Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Війна війною, а Велике крадівництво по плану

Війна війною, а Велике крадівництво по плану

З 2017 року в Україні триває будівництво 137 км швидкісного шляху національного значення Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка.

З них — 58 км у Дніпропетровській області та майже 80 км у Полтавській області. Зведення автобану дозволить зекономити під час поїздки з Дніпра до Києва майже 2 години часу. Полтавська ділянка траси, зокрема, цікава тим, що має бетонне покриття замість традиційного асфальтового.

У липні 2020 року, інспектуючи будівництво, заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко, тодішній голова Укравтодору Олександр Кубраков та голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов в унісон запевняли журналістів, що усі роботи будуть завершені «до кінця року, а на початку 2021 року дорога буде здана в експлуатацію».

Втім, будівництво так повністю і не завершили ні у 2020-му, ні у 2021-му, ні у 2022-му.

На початку 2022 року Укравтодор отримав фінансування у понад 728 млн грн на завершення будівництва полтавської частини траси Н-31. Але усі ці гроші освоїти не встигли — через повномасштабне вторгнення росіян усі великі інфраструктурні проекти стали на паузу. Водночас «паперова» частина роботи Служби автомобільних доріг у Полтавській області не зупинилася.

Так, відповідно до даних системи Prozorro, впродовж травня-грудня була перерахована у бік збільшення вартість 10 договорів на зведення окремих ділянок дороги, укладених протягом 2017-2019 років.

А упродовж останнього місяця САД уклав ще 6 договорів з турецьким «Онуром», одеським «Ростдорстроєм» та донецьким «Альткомом» на додаткові роботи вартістю понад 976 млн грн. Вони, в першу чергу, стосуються обходів Кобеляк та Решетилівки та мають термін виконання «до кінця 2023 року».
Наразі, відповідно до усіх оприлюднених у Prozorro договорів, будівництво 80 км полтавської частини траси Н-31 оцінюється у 15,5 млрд грн.

Остання публічна обіцянка щодо Н-31 була оголошена у червні першим заступником голови «Укравтодору» Андрієм Івком: «Ми завершимо цей проект, завершимо після війни обов’язково. І досить швидко». За його інформацією, наразі залишилося побудувати 3 з 80 км траси на території Полтавщини та 28 з 58 км на території Дніпропетровщини.

Поки ж траса не здана в експлуатацію, на ній відкритий технічний рух, який часто завершується ДТП з травмуваннями та смертями.


Останнє редагування: 18 грудня 2022 14:29:28 від Шарик72
   
Re: Війна війною, а Велике крадівгицтво по плану

І що, не треба будувати, чи що?  8-)
   
ТС за знущання над мовою давно пора в бані відпочити... :facepalm1:
хейтер недолугий
   
Re: Війна війною, а Велике крадівгицтво по плану

І що, не треба будувати, чи що?  8-)

Звісно треба, особливо під час повномасштабного вторгнення знищено та пошкоджено 22000 км доріг.
Та й грошей у нас зараз кури не клюють.
   
Re: Війна війною, а Велике крадівгицтво по плану

Звісно треба, особливо під час повномасштабного вторгнення знищено та пошкоджено 22000 км доріг.
Та й грошей у нас зараз кури не клюють.

Міняй назву теми тоді. Тим більше, сам же процитував, що після перемоги продовження... Навіщо скиглити?
   
Міняй назву теми тоді. Тим більше, сам же процитував, що після перемоги продовження... Навіщо скиглити?
як навіщо. От ти москалів сильно не любиш? А ТС так само зелень не любить.
   
Re: Війна війною, а Велике крадівництво по плану

Верховна Рада 6 жовтня, прийняла зміни до Держбюджету-2022. Парламентська більшість «відзначилася»: скасували норму, яка від початку повномасштабної війни дозволяла витрачати кошти з Дорожнього фонду винятково на фінансування військових потреб і виплату боргів. Натомість левову частку коштів дорожнього фонду знову скерують на будівництво доріг.
У першому читанні законопроєкт № 7669 про внесення змін до закону України «Про державний бюджет на 2002 рік» щодо використання коштів державного дорожнього фонду Рада прийняла ще 30 вересня. Тоді цей закон підтримав 241 народний депутат. Більшість із них — «слуги» і члени проросійських партій. А саме: «Слуга народу» — 187 голос, «Платформа за життя та мир» — 14, «За майбутнє» — 7 та інші. Проти були «Європейська Солідарність», «Голос» і «Батьківщина» — не дали жодного голосу.
   
Re: Війна війною, а Велике крадівництво по плану

після перемоги продовження...


То було раніше, що після війни, але слуги підсуєтились і вирішили, що вже пора прямо зараз
   
шаріка не банять, видно в модератора руки не доходять

Ну то воно роздухарилось, наривається, нахабніє. Як то шарік.

   
Re: Війна війною, а Велике крадівництво по плану

О, політруки Подоляка підтягнулись.
   
О, політруки Подоляка підтягнулись.

Вважав би за честь бути "політруком Подоляка". Але ніякого відношення до Подоляка чи його штабу не маю.

шарік, я вже тобі про це писав. А ти що думаєш, що чим більше прогавкаєш цю брехню, то вона до мене ліпше причепиться?   :D
   
Re: Війна війною, а Велике крадівництво по плану

0,25 мівіни  :laugh:
   
Re: Війна війною, а Велике крадівництво по плану

Вважав би за честь бути "політруком...

Ти диви. Зате чесно  :D
   
Ти диви. Зате чесно  :D

Так. А шарік тебе надурив. Я не зі штабу Подоляка. Вкуси його за ніс. :D
   
Re: Війна війною, а Велике крадівництво по плану Нове

З 2017 року в Україні триває будівництво 137 км швидкісного шляху національного значення Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка.

З них — 58 км у Дніпропетровській області та майже 80 км у Полтавській області. Зведення автобану дозволить зекономити під час поїздки з Дніпра до Києва майже 2 години часу. Полтавська ділянка траси, зокрема, цікава тим, що має бетонне покриття замість традиційного асфальтового.

У липні 2020 року, інспектуючи будівництво, заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко, тодішній голова Укравтодору Олександр Кубраков та голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов в унісон запевняли журналістів, що усі роботи будуть завершені «до кінця року, а на початку 2021 року дорога буде здана в експлуатацію».

Втім, будівництво так повністю і не завершили ні у 2020-му, ні у 2021-му, ні у 2022-му.

На початку 2022 року Укравтодор отримав фінансування у понад 728 млн грн на завершення будівництва полтавської частини траси Н-31. Але усі ці гроші освоїти не встигли — через повномасштабне вторгнення росіян усі великі інфраструктурні проекти стали на паузу. Водночас «паперова» частина роботи Служби автомобільних доріг у Полтавській області не зупинилася.

Так, відповідно до даних системи Prozorro, впродовж травня-грудня була перерахована у бік збільшення вартість 10 договорів на зведення окремих ділянок дороги, укладених протягом 2017-2019 років.

А упродовж останнього місяця САД уклав ще 6 договорів з турецьким «Онуром», одеським «Ростдорстроєм» та донецьким «Альткомом» на додаткові роботи вартістю понад 976 млн грн. Вони, в першу чергу, стосуються обходів Кобеляк та Решетилівки та мають термін виконання «до кінця 2023 року».
Наразі, відповідно до усіх оприлюднених у Prozorro договорів, будівництво 80 км полтавської частини траси Н-31 оцінюється у 15,5 млрд грн.

Остання публічна обіцянка щодо Н-31 була оголошена у червні першим заступником голови «Укравтодору» Андрієм Івком: «Ми завершимо цей проект, завершимо після війни обов’язково. І досить швидко». За його інформацією, наразі залишилося побудувати 3 з 80 км траси на території Полтавщини та 28 з 58 км на території Дніпропетровщини.

Поки ж траса не здана в експлуатацію, на ній відкритий технічний рух, який часто завершується ДТП з травмуваннями та смертями.

Це вже не дискредитація влади?

Чи політсрач.

 :dopovid:



Останнє редагування: 19 грудня 2022 12:44:29 від DiDUS
   
Звісно треба, особливо під час повномасштабного вторгнення знищено та пошкоджено 22000 км доріг.
Та й грошей у нас зараз кури не клюють.

А знищив їх хто?  :fool:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія