Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Веталя как всегда обосрамшись

Re: Веталя как всегда обосрамшись

Що не подобається? Що воду прибрали швидше за сніг???

Ото ходить і скиглить, ходить і скиглить... Садовий що казав - візьми і зроби :)
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Що не подобається? Що воду прибрали швидше за сніг???

Ото ходить і скиглить, ходить і скиглить... Садовий що казав - візьми і зроби :)
Сирожа ,ты вчера ножки не замочил?
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

ну справедливості ради - всі лівньовки не веталька засрав - за десятиліття нечищення

впевнений що зараз почнуть освоювати бюджет на чистку реконструкцію побудову лівньовок - і буде результат
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Веталя как всегда обосрамшись

І як же ж приємно обісрати Чемпіона світу.
- Люди-и-и! Це я-я-я!
  Я на Кличка серанув! Я-я-я-я!
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

І як же ж приємно обісрати Чемпіона світу.
- Люди-и-и! Це я-я-я!
  Я на Кличка серанув! Я-я-я-я!

ну хоть щось тобі  дарує радість)))
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Віталя собі бабло гребе і ножки не мочить. А хто обісрався то це кияни.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Кияни теж не янголи - від місцевих податків тікають як чорти від ладана, а потім як 5 річні дівчатка лупають очима і не розуміють чому то мости падають їм на голову, то очисні споруди неочищені гівна в річку скидають з якої вони потім воду питимуть. Хитрожопість це як бумеранг, завжди повернеться і вдарить поміж очей.

Останнє редагування: 27 липня 2018 05:57:08 від Dobre
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Якась гілка ненависті.

А хто кілотони срача накидав , які закупорюють лівньовки?
Віталька..

Каналізацію прорвало-  Віталька обісрався..
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Неделю назад с помпой показал кучу снегоуборочной техники. А тем временем в Киеве транспорту ползать все тяжче
Показати зображення...
на городі бузина а в Києві дятько
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

 :facepalm1:
Станцію столичного метро «Львівська брама» планують добудувати до 2025 року.

Про це повідомила радник начальника КП «Київський метрополітен» Наталія Макогон, – пише The Village.ua.

«Об’єкт є у Генеральному плані міста до 2025 року, як і багато інших об’єктів по місту. Будівництво буде залежати від вирішення питань з інвестором, а також від можливостей бюджетного фінансування», – розповіла вона.

До 2020 року у Програмі економічного і соціального розвитку Києва кошти на капітальні роботи на станції не передбачені.

Терміни початку реконструкції «Львівської брами» відсуваються через те, що інвестор ТОВ «Коніка» з 2007 року не може врегулювати земельне питання, пише 44.ua. Зокрема, йдеться про те, що інвестор не погодив місце розташування підземного вестибюля станції «Львівська брама» і входів (виходів), що стримує початок робіт з проектування та будівництва об’єкта.

Після вирішення цього питання , КП «Київський метрополітен» направить пропозиції щодо включення об’єкта до Програми економічного і соціального розвитку Києва на 2018-2020 роки.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Новую подъездную дорогу к аэропорту Жуляны достроят в 2017 году

Для строительства дороги был отчужден участок гаражного кооператива.

В Киеве идет работа по реализации проекта строительства новой подъездной дороги к аэропорту Киев. С этой целью исполнительная служба Соломенского районного управления юстиции в г.Киеве провела принудительное отчуждение земельного участка у автолюбительского товарищества "Стоянка-17" в Соломенском районе столицы, сообщили в Киевской городской госадминистрации.

Отчуждение участка по ул.Народного ополчения 22а (Соломенский район) производилось во исполнение решения Хозяйственного суда Киева. Новая дорога будет проложена от проспекта Валерия Лобановского близ примыкания улицы Кировоградской к аэропорту Жуляны. Завершить строительство планируется в 2017 году.

"Киев растет и развитие инфраструктуры – одна из основных задач столичной власти. Решение построить объездную дорогу было принято еще в 2010 году. Она разгрузит Севастопольскую площадь и проспект Валерия Лобановского, обеспечит беспрепятственный, комфортный подъезд к аэропорту "Киев". Город направляет деньги на создание столичной инфраструктуры на европейском уровне. Подъездная дорога к аэропорту "Жуляны" будет закончена уже в 2017 году", - отметил Александр Спасибко, заместитель главы КГГА.

По словам чиновника, земельный участок для строительства автодороги площадью 13,92 га отведен в постоянное пользование коммунальному предприятию – заказчику строительства "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений города Киева". Таким образом, строительство на этом участке абсолютно законно, но часть участка использовалась автолюбительским товариществом "Стоянка-17" в качестве открытой стоянки. По решению суда, автолюбители должны были освободить участок в течение 10 дней. Это не было сделано, поэтому исполнением решения суда занялась исполнительная служба
https://cfts.org.ua/news/2016/09/28/novuyu_podyezdnuyu_dorogu_k_aeroportu_zhulyany_dostroyat_v_2017_godu_36683?fbclid=IwAR2Jca9jw9kziltRqRzuLnDSMp0NUZlw965al2LoNvL0FhhqIT_BtqXr9l4

Реальность 2018:
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Три месяца назад, в середине июля, в Киеве существенно подорожал проезд в общественном транспорте. Переходный период можно считать пройденным и сайт "Сегодня" подвел первые итоги реформы.

Напомним, стоимость разового проезда летом выросла с 4-5 грн до 8 грн. Существенно подорожали и месячные проездные на наземный транспорт. Дешевле всего теперь обходится поездка по карточкам в метро – от 6,5 грн. Власти пояснили такой шаг необходимостью поднять зарплаты сотрудникам транспортных предприятий, чтобы не было оттока кадров, повышением стоимости электроэнергии и топлива, а также потребностью в ремонтах и закупке новой техники.

По данным "Киевпастранса", доход от продажи билетов после повышения тарифов значительно вырос. Если в июне предприятие получило 54 млн грн, то в августе – 77,1 млн, а в сентябре – 84 млн грн. Проездные покупают примерно столько, как и раньше, но отказываются от самых дорогих на все виды транспорта. Сейчас такой стоит 1300 грн вместо 710 грн.

"В июне было продано 34 616 проездных, в том числе 7245 "автобус – троллейбус – трамвай – метро". В августе – 25,8 тыс. (6055 на все виды транспорта), в сентябре – 35,059 тыс. (5912 на все виды)", – отчитались в "Киевпастрансе".

Зарплаты работникам также подняли, уверяют на предприятии.

"Средняя заработная плата водителей автобуса в июне составляла 15,6 тыс. грн, троллейбуса – 13,5 тыс., трамвая 11,1 тыс., контролеров-кассиров 7 тыс. грн. В сентябре стало, соответственно, – 17 тыс. грн, 14,6 тыс. грн, 13 тыс. грн и 8,5 тыс. грн", – сообщили "Сегодня" на предприятии.

Цифры показывают рост на тысячу-полторы. Впрочем, на работу в "Киевпастранс" народ не повалил, дефицит кадров на предприятии по-прежнему серьезный. По состоянию на 1 октября, количество водителей на предприятии составляло 2676 человек, не хватало 520. Контролерами-кассирами работают 1106 человек, нехватка – 480.

"Ставки подняли, а премии урезали, – рассказал нам один из работников. – Так что зарплата у кого-то немного выросла, а у некоторых даже меньше выходит. Людей катастрофически не хватает, приходится работать в две смены, с раннего утра и до самого вечера – сколько выдержишь, столько и катайся. Некоторые трудятся только с одним выходным. Не нравится – уходи. Устали от всего этого".

В такой ситуации уже не кажутся удивительными повсеместное хамство кондукторов и дремающие водители за рулем. Проверки же у нас традиционно начинаются только после очередной беды... Киевляне по-прежнему публикуют фото поломок и старых составов, обсуждают частые сходы трамваев с рельсов, часто неудобный график. Сетуют, что на многих маршрутах нужно увеличивать количество подвижного состава, поскольку салоны, особенно в часы пик, трещат по швам из-за переполненности. В "Киевпастрансе", тем временем, обещают масштабные закупки подвижного состава. В конце сентября объявили тендер на приобретение 25 больших низкопольных автобусов (ожидаемая стоимость 146,2 млн грн). А несколько дней назад – тендер на покупку 80 троллейбусов (788,9 млн грн).
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

 :lol:  :weep:
11.11.2018 - 12:05
В Киеве в январе начнут демонтаж основных конструкций Шулявского путепровода
Реконструкция Шулявского путепровода будет завершена в 2019 году

В Киеве с января 2019 года начнут демонтаж основных конструкций Шулявского путепровода. Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на пресс-службу Киевской городской государственной администрации.

По словам директора Департамента транспортной инфраструктуры КГГА Сергея Симонова, реконструкция Шулявского путепровода будет завершена в 2019 году.

Как отмечается, в 2018 году началась реконструкция транспортной развязки на пересечении проспекта Победы с ул. Вадима Гетьмана. В настоящее время установлен нижний слой покрытия на съезде с ул. Гетьмана на проспект Победы, продолжается перекладка инженерных сетей на заезде с проспекта Победы на ул. Александра Довженко.

"Планируем начать работы по демонтажу основных конструкций Шулявского путепровода с января 2019 года", - отметил Симонов.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

:lol:  :weep:
11.11.2018 - 12:05
В Киеве в январе начнут демонтаж основных конструкций Шулявского путепровода
Реконструкция Шулявского путепровода будет завершена в 2019 году

В Киеве с января 2019 года начнут демонтаж основных конструкций Шулявского путепровода. Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на пресс-службу Киевской городской государственной администрации.

По словам директора Департамента транспортной инфраструктуры КГГА Сергея Симонова, реконструкция Шулявского путепровода будет завершена в 2019 году.

Как отмечается, в 2018 году началась реконструкция транспортной развязки на пересечении проспекта Победы с ул. Вадима Гетьмана. В настоящее время установлен нижний слой покрытия на съезде с ул. Гетьмана на проспект Победы, продолжается перекладка инженерных сетей на заезде с проспекта Победы на ул. Александра Довженко.

"Планируем начать работы по демонтажу основных конструкций Шулявского путепровода с января 2019 года", - отметил Симонов.

дождались бы пока сам упадет.
денег сэкономили...
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Два с половиной часа на дорогу при обычном времени в 50 мину. Не обосрался Виталя, не, ни разу.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись
den

Два с половиной часа на дорогу при обычном времени в 50 мину. Не обосрался Виталя, не, ни разу.
Закрили метро?
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

 :facepalm:
У Києві на вулиці Будівельників провалився міст. Провал з'явився над Броварським проспектом біля метро "Дарниця".

Працівники комунальної служби стверджують, що розірвану плиту і яму на тротуарі виявили ще близько 8:00 ранку. Однак, ремонтувати міст чомусь почали тільки опівдні. Зазначається також, що провал зайняв майже всю ширину тротуару.

https://недостовірне джерело/capital/188251-ce-katastrofa-obvalivsya-vazhliviy-kijivskiy-mist-stolicya-v-panici
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Я буду за Віталія. Це кращий мер за багато років.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

 :weep:  :lol:
Выделенная полоса для общественного транспорта как попытка бороться с парковкой в центре
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Один большой бойлер для Оболони :laugh:



В Киеве на Оболонском проспекте в результате прорыва трубы все залило горячей водой. Об этом говорится в сообщении на Telegram-канале “Киев Оперативный”, передает Голос. “Прямо сейчас. Бассейн с горячей водой на Оболонском проспекте. Изголодавшиеся по горячей воде киевляне и гости столицы могут прийти поплавать, помыться и постирать вещи”, – говорится в нем.

Источник: https://інформатор/v-kyeve-obolon-zatopylo-horiachey-vodoy-yz-za-pror-va-trub/
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

У Києві на Борщагівці помер чоловік.

Він послизнувся і впав на слизькому тротуарі, повідомляє dtp.kiev.ua на сторінці в Facebook.

Чоловік послизнувся на непосипаному піском тротуарі та розбив голову. Від сильного удару помер на місці, так і не дочекавшись приїзду швидкої допомоги. Інцидент стався на вулиці Симиренка, 2/19.

Користувачів мережі обурив цей нещасний випадок.

"Цієї зими двірники, походу, взагалі "забили" на тротуари. Навіть не посипають", – прокоментував Олексій Усов.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

У Києві на Борщагівці помер чоловік.
Він послизнувся і впав на слизькому тротуарі, повідомляє dtp.kiev.ua на сторінці в Facebook.

Чоловік послизнувся на непосипаному піском тротуарі та розбив голову. Від сильного удару помер на місці, так і не дочекавшись приїзду швидкої допомоги. Інцидент стався на вулиці Симиренка, 2/19.

Користувачів мережі обурив цей нещасний випадок.

"Цієї зими двірники, походу, взагалі "забили" на тротуари. Навіть не посипають", – прокоментував Олексій Усов.

Ну помер не від того, що посковзнувся

https://www.УНН/uk/news/1770013-v-kiyevi-posered-vulitsi-cholovik-pomer-vid-sertsevogo-napadu

КИЇВ. 26 грудня. УНН. У Києві на Борщагівці від серцевого нападу помер чоловік. Про це в коментарі кореспонденту УНН повідомила керівник прес-служби Департаменту охорони здоров’я КМДА Наталя Вишневська.
"Це не була смерть від травми, він не послизнувся і помер – він помер і впав", - зазначила експерт.
Вчора, 25 грудня, на Борщагівці за адресою вул. Симиренка, 2/19, помер чоловік. У соціальних мережах повідомлялося, що чоловік послизнувся на тротуарі, впав та загинув від травми. Керівник прес-служби Департаменту охорони здоров’я КМДА Наталя Вишневська спростувала цю інформацію.

"Ви ж бачите на фото, що ні каплі крові немає. Яка це мала бути травма, щоб без ушкоджень зовні людина померла? Люди з шостого поверху падають і залишаються живі. Поліція підтвердила, що це не через травму, а через серцевий напад", - додала Наталя Вишневська.


   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Ну помер не від того, що посковзнувся

https://www.УНН/uk/news/1770013-v-kiyevi-posered-vulitsi-cholovik-pomer-vid-sertsevogo-napadu

КИЇВ. 26 грудня. УНН. У Києві на Борщагівці від серцевого нападу помер чоловік. Про це в коментарі кореспонденту УНН повідомила керівник прес-служби Департаменту охорони здоров’я КМДА Наталя Вишневська.
"Це не була смерть від травми, він не послизнувся і помер – він помер і впав", - зазначила експерт.
Вчора, 25 грудня, на Борщагівці за адресою вул. Симиренка, 2/19, помер чоловік. У соціальних мережах повідомлялося, що чоловік послизнувся на тротуарі, впав та загинув від травми. Керівник прес-служби Департаменту охорони здоров’я КМДА Наталя Вишневська спростувала цю інформацію.

"Ви ж бачите на фото, що ні каплі крові немає. Яка це мала бути травма, щоб без ушкоджень зовні людина померла? Люди з шостого поверху падають і залишаються живі. Поліція підтвердила, що це не через травму, а через серцевий напад", - додала Наталя Вишневська.
:facepalm:  о дура. Никогда не видела, как люди умирают от удара затілком об твердяк? Я - видел...
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись
Agh

:facepalm:  о дура. Никогда не видела, как люди умирают от удара затілком об твердяк? Я - видел...
Там есть перл получше: "Поліція підтвердила, що це не через травму, а через серцевий напад"
Полиция, а не медики! Во спецы там работают!
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Там есть перл получше: "Поліція підтвердила, що це не через травму, а через серцевий напад"
Полиция, а не медики! Во спецы там работают!
Я сегодня сам на льду, притрушенном снежком наиппнулся... Жаль мужика...((((
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Честно говоря, меня больше достал вот этот дипутат.

Всю жизнь он на Печерске свои портрэты расклеивает  :facepalm1: Причём я его помню еще худым и невзрачным, щас рожа на доске объявлений еле помещается  :weep:

   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Такое впечатление, что он мой сосед всю сознательную жизнь  :laugh:
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Шулявський шляхопровід у Києві повністю перекриють та розпочнуть демонтаж конструкцій навесні 2019 року.
Заступник голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Дмитро Давтян повідомив, що, згідно з розрахунками, роботи триватимуть до трьох місяців.

Зазначимо, що громадська організація «Шулявський шлях» подала позов проти КМДА, бо вважає, що під час проведення конкурсу були порушення.

У лютому 2019 року розпочнуться перші судові засідання в Окружному адміністративному суді міста Києва, повідомив Громадському представник ГО «Шулявський шлях» Олександр Мазуркевич.

Нагадаємо, 5 липня 2018 року Київська адміністрація затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.

Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповного «чотирилисника» з трьома з'їздами — замість класичних для «чотирилисника» чотирьох.

Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становила 830 мільйонів гривень.

Як повідомляла програма Схеми, переможцем тендеру на проведення реконструкції Шулявського мосту стала фірма ТОВ «Північноукраїнський будівельний альянс», яка належить помічнику народного депутата Максима Микитася.

Нагадаємо, 8 травня 2018 року зареєстрував петицію з вимогою провести закритий архітектурний конкурс на кращу проектну рішення розв'язки Шулявського шляхопроводу.

Як зазначив автор петиції, намір КМДА здійснити реконструкцію Шулявського мосту по схемі неповний «Чотирилисник», принесе негативні наслідки. На його думку, «Чотирилисник» є застарілим типом транспортної розв'язки, що має обмежене використання в містах.

Нагадаємо, у лютому 2017 року в Києві обвалилася частина Шулявського шляхопроводу. Після цього влада міста дійшла висновку, що міст треба реконструювати.
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Честно говоря, меня больше достал вот этот дипутат.

Всю жизнь он на Печерске свои портрэты расклеивает  :facepalm1: Причём я его помню еще худым и невзрачным, щас рожа на доске объявлений еле помещается  :weep:

Показати зображення...
Ярик перед выборами активизируется. :D Но справедливости ради замечу- несколько раз видел как он замотанный в шарф до ушей лично сам  расклеивал свою рекламу.А то шо раскабанел-это да...
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

В любой стране в любом городе не хватит техники, чтобы в одночасье очистить все улицы во время сильного снегопада. Тот, кто уверен в обратном, просто олигофрен.
Збройні сили мають інженерні підрозділи.Спецтехн іку.МНС,дармоїди.Народ содержить ці підрозділи.Де віддача?
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

 :laugh: И скажите шо не
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

 :lol:  :weep:
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Неделю назад с помпой показал кучу снегоуборочной техники. А тем временем в Киеве транспорту ползать все тяжче
Показати зображення...

Вы все врете. Я сегодня смотрел - снег везде убрали  (tu)
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Вы все врете. Я сегодня смотрел - снег везде убрали  (tu)
Станьте в очередь за жетончиком и не выеппывайтесь
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Станьте в очередь за жетончиком и не выеппывайтесь

Та вже  :-B



   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

Та вже  :-B

Показати зображення...

И таксисты стоят на подхвате ипут мозх приезжим  :laugh:

Классная фотка, историческая  (tu)
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

:lol:  :weep:


Раптом хтось не зрозумів - це значить, що скляний міст не введений в експлуатацію.

Будуть в судах протягувати "узаконення будівництва"?
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

а як дозволили по ньому ходити без завершеної документації ?
   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

а як дозволили по ньому ходити без завершеної документації ?

ще один

   
Re: Веталя как всегда обосрамшись

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія