Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ФЗВ. Павловнія для Києва

ФЗВ. Павловнія для Києва

Фейсбук підкинув мені таке...Я, чесно кажучі, вперше бачу таке дерево. Чи варто його спробувати висадити перед будинком на вулиці? Ще, кажуть, потребує багато води?

У когось був  досвід з таким деревом?
===============================


Павловнія - для підпільного озеленення вона таки є чудовим варіантом.

На фото два дерева на Нивках, висаджені 3+ роки тому. Саджанці були 10см (десять сантиметрів!), однорічки. За перший рік виросли більше 3.5м, зараз досягли 5го поверху і 25-30см в діаметрі. Минулої зими навіть не всі бутони вимерзли.

Що можу порадити.

1) Полив. Чим більше-тим краще. Перші 1.5-2 роки обов'язково.

2) Не жаліти добрив для бідних субстратів.

3) Чим пухкіший грунт-тим краще росте.

Найважливішими є перші кілька місяців росту і хороший стартовий субстрат. Я не фотографував невдалі спроби, а вони були. Основні помилки, які загубили інші саджанці:

1) Занадто пізня висадка. Коріння відразу має розвиватись в субстрат. Якщо в травні ви не встигли і основна коренева маса наросла в невеликому контейнері- не варто висаджувати. Дерево десть не більше 0.5-1 м приросту, не набере достатньо поживних речовин на зиму і хворітиме.

2) Лунка має бути чудово захищена від людей, машин, собак. У мене кілька саджанців були фактично змиті потопами/зливами

А ще саджайте граби і в'язи, вони можуть давати не набагато менший приріст і є простішими, місцевими видами) А найживучішим видом для міста крім акації буде дика ліщина, про неї напишу згодом))


Євген Десяткін








https://www.facebook.com/groups/DendroKyiv/posts/961061327771720/

   
Re: ФЗВ. Павловнія для Києва

А ще, пишуть, вона гарно цвіте.



   
Re: ФЗВ. Павловнія для Києва

по моему это разные сорта
   
Re: ФЗВ. Павловнія для Києва

І найцікавіше:

У дерева павловнии нет известных вредителей в Украине.