Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЗАЗ Slavuta Nova

Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Nova саме Славута  а не Таврія?
значить седан (ліфтбек)
габаритів менших ніж у Форци
власних ліній під стару Славуту нема, значить збирання чогось китайського
але у Chery потрібної моделі нема
хто ще з китайців присутній у нас на ринку?
Geely, GW, Lifan, Faw?
Теж нема
Заінтригували

залишилось три дні
але думаю скоріш за все банальний або небанальний концепт
під який планують отримати кредит для організації виробництва   
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Например АЭП в Латвии, щитки приборов делал.

VDO  би не ригнув того зробити? 
А взагалі, мова не про те.  Через наш сраний вітчизняний автопром маємо такі ціни на авто на внутрішньому ринку. Швидше би воно здохло кхуям.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

VDO  би не ригнув того зробити? 
А взагалі, мова не про те.  Через наш сраний вітчизняний автопром маємо такі ціни на авто на внутрішньому ринку. Швидше би воно здохло кхуям.

абсолютна дурня

швидше б він став конкурентноздатним без преференцій

так має писати справжній патріот
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Очень просто. Сговор ассициаций автоперевозчиков и автопроизводителей. Типа - в Украине есть произвосдтво легкового автотранспорта всех ценовіх категорий. С метою захисту національного автовиробника та новітніх наноавто - підняти мати ще вище, особливр на вживаний автопром.

точно !
и особливо на народный литраж !  :gigi:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

абсолютна дурня

швидше б він став конкурентноздатним без преференцій

так має писати справжній патріот
Для того чтобы он стал конкурентоспособным нужна конкуренция. Сейчас ситуация подразумевает три варианта:
1. копишь полжизни на китай, который продается с двойной/тройной наценкой;
2. покупаешь б/у, которое будет требовать все больше и больше денег (средний возраст авто в Украине 20 лет);
3. ходишь пешком
Как в таких условиях витчызняный выробнык станет конкурентоспособным? Более того, они в Украине продают машины дороже чем в РФ. Если они не хотят снижать цены, это о чем говорит?
Я уже писал, что единственный путь - это производство успешного, но уже снятого с производства авто, (например, мазды 3, короллы, сивика, ну или авео) без всяких доработок китайскими движками.

Останнє редагування: 25 травня 2016 12:45:09 від Lecturer
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

а я хотел  бы такое увидеть..мечты-мечты

Показати зображення...
Показати зображення...
Показати зображення...

Якесь квазімодо  (td)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Якесь квазімодо  (td)
Видимо, вдохновлялись этим:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Для того чтобы он стал конкурентоспособным нужна конкуренция. Сейчас ситуация подразумевает три варианта:
1. копишь полжизни на китай, который продается с двойной/тройной наценкой;
2. покупаешь б/у, которое будет требовать все больше и больше денег (средний возраст авто в Украине 20 лет);
3. ходишь пешком
Как в таких условиях витчызняный выробнык станет конкурентоспособным? Более того, они в Украине продают машины дороже чем в РФ. Если они не хотят снижать цены, это о чем говорит?
Я уже писал, что единственный путь - это производство успешного, но уже снятого с производства авто, (например, мазды 3, короллы, сивика, ну или авео) без всяких доработок китайскими движками.

є ще варіант купити нове європейське або японське авто
ціни в Україні такі самі як в Європі 

Але найкращий який має бути втілений в Україні
машини загального користування з погодинною оплатою

Останнє редагування: 25 травня 2016 12:53:48 від Potato
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Видимо, вдохновлялись этим:
Показати зображення...

Дійсно, ще одне квазімодо - маленький виродок від Ніссану ))
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

є ще варіант купити нове європейське або японське авто
ціни в Україні такі самі як в Європі 
1. Для того, чтобы покупать европейские или японские авто нужно иметь соответствующий доход, хотя бы для того чтобы этот автомобиль обслуживать. Посмотрите сколько стоит комплект оригинальных тормозных колодок на Фольксваген.
2. Указанные Вами авто в Украине стоят ощутимо дороже, чем в Европе. Мне просто лень приводить ссылки я уже это делал в другой теме.

Але найкращий який має бути втілений в Україні
машини загального користування з погодинною оплатою
Где есть успешный опыт подобного внедрения?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Дійсно, ще одне квазімодо - маленький виродок від Ніссану ))

мені подобається
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

а можна той автозаз как-то разбомбить случайно ??
скоко можно им агонизировать  :facepalm:

+Мільйон

навіть більше

Купляєш ЗАЗ сприяєш ворогу
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

:gigi: Пан вирішив клеїти дурника  :tease:  У пана добре виходить  (tu)




 :facepalm1:

таки не їде
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

+Мільйон

навіть більше

Купляєш ЗАЗ сприяєш ворогу

та взагалі будь який український товар
якщо я правильно розумію хто для тебе ворог
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

ТС со своими перемога-ньюз иппанулся окончательно кажись. Кто в Славуте ездил, разделит мое мнение

люто плюсую
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

люто плюсую

якщо плюсуєш підкажи де в моїй новині перемога
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

грубий болт - на ваші шпанські розшифровки
ніхо туди її не постачатиме
як і на Марс
то ж - болтяру і на те як воно звучить марсіанською

а народ по селах старі Таврюхи юзає бо жере мало і партс коштують дешевше

 :facepalm1:

ШАНОВНИЙ це неймовірна брехня

народ юзає це дрантя через корупційні мита і тільки

а споживає вона як лайнос особливо старі двигуни

якщо б ви мали таврію чи славуту просто би не згадували про її економічні доцільності
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

буде їсти менше 6 літрів та коштувати менше 75 тис. грн.
можна брати

якщо буде нормальний кредит
років на 5-7 з щомісячним платежем
не більше 1500 грн.
будуть брати

якщо щомісячний платіж буде 1000 грн. на 7 років
будуть брати багато

Вистачить і менше 99 тис. ( менше 4 тис. бакс), якщо тисячу баксів скинуть при здачі старих машин ( якщо пролобіювати програму утилізації )
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Вистачить і менше 99 тис. ( менше 4 тис. бакс), якщо тисячу баксів скинуть при здачі старих машин ( якщо пролобіювати програму утилізації )

за 4 тільки якщо мита залишаться

а інакше краще старе кенгу ніж нова славута

99 коку кенгу буде на порядок кращим за новесеньку з конвеєра славуту
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Ну отлично. Кацапы вон до сих пор УАЗ таблетку выпускают с помощью топора, говна и жести,  без редизайна
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Ну добре що повенулись до наших брендів , я чекаю поки випустять "запорожець" , саме так "запорожець"  B-)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

9 тис. ( менше 4 тис. бакс), якщо тисячу баксів скинуть при здачі старих машин ( якщо пролобіювати програму утилі

Брехня, двигатель таврии инжектор жрёт очень мало, знакомый купил таврию фургон ещё и газ поставил - грит теперь вообще безплатно езжу.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

+Мільйон

навіть більше

Купляєш ЗАЗ сприяєш ворогу

Господи скільки дибілів, вже й своє будуть бойкотувати  :lol:  рошен, заз, що далі?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

їхали (укр) - ibais (ісп)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

+Мільйон

навіть більше

Купляєш ЗАЗ сприяєш ворогу

Нічого подібного. В світі не існує новітніх держав з модерною економікою, які б не розвивали своє власне автомобілебудування . Навіть Польща ( не кажучи вже про Чехію, Словаччину, Румунію ) виготовляє якщо не кінцевий продукт, то автокомпоненти для відомих брендів. Це- одна з найбільш динамічно  розвиваючих ся індустрій, отже, Україні теж треба це робити, але по уму
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

То фігня. Скрутять два десятка із машкомплектів зі складу. Гордо відрапортубть пресі. Зрада на цьому фоні підніме акциз. Профіт!

Тю і перемога в профіті
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Для того чтобы он стал конкурентоспособным нужна конкуренция. Сейчас ситуация подразумевает три варианта:
1. копишь полжизни на китай, который продается с двойной/тройной наценкой;
2. покупаешь б/у, которое будет требовать все больше и больше денег (средний возраст авто в Украине 20 лет);
3. ходишь пешком
Как в таких условиях витчызняный выробнык станет конкурентоспособным? Более того, они в Украине продают машины дороже чем в РФ. Если они не хотят снижать цены, это о чем говорит?
Я уже писал, что единственный путь - это производство успешного, но уже снятого с производства авто, (например, мазды 3, короллы, сивика, ну или авео) без всяких доработок китайскими движками.

Авео було успішне поки збирали не в Україні та Китаю
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

та взагалі будь який український товар
якщо я правильно розумію хто для тебе ворог

Конкретно щодо ЗАЗу то порівняння влучне - мита на авто утворені завдяки зазу вони ж сприяли шаленій корупції в Україні.
Отже купівля ЗАЗ спрмяла корупції та знищенню українців.
Ось купівля Микулинецького корупції не сприяла.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

абсолютна дурня

швидше б він став конкурентноздатним без преференцій

так має писати справжній патріот

Йди в дупу зі своім показушним патріотизмом і славутою разом
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Йди в дупу зі своім показушним патріотизмом і славутою разом

а я не кажу що я патріот
патріоти у нас іншим займаються
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Господи скільки дибілів, вже й своє будуть бойкотувати  :lol:  рошен, заз, що далі?

Шо то шо то злодії.

А злодіїв треба карати у будь-який спосіб.

Чи ви за бе щоб злодії жили чудово? Тоді Януковича нащо проганяли?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Господи скільки дибілів, вже й своє будуть бойкотувати  :lol:  рошен, заз, що далі?

Купі гавно! (С) і радій, ура-патріот!
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Авео було успішне поки збирали не в Україні та Китаю
Положа руку на сердце можно сказать, что Авео Т250 было откровенным провалом. GM даже сменило название модели, которая пришла на смену Авео (следующая модель называлась Соник). Название Авео сохранили только для СНГ.
Я писал немного от другом. Разработка отечественного автомобиля с нуля - это нонсенс и нереально изначально. Но, тем не менее, все эти бредни из серии "догнать и перегнать лучшие зарубежные аналоги" почему-то живы до их пор.  Как результат у нас автомобилей на 1000 жителей мало (даже по сравнению с РФ и Белорусью) и авто старые. Средний возраст - 20 лет. Все это результат защиты выробныка, который фактически просит две цены за одну китайскую машину.
Я не против отечественного производителя, в конце концов это рабочие места. Но нужно же учитывать желания покупателей и изредка смотреть на календарь, а не просто закрываться акцизом и пошлиной клепая машины 98 года и снятых с производства китайцев. Даже с такими пошлинами и акцизом они уже вылетели из 10-ки самых продаваемых.

Останнє редагування: 25 травня 2016 17:18:00 від Lecturer
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

(tu)  Ну от тепер можна з чистою совістю продовжувати займатися хуйнею під назвою "захист вітчизняного автовиробника"  [ua]
Ні щоб зразу гроші в німецький бюджет перераховувати.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Положа руку на сердце можно сказать, что Авео Т250 было откровенным провалом.

Чого це? Його якраз масово і почали купувати коли седан T250 з'явився.
Якщо ж йдеться про провал поза СНД, так яка успішність в Эвропі чи Штатах може бути у по суті рестайлінгового Cadet/Lanos, тобто платформи мінімум 20-річної давності? Пам'ятаю в одному голівудському фільмі посміялися з податкового інспектора що їздив на Авео хетч. А в голівудському варіанті "Таксі" висміяли Ланос хетч

GM даже сменило название модели, которая пришла на смену Авео (следующая модель называлась Соник). Название Авео сохранили только для СНГ.

Воно і раніше поза СНД звалося інакше. А Sonic - то взагалі інша платформа (спільна з Opel Corsa). Там від старої Авео нічого не залишилося.
І те, що в Україні назва лишилася старою, говорить тільки саме про популярність у нас марки Aveo а не про "провал"

Останнє редагування: 25 травня 2016 17:23:13 від H.Kropp
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Ні щоб зразу гроші в німецький бюджет перераховувати.
Для того чтобы не перечислять деньги в иностранный бюджет нужна полноценная индустрия. Приклеивание шильдика на Чери не сделает китайский автомобиль украинским и деньги уйдут в Китай.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Ні щоб зразу гроші в німецький бюджет перераховувати.
  (tu)  Ви маєте рацію, у випадку "захисту вітчизняного автовиробника" гроші у німецький бюджет потраплять не зразу, спочатку пройдуть через офшор. А навіщо нам посередники?
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Купі гавно! (С) і радій, ура-патріот!

Купят те кому надо.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Чого це? Його якраз масово і почали купувати коли седан T250 з'явився.
Якщо ж йдеться про провал поза СНД, так я яка успішність в Эвропы чи Штатах може бути у по суті рестайлінгового Cadet/Lanos, тобто платформи мінімум 20-річної давності

Воно і раніше поза СНД звалося інакше. А Sonic - то взагалі інша платформа (спільна з Opel Corsa). Там від старої Авео нічого не залишилося.
І те, що в Україні назва лишилася старою, говорить тільки саме про популярність у нас марки Aveo а не про "провал"
Я имел в виду провал Авео в ЕС и США.
В ЕС им было нечего делать после провального краш-теста, а в США Авео по цене вплотную приближалось к Королле и Сивику.
В СНГ да, продажи были хорошие.
Спрашивается: прчему нельзя было продолжить сборку Т250? Зачем нужны были все эти эксперименты с китайскими моторами?

Останнє редагування: 25 травня 2016 17:26:06 від Lecturer
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Купят те кому надо.

Нікому, при здоровому глузді, то гавно не треба.
Було б нормальне розмитнення вживаних авто - таврію можна було б побачити тільки в музеі.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія