Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Чернігів :S

Чернігів  :S

8-:
   
Re: Чернігів  :S

Педдросомттке іпсо
   
Re: Чернігів  :S

Якийсь жабогадюкінг

“Отримують на 20% більше прибутку”: Дмитро Брижинський відповів Олександру Ломаці щодо збільшення компенсації перевізникам у Чернігові

Начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський у своєму відеозверненні пояснив, чому не підтримав пропозицію Чернігівської міськради збільшити щомісячну компенсацію перевізникам з 6 до 9 мільйонів гривень. Це рішення він аргументує збільшенням прибутку тих самих перевізників на 20% за рахунок зростання вартості проїзду у громадському транспорті, розраховуючись готівкою та банківською карткою.

"Для мене, як для начальника МВА, незрозуміле звернення секретаря міськради з проханням збільшити розмір компенсації для окремих перевізників. До речі деякі з них є депутатами міськради з фракції "Рідний дім". Це збільшення мало б бути з шести до дев'яти мільйонів гривень на місяць. Звісно, я цього підтримувати не буду. Рівень компенсації має залишитись на тому рівні, як зазначено в міському бюджеті — шість мільйонів", — каже Брижинський.

Нагадаємо, що вчора, 30 квітня, в. о. міського голови Олександр Ломако попереджав про можливу зупинку громадського транспорту в Чернігові і звинувачував в цьому Дмитра Брижинського.

-------
Сьогодні, 2 травня, у Чернігові на свої маршрути не вийшли приватні автобуси громадських перевезень. Цей «бойкот» стався через баталії довкола вартості компенсації чернігівським перевізникам.

Начальник Чернігівської міської військової адміністрації Дмитро Брижинський прокоментував ситуацію.
«За 10 років у Чернігові не спромоглися створити незалежну систему перевезення мешканців міста в громадському транспорті. Недопустимо, щоб в умовах війни паралізувалось перевезення в прифронтовому місці. Це результат багаторічною безвідповідальної діяльності керівництва міської ради. Ми повинні шукати альтернативні шляхи вирішення цієї проблеми включно до розірвання контрактів з нинішніми перевізниками. Знайти тих перевізників, які будуть спроможні здійснювати регулярні перевезення згідно з умов укладених договорів, розраховуючи на щомісячну дотацію від громади в розмірі 6 млн. гривень. Комунальний транспорт, який є власністю мешканців міста, багато років не розвивався. Автобусний парк комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» багато років не оновлювався і не збільшувався. Бюджетні кошти витрачались на приватних перевізників, гроші шли в кармани підприємців, наближених до керівництва. Як результат перевізники вирішують як буде ходити громадський транспорт, а не мешканці міста», — йдеться в заяві.
   
Re: Чернігів  :S

Якийсь жабогадюкінг

“Отримують на 20% більше прибутку”: Дмитро Брижинський відповів Олександру Ломаці щодо збільшення компенсації перевізникам у Чернігові

Начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський у своєму відеозверненні пояснив, чому не підтримав пропозицію Чернігівської міськради збільшити щомісячну компенсацію перевізникам з 6 до 9 мільйонів гривень. Це рішення він аргументує збільшенням прибутку тих самих перевізників на 20% за рахунок зростання вартості проїзду у громадському транспорті, розраховуючись готівкою та банківською карткою.

"Для мене, як для начальника МВА, незрозуміле звернення секретаря міськради з проханням збільшити розмір компенсації для окремих перевізників. До речі деякі з них є депутатами міськради з фракції "Рідний дім". Це збільшення мало б бути з шести до дев'яти мільйонів гривень на місяць. Звісно, я цього підтримувати не буду. Рівень компенсації має залишитись на тому рівні, як зазначено в міському бюджеті — шість мільйонів", — каже Брижинський.

Нагадаємо, що вчора, 30 квітня, в. о. міського голови Олександр Ломако попереджав про можливу зупинку громадського транспорту в Чернігові і звинувачував в цьому Дмитра Брижинського.

-------
Сьогодні, 2 травня, у Чернігові на свої маршрути не вийшли приватні автобуси громадських перевезень. Цей «бойкот» стався через баталії довкола вартості компенсації чернігівським перевізникам.

Начальник Чернігівської міської військової адміністрації Дмитро Брижинський прокоментував ситуацію.
«За 10 років у Чернігові не спромоглися створити незалежну систему перевезення мешканців міста в громадському транспорті. Недопустимо, щоб в умовах війни паралізувалось перевезення в прифронтовому місці. Це результат багаторічною безвідповідальної діяльності керівництва міської ради. Ми повинні шукати альтернативні шляхи вирішення цієї проблеми включно до розірвання контрактів з нинішніми перевізниками. Знайти тих перевізників, які будуть спроможні здійснювати регулярні перевезення згідно з умов укладених договорів, розраховуючи на щомісячну дотацію від громади в розмірі 6 млн. гривень. Комунальний транспорт, який є власністю мешканців міста, багато років не розвивався. Автобусний парк комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» багато років не оновлювався і не збільшувався. Бюджетні кошти витрачались на приватних перевізників, гроші шли в кармани підприємців, наближених до керівництва. Як результат перевізники вирішують як буде ходити громадський транспорт, а не мешканці міста», — йдеться в заяві.

 :X
   
Re: Чернігів  :S

Це місцеві розборки... Мер ніяк не нажереться... Купа прокладок і найбільший тариф в Україні.
В нас проїзд 17 грн.
А підарьйо захотіло ще 9 лямів за "провоз" льготників, хоча погоджено було 6.
   
Re: Чернігів  :S

Шантаж перевізників за підтримки чиновників з міськради, з вимогою платити їм щомісяця по 9 мільйонів компенсації з бюджету міста, сьогодні завершився втаємниченими домовленостями між Ломако і Брижинським. Можемо лише припустити, що компенсацію перевізники отримали. А надалі, Ломака на сесії з підконтрольною більшістю має прийняти зміни до програми розвитку громадського транспорту і можливо, трохи зменшити компенсацію перевізникам.

Але головне, що відбулося в ці дні, це те, що всі ми дізналися про безпрецедентний пограбунок бюджету на схемі пасажирських перевезень, який був організований і реалізований вже під час повномасштабної війни. Як він виглядає і хто на цьому заробляє, ми зараз розпишемо.

Отже, в Чернігові діє програма розвитку громадського транспорту на 2022-20024 роки, яку прийняла монобільшість в міськраді ще під головуванням Атрошенко. Суть програми, а точніше говорячи узаконеної схеми крадіжки бюджетних коштів, полягає в тому, що міськрада з 2022 року доплачує перевізникам виходячи не з перевезень пільговиків, а за проїханий автобусом 1 кілометр шляхами міста.

На практиці це виглядає наступним чином. З якогось дива перевізники порахували, а міськрада погодила рахунковий тариф, тільки вдумайтесь - 44 грн 12 копійок за 1 кілометр. Тобто, зазделегідь визначені міськрадою чотири перевізники вирішили, що їм доцільно їздити в Чернігові по 44 грн за кілометр. Саме з цих 44 грн вирішили вираховувати і саму компенсацію, якщо не буде кого везти, то за все заплатить бюджет громади.
Наприклад, автобус проїхав в день 100 кілометрів по Чернігову - за тарифом це 4412 грн. За цей маршрут водій зібрав з пасажирів 2000 грн. Отже різницю 4412-2000=2412 грн має сплатити бюджет Чернігова, як компенсацію.

За повідомленням депутата з «Рідного дому» і директора «Чернігівської транспортної компанії» Артема Тарасенка, в лютому перевізники проїхали більше 608 тисяч кілометрів. Вартість послуги 24,5 мільйони гривень. Зібрали з пасажирів 15,2 млн.грн. Різниця склала 9,3 мільйони, з яких 8,7 було сплачено за рахунок міського бюджету. В березні накатали майже 650 тисяч кілометрів і виставили рахунок на компенсацію в 9 мільйонів. Тарасенко вважає, що все чесно і прозоро.

Але варто знати, кому ж йдуть ці компенсації за віртуальні кілометри.
Так, "Пассервіс" має отримати 3,15 мільйона гривень компенсації. Він належить двом братам та депутатам Ніжинської міськради Олександру й Ігорю Шалаям, а також Ігорю Нагорному.
"Таксосервіс" — 1,05 мільйона гривень. З 2010 року належить Олексію Захарченку. Підприємство заснував його батько Микола Захарченко ще в 1994 році.
"Епітранс" хоче компенсацію в 2,45 мільйона гривень. Компанія зареєстрована у Білій Церкві на Київщині. Як опинилася в Чернігові, добре відомо Ломаці і перевізнику Коваленко. Компанією на папері володіє Наталія Нестерчук.

І остання. "Тревел Експрес" вимагає компенсації 2,35 мільйона гривень за один місяць роботи. Компанію заснували депутат Чернігівської міської ради Володимир Коваленко та Михайло Рапута. Саме Коваленка називають архітектором схеми з компенсації за пасажирські перевезення. Але ж ви розумієте, що є ще той, хто сидить на бюджеті Чернігова і без інтересу якого нічого подібного не проходить.

Що маємо в залишку. Схема з компенсацій лише чотирьом приватним кампаніям вимиє з бюджету Чернігова в 2024 році близько 108 мільйонів гривень. Минулого року було трохи менше - 72 мільйони. І це при тому, що місто підняло тарифи на перевезення і жодним чином не розвиває власний автопарк.
І наостанок. Якщо писати дуже просто, то уявіть собі, що ви взяли собі машину в автосалоні, стали таксувати, а місто вам ще й платить компенсації, які перекривають вартість вашої машини. Казка, але для вищезгаданих компаній і їх власників, вона стала реальністю.
   
Re: Чернігів  :S

От людям дєлать нєфуй під час війни. Тьху.
   
Re: Чернігів  :S

Про перевізників понятно. Тепер давайте про землю.
   
Re: Чернігів  :S
den

В Чернігові є мер ?
   
Re: Чернігів  :S

В Чернігові є мер ?
Він не ліг під зелених і його відсторонили через суд.
   
Re: Чернігів  :S

Він не ліг під зелених і його відсторонили через суд.
Хапнув більше чим зміг... І проєбався в мєлочах  :weep:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія