Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 09:40:27 IP/Host: ---.red-acceso.airtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...всего-то и нужно экологический налог в цене топлива.
думаю 300% бы хватило для начала, чтобы на уровень 4 евро литр 95 выйти и 3 евро дизель.
а потом понемногу снижать и смотреть экологические показатели.Екологічні зони потрібні і сертифікати для транспорту. За містом проблем з забрудненням майже нема, для чого там платити цей податок? Скільки буде вартувати сільгосппродукція якщо на солярку для тракторів його ввести? А за зібрані з податку кошти будуть очисні установки для повітря ставити чи що?
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 09:44:33 IP/Host: ---.dnepro.net
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:08:40 IP/Host: ---.lvv.volia.net
|
Не мудрено. Украина - единственная страна в Европе, где нет техосмотра.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:11:56 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Не мудрено. Украина - единственная страна в Европе, где нет техосмотра..
Як це нєт, маршрутки і Камази проходять регулярно.
Та й функцію перевірки на СО у копів ніхто не скасовував.Замість одного вертольота Аваків міг би купити декілька сучасних мобільних лабораторій ,поставити у забрудненому Києві на основних магістралях і заробляти на чергову партію вертольотів.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:14:15 IP/Host: ---.theorizer.volia.net
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:22:43 IP/Host: ---.ewe-ip-backbone.de
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:24:30 IP/Host: 46.219.225.---
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:26:17 IP/Host: ---.ewe-ip-backbone.de
|
Розгорнути попередні цитати...шось сумніваюсь шо наприклад у штатах існує техосмотрніразу не бачив шоб у фільмі мусор техпаспорт вимагав
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:30:15 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
столиця ще потребує блях....
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:31:11 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:31:26 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:35:28 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Підвищити втричі — з 10 грн до 30 грн за тонну — ставку екологічного податку на викиди двоокису вуглецю (CO2) пропонує Міністерство фінансів України.
Відповідна норма міститься в розробленому Мінфіном «ресурсному законопроєкті»
Если Украина топчется на месте, то Европа сама идет к нам
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 10:36:17 IP/Host: ---.dyn.iinet.net.au
|
Розгорнути попередні цитати...полно лифов бушных до 10 килобаксовбушне зразу нах
це все одно шо бляху за штуку баксів купити і іпстися з нею все життя
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 11:15:40 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...Підвищити втричі — з 10 грн до 30 грн за тонну — ставку екологічного податку на викиди двоокису вуглецю (CO2) пропонує Міністерство фінансів України.
Відповідна норма міститься в розробленому Мінфіном «ресурсному законопроєкті»
Если Украина топчется на месте, то Европа сама идет к намВтричі і то менше 1 євро)
Бггг
......
За допомогою кліматичного пакету федеральний уряд вирішив, як ціни на СО2 будуть змінюватися в майбутньому. Тона газу, що шкодить клімату, коштуватиме 25 євро в 2021 році. У наступні роки збори будуть поступово зростати, поки не досягнуть значення 55 євро за тонну в 2025 році. Наступний перелік дає огляд очікуваного розвитку податку на СО2:
2021: 25 євро за тонну
2022: 30 євро за тонну
2023: 35 євро за тонну
2024: 45 євро за тонну
2025: 55 євро за тонну
З 2026 року ціни будуть зростати залежно від річних викидів.
Приклад показує, як цей податок на енергію може вплинути на витрати на опалення. Якщо газовий нагрівач виділяє 247 грамів вуглекислого газу за кіловат-годину, викиди становлять близько 4,94 тонни СО2 при споживанні 20 000 кіловат-годин на рік. У 2025 році це призведе до додаткових витрат близько 270 євро. Тим, хто обігрівається мазутом, доводиться копатися глибше в кишенях. Оскільки кліматичний баланс джерел енергії там значно гірший.
......
Пс
На експортерів в сторону ЄУ додадуть сертифікацію на СО і карбонові мита.
Тоді в 30раз прийдеться піднімати або продавати олію в африку
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 19:39:31 IP/Host: 194.44.50.---
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 21:02:53 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...ніразу не бачив шоб у фільмі мусор техпаспорт вимагавНи в Европе ни я думаю в Америке ник то не требует ТО. То машины есть в базе, база привязана к полиции. Также без ТО не поставишь машину на учёт.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 21:13:03 IP/Host: ---.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...а ціна?Електрика береться в розетці?
Чи Київська теплоелектроцентрал ь № 6 чистий кисень викидає?https://ua.energy/peredacha-i-dyspetcheryzatsiya/dyspetcherska-informatsiya/dobovyj-grafik-vyrobnytstva-spozhyvannya-e-e/
Поясняю смысл графиков - у меня машина начинает зарядку в 2 часа ночи.
В это время общая генерация порядка 14000 мегаватт, из которых ТЕЦ и ТЕС 4401.
2/3 ночной генерации это атом + вода + ветер.
Это раз.
Два - моя старая tesla model S ест при скорости 100 кмч 16,5 квтч на сотню.
Самые экономные дизельные мерсы E класса едят 4 литра соляры в таких условиях, а это расход энергии 40 квтч на сотню.
Т.е. по расходу киловатт на сотню разница тройная.
Днем, кстати, к ветру добавляется солнце, и от общей генерации тепловые станции только 25% составляют.
И у нас простаивает несколько гигаватт атомной генерации, так что технически мы можем снизить вес тепловых электростанций в генерации вообще до 12% всего.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 21:28:00 IP/Host: ---.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...ест при скорости 100 кмч 16,5 квтч на сотню.по ідеї це небагато.
Це якшо нічним тарифом заряжати 4квтгод, то це години чотири. Нічний тариф триває кажись із 23:00 до 7:00, тобто вісім годин, тобто на 200км можна зарядити. Норм вроді.Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 21:48:21 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...по ідеї це небагато.
Це якшо нічним тарифом заряжати 4квтгод, то це години чотири. Нічний тариф триває кажись із 23:00 до 7:00, тобто вісім годин, тобто на 200км можна зарядити. Норм вроді.Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 21:57:40 IP/Host: ---.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.ресурс?
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 23:02:42 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...по ідеї це небагато.
Це якшо нічним тарифом заряжати 4квтгод, то це години чотири. Нічний тариф триває кажись із 23:00 до 7:00, тобто вісім годин, тобто на 200км можна зарядити. Норм вроді.Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
24 квітня 2021 23:21:53 IP/Host: ---.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.Неправдиві цифри
Кпд дизеля 50% в теорії ( і то притягнуто за вуха )
Реальний менше 25%
втрати в мережах натаеатр менше 30%
Щоб доставити в бак авто літр солярки треба витратити ще літр
В Києві електрика не лише з київської ТЕЦ
До речі казки про є клас з витратами менше 4 літрів цікаво слухати
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
25 квітня 2021 00:20:44 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...по ідеї це небагато.
Це якшо нічним тарифом заряжати 4квтгод, то це години чотири. Нічний тариф триває кажись із 23:00 до 7:00, тобто вісім годин, тобто на 200км можна зарядити. Норм вроді.Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
25 квітня 2021 01:04:05 IP/Host: ---.dyn.optonline.net
|
Розгорнути попередні цитати...ніразу не бачив шоб у фільмі мусор техпаспорт вимагавНи в Европе ни я думаю в Америке ник то не требует ТО. То машины есть в базе, база привязана к полиции. Также без ТО не поставишь машину на учёт.бліать, який учот, там колимаги по двісті баксів продаються. Який нах учот шо ви чешете бліа.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
25 квітня 2021 11:50:34 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ни в Европе ни я думаю в Америке ник то не требует ТО. То машины есть в базе, база привязана к полиции. Также без ТО не поставишь машину на учёт.бліать, який учот, там колимаги по двісті баксів продаються. Який нах учот шо ви чешете бліа.Та хоч і даром отримаєш машину, але ТО щороку треба пройти. Нові машини м.б. звільнені від ТО на, наприклад, в Нью Джерсі, 5 років. Наклейка-стікер про проходження ТО наліплюється на лобове шкло, тому поліцейскі питають лише права і свідотство про реєстрацію машини (копія якого теж наклеюється на лобове шкло поруч з стікером ТО)
Коли буваю в Києві, не дуже щось помічав, що повітря так вже відчутно "грязне". От знедоленість людей і будинків впадає в око. Але, видно, кому що болить - кому щі пустиє, а кому жемчуг мєлкій.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
25 квітня 2021 17:00:06 IP/Host: ---.dyn.optonline.net
|
Розгорнути попередні цитати...бліать, який учот, там колимаги по двісті баксів продаються. Який нах учот шо ви чешете бліа.Та хоч і даром отримаєш машину, але ТО щороку треба пройти. Нові машини м.б. звільнені від ТО на, наприклад, в Нью Джерсі, 5 років. Наклейка-стікер про проходження ТО наліплюється на лобове шкло, тому поліцейскі питають лише права і свідотство про реєстрацію машини (копія якого теж наклеюється на лобове шкло поруч з стікером ТО)
Коли буваю в Києві, не дуже щось помічав, що повітря так вже відчутно "грязне". От знедоленість людей і будинків впадає в око. Але, видно, кому що болить - кому щі пустиє, а кому жемчуг мєлкій.
ТО в каком смысле - осмотр или обслуживение?
В нормальном мире у тебя обязана быть страховка. А сколько ты будешь платить за страховку решает страховая, которая отправит тебя на ТО (в обоих смыслах) на свое сто.
И там тебя поставят перед выбором - либо 1000$ за то чтобы перебрать в машине тормозную систему, либо +1000$ в год к страховому взносу.
Потому владеть там древними экспонатами, у которых нет зеркал заднего вида, и поворотников вообще нет, либо они в виде механических
флажков без подсветки, которые тягами поднимаются из кузова - можно.
Но ценник на страховку - конский.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
25 квітня 2021 22:58:55 IP/Host: ---.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.
Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км реального пробега стоит всего 100 грн.
У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..
Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.
И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.>Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики?
А соляра прямо фонтаном из под земли возле заправки сама образовывается?
Ее не нужно выкачивать из скважины, транспортировать нефть, перегонять и очищать ее на заводе, везти в бочке на заправку?
Соляру мы почему-то считаем на гордовине бака, а электричество - неее, по счетчику не катит нужно копать до самых истоков.
----Саме так. Електрика не береться з розетки. Викиди треба дивитьсь по електростанції.
>Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус?
Да, да, и именно поэтому в сейчас во всех авто с современными дизелями стоят PTC (электрофен) рядом с печкой.
А летом стоя в пробке с включенным кондеем, от горячего двигателя пользы просто вагон.
---Ну в електричці зимою в кухвайці а літом з ящиком льоду, бо до дому можна не доїхать.
Ще й тої жари в нас три місяці, а холоду шість.
>Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього?
Это вообще горячечный бред.
---Підручник фізики мабуть скурили?
>Тобто загальні викиди від електричок можуть перевищити викиди від дизелів.
Еще раз, как для дебила - днем в Украине 3/4 электричества генерируют НЕ тепловые электростанции, а атом, вода, ветер и солнце.
---вже давно не 3/4. дай боже половину, блоки один за другим зупиняють. Зелена енергетика привела до суттєвого збільшення долі теплової.
Ще до речі. За користівання дорогами заплатить не бажаєте? Як всі з солярщики та бензинщики?
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
25 квітня 2021 23:12:41 IP/Host: 91.195.97.---
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
26 квітня 2021 00:03:42 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Дороги вузькі як десь у провінції в райцентрі.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
26 квітня 2021 00:13:54 IP/Host: ---.red-acceso.airtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Дороги вузькі як десь у провінції в райцентрі.Просто вся быдлота с райцентров понаехала в Киев. 20-25% машин в Киеве — с некиевскими номерами. Такси — так почти все. А их тут сейчас приперлось таксовать пруд пруди. Киева не знают скоты ипаные, ездят только по навигатору, который этим козлам показывает самый прямой путь, который обычно в пробках.
Без драконовских (европейских) штрафов за неправильную парковку и без строго платной парковки (хотя бы 20 евро в день) в радиусе 4-5 км от центра проблему не решить.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
26 квітня 2021 00:20:25 IP/Host: 176.98.69.---
|
Тре вводи проїзд авто...по чьотним і нє чьотним...На і всім некиянам з номерами...заборона на в'їзд в Київ...
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
26 квітня 2021 10:08:40 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
26 квітня 2021 10:25:52 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
26 квітня 2021 11:14:00 IP/Host: 46.219.225.---
|
И прямо вчера на 12 часов дня, по данным этого графика
Атом + солнце + вода + ветер = 12483
А тепловые станции = 3187
Сколько же это процентов?
3187 / (3187+12483) = 20,3%
Действительно, был не прав.
Атом, солнце и вода днем генерируют не 75%, а даже 80.
Re: 90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ |
2 травня 2021 18:41:25 IP/Host: ---.rov.volia.net
|
>Саме так. Електрика не береться з розетки. Викиди треба дивитьсь по електростанції.
Это логично, у электрички выхлопной трубы-то вообще нет напрочь.
Только у дизеля, кроме своей выхлопной есть еще выхлопная того бензовоза, что 500 км пер соляру из Мозыря в Полтаву.
И здоровенная труба Мозырьского НПЗ.
И факел попутного нефтяного газа где-то в Сибири.
--Бензовоз не пер. Пер тепловоз вертушку в 3000 тон.
Не хочеш порахувати скільки спалили пилива для виробництва батарейок? І ще скільки треба спалити для їх утилізації? Яка власне ще ніде не працює. В Україні ж взагалі відсутня.
>Ну в електричці зимою в кухвайці а літом з ящиком льоду, бо до дому можна не доїхать.
В очередной раз какое-то чмо, рассказывает мне, проехавшему за 2 года уже 75 тыс км на Model S 70D, какое же гавно я купил.
--хавало завали, хаме. Купив цяцьку - радуйся, от тільки не рекламуй її як панацею.
>Підручник фізики мабуть скурили?
У меня первое высшее физика.
И второе - прикладная математика.
-- Ну то скільки віддіє акцмулятор від залитого?
отут людина взяла і перевірила http://inerton.ucoz.ru/publ/ehlektronika/khity/analiz_i_sravnenie_kharakteristik_akkumuljatorov_osnovnykh_tipov/14-1-0-21
І виходить від 93 до 83 процентів в залежності від току розряда. Таки підручник скурив.