Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Первая партия ДТ по схеме Роттердам+ уже поставляется на УЗ

Контракт по рамочному тендеру подписан 1 декабря. Первую партию 5 тыс. тонн на сумму 150 млн грн Коломойский поставит в ближайшую неделю по цене 29 932 грн/тонна. Цена определена по формуле с привязкой к стоимости топлива в порту Роттердам плюс доставка в Украину. Наценка к котировкам в Роттердаме составит 59 долларов/тонна.

Напомним, "бензиновая" формула является идентичной к формуле на уголь "Роттердам+" которая действовала с 2016 по 2019 год. При этом единственным потерпевшим от этой формулы в стране себя считают два ферросплавных завода Игоря Коломойского.

https://www.рбк-укр/rus/news/kolomoyskiy-nachal-postavki-diztopliva-uz-1638464124.html
   
Контракт по рамочному тендеру подписан 1 декабря. Первую партию 5 тыс. тонн на сумму 150 млн грн Коломойский поставит в ближайшую неделю по цене 29 932 грн/тонна. Цена определена по формуле с привязкой к стоимости топлива в порту Роттердам плюс доставка в Украину. Наценка к котировкам в Роттердаме составит 59 долларов/тонна.

Напомним, "бензиновая" формула является идентичной к формуле на уголь "Роттердам+" которая действовала с 2016 по 2019 год. При этом единственным потерпевшим от этой формулы в стране себя считают два ферросплавных завода Игоря Коломойского.

https://www.рбк-укр/rus/news/kolomoyskiy-nachal-postavki-diztopliva-uz-1638464124.html

Знайдіть коменти Алєзки і на початок введення "Роттердам+" і момент введення "ЗеТарифу".
   
невже в Україні немає НПЗ? :facepalm1:
   
Там більшу частину поставляє Альянс Енерго Трейд

Київський «Альянс Енерго Трейд» належить Роману Адамову, керує ним Едуард Звягін, а підписантом значиться заступниця директора з правових питань Валерія Бєлінгіо. Фірму пов’язували із російською групою «Альянс» родини російських бізнесменів Бажаєвих, але сама фірма заперечує існування цього зв’язку. Загалом із весни 2017 року «Альянс Енерго Трейд» отримала підрядів на 5,32 млрд грн., переважно в «Укрзалізниці» та Міноборони.

«Альянс», «приватівці» та «комодівці» поділили 1,2 мільярда «Укрзалізниці» на дизель
   
Туту питання звідки той дизель везуть, якщо із ротердама то нема питань.
   
Туту питання звідки той дизель везуть, якщо із ротердама то нема питань.

нет конечно..

какой идиот будет везди ДТ из роттердама?? - у нас ДТ везут из Белоруси.
   
нет конечно..

какой идиот будет везди ДТ из роттердама?? - у нас ДТ везут из Белоруси.

У і формула повинна бути Мінськ+
   
По итогам семи месяцев 2020 г. импорт дизтоплива в Украину составил 3423,7 тыс. т, что на 0,4% (13,1 тыс. т) превышает объем импорта за аналогичный период 2019 г.

   
У і формула повинна бути Мінськ+

в минске нет биржи = нет рыночной цены
   
в минске нет биржи = нет рыночной цены

 :facepalm:
Тобто якщо Мінськ буде дорожче продавати ніж в Роттердамі, то хтось буде свої гроші докладати?
   
Знайдіть коменти Алєзки і на початок введення "Роттердам+" і момент введення "ЗеТарифу".

Друже
Проста логіка каже що нічого кращого за біржові індекси не придумали

Зараз в нас 3 різні ціни на газ наприклад
І уряд смілмво бореться зі спекуляціями

Бо сам створив сраку собі

П.с. коменти про "+" у формулі теж недоречні
Бо от прямо зараз доля імпорту в генерації центренерго складає 50%

І що скажеш - не платити за доставку з ґар чи Америки ?
   
Туту питання звідки той дизель везуть, якщо із ротердама то нема питань.
Та да. Спочатку із УкрТатНафти(м.Кременчуг) відправляють у Роттердам, а вже звідки будуть розвозити по Фастовам та Гребінкам.. :)
   
:facepalm:
Тобто якщо Мінськ буде дорожче продавати ніж в Роттердамі, то хтось буде свої гроші докладати?


 покупця не ипет .. есть формула и цена должна быть не выше чем биржа + доставка.

нет дешевого в минске - вези с роттердама )))
   
Туту питання звідки той дизель везуть, якщо із ротердама то нема питань.

Який ти тупий крутий аналітик   :facepalm1:

Дизель для УЗ Беня повезе з Кременчуга.
   
Я немогу понять, дурачка из себя корчить, это принципиально??

Проблема не в формуле, а в том, что она применялась к ЛУГАНДОНСКОМУ углю, что мы платили уродам рыночную цену, плюс не существующая доставка, тем самым поднимали их благополучие.
   

Проблема не в формуле,
Ну как же не в формуле?  Именно формула всем муляла, еще пару лет после того как поставки из ОРДЛО прекратились..
   
Я немогу понять, дурачка из себя корчить, это принципиально??

Проблема не в формуле, а в том, что она применялась к ЛУГАНДОНСКОМУ углю, что мы платили уродам рыночную цену, плюс не существующая доставка, тем самым поднимали их благополучие.

Не бреши.  Вона застосовувалася до вугілля видобутого на держшахтах та у Павлограді.  А також імпорту.  І це стосувалося лише формування ціни для юрособ.

Беня на УЗ також буде продавати дизель із Кремечуга з формулою де сидить доставка з Роттердама
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія