Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

GMG Aluminum-Ion Battery :bomb: :bomb: :bomb:

Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

не дорожче грошей. трансформатор, намотаний люмінієм, може вийти дорожчим мідного, тому шо технологія складніша
Ага, именно из любви к искусству их мотают люмунием, когда хотят сэкономить. :laugh:
Можно вот с умным видом не писать глупости про технологии.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Й найголовніше
Ще раз питаю - ти розумієш причину, чому напруга на секції акума саме 400В, а не 12В? Чому з'єднують в секціях аккуми послідовно, а не паралельно?
Якщо ні - бігом ще раз читати мій пост, на який я дав посилання!
А заразом можна взяти підручник з фізики та освіжити знання про закон Джоуля-Лєнца
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Й найголовніше
Ще раз питаю - ти розумієш причину, чому напруга на секції акума саме 400В, а не 12В? Чому з'єднують в секціях аккуми послідовно, а не паралельно?
Якщо ні - бігом ще раз читати мій пост, на який я дав посилання!
А заразом можна взяти підручник з фізики та освіжити знання про закон Джоуля-Лєнца
Це ти кому?
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Це ти кому?
maksmm
випадково твій пост вліз між моїми
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Якщо я зєднаю послідовно 10 тесл то в мене вийде 4000 вольт. І я почну розказувати що в мене акумулятор на 4000 вольт.
Такая-же чушь, как и в твоих предыдущих постах.
Нет, у тебя будет 10 аккумуляторных батарей на 4000В, а не одна аккумуляторная батарея.

Можеш зєднувати їх як хочеш і одержувати любі напруги - але от саме на той окремий елемент має прийти саме та напруга для зарядки, що передбачають відповідні хімічні процеси.
И что? Капитан очевидность?
Но последовательные батареи заряжают именно суммарным напряжением. Стартерная свинцовая аккумуляторная батарея заряжается напряжением 12В, а не 2В напряжения единичного элемента.
У теслы аккумуляторная батарея на 400В и заряжается она этим напряжением, а не напряжением отдельного элемента.

І що від того б змінилось? тільки кількість банок в акумуляторі.
Все изменилось. Прежде всего время зарядки всей батареи тем-же током. Потому и выбирают высокие напряжения для аккумов электричек, что-бы заряжать было проще и быстрее.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Ага, именно из любви к искусству их мотают люмунием, когда хотят сэкономить. :laugh:
Можно вот с умным видом не писать глупости про технологии.
не повіриш, але рахували.... і так виходило, шо намотаний в нас мідяк коштував вроздріб стіки, скіки китайський люміньовий в порту шанхай оптом два контейнери
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

З ідіотами жертвами зно сперечатись то тільки час тратити. Яка нахрен секція 400 вольт в акумуляторі. Які нахрен кіловат години до потужності акумулятора.
Один не вміє відрізнити паралельне і послідовне з'єднання акумуляторних елементів в батарею і розказує про теслу. Другий не в курсі чому саме ампергодини і що це взагалі таке. Натягнув сову на глобус про якусь абстрактну рівновагу потужностей в кіловатах і триндить за акумулятори і час їх зарядки.
Хоч би срану вікіпедію почитали чи шо, якщо не вчились в школах-інститутах....

   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

З ідіотами жертвами зно сперечатись то тільки час тратити. Яка нахрен секція 400 вольт в акумуляторі. Які нахрен кіловат години до потужності акумулятора.
Один не вміє відрізнити паралельне і послідовне з'єднання акумуляторних елементів в батарею і розказує про теслу. Другий не в курсі чому саме ампергодини і що це взагалі таке. Натягнув сову на глобус про якусь абстрактну рівновагу потужностей в кіловатах і триндить за акумулятори і час їх зарядки.
Хоч би срану вікіпедію почитали чи шо, якщо не вчились в школах-інститутах....
ви в даному випадку не праві.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Так сталося, що Пел розуміє більше за вас в процесах. Це не погано і не добре, ви ж не електрохімік. Нема сорому.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Я не фахівец, та діаграми бачів. Ви хочете то обговорити? Там прікольна ямка існує, якоі вони позбавитися не можуть. В літіевих інтерколятах. То біда, ви кожен день то в телефоні проходите.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

То ямка, зо веде до деградаціі.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Літій йде з інтерколяту з вуглем, та ростуть дендріти. Як виростуть достатньо, вони замкнуть обидва електроди. А як ви вважаете, чому ваш телефон з часом меньше тримає? Не тому, що меньше емність, тому, що він деградував і більше заряджати не можна.

Останнє редагування: 15 червня 2021 19:12:28 від beggy
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Но последовательные батареи заряжают именно суммарным напряжением.
Это чушь. Без серьезной схемы балансировки элементов, которая делает тебе именно то, что говорит тебе твой оппонент
этой зарядки хватит на год максимум. После чего нулевая точка неизбежно съедет и результатом будет недозарядка одних
элементов и разрыв вхлам других.
Учите матчасть, прежде чем делать громкие заявления и спорить.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

не повіриш, але рахували.... і так виходило, шо намотаний в нас мідяк коштував вроздріб стіки, скіки китайський люміньовий в порту шанхай оптом два контейнери
Ціна не має ніякого відношення до технологіі, бо часто густо береться з довідника стеля
з  урахуванням скільки не вистачає на покриття кредитів або ще чогось.
Технологія намотки одна і та сама що мідь, що алюміній. Хіба що з невеликою поправкою
на резистивність матеріалу.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

результатом будет недозарядка одних
элементов и разрыв вхлам других.
Учите матчасть, прежде чем делать громкие заявления и спорить.
багато слів, що з реальністю не зв'язани.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

багато слів, що з реальністю не зв'язани.
Можу коротше, ти баран.
Бо як раз для елемнтів панасонік з яких
набираються тесловські батареі це дуже актуально.
Розколупай акумулятор від шуруповерта, подивись що там всередині. :laugh:
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Ціна не має ніякого відношення до технологіі, бо часто густо береться з довідника стеля
з  урахуванням скільки не вистачає на покриття кредитів або ще чогось.
Технологія намотки одна і та сама що мідь, що алюміній. Хіба що з невеликою поправкою
на резистивність матеріалу.
ще й як має! я в гаражно-підвальних умовах міддю можу намотати транс шо вч шо нч, з надійністю, не гірше промислового.
з люмінем за таке не візьмусь. по- перше, його тре просочувати у вакуумі хз яким лаком/компаундом.
другий момент- лудіння виводів.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Это чушь. Без серьезной схемы балансировки элементов, которая делает тебе именно то, что говорит тебе твой оппонент
этой зарядки хватит на год максимум. После чего нулевая точка неизбежно съедет и результатом будет недозарядка одних
элементов и разрыв вхлам других.
Учите матчасть, прежде чем делать громкие заявления и спорить.
в ноутбуках ніякого балансування нема, зате є моніторинг і керування.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

З ідіотами жертвами зно сперечатись то тільки час тратити. Яка нахрен секція 400 вольт в акумуляторі. Які нахрен кіловат години до потужності акумулятора.
Один не вміє відрізнити паралельне і послідовне з'єднання акумуляторних елементів в батарею і розказує про теслу. Другий не в курсі чому саме ампергодини і що це взагалі таке. Натягнув сову на глобус про якусь абстрактну рівновагу потужностей в кіловатах і триндить за акумулятори і час їх зарядки.
Хоч би срану вікіпедію почитали чи шо, якщо не вчились в школах-інститутах....

останній пост у цій суперечці від мене
В електрокарах використовуються всім відомі літієві аккумулятори циліндрічної форми, точно формат не скажу, чт то 18650 чи інший
Головне - напруга повного заряду там 4.2В на аккумі.
Для зручності розрахунків вважаємо, що на аккум тре подать 4В
Згідно вікі, тесла суперчаржер заряджає батарею на 75квт*год на 50% за 20 хвилин
Тобто, як легко порахувати, потужність, яка подається на аккумулятор в цей час, складає 37квт*3 = 111квт. Що повністю узгоджується за параметрами суперчарджера - згідно тої ж вікі, суперчаржер може подати до 120квт напряму на аккум (згідно інших джерел, може подаватися до 145квт, залежно від моделі) при напрузі у 480В

А тепер найцікавіше.
Згідно даних гугля у тесли 7104 аккумулятора в батареї
Якщо УСІ елементи з'єднати параллельно, згідно Ваших заяв, зарядний струм у шинах, що поєднує ці елементи, складе
111000квт/4В=2775А
Дві тисячі сімсот сімдесят п'ять ампер.

Я прошу Вас назвать матеріал для поєднувальних шин та їх необхідний перетин, здатний безпечно витримати такий струм протягом 20 хвилин, а потім десь вдвічі менший струм протягом години
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

в ноутбуках ніякого балансування нема, зате є моніторинг і керування
В шуруповертах, электрокарах и других девайсах тоже нет балансиров.
Дилетанты путают защиты с побаночным контролем и балансировку. Это один из старючих мифов о литии, который родился в самом начале на почве модельгных призматиков и модельных зарядок для них (балансиров).

В електрокарах використовуються всім відомі літієві аккумулятори циліндрічної форми, точно формат не скажу, чт то 18650 чи інший
Это только в теслах, все остальные электрокары, коих много больше, используют призматики. Тесла тоже в последующих моделях будет использовать призматики. Она бы и раньше перешла на призматики (как заявляла), но не договорилась с производителем вовремя.

Останнє редагування: 15 червня 2021 22:27:38 від OlegP
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

З ідіотами жертвами зно сперечатись то тільки час тратити.

Й да, знову забув
Прям зараз переді мною лежіть один елемент 18650.
Ємністю 3А*год
Який здатен видати "на гора" струм у 30А (короткочасно, правда).
Тобто потужністю у 4.2*30 = 126Вт
Довготривала потужність, яку він здатний дати, 4.2*12=50Вт
Паспортна потужність, яку він може споживать при заряді, 16Вт.
А от кількість енергії у тому елементі всього лиш 12Вт*год

Це все РІЗНІ параметри й РІЗНІ цифри, що відображають РІЗНІ характеристики!!!!
А у Вас у голові все переплуталося, й зациклено намертво - раз акумулятор, то ампер-години й крапка, й нічого іншого!
Це маячня!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Можу коротше, ти баран.
Бо як раз для елемнтів панасонік з яких
набираються тесловські батареі це дуже актуально.
Розколупай акумулятор від шуруповерта, подивись що там всередині. :laugh:
ну добре, цапе, що з того, що вище мною написане ви хочете опротестувати?

Останнє редагування: 15 червня 2021 22:31:51 від beggy
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

останній пост у цій суперечці від мене
В електрокарах використовуються всім відомі літієві аккумулятори циліндрічної форми, точно формат не скажу, чт то 18650 чи інший
Головне - напруга повного заряду там 4.2В на аккумі.
Для зручності розрахунків вважаємо, що на аккум тре подать 4В
Згідно вікі, тесла суперчаржер заряджає батарею на 75квт*год на 50% за 20 хвилин
Тобто, як легко порахувати, потужність, яка подається на аккумулятор в цей час, складає 37квт*3 = 111квт. Що повністю узгоджується за параметрами суперчарджера - згідно тої ж вікі, суперчаржер може подати до 120квт напряму на аккум (згідно інших джерел, може подаватися до 145квт, залежно від моделі) при напрузі у 480В

А тепер найцікавіше.
Згідно даних гугля у тесли 7104 аккумулятора в батареї
Якщо УСІ елементи з'єднати параллельно, згідно Ваших заяв, зарядний струм у шинах, що поєднує ці елементи, складе
111000квт/4В=2775А
Дві тисячі сімсот сімдесят п'ять ампер.

Я прошу Вас назвать матеріал для поєднувальних шин та їх необхідний перетин, здатний безпечно витримати такий струм протягом 20 хвилин, а потім десь вдвічі менший струм протягом години

будь-який струмопровідний матеріал.  переріз рахується в залежності від матеріалу і геометрії шини
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Это только в теслах, все остальные электрокары, коих много больше, используют призматики. Тесла тоже в последующих моделях будет использовать призматики. Она бы и раньше перешла на призматики (как заявляла), но не договорилась с производителем вовремя.


на самом деле это не принципиально в данном споре
Ну будет напряжение на одной ячейке сборки не 4.2, а, к примеру, 6В (сорри, я не в курсе характеристик призматиков, не сталкивался)
Ну понадобится при параллельном соединении всех банок подать не 2.7кА, а 2кА
Как не существовало приемлемого материала для шин, так и не будет

Я просто пытаюсь донести, что тот бред, что несет maksmm, так и останется бредом
Что сборки запитывать нужно высоким напряжением, а уже внутри сборки на банки преобразовывается и подается по группам напряжение заряда
Такая схема позволяет снизить токи заряда до приемлемых
И пугалка "никто такое высокое напряжение в машине не допустит, это небезопасно" так пугалкой и глупостью и останется
Хотя бы потому, что в обычно бензиновом ДВЗ напряжение на свечах меряется киловольтами, и ничего, пользователь как-то не помирает  :laugh:
Хотя бы потому, что пользователь никак не получит доступа к элементам под высоким напряжением, для этого нужно демонтировать батарею и разобрать ее
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

будь-який струмопровідний матеріал.  переріз рахується в залежності від матеріалу і геометрії шини

я в темі вже рахував перетин для струму на порядок меншого, на 375А  - вийшло 185мм2 :laugh:
Уявляєш, яка шина треба на 2.7кА? Ніхто такі шини не буде робить на батареї.
Навіщо оця вся хєрня, та ще й головняком щодо охолодження, якщо можна просто подать на секцію 400В, а всередині їх розбить на 10 частин/блоків параллельно поєднаних аккумів й заряджать кожен блок окремо?
Тоді й струм заряду вийде прийнятним, щось під сотню ампер (тут краще вже специ розкажуть, як конкретно реалізовано, скільки в блоці елементів)

   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Це шанс енергонезалежності України
+=====================================+
Пиши точніше: це батарейка чи акумулятор?
Бо алюмінієві батарейки, навідь саморобні,
відомі давно. А ось акумулятори - ні...
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

+=====================================+
Пиши точніше: це батарейка чи акумулятор?
Бо алюмінієві батарейки, навідь саморобні,
відомі давно. А ось акумулятори - ні...

Тільки акумулятори при умові промислового виробництва графену.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

По посиланню від ТС:
Беремо графенову плівку, свердлимо в ній дірки і вставляємо туди атоми алюмінію
І все це запакуємо слоями як торт Наполеон
Так робить австралійська компанія GMG - Graphene Manufacturing Group

Аl-ion батарейка для  iPhone заряжається менше ніж 10 сек, а хватає її на втричі довше, ніж Li-ion
Вона не гріється і їй не треба охлажденія, яке в іон-літієвих батарейках займає 20% ваги (80kg in a 100kWh pack).
Аl-ion батарейки появляться на ринку в цьому році, а масова продукція для e-автомобілів - в 2024 році
Показати зображення...
Дальше ідуть технічні подробиці, в яких розбирається vhavr-2 або читайте самі
Дуже в цікаві часи ми живемо....
+====================================================================================+
З того, що там написано, ніхрєна не ясно, особливо як заряджається, який електроліт та який катод.
Бо здобути металевий алюміній шляхом електролізу при кімнатних температурах ще не вдалося нікому.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

З ідіотами жертвами зно сперечатись то тільки час тратити. Яка нахрен секція 400 вольт в акумуляторі. Які нахрен кіловат години до потужності акумулятора.
Один не вміє відрізнити паралельне і послідовне з'єднання акумуляторних елементів в батарею і розказує про теслу. Другий не в курсі чому саме ампергодини і що це взагалі таке. Натягнув сову на глобус про якусь абстрактну рівновагу потужностей в кіловатах і триндить за акумулятори і час їх зарядки.
Хоч би срану вікіпедію почитали чи шо, якщо не вчились в школах-інститутах....
+=========================================================================+
Ги-ги... 1 ампергодина при напрузі 12 вольт і 1 ампергодина при напрузі 480 вольт за
кількістю енергії відрізняються аж в 40 разів. А потрібна саме енергія, а не ампергодини!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Літій йде з інтерколяту з вуглем, та ростуть дендріти. Як виростуть достатньо, вони замкнуть обидва електроди. А як ви вважаете, чому ваш телефон з часом меньше тримає? Не тому, що меньше емність, тому, що він деградував і більше заряджати не можна.
+=================================================+
Повертаючись до СТ, не бачив ще інфи про електрохімічне
отримання металевого алюмінію при кімнатній температурі.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Тільки акумулятори при умові промислового виробництва графену.
+==================================================================+
Щоб надати наукову оцінку того що там написано, треба знати ще дві речі:
це електроліт та матеріал катоду. Без цього це лише рекламне пропагандонство.
Катод - не графен!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

+=================================================+
Повертаючись до СТ, не бачив ще інфи про електрохімічне
отримання металевого алюмінію при кімнатній температурі.
за кімнатноі температури отримували електролізом калій. Погугліть. А то не хер собачій. Алюміній відпочіває.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

на самом деле это не принципиально в данном споре
Не возражаю. Я просто уточнил.

Ну будет напряжение на одной ячейке сборки не 4.2, а, к примеру
4.2 и будет. Призматики абсолютно ничем не отличаются от цилиндров, кроме собственно корпуса. Просто призматики удобнее в батарею собирать.

Что сборки запитывать нужно высоким напряжением, а уже внутри сборки на банки преобразовывается и подается по группам напряжение заряда
Нет внутри сборки никаких преобразований. Прямо 400В и заряжают всю батарею (это если применительно к упоминаемому аккуму теслы).

И пугалка "никто такое высокое напряжение в машине не допустит, это небезопасно" так пугалкой и глупостью и останется
Просто люди абсолютно не в теме. Последнее веяния, запущенное BYD еще три года назад -- батареи на 800В. Компромисс между скоростью зарядки / надежностью электроники / безопасностью.
Некоторые из этих батарей умеют перекоммутироваться на 400В, для возможности заряжаться на старых станциях. Но это временно, пока не заменят старые зарядные станции.

   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Нет внутри сборки никаких преобразований. Прямо 400В и заряжают всю батарею (это если применительно к упоминаемому аккуму теслы).


хм. Последовательно лепят почти сотню ячеек? Как-то не верится, это реально много, неисправность одной ячейки выбьет все сборку из сотни элементов
логичнее было бы объединить по десятку и расбросать напругу. Да и безопаснее так
Но спорить не буду, батарею разобранную не видел
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

за кімнатноі температури отримували електролізом калій. Погугліть. А то не хер собачій. Алюміній відпочіває.
гексаметапол, вхавре, гексаметапол. В ньому розчіняються лужні метали. Розчін синій зівжди. Вільний гуляючій електрон. Ви ніколи натрій в аміаку не розчняли, схоже.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

гексаметапол, вхавре, гексаметапол. В ньому розчіняються лужні метали. Розчін синій зівжди. Вільний гуляючій електрон. Ви ніколи натрій в аміаку не розчняли, схоже.

а процес має йти у вакуумі чи в атмосфері інертних газів?
бо люмінья, скотина, тіки атом кисню десь побачить, зразу хапає!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а процес має йти у вакуумі чи в атмосфері інертних газів?
бо люмінья, скотина, тіки атом кисню десь побачить, зразу хапає!
ну, аргоній, то стандартно.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

А натрій або калій, що ви думаете, побачівши кисня, думати стане?

Останнє редагування: 16 червня 2021 01:29:16 від beggy
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

хм. Последовательно лепят почти сотню ячеек?
В упоминаемом аккуме -- 111 ячеек.
Но не по одной-же банке, каждая ячейка из нескольких параллельных банок состоит.

Как-то не верится, это реально много,
Это факт.

неисправность одной ячейки выбьет все сборку из сотни элементов
Одна банка точно не выбьет, и несколько тоже.
Кроме того батарея состоит из многих независимо управляемых параллельных модулей. Если в каком-то из модулей накопится много неисправных банок, модуль отключится. Но это только 1/16 емкости всего аккума (при 16 модулях).
Относительно упоминаемого аккума тесла на 7104 банки:
16 модулей по 111 последовательных ячейки из четырех параллельных банок каждая.
16*111*4 = 7104 банки.
111*3,6 = 400В

логичнее было бы объединить по десятку и расбросать напругу. Да и безопаснее так
Напишите кому-то из производителей.
Чего это они какую-то ерунду делают все делают и даже не догадываются об этом.
Пусть в складчину наймут одного инженера, он им правильную батарею рассчитает.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!

Домашнє завдання: порахувать, яка площа провідників у зарядному кабелі потрібна для забезпечення такого струму, за умови, що кабелі вироблені з хімічно чистої міді

У меня в багажнике ездит переходник с chademo на tesla1.
125A. толщина провода - примерно с большой палец.

Первые суперчаржеры tesla были на 60 kW.
Второе поколение, которых сейчас большинство - 120 kW.
Третье поколение, которые стали ставить в 2019 году - 250 kW.

ШЕСТЬСОТ
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!

Уже построено, и используется массово несколько лет.
Правда - с активным охлаждением.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія