Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Графеновий аккумулятор

Re: Графеновий аккумулятор

Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством. 
Вже навчилися, нафту, вугілля і газ добувають.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Сонячної енергії дуже багато. Питання часу - коли людство навчиться її збирати та акумулювати. Використання нафти як палива дуже скоро бути здаватись дикунством. 

Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Вже навчилися, нафту, вугілля і газ добувають.

 :facepalm1:
Пливли пливли, а всрались на березі
   
Re: Графеновий аккумулятор

Интересно.когда сообразят использовать тепло,выделяющееся при работе электробатареи использовать для Двигателя Внешнего Сгорания,который будет крутить генератор.подзаряжа ющий эту батарею.Или работающий на электрообеспечение салона.кондиционера и так далее...

Якщо ви ознайомитесь з циклом Карно, то зрозумієте, чому не сообразілі і не сообразят.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.

Дякую капітан  B-)
   
Re: Графеновий аккумулятор

Вся енергія, яка є на Землі - родом з Сонця. А найбільш досконалий акумулятор сонячної енергії - дрова.

Дуже схоже на те, що написав геориу  :laugh:

Крутити двз для того щоб заряджати акумулятор а згодом від акумулятора крутити електродвигун. Питання тільки - навіщо?  :laugh:

Так само - використання енергії сонця через вирощування деревини
   
Re: Графеновий аккумулятор

Якщо ви ознайомитесь з циклом Карно, то зрозумієте, чому не сообразілі і не сообразят.
У двигателя Стирлинга рабочий цикл не Карно.
   
Re: Графеновий аккумулятор

У двигателя Стирлинга рабочий цикл не Карно.

Формула ККД циклу Стірлінга ідентична формулі ККД циклу Карно.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Формула ККД циклу Стірлінга ідентична формулі ККД циклу Карно.
Стирлинг работоспособен на малых перепадах температур и тогда не имеет выхлопа после сгорания топлива.
Иначе говоря полностью экологичен.И способен использовать перепад температур где угодно и от чего угодно.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Стирлинг работоспособен на малых перепадах температур и тогда не имеет выхлопа после сгорания топлива.
Иначе говоря полностью экологичен.И способен использовать перепад температур где угодно и от чего угодно.

А тепер врахуйте збільшення маси і вартості автомобіля і зниження аеродинаміки від холодильника-радіатора.
 І чи це все перекриє мізерний ККД від маленької різниці температури.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Xiaomi Redmi4 Prime
Сунул в карман с ключами.
Достаю, хуяк - трещина на полэкрана.

то тре  відео в стилі Слава...
купив бл телефон бл зяомі бл
   
Re: Графеновий аккумулятор

Дуже схоже на те, що написав геориу  :laugh:

Крутити двз для того щоб заряджати акумулятор а згодом від акумулятора крутити електродвигун. Питання тільки - навіщо?  :laugh:

Так само - використання енергії сонця через вирощування деревини

Ну, електродвігло має кілька переваг перед двз - простота,  відсутність коробки пєдєрач, практично моментальний момент а звідси і вражаюче прискорення електричок. Але ці всі красоти впираються в проблему акумуляціі електрики.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну, електродвігло має кілька переваг перед двз - простота,  відсутність коробки пєдєрач, практично моментальний момент а звідси і вражаюче прискорення електричок. Але ці всі красоти впираються в проблему акумуляціі електрики.

Ще плюс в тому, весь щорічний техогляд автомобіля - це тільки заміна фільтра салону (за бажанням)  :gigi:
   
Re: Графеновий аккумулятор

Xiaomi Redmi4 Prime
Сунул в карман с ключами.
Достаю, хуяк - трещина на полэкрана.

Так, скло ці китайці ставлять взагалі ніяке. Дряпається та крихке.
Мало того, олієфобне покриття стирається за місяць-два.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ще плюс в тому, весь щорічний техогляд автомобіля - це тільки заміна фільтра салону (за бажанням)  :gigi:

Це ти загнув. Окрім відсутності проблем із нормами викиду, все решта присутнє - колодки, фари, стан ходові.
   
Re: Графеновий аккумулятор

А тепер врахуйте збільшення маси і вартості автомобіля і зниження аеродинаміки від холодильника-радіатора.
 І чи це все перекриє мізерний ККД від маленької різниці температури.

Пока относительно маленькой разницы температур именно для литиевых аккумов.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Це ти загнув. Окрім відсутності проблем із нормами викиду, все решта присутнє - колодки, фари, стан ходові.

За 5 років користування нічого не мінялось: лампи ЛЕД світять як нові, колодки не стираються, бо більшість гальмування йде рекуперацією. З ходовою жодних проблем.
   
Re: Графеновий аккумулятор

За 5 років користування нічого не мінялось: лампи ЛЕД світять як нові, колодки не стираються, бо більшість гальмування йде рекуперацією. З ходовою жодних проблем.
Яка машина?
   
Re: Графеновий аккумулятор

Яка машина?

Leaf sv+ 2012 року
   
Re: Графеновий аккумулятор

Leaf sv+ 2012 року

Ну хз., який в тебе стиль ізди,  що ща п"ять років колодки не постирав :)
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну хз., який в тебе стиль ізди,  що ща п"ять років колодки не постирав :)
Ну може он за 5 лет 10.000 км проехал. Тут пробегом, а не возрастом надо интересоваться.
Что же касается жидкостей - мне кажется это наиболее перспективный вариант.
Гуглим что такое "электролитические жидкости" и "потоковые аккумуляторы". У них единственный недостаток - тяжелые, по сравнению с литиевыми. Зато:
1. Практически вечные
2. Цикл перезарядки если не дома, а на зарядной станции выглядит так:
а) тебе слили разряженную жидкость
б) тебе залили заряженную жидкость
Итого время перезарядки всего в 2-3 раза больше, чем на обычной заправке. Вот и решение ВСЕХ проблем электромобиля со скоростью зарядки.

Уже есть ездящие прототипы. Например: https://ecotechnica.com.ua/transport/855-kvantovyj-elektromobil-quantino-ot-nanoflowcell-pokazan-v-zheneve-video.html

Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...

Все одно у літієвих акумів на авто  немає перспектив. Думаю, що виробники це добре усвідомлюють.  Знову ж таки, окім ніяких ттх, тут ще й питання ціни батареі.  По ідеі, графенова мала б коштувати в кілька раз дешевше.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну хз., який в тебе стиль ізди,  що ща п"ять років колодки не постирав :)

50 тис пробігу.

В ліфі, якщо плавно гальмувати, то колодки не працюють взагалі - практично все гальмування відбувається за рахунок електродвигуна який працює в режимі генератора.
Колодки притискаються вже при повній зупинці автомобіля, щоб утримувати його на місці.
При гальмуванні знімається до 30 кВт потужності.

Тобто їздити і гальмувати плавно виходить дуже економічно.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Да.меня это тоже удивляет малая доля гибридов.которые сняли бы проблему дальности поездки без зарядки. Небольшой по мощности ДВС,работающий постоянно в оптимальном режиме по выхлопу для  постоянной подзарядки батареи.Я бы именно гибриду отдал предпочтение. Но по-видимому действительно принципиально не хотят обходиться полумерами ...

НМД вся суть гібрида псується знову ж таки  акумуляторами , які необхідно тягнути на собі.
А так сама  концепція ДВЗ+ ел.двигун виглядає чудово.

Навіть з точки зору компоновки автомобіля, це дуже варіабільна схема ,коли двз з переду, а ел двигун ззаду , повний привід все чудово, або ел. двигун/генератор інтегровано в кпп, дуже компактно-але батарея псує всю картину.
Займає місце і додаткова вага,яку потрібно возити з собою і витрачати на неї додаткову енергію.

Дизельні малолітражки  подібні до Пріуса,споживають тепер так само палива на 100км.(в середньому)
Єдине місце де гібрид з ел.мотор-генератором  має перевагу, міські вулиці із частими режимами рекуперації, та відключення ДВЗ.

   
Re: Графеновий аккумулятор

НМД вся суть гібрида псується знову ж таки  акумуляторами , які необхідно тягнути на собі.
А так сама  концепція ДВЗ+ ел.двигун виглядає чудово.

Навіть з точки зору компоновки автомобіля, це дуже варіабільна схема ,коли двз з переду, а ел двигун ззаду , повний привід все чудово, або ел. двигун/генератор інтегровано в кпп, дуже компактно-але батарея псує всю картину.
Займає місце і додаткова вага,яку потрібно возити з собою і витрачати на неї додаткову енергію.

Дизельні малолітражки  подібні до Пріуса,споживають тепер так само палива на 100км.(в середньому)
Єдине місце де гібрид з ел.мотор-генератором  має перевагу, міські вулиці із частими режимами рекуперації, та відключення ДВЗ.

Таке є вже давно, називається BMW i3 з ДВЗ генератором. Тільки чомусь не дуже популярне. Бо дороге і неефективне.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Таке є вже давно, називається BMW i3 з ДВЗ генератором. Тільки чомусь не дуже популярне. Бо дороге і неефективне.
Пріус  ще давніше, Лексус RX 400 h з такою самою схемою.
Так ,дороге мало ефективне , для фріків скоріше.

   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну може он за 5 лет 10.000 км проехал. Тут пробегом, а не возрастом надо интересоваться.
Что же касается жидкостей - мне кажется это наиболее перспективный вариант.
Гуглим что такое "электролитические жидкости" и "потоковые аккумуляторы". У них единственный недостаток - тяжелые, по сравнению с литиевыми. Зато:
1. Практически вечные
2. Цикл перезарядки если не дома, а на зарядной станции выглядит так:
а) тебе слили разряженную жидкость
б) тебе залили заряженную жидкость
Итого время перезарядки всего в 2-3 раза больше, чем на обычной заправке. Вот и решение ВСЕХ проблем электромобиля со скоростью зарядки.

Уже есть ездящие прототипы. Например: https://ecotechnica.com.ua/transport/855-kvantovyj-elektromobil-quantino-ot-nanoflowcell-pokazan-v-zheneve-video.html

Ото я только боюсь, что им будут противостоять уже не только обычные производители бензиновых автомобилей, но и производители "традиционных" электричек. Только развернули производство и тут такой конкурент...

В своей цюрихской лаборатории специалисты nanoFlowcell экспериментировали не с конструкцией ячейки и не с химическим составом электродов. Объектом их изысканий была так называемая жидкость. Помимо электроактивных веществ она содержит кристаллические наночастицы, способные формировать в непосредственной близости от электродов пространственные структуры. В результате заряд формируется не только на поверхности электродов, но и в пространстве вокруг них, в самой жидкости. Пространство, в котором происходит реакция, оказывается многократно больше обычного.
При выходном напряжении 600? В и токе в 50? А аккумуляторная установка nanoFlowcell выдает 30? кВт мощности. При сопоставимой массе ее емкость в пять раз превышает емкость литий-ионных батарей. Один литр «ионной жидкости» вмещает 11?400?Вт•ч, что в 400 раз больше, чем в обычном свинцовом автомобильном аккумуляторе. Приятные бонусы — практически полное отсутствие склонности к саморазряду и гарантированный ресурс в 10?000 зарядных циклов.

https://www.popmech.ru/vehicles/164603-nanoflowcell-izobrela-ekologicheski-chistuyu-neft/
   
Re: Графеновий аккумулятор

В своей цюрихской лаборатории специалисты nanoFlowcell экспериментировали не с конструкцией ячейки и не с химическим составом электродов. Объектом их изысканий была так называемая жидкость. Помимо электроактивных веществ она содержит кристаллические наночастицы, способные формировать в непосредственной близости от электродов пространственные структуры. В результате заряд формируется не только на поверхности электродов, но и в пространстве вокруг них, в самой жидкости. Пространство, в котором происходит реакция, оказывается многократно больше обычного.
При выходном напряжении 600? В и токе в 50? А аккумуляторная установка nanoFlowcell выдает 30? кВт мощности. При сопоставимой массе ее емкость в пять раз превышает емкость литий-ионных батарей. Один литр «ионной жидкости» вмещает 11?400?Вт•ч, что в 400 раз больше, чем в обычном свинцовом автомобильном аккумуляторе. Приятные бонусы — практически полное отсутствие склонности к саморазряду и гарантированный ресурс в 10?000 зарядных циклов.

https://www.popmech.ru/vehicles/164603-nanoflowcell-izobrela-ekologicheski-chistuyu-neft/

Тут питання в тому, чи не почнуть ці наночастинки з часом злипатись до купи, погіршуючи характеристики акумулятора і створюючи небезпеку короткого замикання.

Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...
   
Re: Графеновий аккумулятор

Тут питання в тому, чи не почнуть ці наночастинки з часом злипатись до купи, погіршуючи характеристики акумулятора і створюючи небезпеку короткого замикання.

Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...

А ще є перепади температур.
Але таки якась лєворуція в технологіях акумуляторів мусить бути, бо літієві вже фсьо
   
Re: Графеновий аккумулятор

цуко  ;o

ша таки давили технології нафтові магнати, не давали розвиватись ?

   
Re: Графеновий аккумулятор

Цей nanoflowcell класно виглядає в теорії, але на практиці ніхто його не бачив...
Як це "не бачив"? Я же ссылку дал, они еще в 16-м году представили на выставке РЕАЛЬНЫЙ автомобиль с этой электролитической жидкостью
   
Re: Графеновий аккумулятор

Як це "не бачив"? Я же ссылку дал, они еще в 16-м году представили на выставке РЕАЛЬНЫЙ автомобиль с этой электролитической жидкостью

Ну представили щось схоже на електроавтомобіль.
А його взагалі продають чи просто показали макет? Хтось реально їздив на ньому?
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну представили щось схоже на електроавтомобіль.
А його взагалі продають чи просто показали макет? Хтось реально їздив на ньому?

Ну ось же називають конкретну людину.
В ходе испытаний, прошедших на автодроме в швейцарском Цюрихе, инновационный электромобиль протестировал главный инженер nanoFlowcell Нунцио Ла Веккья (Nunzio La Vecchia). Он находился за рулем авто, двигавшегося без остановок более 14 часов со средней скоростью 74 км/ч, имитируя движение в городском цикле и проехав в итоге более 1000 км.

После тестов топливные баки машины остались заполненными на 78 процентов. «Автомобиль мог бы двигаться и дальше, но, в отличие от Quantino, мои возможности имеют некоторый предел», – отметил Ла Веккья.
   
Re: Графеновий аккумулятор

Є пеціальні літіїєві розроблені для силових установок , і що мішає розробити станадартний блок акомуляторів і міняти на за правці акомулятори ???

Дома можеш заряджати а на заправці можеш зарядити акомулятор, а можеш просто поміняти його ....
   
Re: Графеновий аккумулятор
PAL

Є пеціальні літіїєві розроблені для силових установок , і що мішає розробити станадартний блок акомуляторів і міняти на за правці акомулятори ???

Дома можеш заряджати а на заправці можеш зарядити акомулятор, а можеш просто поміняти його ....

а сам подумай
Ты купив новеньке авто, з новеньким акумом
Покатався пару днів, поїхав "на заправку". Згоден поміняти новенький блок акумуляторів на невідомо що й від чого?
При тому, що той блок коштує як півмашини?
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну ось же називають конкретну людину.
В ходе испытаний, прошедших на автодроме в швейцарском Цюрихе, инновационный электромобиль протестировал главный инженер nanoFlowcell Нунцио Ла Веккья (Nunzio La Vecchia). Он находился за рулем авто, двигавшегося без остановок более 14 часов со средней скоростью 74 км/ч, имитируя движение в городском цикле и проехав в итоге более 1000 км.

После тестов топливные баки машины остались заполненными на 78 процентов. «Автомобиль мог бы двигаться и дальше, но, в отличие от Quantino, мои возможности имеют некоторый предел», – отметил Ла Веккья.


Ну ця конкретна людина - працівник цієї ж контори і все з його слів. Боюсь, щоб це не був новий Россі з його генератором, той теж багато говорить.
Хотілося б якогось незалежного тест-драйву...
   
Re: Графеновий аккумулятор

Є пеціальні літіїєві розроблені для силових установок , і що мішає розробити станадартний блок акомуляторів і міняти на за правці акомулятори ???

Дома можеш заряджати а на заправці можеш зарядити акомулятор, а можеш просто поміняти його ....

Тесла вже таке робила кілька років назад, але закрила такі заправки, бо ніхто ними не хотів користуватись (люди бояться, що їм впарять погану батарею замість своєї рідної)
   
Re: Графеновий аккумулятор

Ну ця конкретна людина - працівник цієї ж контори і все з його слів. Боюсь, щоб це не був новий Россі з його генератором, той теж багато говорить.
Хотілося б якогось незалежного тест-драйву...

До речі, а що там з хєнєратором? Хтось в курсі?
   
Re: Графеновий аккумулятор

До речі, а що там з хєнєратором? Хтось в курсі?

Россі судився зі своїм попереднім інвестором (ніби-то розійшлись мирно, щоб не тратити багато бабла на лоєрів).
Закинув і забув свій попередній генератор.
Тепер працює над ще кращим, потужнішим і ефективнішим - QuarkX !  (tu)
   
Re: Графеновий аккумулятор



У потоковых батарей есть большой плюс — высокое отношение запасаемой энергии к собственному весу. Но есть и крупный минус — огромный занимаемый объём баков с ионными жидкостями. У прототипов Quant и Quantino багажников практически нет

https://www.drive.ru/news/58948ad5ec05c48c48000014.html
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія