?


Японію ні. На протязі 15 років вони планують припинити продаж авто на ДВЗ в країні. Під нуль.

https://www.google.com/amp/s/motor.ru/amp/news/ice-japan-03-12-2020.htm
   
На протязі 15 років вони планують
А я планую стати долларовим міліардером, або купити собі пральну машину.
А ти що плануєш через 15 років?
   
Коротше  жбани з ДВЗ нах з шляхів. Туди до електромобилей спецслужб та електричного комунального транспорту переміщаються вєлікі та самокати. Тротуар лише для пішоходів - місто чисте. Всім профіт. Рагулів  вже без жбанів не рахувати.
Їм і вєлік доручати не можна в більшості випадків.

Останнє редагування: 17 червня 2021 15:18:28 від Людас
   
переміщаються вєлікі та самокати.
Воли, коні, собаки і вітрильний транспорт.
   
Воли, коні, собаки і вітрильний транспорт.

Та що завгодно що робить місто безпечним та чистим.
І це точно не ваші смердючі жбани, які забили місто іржавими  коробками та бздом.
   
А я планую стати долларовим міліардером, або купити собі пральну машину.
А ти що плануєш через 15 років?

Я планую вже зараз заігнорити тебе. Бо і так багато часу витратив на розумово відсталого уйопка. Нічого особисто. Лише факт
   
І це точно не ваші смердючі жбани, які забили місто іржавими  коробками та бздом.
А ти не нюхай, може стане легше...
   
Та шо ви так тих ДВЗ вчепились. В контексті мобільності і безпеки не грає ролі, ДВЗ чи електродвигун.
   
Та шо ви так тих ДВЗ вчепились.
А в нього грошей тільки на ровер "Україна" вистачає.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія