Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 09:55:40 IP/Host: ---.136.86.109.triolan.net
|
Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 09:58:27 IP/Host: ---.hsd1.ca.comcast.net
|
Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 09:58:55 IP/Host: 91.232.159.---
|
Розгорнути попередні цитати...Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством.Вже навчилися, нафту, вугілля і газ добувають.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 09:59:16 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Интересно.когда сообразят использовать тепло,выделяющееся при работе электробатареи использовать для Двигателя Внешнего Сгорания,который будет крутить генератор.подзаряжа ющий эту батарею.Или работающий на электрообеспечение салона.кондиционера и так далее...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:00:22 IP/Host: 91.232.159.---
|
Розгорнути попередні цитати...Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством.Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:13:04 IP/Host: 91.232.159.---
|
Розгорнути попередні цитати...Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством.Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:14:51 IP/Host: ---.111.91.241.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Интересно.когда сообразят использовать тепло,выделяющееся при работе электробатареи использовать для Двигателя Внешнего Сгорания,который будет крутить генератор.подзаряжа ющий эту батарею.Или работающий на электрообеспечение салона.кондиционера и так далее...Якщо ви ознайомитесь з циклом Карно, то зрозумієте, чому не сообразілі і не сообразят.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:20:14 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Интересно.когда сообразят использовать тепло,выделяющееся при работе электробатареи использовать для Двигателя Внешнего Сгорания,который будет крутить генератор.подзаряжа ющий эту батарею.Или работающий на электрообеспечение салона.кондиционера и так далее...Якщо ви ознайомитесь з циклом Карно, то зрозумієте, чому не сообразілі і не сообразят.У двигателя Стирлинга рабочий цикл не Карно.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:30:18 IP/Host: ---.111.91.241.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Якщо ви ознайомитесь з циклом Карно, то зрозумієте, чому не сообразілі і не сообразят.У двигателя Стирлинга рабочий цикл не Карно.Формула ККД циклу Стірлінга ідентична формулі ККД циклу Карно.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:32:40 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...У двигателя Стирлинга рабочий цикл не Карно.Формула ККД циклу Стірлінга ідентична формулі ККД циклу Карно.Стирлинг работоспособен на малых перепадах температур и тогда не имеет выхлопа после сгорания топлива.
Иначе говоря полностью экологичен.И способен использовать перепад температур где угодно и от чего угодно.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:32:46 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...заебали уже этим безрамочным.
до первого падения.Xiaomi Redmi4 Prime
Сунул в карман с ключами.
Достаю, хуяк - трещина на полэкрана.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:34:03 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Розгорнути попередні цитати...Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством.Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.Дуже схоже на те, що написав геориу
Крутити двз для того щоб заряджати акумулятор а згодом від акумулятора крутити електродвигун. Питання тільки - навіщо?
Так само - використання енергії сонця через вирощування деревини
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:35:57 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.Дуже схоже на те, що написав геориу
Крутити двз для того щоб заряджати акумулятор а згодом від акумулятора крутити електродвигун. Питання тільки - навіщо?
Так само - використання енергії сонця через вирощування деревиниНу, електродвігло має кілька переваг перед двз - простота, відсутність коробки пєдєрач, практично моментальний момент а звідси і вражаюче прискорення електричок. Але ці всі красоти впираються в проблему акумуляціі електрики.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:37:09 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Xiaomi Redmi4 Prime
Сунул в карман с ключами.
Достаю, хуяк - трещина на полэкрана.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:38:11 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Розгорнути попередні цитати...Дуже схоже на те, що написав геориу
Крутити двз для того щоб заряджати акумулятор а згодом від акумулятора крутити електродвигун. Питання тільки - навіщо?
Так само - використання енергії сонця через вирощування деревиниНу, електродвігло має кілька переваг перед двз - простота, відсутність коробки пєдєрач, практично моментальний момент а звідси і вражаюче прискорення електричок. Але ці всі красоти впираються в проблему акумуляціі електрики.Ще плюс в тому, весь щорічний техогляд автомобіля - це тільки заміна фільтра салону (за бажанням)
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:39:59 IP/Host: ---.111.91.241.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Формула ККД циклу Стірлінга ідентична формулі ККД циклу Карно.Стирлинг работоспособен на малых перепадах температур и тогда не имеет выхлопа после сгорания топлива.
Иначе говоря полностью экологичен.И способен использовать перепад температур где угодно и от чего угодно.А тепер врахуйте збільшення маси і вартості автомобіля і зниження аеродинаміки від холодильника-радіатора.
І чи це все перекриє мізерний ККД від маленької різниці температури.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:40:38 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну, електродвігло має кілька переваг перед двз - простота, відсутність коробки пєдєрач, практично моментальний момент а звідси і вражаюче прискорення електричок. Але ці всі красоти впираються в проблему акумуляціі електрики.Ще плюс в тому, весь щорічний техогляд автомобіля - це тільки заміна фільтра салону (за бажанням)Це ти загнув. Окрім відсутності проблем із нормами викиду, все решта присутнє - колодки, фари, стан ходові.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:50:53 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ще плюс в тому, весь щорічний техогляд автомобіля - це тільки заміна фільтра салону (за бажанням)Це ти загнув. Окрім відсутності проблем із нормами викиду, все решта присутнє - колодки, фари, стан ходові.За 5 років користування нічого не мінялось: лампи ЛЕД світять як нові, колодки не стираються, бо більшість гальмування йде рекуперацією. З ходовою жодних проблем.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:52:34 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це ти загнув. Окрім відсутності проблем із нормами викиду, все решта присутнє - колодки, фари, стан ходові.За 5 років користування нічого не мінялось: лампи ЛЕД світять як нові, колодки не стираються, бо більшість гальмування йде рекуперацією. З ходовою жодних проблем.Яка машина?
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 10:55:37 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Розгорнути попередні цитати...За 5 років користування нічого не мінялось: лампи ЛЕД світять як нові, колодки не стираються, бо більшість гальмування йде рекуперацією. З ходовою жодних проблем.Яка машина?Leaf sv+ 2012 року
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 11:07:24 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Яка машина?Leaf sv+ 2012 рокуНу хз., який в тебе стиль ізди, що ща п"ять років колодки не постирав
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 11:13:30 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 12:49:29 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Яка машина?Leaf sv+ 2012 рокуНу хз., який в тебе стиль ізди, що ща п"ять років колодки не постирав
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 13:15:47 IP/Host: ---.volia-lviv.com
|
Да.меня это тоже удивляет малая доля гибридов.которые сняли бы проблему дальности поездки без зарядки. Небольшой по мощности ДВС,работающий постоянно в оптимальном режиме по выхлопу для постоянной подзарядки батареи.Я бы именно гибриду отдал предпочтение. Но по-видимому действительно принципиально не хотят обходиться полумерами ...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 13:17:53 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Да.меня это тоже удивляет малая доля гибридов.которые сняли бы проблему дальности поездки без зарядки. Небольшой по мощности ДВС,работающий постоянно в оптимальном режиме по выхлопу для постоянной подзарядки батареи.Я бы именно гибриду отдал предпочтение. Но по-видимому действительно принципиально не хотят обходиться полумерами ...НМД вся суть гібрида псується знову ж таки акумуляторами , які необхідно тягнути на собі.
А так сама концепція ДВЗ+ ел.двигун виглядає чудово.
Навіть з точки зору компоновки автомобіля, це дуже варіабільна схема ,коли двз з переду, а ел двигун ззаду , повний привід все чудово, або ел. двигун/генератор інтегровано в кпп, дуже компактно-але батарея псує всю картину.
Займає місце і додаткова вага,яку потрібно возити з собою і витрачати на неї додаткову енергію.
Дизельні малолітражки подібні до Пріуса,споживають тепер так само палива на 100км.(в середньому)
Єдине місце де гібрид з ел.мотор-генератором має перевагу, міські вулиці із частими режимами рекуперації, та відключення ДВЗ.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 13:26:17 IP/Host: ---.volia-lviv.com
|
Розгорнути попередні цитати...Да.меня это тоже удивляет малая доля гибридов.которые сняли бы проблему дальности поездки без зарядки. Небольшой по мощности ДВС,работающий постоянно в оптимальном режиме по выхлопу для постоянной подзарядки батареи.Я бы именно гибриду отдал предпочтение. Но по-видимому действительно принципиально не хотят обходиться полумерами ...НМД вся суть гібрида псується знову ж таки акумуляторами , які необхідно тягнути на собі.
А так сама концепція ДВЗ+ ел.двигун виглядає чудово.
Навіть з точки зору компоновки автомобіля, це дуже варіабільна схема ,коли двз з переду, а ел двигун ззаду , повний привід все чудово, або ел. двигун/генератор інтегровано в кпп, дуже компактно-але батарея псує всю картину.
Займає місце і додаткова вага,яку потрібно возити з собою і витрачати на неї додаткову енергію.
Дизельні малолітражки подібні до Пріуса,споживають тепер так само палива на 100км.(в середньому)
Єдине місце де гібрид з ел.мотор-генератором має перевагу, міські вулиці із частими режимами рекуперації, та відключення ДВЗ.Таке є вже давно, називається BMW i3 з ДВЗ генератором. Тільки чомусь не дуже популярне. Бо дороге і неефективне.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 13:55:48 IP/Host: 77.121.213.---
|
Розгорнути попередні цитати...Leaf sv+ 2012 рокуНу хз., який в тебе стиль ізди, що ща п"ять років колодки не постиравНу може он за 5 лет 10.000 км проехал. Тут пробегом, а не возрастом надо интересоваться.
Что же касается жидкостей - мне кажется это наиболее перспективный вариант.
Гуглим что такое "электролитические жидкости" и "потоковые аккумуляторы". У них единственный недостаток - тяжелые, по сравнению с литиевыми. Зато:
1. Практически вечные
2. Цикл перезарядки если не дома, а на зарядной станции выглядит так:
а) тебе слили разряженную жидкость
б) тебе залили заряженную жидкость
Итого время перезарядки всего в 2-3 раза больше, чем на обычной заправке. Вот и решение ВСЕХ проблем электромобиля со скоростью зарядки.
Уже есть ездящие прототипы. Например: https://ecotechnica.com.ua/transport/855-kvantovyj-elektromobil-quantino-ot-nanoflowcell-pokazan-v-zheneve-video.html
Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 14:01:23 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ну хз., який в тебе стиль ізди, що ща п"ять років колодки не постиравНу може он за 5 лет 10.000 км проехал. Тут пробегом, а не возрастом надо интересоваться.
Что же касается жидкостей - мне кажется это наиболее перспективный вариант.
Гуглим что такое "электролитические жидкости" и "потоковые аккумуляторы". У них единственный недостаток - тяжелые, по сравнению с литиевыми. Зато:
1. Практически вечные
2. Цикл перезарядки если не дома, а на зарядной станции выглядит так:
а) тебе слили разряженную жидкость
б) тебе залили заряженную жидкость
Итого время перезарядки всего в 2-3 раза больше, чем на обычной заправке. Вот и решение ВСЕХ проблем электромобиля со скоростью зарядки.
Уже есть ездящие прототипы. Например: https://ecotechnica.com.ua/transport/855-kvantovyj-elektromobil-quantino-ot-nanoflowcell-pokazan-v-zheneve-video.html
Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...В своей цюрихской лаборатории специалисты nanoFlowcell экспериментировали не с конструкцией ячейки и не с химическим составом электродов. Объектом их изысканий была так называемая жидкость. Помимо электроактивных веществ она содержит кристаллические наночастицы, способные формировать в непосредственной близости от электродов пространственные структуры. В результате заряд формируется не только на поверхности электродов, но и в пространстве вокруг них, в самой жидкости. Пространство, в котором происходит реакция, оказывается многократно больше обычного.
При выходном напряжении 600? В и токе в 50? А аккумуляторная установка nanoFlowcell выдает 30? кВт мощности. При сопоставимой массе ее емкость в пять раз превышает емкость литий-ионных батарей. Один литр «ионной жидкости» вмещает 11?400?Вт•ч, что в 400 раз больше, чем в обычном свинцовом автомобильном аккумуляторе. Приятные бонусы — практически полное отсутствие склонности к саморазряду и гарантированный ресурс в 10?000 зарядных циклов.
https://www.popmech.ru/vehicles/164603-nanoflowcell-izobrela-ekologicheski-chistuyu-neft/
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 14:05:02 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну може он за 5 лет 10.000 км проехал. Тут пробегом, а не возрастом надо интересоваться.
Что же касается жидкостей - мне кажется это наиболее перспективный вариант.
Гуглим что такое "электролитические жидкости" и "потоковые аккумуляторы". У них единственный недостаток - тяжелые, по сравнению с литиевыми. Зато:
1. Практически вечные
2. Цикл перезарядки если не дома, а на зарядной станции выглядит так:
а) тебе слили разряженную жидкость
б) тебе залили заряженную жидкость
Итого время перезарядки всего в 2-3 раза больше, чем на обычной заправке. Вот и решение ВСЕХ проблем электромобиля со скоростью зарядки.
Уже есть ездящие прототипы. Например: https://ecotechnica.com.ua/transport/855-kvantovyj-elektromobil-quantino-ot-nanoflowcell-pokazan-v-zheneve-video.html
Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...В своей цюрихской лаборатории специалисты nanoFlowcell экспериментировали не с конструкцией ячейки и не с химическим составом электродов. Объектом их изысканий была так называемая жидкость. Помимо электроактивных веществ она содержит кристаллические наночастицы, способные формировать в непосредственной близости от электродов пространственные структуры. В результате заряд формируется не только на поверхности электродов, но и в пространстве вокруг них, в самой жидкости. Пространство, в котором происходит реакция, оказывается многократно больше обычного.
При выходном напряжении 600? В и токе в 50? А аккумуляторная установка nanoFlowcell выдает 30? кВт мощности. При сопоставимой массе ее емкость в пять раз превышает емкость литий-ионных батарей. Один литр «ионной жидкости» вмещает 11?400?Вт•ч, что в 400 раз больше, чем в обычном свинцовом автомобильном аккумуляторе. Приятные бонусы — практически полное отсутствие склонности к саморазряду и гарантированный ресурс в 10?000 зарядных циклов.
https://www.popmech.ru/vehicles/164603-nanoflowcell-izobrela-ekologicheski-chistuyu-neft/Тут питання в тому, чи не почнуть ці наночастинки з часом злипатись до купи, погіршуючи характеристики акумулятора і створюючи небезпеку короткого замикання.
Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 14:39:08 IP/Host: 176.98.65.---
|
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:00:07 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:01:39 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...Як це "не бачив"? Я же ссылку дал, они еще в 16-м году представили на выставке РЕАЛЬНЫЙ автомобиль с этой электролитической жидкостью
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:35:39 IP/Host: 193.110.173.---
|
Розгорнути попередні цитати...Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...Як це "не бачив"? Я же ссылку дал, они еще в 16-м году представили на выставке РЕАЛЬНЫЙ автомобиль с этой электролитической жидкостьюНу представили щось схоже на електроавтомобіль.
А його взагалі продають чи просто показали макет? Хтось реально їздив на ньому?
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:49:11 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:51:52 IP/Host: ---.archer-soft.com
|
Є пеціальні літіїєві розроблені для силових установок , і що мішає розробити станадартний блок акомуляторів і міняти на за правці акомулятори ???
Дома можеш заряджати а на заправці можеш зарядити акомулятор, а можеш просто поміняти його ....
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:57:52 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Як це "не бачив"? Я же ссылку дал, они еще в 16-м году представили на выставке РЕАЛЬНЫЙ автомобиль с этой электролитической жидкостьюНу представили щось схоже на електроавтомобіль.
А його взагалі продають чи просто показали макет? Хтось реально їздив на ньому?Ну ось же називають конкретну людину.
В ходе испытаний, прошедших на автодроме в швейцарском Цюрихе, инновационный электромобиль протестировал главный инженер nanoFlowcell Нунцио Ла Веккья (Nunzio La Vecchia). Он находился за рулем авто, двигавшегося без остановок более 14 часов со средней скоростью 74 км/ч, имитируя движение в городском цикле и проехав в итоге более 1000 км.
После тестов топливные баки машины остались заполненными на 78 процентов. «Автомобиль мог бы двигаться и дальше, но, в отличие от Quantino, мои возможности имеют некоторый предел», – отметил Ла Веккья.
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 15:59:31 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Є пеціальні літіїєві розроблені для силових установок , і що мішає розробити станадартний блок акомуляторів і міняти на за правці акомулятори ???
Дома можеш заряджати а на заправці можеш зарядити акомулятор, а можеш просто поміняти його ....
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 16:09:17 IP/Host: ---.static.lviv.farlep.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну представили щось схоже на електроавтомобіль.
А його взагалі продають чи просто показали макет? Хтось реально їздив на ньому?Ну ось же називають конкретну людину.
В ходе испытаний, прошедших на автодроме в швейцарском Цюрихе, инновационный электромобиль протестировал главный инженер nanoFlowcell Нунцио Ла Веккья (Nunzio La Vecchia). Он находился за рулем авто, двигавшегося без остановок более 14 часов со средней скоростью 74 км/ч, имитируя движение в городском цикле и проехав в итоге более 1000 км.
После тестов топливные баки машины остались заполненными на 78 процентов. «Автомобиль мог бы двигаться и дальше, но, в отличие от Quantino, мои возможности имеют некоторый предел», – отметил Ла Веккья.Ну ця конкретна людина - працівник цієї ж контори і все з його слів. Боюсь, щоб це не був новий Россі з його генератором, той теж багато говорить.
Хотілося б якогось незалежного тест-драйву...
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 16:11:39 IP/Host: ---.neonet.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Ну ось же називають конкретну людину.
В ходе испытаний, прошедших на автодроме в швейцарском Цюрихе, инновационный электромобиль протестировал главный инженер nanoFlowcell Нунцио Ла Веккья (Nunzio La Vecchia). Он находился за рулем авто, двигавшегося без остановок более 14 часов со средней скоростью 74 км/ч, имитируя движение в городском цикле и проехав в итоге более 1000 км.
После тестов топливные баки машины остались заполненными на 78 процентов. «Автомобиль мог бы двигаться и дальше, но, в отличие от Quantino, мои возможности имеют некоторый предел», – отметил Ла Веккья.Ну ця конкретна людина - працівник цієї ж контори і все з його слів. Боюсь, щоб це не був новий Россі з його генератором, той теж багато говорить.
Хотілося б якогось незалежного тест-драйву...До речі, а що там з хєнєратором? Хтось в курсі?
Re: Графеновий аккумулятор |
16 серпня 2017 16:49:35 IP/Host: 77.121.213.---
|