Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Вот этот электромобиль уже можно брать :crazy_pil:

якшо усі автомобілі планети стали би гіпотетично електрокарами то необхідно побудувати близько 100 атомних електростанцій для їх заряджання.

хто сумнівається - порахуйте. увімкніть калькулятор :)
График нагрузки на электросеть Украины скачет от 20 до 28 гигаватт.
Если провал с 22 до 8 утра будет заполнять зарядка электричек - (10 часов на 4 гигаватта)
это 40 000 000 киловатт часов. За одни сутки.

Этой энергии достаточно чтобы 80 км проехали....
1,5 миллиона  tesla S.

(80 км в день = 30 тыс км в год.)
   
Ну хотя бы тем, что качество сборки на голову выше чем у Tesla. Как и платформа с ходовой последнего поколения Q7, а не от Мерседеса 15 летней давности

По малюнку бачишь?
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Очередной продукт VAG? Отказать... эти жулики обычные машины выпускать не умеют...

Как все швабское, охуительный дизайн с охуительно дорогим геморроем в обслуживании...

Впрочем, упирот, покупать батарейки. Только потом, когда начнутся психические расстройства из-за выбросов в атмосферу солей лития, не бегите судиться...:)

Для кацапов это даже полезно.  :laugh:  Действие солей лития на ц.н.с. характеризуется в основном их способностью купировать острое маниакальное возбуждение и предупреждать приступы аффективных расстройств.
   
з дослідницької точки зору, мене цікавить феномен, з якою наполегливістью деякі украінці противляться новому та змінам. Хоча зміни ідуть тільки їм на користь.

Я розумію опір зі сторони росіян, для яких електрифікація авто підриває їх головний прибуток з продажу нафти, я розумію німців, які 100 років вдосконалювали ДВЗ і досягли результату, де значна частина населення Германіі працює в авто індустріі зВ ДВЗ.

А ви то чого впрягаєтесь замість того щоб очолити зміни? Чи за компанію і хохол повішався?
то були б справедливі слова якби електрокар був в ціні нормальної машини і мав таку ж мобільність
але на нинішній день то забавка для диваків
я не куплю ,покищо
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Балбес, смотря где и чем будешь заряжать. От 30 минут до 8,5 часов. Кто спрашивал, тот все понял. А такие дебилы как ты и подробное описание не поймут

Ну от нашо продовжувати брехати? Які нах 8,5 часов  :facepalm:
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

електромашина як девайз цікава тільки по ціні гаджета до 30 кілодоларів.

усе що коштує більше - це як перші айфони черед кнопочних нокій. кому нах всрався електрокросовер за 50-100 баксів якшо він заряджається цілу ніч шоб проїхати 300 км максимум.


 :gigi: мрійник, цілу ніч  :laugh:
   
Очередной продукт VAG? Отказать... эти жулики обычные машины выпускать не умеют...

Как все швабское, охуительный дизайн с охуительно дорогим геморроем в обслуживании...

Впрочем, упирот, покупать батарейки. Только потом, когда начнутся психические расстройства из-за выбросов в атмосферу солей лития, не бегите судиться...:)

Гипотетические соли лития не в пример опасней выбросов CO2, утилизации(особенно в Украине) отработавших масел, аккумуляторов и тд.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

З таким запасом ходу - іграшка, на якій за межі міста не дуже поткнешся.

Коли будуть акуми, що витримають на одному заряді 1000-1200 км при 130 км/год - можна буде й подумати.
   
то були б справедливі слова якби електрокар був в ціні нормальної машини і мав таку ж мобільність
але на нинішній день то забавка для диваків
я не куплю ,покищо

Назовите пятиместный автомобиль ценой в 100 тыс, способный разогнаться до 100 за 4 сек и имеющий автопилот?
   
Назовите пятиместный автомобиль ценой в 100 тыс, способный разогнаться до 100 за 4 сек и имеющий автопилот?
та мені не потрібний автопілот
мені нада їхати а не трястись під час їзди чи доїду до резетки
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

З таким запасом ходу - іграшка, на якій за межі міста не дуже поткнешся.

Коли будуть акуми, що витримають на одному заряді 1000-1200 км при 130 км/год - можна буде й подумати.

З такими параметрами взагалі тиждень заряджати з розетки доведеться, або влаштовувати високовольтне підключення до мережі, та ставити суперчарджер
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Ford Fusion ?? все. пойду застрелюсь.

Це не той фузіон а американський. Круте авто
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

У нас на фірмі дві зарядки по 22 квт. 3 фази по 40 ампер. Теслу заряджатиме 4 години
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Назовите пятиместный автомобиль ценой в 100 тыс, способный разогнаться до 100 за 4 сек и имеющий автопилот?

З серійних тесла.
Але усі преміум бренди вже мають автопілоти.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

ТСу для начала изучить матчасть про Теслу,потом сравнивать.На ютубе есть парни киевские-teslaservice. Всё давно разжевано и все сравнения сделаны.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

ТСу для начала изучить матчасть про Теслу,потом сравнивать.На ютубе есть парни киевские-teslaservice. Всё давно разжевано и все сравнения сделаны.

Это секта
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Хуекта. Электро - тупиковая параша, по крайней мере при нынешних технологиях.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Хуекта. Электро - тупиковая параша, по крайней мере при нынешних технологиях.

Абсолютно не згоден. У електро вже вималювалась ніша, яка і освоюється поступово.
   
та мені не потрібний автопілот
мені нада їхати а не трястись під час їзди чи доїду до резетки

Так ехайте, вам что, кто-то мешает, не дает проезда, или Вам как коммунисту надо, чтобы были все вокруг одинаковыми?
   
Это секта

Быстрорастущая секта. Притом, безвыходная, практически нет тех, кто купил Теслу, и пересел обратно на двс.
   
чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
 
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок

2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ  заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну  свіжозаряджену?...
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ  заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну  свіжозаряджену?...

Тесла вже це робила на своїх заправках і через рік відмовилась від цієї ідеї.
Ніхто не хотів міняти "свою" батарею на "чужу". Цим сервісом скористались одиниці.

Хіба що придумають переливання електроліту.
   
Тесла вже це робила на своїх заправках і через рік відмовилась від цієї ідеї.
Ніхто не хотів міняти "свою" батарею на "чужу". Цим сервісом скористались одиниці.

Хіба що придумають переливання електроліту.

у тесли було масове тотальне виробництво в т.ч. недорогих автомобілів з тотальним покриттям всіх доріг ??? тесла могла собі дозволити зробити диверсифікований підхід з пропощзицією різного за якістю і вартістю змінного елементу?  :laugh:
   
Тесла вже це робила на своїх заправках і через рік відмовилась від цієї ідеї.
Ніхто не хотів міняти "свою" батарею на "чужу". Цим сервісом скористались одиниці.

Хіба що придумають переливання електроліту.

у тесли було масове тотальне виробництво в т.ч. недорогих автомобілів з тотальним покриттям всіх доріг станціями обміну??? тесла могла собі дозволити зробити диверсифікований підхід з пропозицією різного за якістю і вартістю змінного елементу?  :laugh:

Останнє редагування: 20 вересня 2018 00:02:24 від капітан Басаргін
   
чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
 
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок

2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ  заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну  свіжозаряджену?...

1. Цену сейчас очень сильно ограничивает стоимость батареек. И темпы их производства.

2. S100D уже сейчас может проехать 630 км @105 кмч.
Т.е. от Киева до Львова без подзарядки.


2а. Я могу с тобой забиться, что этого не будет, потому что ты решаешь проблему не с той стороны.
- Если нужно ехать далеко, чтобы везти груз, то количество часов в пути и часов отдыха для водителей автобуса и фур строго
нормируется и контролируется "шайбой" - gps трекером.
Фуры и автобусы уже сейчас ОБЯЗАНЫ регулярно останавливаться на стоянку, где могут подзарядится.

- Если хочешь на машине ехать с семьей куда-то в Италию - суперчаржеры решают вопрос в европпе, а по Украине можно запланировать
транзитную остановку в том же Львове

- И вообще легче и нааамного быстрее прилететь в Италию, и взять там машину В АРЕНДУ, чем "с комфортом" пилить туда 2,5 тыс км
на своей машине.

Маск уже показал ОДНУ станцию, где в model S за 20 минут меняется батарея на заряженую.
в 2013 году.
Дальше пошла развиваться сеть суперчаржеров, а не сеть таких станций.
Более того - с 2015 года батарея стала не сьемной, в том смысле что для того чтобы ее снять надо разбирать часть салона.
 

   
1. Цену сейчас очень сильно ограничивает стоимость батареек. И темпы их производства.

2. S100D уже сейчас может проехать 630 км @105 кмч.
Т.е. от Киева до Львова без подзарядки.


2а. Я могу с тобой забиться, что этого не будет, потому что ты решаешь проблему не с той стороны.
- Если нужно ехать далеко, чтобы везти груз, то количество часов в пути и часов отдыха для водителей автобуса и фур строго
нормируется и контролируется "шайбой" - gps трекером.
Фуры и автобусы уже сейчас ОБЯЗАНЫ регулярно останавливаться на стоянку, где могут подзарядится.

- Если хочешь на машине ехать с семьей куда-то в Италию - суперчаржеры решают вопрос в европпе, а по Украине можно запланировать
транзитную остановку в том же Львове

- И вообще легче и нааамного быстрее прилететь в Италию, и взять там машину В АРЕНДУ, чем "с комфортом" пилить туда 2,5 тыс км
на своей машине.

Маск уже показал ОДНУ станцию, где в model S за 20 минут меняется батарея на заряженую.
в 2013 году.
Дальше пошла развиваться сеть суперчаржеров, а не сеть таких станций.
Более того - с 2015 года батарея стала не сьемной, в том смысле что для того чтобы ее снять надо разбирать часть салона.

з Італією саме так і зробив в минулому році - Сицілія була обстежена вздовж і впоперек :)
Те що Маск не пішов шляхом заміни батареї ще не значить що цей шлях помер. Коли буде масове виробництво у всіх автогігантів, вони повернуться до такої спільної уніфікованої батареї - бо це ПРОСТО.

суперчарджи теж будуть обов'язково розвинені масово
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

на Парижском автосалоне Renault покажет-
 
Renault собирается выпустить электромобиль стоимостью всего $8500 на основе бюджетного кроссовера Renault Kwid

не менее 250 км по измерительному циклу NEDC.

Электромобиль будет оснащаться «двойной зарядной системой», которая совместима как с домашней бытовой электросетью, так и с коммерческими станциями скоростной зарядки. Несмотря на бюджетную стоимость, Renault K-ZE получит такие функции, как камеру заднего вида, задние парктроники и крупный экран на центральной консоли с навигацией и онлайн-сервисами.

К вопросу о стоимости — новинка будет занимать в линейке производителя место ниже Renault ZOE, то есть будет компактнее и дешевле этого городского электрохэтчбека. Ранее в качестве слухов озвучивался ценник в $8500   ;o

Собирать электромобили Renault K-ZE будут в Китае

[ Invalid YouTube link ]



   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

чую дві головні "проблеми" для електрокарів:
 
1) дорого
відповідаю: чим більш масове виробництво у автогігантів налагодиться, тим швидше в рази впаде ціна. адже всі ми пам'ятаємо скільки коштували модні новостворені девайси, і як швидко ціна на них падала в результаті випуску таких модних вчора девайсів завдяки массовому випуску на ринок

2) заряду не вистачить більше ніж на 500 км, - як їхати далеко...?
відповідаю: хтось заб'ється зі мною на 1000 доларів, що на всіх ТИХ САМИХ  заправках, що зараз стоять вздовж доріг, через 7-10 років можна буде за 3 хвилини замінити уніфіковану електробатарею (або її частину) на відповідну  свіжозаряджену?...
по п.2.
 Це очевидне рішення, але чомусь його одразу не реалізували.
Чому?
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:
IP

по п.2.
 Це очевидне рішення, але чомусь його одразу не реалізували.
Чому?

бо ніхто не буде міняти свою новеньку батарею на хто зна що. Лише якщо батарейки будуть здаватись в оренду. Але таке рішення тягне за собою кучу інших проблем, від фінансових до організаційних й юридичних.
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

бо ніхто не буде міняти свою новеньку батарею на хто зна що. Лише якщо батарейки будуть здаватись в оренду. Але таке рішення тягне за собою кучу інших проблем, від фінансових до організаційних й юридичних.
саме так!
   
Re: Вот этот электромобиль уже можно брать  :crazy_pil:

Тесла 3 і рено zoe зараз рвуть світовий ринок ;)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія