Політичний ФОРУМ
Спорт/Авто/Техно => Тема розпочата: Uki_ від 15 вересня 2017 07:02:23
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
(https://images.craigslist.org/01616_3dDCE6HUm99_1200x900.jpg)
-
Отличная цена (tu)
-
Ну і заправку дома постав
-
Отличная цена (tu)
+1
-
Ну і заправку дома постав
Нашо. У мене в офісі бескоштовна заправка. Єдина причина чому я її хочу взяти - тому що мені щодня треба проїзджати десь 60 км щоб відвезти дочку в школу, забрати її звідти, доїхати на роботу.
-
если аккумуляторы в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городского варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонный счетчик с автоматической резеткой ( с таймером),экономоия очень существенная.
-
если аккумуляторы в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городского варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонный счетчик с автоматической резеткой ( с таймером),экономоия очень существенная.
Если что он живет в США)))
-
если аккумуляторы в норм состоянии,то реальные цифры будут : летом в єконом режиме 140-150 км ( не гонять,спокойно ехать, до 100 км/ч), зимой 100-110,опять если спокойно ехать. для городского варианта возить жопу отлично. и сразу ставьте двухзонный счетчик с автоматической резеткой ( с таймером),экономоия очень существенная.
зими у нас нема. Беру виключно шоб возити жопу щодня з пн галівуда в глендейл, потім в галівуд і назад в пн галівуд. Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
Ви живете у будинку чи у квартирі в багатоповерхівці ?
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
Ви живете у будинку чи у квартирі в багатоповерхівці ?
Власний будинок
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
Ви живете у будинку чи у квартирі в багатоповерхівці ?
Власний будинок
А, тоді звичайно можна брати. Дома обладнати зарядку ніяких проблем.
-
Ви живете у будинку чи у квартирі в багатоповерхівці ?
Власний будинок
А, тоді звичайно можна брати. Дома обладнати зарядку ніяких проблем.
Думаю заряджати з розетки звичайної вдома при потребі. Але повсякденно заряджатиму на роботі. Там на шару.
-
Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.
І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.
-
У мене в офісі бескоштовна заправка.
Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
Але повсякденно заряджатиму на роботі. Там на шару.
:facepalm:
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
-
а жужжалка там є?
-
Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.
І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.
SV. Батарея показує 11
-
У мене в офісі бескоштовна заправка.
Заряджати думаю не вдома, а в офісі.
Але повсякденно заряджатиму на роботі. Там на шару.
:facepalm:
Чим погано. Повна відсутність витрат на пальне
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмертвою батареєю.
-
Щоб перевірити точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключити компьютер подивитися спеціальною програмою (вона доступна всім).
Інші всі варіанти - майже не мають практичного сенсу
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмертвою батареєю.
Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
-
Щоб перевірити точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключити компьютер подивитися спеціальною програмою (вона доступна всім).
Інші всі варіанти - майже не мають практичного сенсу
Та яка різниця. Якщо поганий стан - то замінять по гарантії. Авто ще на гарантії.
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?
Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...
Мене це і здивувало. Аж сам захотів.
Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейкою.
З 16 року йдуть вже 32 кіловата
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмертвою батареєю.
Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
-
Щоб перевірити точний і реальний стан батареї, потрібно розрядити її до 15%, підключити компьютер подивитися спеціальною програмою (вона доступна всім).
Інші всі варіанти - майже не мають практичного сенсу
Та яка різниця. Якщо поганий стан - то замінять по гарантії. Авто ще на гарантії.
Заміняють тільки якщо ємність батареї впаде до 65% (пропаде 4 палки) під час дії гарантії.
Дехто спеціально вбиває батарею для заміни.
-
За таку ціну в Україні можна взяти тільки биту, або з напівмертвою батареєю.
Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.
Кругом обман? Американці теж дурять?
-
Рекомендують купувати ліфи тільки з "холодних" штатів
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?
Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...
Мене це і здивувало. Аж сам захотів.
Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейкою.
З 16 року йдуть вже 32 кіловата
подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.
-
Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.
Кругом обман? Американці теж дурять?
Звичайно дурять, ще й як :gigi:
-
Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.
Кругом обман? Американці теж дурять?
То де ви бачили нормального не битого ліфа в Україні за 10-12 тис?
Доставка-комісії-пдв - все дуже дорого і довго.
-
Рекомендують купувати ліфи тільки з "холодних" штатів
Після 2013 вони ставлять батареї, які нормально переносять гарячий клімат
-
Uki_ - у нас, якщо вірити чуткам, зазвичай продають відновлені Лііфи, які були побиті раніше. І як повезе. Де просто двері та бампер, а де перекидалася машина і руйнування посерйозніше бампера.
-
тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року.
Я би звичайну не продавав би нижче 9500 (не заїжджену), котра новою бензинова 13500.
А той "ліфт" дійсно часто спродують, бо можливо це вже відроблений для Европи матеріал, і щось новіше є.
Факти додам: написано що у нової до 200 км. пробігу. Фактично кажуть 160.
Зараз при Б/В акумуляторах (кажуть!!!): у зимку -20 градусів - всього 40-45км. А в загалом так - 110+ км..
До того ж зарядка. Тобто машинка істотоно для катання по місту. Верогідно.
Хоча і ціні,... і вибору за 10 к. можна трохи позаздрити.
Саме ці машинки давлять на ринок "у низ", бо їх спродували по 14к. баксів тепер вам 10к. )))
І на цьому фоні треба переосмислювати Б/В ринок для механічних паливних машинок.
-
не крашена ?
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
Ясно. То він з США.
І купується і їздитиме там за 10к.
-
тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?
Без власного гаража ніяк, в ліфа надто мала батарея.
Чекайте на електрички з більшою ємністю, тоді можна буде раз в тиждень заряджати на суперчарджерах.
Hyundai Ionic виглядає дуже цікаво в найближчі кілька років.
-
тож хочу..но высотка-стоянка, где его заряжать?
Без власного гаража ніяк, в ліфа надто мала батарея.
Чекайте на електрички з більшою ємністю, тоді можна буде раз в тиждень заряджати на суперчарджерах.
Hyundai Ionic виглядає дуже цікаво в найближчі кілька років.
отож, я правда слышал тему что уже есть конторы которые готовы устанавливать станции во дворах..думаю когда эта тема станет реально массовой, это тоже будет массовый процесс - типа скинулись/поставили
-
Шо справді в Україні 10-12 тис - 2014? Який пробіг? Може то селвейджд?
Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...
Мене це і здивувало. Аж сам захотів.
Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейкою.
З 16 року йдуть вже 32 кіловата
подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.
Можна перекласти, що це таке?
-
Рекомендують купувати ліфи тільки з "холодних" штатів
Після 2013 вони ставлять батареї, які нормально переносять гарячий клімат
До жопи (с)
Літієві батареї є літієві. Нічого нового в них не видумали і не видумають
Достатньо один (один) раз перегріти - і все
-
Да. За 13-14 ще і носом крутити можна...
Мене це і здивувало. Аж сам захотів.
Доречі, на Ваших аукціонах (в інтернеті) ціни у Вас 5-8 тисяч знайти можна. Типу не биті. Чи обманюють у Вас?. Це моделі з 24 кіловат батарейкою.
З 16 року йдуть вже 32 кіловата
подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.
Можна перекласти, що це таке?
Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.
-
подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.
Можна перекласти, що це таке?
Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.
Тю... а на вид як нова :gigi:
Тобто, все що на аукціоні - все хуйове і бите, топлене?
-
подивився на аукціони - там всі селвейджд. Ця має чисту тайтл.
Можна перекласти, що це таке?
Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.
а... селвейдж - то salvage
- врятоване від чогось майно
- підняте затонуле судно
- відновлені пошкоджені трофеї
-
жорсткувата, як намене.
моя наступна машина буде електро, то зрозуміло, але почекаю рік-два (ну, три, максимум) і куплю вже нову і нетабуретівку...
-
Можна перекласти, що це таке?
Пошкоджена так, що страхова відмовляється її ремонтувати, вигідніше продати на аукціоні.
Тю... а на вид як нова :gigi:
Тобто, все що на аукціоні - все хуйове і бите, топлене?
Та ні, є і нормальні варіанти, але це як повезе.
За 10 тис SV 14 року в нормальному стані на українських бляхах я б брав. Навіть дві :gigi:
-
жорсткувата, як намене.
моя наступна машина буде електро, то зрозуміло, але почекаю рік-два (ну, три, максимум) і куплю вже нову і нетабуретівку...
Там підвіска від Juke, просто колеса по замовчуванню якісь деревяно-пластмасові (для економічності їзди). З нормальними шинами ліф м'якший більшості легковиків.
-
а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджається. не знаю, може я щось неправильно зрозуміла.
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.
-
а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджається. не знаю, може я щось неправильно зрозуміла.
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.
Це гібрид, ні риба ні м'ясо.
А електромобілі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше. Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
-
У нас треба мати власний будинок. Заряджати. Дуже мало місць...особливо,коли кудись поїдеш...
-
а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджається. не знаю, може я щось неправильно зрозуміла.
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.
Це гібрид, ні риба ні м'ясо.
А електромобілі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше. Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумають сонячну панель на дах автівки ставити.
-
яка зарядка ?
Старий Ліф однофазний. в США бере 110 Вольт.
Цілу ніч можна заряджати від домашньої розетки...
-
а що це за прикол. родич буде брати РАВ4, який і елктро і бензин. швидше 60км/год починає бензин споживати і в процесі їзди акум. сам заряджається. не знаю, може я щось неправильно зрозуміла.
якщо це так, то по місту їздити - супер, такі розклади.
Це гібрид, ні риба ні м'ясо.
А електромобілі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше. Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумають сонячну панель на дах автівки ставити.
У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:
А щодо доступності - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромобілі.
-
На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.
Кругом обман? Американці теж дурять?
То де ви бачили нормального не битого ліфа в Україні за 10-12 тис?
Доставка-комісії-пдв - все дуже дорого і довго.
в Україні аналогічний небитий Ліф - 15 000
-
Це гібрид, ні риба ні м'ясо.
А електромобілі беруть не для економії на бензині, а просто тому, що їздити на них значно приємніше. Їдеш і відчуваєш, що це - майбутнє.
клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумають сонячну панель на дах автівки ставити.
У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:
А щодо доступності - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромобілі.
Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.
-
ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшиться вибір, знизяться ціни, поміжчасом планую взяти собі економічний дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші
-
ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшиться вибір, знизяться ціни, поміжчасом планую взяти собі економічний дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші
вже продаються.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.
-
ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшиться вибір, знизяться ціни, поміжчасом планую взяти собі економічний дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші
вже продаються.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.
там такий дизайн, що краще на жигулях їздити :laugh: машина крім функціональності також має подобатись, та і ціна ще неадекватно висока як на електрокар
-
там такий дизайн, що краще на жигулях їздити
дизайн имеет значение для предметов из класса роскоши.
-
там такий дизайн, що краще на жигулях їздити
дизайн имеет значение для предметов из класса роскоши.
:facepalm:
якщо є дві речі схожі за функціоналом але різні за дизайном, то це не означає, що вибір буде на корись речі яка коштує більше
-
якщо є дві речі схожі за функціоналом але різні за дизайном
я скорее возьму ту фирму которая уже есть у меня в доме.
-
клас. почекаю поки це не стане масовим явищем. може ще придумають сонячну панель на дах автівки ставити.
У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:
А щодо доступності - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромобілі.
Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.
Скільки років той проєкт у раді?
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
-
Та не знаю. На вид не бита...і на батарею ще і гарантію дають типу. Та і перевірити стан батареї - не велика проблема
На вид вам нормально зліплять. По секрету скажу, що більшість привезених ліфів зі штатів - або биті, або топлені, або з ніякою батареєю ( бо стояла рік без зарядки в салоні).
За таку ціну точно нормального ліфа 14 року не буде.
Я цікавився питанням. І роздивлявся аукціони і ціни.
І на вид не биті. По "карфаксу" також не биті.
Кругом обман? Американці теж дурять?
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
Это новый Лиф? (tu)
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
Это новый Лиф? (tu)
да
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/04/2018-Nissan-Leaf-Carscoops-2.jpg)
-
ще почекаю років 5 перед переходом на електро, зявляться кращі батареї, збільшиться вибір, знизяться ціни, поміжчасом планую взяти собі економічний дизель, за цей час він цілком відкатає свої гроші
вже продаються.
запас 400 км.
заряд за 1 год 40 хвилин.
Рено ЗОЕ і Кангу, новий Ліф.
там такий дизайн, що краще на жигулях їздити :laugh: машина крім функціональності також має подобатись, та і ціна ще неадекватно висока як на електрокар
купи Ладу :)
(http://i.piccy.info/i9/ace117adbfd5f7c0230df1a6c2caba9f/1505468615/92044/970181/foto_1_1_1_800.jpg) (http://piccy.info/view3/11576316/ea0cbff189b4e56476c6ab7e3cce6a8e/orig/)(http://i.piccy.info/a3/2017-09-15-09-43/i9-11576316/800x506-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2017-09-15-09-43/i9-11576316/800x506-r)
http://itc.ua/articles/pervyiy-renault-zoe-v-ukraine-32-tyis-i-okupaemost-cherez/
-
10 тисяч?
Як їх в Україні умудряються продавати ща 10-12 тисяч такого року, привезені з США?
битые
на аукционе берут за 5-7 тысяч
-
У мене є сонячна панель на даху, тільки вона практично нічого не дає (та і не може, бо розміри надто малі) :gigi:
А щодо доступності - то це до Омеляна і депутатів, які ніяк не хочуть відмінити ПДВ, акциз і пенсійний на електромобілі.
Омелян за !
Проект закону вже у зРаді пробують пропхати.
Скільки років той проєкт у раді?
півроку.
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км (tu)
-
Батарея 90 кВт. Ціна 100 тисяч баксів. Двухкомнатная квартіра :eyes:
(https://hips.hearstapps.com/amv-prod-cad-assets.s3.amazonaws.com/images/17q1/674165/the-2018-jaguar-i-pace-ev-is-a-car-worth-waiting-for-feature-car-and-driver-photo-677157-s-original.jpg?crop=1xw:1xh;center,center&resize=900:*)
(https://hips.hearstapps.com/amv-prod-cad-assets.s3.amazonaws.com/images/media/51/jaguar-i-pace-concept-inline-photo-677688-s-original.jpg?crop=1xw:1xh;center,center&resize=800:*)
-
Ну и там же еще где-то электо Гольф на подходе или уже стартонул
(http://image-auto.ru/uploads/posts/2016-06/1465437868_electrogolf.jpg)
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км (tu)
Класний, тільки про 400 км забудьте.
В реальних умовах всі заявлені цифри пробігу для будь-якого електрокара (тесли також стосується) потрібно ділити на 1.5
-
Є ще Hyundai Ioniq, дуже приємна в їзді машина (tu)
(http://i.infocar.ua/i/2/4776/66925/1920x.jpg)
-
Батарея 90 кВт. Ціна 100 тисяч баксів. Двухкомнатная квартіра :eyes:
(https://hips.hearstapps.com/amv-prod-cad-assets.s3.amazonaws.com/images/17q1/674165/the-2018-jaguar-i-pace-ev-is-a-car-worth-waiting-for-feature-car-and-driver-photo-677157-s-original.jpg?crop=1xw:1xh;center,center&resize=900:*)
(https://hips.hearstapps.com/amv-prod-cad-assets.s3.amazonaws.com/images/media/51/jaguar-i-pace-concept-inline-photo-677688-s-original.jpg?crop=1xw:1xh;center,center&resize=800:*)
це ж ягуар..
-
Ну і тесла модел 3 (від 35 тис $ для буржуїв)
(https://electrek.files.wordpress.com/2016/06/tesla-model-3-silver-prototype-promo-shot-headlands.jpg?quality=82&strip=all&w=1600)
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км (tu)
дрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
-
Є ще Hyundai Ioniq, дуже приємна в їзді машина (tu)
(http://i.infocar.ua/i/2/4776/66925/1920x.jpg)
;o
электродвигатель 120 л.с. Редуктор 2WD Comfort 900.300 ₴ ~ 34.574 $
электродвигатель 120 л.с. Редуктор 2WD Premium 958.300 ₴ ~ 36.801 $
электродвигатель 120 л.с. Редуктор 2WD TОР 1.035.800 ₴ ~ 39.777 $
-
яка зарядка ?
Старий Ліф однофазний. в США бере 110 Вольт.
Цілу ніч можна заряджати від домашньої розетки...
Там є левел 1 та левел 2
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км (tu)
дрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
Це в ідеальних сферичних умовах у вакуумі :gigi:
А я кажу про досвід водіння різних електрокарів у реальних умовах. З нерівними дорогами, підйомами, кондиціонером-музикою і світлофорами.
-
я до чого веду, моделі зявляються, якість батарей покращується, ціна на масові моделі знизиться, якраз через років 5 буде самий оптимальний час переходити на електро
-
Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.
І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.
SV. Батарея показує 11
А сколько стоит новая батарея для него?
-
Ну і тесла модел 3 (від 35 тис $ для буржуїв)
(https://electrek.files.wordpress.com/2016/06/tesla-model-3-silver-prototype-promo-shot-headlands.jpg?quality=82&strip=all&w=1600)
Как буржуя вижу
Я так ненавижу! ©
:X
-
Отут немного по электромобилям. (http://elektromobil.in.ua/%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/)
(http://elektromobil.in.ua/wp-content/uploads/2015/12/nissan-env200_1.jpg)
-
Лиф 2018 вообще агрессивным стал, овощные дизайны электрокаров фсе
(https://cdn2.autocentre.ua/wp-content/uploads/2017/09/2018-nissan-leaf4.jpg)
класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км (tu)
дрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.
-
Отут немного по электромобилям. (http://elektromobil.in.ua/%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/)
(http://elektromobil.in.ua/wp-content/uploads/2015/12/nissan-env200_1.jpg)
це "старі" моделі.
по батареях і двигунах.
-
класний.
і він буде мати електрику від ЗОЕ : 44 кВт батарею і швидку зарядку за 1 год 40 хвилин на 400 км (tu)
дрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.
300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 років :)
-
А воно з толкача заводиться?
-
дрібний текст на сайті рено
*Homologated range according to NEDC test cycle, for comparison purposes, 250 miles, real world range will very according to various factors including driving conditions, driving style, temperature and topography but is likely to be between 124 miles (winter conditions) and 186 miles in temperate conditions for the R90 motor. For Q90 Quick Charge it is 230 miles NEDC, 174 miles in summer and 112 miles in winter.
милі в км думаю сам переведеш, і це дані на нову батарею
шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.
300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 років :)
максимум заявлений для нової ЗОЕ 400 км.
чим ?
дизельна машина 20 тищ евро і електрокар 20 тищ Євро.
чим вигідніше купувати солярку і міняти масло фільтра-ременіГРМ з роликами і все решту ???
-
А воно з толкача заводиться?
нєа.
тре евакуатор :D
-
А воно з толкача заводиться?
нєа.
тре евакуатор :D
Пічалька
-
А воно з толкача заводиться?
нєа.
тре евакуатор :D
Пічалька
я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки :D
-
Отут немного по электромобилям. (http://elektromobil.in.ua/%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/)
(http://elektromobil.in.ua/wp-content/uploads/2015/12/nissan-env200_1.jpg)
Цитата с этого сайта - "Стоимость проезда около 5 грн/100 км. "
Сразу нахер...
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
(https://images.craigslist.org/01616_3dDCE6HUm99_1200x900.jpg)
В кредит?
Виглядає гарно.
-
нєа.
тре евакуатор :D
Пічалька
я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки :D
Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.
-
Пічалька
я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки :D
Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.
О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?
-
я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки :D
Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.
О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?
...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...
-
Ще можна на буксирі - батарейка від рекуперації зарядиться.
О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?
...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...
Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо, то звідки електрика?
До речі, така сама фігня із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.
-
О, тут цікаво. Припустимо, ти видерся на гору і там здох в ноль - навіть не пікає ніц. Якщо спускатись донизу, батарея зарядиться?
...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...
Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо, то звідки електрика?
До речі, така сама фігня із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.
Там немає обмотки збудження. Двигун на постійних неодимових магнітах.
Плюс є звичайний свинцевий 12 вольтовий акум для роботи електромережі і комп'ютера.
От якщо сяде 12 вольтовий акум, тоді все, приїхали.
-
...Так, зарядиться...
Знайомий купував Ліфа в Одесі-
120 км проїхав сам, потім км 70 на "шнурку" зарядився і до Умані + 45км ще доїхав вже сам...
Від Одеси до Умані здається 280 км...
Ну тут питання трохи про інше - батарея в нуль. На обмотку ззбудження двигуна потрібно подати напругу, аби він працював в режимі генератора. А як в батареі сухо, то звідки електрика?
До речі, така сама фігня із двс з повністю здохлим (важкий випадок) акумом - скільки його не тягни, генератор не працюватиме. Правда там теж є своі нюанси - з"єднання йде напряму, а не через електронну комутацію. І навіть за малоі залишковоі напруги на акб, якщо довго тягати, авто таки заведеться.
Там немає обмотки збудження. Двигун на постійних неодимових магнітах.
Плюс є звичайний свинцевий 12 вольтовий акум для роботи електромережі і комп'ютера.
Тоді питання зняте
-
шо ти сказати то хотів ?
шо з кондюком проїде 300 км а не 400 ?
молодець.
читай далі.
а революція настала вже.
до цього часу 500 км їхала тіьки Тесла за 100 штук баксів.
а тепер от і Рено з Ніссаном на 400 км замахнулися. і за все про все 20 тищ Євро. чи 25 нема різниці.
300 км це макс для заявленої моделі, 400-500 і щоб не збільшувати ціну досягнуть тільки за кілька років, я не кажу що це погано, але наразі економічно дизель є вигіднішим, різниця буде швидко вирівнюватись, тому і даю прогноз в 5 років :)
максимум заявлений для нової ЗОЕ 400 км.
чим ?
дизельна машина 20 тищ евро і електрокар 20 тищ Євро.
чим вигідніше купувати солярку і міняти масло фільтра-ременіГРМ з роликами і все решту ???
я згідний, що в ідеалі потрібно порівнювати рівні речі, але з життя то є трохи інше, я допустим не хочу купувати нову машину, а із вживаних електро за однаковими характеристиами до дизеля 2-3 річних електрокарів просто ще немає, або якщо є то ціна в порівнянні до дизеля є надто високою, ось і вся математика, а якщо ще зважити на ті переваги які ще є в двз, то вибір поки ще не на користь електро.
-
нєа.
тре евакуатор :D
Пічалька
я зара майже щоденно катаю на електрокарі. "службовий".
коли "батарейка" на панелі засвічується червоним - адреналін зашкалює чи доїдеш до розетки :D
Мда, ачьково так іздити
-
Глянь скільки поділок показує батарея. Якщо 12 - то чудово, бери.
І ще, яка комплектація? Як на мене, середня SV - найкращий варіант. S запростий, а в SL зі шкірою будеш пітніти.
І головне - не залишай машину на спеці. Спека деградує батарею.
SV. Батарея показує 11
А сколько стоит новая батарея для него?
5-6 тис вроді
-
Потестдрайвив Ніссан Ліф. 2014 року. Суперчиста, вигляда та пахне як нова. Бігає краще за бензинові. 30 тис км на ній. Пропонують за 10 тис дол. Мабуть буду брати
(https://images.craigslist.org/01616_3dDCE6HUm99_1200x900.jpg)
В кредит?
Виглядає гарно.
Танунах в кредит. За кеш звичайно
-
SV. Батарея показує 11
А сколько стоит новая батарея для него?
5-6 тис вроді
Постепенно готовь деньги для смены,когда увидишь,что нужный километрах уже не тянет.. У меня на фотике новая батарея фурычила целый день,а теперь пару часов при той же интенсивности фотосъёмки.Уже и дубль постепенно сдыхает,надо покупать третью..
-
А сколько стоит новая батарея для него?
5-6 тис вроді
Постепенно готовь деньги для смены,когда увидишь,что нужный километрах уже не тянет.. У меня на фотике новая батарея фурычила целый день,а теперь пару часов при той же интенсивности фотосъёмки.Уже и дубль постепенно сдыхает,надо покупать третью..
ну наскладіруються за рахунок відсутності витрат на сервіс та на пальне
-
Зараз і "Фольксваген" і "Мерседес" почали освітлювати свої плани щодо електромобілів. Що цікаво, "Фольксваген" розумно ще й натякнув про купівлю аккумуляторів (не у всіх є свої заводи по виробництву аккумуляторів). почалиактивніше розвивати сферу електрокарів.
-
ІМХО, поки що електрокари дорогуваті для реалій України, та не зовсім розвинена інфраструктура сервісу (ремонт, ТО, зарядні станції). Але потихеньку йдеться у вірному напрямці. Це як з компьютерами. Спочатку один на все село, а потім у кожній хаті, і не по одному.
Не так давно Теслу бачив тільки на фото. Вже їздять вживу. Ніссаном Лііфом вже нікого не здивуєшь. Точно бачив одного Шевролє Болт, досить жваво їздить. Раз вийшли нові Лііфи на ринок, значить скоро будуть і в Україні.
Можливо вистрілить якийсь недорогий "китаєць", електроДжіллі або ГрейтВолл. Якщо в Китаї на законодавчому рівні приймуть закон про перехід усіх автомобілів на електрику, то точно будуть з'являтися у продажу нові моделі електромобілів з Китаю.
-
Я не розумію нащо купувати електромобіль в америці. В НЙ кВт год коштує 20 центів. Сумніваюся що в Каліфорнії дешевше. Тож у порівнянні з бензином економія мінімальна.
-
Я не розумію нащо купувати електромобіль в америці. В нас кВт год коштує 20 центів. Сумніваюся що в Каліфорнії дешевше. Тож у порівнянні з бензином економія мінімальна.
у нас 14 центів. Але в офісній парковці зарядка бескоштовна.
-
там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.
-
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
(https://images.craigslist.org/00f0f_dYawuPCqSA6_600x450.jpg)
-
там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.
Втрати 50% при зарядці?
"kWt/h" - WTF??
Ви взагалі в темі?
-
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
(https://images.craigslist.org/00f0f_dYawuPCqSA6_600x450.jpg)
тільки швидка зарядка цікава.
бери і не думай.
кайф (tu)
-
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
(https://images.craigslist.org/00f0f_dYawuPCqSA6_600x450.jpg)
тільки швидка зарядка цікава.
бери і не думай.
кайф (tu)
Це в оранж каунті, година від мене. Прислав мені карфакс репорт - все чисто вроді. Завтра поїду дивитись з жінкою та готівкою. Якщо жінка не заартачиться то куплю. Ну його нах по 50 км в день на бензині відматувати.
-
там батарея 24kWt/h, най буде втрати при зарядці 50% тоді 48kWt/h.
Якщо рахувати електрику по 20 центів, то це десь буде 10 доларів вартість зарядки. Кажуть що проїде 160км чи що? тобто 6.25 долара на 100км. Це при найгірших розкладах. Бенза як вийде? В Торонто зараз літра по 1,3 через Ірму, ну може впаде до $1. Всеодно електрика трохи дешевше виходить. Плюс згадувані тут переваги, що не треба масло міняти і тд.
Втрати 50% при зарядці?
"kWt/h" - WTF??
Ви взагалі в темі?
Згоден, проїхав. Робота це потужність на час помножити, а не поділити. Писав відключивши фізику. Суто з економічного погляду, там взагалі можна було написати умовних одиниць. Воно не має значення, бо я потім ту одиницю не використовував, тільки число.
-
Оце під офісом надибав сьогодні 7.2 кіловатну зарядку. Але вони беруть по 3 долара в годину. Трохи дорого. Пише що з витрачених 7.2 реально зарядиться 6-6.5. Всеодно трохи дешевше бензину виходить.
-
Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700
-
Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700
ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил
-
Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700
ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил
там 10 палок
-
Купив. Ту шо за 7200. Сторгував до 7000 тис. плюс податки та реєстрація 700
ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил
там 10 палок
треба було глибше торгуватись
з іншої сторони 3000 ти вже відклав на батарею :gigi:
-
Я теж збирався рік тому купувати в Києві 13-14 рік, виходило до 13тис взяти з пробігом до 20 тіс.
Перечитав купу форумів, а потім вони тут підстрибнули в ціні на 1,5-2тис, цим почали займатись всі кому не лінь..
Але найголовніше питання було у тому, що через 5-6 років, коли прийде час купувати нову батарею, то цих старих батарей (старого форм-фактору) вже не буде у вільному продажу, тим більше тут, в Києві. Вже 16-й рік не сумісний с 15-м, треба ще й мозги прошивати. Нові 17-18 на Франкфурті були представлені, так там взагалі фізично не сумісні батареї по розмірам зі старими 16 и глибше років. І так далі.. Просто так співпало, шо власникам Ліфів з 12 року постійно "везло" і вони могли переставляти нові батареї у свої авто, але ж - шара кінчилась. Люди, що купують тут в Україні, просто не замислюються над цими питаннями :(
-
ну вот 7 это уже реальная цена (потому в Украине они и получаются 11-12 за 2013 год)
надеюсь 12 палок батареи проверил
там 10 палок
треба було глибше торгуватись
з іншої сторони 3000 ти вже відклав на батарею :gigi:
Пробував глибше торгуватись, не вийшло. Але так. 3000 це половина батареї. А ці 10 палок мені ще їздити і їздити
-
Я теж збирався рік тому купувати в Києві 13-14 рік, виходило до 13тис взяти з пробігом до 20 тіс.
Перечитав купу форумів, а потім вони тут підстрибнули в ціні на 1,5-2тис, цим почали займатись всі кому не лінь..
Але найголовніше питання було у тому, що через 5-6 років, коли прийде час купувати нову батарею, то цих старих батарей (старого форм-фактору) вже не буде у вільному продажу, тим більше тут, в Києві. Вже 16-й рік не сумісний с 15-м, треба ще й мозги прошивати. Нові 17-18 на Франкфурті були представлені, так там взагалі фізично не сумісні батареї по розмірам зі старими 16 и глибше років. І так далі.. Просто так співпало, шо власникам Ліфів з 12 року постійно "везло" і вони могли переставляти нові батареї у свої авто, але ж - шара кінчилась. Люди, що купують тут в Україні, просто не замислюються над цими питаннями :(
Та вони продовжуватимуть робити ці батареї ще довго
-
За ніч зарядилась від звичайної розетки
-
Поки що подобається. В принципі в місті більше нічого і не треба. На поїздки далеко можна рентувати.
-
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
(https://images.craigslist.org/00f0f_dYawuPCqSA6_600x450.jpg)
не селвейдж тайтл? :laugh:
-
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
(https://images.craigslist.org/00f0f_dYawuPCqSA6_600x450.jpg)
не селвейдж тайтл? :laugh:
Ні, чиста. Була в лізі, а потім пішла з аукціона
-
Ото поперло. Знайшов трохи старіший варіант, але з портом для швидкої зарядки 2013 50 тис км пробігу, за 7200. Теж вроді чисті папери. Завтра поїду подивлюсь.....
(https://images.craigslist.org/00f0f_dYawuPCqSA6_600x450.jpg)
не селвейдж тайтл? :laugh:
Ні, чиста. Була в лізі, а потім пішла з аукціона
моя жінка колись давно купувала на копарті машини в америці і продавала їх в польщі
шо там тільки не йшло)))) від селвейдж по вотерфлуд
-
не селвейдж тайтл? :laugh:
Ні, чиста. Була в лізі, а потім пішла з аукціона
моя жінка колись давно купувала на копарті машини в америці і продавала їх в польщі
шо там тільки не йшло)))) від селвейдж по вотерфлуд
Тошо в штатах такі лише в утіль. Якщо є інші ринки, які готові відремонтувати та вдихнути друге життя - то чо б і ні....
-
Ні, чиста. Була в лізі, а потім пішла з аукціона
моя жінка колись давно купувала на копарті машини в америці і продавала їх в польщі
шо там тільки не йшло)))) від селвейдж по вотерфлуд
Тошо в штатах такі лише в утіль. Якщо є інші ринки, які готові відремонтувати та вдихнути друге життя - то чо б і ні....
колись памятаю купила лінкольна таункара за 175$ в прекрасному стані з пошкодженим тормозним проводом...
-
Балашов колись про теслу казав - "космічний корабель". А це так космічний мінікорабель. Водити одне задоволення. Сьогодні сину дав трохи попрактикуватись на ній.
-
Дуже цікаво. Uki - а як відчуття? Мотор не гучний? Обесшумка? Що потрібно заливати окрім омивача в бачок для вітрового скла?
-
Дуже цікаво. Uki - а як відчуття? Мотор не гучний? Обесшумка? Що потрібно заливати окрім омивача в бачок для вітрового скла?
Їзде абсолютно бесшумно, трохи ледве ледве чути легенький свист тіпа як у літака, але дуже тихий. Коли здаєш назад, то пікає як великі вантажівки, тихіше звичайно....
З рідин там побачив антифріз для охолодження, рідина для гідравліки, ну для гальмів звичайно
-
Вчора видали мені в офісі картку Blink для бескоштовної заправки електрокару. Сьогодні перший день нового комюту. Приїхав в офіс, зарядив :beach:. Про заправки можна забути
-
Супер (tu)
-
Так ти з аукціону таки купив? З якого?
Копарт "битками" торгує... А на інших?
Так і українці купують на аукціонах - одна біда - вимушені вірити тому, що написано. Карфакси там всякі.
Карфакс гарантія того, що історія така, як там написано?
-
Так ти з аукціону таки купив? З якого?
Копарт "битками" торгує... А на інших?
Так і українці купують на аукціонах - одна біда - вимушені вірити тому, що написано. Карфакси там всякі.
Карфакс гарантія того, що історія така, як там написано?
Ні, я шоб не возитись з цим, у ділера купив, а ділер з аукціону взяв. Карфакс має достовірні дані. Ще ніколи не чув щоб карфакс надурив.
-
Так ти з аукціону таки купив? З якого?
Копарт "битками" торгує... А на інших?
Так і українці купують на аукціонах - одна біда - вимушені вірити тому, що написано. Карфакси там всякі.
Карфакс гарантія того, що історія така, як там написано?
Ні, я шоб не возитись з цим, у ділера купив, а ділер з аукціону взяв. Карфакс має достовірні дані. Ще ніколи не чув щоб карфакс надурив.
Якщо карфакс не дурить, то не бачу перешкод купувати онлайн .
За 13-й рік дилер заробив на тобі мінімум 3-к$
-
Дуже цікаво. Uki - а як відчуття? Мотор не гучний? Обесшумка? Що потрібно заливати окрім омивача в бачок для вітрового скла?
Їзде абсолютно бесшумно, трохи ледве ледве чути легенький свист тіпа як у літака, але дуже тихий. Коли здаєш назад, то пікає як великі вантажівки, тихіше звичайно....
З рідин там побачив антифріз для охолодження, рідина для гідравліки, ну для гальмів звичайно
Цей свист з динаміка (VSP, щоб пішоходи розбігались) і можна самому запросто виключити, тоді стає абсолютно безшумною.
Але не знаю, чи це легально робити в штатах.
-
Так ти з аукціону таки купив? З якого?
Копарт "битками" торгує... А на інших?
Так і українці купують на аукціонах - одна біда - вимушені вірити тому, що написано. Карфакси там всякі.
Карфакс гарантія того, що історія така, як там написано?
Ні, я шоб не возитись з цим, у ділера купив, а ділер з аукціону взяв. Карфакс має достовірні дані. Ще ніколи не чув щоб карфакс надурив.
Якщо карфакс не дурить, то не бачу перешкод купувати онлайн .
За 13-й рік дилер заробив на тобі мінімум 3-к$
Я за 7 штук купив. Не думаю шо ділер на аукціоні взяв її за 4. Але якщо так - то я за нього щасливий...
-
Плять, тепер зовсім не хочеться сідати на бензинові авто. Мабуть треба продавати їх нах...
-
Не був півроку в Амстердамі.
Зміни просто разючі. Кількість електричних машин збільшилася в рази.
Плюс купа таксі на Теслі S, ось таких.
(https://farm5.staticflickr.com/4501/37688268861_8be0655d02_c.jpg)
-
Підскажіть де можна взяти автомобіль на декілька днів на прокат, як то кажуть на собі все випробувати) Хтось брав в компанії VIP CAR - https://vip-cars.kiev.ua/ ???
-
Плять, тепер зовсім не хочеться сідати на бензинові авто. Мабуть треба продавати їх нах...
купи muscle car і ти одразу зміниш свою думку нах мені ті єблі з батареєю - сів і поїхав.
-
Як проходить єксплотація електро автомобіля?
Є нюанси? реально на скільки вистачає заряду?
-
Плять, тепер зовсім не хочеться сідати на бензинові авто. Мабуть треба продавати їх нах...
купи muscle car і ти одразу зміниш свою думку нах мені ті єблі з батареєю - сів і поїхав.
Взято виключно для щоденної рутини, тому не просто ніякої єблі з батареєю, а навіть вдома не доводиться заряжати.
-
Як проходить єксплотація електро автомобіля?
Є нюанси? реально на скільки вистачає заряду?
просто шикарно. Вже півтори тищі миль на ній від'їздив. Дуже подобається. Особливо враховуючи те що ціни на бензин у нас підскочили на третину десь. Не знаю на скільки всього моїх 10 палок вистача, але після щоденних 40 миль залишається десь 32-35%