Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ

Екологічні зони потрібні і сертифікати для транспорту. За містом проблем з забрудненням майже нема, для чого там платити цей податок? Скільки буде вартувати сільгосппродукція якщо на солярку для тракторів його ввести? А за зібрані з податку кошти будуть очисні установки для повітря ставити чи що?
будемо за ці кошти чисте повітря з карпат по газогонах транспортувати на Київ.
   
І навіщо пертись до того Києва щоб дихати тим лайном?
   
Не мудрено. Украина - единственная страна в Европе, где нет техосмотра.
.
Як це нєт,  маршрутки і Камази проходять регулярно.
Та й  функцію перевірки на СО у копів ніхто не скасовував.Замість одного вертольота Аваків міг би купити декілька  сучасних мобільних лабораторій ,поставити у забрудненому Києві на основних магістралях і заробляти на чергову партію вертольотів.


   
.
Як це нєт,  маршрутки і Камази проходять регулярно.
Та й  функцію перевірки на СО у копів ніхто не скасовував.Замість одного вертольота Аваків міг би купити декілька  сучасних мобільних лабораторій ,поставити у забрудненому Києві на основних магістралях і заробляти на чергову партію вертольотів.
ти шо! це ж так складно!
   
 :( Тре вводи проїзд авто...по чьотним і нє чьотним...На і всім некиянам з номерами...заборона на в'їзд в Київ...
   
Это перечень услуг простой СТО из БЦ.
Без ТО выхлопа будет с каждым годом больше.

удаление катализаторов
удаление сажевых фильтров
перепрошивка блока управления под Евро 2.
отключение клапана рециркуляции отработавших газов (EGR)
программное отключение системы ADBlue;
усиление мощности автомобиля
   
Сначала забанили общественный транспорт,  а потом жалуются на пробки и выбросы  :gigi:
   
ніразу не бачив шоб у фільмі мусор техпаспорт вимагав  :lol:

Ни в Европе ни я думаю в Америке ник то не требует ТО. То машины есть в базе, база привязана к полиции. Также без ТО не поставишь машину на учёт.
   
столиця ще потребує блях....  :D

проблема не в "ще", а "вместо" - если бы население имело возможность обновлять эти бляхи на нормальные, а не доезжать на убитых дымящих
   
90% ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ У КИЄВІ ПРИПАДАЄ НА ВИКИДИ ВІД АВТОМОБІЛІВ
А чернобыль не, испарился? Вся почва заражена, все продукты соответственно.
   
уже давно пишу: введите европейские штрафы (100 евро) за неправильную парковку и европейские цены за парковку в местах под парковку (хотя бы в радиусе 4 км от центра Киева) — и через неделю вы не узнаете Киевские улицы. И воздух будет раза в 2 чище сразу. А то ждать, пока козаченьки с евроблях пересядут на теслы, можно до второго пришествия.
   
Підвищити втричі — з 10 грн до 30 грн за тонну — ставку екологічного податку на викиди двоокису вуглецю (CO2) пропонує Міністерство фінансів України.
Відповідна норма міститься в розробленому Мінфіном «ресурсному законопроєкті»



Если Украина топчется на месте, то Европа сама идет к нам  :gigi:
Втричі і то менше  1 євро)
Бггг
......

За допомогою кліматичного пакету федеральний уряд вирішив, як ціни на СО2 будуть змінюватися в майбутньому. Тона газу, що шкодить клімату, коштуватиме 25 євро в 2021 році. У наступні роки збори будуть поступово зростати, поки не досягнуть значення 55 євро за тонну в 2025 році. Наступний перелік дає огляд очікуваного розвитку податку на СО2:
2021: 25 євро за тонну
2022: 30 євро за тонну
2023: 35 євро за тонну
2024: 45 євро за тонну
2025: 55 євро за тонну

З 2026 року ціни будуть зростати залежно від річних викидів.

Приклад показує, як цей податок на енергію може вплинути на витрати на опалення. Якщо газовий нагрівач виділяє 247 грамів вуглекислого газу за кіловат-годину, викиди становлять близько 4,94 тонни СО2 при споживанні 20 000 кіловат-годин на рік. У 2025 році це призведе до додаткових витрат близько 270 євро. Тим, хто обігрівається мазутом, доводиться копатися глибше в кишенях. Оскільки кліматичний баланс джерел енергії там значно гірший.

......

Пс
На експортерів в сторону ЄУ додадуть сертифікацію на СО і  карбонові мита.
Тоді в 30раз прийдеться піднімати або продавати олію в африку

Останнє редагування: 24 квітня 2021 10:46:11 від Lemberg.AT
   
бушне зразу нах
це все одно шо бляху за штуку баксів купити і іпстися з нею все життя

Бушна Тесла по ціні майже така як не бушна
   
Втричі і то менше  1 євро)
Бггг
......

За допомогою кліматичного пакету федеральний уряд вирішив, як ціни на СО2 будуть змінюватися в майбутньому. Тона газу, що шкодить клімату, коштуватиме 25 євро в 2021 році. У наступні роки збори будуть поступово зростати, поки не досягнуть значення 55 євро за тонну в 2025 році. Наступний перелік дає огляд очікуваного розвитку податку на СО2:
2021: 25 євро за тонну
2022: 30 євро за тонну
2023: 35 євро за тонну
2024: 45 євро за тонну
2025: 55 євро за тонну

З 2026 року ціни будуть зростати залежно від річних викидів.

Приклад показує, як цей податок на енергію може вплинути на витрати на опалення. Якщо газовий нагрівач виділяє 247 грамів вуглекислого газу за кіловат-годину, викиди становлять близько 4,94 тонни СО2 при споживанні 20 000 кіловат-годин на рік. У 2025 році це призведе до додаткових витрат близько 270 євро. Тим, хто обігрівається мазутом, доводиться копатися глибше в кишенях. Оскільки кліматичний баланс джерел енергії там значно гірший.

......

Пс
На експортерів в сторону ЄУ додадуть сертифікацію на СО і  карбонові мита.
Тоді в 30раз прийдеться піднімати або продавати олію в африку

у наших тоже планы по поэтапному поднятию каждый год
   
Треба знизити розмитнення блях. А шрот випусків до 1990 р дозволити ввозити безкоштовно.
   
Ни в Европе ни я думаю в Америке ник то не требует ТО. То машины есть в базе, база привязана к полиции. Также без ТО не поставишь машину на учёт.
бліать, який учот, там колимаги по двісті баксів продаються. Який нах учот шо ви чешете бліа.
   
https://ua.energy/peredacha-i-dyspetcheryzatsiya/dyspetcherska-informatsiya/dobovyj-grafik-vyrobnytstva-spozhyvannya-e-e/

Поясняю смысл графиков - у меня машина начинает зарядку в 2 часа ночи.

В это время общая генерация порядка 14000 мегаватт, из которых ТЕЦ и ТЕС 4401.
2/3 ночной генерации это атом + вода + ветер.
Это раз.

Два - моя старая tesla model S ест при скорости 100 кмч  16,5 квтч на сотню.

Самые экономные дизельные мерсы E класса едят 4 литра соляры в таких условиях, а это расход энергии 40 квтч на сотню.

Т.е. по расходу киловатт на сотню разница тройная.

Днем, кстати, к ветру добавляется солнце, и от общей генерации тепловые станции только 25% составляют.

И у нас простаивает несколько гигаватт атомной генерации, так что технически мы можем снизить вес тепловых электростанций в генерации вообще до 12% всего.

"можем снизить" - от коли знизять то будуте рапортовать. Мова ніби про Київ? В києві є атомка?

Останнє редагування: 24 квітня 2021 21:28:30 від igor_ph
   
Она может потреблять 9kW. Если у меня не работает стиралка и т.д. она получает ночью 24 А х 215V = 5,1 kW, и за льготное время получает около 40 kWh.


Но вообще то и за 1,68 ее зарядить полностью на ~300 км  реального пробега стоит всего 100 грн.

У меня просто в машине давно настроено - заряжаться так, чтобы быть готовой в 7:15. А дальше она каждую ночь сама планирует, и я не парюсь..

Европейки официальные едят 3 фазы, до 22 kW.

И, кстати, мой пробег на тесле уже 75 тыс.
Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть  перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна  єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.

   
Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть  перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна  єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.
ресурс?  B-)
   
ресурс?  B-)
42
що 42, а що ресурс?
   
Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть  перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна  єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.

Неправдиві цифри

Кпд дизеля 50% в теорії ( і то притягнуто за вуха )
Реальний  менше 25%

 втрати в мережах натаеатр менше 30%

Щоб доставити в бак авто літр солярки треба витратити ще літр

В Києві електрика не лише з київської ТЕЦ

До речі казки про є клас з витратами менше 4 літрів цікаво слухати
   
Неправдиві цифри

Кпд дизеля 50% в теорії ( і то притягнуто за вуха )
Реальний  менше 25%

 втрати в мережах натаеатр менше 30%

Щоб доставити в бак авто літр солярки треба витратити ще літр

В Києві електрика не лише з київської ТЕЦ

До речі казки про є клас з витратами менше 4 літрів цікаво слухати

По перше.  Навіть вікіпедія https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BD_%D0%B2%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%80%D1%96%D1%88%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B7%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F говорить про 42 проценти для дизеля, з турбіною він ще вищий.
По друге, ну ніяк здоровенний соляровоз не тягне за собою ще одну цистерну для руху. Везе 20 тон соляри, тратить 20-25 літрів на сотню км.
На тец паливо теж треба доставити. Тими самими дизельними двигунами.
Зате вага бака солярки на 1000 км - 50 кг..Скільки важить батарея тесли? 540 кг!


Останнє редагування: 24 квітня 2021 23:24:11 від igor_ph
   
Як цікаво Ви рахуєте. Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики? Нічого, що кпд теплової станції 35-38% а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус? Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього? Тобто загальні викиди від електричок можуть  перевищити викиди від дизелів.
Вже зараз, якщо споживаєте більше 500 квт.год. ціна  єлектрики збільшується, надалі ж можуть взагалі прирівняти єлектромобільщиків до промислових, а там 3,50.

>Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики?
А соляра прямо фонтаном из под земли возле заправки сама образовывается?
Ее не нужно выкачивать из скважины, транспортировать нефть, перегонять и очищать ее на заводе, везти в бочке на заправку?

Соляру мы почему-то считаем на гордовине бака, а электричество - неее, по счетчику не катит нужно копать до самых истоков.

> а сучасного дизеля з турбіною під 50% ?
Повторяю - мой расход в kWh на сотню 16,5.
У мерса E класса, на супер современном малолитражном дизеле с турбиной расход 4 литра соляры. 4 литра соляры это 40 kWh тепловой мощности.

КПД 50%? Т.е. E-classe для езды требуется 20kW, (больше чем model S)
При этом E-класс и в габаритах меньше, и на 500 (!!!) кг легче.

>Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус?
Да, да, и именно поэтому в сейчас во всех авто с современными дизелями стоят PTC (электрофен) рядом с печкой.

А летом стоя в пробке с включенным кондеем, от горячего двигателя пользы просто вагон.

>Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього?
Это вообще горячечный бред.


>Тобто загальні викиди від електричок можуть  перевищити викиди від дизелів.
Еще раз, как для дебила - днем в Украине 3/4 электричества генерируют НЕ тепловые электростанции, а атом, вода, ветер и солнце.
   
бліать, який учот, там колимаги по двісті баксів продаються. Який нах учот шо ви чешете бліа.

Та хоч і даром отримаєш машину, але ТО щороку треба пройти. Нові машини м.б. звільнені від ТО на, наприклад, в Нью Джерсі, 5 років. Наклейка-стікер про проходження ТО наліплюється на лобове шкло, тому поліцейскі питають лише права і свідотство про реєстрацію машини (копія якого теж наклеюється на лобове шкло поруч з стікером ТО)

Коли буваю в Києві, не дуже щось помічав, що повітря так вже відчутно "грязне". От знедоленість людей і будинків впадає в око. Але, видно, кому що болить - кому щі пустиє, а кому жемчуг мєлкій.
   
Та хоч і даром отримаєш машину, але ТО щороку треба пройти. Нові машини м.б. звільнені від ТО на, наприклад, в Нью Джерсі, 5 років. Наклейка-стікер про проходження ТО наліплюється на лобове шкло, тому поліцейскі питають лише права і свідотство про реєстрацію машини (копія якого теж наклеюється на лобове шкло поруч з стікером ТО)

Коли буваю в Києві, не дуже щось помічав, що повітря так вже відчутно "грязне". От знедоленість людей і будинків впадає в око. Але, видно, кому що болить - кому щі пустиє, а кому жемчуг мєлкій.
:facepalm1:

ТО в каком смысле - осмотр или обслуживение? 

В нормальном мире у тебя обязана быть страховка. А сколько ты будешь платить за страховку решает страховая, которая отправит тебя на ТО (в обоих смыслах) на свое сто.
И там тебя поставят перед выбором - либо 1000$ за то чтобы перебрать в машине тормозную систему, либо +1000$ в год к страховому взносу.


Потому владеть там древними экспонатами, у которых нет зеркал заднего вида, и поворотников вообще нет, либо они в виде механических
флажков без подсветки, которые тягами поднимаются из кузова - можно.
Но ценник на страховку - конский.


   
:facepalm1:

ТО в каком смысле - осмотр или обслуживение? 

В нормальном мире у тебя обязана быть страховка. А сколько ты будешь платить за страховку решает страховая, которая отправит тебя на ТО (в обоих смыслах) на свое сто.
И там тебя поставят перед выбором - либо 1000$ за то чтобы перебрать в машине тормозную систему, либо +1000$ в год к страховому взносу.


Потому владеть там древними экспонатами, у которых нет зеркал заднего вида, и поворотников вообще нет, либо они в виде механических
флажков без подсветки, которые тягами поднимаются из кузова - можно.
Но ценник на страховку - конский.

ТО я мав на увазі огляд (бо обслуговування - це приватна справа, яку кожен вирішує сам, як саме обслуговувати своє авто; а от огляд - це вже державна вимога)

Але це офтоп. Мій допис стосувався мого здивування, що українці так переймаються чистотою повітря і станом доріг в той час, коли країна в стані війни, а сама країна в страшному занепаді - і тут оце: хатім чістій воздух шоп ніхуже Швєйцарії! ---- оце не можу осягнути ніяк.

Найліпшого!
   
>Нічого, що в наших мережах губиться до 30% єлектрики?
А соляра прямо фонтаном из под земли возле заправки сама образовывается?
Ее не нужно выкачивать из скважины, транспортировать нефть, перегонять и очищать ее на заводе, везти в бочке на заправку?

Соляру мы почему-то считаем на гордовине бака, а электричество - неее, по счетчику не катит нужно копать до самых истоков.

----Саме так. Електрика не береться з розетки. Викиди треба дивитьсь по електростанції. 

>Що зимою обігрів салона в дизельного це бонус?
Да, да, и именно поэтому в сейчас во всех авто с современными дизелями стоят PTC (электрофен) рядом с печкой.

А летом стоя в пробке с включенным кондеем, от горячего двигателя пользы просто вагон.

---Ну в електричці зимою в кухвайці а літом з ящиком льоду, бо до дому можна не доїхать.
Ще й тої жари в нас три місяці, а холоду шість.

>Нічого, що акумулятор не віддає 100% залитого в нього?
Это вообще горячечный бред.

---Підручник фізики мабуть скурили?


>Тобто загальні викиди від електричок можуть  перевищити викиди від дизелів.
Еще раз, как для дебила - днем в Украине 3/4 электричества генерируют НЕ тепловые электростанции, а атом, вода, ветер и солнце.

 ---вже давно не 3/4. дай боже половину, блоки один за другим зупиняють. Зелена енергетика привела до суттєвого збільшення долі теплової.

Ще до речі. За користівання дорогами заплатить не бажаєте? Як всі з солярщики та бензинщики?
   
І шо? Дороги вузькі як десь у провінції в райцентрі. Скрізь пробки. Крім того по місту шастають фури як десь на задвірках цивілізації. Якби трафік був нормальний то викиди можна було б зменшити рази в 2-3. Всяку дроч типу самокатів у норм країнах у містах взагалі забороняють під страхом розстрілу.
   
Дороги вузькі як десь у провінції в райцентрі.

Просто вся быдлота с райцентров понаехала в Киев. 20-25% машин в Киеве — с некиевскими номерами. Такси — так почти все. А их тут сейчас приперлось таксовать пруд пруди. Киева не знают скоты ипаные, ездят только по навигатору, который этим козлам показывает самый прямой путь, который обычно в пробках.

Без драконовских (европейских) штрафов за неправильную парковку и без строго платной парковки (хотя бы 20 евро в день) в радиусе 4-5 км от центра проблему не решить.
   
Просто вся быдлота с райцентров понаехала в Киев. 20-25% машин в Киеве — с некиевскими номерами. Такси — так почти все. А их тут сейчас приперлось таксовать пруд пруди. Киева не знают скоты ипаные, ездят только по навигатору, который этим козлам показывает самый прямой путь, который обычно в пробках.

Без драконовских (европейских) штрафов за неправильную парковку и без строго платной парковки (хотя бы 20 евро в день) в радиусе 4-5 км от центра проблему не решить.
Проблема что декларативно ментовка существует для профилактики нарушений а объективно для сбора бабла.

Есть несколько сотен узких мест, где ежедневная работа с нарушителями, принесла бы в годовой перспективе существенное уменьшение пробок.

Но всем пофиг.
   
:( Тре вводи проїзд авто...по чьотним і нє чьотним...На і всім некиянам з номерами...заборона на в'їзд в Київ...
І всім киянам заборона виїзда на окружну.
   
>Саме так. Електрика не береться з розетки. Викиди треба дивитьсь по електростанції.

Это логично, у электрички выхлопной трубы-то  вообще нет напрочь.


Только у дизеля, кроме своей выхлопной есть еще выхлопная того бензовоза, что 500 км пер соляру из Мозыря в Полтаву.
И здоровенная труба Мозырьского НПЗ.
И факел попутного нефтяного газа где-то в Сибири.


>Ну в електричці зимою в кухвайці а літом з ящиком льоду, бо до дому можна не доїхать.
В очередной раз какое-то чмо, рассказывает мне, проехавшему за 2 года уже 75 тыс км на Model S 70D, какое же гавно я купил.


>Підручник фізики мабуть скурили?
У меня первое высшее физика.
И второе - прикладная математика.

>-вже давно не 3/4. дай боже половину, блоки один за другим зупиняють. Зелена енергетика привела до суттєвого збільшення долі теплової.
дебил не в состоянии понять что такое "добовий графік"?
https://ua.energy/peredacha-i-dyspetcheryzatsiya/dyspetcherska-informatsiya/dobovyj-grafik-vyrobnytstva-spozhyvannya-e-e/

Тут всегда по умолчанию нарисован график за вчера.



Останнє редагування: 26 квітня 2021 10:18:34 від Воххобайт
   
И прямо вчера на 12 часов дня, по данным этого графика

Атом + солнце + вода + ветер = 12483
А тепловые станции = 3187

Сколько же это процентов?

3187 / (3187+12483) = 20,3%


Действительно, был не прав.

Атом, солнце и вода днем генерируют не 75%, а даже 80.
   
И прямо вчера на 12 часов дня, по данным этого графика

Атом + солнце + вода + ветер = 12483
А тепловые станции = 3187

Сколько же это процентов?

3187 / (3187+12483) = 20,3%


Действительно, был не прав.

Атом, солнце и вода днем генерируют не 75%, а даже 80.

нужно стимулировать снижение вечернего потребления, тогда ТЕС еще меньше доля станет
   
>Саме так. Електрика не береться з розетки. Викиди треба дивитьсь по електростанції.

Это логично, у электрички выхлопной трубы-то  вообще нет напрочь.


Только у дизеля, кроме своей выхлопной есть еще выхлопная того бензовоза, что 500 км пер соляру из Мозыря в Полтаву.
И здоровенная труба Мозырьского НПЗ.
И факел попутного нефтяного газа где-то в Сибири.

--Бензовоз не пер. Пер тепловоз вертушку в 3000 тон.
Не хочеш порахувати скільки спалили пилива для виробництва батарейок? І ще скільки треба спалити для їх утилізації? Яка власне ще ніде не працює. В Україні ж взагалі відсутня.

>Ну в електричці зимою в кухвайці а літом з ящиком льоду, бо до дому можна не доїхать.
В очередной раз какое-то чмо, рассказывает мне, проехавшему за 2 года уже 75 тыс км на Model S 70D, какое же гавно я купил.

--хавало завали, хаме. Купив цяцьку - радуйся, от тільки не рекламуй її як панацею.

>Підручник фізики мабуть скурили?
У меня первое высшее физика.
И второе - прикладная математика.
-- Ну то скільки віддіє акцмулятор від залитого?
отут людина взяла і перевірила http://inerton.ucoz.ru/publ/ehlektronika/khity/analiz_i_sravnenie_kharakteristik_akkumuljatorov_osnovnykh_tipov/14-1-0-21
І виходить від 93 до 83 процентів в залежності від току розряда. Таки підручник скурив.


   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія