Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Електричний комерційний літачок :crazy_pil:

Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:








Останнє редагування: 28 серпня 2018 21:59:10 від pelfor
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Ідея витає у повітрі. Десятки конструкцій.
Але, як і з авто, все впирається у акумулятори. Нема проривних технологій. Тому - це все іграшки. Але корисні у тому сенсі, що база буде готова.
   
Ідея витає у повітрі. Десятки конструкцій.
Але, як і з авто, все впирається у акумулятори. Нема проривних технологій. Тому - це все іграшки. Але корисні у тому сенсі, що база буде готова.
Все впирається в патенти. Якби були уніфіковані акумулятори (заїхав, змінив, поїхав далі) проблем не було б навіть з сучасними технологіями.
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Все впирається в патенти. Якби були уніфіковані акумулятори (заїхав, змінив, поїхав далі) проблем не було б навіть з сучасними технологіями.

А якщо новий має меньший ресурс?
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Якби були
Ключові слова. Якби були акуми, яких вистачало б на 1000 км пробігу і які заряджались би за годину-дві, а важили б як ДВЗ тієї ж потужності, що і електрична установка з батареєю, чи такі, яких би вистачало на політ тривалістю кілька годин, при наявності ще пасажирів і вантажу, а не одного пілота, то так.
Насправді ж, сучасні технології нездатні на це. Тому - іграшки.
Заміна - класна штука. Тільки батарей, навіть уніфікованих потрібно мінімум в три-чотири рази більше, як електромобілів чи електролітаків - бо за годину-дві заряд батареї виїздив/вилітав, а інша батарея за цей час ще не зарядиться повністю. В пожвавлених місцях так взагалі буде треш із заміною...
Це минаючи суто власницькі інтереси - моя батарея нова, а на "заправці" мені всунуть п"ятирічну напівдохлу. Я б був би проти. Хіба, батареї не повинні належати власнику авто/літального апарата, а братися в аренду за невелику суму на тих же "заправках".
Мав надію на графен, але щось воно заглохло...
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Все впирається в патенти. Якби були уніфіковані акумулятори (заїхав, змінив, поїхав далі) проблем не було б навіть з сучасними технологіями.

Або сменил электролит в аккуме или какую жидкость. Одну слил, другую залил. И усе.
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Або сменил электролит в аккуме или какую жидкость. Одну слил, другую залил. И усе.

QUANT 48VOLT

   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

QUANT 48VOLT
Но главное, что Quant 48Volt оказался экономичнее предшественника: двух баков с электролитом общей емкостью 500 литров должно хватить на 1000 км пробега вместо прежних 800.
Нє, ну а шо? 25 каністр по 20 літрів - дрібниця. При наявності "чудодійних іонізованих (!!!) рідин".
А зробити авто не  на 700-1000 кінських сил, а скажімо на 100 - віра не дозволяє? Це ж на тих 500 літрах можна було б проїхати 10000 км. Або на 50 літрах (що вже не поза межами здорового глузду) - 1000 км.
І вже пройшли роки, та ніхто не ставить на потік цю чудо-технологію. Висновок - десь чути запах розводу....
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Ідея витає у повітрі. Десятки конструкцій.
Але, як і з авто, все впирається у акумулятори.
Нафтові компанії гальмують прогрес у цьому напрямку.
   
Re: Електричний комерційний літачок  :crazy_pil:

Так вже є електролітак. І не на аккумах, а на сонячній батареї.
Навіть навколо світу пролетів
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія