Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Наступний пішов. Вже **(1000-(доповнюється)) громади упц мп перейшли в Православну Церкву України

Виды деятельности
Компания УКРАЇНСЬКА ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА С.М.Т. ОЛЕКСАНДРІВКА

ДІЯЛЬНІСТЬ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Реквизиты организации
ОКПО   20654715
Форма собственности   ПРИВАТНА ВЛАСНIСТЬ
Юридический статус   ЮРИДИЧНА
Форма финансирования   ЗА РАХУНОК ЧЛЕНСЬКИХ ВНЕСКIВ
Право на внешнеэкономическую деятельность   НЕ МАЄ ПРАВА
Дата первоначальной регистрации   1991-10-01
Первоначальный регистратор   ВИКОНАВЧИЙ КОМIТЕТ РАЙОННОЇ РАДИ НАРОДНИХ ДЕПУТАТIВ
Дата текущей регистрации   2007-03-19
Регистратор   ОЛЕКСАНДРІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КІРОВОГРАДСЬК
Регистрационный номер   14361200000000339
   
Компания УКРАЇНСЬКА СВЯТО-ВАСИЛІВСЬКА ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА С.ДОРОШІВЦІ осуществляет следующие виды деятельности (в соответствии данными, указанными при регистрации):

ДІЯЛЬНІСТЬ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Реквизиты организации
ОКПО   21443753
Форма собственности   ПРИВАТНА ВЛАСНIСТЬ
Юридический статус   ЮРИДИЧНА
Форма финансирования   ЗА РАХУНОК ЧЛЕНСЬКИХ ВНЕСКIВ
Право на внешнеэкономическую деятельность   НЕ МАЄ ПРАВА
Дата первоначальной регистрации   1991-11-20
Первоначальный регистратор   ВИКОНАВЧИЙ КОМIТЕТ ОБЛАСНОЇ РАДИ НАРОДНИХ ДЕПУТАТIВ
Дата текущей регистрации   2007-02-16
Регистратор   ЗАСТАВНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБ
Регистрационный номер   10301200000000349
   
Де цей " не рускій мір " ? А ну переведи мені оцю громаду села Мишківці в ПЦУ методом голосування 2/3 всім селом .
І так в яку " громаду " не ткни . А то навоображали собі " прав і обов'язків " які з реальністтю нічого спільного не мають .


Компания СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА ГРОМАДА УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ

ДІЯЛЬНІСТЬ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Реквизиты организации
ОКПО   20144008
Форма собственности   ПРИВАТНА ВЛАСНIСТЬ
Юридический статус   ЮРИДИЧНА
Форма финансирования   БЕЗ НАЗВИ
Право на внешнеэкономическую деятельность   НЕ МАЄ ПРАВА
Дата первоначальной регистрации   1991-12-24
Первоначальный регистратор   ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ
Дата текущей регистрации   2005-12-26
Регистратор   ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Регистрационный номер   11821200000000165
а в чем проблема? Нужно видеть статут. В тексте выше вообще ничего проблемного нету
   
Так я і то кажу. В підсумку ми маємо 2 православні церкви. З цих двох МП має більше парафій і прихожан.

Ми бачимо великий спротив переходу в ПЦУ навіть на Тернопільщині та Івано-Франківщині(!), а що вже говорити про Лівобережну та Південну Україну.

Думаю що в найближчій перспективі збережеться розкол на дві православні церкви. Можливо процес посилиться на Західній Україні та Поділлі якщо відбудеться примусове перейменування МП на російську церкву - майже ніхто там не захоче ходити в "російску церкву". А от в більшості Центральної України, а також на Сході та Півдні МП збереже свій домінантний статус.

Тут серед причин і є помилка Порошенка який дозволив групі Філарета методом шантажу взяти під контроль ПЦУ. Якщо би настоятелем ПЦУ було обрано представника УПЦ(МП), що розумні люди і радили робити, то вдалося би перетягнути на свою сторону значну частину МП.
   
Так я і то кажу. В підсумку ми маємо 2 православні церкви. З цих двох МП має більше парафій і прихожан.

Ми бачимо великий спротив переходу в ПЦУ навіть на Тернопільщині та Івано-Франківщині(!), а що вже говорити про Лівобережну та Південну Україну.

Думаю що в найближчій перспективі збережеться розкол на дві православні церкви. Можливо процес посилиться на Західній Україні та Поділлі якщо відбудеться примусове перейменування МП на російську церкву - майже ніхто там не захоче ходити в "російску церкву". А от в більшості Центральної України, а також на Сході та Півдні МП збереже свій домінантний статус.

Тут серед причин і є помилка Порошенка який дозволив групі Філарета методом шантажу взяти під контроль ПЦУ. Якщо би настоятелем ПЦУ було обрано представника УПЦ(МП), що розумні люди і радили робити, то вдалося би перетягнути на свою сторону значну частину МП.
не тупи на тернопильщине почти все грекокатолики
   
супротив идет от попов которые подсели на деньги куйла
   
а в чем проблема? Нужно видеть статут. В тексте выше вообще ничего проблемного нету

А що статут ? Статут це внутрішній документ УПЦ МП стандартний для всіх парафій УПЦ МП .
Форма власності релігійної споруди статутом не регулюється .
Як тобі наприклад отаке  :laugh:

" В Лощиновке Измаильского района, у громады, которой принадлежит Троицкая церковь 1838-1841 годов постройки, всего один учредитель – местный священник Александр Якимчук. То есть храм – его личный. Захочет – заложит в банке, захочет – в мечеть переделает, захочет. Он может передать его по наследству, а может организовать свою собственную церковь и объявить себя патриархом."

ПС . Знаєш куди Александр Якимчук порадить запхати статут у випадку пред'яви ?
І це між іншим не поодинокий випадок , хоча подавляюча частина майна таки належить єпархії , або на пряму , або через фізосіб або групи  фізосіб ...
   
не тупи на тернопильщине почти все грекокатолики

Це було до 1939 року.
   
Ну як бачимо,  глобально переходи відбуваються,  є проблемні,  але то цілком адекватно
   
От кацапів і набігло в гілку. По перше cheshuntt де в реестрі написано що ім належить церква. Там є компанія а не церква, такжо можеш засунуть свої виписки з реєстру далеко далеко. Відносно переходів, то за суботу неділю відбулося (тілько офіційно повідомлених) 37 переходів. Де там аналіти які говорили що перехід буде тривати сім років. Крім того багато з Вас не звернули увагу, що більше 60% переходів відбуваються разом з священниками, які були в мп. Да у нас є 20 % вати, серед них є процент тих, хто буде ходити в кацапську церкву нічого з цим не не поробиш, але при агресії кацапів, ми будемо знати людей, які можуть зрадити Україну і це добре. Відносно визнання іншими, то за рік нас визнають 5-9 автокефальних церкв, а на інших можна просто не звертати увагу. Незабувайте що Україна буде займати другу сходинку за кількістью мирян і іншим церквам не буде їншого шляху, чим визнавати нас, ну за винятком кацапів, але що візьмеш з .......
   
А що статут ? Статут це внутрішній документ УПЦ МП стандартний для всіх парафій УПЦ МП .
Форма власності релігійної споруди статутом не регулюється .
Як тобі наприклад отаке  

" В Лощиновке Измаильского района, у громады, которой принадлежит Троицкая церковь 1838-1841 годов постройки, всего один учредитель – местный священник Александр Якимчук. То есть храм – его личный. Захочет – заложит в банке, захочет – в мечеть переделает, захочет. Он может передать его по наследству, а может организовать свою собственную церковь и объявить себя патриархом."
Во-первых это писал малограмотный журналист, и не факт, что там четкая терминология значит.
Во-вторых каждая громада регистрируется, только подав статут. К статуту подается список имущества либо договор оренды\пользования помещением.
Также статутом прописан порядок включения и исключения из религиозной громады.
Так что не факт, что  в селе на 800 человек в громаде УПЦ МП числятся хотя бы 500. И это является ответом на вопрос выше могут ли баптисты села голосовать. Конечно же не могут.
Вообщем все эти тексты вилами по воде, пока не прочитаешь статут конкретной громады.
   
Це було до 1939 року.

да ты вообще не в теме
там грекокатолике вернули утраченное
   
Це було до 1939 року.
ні.
   
не тупи на тернопильщине почти все грекокатолики
2/3, не більше. B-)
   
2/3, не більше. B-)

не меньше 90%
   
В Лощиновке Измаильского района, у громады, которой принадлежит Троицкая церковь 1838-1841 годов постройки, всего один учредитель – местный священник Александр Якимчук. То есть храм – его личный. Захочет – заложит в банке, захочет – в мечеть переделает, захочет. Он может передать его по наследству, а может организовать свою собственную церковь и объявить себя патриархом."
ну это такой бред, что даже комментировать таких журналистов не хочется.
Он вообще закон открывал?
 ну так навскидку по разным пунктам:
- Забороняється вчиняти будь-які дії, наслідком яких може стати відчуження майна релігійної організації, зокрема його продаж, обмін, передача у заставу, встановлення іпотеки, безоплатна передача у власність та управління інших осіб, до завершення процедури зміни своєї підлеглості у канонічних та організаційних питаннях.
- Після припинення діяльності релігійних організацій майно, надане їм у користування державними, громадськими організаціями або громадянами, повертається його колишньому власнику.
На майно культового призначення, що належить релігійним організаціям, не може бути звернено стягнення за претензіями кредиторів.
При відсутності правонаступників майно релігійної організації, що припинила свою діяльність, переходить у власність держави.
У разі припинення діяльності релігійної організації у зв'язку з порушенням цього Закону та інших законодавчих актів України майно, що перебуває в її власності, за винятком культового, може безоплатно переходити у власність держави. Культове майно передається іншим релігійним організаціям.
   
Так я і то кажу. В підсумку ми маємо 2 православні церкви. З цих двох МП має більше парафій і прихожан.

Ми бачимо великий спротив переходу в ПЦУ навіть на Тернопільщині та Івано-Франківщині(!), а що вже говорити про Лівобережну та Південну Україну.

Думаю що в найближчій перспективі збережеться розкол на дві православні церкви. Можливо процес посилиться на Західній Україні та Поділлі якщо відбудеться примусове перейменування МП на російську церкву - майже ніхто там не захоче ходити в "російску церкву". А от в більшості Центральної України, а також на Сході та Півдні МП збереже свій домінантний статус.

Тут серед причин і є помилка Порошенка який дозволив групі Філарета методом шантажу взяти під контроль ПЦУ. Якщо би настоятелем ПЦУ було обрано представника УПЦ(МП), що розумні люди і радили робити, то вдалося би перетягнути на свою сторону значну частину МП.
і було би шо ні строім кпсс получяєцца
   
От кацапів і набігло в гілку. По перше cheshuntt де в реестрі написано що ім належить церква. Там є компанія а не церква, такжо можеш засунуть свої виписки з реєстру далеко далеко. Відносно переходів, то за суботу неділю відбулося (тілько офіційно повідомлених) 37 переходів. Де там аналіти які говорили що перехід буде тривати сім років. Крім того багато з Вас не звернули увагу, що більше 60% переходів відбуваються разом з священниками, які були в мп. Да у нас є 20 % вати, серед них є процент тих, хто буде ходити в кацапську церкву нічого з цим не не поробиш, але при агресії кацапів, ми будемо знати людей, які можуть зрадити Україну і це добре. Відносно визнання іншими, то за рік нас визнають 5-9 автокефальних церкв, а на інших можна просто не звертати увагу. Незабувайте що Україна буде займати другу сходинку за кількістью мирян і іншим церквам не буде їншого шляху, чим визнавати нас, ну за винятком кацапів, але що візьмеш з .......

А , це в тебе ,типо , логічний висновок напрошується . раз релігійній організації з приватною формою власності не належить церква ( як споруда ) , то по -твоєму хотєнію вона мусить належати всьому селу .
А на рахунок переходів , ще почекай дудіти у фанфари . Реальний критерій це кількість церков . Реальних справжніх церков, а не хат з хрестом , вагончиків , і просто " релігійних громад " які заявили про " перехід " , хоча оті хто ходять в кацапську церкву досі про це не здогадуються , бо ключі у попа , а піп -приватний власник .  :-)o
   
А , це в тебе ,типо , логічний висновок напрошується . раз релігійній організації з приватною формою власності не належить церква ( як споруда ) , то по -твоєму хотєнію вона мусить належати всьому селу .
А на рахунок переходів , ще почекай дудіти у фанфари . Реальний критерій це кількість церков . Реальних справжніх церков, а не хат з хрестом , вагончиків , і просто " релігійних громад " які заявили про " перехід " , хоча оті хто ходять в кацапську церкву досі про це не здогадуються , бо ключі у попа , а піп -приватний власник .  :-)o
тому вихід один
писдити
   
да ты вообще не в теме
там грекокатолике вернули утраченное

Та ясно . куди мені . Там купа церков які були віджаті в УГКЦ ще за совка і православні всіх мастєй проявляють неаби -яку згуртованість по цьому питанню . Це на публіку вони там можуть собачитись а коли справа доходить до майнових питаннь , то там МП з КП і УАПЦ просто " вась -вась "
приклади наводити ?
   
А , це в тебе ,типо , логічний висновок напрошується . раз релігійній організації з приватною формою власності не належить церква ( як споруда ) , то по -твоєму хотєнію вона мусить належати всьому селу .
А на рахунок переходів , ще почекай дудіти у фанфари . Реальний критерій це кількість церков . Реальних справжніх церков, а не хат з хрестом , вагончиків , і просто " релігійних громад " які заявили про " перехід " , хоча оті хто ходять в кацапську церкву досі про це не здогадуються , бо ключі у попа , а піп -приватний власник .  :-)o
Ти наче адекват і розумієш, що споруда буде належати тобі, тільки за умови акта на землю і паспорта технічного паспорта БТІ, засвідченого в місцевих органах влади. Немає цього у попів НЕМА. Тому не пиши дурниці. Відносно переходів, то до Томоса за 4 роки війни до УПЦ КП перейшо тільки близько 70 громад, а тут за два дні 37, так ще не вступив в дію адмінресурс. Скажуть поліції і службовцям не закривати очі на дії кацапських попів, а діяти згідно закону і все, половину з них через місяц перейдуть в ПЦУ
   
Незабувайте що Україна буде займати другу сходинку за кількістью мирян
Чому 2? Хто перший?
У кацапів без України не Весело з кількістю.
   
Чому 2? Хто перший?
У кацапів без України не Весело з кількістю.
Поки будуть кацапи, я дуже сподіваюсь що це буде недовго
   
Во-первых это писал малограмотный журналист, и не факт, что там четкая терминология значит.
Во-вторых каждая громада регистрируется, только подав статут. К статуту подается список имущества либо договор оренды\пользования помещением.
Также статутом прописан порядок включения и исключения из религиозной громады.
Так что не факт, что  в селе на 800 человек в громаде УПЦ МП числятся хотя бы 500. И это является ответом на вопрос выше могут ли баптисты села голосовать. Конечно же не могут.
Вообщем все эти тексты вилами по воде, пока не прочитаешь статут конкретной громады.

Хто тобі сказав , що конкретна громада має свій  окремий статут ?  :laugh:
Ти взагалі коли небудь той статут читав ?
Там взагалі форма власності не обговорюється , а суцільне " бла бла бла " і загальні слова .
А закони України взагалі ніяк  спеціально не окреслюють  " споруду релігійного призначення" і форму власності .
Церква може бути в теорії і загальних словах власністтю громади , але в майновому реєстрі це гараж по вулиці Шолом Алейхема 17 реєстраційний номер 22233222333222  власник громадянин  Опеньок Тарасій Євпсіхієвич .
   
Хто тобі сказав , що конкретна громада має свій  окремий статут ?  :laugh:
Ти взагалі коли небудь той статут читав ?
Там взагалі форма власності не обговорюється , а суцільне " бла бла бла " і загальні слова .
А закони України взагалі ніяк  спеціально не окреслюють  " споруду релігійного призначення" і форму власності .
Церква може бути в теорії і загальних словах власністтю громади , але в майновому реєстрі це гараж по вулиці Шолом Алейхема 17 реєстраційний номер 22233222333222  власник громадянин  Опеньок Тарасій Євпсіхієвич .
От ти знову пишиш дурість. Ми говорими про церкви, а не про хатинки з крестами і вагончики. Так от церки не належать попам ВСЕ КРАПКА. Все інше це просто твої незнаю звідки фантазії, сам же писав ща не будемо говорити про "а не хат з хрестом , вагончиків"
   
Ти наче адекват і розумієш, що споруда буде належати тобі, тільки за умови акта на землю і паспорта технічного паспорта БТІ, засвідченого в місцевих органах влади. Немає цього у попів НЕМА. Тому не пиши дурниці. Відносно переходів, то до Томоса за 4 роки війни до УПЦ КП перейшо тільки близько 70 громад, а тут за два дні 37, так ще не вступив в дію адмінресурс. Скажуть поліції і службовцям не закривати очі на дії кацапських попів, а діяти згідно закону і все, половину з них через місяц перейдуть в ПЦУ

Я ж не кажу що у всіх попів є . А от в крутих таки " да" і в чому проблема все це оформити ?  :S
В більшості це власність єпархії , по -простому місцевого єпископа , хоча теж не завжди . Бо буває так що на території однієї області є дві , або три єпархії , але майно належить самому головному бугру .
Я ж показував схему як це робилося . єпархія купує хату , потім там реєструє громаду . Хату зносить ставить нову хату з куполами . Нова хата надалі є власністтю єпархіі з усіма технічними паспортами . Що тут складного ?
   

Де цей " не рускій мір " ? А ну переведи мені оцю громаду села Мишківці в ПЦУ методом голосування 2/3 всім селом .
І так в яку " громаду " не ткни . А то навоображали собі " прав і обов'язків " які з реальністтю нічого спільного не мають .


Компания СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА ГРОМАДА УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ

ДІЯЛЬНІСТЬ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Реквизиты организации
ОКПО   20144008
Форма собственности   ПРИВАТНА ВЛАСНIСТЬ
Юридический статус   ЮРИДИЧНА
Форма финансирования   БЕЗ НАЗВИ
Право на внешнеэкономическую деятельность   НЕ МАЄ ПРАВА
Дата первоначальной регистрации   1991-12-24
Первоначальный регистратор   ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ
Дата текущей регистрации   2005-12-26
Регистратор   ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Регистрационный номер   11821200000000165
А чего ты не все показываешь?
Відомості про органи управління юридичної особи   ПАРАФІЯЛЬНІ ЗБОРИ

Перелік засновників юридичної особи   члени релігійної громади


И называется она немного не так:
РЕЛІГІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА РЕЛІГІЙНА ГРОМАДА УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ" С. МИШІВ ІВАНИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
   
Я ж не кажу що у всіх попів є . А от в крутих таки " да" і в чому проблема все це оформити ?  :S
В більшості це власність єпархії , по -простому місцевого єпископа , хоча теж не завжди . Бо буває так що на території однієї області є дві , або три єпархії , але майно належить самому головному бугру .
Я ж показував схему як це робилося . єпархія купує хату , потім там реєструє громаду . Хату зносить ставить нову хату з куполами . Нова хата надалі є власністтю єпархіі з усіма технічними паспортами . Що тут складного ?
А Ти спитайте у батюшки чи легко це зробити, навіть для новопобудованої церкви. Поцікався. Немаї у них власності на ці церкви і у єпархій також, я вже не кажу про церкви які давно побудовані
   
не меньше 90%
Волинь - це приблизно третина Тернопільщини. Кременецький, Шумський, Лановецький райони та північ Збаразького. B-)
   
От ти знову пишиш дурість. Ми говорими про церкви, а не про хатинки з крестами і вагончики. Так от церки не належать попам ВСЕ КРАПКА. Все інше це просто твої незнаю звідки фантазії, сам же писав ща не будемо говорити про "а не хат з хрестом , вагончиків"

А дурість це тому що це не зовсім так як хотілось ? Я оце тут залишу , а ви думайте " дурість це чи ні " , тільки на кажіть що " так цеж Одещщина , на Вінничині зовсім інакше в майнових питаннях "

Полноценных православных общин, которые объединяли бы всех прихожан храма, — с фиксированным членством, регулярными собраниями, сбором средств на общие нужды и выборами должностных лиц, — в Одесской области, увы, нет. В лучшем случае это организации, учрежденные «группой физлиц», обычно до 20 человек. Иногда среди учредителей попадаются настоящие прихожане, разбавленные клиром и членами семей священников. Чаще всего, однако, православная община (парафия, приход) – это организация, учрежденная Одесской епархией МП, которой руководит Агафангел, в миру Алексей Михайлович Саввин. Он и является главным распорядителем церковного имущества в регионе.
За последние десять лет епархия, осознавая, что рано или поздно вопрос собственности станет ребром, провела большую работу по закреплению своих прав. Перерегистрировалис ь приходы (единственным учредителем становилась структура Саввина), на них записывались храмы, в том числе никогда ранее не принадлежавшие православным, скажем, ряд бывших немецких кирх и костелов. Одни объекты утрачивали статус культурного наследия, другие, наоборот, приобретали его.
Наиболее системно эта работа велась на юге области, где у Москвы традиционно больше симпатиков. В Бессарабии и Придунавье «православный», как правило, означает «верный Московскому патриархату», и это, увы, не преувеличение. Сегодня большинство храмов юга через «епархиальные» общины (то есть с единственным учредителем в лице епархии) принадлежит МП, и даже если все верующие там резко решат перейти в Православную церковь Украины, им придется строить новые культовые сооружения, поскольку никаких прав на старые у них нет. К примеру, в Тарутинском районе — три храма, являющихся памятниками архитектуры (в Николаевке, Надречном и Александровке), и все принадлежат «епархиальным» общинам. В Татарбунарском районе – восемь памятников. Все – собственность структуры Агафангела. В Арцизском районе Одесской епархии принадлежит шесть из семи старых церквей, в Измаильском – четыре из пяти, в Измаиле – четыре из семи (у трех статус не определен), в Белгород-Днестровском районе (вместе с городом) – 8 из 12. 
   
А чего ты не все показываешь?
Відомості про органи управління юридичної особи   ПАРАФІЯЛЬНІ ЗБОРИ

Перелік засновників юридичної особи   члени релігійної громади
И называется она немного не так:
РЕЛІГІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА РЕЛІГІЙНА ГРОМАДА УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ" С. МИШІВ ІВАНИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ

І що це змінює ? Ну " перелік засновників юридичної особи " ? Тут жеж питання стояло що оті 800 яких в " переліку " немає теж можуть рішать .
Ти на це питання відповідай . ожуть 800 чи ні ? Те що " перелік " може я  і так знаю , бо на то він і перелік , що робити як скаже піп.
   
І що це змінює ? Ну " перелік засновників юридичної особи " ? Тут жеж питання стояло що оті 800 яких в " переліку " немає теж можуть рішать .
Ти на це питання відповідай . ожуть 800 чи ні ? Те що " перелік " може я  і так знаю , бо на то він і перелік , що робити як скаже піп.
А кто есть в списках?
Фактически, это такая себе безприбыльная АО-ка.
Громада собирается, и решает кто и куда. Кто входит в громаду - это в списках.
Религиозного сооружения у них на балансе, видимо, нет. Они его арендуют.
Если село соберется и создасть новую громаду из 800 человек, то сельсовет разорвет аренду с громадой из 7 человек и передаст новой громаде.
Никто не мешает этим 800-м человекам записаться в стару громаду и решить как нужно.
Если попы будут ставить преграды - на это есть областное и районное управление юстиции, РДА, которые поправят.

Дело в том. что технология перехода не отработана и не доведена до громад и активистов.
Как только все это пойдет - то будет легче.
Юридически они не отобьются, тем более в райсуде, на который будут давить громады.
   
А дурість це тому що це не зовсім так як хотілось ? Я оце тут залишу , а ви думайте " дурість це чи ні " , тільки на кажіть що " так цеж Одещщина , на Вінничині зовсім інакше в майнових питаннях "

Полноценных православных общин, которые объединяли бы всех прихожан храма, — с фиксированным членством, регулярными собраниями, сбором средств на общие нужды и выборами должностных лиц, — в Одесской области, увы, нет. В лучшем случае это организации, учрежденные «группой физлиц», обычно до 20 человек. Иногда среди учредителей попадаются настоящие прихожане, разбавленные клиром и членами семей священников. Чаще всего, однако, православная община (парафия, приход) – это организация, учрежденная Одесской епархией МП, которой руководит Агафангел, в миру Алексей Михайлович Саввин. Он и является главным распорядителем церковного имущества в регионе.
За последние десять лет епархия, осознавая, что рано или поздно вопрос собственности станет ребром, провела большую работу по закреплению своих прав. Перерегистрировалис ь приходы (единственным учредителем становилась структура Саввина), на них записывались храмы, в том числе никогда ранее не принадлежавшие православным, скажем, ряд бывших немецких кирх и костелов. Одни объекты утрачивали статус культурного наследия, другие, наоборот, приобретали его.
Наиболее системно эта работа велась на юге области, где у Москвы традиционно больше симпатиков. В Бессарабии и Придунавье «православный», как правило, означает «верный Московскому патриархату», и это, увы, не преувеличение. Сегодня большинство храмов юга через «епархиальные» общины (то есть с единственным учредителем в лице епархии) принадлежит МП, и даже если все верующие там резко решат перейти в Православную церковь Украины, им придется строить новые культовые сооружения, поскольку никаких прав на старые у них нет. К примеру, в Тарутинском районе — три храма, являющихся памятниками архитектуры (в Николаевке, Надречном и Александровке), и все принадлежат «епархиальным» общинам. В Татарбунарском районе – восемь памятников. Все – собственность структуры Агафангела. В Арцизском районе Одесской епархии принадлежит шесть из семи старых церквей, в Измаильском – четыре из пяти, в Измаиле – четыре из семи (у трех статус не определен), в Белгород-Днестровском районе (вместе с городом) – 8 из 12. 
Находими Тарутівський район Миколаївка церкву немає там приватної власності
https://prntscr.com/mgm4jm
І так по всім іншим, крім хатинок та вагончиків
   
Просто скажи, що не правий відносно власності церковних споруд.
   
А кто есть в списках?
Фактически, это такая себе безприбыльная АО-ка.
Громада собирается, и решает кто и куда. Кто входит в громаду - это в списках.
Религиозного сооружения у них на балансе, видимо, нет. Они его арендуют.
Если село соберется и создасть новую громаду из 800 человек, то сельсовет разорвет аренду с громадой из 7 человек и передаст новой громаде.
Никто не мешает этим 800-м человекам записаться в стару громаду и решить как нужно.
Если попы будут ставить преграды - на это есть областное и районное управление юстиции, РДА, которые поправят.

Дело в том. что технология перехода не отработана и не доведена до громад и активистов.
Как только все это пойдет - то будет легче.
Юридически они не отобьются, тем более в райсуде, на который будут давить громады.

Та в списках може бути хто завгодно . Оті 7 + ще три ( родичі отих 7 )
А релігіозноє сооруженіє це хата Петра Васильовича Шинкарука , яку він переофлрмив на .... ( потрібне вставити ) , а сам пішов жити до сестри в тому ж селі . А за це " сестрового племінника" взяли до семінарії з повним пансіоном .
Щодо списків , то як це в православних я поняття не маю , скоріш за все ніяк .
В РКЦ і УГКЦ ти записаний в парохіяльну книгу , якщо виконуєш так званий " еклезіастичний мінімум " ( це мінімум одна сповідь під час в посту  і одне причасття на рік в цій парохії ) . Якщо ні , то тебе просто викреслюють отуди до отих 800 і ти стаєш ніяка не " громада " , а " гуляй вася " .
   
Находими Тарутівський район Миколаївка церкву немає там приватної власності
https://prntscr.com/mgm4jm
І так по всім іншим, крім хатинок та вагончиків

А як ти це визначив ? По червоному фломастеру на мапі ?  :weep:
Мене от зовсім інше бентежить ,як то постанова Одеської Облдержадміністраці ї .від 25.11.96 р. N 720/А-96.
Нажаль вони повний документ надавати не хочуть , а хочуть за таке гроші .  :(
Так що може ти і правий будемо визначати форму власності по аєрофотозйомці.
   
Я ж не кажу що у всіх попів є . А от в крутих таки " да" і в чому проблема все це оформити ?  :S
В більшості це власність єпархії , по -простому місцевого єпископа , хоча теж не завжди . Бо буває так що на території однієї області є дві , або три єпархії , але майно належить самому головному бугру .
Я ж показував схему як це робилося . єпархія купує хату , потім там реєструє громаду . Хату зносить ставить нову хату з куполами . Нова хата надалі є власністтю єпархіі з усіма технічними паспортами . Що тут складного ?
Ваш оппонент працює на цій темі і тому марно сподіватися, що Ви зможете його переконати у чомусь. Тут потрібна чесність, а її бракує.
   
Так я і то кажу. В підсумку ми маємо 2 православні церкви. З цих двох МП має більше парафій і прихожан.

Ми бачимо великий спротив переходу в ПЦУ навіть на Тернопільщині та Івано-Франківщині(!), а що вже говорити про Лівобережну та Південну Україну.

Думаю що в найближчій перспективі збережеться розкол на дві православні церкви. Можливо процес посилиться на Західній Україні та Поділлі якщо відбудеться примусове перейменування МП на російську церкву - майже ніхто там не захоче ходити в "російску церкву". А от в більшості Центральної України, а також на Сході та Півдні МП збереже свій домінантний статус.

Тут серед причин і є помилка Порошенка який дозволив групі Філарета методом шантажу взяти під контроль ПЦУ. Якщо би настоятелем ПЦУ було обрано представника УПЦ(МП), що розумні люди і радили робити, то вдалося би перетягнути на свою сторону значну частину МП.

Навіщо Ви брешете?
   
А як ти це визначив ? По червоному фломастеру на мапі ?  :weep:
Мене от зовсім інше бентежить ,як то постанова Одеської Облдержадміністраці ї .від 25.11.96 р. N 720/А-96.
Нажаль вони повний документ надавати не хочуть , а хочуть за таке гроші .  :(
Так що може ти і правий будемо визначати форму власності по аєрофотозйомці.
Ти не знаєш як працює кадастова карта. Там де блакитне, це ділянки у приватній власності різної форми, там де не відмічено або державної або селещної ради
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія