Політичний ФОРУМ
Спорт/Авто/Техно => Тема розпочата: adviser від 21 грудня 2018 17:19:18
-
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/12/skoda-scala-04-5c1b560020256.jpg?resize=670x498)
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/12/skoda-scala-06-5c1b560086711.jpg?resize=670x498)
версия для Украины
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/12/skoda-scala-01-5c1b55ffafb2b.jpg?resize=670x498)
-
версия для всех остальных
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/12/skoda-scala-2019-1280-0e.jpg?resize=670x498)
-
Моторна гама
На вибір запропонують турбований трициліндровий TSI об’ємом 1 л потужністю 95 л.с. або 115 к.с., чотирициліндровий 1,5-літровий двигун на 150 к.с. або дизельний мотор об’ємом 1,6 л потужністю 115 к.с. Коробки – п’яти- і шестиступінчаста механічна, а також 7-ступінчаста DSG.
Продаж новинки стартує в першій половині 2019 року, ціни обіцяють оголосити пізніше. Але якщо припустити, що Skoda захоче пропонувати свій хетчбек за більш привабливою порівняно з конкурентами ціною, можна спрогнозувати стартову вартість на рівні 18 000 євро.
-
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/12/skoda-scala-2019-1280-14.jpg?resize=670x498)
Довжина новинки сягає 4362 мм за колісної бази в 2649 мм. Це означає більш просторий салон, ніж в VW Golf.
-
дрянь какая...
-
версия для всех остальных
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2018/12/skoda-scala-2019-1280-0e.jpg?resize=670x498)
Українці все одно беруть версію для всіх з пофарбованими бамперами.
Великої відмінності від Рапіда чи Октавії у цієї Скали непомітно.
-
Для гольф-класса очень круто. Будет мегахитом. По сравнению с Rapid другой уровень
-
Як на мене, Шкода-це найдешевша з нормальних європейських авто. Якщо тобі приблизно однаково, Шкода чи Ауді возить твою жопу до роботи кожен день 10 км, то нащо платити більше?
-
Подождите со Шкодами!
Все старое бензино-дизельное VW отдал в восточную европу, а все усилия направили на новую универсальную платформу - Volkswagen Modular Electric Drive Matrix (MEB).
Volkswagen планирует выпуск электромобиля стоимостью менее 20 000 евро:
Сейчас Volkswagen делает все, чтобы быстро адаптироваться к новым правилам и перевести модельный ряд своих авто на электрические двигатели.
(https://itc.ua/wp-content/uploads/2018/09/Volkswagen-I.D.-serial-1-770x513.jpg)
-
дрянь какая...
Прадо лучше?
-
там он Рено вирішив Дачію дизайново відокремити від інших Рено
брутальним "а ля німецьким" стилем
-
Для гольф-класса очень круто. Будет мегахитом. По сравнению с Rapid другой уровень
слезка дизайн оптики иной
а так это с виду копия
Skoda Spaceback
(http://www.autoconsulting.com.ua/pictures/testdrives/Skoda_Rapid/Skoda_Spaceback_25.jpg)
(http://testdrive.autoua.net/media/cache/71/4c/714c0242b22c86c3b8d23dc222447b3e.jpg)
и явно более дешевая чем скала
и почему-то не хит и не мега ...
странно ?)
-
перші два мотори лайно ніби, якщо то ті самі, що в рапіда
-
Таже 5-я Октава,тока в профиль
Чуток торпеду,правда поменяли
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
(tu) [ua]
-
турбований трициліндровий TSI, а також 7-ступінчаста DSG.
Проверенное временем, надежное сочетание :lol:
18 000 євро.
:gigi: Видимо, у нее днище позолоченное. Выйдет дороже японцев и корейцев.
Подождите со Шкодами!
Це слушна порада! В США сейчас на 30 с чем-то локациях гниют дизельгейтовые машины. Думаю, скоро у нас появятся слегка б/у дизельные VW из США.
приблизно однаково, Шкода чи Ауді
:lol: Где-то тихо заплакал ВАГовский маркетолог.
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
Проблема в них з міжм іським сполученням. Краще, НМД, рено зойка
-
Что делать потом с автомобилем через 6-7 лет кто будет готовый выложить 6 тысяч долларов за новую батарею ? Лиф 1 поколения это как евробляха купил но ездить не могу или могу ездить но не далеко . Давайте подождем пару лет и посмотрим как владельцы Н.Лиф 1 поколения носятся с негодными батареями и как их глушат на СТО , меняя со старых батарей ячейки на те что умерли давно .
-
Хонда Тойота и еще американская авто фирма отказались от трехцилидровых моторов , кто ездил немного тот в курсе что малообьемнй мотор у него не большой ресурс пробега . Этот мотор капризный как к бензину так и маслу почему нельзя было поставить проверенный мотор с обычного фольксвагена проверенный лет 70 с небольшими переделками .
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..
Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.
Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт.
Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
:lol: Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.
-
Для гольф-класса очень круто. Будет мегахитом. По сравнению с Rapid другой уровень
слезка дизайн оптики иной
а так это с виду копия
Skoda Spaceback
(http://www.autoconsulting.com.ua/pictures/testdrives/Skoda_Rapid/Skoda_Spaceback_25.jpg)
(http://testdrive.autoua.net/media/cache/71/4c/714c0242b22c86c3b8d23dc222447b3e.jpg)
и явно более дешевая чем скала
и почему-то не хит и не мега ...
странно ?)
Она больше, чем этот
-
почему нельзя было поставить проверенный мотор
Потому что ломаться не будет и Вы не пойдете за новой машиной.
-
почему нельзя было поставить проверенный мотор
Потому что ломаться не будет и Вы не пойдете за новой машиной.
1,6 дизель и будет вам счастье лет на 10
-
Дешевле пока ездить на газу чем на электичке ,головняк с батареями и электроникой.Попроб уйте найти толкового мастера чтобы разобрался в электронике а попробуйте заехать на СТО там где их ремонтируют.
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
Каких 250 !!! 80 км зимой и максимум 120-130 летом, и это неушатанные, а 92-93% 24КВтч батареи. 30ки, соответственно, на четверть больше. До Житомира можно и не доехать - а канистрочки с собой ну никак не возьмешь и не принесешь. ЛИФ можно рекомендовать только тем, кто ездит по городу и много - минимум 60-100 км в день - только они успеют окупить его батарею за 5 лет эксплуатации. Те, кто ездит сотню в неделю - газ дороже электроенергии всего в 2 раза
-
1,6 дизель и будет вам счастье лет на 10
После дизельгейта, как-то стремно мне дизельный ВАГ покупать. Может там какой очередной defeat device притаился. Да и зачем оно надо когда есть японцы и корейцы?
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..
Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.
Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт.
Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
:lol: Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.
Беріть б/в..З Амерікі або у азіатів..
Деградація батареї їде перші два-три роки,потім зупиняється,як не дивно..Навіть,знаючи деякі хитрощі можна відновлювати емність..Щоденна експлуатація в режимі таксі таких авто дала масу інформації. Повірте..Ресурс просто небачений. Метал класний реально.
Бачив на власні очі з розбитим передком Лифа. Там був страховий випадок.Боковий удар в передній лонжерон..
На стапелі його тягнули кілька днів..Він,курво,повертався на місто..Прийшлось різати ,виставляти,та заварювати..Це не аби яка міць сталі.
Бачив я і заміну ячеек акумів..Все робиться..
4000 у.е за батарєйку і це на 8-10 років..Жодного газу-бензіну..Масло тільки в редуктор..Фільтра ,ремні - фтопку..Запчастин - валом,в тому числі кузовні і т.п.
Щодо інфраструктури заряду..Вже а кожної АЗС та біля супермаркетів - валом.А вдома від власної розетки..То ще раз кажу - таке авто реально на півжиття вистачить як мінімум..
-
Что делать потом с автомобилем через 6-7 лет кто будет готовый выложить 6 тысяч долларов за новую батарею ? Лиф 1 поколения это как евробляха купил но ездить не могу или могу ездить но не далеко . Давайте подождем пару лет и посмотрим как владельцы Н.Лиф 1 поколения носятся с негодными батареями и как их глушат на СТО , меняя со старых батарей ячейки на те что умерли давно .
Та все буде добре з тими ліфами й через 5 років. Батарейку за 3-4 тис можна легко зібрати на 24-30квт
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..
Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.
Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт.
Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
:lol: Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.
Беріть б/в..З Амерікі або у азіатів..
Деградація батареї їде перші два-три роки,потім зупиняється,як не дивно..Навіть,знаючи деякі хитрощі можна відновлювати емність..Щоденна експлуатація в режимі таксі таких авто дала масу інформації. Повірте..Ресурс просто небачений. Метал класний реально.
Бачив на власні очі з розбитим передком Лифа. Там був страховий випадок.Боковий удар в передній лонжерон..
На стапелі його тягнули кілька днів..Він,курво,повертався на місто..Прийшлось різати ,виставляти,та заварювати..Це не аби яка міць сталі.
Бачив я і заміну ячеек акумів..Все робиться..
4000 у.е за батарєйку і це на 8-10 років..Жодного газу-бензіну..Масло тільки в редуктор..Фільтра ,ремні - фтопку..Запчастин - валом,в тому числі кузовні і т.п.
Щодо інфраструктури заряду..Вже а кожної АЗС та біля супермаркетів - валом.А вдома від власної розетки..То ще раз кажу - таке авто реально на півжиття вистачить як мінімум..
ездить по городу не более
-
Подивлюсь через деякий час. Може, наступне авто буде вже електричним. А може й ні.
-
Беріть б/в..З Амерікі або у азіатів...
Боковий удар в передній лонжерон.. Прийшлось різати ,виставляти,та заварювати.
Зачем тратить деньги, которых достаточно на новую машину (пусть и гораздо проще), на затоталенный хлам?
Деградація батареї їде перші два-три роки,потім зупиняється,як не дивно..
Ні не зупиняється:
https://insideevs.com/nissan-issues-statement-on-leaf-30-kwh-battery-degradation/
Вже а кожної АЗС та біля супермаркетів
Поинтересуйтесь ценами на зарядку там.
А вдома від власної розетки.
220*16 = 3,5 кВт. Батарейка Лифа будет заряжаться 30/3,5 = 8,5 часов. И это при условии, что больше ничего не включено дома. Трехфазные розетки нужно тянуть за деньги.
-
Шкода - крепкая машина
-
дрянь какая...
Прадо лучше?
Прадо попсятина с 2004 года примерно.
Не берите ваговскую унылость. Берите Тойоту любую.
-
внешне - передок не соответствует задку...
-
Хорошая машина!
-
Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..
Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.
Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт.
Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
:lol: Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.
(tu)
-
да, евро версия интереснее кончно