Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:03:35 IP/Host: ---.219.236.30.freenet.com.ua
|
або замонтувати в багажнику генератор з двз
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:04:41 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
або замонтувати в багажнику генератор з двз
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:06:22 IP/Host: 78.11.62.---
|
Розгорнути попередні цитати...або замонтувати в багажнику генератор з двзСтандартний генератор не встигатиме
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:06:52 IP/Host: 78.11.62.---
|
Розгорнути попередні цитати...або замонтувати в багажнику генератор з двзгігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.
Показати зображення...
Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:10:18 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...або замонтувати в багажнику генератор з двзгігікаєш?
А хранцузи ВЖЕ зробили!
https://ecotechnica.com.ua/transport/1030-vo-frantsii-sozdali-pritsep-generator-dlya-elektromobilya.html
Французская компания EP Tender разработала двухколесный прицеп с портативным двигателем внутреннего сгорания для зарядки электромобиля во время движения.
Показати зображення...
Тож можна вже авта з ДВЗ забороняти (а щодо причепа заборон не було!)
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:17:41 IP/Host: 31.43.75.---
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:20:52 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:30:17 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗ
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:37:03 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗЯк кількість електричок сягне певноі межі, то повір, що ними теж стане дорого користуватись. Десь співставно із двз. Тільки заправлятимуться не 5 хвилин, а 5 годин.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:40:49 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗЯк кількість електричок сягне певноі межі, то повір, що ними теж стане дорого користуватись. Десь співставно із двз. Тільки заправлятимуться не 5 хвилин, а 5 годин.В місті відстані невеликі, і дуже часто авто стоять подовгу. Так шо час зарядки - це ну зовсім не проблема, якщо всюди буде відповідна інфраструктура... Тоді електрика буде набагато зручніша за ДВЗ, і дешевша звичайно
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:43:45 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Як кількість електричок сягне певноі межі, то повір, що ними теж стане дорого користуватись. Десь співставно із двз. Тільки заправлятимуться не 5 хвилин, а 5 годин.В місті відстані невеликі, і дуже часто авто стоять подовгу. Так шо час зарядки - це ну зовсім не проблема, якщо всюди буде відповідна інфраструктура... Тоді електрика буде набагато зручніша за ДВЗ, і дешевша звичайноСправа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:46:01 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...В місті відстані невеликі, і дуже часто авто стоять подовгу. Так шо час зарядки - це ну зовсім не проблема, якщо всюди буде відповідна інфраструктура... Тоді електрика буде набагато зручніша за ДВЗ, і дешевша звичайноСправа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:54:12 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Справа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:54:15 IP/Host: 194.44.40.---
|
Розгорнути попередні цитати...Справа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:57:26 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.Маячня. Чим більше зарядних пристроїв для електричних авто буде - тим меньше ціна на зарядку буде відрізнятись від загальної ціни на електрику. Проста логіка. Податки скоріш за все влуплять на реєстрацію цих зарядних станцій та на реєстрацію автомобільних акамуляторів, але то буде хуйня в порівнянні з видатками на обслуговування автомобілів з ДВЗ (особливо після того як ці автомобілі стануть меньш масовими)
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 01:58:08 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.Оце буде реальним зашкваром...
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 02:04:24 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.Маячня. Чим більше зарядних пристроїв для електричних авто буде - тим меньше ціна на зарядку буде відрізнятись від загальної ціни на електрику. Проста логіка. Податки скоріш за все влуплять на реєстрацію цих зарядних станцій та на реєстрацію автомобільних акамуляторів, але то буде хуйня в порівнянні з видатками на обслуговування автомобілів з ДВЗ (особливо після того як ці автомобілі стануть меньш масовими)Чого це маячння? Встановлять ліміт на споживання е/е, наприклад 50 квт/місяць і єпись як хочеш. Можеш сонячні батареі ставити і від них заряджатись, але вдома від мережі - зась.
І річний податок на електричку пару тисяч - дороги ж треба робити. Так що ні разу не маячня, а майбутні реаліі. Халяви не буде.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 02:08:22 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Маячня. Чим більше зарядних пристроїв для електричних авто буде - тим меньше ціна на зарядку буде відрізнятись від загальної ціни на електрику. Проста логіка. Податки скоріш за все влуплять на реєстрацію цих зарядних станцій та на реєстрацію автомобільних акамуляторів, але то буде хуйня в порівнянні з видатками на обслуговування автомобілів з ДВЗ (особливо після того як ці автомобілі стануть меньш масовими)Чого це маячння? Встановлять ліміт на споживання е/е, наприклад 50 квт/місяць і єпись як хочеш. Можеш сонячні батареі ставити і від них заряджатись, але вдома від мережі - зась.Ну шо ти верзеш? Хто і з якою метою буде встановлювати ліміти. Ціна на ее (як і на все) підростатиме потихеньку, але який смисл комусь шось обмежувати в плані користування електроенергієюРозгорнути попередні цитати...І річний податок на електричку пару тисяч - дороги ж треба робити. Так що ні разу не маячня, а майбутні реаліі. Халяви не буде.Річний податок на електроавто якщо і буде - то буде дуже співставним з податком на бензин. Тобто якщо з галона деруть центів 50, і народ в середньому витрачає 500 галонів на рік - то і на електричні авто буде дорожній збір доларів 200-300 на рік. Ніхто не дасть захмарними тарифами вбити галузь.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 02:10:31 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Чого це маячння? Встановлять ліміт на споживання е/е, наприклад 50 квт/місяць і єпись як хочеш. Можеш сонячні батареі ставити і від них заряджатись, але вдома від мережі - зась.Ну шо ти верзеш? Хто і з якою метою буде встановлювати ліміти. Ціна на ее (як і на все) підростатиме потихеньку, але який смисл комусь шось обмежувати в плані користування електроенергієюІ річний податок на електричку пару тисяч - дороги ж треба робити. Так що ні разу не маячня, а майбутні реаліі. Халяви не буде.Річний податок на електроавто якщо і буде - то буде дуже співставним з податком на бензин. Тобто якщо з галона деруть центів 50, і народ в середньому витрачає 500 галонів на рік - то і на електричні авто буде дорожній збір доларів 200-300 на рік. Ніхто не дасть захмарними тарифами вбити галузь.Ти скоро сам зможеш в цьому переконатись, імхо в каліхворніі халява буде ще років три-п"ять, а потім електричкам почнуть закручувати гайки.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 02:13:46 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну шо ти верзеш? Хто і з якою метою буде встановлювати ліміти. Ціна на ее (як і на все) підростатиме потихеньку, але який смисл комусь шось обмежувати в плані користування електроенергією
Річний податок на електроавто якщо і буде - то буде дуже співставним з податком на бензин. Тобто якщо з галона деруть центів 50, і народ в середньому витрачає 500 галонів на рік - то і на електричні авто буде дорожній збір доларів 200-300 на рік. Ніхто не дасть захмарними тарифами вбити галузь.Ти скоро сам зможеш в цьому переконатись, імхо в каліхворніі халява буде ще років три-п"ять, а потім електричкам почнуть закручувати гайки.Поясни смисл цього закручування.... Ніяк не можу збагнути? Шоб пересадити людей назад на ДВЗ?
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 02:16:40 IP/Host: ---.lightspeed.irvnca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти скоро сам зможеш в цьому переконатись, імхо в каліхворніі халява буде ще років три-п"ять, а потім електричкам почнуть закручувати гайки.Поясни смисл цього закручування.... Ніяк не можу збагнути? Шоб пересадити людей назад на ДВЗ?Нє, назад відкату на двз не буде. Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит, але навіть в цьому плані це вже нагинання. А в масі заставлять платити всіх.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 02:21:37 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Поясни смисл цього закручування.... Ніяк не можу збагнути? Шоб пересадити людей назад на ДВЗ?Нє, назад відкату на двз не буде. Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит, але навіть в цьому плані це вже нагинання. А в масі заставлять платити всіх.Шляхом підняття цін на ее. Шляхом реєстрацій зарядних пристроїв на авто. Але ще раз повторюю - то будуть копійки. Ніхто їх навіть і не помічатиме так як зараз мало помічають акцизи в цінах на паливо
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 05:10:14 IP/Host: ---.socal.res.rr.com
|
Розгорнути попередні цитати...Нє, назад відкату на двз не буде. Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит, але навіть в цьому плані це вже нагинання. А в масі заставлять платити всіх.Шляхом підняття цін на ее. Шляхом реєстрацій зарядних пристроїв на авто. Але ще раз повторюю - то будуть копійки. Ніхто їх навіть і не помічатиме так як зараз мало помічають акцизи в цінах на паливоНе будуть то копійки. Середня вартість поіздки/утримання електрички років за 10-15 (як кількість електричок на площі певноі адміністративноі одиниці стане спірозмірною з двз) буде співставною із двз. І це чисто адміністративно-регуляторними методами.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 08:01:03 IP/Host: ---.play-internet.pl
|
Розгорнути попередні цитати...Ти скоро сам зможеш в цьому переконатись, імхо в каліхворніі халява буде ще років три-п"ять, а потім електричкам почнуть закручувати гайки.Поясни смисл цього закручування.... Ніяк не можу збагнути? Шоб пересадити людей назад на ДВЗ?Нє, назад відкату на двз не буде. Смисл в тому, щоби кількість бабла в енергетичній сфері лишалась сталою.
Ви там в своіх широтах зможете трохи відбиватись сонячними панелями за 30 кілобаксів в кредит, але навіть в цьому плані це вже нагинання. А в масі заставлять платити всіх.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 08:26:13 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...В місті відстані невеликі, і дуже часто авто стоять подовгу. Так шо час зарядки - це ну зовсім не проблема, якщо всюди буде відповідна інфраструктура... Тоді електрика буде набагато зручніша за ДВЗ, і дешевша звичайноСправа не в доступності зарядних станцій, а у вартості експлуатаціі електрички. Яка виросте до співставноі із двз, треба лиш трошки зачекати. І перше місце де це буде - каліхворнія, завдяки концентраціі електромобілів.
Зі з літієвою технологією зарядка ніколи не буде співставна по часу заправки для авто із двз.Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 08:34:31 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я думаю, що скоріш за все не електричні обкладатимуть податком, а додадуть податку тепловим машинам. І почнуть з великих міст.
Ці податки і оплачуватимуть бенкет електричок аж до повного зникання кіптявозок.Не думаю. От подивися як змінюватиметься риторика коди електричних стане 30% потім 50%, потім 70%Только платить придётся за это тебе, а не другим. Как только засрут окружающую среду батареями, так и закончится.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 09:23:24 IP/Host: 194.44.144.---
|
Розгорнути попередні цитати...Поки технологія акумів не перейде на новий етап розвитку, про витіснення двз говорити рано. На початку 20-го століття теж був стрибок розвитку електромобілів, але потім двз переміг. А невелекі електрокари весь час використовувались як транспорт на великих виробництвах чи для локальноі доставки.
Лише нова техеологія акумуляторів дозволить скинути двз з п"ядесталу. А цього поки що на горизонті масового виробництва не видно.В містах скоро невигідно та незручно буде користуватись ДВЗ
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 10:29:36 IP/Host: ---.isd.dp.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Шо там експлуатувати? Батарею раз на 10 років поміняти....Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.Оце буде реальним зашкваром...
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 10:36:34 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 10:38:54 IP/Host: 31.43.75.---
|
Знову "електроавтомобілі не мають майбутнього"? А фотоаппарати із плівкою будуть у кожному домі, електронне фото - невигідно? Нокіа - найбільший виробник мобільних телефонів? Кращі телевізори - кінескопні?
Згадайте технологіїї усього двадцять років назад і технології сьогодняшнього дня. Що буде через двадцять років - не так легко прогнозувати. Фактично - можна тільки вгадати .
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 10:54:07 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 11:02:09 IP/Host: 31.43.75.---
|
PRom - навряд чи з літієвою. Але поки що не вигадали та не застосовують інші технології. Потім буде видно що вистрелить.
Колись читав про історію з відеокассетами в двох форматах - Бетакам та ВіАйджЕс. У обох ворматів були плюси та мінуси, виробляли магнітоофони, камери під ці формати. Але побачили, що, так як порнухи більше на ВіАйджЕс, то їх продавалося більше. І перешли більшістю на вироблення відеотехніки саме в такому форматі. Ось такий нюанс вплинув на ціле галузеве виробництво.
Завтра хтось чихне на нову експериментальну батарею "з гівна та палок" поблизу мікрохвильовки, яка працює, отримає нові цікаві результати в ємнності та токовіддачі, і через десяток років більшість машин будуть їздити саме на таких батареях, суміші біотехнологій мікроелементів та хімії .
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 11:28:07 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 11:30:12 IP/Host: ---.sim.if.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 11:37:09 IP/Host: ---.archer-soft.com
|
Розгорнути попередні цитати...Ціна на електрику для електричок зросте. А в приватному секторі заборонять заряджати від мережі, лише на спеціальних станціях. Плюс податки влуплять.Оце буде реальним зашкваром...ну а як інакше? Встановлять ліміт на споживання і гаплик.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 11:42:50 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 11:44:38 IP/Host: 31.43.75.---
|
Розгорнути попередні цитати...Оце буде реальним зашкваром...ну а як інакше? Встановлять ліміт на споживання і гаплик.нє, це дурня
Все буде значно простіше
1. електромобілі не будуть обладнувати перехідниками та блоками для зарядки з побутової мережі.
2. Ємність аккумів виросте настільки, що за ніч аж ніяк не зарядиш з лімітом потужності
Хтось щось там наколхозить, звичайно, але то буде в малій кількості й будуть "переслідувати згідно закону" за обвинуваченням "порушення техніки безпеки", як з побутовим метаном зараз.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 12:07:50 IP/Host: ---.sim.if.ua
|
Server error - це буде у подальшому, можливо навіть з деякими помилками при впровадженні.
До швидких зарядок для смартфонів он деяки смартфони навіть горіли.
Зараз будуть тільки в наближчі роки відшліфовувати мережу заправок електрокарів, можливо будуть якісь ідеї і впровадження для старих міст, старих будівель, не розрахованих на електроавтомобілів.
Перестануть строїти "бараки", без електрозаправок, мереж кабелю (оптоволокно чи що зараз найактуальніше) для Інтернету, зі зручностями інтелектуальної техніки.
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 12:09:58 IP/Host: ---.forward-bank.com
|
Re: Основні міфи про електромобілі |
2 листопада 2017 12:31:43 IP/Host: ---.astra.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Це "спростування" на якихось малохольних дітей розраховано.
Вердикт: Правда.
На жаль цим вони ставлять під сумнів усі решта висновків.Ніяких перевантажень не буде, при підключенні для споживача резервується оплачена ним проектна потужність.
Крім того, електромобіль вигідніше заряджати вночі, коли електроенергія дешева, а мережа недонавантажена.
Доречі, нічне заряджання екологічне, оскільки вугільні електростанції майже не працюють, основні постачальники вночі це атомні, гідро- та вітроелектростанціх .Беззаперечно - велика кількість електромобілів - збільшить сильно навантаження на електричну мережу .
Але подивимся на це збільшення навантаження .
Як правило основне навантаження буде в нічний час - коли мережа не завантажена .
І ОСНОВНЕ - про це зараз мало говорять , лишень час від часу хтось про це згадує:
Зарядки можна зробити інтелектуальними і рекурперативними - що це означає
Інтелектуальна зарядка може визначити підключившись до інформаційного центру електричної мережі , скільки вона може взяти потужності
І це динамічно може впливати на ціну зарядки. Наприклад вам треба швидко зарядитись в період максимуму споживання в мережі - і вас зарядять по максимальній ціні
Ви поставили режим зарядки за 12 годин під час мінімуму навантаження - і вас зарядили по мінімальній ціні
А коли ви поставили режим рекурперації і виставили час 24 години або більше - то вашу машину зарядять в період мінімуму навантаження розрядять в період максимуму і зарядять в період мінімуму
І Ви на такій зарядці навіть заробите грошей .....
Це не фантастика - в Америці - електрогенеруючі потужності які приймають участь в регулюванні потужності в мережі - мають ціну електроенергії в декілька раз більшу ніж стабільні електростанції які не можуть приймати участь в регулюванні мережі . І ці стабільні електростанції мають купувати електроенергію в електростанцій які приймають участь в регулюванні.