Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 11:46:23 IP/Host: ---.meltedcap.com
|
Панове, в когось є досвід боротьби з дитячою прокрастинацією? Приміром, коли уроків на півгодини, максимум, годину. Здавалося б, зроби й будеш вільним. Але ні - знайде безліч різних справ, а уроки відкладатиме до останнього.
З.І. І то не лінощі - бо увесь той час дитина не байдикує, а щось активно робить (наприклад, малює).
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 11:48:54 IP/Host: ---.darnitsa.kiev.ua
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 11:51:47 IP/Host: 91.194.168.---
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 11:59:40 IP/Host: ---.darnitsa.kiev.ua
|
любознательность, творчество, активность, наконец, надо поощрять. Еще до того, как наступает время, когда начинается формальное обучение. Но то и дело видишь, как мать или бабка это все обрывают на корню -не бегай, не лезь туда, не кричи, не испачкайся, отстань, потом.... Фсё, приехали. В большинстве случаев никакого поощрения сначала не было, а когда надо учиться, начинается принуждение, заискивание, торговля. Но поздно. Сами виноваты.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:05:17 IP/Host: 91.194.168.---
|
Розгорнути попередні цитати...любознательность, творчество, активность, наконец, надо поощрять. Еще до того, как наступает время, когда начинается формальное обучение. Но то и дело видишь, как мать или бабка это все обрывают на корню -не бегай, не лезь туда, не кричи, не испачкайся, отстань, потом.... Фсё, приехали. В большинстве случаев никакого поощрения сначала не было, а когда надо учиться, начинается принуждение, заискивание, торговля. Но поздно. Сами виноваты.До одного місця , діти дуже залежні віт мейнстріму , їм даси свободу бігати та бруднитись , а вони зависнуть на тупих ютубканалах малолітніх блогерів , п***а
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:06:11 IP/Host: ---.dynamic-FTTB.kharkov.volia.com
|
так шо надо терпеть... какой вырастет,такой и вырастет. Мы их все равно любим.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:18:41 IP/Host: ---.com.if.ua
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:27:37 IP/Host: ---.meltedcap.com
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:29:19 IP/Host: 37.73.208.---
|
Розгорнути попередні цитати...любознательность, творчество, активность, наконец, надо поощрять. Еще до того, как наступает время, когда начинается формальное обучение. Но то и дело видишь, как мать или бабка это все обрывают на корню -не бегай, не лезь туда, не кричи, не испачкайся, отстань, потом.... Фсё, приехали. В большинстве случаев никакого поощрения сначала не было, а когда надо учиться, начинается принуждение, заискивание, торговля. Но поздно. Сами виноваты.До одного місця , діти дуже залежні віт мейнстріму , їм даси свободу бігати та бруднитись , а вони зависнуть на тупих ютубканалах малолітніх блогерів , п***адо одного, так до одного. выбор ваш.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:36:24 IP/Host: 91.194.168.---
|
Розгорнути попередні цитати...До одного місця , діти дуже залежні віт мейнстріму , їм даси свободу бігати та бруднитись , а вони зависнуть на тупих ютубканалах малолітніх блогерів , п***адо одного, так до одного. выбор ваш.99% дітей при повній свободі вибору між гаджетом та творчістю оберуть перше, інші аутисти. Всі успіхи - це адмінресурс батьків
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 12:37:25 IP/Host: ---.meltedcap.com
|
Розгорнути попередні цитати...До одного місця , діти дуже залежні віт мейнстріму , їм даси свободу бігати та бруднитись , а вони зависнуть на тупих ютубканалах малолітніх блогерів , п***адо одного, так до одного. выбор ваш.99% дітей при повній свободі вибору між гаджетом та творчістю оберуть перше, інші аутисти. Всі успіхи - це адмінресурс батьків
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 13:19:19 IP/Host: ---.dynamic-pool.mclaut.net
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 13:28:22 IP/Host: ---.gpon.dyn.kh.velton.ua
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 13:32:54 IP/Host: 195.34.198.---
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 13:42:05 IP/Host: ---.la.net.ua
|
Хорошо учиться это не талант - это посредственность. Школьная программа рассчитана на среднего ребенка, а не на талант. Настоящие таланты как правило плохо учатся в школе.
Талант - это внутренняя потребность к самообразованию и самореализации в избранном направлении... Ленивый талант - это смышленный шалопай... Лень перебивает все таланты...
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 13:45:59 IP/Host: ---.meltedcap.com
|
Шкільні роки у моєї доньки випали на наше повну безгрошів'я - 90-і. Ми обидва працювали на одному підприємстві і роками не отримували зарплату. Іноді нам погашали томатним соком або борошном з соняшниковою олією. Я щомісяця брала по 2 тижні за свій рахунок і торгувала у хозяіна в кіоску. Це була хоч якась жива копійка. Особливо навчанням дочки не цікавилася. Не викликають в школу - ну, й добре. Табель, звичайно, між 3 і 4. Такий собі посередній середнячок без особливих перспектив.
А тут ще виявили скаліоз і сказали, що треба займатися спеціальними вправами. Знайшли біля дома спортивну секцію художньої гімнастики. Звичайно, її туди не брали. І ми домовились з тренером, що вона просто буде ходити туди у куток залу і повторювати вправи. Звертати на неї уваги не треба. Тренер зголосилася лише заради того, що дочка робила переклади з англійської її сину-студенту.
Десь з 7 класу в будинку стали з'являтися якісь магнітофони, приймачі. Загалом якась стара техніка. Виявляється, дочка їх ремонтувала на замовлення. Гроші віддавала повністю мені. Єдиний предмет, яким вона серйозно займалася - це була англійська мова (не в школі, звичайно). Потім я знайшла якийсь кооператив, де шили куртки. Вони мені привозили 5 штук в тиждень розкроєних, а через тиждень забирали і залишали гроші. Увечері приходила з роботи і відразу сідала за машинку - куди вже уроками цікавитися. А потім ще й дочку просила допомогти - вона на іншій машинці мені підкладку з ватином застрочувала. Вранці вставала і йшла на свою основну роботу, а дочку спати вкладала - яка там школа?
У 9-му класі у них почався розподіл всіх дітей на сильних і слабких. Був створений клас "білих" - розумних і здібних. Дочка, природно, туди не потрапила, хоча їй стало дуже прикро. Ми ж уже змирилися і вирішили, що треба підшуковувати гарне цікаве ПТУ, тому що її здібності - в її ручках.
І раптом, в 9-му класі, вона припиняє приймати будь-які замовлення по ремонту техніки. Закидає весь свій інструмент і паяльник. Не покидає заняття гімнастикою. Для заробітку залишає тільки 2-х учнів (з англійської) і не відмовляється від перекладів. Налягає на навчання і вирішує вступати в універ. Коротше, бал атестата 5. Без проблем стає студенткою в універі і червоний диплом на виході. А ще отримала майстра спорта по художній гимнастиці (ну, то вже інша історія).
Так що, я не знаю, як правильно з дітьми. Поки самі не захочуть - нічого не буде.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 13:54:56 IP/Host: ---.72.171.93.pppoe.itk.sumy.ua
|
Панове, в когось є досвід боротьби з дитячою прокрастинацією? Приміром, коли уроків на півгодини, максимум, годину. Здавалося б, зроби й будеш вільним. Але ні - знайде безліч різних справ, а уроки відкладатиме до останнього.
З.І. І то не лінощі - бо увесь той час дитина не байдикує, а щось активно робить (наприклад, малює).
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 14:36:44 IP/Host: ---.gpon.dyn.kh.velton.ua
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 14:39:48 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
давно колись чув базікання жінок
одна каже- а мій талановитий, може вчитися але не хоче, звідси погані оцінки
смішно було слухати- якщо не хоче, значить не може
це й все
талант і досягнення це в переважній більшості випадків велика дисципліна і праця, і також мотивація
інша справа що вони не можуть замінити здібності- людина без слуху не стане великим музикантом, але може навчитися пристойно грати на інструменті
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 14:44:34 IP/Host: ---.dynamic-FTTB.kharkov.volia.com
|
Розгорнути попередні цитати...Шкільні роки у моєї доньки випали на наше повну безгрошів'я - 90-і. Ми обидва працювали на одному підприємстві і роками не отримували зарплату. Іноді нам погашали томатним соком або борошном з соняшниковою олією. Я щомісяця брала по 2 тижні за свій рахунок і торгувала у хозяіна в кіоску. Це була хоч якась жива копійка. Особливо навчанням дочки не цікавилася. Не викликають в школу - ну, й добре. Табель, звичайно, між 3 і 4. Такий собі посередній середнячок без особливих перспектив.
А тут ще виявили скаліоз і сказали, що треба займатися спеціальними вправами. Знайшли біля дома спортивну секцію художньої гімнастики. Звичайно, її туди не брали. І ми домовились з тренером, що вона просто буде ходити туди у куток залу і повторювати вправи. Звертати на неї уваги не треба. Тренер зголосилася лише заради того, що дочка робила переклади з англійської її сину-студенту.
Десь з 7 класу в будинку стали з'являтися якісь магнітофони, приймачі. Загалом якась стара техніка. Виявляється, дочка їх ремонтувала на замовлення. Гроші віддавала повністю мені. Єдиний предмет, яким вона серйозно займалася - це була англійська мова (не в школі, звичайно). Потім я знайшла якийсь кооператив, де шили куртки. Вони мені привозили 5 штук в тиждень розкроєних, а через тиждень забирали і залишали гроші. Увечері приходила з роботи і відразу сідала за машинку - куди вже уроками цікавитися. А потім ще й дочку просила допомогти - вона на іншій машинці мені підкладку з ватином застрочувала. Вранці вставала і йшла на свою основну роботу, а дочку спати вкладала - яка там школа?
У 9-му класі у них почався розподіл всіх дітей на сильних і слабких. Був створений клас "білих" - розумних і здібних. Дочка, природно, туди не потрапила, хоча їй стало дуже прикро. Ми ж уже змирилися і вирішили, що треба підшуковувати гарне цікаве ПТУ, тому що її здібності - в її ручках.
І раптом, в 9-му класі, вона припиняє приймати будь-які замовлення по ремонту техніки. Закидає весь свій інструмент і паяльник. Не покидає заняття гімнастикою. Для заробітку залишає тільки 2-х учнів (з англійської) і не відмовляється від перекладів. Налягає на навчання і вирішує вступати в універ. Коротше, бал атестата 5. Без проблем стає студенткою в універі і червоний диплом на виході. А ще отримала майстра спорта по художній гимнастиці (ну, то вже інша історія).
Так що, я не знаю, як правильно з дітьми. Поки самі не захочуть - нічого не буде.Дякую. Дуже зворушлива історія.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 14:54:19 IP/Host: ---.gpon.dyn.kh.velton.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Шкільні роки у моєї доньки випали на наше повну безгрошів'я - 90-і. Ми обидва працювали на одному підприємстві і роками не отримували зарплату. Іноді нам погашали томатним соком або борошном з соняшниковою олією. Я щомісяця брала по 2 тижні за свій рахунок і торгувала у хозяіна в кіоску. Це була хоч якась жива копійка. Особливо навчанням дочки не цікавилася. Не викликають в школу - ну, й добре. Табель, звичайно, між 3 і 4. Такий собі посередній середнячок без особливих перспектив.
А тут ще виявили скаліоз і сказали, що треба займатися спеціальними вправами. Знайшли біля дома спортивну секцію художньої гімнастики. Звичайно, її туди не брали. І ми домовились з тренером, що вона просто буде ходити туди у куток залу і повторювати вправи. Звертати на неї уваги не треба. Тренер зголосилася лише заради того, що дочка робила переклади з англійської її сину-студенту.
Десь з 7 класу в будинку стали з'являтися якісь магнітофони, приймачі. Загалом якась стара техніка. Виявляється, дочка їх ремонтувала на замовлення. Гроші віддавала повністю мені. Єдиний предмет, яким вона серйозно займалася - це була англійська мова (не в школі, звичайно). Потім я знайшла якийсь кооператив, де шили куртки. Вони мені привозили 5 штук в тиждень розкроєних, а через тиждень забирали і залишали гроші. Увечері приходила з роботи і відразу сідала за машинку - куди вже уроками цікавитися. А потім ще й дочку просила допомогти - вона на іншій машинці мені підкладку з ватином застрочувала. Вранці вставала і йшла на свою основну роботу, а дочку спати вкладала - яка там школа?
У 9-му класі у них почався розподіл всіх дітей на сильних і слабких. Був створений клас "білих" - розумних і здібних. Дочка, природно, туди не потрапила, хоча їй стало дуже прикро. Ми ж уже змирилися і вирішили, що треба підшуковувати гарне цікаве ПТУ, тому що її здібності - в її ручках.
І раптом, в 9-му класі, вона припиняє приймати будь-які замовлення по ремонту техніки. Закидає весь свій інструмент і паяльник. Не покидає заняття гімнастикою. Для заробітку залишає тільки 2-х учнів (з англійської) і не відмовляється від перекладів. Налягає на навчання і вирішує вступати в універ. Коротше, бал атестата 5. Без проблем стає студенткою в універі і червоний диплом на виході. А ще отримала майстра спорта по художній гимнастиці (ну, то вже інша історія).
Так що, я не знаю, як правильно з дітьми. Поки самі не захочуть - нічого не буде.Дякую. Дуже зворушлива історія.так, але таке враження, що у сім`ї пахали тільки жінки.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 14:55:23 IP/Host: ---.dynamic-FTTB.kharkov.volia.com
|
Розгорнути попередні цитати...Дякую. Дуже зворушлива історія.так, але таке враження, що у сім`ї пахали тільки жінки.Чоловік взяв на себе усе господарство. Я забула, що таке хатні справи взагалі. На вихідних їздив бомбив. Будите сміятися, але ми отак жили при тому, що чоловік на той час був головним інженером того клятого заводу. Ну, не платили нам замовники, мали перед заводом великі борги. А якщо щось приходило, то йшло на придбання матеріалу для нової продукції. Зараз смішно про таке думати, але так було, повірте. А він був таким відданим тому заводові.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 15:03:44 IP/Host: ---.elaborater.volia.net
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 15:05:50 IP/Host: ---.gpon.dyn.kh.velton.ua
|
А сьогодні в мене онук з української ЗНО здає.
Теж ледаче ще те.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 16:21:05 IP/Host: 194.177.25.---
|
Шкільні роки у моєї доньки випали на наше повну безгрошів'я - 90-і. Ми обидва працювали на одному підприємстві і роками не отримували зарплату. Іноді нам погашали томатним соком або борошном з соняшниковою олією. Я щомісяця брала по 2 тижні за свій рахунок і торгувала у хозяіна в кіоску. Це була хоч якась жива копійка. Особливо навчанням дочки не цікавилася. Не викликають в школу - ну, й добре. Табель, звичайно, між 3 і 4. Такий собі посередній середнячок без особливих перспектив.
А тут ще виявили скаліоз і сказали, що треба займатися спеціальними вправами. Знайшли біля дома спортивну секцію художньої гімнастики. Звичайно, її туди не брали. І ми домовились з тренером, що вона просто буде ходити туди у куток залу і повторювати вправи. Звертати на неї уваги не треба. Тренер зголосилася лише заради того, що дочка робила переклади з англійської її сину-студенту.
Десь з 7 класу в будинку стали з'являтися якісь магнітофони, приймачі. Загалом якась стара техніка. Виявляється, дочка їх ремонтувала на замовлення. Гроші віддавала повністю мені. Єдиний предмет, яким вона серйозно займалася - це була англійська мова (не в школі, звичайно). Потім я знайшла якийсь кооператив, де шили куртки. Вони мені привозили 5 штук в тиждень розкроєних, а через тиждень забирали і залишали гроші. Увечері приходила з роботи і відразу сідала за машинку - куди вже уроками цікавитися. А потім ще й дочку просила допомогти - вона на іншій машинці мені підкладку з ватином застрочувала. Вранці вставала і йшла на свою основну роботу, а дочку спати вкладала - яка там школа?
У 9-му класі у них почався розподіл всіх дітей на сильних і слабких. Був створений клас "білих" - розумних і здібних. Дочка, природно, туди не потрапила, хоча їй стало дуже прикро. Ми ж уже змирилися і вирішили, що треба підшуковувати гарне цікаве ПТУ, тому що її здібності - в її ручках.
І раптом, в 9-му класі, вона припиняє приймати будь-які замовлення по ремонту техніки. Закидає весь свій інструмент і паяльник. Не покидає заняття гімнастикою. Для заробітку залишає тільки 2-х учнів (з англійської) і не відмовляється від перекладів. Налягає на навчання і вирішує вступати в універ. Коротше, бал атестата 5. Без проблем стає студенткою в універі і червоний диплом на виході. А ще отримала майстра спорта по художній гимнастиці (ну, то вже інша історія).
Так що, я не знаю, як правильно з дітьми. Поки самі не захочуть - нічого не буде.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 16:25:37 IP/Host: 194.177.25.---
|
Розгорнути попередні цитати...Хорошо учиться это не талант - это посредственность. Школьная программа рассчитана на среднего ребенка, а не на талант. Настоящие таланты как правило плохо учатся в школе.
Талант - это внутренняя потребность к самообразованию и самореализации в избранном направлении... Ленивый талант - это смышленный шалопай... Лень перебивает все таланты...для талановитої дитини шкільна програма це розминка
вона дійсно розрахована на середнього учня
про погано вчаться у школі - повна дурня, якщо ми про талан у сфері інтелекту і науки
вони просто не помічають шкільної програми
і отримують золоті медалі та інші призи та визнання
я був саме таким, хоча і без медалі, не любила мене класна і твори я писав ідеологічно не витримані
в мене такі діти
люди розповідають про домашнє, про те, що важко і т.д.
а мій спокійно робить уроки сам і шкільної програми не помічає, він біжить вперед і в ширину
йому цікаво
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 17:39:29 IP/Host: 94.158.95.---
|
Так ось: лінивий - це вирок. Це піздєц усім сподіванням.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 19:11:07 IP/Host: ---.ukrsat.mk.ua
|
В Украине очень много детей, которые РЫЩУТ в поисках возможностей. И они их находят. Пашут. Рвут буквально. Конкуренция в определённых кругах очень высокая.
А талантливые мечтатели пусть идут в ПТУ, всё остальное уже занято более целеустремлёнными.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 19:52:10 IP/Host: ---.45.132.019.borshagovka.kievline.net
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 20:15:04 IP/Host: ---.client.telesystems.ua
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 20:45:06 IP/Host: ---.abhsia.telus.net
|
Розгорнути попередні цитати...А я в її віці колись науку сама носом рила і вчилася на всі 5 і ніхто наді мною не стояв. За 10 років у школі не було жодної четвірки.Ужас какой перфекционизм
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 20:50:24 IP/Host: ---.41-79-r.retail.telecomitalia.it
|
Но ленив и учится с не менее талантливыми. Очень страдает.что делать родителям?
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 20:51:55 IP/Host: ---.abhsia.telus.net
|
Розгорнути попередні цитати...intrinsic motivationна самом деле эта "intrinsic motivation" -результат ПРАВИЛЬНОГО воспитания. Родители (сознательно или нет) не прозевали соотв. критический период развития ребенка. А в большинстве случаев он проходит у детей впустую.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 21:02:02 IP/Host: 94.158.95.---
|
У дитини всі п"ятірки і відповідно ставлення до навчання.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 21:14:15 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Шкільні роки у моєї доньки випали на наше повну безгрошів'я - 90-і. Ми обидва працювали на одному підприємстві і роками не отримували зарплату. Іноді нам погашали томатним соком або борошном з соняшниковою олією. Я щомісяця брала по 2 тижні за свій рахунок і торгувала у хозяіна в кіоску. Це була хоч якась жива копійка. Особливо навчанням дочки не цікавилася. Не викликають в школу - ну, й добре. Табель, звичайно, між 3 і 4. Такий собі посередній середнячок без особливих перспектив.
А тут ще виявили скаліоз і сказали, що треба займатися спеціальними вправами. Знайшли біля дома спортивну секцію художньої гімнастики. Звичайно, її туди не брали. І ми домовились з тренером, що вона просто буде ходити туди у куток залу і повторювати вправи. Звертати на неї уваги не треба. Тренер зголосилася лише заради того, що дочка робила переклади з англійської її сину-студенту.
Десь з 7 класу в будинку стали з'являтися якісь магнітофони, приймачі. Загалом якась стара техніка. Виявляється, дочка їх ремонтувала на замовлення. Гроші віддавала повністю мені. Єдиний предмет, яким вона серйозно займалася - це була англійська мова (не в школі, звичайно). Потім я знайшла якийсь кооператив, де шили куртки. Вони мені привозили 5 штук в тиждень розкроєних, а через тиждень забирали і залишали гроші. Увечері приходила з роботи і відразу сідала за машинку - куди вже уроками цікавитися. А потім ще й дочку просила допомогти - вона на іншій машинці мені підкладку з ватином застрочувала. Вранці вставала і йшла на свою основну роботу, а дочку спати вкладала - яка там школа?
У 9-му класі у них почався розподіл всіх дітей на сильних і слабких. Був створений клас "білих" - розумних і здібних. Дочка, природно, туди не потрапила, хоча їй стало дуже прикро. Ми ж уже змирилися і вирішили, що треба підшуковувати гарне цікаве ПТУ, тому що її здібності - в її ручках.
І раптом, в 9-му класі, вона припиняє приймати будь-які замовлення по ремонту техніки. Закидає весь свій інструмент і паяльник. Не покидає заняття гімнастикою. Для заробітку залишає тільки 2-х учнів (з англійської) і не відмовляється від перекладів. Налягає на навчання і вирішує вступати в універ. Коротше, бал атестата 5. Без проблем стає студенткою в універі і червоний диплом на виході. А ще отримала майстра спорта по художній гимнастиці (ну, то вже інша історія).
Так що, я не знаю, як правильно з дітьми. Поки самі не захочуть - нічого не буде.Буга-га...
Садись 2...
Минстець хреновый с тебя... А журнализд вообще никакой...
Нужно изучать бекграунд... хотя бы элементарщину по теме сочинения...
Если до 9 класса аттестат 3-4, то в итоге балл 5 никогда не получится, хоть усрись в 9-10...
Художницы в 9-м уже выходят на пенсию, и если до этого она не МС, то уже никогда им не станет... просто не попадет она на соревнования такого уровня...
Да и не возьмет тренер по Х/Г новичка в 7 классе, даже если она сыну будет делать перевод, миньет и тайский массаж... это абсурд. Там даже в 7 лет не очень берут... И не сможет она ничего повторять за семиклассницами в уголочке, бо в 7-м уже тренируют по программе МС...
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 21:43:13 IP/Host: 162.243.239.---
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 22:04:07 IP/Host: 91.194.168.---
|
Розгорнути попередні цитати...intrinsic motivationна самом деле эта "intrinsic motivation" -результат ПРАВИЛЬНОГО воспитания. Родители (сознательно или нет) не прозевали соотв. критический период развития ребенка. А в большинстве случаев он проходит у детей впустую.В мене ця мотивація була з наймолодшого віку, і ніхто мене не виховував. Батьки були зайняті. Наприклад, я читала з 5 років, а по-російськи навчилась читати сама ще до школи.
У малої в школі є її подружка, то вона така, як я була малою. Причому мама у неї без вищої освіти, а тата нема. Але в школі сильний академічний компонент. У дитини всі п"ятірки і відповідно ставлення до навчання.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 22:04:33 IP/Host: ---.158.43.41.best.net.ua
|
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 22:45:06 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Шкільні роки у моєї доньки випали на наше повну безгрошів'я - 90-і. Ми обидва працювали на одному підприємстві і роками не отримували зарплату. Іноді нам погашали томатним соком або борошном з соняшниковою олією. Я щомісяця брала по 2 тижні за свій рахунок і торгувала у хозяіна в кіоску. Це була хоч якась жива копійка. Особливо навчанням дочки не цікавилася. Не викликають в школу - ну, й добре. Табель, звичайно, між 3 і 4. Такий собі посередній середнячок без особливих перспектив.
А тут ще виявили скаліоз і сказали, що треба займатися спеціальними вправами. Знайшли біля дома спортивну секцію художньої гімнастики. Звичайно, її туди не брали. І ми домовились з тренером, що вона просто буде ходити туди у куток залу і повторювати вправи. Звертати на неї уваги не треба. Тренер зголосилася лише заради того, що дочка робила переклади з англійської її сину-студенту.
Десь з 7 класу в будинку стали з'являтися якісь магнітофони, приймачі. Загалом якась стара техніка. Виявляється, дочка їх ремонтувала на замовлення. Гроші віддавала повністю мені. Єдиний предмет, яким вона серйозно займалася - це була англійська мова (не в школі, звичайно). Потім я знайшла якийсь кооператив, де шили куртки. Вони мені привозили 5 штук в тиждень розкроєних, а через тиждень забирали і залишали гроші. Увечері приходила з роботи і відразу сідала за машинку - куди вже уроками цікавитися. А потім ще й дочку просила допомогти - вона на іншій машинці мені підкладку з ватином застрочувала. Вранці вставала і йшла на свою основну роботу, а дочку спати вкладала - яка там школа?
У 9-му класі у них почався розподіл всіх дітей на сильних і слабких. Був створений клас "білих" - розумних і здібних. Дочка, природно, туди не потрапила, хоча їй стало дуже прикро. Ми ж уже змирилися і вирішили, що треба підшуковувати гарне цікаве ПТУ, тому що її здібності - в її ручках.
І раптом, в 9-му класі, вона припиняє приймати будь-які замовлення по ремонту техніки. Закидає весь свій інструмент і паяльник. Не покидає заняття гімнастикою. Для заробітку залишає тільки 2-х учнів (з англійської) і не відмовляється від перекладів. Налягає на навчання і вирішує вступати в універ. Коротше, бал атестата 5. Без проблем стає студенткою в універі і червоний диплом на виході. А ще отримала майстра спорта по художній гимнастиці (ну, то вже інша історія).
Так що, я не знаю, як правильно з дітьми. Поки самі не захочуть - нічого не буде.Буга-га...
Садись 2...
Минстець хреновый с тебя... А журнализд вообще никакой...
Нужно изучать бекграунд... хотя бы элементарщину по теме сочинения...
Если до 9 класса аттестат 3-4, то в итоге балл 5 никогда не получится, хоть усрись в 9-10...
Художницы в 9-м уже выходят на пенсию, и если до этого она не МС, то уже никогда им не станет... просто не попадет она на соревнования такого уровня...
Да и не возьмет тренер по Х/Г новичка в 7 классе, даже если она сыну будет делать перевод, миньет и тайский массаж... это абсурд. Там даже в 7 лет не очень берут... И не сможет она ничего повторять за семиклассницами в уголочке, бо в 7-м уже тренируют по программе МС...
А от повірте, що атестат в неї був 5 балів, бо рахували 4,6 - 5,0, як 5 балів. До того ж, багато прекметів вона просто виправила. До гімнастики вона залучилась у 4 класі, а мову іноземну почала вивчати з 4-х років. Як сталися її спортивні досягнення - то, взагалі, інша історія. А брати її, таки і не хотіли. Я ж кажу, домовились просто про її присутність на заняттях і ніякого на неї відволікання. Але отак сталося, уж повірте. У житті стільки несподіванок. Несподіванкою було, коли на чергових змаганнях, відомий фотограф її примітив. Коли він влаштував свою виставку і серед робіт були роботи з донькою. Коли її почали запрошувати для рекламних фото комерційні підприємства (вона вже вчилась в універі). Отак і зі своїм майбутнім чоловіком познайомилась випадково у метро, коли стояла під своїм же портретом-рекламою.
Так що можете розбирати мій текст, як завгодно. Описала все, як було.
Re: ФЗВ:Ребенок талантлив |
22 травня 2018 23:26:18 IP/Host: ---.faust.net.ua
|
А из 2-го в 5-й кто-нить переходил?