Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

але ж нам обіцяли задушити теслу конкурентами ще років 7 назад, а вийшло що найбільший автовиробник світу тойота за цей час народила  мишу   :laugh:
Гии, в тойоти е проблеми зi збутом продукцii?
   
Гии, в тойоти е проблеми зi збутом продукцii?

Здутись на ринку Каліфорнії з 27% до 14% (цифри по памʼяті може +/- 1%) за трошки більше ніж 10 років важко назвати успіхом. Тойота сьогодні продає приблизно стільки само як Тесла, один квартал в минулому році Тесла продала більше. Рахуючи що 10 років тому Тесла тільки починала.

Втрати Тойоти, набутки Тесли.
   
Гии, в тойоти е проблеми зi збутом продукцii?

Так, подивися скільки вони продали електромашин, уєві тесла кілери  :laugh:
   
вони всі плюс-мінус мають схожі недоліки. і все одно, як другу машину я би краще взяв той zeekr, ніж tesla

А як там з безпекою в порівнянні з теслою яка має найвиші оцінки?
   
Так, подивися скільки вони продали електромашин, уєві тесла кілери  :laugh:
лохи закiнчуються, в тесли теж стагнують продажi
   
лохи закiнчуються, в тесли теж стагнують продажi

Халва Халва  :laugh:   

   
Скріншот з WSJ. Кількість нових моделей електромобілей в рік - китайці проти інших.
Показати зображення...

А я ось таке кіно знайшов: https://www.youtube.com/watch?v=1SEfwoqKRU8&t=6s&ab_channel=serpentza
   
Китайози BYD в Альпах атакує
Спамить жорстко курва 

А потім Європа знову буде нити, що США їх захищати не хоче?
   
В нас китайоз не було, не було, а в останні пару місяців якась навала, в основному одна якась гидотна на вигляд китайська автівка під невідомим брендом DR, - виглядає реально жахливо, щось типу як Опель Мокка.

Ну й почали зʼявлятися різні моделі BYD. От це реально вражає, в них реально крутий дизайн + якість салону неймовірна, за половину грошей.

Думаю, що європейським виробникам буде скоро дуже сумно.

Це у них державні субсидії.
   
Веселится и ликует весь народ (с)

Де ти харчуватись будеш коли західний автопром ляже а до цього все йде? Чи ти про це ще не думав?


Або не ляже. Японців пережили, корейців пережили і китайців теж переживуть НМД.
Будуть більше працювати і менше дурницями займатись.
   
Мерседес чи не єдиний що зараз не бігає в істериці та вимагає від уряду ввести високі тарифи проти китайського автопрому.

Позицію Мерседеса можна зрозуміти - основний ринок збуту в нього Китай і він не хоче отримати дзеркальні тарифи від китайців, і китайці зараз ощіпують виробників у бюджетному сегменті як Фіат, Пежо, Рено, VW, тощо і не складають конкуренцію Мерседесу в Європі.

Якщо китайський уряд спонсорує своїх виробників, то чому ні?
   
Китай у вівторок подав скаргу до Світової організації торгівлі проти США через те, що, як він вважає, є дискримінаційними вимогами щодо субсидій на електромобілі.

Згідно з новим правилом США, яке набуло чинності 1 січня, покупці електромобілів не мають права на податкові пільги в розмірі від 3750 до 7500 доларів США,
якщо важливі мінерали або інші компоненти акумулятора були виготовлені китайськими, російськими, північнокорейськими чи іранськими компаніями.

Лише 13 із понад 50 електромобілів, що продаються в США, мають право на податкові пільги.
У 2023 році близько двох десятків моделей мали право.
У результаті автовиробники працюють над пошуком запчастин, які дозволили б їхнім автомобілям отримати податкові пільги...

https://www.voanews.com/a/china-files-wto-dispute-against-us-over-discriminatory-ev-subsidies-/7543160.html

   
якби тільки їздили то не несли б таку ахінею

А що, тільки тобі можна нести ахінею?
   
Або не ляже. Японців пережили, корейців пережили і китайців теж переживуть НМД.
Будуть більше працювати і менше дурницями займатись.

ага отріцательний рост  :laugh:

   
А що, тільки тобі можна нести ахінею?

якщо ти не помітив на кожну свою тезу я привожу цитати лінки чи графіки привальність яких легко перевірити
   
https://www.youtube.com/watch?v=K8OrzVtz2QM

На папері має пристойні характеристики. Дочекаємось скільки буде коштувати та незалежних оглядів.

P.S. Ціна вже оголошена - 79 та 105 тисяч в США в залежності від моделі. Приблизно там де Порше завжди - достатньо дорого щоб було над чим думати за наявності альтернативи в свому  сегменті, але не достатньо дорого щоб бути екслюзивним.

Останнє редагування: 28 березня 2024 16:06:34 від Dobre
   
Та китайці всіх схавають Xiaomi’s SU7 EV Max
range: 800km
0-100km 2.78 sec
10-80% fast charge 19 min
за 40К

   
Та китайці всіх схавають Xiaomi’s SU7 EV Max
range: 800km
0-100km 2.78 sec
10-80% fast charge 19 min
за 40К
Показати зображення...

80% батарейок в одному авторитарному місці плюс рабська праця. Залежність усіх країн від одного постачальника, це те за що тут борються?
   
80% батарейок в одному авторитарному місці плюс рабська праця. Залежність усіх країн від одного постачальника, це те за що тут борються?
Ну це працює і абсолютно без жодної боротьби деінде   :-)o 
   
80% батарейок в одному авторитарному місці плюс рабська праця. Залежність усіх країн від одного постачальника, це те за що тут борються?

Хто винний що традиційні західні виробники та їх постачальники продовжують колупатись в носі? Чому їх жаліти якщо вони самі викопали собі могилу?
   
Ну це працює і абсолютно без жодної боротьби деінде   :-)o 

На даний момент лише в Китаї. Але усвідомлення нових реалій пошле старіючих грет куди подалі.
   
Більшість людей що в останні 8 років пересіли на електричку в США кажуть що вже ніколи не повернуться до ДВЗ. Як можна було бути таким сліпим та недалеким щоб не побачити змін та тепер бігати як курки з відрубленими головами та жалітись на китайців.
   

Я кажу не про електрички чи не електрички. Проблема в тому що позакривали шахти і переробну промисловість в Європі і США. І так далі, до кінцевого виробу.
Колись казали, що айФон китайці тільки викрутками зкручують. А дизайниться воно в Каліфорнії. Це вже давно не так. Дизайнять китайці, і вже давно. Модел 3 Тесли теж дизайниться в Китаї. Решта незабаром.
Що лишається каліфорнійським єдинорогам?
   

Я кажу не про електрички чи не електрички. Проблема в тому що позакривали шахти і переробну промисловість в Європі і США. І так далі, до кінцевого виробу.
Колись казали, що айФон китайці тільки викрутками зкручують. А дизайниться воно в Каліфорнії. Це вже давно не так. Дизайнять китайці, і вже давно. Модел 3 Тесли теж дизайниться в Китаї. Решта незабаром.
Що лишається каліфорнійським єдинорогам?
Купувати те все  :idea:
   
Та китайці всіх схавають Xiaomi’s SU7 EV Max
range: 800km
0-100km 2.78 sec
10-80% fast charge 19 min
за 40К
Показати зображення...

Там двері вигнуті, а крило ні. І тому там якась незрозуміла щілина.
Автомобіль, це якість виготовлення і якість обслуговування.
Так що будемо подивитись. Як би там не було, айфон і самсунг досі живі.
   
80% батарейок в одному авторитарному місці плюс рабська праця. Залежність усіх країн від одного постачальника, це те за що тут борються?

Ніщо не заважає західним країнам робити батарейкі в себе, це не нафта яка буває лише в окремих місцях. Саме ізза таких як ви людей Китай попереду. Поки ви дрочите на двз Китай розвиває індустрію.
   
80% батарейок в одному авторитарному місці плюс рабська праця. Залежність усіх країн від одного постачальника, це те за що тут борються?

Хотіли глобалізацію, отримали глобалізацію.
Хотілось грошей, політичні ризики не прорахували.
Тепер буде весело. Всім.
   
Цікаво послухати залізнодупіків якім завжди нефатаєт range
от пєпєлац за 40К який проїде 1360км з одною зупинкою у 20 хвилин
   
Хто винний що традиційні західні виробники та їх постачальники продовжують колупатись в носі? Чому їх жаліти якщо вони самі викопали собі могилу?

Ти впевнений що лише собі?
   
Ніщо не заважає західним країнам робити батарейкі в себе, це не нафта яка буває лише в окремих місцях. Саме ізза таких як ви людей Китай попереду. Поки ви дрочите на двз Китай розвиває індустрію.

Це мяко кажучи не правда. Будь яке виробництво в Європі і СЩА зараз буде збитковим. Для того всякі ліві мразі понаприймали забороняючих законів. Останній приклад: сому Байден нещодавно заборонив новий експорт зкрапленого газу? І кому це вигідно ?
   
Цікаво послухати залізнодупіків якім завжди нефатаєт range
от пєпєлац за 40К який проїде 1360км з одною зупинкою у 20 хвилин

Ти нічого не наплутав? Яку кількість енергії треба залити за 20 хвилин?
   
Там двері вигнуті, а крило ні. І тому там якась незрозуміла щілина.
Автомобіль, це якість виготовлення і якість обслуговування.
Так що будемо подивитись. Як би там не було, айфон і самсунг досі живі.

Айфон китайці наздоганяють, а от електромашини захід наздоганяє. Плюс це набагато набагато набагато важче, в світі досі лише тесла і трохи byd заробляють на них всі інші втрачають і не факт що виплививуть тут цикли йдуть на декади а не як в телепхонах пів року
   
Айфон китайці наздоганяють, а от електромашини захід наздоганяє. Плюс це набагато набагато набагато важче, в світі досі лише тесла і трохи byd заробляють на них всі інші втрачають і не факт що виплививуть тут цикли йдуть на декади а не як в телепхонах пів року

Очнись. Ти не в темі. Ти знаєш чому принципові електричні схеми айфона можна купити лише у китайців? Тому що вони то дизайнили :)

Останнє редагування: 28 березня 2024 23:41:52 від Islander
   

Європейцям вже немає що продавати китайцям окрім туристичних путівок :) І китайські машини купують в борг у китайців.
   
Це мяко кажучи не правда. Будь яке виробництво в Європі і СЩА зараз буде збитковим. Для того всякі ліві мразі понаприймали забороняючих законів. Останній приклад: сому Байден нещодавно заборонив новий експорт зкрапленого газу? І кому це вигідно ?

Все збиткове на початку. Китай почав ще в нульових ізза проблем зі смогом, навіть олімпіада була під питанням. Зараз захід це китай 20 років назад. Той же байден казав ця відсталість є питанням національної безпеки. Жах в тому якби не тесла відставання було б років 30
   
Все збиткове на початку. Китай почав ще в нульових ізза проблем зі смогом, навіть олімпіада була під питанням. Зараз захід це китай 20 років назад. Той же байден казав ця відсталість є питанням національної безпеки. Жах в тому якби не тесла відставання було б років 30

Зараз Захід це не Китай, це Рим 2000 років назад. На заході немає достатньо рабів щоб утримувати економіку, через те той кіпіш з нелегалами. Тепер од Риму залишилися самі цигани в Румунії, які називають себе римлянами :)
   
Купувати те все  :idea:

Якщо буде за що  :K
А нє, то підуть до китайців найматись.
   
Ніщо не заважає західним країнам робити батарейкі в себе, це не нафта яка буває лише в окремих місцях. Саме ізза таких як ви людей Китай попереду. Поки ви дрочите на двз Китай розвиває індустрію.

:facepalm:

Ти глянь на зарплати в США і Китаї і вгадай, де виробляти батарейки дешевше.
ДВЗ вже також в Мексиці. Знаєш чому?
   
:facepalm:

Ти глянь на зарплати в США і Китаї і вгадай, де виробляти батарейки дешевше.
ДВЗ вже також в Мексиці. Знаєш чому?

Він хоче сказати що через 20 років американці будуть раді робити батарейки для китайських панів за їду.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 13 гостей
 
Повна версія