Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

https://dt.ua/internal/byudzhet-2020-shlagbaum-dlya-rozvitku-armiyi-325409_.html
У 2020 році Міноборони одержить ресурси на утримання армії і трохи на тактичну війну", — сказав мені генерал з 20-річним досвідом підготовки програм і документів у секторі безпеки після ознайомлення з проєктом бюджету програми уряду

Зітхнув і додав: "Зверніть увагу: в програмі уряду не знайти ані слова про створення професійної армії, як немає нічого й про розвиток оборонної промисловості. Армія залишається за межами пріоритетів нинішньої влади".

Формально проєкт бюджету для Міноборони на 2020 р. покриває менш ніж 50% заявлених Генеральним штабом Збройних сил України потреб. А саме: у бюджет військового відомства закладено 102 млрд грн при оцінці потрібної цифри в 220 млрд грн. Впадає в око ще одна цифра: рядок "Розвиток, закупівля, модернізація і ремонт озброєння, військової техніки, засобів і обладнання" передбачає 16,6%. Це, між іншим, вельми далеко від стандартів НАТО, які передбачають на закупівлю від 25 до 30% оборонних витрат. Для порівняння: нинішнього року у цьому ж рядку передбачено 16,97% оборонних витрат. Примітно, що з передбачених у рамках цієї статті в 2019 р. 18,1 млрд грн майже 5 млрд грн піде на ремонт і обслуговування наявних озброєнь і військової техніки (ОВТ) ЗСУ. Тому запитання, чи можна розвинути оборонний потенціал країни в рамках колишнього ставлення до армії, стає риторичним. Армія України, яка воює, 2020-го не наблизиться до високотехнологічної, навіть якщо вдасться створити "державу у смартфоні".

Хоча з самого початку команда Зеленського й не приховувала, що оборонка й армія не потрапляють до сфери пріоритетів перебудови країни, реально проєкт бюджету й програма уряду для низки експертів стали відчутним сигналом, що державний корабель може взяти ризикований курс. Або навіть помилковий.
Загрози, які нікуди не зникли

У вересні міністр оборони РФ Сергій Шойгу кинув недвозначне зауваження: "Екстремістів в Україні однаково доведеться зупиняти. Шкода, що це не зробили раніше". У перекладі на звичайну мову це означає: Кремль, як і раніше, готується до масштабної війни на знищення України, жалкуючи, що свого часу змарнував момент результативної атаки.

Наведу лише деякі нюанси підготовки РФ до війни. На початок 2019 р. загальна оснащеність російських ЗС сучасними зразками озброєння і військової техніки зросла до 61% (у сухопутних військах — 48,3, у Повітряно-космічних силах — 74, у ВМФ — 62,3, у повітряно-десантних військах — 63,7%). В одній держструктурі України вивели наш показник: у силах оборони України кількість нових ОВТ не перевищує 10%. Експерти ЦДАКР більш скептичні: нових ОВТ не більш як 5-6%, з урахуванням іноземної військової допомоги й зусиль волонтерів!

2 квітня ц.р. хуйло затвердив "Концепцію розвитку повітряно-космічної оборони РФ на період до 2030 р.", в межах якої Росія розгорнула програму модернізації стратегічної авіації. Серед іншого, в межах програми 2019 р. планується завершити модернізацію бомбардувальника-ракетоносця Ту-95МСМ, до кінця 2020-го — стратегічний бомбардувальник Ту-160М. Цього року активізувалися випробування винищувача 5-го покоління Су-57 і важкого ударного безпілотника "Охотник". Міноборони РФ і держкомпанія "Сухой" підписали 2019 р. контракт на модернізацію великої партії фронтових винищувачів-бомбардувальників Су-34 (покоління++). Крім того, 16 травня ц.р. хуйло запевнив співгромадян, що ПКС РФ у найближчі роки все-таки отримають 76 Су-57 замість запланованих 12–15. З 2020 р. ПКС РФ також отримають перші нові комплекси ППО С-350 "Витязь" (дальність ураження 60 км). А ще цього року в РФ офіційно оголосили про початок виробництва перспективних систем протиракетної та протиповітряної оборони С-500 "Прометей", які почнуть поставляти з 2020 р.

   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Варто зауважити: РФ проводить серію заходів щодо забезпечення якісної переваги за допомогою сучасних засобів бойового управління, автоматизації процесів прийняття рішень, скорочення циклів бойового управління. Крім поставок АСУ "Акация", для управління військами віднедавна поставляються комплекси єдиної системи управління тактичною ланкою (ЄСУ ТЛ) "Созвездие-М2" і ЄСУ оперативно-тактичної ланки (ОТЛ) "Андромеда-Д". У Західний військовий округ почали поставляти нові комплекси радіоелектронної боротьби (РЕБ) "Палантин". А на окупованих територіях України виявлено й автоматизовані станції встановлення перешкод радіозв'язку Р-378а "Тобол", призначені для придушення радіозв'язку. А також новітні системи РЕБ "Красуха", "Леер", "Репелент" і вперше продемонстрована тільки 2017 р. "Былина".

Ці штрихи до загальної картини переозброєння відбивають загальну тенденцію курсу переозброєння: розвиток ракет і їх носіїв (літаки), посилення ППО, досягнення переваги за допомогою технологій (системи управління і РЕБ).
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Бюджетні пастки в Україні

 Слід зауважити, що витрати держбюджету-2020 на забезпечення нацбезпеки зростуть тільки на РНБО, де за бюджетною програмою "Нерозподілені витрати на національну безпеку й оборону" передбачено
28 млрд грн. Як очікується, вони фактично підуть на латання неминучих численних дірок. Тут не зайве буде згадати, що згідно з пропозиціями до Бюджетної декларації на 2020–2022 рр. за статтями забезпечення нацбезпеки (підписаної колишнім секретарем РНБО Олександром Турчиновим), витрати на оборону й силові структури мали зрости вдвічі по кожному відомству. Замість цього в нас зменшення майже по всьому фронту: менше на 400 млн грн отримає прикордонне відомство, майже на 100 млн менше — НГУ, на 170 млн грн менше передбачено фінансування СБУ, на 20 млн грн менше виділено СЗР, на 345 млн грн менше — Держслужбі спецзв'язку й захисту інформації, на 600 млн грн менше — Держслужбі надзвичайних ситуацій, нарешті, на 1,6 млрд грн зменшиться фінансування військового відомства.

Досить цікаво, що найбільшого удару зазнає процес переозброєння. Стаття "Розвиток, закупівля, модернізація і ремонт озброєння, військової техніки, засобів і обладнання" зменшиться на 1,14 млрд грн. Говорячи про перипетії переозброєння, експерти не стомлювалися нагадувати, що 600 млн дол. на рік (приблизні показники 2017-го, 2018-го й 2019-го після відрахування зі згаданих вище 4–5 млрд грн на утримання і ремонт ОВТ) не дадуть змінити вигляд армії. Такі темпи переозброєння могли б улаштувати мирні роки початку міленіуму, але не країну, що стикнулася з екзистенційним викликом. А наступного року, схоже, не буде й звичних 600 млн дол. — після відрахування витрат на ремонт виходить тільки 500 із гаком…

Саме час нагадати, що на п'ятирічку, що завершується, було заплановано виділити на переозброєння близько 170 млрд грн, за які модернізувати ППО країни, закупити засоби захищеного зв'язку й радіоелектронної боротьби, артилерійської розвідки й навігації, безпілотні авіаційні комплекси (БАК), високоточні засоби ураження різного базування, високоточні артилерійські й протитанкові системи, керовані авіабомби, нарешті, створити єдину автоматизовану систему керування ЗСУ, і ще побудувати москітний флот і корвет. Більшість із цього переліку, як здається, так і залишиться планами…

Та така ситуація вдарить не тільки по переозброєнню. Скажімо, такий найважливіший елемент асиметричного потенціалу України, як Сили спеціальних операцій, також опиняється без ресурсів на розвиток. А ще дуже нелегко новому міністрові оборони буде виконати свої обіцянки — щодо наближення армії до стандартів НАТО, створення мотивації для контрактників, формування фонду службового житла. Але найголовніше — нічого принципово в армії наступного року не зміниться, оскільки бажання змін не підтверджене ресурсами. Бюджет "тупцювання на місці" не дасть змоги думати про професійну армію. Можливо, тому про неї нічого й не сказано в програмі уряду. Зате випирає інша мерзенна тенденція: не скажу вам за всю Україну, але в Київській області потенційних призовників працівники військкоматів "беруть" рано-вранці у супроводі поліції. Здогадайтеся, добре це чи погано для іміджу армії.

Армія чисельністю 250 тис. чоловік (мовчу про сили оборони, загальна чисельність збільшує кількість боєздатних людей у погонах ще на 100 тис. чоловік) проїдає 72–76% оборонного бюджету. Замкнене коло, яке не дозволяє закуповувати нові системи й створити "цифрову" армію, яка дозволила б захистити країну й максимально зберегти життя солдатів і офіцерів.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Ставки на технології як перший крок до цифрової армії

Навіть побіжний огляд дозволяє стверджувати: Україна при дотриманні нинішнього курсу розвитку оборонного потенціалу не має жодних шансів здобути перемогу в лінійній війні з Росією. Чи є адекватний підхід до реалізації завдання захисту території та суверенітету держави? Є!

Дуже багато епізодів, що стосуються зміни парадигми ведення сучасної війни, промовляють на користь ревізії лінійних підходів, властивих зокрема й нинішньому військовому керівництву України. Ментально вихований радянським часом генералітет готується воювати фронтами й арміями. Тоді як більшість розвинених держав (зокрема й США) переходять до концепції дії автономних підрозділів і мобільних груп. Засоби виявлення й ураження, засоби управління, блокування і зв'язку перетворюються на сучасну панацею. Навіть вереснева атака дронів-кілерів у Саудівській Аравії свідчить: ґрунтовної втрати можуть завдати відносно недорогі засоби ураження. Особливо якщо їх багато. Деякі аналітики вважають, що ідею "москітного" флоту цілком можна перенести в повітряний простір і для посилення наземного компоненту — у вигляді орди роботів-кілерів. Насправді, може, є сенс зробити тисячу відносно нескладних дронів-кілерів замість модернізації одного МіГ-29 (колишнє керівництво Міноборони протягувало версію ізраїльської Elbit Systems, яка передбачає модернізацію десятка літаків по 40 млн дол. (!) кожен — фактично в половину вартості нового F-16)? Адже й досі Генштаб не висловився щодо того, на яких літаках літатимуть українські пілоти через 5–7 років. Якщо 2008 р. ідея використання китайського планера, запорізького двигуна й ракет Р-27 виробництва київської ДАХК "Артем" видавалася цілком актуальною, то 2019 р. починати будувати "українську версію" Як-130 уявляється не просто утопією, а справжньою дурістю. Чекати американських F-16? Сама думка про це жолобить…

У кожному разі, одним з найважливіших завдань трансформації ЗСУ в "цифрову" армію є збереження життів військових, тому перенесення акцентів на застосування силами оборони України високотехнологічних ОВТ і асиметричної зброї може стати головним чинником стримування гарячих голів у Кремлі.

Об'єднана група експертів Національного інституту стратегічних досліджень і Українського інституту досліджень безпеки за участі деяких структур Національної академії наук України дійшла висновку, що для України є можливість здійснити оперативний "квантовий" стрибок у переозброєнні сил оборони — створити "технокластер", тобто координаційну структуру з розвитку найперспективніших оборонних технологій. Це технології, що змінюють формат сучасного бою, а надалі — і формат майбутньої війни. Ще до ревізії технологічного поля профільні експерти виділили такі напрями, як розвиток ВАК і робототехніки різного призначення, розвиток систем управління військами, радіоелектронної розвідки і РЕБ, РЛС виявлення й засобів захищеного зв'язку. А крім того, виділення в окрему галузь досліджень і розробок зброї на інших фізичних принципах. Насправді виявилося, що в Україні є й такі можливості. Зокрема створення зброї нелетальної дії — з чинниками впливу імпульсів на людину (від болісного сприйняття до непритомності). Використання технологій нелетального кінетичного й хімічного впливу, електромагнітного випромінювання, спеціальної акустики. А також засобів впливу на ОВТ супротивника. Все сказане вище не фантастика, а результат попереднього вивчення експертами можливостей створення Україною асиметричного щита стримування російської агресії.

   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Беручи до уваги, що розробки нових високотехнологічних озброєнь нині майже повністю зосереджені в приватному секторі, а також непримиренність нинішньої влади до ідеї створити міністерство оборонної промисловості, для розробки передових технологій слід створити державний орган, наприклад, Агентство з розвитку оборонних технологій. Зрозуміло, така структура має функціонувати згідно зі стратегічним оборонним плануванням. Фактично, такий орган за принципом американської DARPA має формулювати, що потрібно силам оборони і як це зробити. І координувати роботу державно-приватних консорціумів, у яких можуть брати участь державні дослідницькі інститути, приватні підприємства, структури НАНУ, університети й, за потреби, приватні компанії, зокрема іноземних держав.

Експерти розглянули дві логічні версії створення такого агентства — як окремого в підпорядкуванні Кабінету міністрів України (за принципом ДКАУ), так і в підпорядкуванні Міноборони. Другий підхід видається ліпшим, оскільки в цьому разі міністр оборони як член уряду приймає напрями розвитку технологій і готує їх до затвердження урядом (після чого вони набувають статусу "захищених" держпрограм, тобто незалежних від розподілу річного держбюджету). Ключовим елементом успіху може стати формування в межах роботи "технокластера" кількох (чотирьох-п'яти) "захищених" державних програм.

Зрозуміло, що без бюджетного наповнення ідею реалізувати не можна. Експерти при цьому вважають, що 3–6 млрд грн щорічно — цілком прийнятна цифра (для порівняння: бюджет американського агентства DARPA 2010 р. становив 3 млрд дол.). Особливо, якщо згадати, що йдеться про захист держави й розвиток високотехнологічног о сектора економіки.

На додаток можна створити і спеціальний фонд інноваційних розробок у сфері безпеки, який можна було б наповнювати різними способами. По-перше, направляти 30% прибутку спецекспортерів (замість перерахування в держбюджет, як тепер). По-друге, використовувати кошти від приватизації підприємств ОПК. По-третє, залучати інвестиції від приватних й іноземних інвесторів, яких можна мотивувати можливістю реалізувати результати розробок як у рамках держоборонзамовленн я, так і на ринках третіх країн.

У кожному разі, треба щось робити для розвитку оборонного потенціалу. Інакше Україна ще довго залишатиметься вразливою мішенню для ворожої держави на північному сході. А суспільство здригатиметься від сумних зведень на східному фронті.
   
"Бюджет Міноборони у наступному році становитиме 3 відсотки від ВВП.
Це 136,6 мільярдів гривень, що є найбільшим бюджетом в історії, який виділятиметься на оборону.
Ця сума набагато більша, ніж у поточному році.
Цьогоріч бюджет військового відомства становить майже 103 мільярди гривень" - про це 8 жовтня, повідомив Міністр оборони України Андрій Загороднюк
 
   
генерал з 20-річним досвідом підготовки програм і документів у секторі безпеки
Якшо то український генерал, то таких "підготувальників" одразу  всіх нафуй, як то зробили в Грузії, коли переходили  на стандарти НАТО.

А саме: у бюджет військового відомства закладено 102 млрд грн при оцінці потрібної цифри в 220 млрд грн.
Бюджет 2019 року передбачав беспосередньо на армію через МО  101,4 ярда гривень. - зради не було. https://www.depo.ua/ukr/war/proekt-viyskovogo-byudzhetu-2019-skilki-ukrayina-planuye-vitratiti-na-tehniku-i-oboronu-tablicya-20180918839036

Бюджет 2020 року на МО - 136,6 ярда - зрада шо пизздець.  :lol:  https://www.pravda.com.ua/news/2019/10/8/7228477/

Цікаво ТС, хоч іноді перевіряє шо тягне на ФУП чи аби висратись? B-)


Останнє редагування: 9 жовтня 2019 13:32:50 від птах Сорока
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії
U2

     Особо доставляет идея создания нового министерства или агентства. Такие чиновничьи структуры нужны как толкачи, а не как интеллектуалы. А толкать, похоже, особо нечего. Поэтому предлагается наплодить чиновников, авось чота придумают.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Та все ясно, з бюджету Пороха зеублюдки крали 1%, тепер крастимуть 90%.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Якшо то український генерал, то таких "підготувальників" одразу  всіх нафуй, як то зробили в Грузії, коли переходили  на стандарти НАТО.

Бюджет 2019 року передбачав беспосередньо на армію через МО  101,4 ярда гривень. - зради не було. https://www.depo.ua/ukr/war/proekt-viyskovogo-byudzhetu-2019-skilki-ukrayina-planuye-vitratiti-na-tehniku-i-oboronu-tablicya-20180918839036

Бюджет 2020 року на МО - 136,6 ярда - зрада шо пизздець.  :lol:  https://www.pravda.com.ua/news/2019/10/8/7228477/

Цікаво ТС, хоч іноді перевіряє шо тягне на ФУП чи аби висратись? B-)

Там, бляха, на 0.37% менше, ніж вони планували розпиляти!
Зрада!
Поверніть нам неперемагаючого!
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Зато на РНБР 28 ярдов. Куда там эти деньги? И самую дорогую в мире перепись за 3.5 ярда устроить.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Зато на РНБО 28 ярдов. Куда там эти деньги? И самую дорогую в мире перепись за 3.5 ярда устроить.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Треба потрохи деміталіризовувати бюджетну складову.

Податок на війну скасувати
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Зато на РНБО 28 ярдов. Куда там эти деньги? И самую дорогую в мире перепись за 3.5 ярда устроить.

наверно на нацбезпеку й оборону, не?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Зато на РНБР 28 ярдов. Куда там эти деньги? И самую дорогую в мире перепись за 3.5 ярда устроить.

на інформаційну війну
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Сто мільярдів гривень в рік, щоб вбити 200 сепарів.
Тобто 500 мільйонів гривн коштує вбивство одного ворога.
Насправді більше. (В зо два рази). Бо зброя і боєприпаси з запасів.
Чи не дешевше кілерів найняти?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Треба потрохи деміталіризовувати бюджетну складову.

Податок на війну скасувати
і після цього ще хтось сумнівається стосовно ЗЕ команди?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Якшо то український генерал, то таких "підготувальників" одразу  всіх нафуй, як то зробили в Грузії, коли переходили  на стандарти НАТО.

Бюджет 2019 року передбачав беспосередньо на армію через МО  101,4 ярда гривень. - зради не було. https://www.depo.ua/ukr/war/proekt-viyskovogo-byudzhetu-2019-skilki-ukrayina-planuye-vitratiti-na-tehniku-i-oboronu-tablicya-20180918839036

Бюджет 2020 року на МО - 136,6 ярда - зрада шо пизздець.  :lol:  https://www.pravda.com.ua/news/2019/10/8/7228477/

Цікаво ТС, хоч іноді перевіряє шо тягне на ФУП чи аби висратись? B-)

читайте первоисточники  - говорил нам препод научкому
это была  единственная польза от всей этой лабуды

так вот, бюджет МО 2019  102 489 246,5 грн
бюджет МО 2020 - 102 556 992,70 грн

все остальное - это безопасность
МВД, НГУ, прокуратура, суди и все около них
ну, и РНБО отдельной статьей
причем, сами затраты на РНБО остались на уровне 2019, но появилась нерасписанная статья в 27 млрд 986 млн грн. (в 16 раз)
и распоряжаться этими деньгами будет сам зе, как голова РНБО

пс ссылки на ЗУ про бюджет 2019 и законопроект про бюджет 2020 все знают, где лежат

   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

генерал з 20-річним досвідом підготовки програм і документів у секторі безпеки

і якими своїми результатами та досягненнями може похвалитися цей генерал?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Та все ясно, з бюджету Пороха зеублюдки крали 1%, тепер крастимуть 90%.

Що потрібно курити чи ковтати щоб таке писати?
   
і якими своїми результатами та досягненнями може похвалитися цей генерал?
Ну вот такие "генералы" и просрали и армию и Крым..
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Да-да, верните нам Павловского, Свинарчуков и Пашинского!
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Ну вот такие "генералы" и просрали и армию и Крым..
дак отож
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

і якими своїми результатами та досягненнями може похвалитися цей генерал?
скорее всего, такими же, как и Маркарова
только в рамках МО
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Сто мільярдів гривень в рік, щоб вбити 200 сепарів.
Тобто 500 мільйонів гривн коштує вбивство одного ворога.
Насправді більше. (В зо два рази). Бо зброя і боєприпаси з запасів.
Чи не дешевше кілерів найняти?

Війна це бізнес.
На одному харчуванні пиляться шалені кошти.
Тому і армія має бути побільше.
І генералів треба якнайбільше!

Наша армія є повним безглуздям у справах доцільності.
Власне, ефективних армій не так вже й багато.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

читайте первоисточники  - говорил нам препод научкому
это была  единственная польза от всей этой лабуды

так вот, бюджет МО 2019  102 489 246,5 грн
бюджет МО 2020 - 102 556 992,70 грн

все остальное - это безопасность
МВД, НГУ, прокуратура, суди и все около них
ну, и РНБО отдельной статьей
причем, сами затраты на РНБО остались на уровне 2019, но появилась нерасписанная статья в 27 млрд 986 млн грн. (в 16 раз)
и распоряжаться этими деньгами будет сам зе, как голова РНБО

пс ссылки на ЗУ про бюджет 2019 и законопроект про бюджет 2020 все знают, где лежат
Жабенята будуть читати? ;o
   
Головний пріоритет Збройних Сил України на 2020 рік,
це розвиток зенітних ракетних військ – заявив начальник Генерального штабу ЗСУ генерал-лейтенант Руслан Хомчак.

Про це головнокомандувач ЗС України повідомив в інтерв'ю журналу Телеком.

Руслан Хомчак зазначив, що Генеральним штабом визначено потребу у фінансовому ресурсі на 2020 рік у 218,7 млрд грн
(на виконання першочергових заходів – 136,6 млрд грн), що становить 3% ВВП України на 2020 рік та відповідає Закону України «Про національну безпеку України».
Зауважимо, що саме бюджет у 136,6 млрд анонсував на 2020 рік міністр оборони.

За словами НГШ, при визначенні першочергових заходів враховувалися пріоритетні напрямки визначені Держпрограмою розвитку Збройних Сил України на період до 2020 року,
державними цільовими оборонними програмами, а також рішеннями керівництва держави та міноборони.

Головний пріоритет – розвиток зенітно-ракетних військ. Крім того, пріоритетним у Повітряних силах є закупівля або модернізація літаків,
у Військово-морських силах – захист території України з морського напрямку (закупівля ракетних комплексів, ствольної артилерії),
покращення спроможностей Командування морської піхоти з проведення заходів відновлення боєздатності (бойового злагодження) військових частин (підрозділів).
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Та все ясно, з бюджету Пороха зеублюдки крали 1%, тепер крастимуть 90%.
+======================+
А скіки ти вкрав з бюджету?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Головний пріоритет Збройних Сил України на 2020 рік,
це розвиток зенітних ракетних військ – заявив начальник Генерального штабу ЗСУ

Це добре і правильно.
А виробляються в нас зенітні ракети?
Чи для розвитку зенітних ракетних військ ракети не потрібні?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Формально проєкт бюджету для Міноборони на 2020 р. покриває менш ніж 50% заявлених Генеральним штабом Збройних сил України потреб. А саме: у бюджет військового відомства закладено 102 млрд грн при оцінці потрібної цифри в 220 млрд грн.

Військові вони такі, можуть і 22000 ярдів  "закласти"  :-B
   
Це добре і правильно.
А виробляються в нас зенітні ракети?
Чи для розвитку зенітних ракетних військ ракети не потрібні?

ну ти ж оптиміст, ти мусиш вірити що виробляються, що на складах лежать тисячами, правда
   
ЗСУ - 2020: Жоден бойовий підрозділ не буде скорочений

У 2020 році очікуються масштабні організаційні зміни у структурі Збройних Сил України,
попри це у Генеральному штабі обіцяють, що жоден бойовий підрозділ не буде скорочений.

Редакція Ukrainian Military Pages вирішила узагальнити всю інформацію, що на сьогодні була озвучена керівництвом ЗСУ,
щодо планів реорганізації Збройних Сил України на 2020 рік.

У першу чергу реформи торкнуться органів управління різного рівня,
які наступного року завершують перехід на J,G,A,N – структури, що притаманні арміям країн-членів НАТО.

Так, до 5 лютого має завершиться реорганізація Генерального штабу (раніше планувалось до кінця 2019 року), в результаті в його структурі будуть створені:
    Командування об'єднаних сил (переформ. з Об’єднаного оперативного штабу);
    Командування сил підтримки (на базі ГУ оперативного забезпечення);
    Командування сил логістики (завершиться формування);
    Командування медичних сил;
    Командування військ зв'язку та кібернетичної безпеки;
    Управління стратегічних комунікацій.

У структурі Командування Сухопутних військ з'являться:
    Командування територіальної оборони;
    Командування логістики.

Логістичні структури також будуть створені й в інших видах, зокрема у Повітряних Силах.

Головне завдання реорганізації – чітке розмежування функцій генерування (новий термін, що включає: розвиток, підготовку, комплектування, забезпечення)
та застосування військ (сил).
Завдання, що пов’язані з генеруванням, покладуть на командування видів ЗС України.
А застосування Збройних Сил стане функцією Командування об’єднаних сил ЗС України.
   
Генштаб – головний орган військового управління з планування оборони держави, стратегічного планування застосування ЗСУ та всіх сил оборони,
планування розвитку ЗСУ, координації і контролю за виконанням завдань у сфері оборони у межах, визначених законодавством.

Окрім того, одночасно з переходом на структуру НАТО відбудеться розмежування
посад Головнокомандувача Збройних Сил України та начальника Генерального штабу, які наразі об'єднані.
Начальник штабу відповідатиме за планування операцій, підготовку сил і засобів забезпечення,
а Головнокомандувач – за застосування Збройних Сил.

Що стосується безпосередньо військ – для відпрацювання перспективної структури у липні 2020 року на базі 128-ї окремої гірсько-штурмової бригади,
в порядку експерименту сформують бригадну тактичну групу, що матиме структуру прийняту у НАТО.
Протягом дворічного циклу підготовки її постійно залучатимуть до різного роду міжнародних навчань та заходів.
У підсумку сплановано мати боєздатну та взаємосумісну бригадну тактичну групу,
яка відповідатиме натовським стандартам і буде спроможна вести бойові дії в усіх основних видах бою,
як на території нашої держави, так і за її межами.

На базі частин забезпечення, що існують  планується розгорнути бригади логістики.

Для вдосконалення підготовки військ наступного року у навчальних центрах створять шість шкіл підготовки фахівців.
Наразі вже функціонує 12 таких шкіл (загальновійськової підготовки, танкістів, снайперів, операторів ПТРК, мінометників, водолазів та ін.)

У 235-у міжвидовому центрі підготовки військових частин та підрозділів (Ширлан) розпочнеться будівництво комплексу «Бій на урбанізованій місцевості»,
також продовжать розбудовувати такий комплекс у 184-му навчальному центрі (Старичі),
якій в перспективі повинен вирости у невелике навчальне місто.
Нарощуватимуть матеріальну базу й інших навчальних центрів.

Також повідомляють про плани з активної розбудови інфраструктури гарнізонів, зокрема,
начальником Генерального штабу ухвалено рішення про масштабне будівництво у 2020 році сучасної інфраструктури на місці дислокації чотирьох бригад.

Варто згадати, що паралельно із структурними змінами в органах управління та військових частинах запроваджується нова сержантська вертикаль,
а з 30 вересня 2019 року набудуть чинності й нові звання сержантського складу.
Також на черзі зміна генеральських звань та зокрема запровадження звання «бригадний генерал».

Нагадаємо, що реформування Збройних Сил України відбувається на підставі
Стратегічного оборонного бюлетеня (затверджено у 2016 році),
Концепції розвитку сектору безпеки і оборони (2016р.),
Державної програми розвитку ЗС України на період до 2020 року (2017р.)
та наказу Міністерства оборони про трансформацію системи управління (2019р.).
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

so what?    як наш баджет поживає?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії
RSP

Генералу не вигорить
Ну а хоча б дві три квартирки встиг вкрасти?
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії
LSD

читайте первоисточники  - говорил нам препод научкому
это была  единственная польза от всей этой лабуды

так вот, бюджет МО 2019  102 489 246,5 грн
бюджет МО 2020 - 102 556 992,70 грн

все остальное - это безопасность
МВД, НГУ, прокуратура, суди и все около них
ну, и РНБО отдельной статьей
причем, сами затраты на РНБО остались на уровне 2019, но появилась нерасписанная статья в 27 млрд 986 млн грн. (в 16 раз)
и распоряжаться этими деньгами будет сам зе, как голова РНБО

пс ссылки на ЗУ про бюджет 2019 и законопроект про бюджет 2020 все знают, где лежат
Думаю грошей буде аж забагато у  2020 році, мародери закінчились... :D
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії
LSD

Ну вот такие "генералы" и просрали и армию и Крым..
Просрали Крим і все інше не цей генерал, а інші.
   
Re: Бюджет-2020: шлагбаум для розвитку армії

Треба потрохи деміталіризовувати бюджетну складову.

Податок на війну скасувати
Ах ты ж сучечка кацапская
   
 Депутати проголосували за закон щодо збільшення окладів військовим та надання додаткових відпусток

Збільшення посадових окладів та окладів за військове звання, надання права на додаткові відпустки і грошову компенсацію,
а також вирішення проблеми зі зняттям з квартирної черги...

4 січня, голосами 340 народних депутатів, прийнято у першому читанні проєкт
закону №2343 «Про внесення змін до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».
Крім того було підтримано скорочення (до двох тижнів) терміну підготовки законопроєкту до другого читання.

Нагадаємо, що цим проєктом пропонується:

 -   збільшити військовим розмір окладів, зокрема встановити, що посадовий оклад не може бути меншим двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб,
що встановлений на 1 січня календарного року, а мінімальний розмір окладу за званням – одного розміру такого мінімуму
-    повернути додаткові відпустки, надання яких було припинено на особливий період, а також дозволити, за бажанням,
замінювати частину щорічної відпустки грошовою компенсацією.
-   вирішує актуальну наразі проблему зі зняттям з квартирної черги військових, які звільняються з військової служби без житла
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія