Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

Де можна це прочитати, покажи?

Дисп и РП это два совершенно разных чиловека

не РП, а РЗП
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

Всё норм, только отчего-то резюм поста, вы смысле -  "идиотизм", вынесен в его начало.  :tease:
Бо ви надто серьозні, зовсім жарти не розумієте... А як на мене, було б логічно. щоправда, я не хочу нікого вбивати, в чому і полягає головна проблема... :) Ну, може, громадян рф ... що вперлися із зброєю в мою країну.. Но то їх доля така... хай не ображаються.
   
=========================
Тут цікаво інше.
Ти бачиш туман і не бачиш злітну смугу.
Але ти замість летіти на запасний аеродром тупо продовжуєш захід на посадку,наплювавши на все.
Як це назвати?
Вибух в повітрі? :shuffle:

Це називаєтьсч ШТАТНА СИТУАЦІЯ
Диспетчер каже "на курсі на глісаді"
Все добре
А далі має бути ось так

   
не РП, а РЗП
Дисп, РП та РЗП це вже троє людей, і всі різні
   
Дисп, РП та РЗП це вже троє людей, і всі різні

не туди ведеш розмову
Підтвердження "на курсі на глісаді" було? Було!
Літак жеж в цей час був зовсім не "на курсі на глісаді", так? Так
як називалася посада людини, що прямо збрехала командиру літака - диспетчер чи РЗП - неважливо
Важливо, що ті, хто ввів в оману екіпаж, були російскіми службовцями
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

не туди ведеш розмову
Підтвердження "на курсі на глісаді" було? Було!
Літак жеж в цей час був зовсім не "на курсі на глісаді", так? Так
як називалася посада людини, що прямо збрехала командиру літака - диспетчер чи РЗП - неважливо
Важливо, що ті, хто ввів в оману екіпаж, були російскіми службовцями
---
Чекай-чекай,ти що зараз доводиш- що каци не мінували літак,він  розбився??
   
---
Чекай-чекай,ти що зараз доводиш- що каци не мінували літак,він  розбився??

ні
це частина плану
Літак повинен був відклонитися від курсу та глісади, щоб катастрофа виглядала помилкою пілота
Погодся, дивно було б, якщо б літак ні з того ні з сього впав на ВПП, правда?
А так - помилка пілота, не туди залетів, не встиг набрать висоту, зачепився за березу, впав

   
не туди ведеш розмову
Підтвердження "на курсі на глісаді" було? Було!
Літак жеж в цей час був зовсім не "на курсі на глісаді", так? Так
як називалася посада людини, що прямо збрехала командиру літака - диспетчер чи РЗП - неважливо
Важливо, що ті, хто ввів в оману екіпаж, були російскіми службовцями
Його - РЗП, система контролю дає траекторію з великою погрішністю, бо занадто стара але
вона передбачає, що пілот ЗАХОДИТЬ ВІЗУАЛЬНО, бачить полосу, чого не відбувалось.
РП попереджав, що умов для посадки немає.
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

ні
це частина плану
Літак повинен був відклонитися від курсу та глісади, щоб катастрофа виглядала помилкою пілота
Погодся, дивно було б, якщо б літак ні з того ні з сього впав на ВПП, правда?
А так - помилка пілота, не туди залетів, не встиг набрать висоту, зачепився за березу, впав
---
А якби командир судна   не забив фуй,а послухався і полетів на запасний аеродром? :weep:
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

ні
це частина плану
Літак повинен був відклонитися від курсу та глісади, щоб катастрофа виглядала помилкою пілота
Погодся, дивно було б, якщо б літак ні з того ні з сього впав на ВПП, правда?
А так - помилка пілота, не туди залетів, не встиг набрать висоту, зачепився за березу, впав
---
"Закладена" вибухівка тут нафуя??? 8-:
   
Його - РЗП, система контролю дає траекторію з великою погрішністю, бо занадто стара але
вона передбачає, що пілот ЗАХОДИТЬ ВІЗУАЛЬНО, бачить полосу, чого не відбувалось.
РП попереджав, що умов для посадки немає.
Повна стенограма:
https://www.istpravda.com.ua/articles/4d3ccc538b6fb/

про систему контролю за траекторією - галімий піздьож, на вказаній сторінці є відео посадки Іл-76 іншого дня, в туман, й його вели фахово с точністью до десятка метрів

РП не попереджав екіпаж. Та він й не міг попередити, він взагалі англійською не володіє. РП передав "главному центру" щодо погоди, щоб ті передали вже на літак.


Стенограма насправді дуже цікава.
Найбільш цікава поведінка РЗП. Який віддав команду "Горизонт" на висоті 0 відносно ВПП. Російською віддав, й не факт, що екіпаж його міг зразу зрозуміти.

А взагалі там все цікаво. Й підбір персоналу, який взагалі не володіє англійською, й уперте небажання з москви завернути літака на запасний аеродром


   
---
А якби командир судна   не забив фуй,а послухався і полетів на запасний аеродром? :weep:

а йому ніхто не забороняв сідати. Він не забивав.
Почитай стенограму, там таааак цікаво!
У плані було знизитися, оцінити візуально, чи щось видно й далі вже вирішувать. Й тут наведення з землі грало найважливішу роль!
мало того, РП взагалі хотів його відправити на друге коло опісля зниження, ще на підході
   
---
"Закладена" вибухівка тут нафуя??? 8-:

бо літак міг зробити захід, побачити, що видимість ніяка, розвернутися й полетіти собі на запасний
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

бо літак міг зробити захід, побачити, що видимість ніяка, розвернутися й полетіти собі на запасний
----
От ти все і сказав! :D
Тобто диспетчери примусили командира корабля сідати в туман???
Чи таки ні? :-)o
   
----
От ти все і сказав! :D
Тобто диспетчери примусили командира корабля сідати в туман???
Чи таки ні? :-)o

дуже прошу - почитай стенограму
читається, як фантастичне оповіданнячко
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

дуже прошу - почитай стенограму
читається, як фантастичне оповіданнячко
---
Так я ще тоді читав,років так з десять тому
.
   
---
Так я ще тоді читав,років так з десять тому
.

це не перемовини з екіпажем, ще що у диспетчерській було
Як тобі така дрібна цікавинка, що офіційно метеослужба давала 80/800 метрів видимості?
а важливий момент, що то був військовий аеродром?
там здоровезна купа всього набирається
З точки зору поляків я бачу десь таку картину: туман, пробуємо заходити до висоти прийняття рішення, можливо, біля землі туману менше й буде видно ВПП, якщо нє - уходимо
Доволі логічно, не знаходиш?
Й те, що диспетчери вивели його на нульову висоту мимо ВПП казкою "на курсє на глісадє", чия вина?
   
РП не попереджав екіпаж. Та він й не міг попередити, він взагалі англійською не володіє. РП передав "главному центру" щодо погоди, щоб ті передали вже на літак.
Вони всі російською вели радіообмін з екіпажем, там розуміли.
"посадка дополнительно" сказав РП, погугли що це означає
Іл-76 іншого дня, в туман, й його вели фахово с точністью до десятка метрів
ти впевнений що висоту називає рзп екіпажу іл-76, а не навпаки той доповідає?

   
нульову висоту мимо ВПП казкою "на курсє на глісадє", чия вина?
глобально це вина того, хто встановив тиск на барометричному висотомірі невірно, різниця була в 168 метрів від справжньої
ну і потім штурман користувався радіовисотоміром.
   
======================
Добре, хоч ви "володїєте".
Вам,я так розумію,прямо з ГРУ та ФСБ дані шлють ?
 :weep:
Ти явно не по адресі. По перше я про агентів ГРУ та ФСБ я запитував читача. Чи йому відомо весь розкладений путлєром пас'янс? Коли він впевнено твердить про відсутності інтересів кремля знищити Качинського. Я ніде не спирався на освідомленість в таких інтересах. Так що запитай читача.
По друге я опираюсь на аргументи офіційних комісій країн НАТО до яких маю на порядок вище довіри ніж до висновків закамуфльованоі під міжнародну відомої контори з штаб квартирою в Москві. Польські експерти безперечно могли отримувати матеріали від ЦРУ та британської розвідки. МАК у розслідуванні повністю послуговувався послугами російських експертів, спецслужб та військових. Ті весільні генерали з решти країн просто підмахували надиктовані зацікавленою стороною висновки.

Останнє редагування: 6 травня 2021 21:53:01 від Cталкер
   
Та до сраки ті вогні, бо коли заход візуально вдень, то бачиш полосу що з вогнями що без.
А коли в тумані по приладах, то дивишся на прилади, а не на вогні.
Але то ж треба висоту правильно встановити а ще й курс, а за вікном як в молоці.
Я хз як вони те роблять без ILS

Вогні то не про посадку літака, то про підготовку злочину.
   
Вогні то не про посадку літака, то про підготовку злочину.
https://faktysmolensk.niezniknelo.com/lotnisko.html
бачиш десь злочин?
   
Филин зарегистрировался тут чисто ради этой ветки. Включил укр. мову и отмывает кацапов!
   
Филин, ты чьих будешь??
   
https://faktysmolensk.niezniknelo.com/lotnisko.html
бачиш десь злочин?

ну я саме про те і писав що
Солонін твердить "ті ліхтарі фальшиві і встановлені з метою аби літак зазнав аварії"
а за посиланням справжність ліхтарів навіть не обговорюється, тобто ліхтарі справжні
а це спростовує доказ підготовки аварії на аеродромі
ну з туманом складніше - він просто був аномальним, але чи був штучним чи природним уже не доведеш 

p.s.
спосіб монтажу освітлення вражає, не дивно що стороння людина не може повірити що це штатні конструкції

Останнє редагування: 7 травня 2021 09:42:22 від Читач
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

Подивіться по сцилі Serg_A. Літак піднімався з вертикальною швидкістю 4.8 м/с і кутом тангажу 16градусів в той момент, коли відірвало крило. І був на висоті 12-15 м від землі.
Карта розбросу уламків та фрагментів тіл також наводить на роздуми.
   
Літак піднімався з вертикальною швидкістю 4.8 м/с і
Це неможливо. Ніяк.
На запису штурман доповідає висоту.
з 48 сек по 55 вона зменшилась зі 100 до 20 м.
по 10 метрів щосекунди. На 56 секунді автопілот відключився (звуковий сигнал)- потягли на себе.
а на 59 секунді шум зіткнення з деревами.
Тобто якщо вірити Солоніну, літак зі зниження на швидкості 8-10 м/с перейшов в набір швидкістю в 4.8 м/с
ЗА ТРИ СЕКУНДИ. справді!?
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

Це неможливо. Ніяк.
На запису штурман доповідає висоту.
з 48 сек по 55 вона зменшилась зі 100 до 20 м.
по 10 метрів щосекунди. На 56 секунді автопілот відключився (звуковий сигнал)- потягли на себе.
а на 59 секунді шум зіткнення з деревами.
Тобто якщо вірити Солоніну, літак зі зниження на швидкості 8-10 м/с перейшов в набір швидкістю в 4.8 м/с
ЗА ТРИ СЕКУНДИ. справді!?
Він посилається не на слова людей, а на записи показань датчиків
Подивіться по сцилці, там не довго
   
Ну ясно было уже давно что взорвали. И что дальше? Воевать с РФ? Точно такое же с МН17. Типа суд идет и будет идти еще лет 20, а затем все виновные уже умрут и фсе. Запад боится  хуйло. Так же боялся Гитлера. Думаю результат будет подобный. Все сдохнут в ядерной войне.  :gigi:
   
Він посилається не на слова людей, а на записи показань датчиків
Подивіться по сцилці, там не довго
це не "слова людей" а доповідь показань радіовисотоміра.
тому що барометричний, неправильно виставлений, показував 170 метрів висоти
   
Це неможливо. Ніяк.
На запису штурман доповідає висоту.
з 48 сек по 55 вона зменшилась зі 100 до 20 м.
по 10 метрів щосекунди. На 56 секунді автопілот відключився (звуковий сигнал)- потягли на себе.
а на 59 секунді шум зіткнення з деревами.
Тобто якщо вірити Солоніну, літак зі зниження на швидкості 8-10 м/с перейшов в набір швидкістю в 4.8 м/с
ЗА ТРИ СЕКУНДИ. справді!?

і шо?
це прискорення всього 5м/с2, тобто 0.5Же
чи не перевантаження.
на дитячій гойдалці - більше
   
При взлете обычного авиалайнера пассажиры в салоне испытывают перегрузку в 1,5 g. По международным нормам предельно допустимое значение перегрузок для гражданских самолетов составляет 2,5 g.
   
і шо?
За три секунди із зниження в набір не перейти!
Бо існує інерція тіла масою 60 тон, розумієш?
   
За три секунди із зниження в набір не перейти!
Бо існує інерція тіла масою 60 тон, розумієш?

кацапи сфальшували плівки, скільки можна носитися з невідомою інфою?
   
Филин, ты чьих будешь??
Птенец из гнезда планкена
   
За три секунди із зниження в набір не перейти!
Бо існує інерція тіла масою 60 тон, розумієш?


Це твої висмоктані з пальця уявлення.
Ще й як перейти.
У повітряних ямах легко можуть бути такі перевантаження.
А можна й невагомість відчути на параболі.
Цивільний літак в штатному режимі злітає з перевантаженням в 1.5Же.
Це прискорення 15м/с2
І з точки зору фізики це те саме, що за 3 секунди перейти зі швидкості зниження 30м/с до швидкості підйому 15м/с

а = (V1-V0)/t = (15-(-30))/3 = 15 (m/c2)

а в випадку повного штурвалу на себе може легко бути і позамежне перевантаження, а не якісь нещасні 0.5же

   
кацапи сфальшували плівки, скільки можна носитися з невідомою інфою?
Спочатку почитай як проходить процедура розшифровки плівок, потім пиши х.й.ю
   
Re: Самолет Качинського разрушился из-за взрыва

кацапи сфальшували плівки, скільки можна носитися з невідомою інфою?

хохлуй, читай вЫнимательно и не пиши .уйню

"Работы по вскрытию и копированию информации со штатных самописцев производились с участием авиационных специалистов из Республики Польша, а также их военной прокуратуры, а вскрытие и копирование информации с последнего, польского [самописца, установленного дополнительно в самолете уже в Польше] - вообще в Варшаве. (с)
   
За три секунди із зниження в набір не перейти!
Бо існує інерція тіла масою 60 тон, розумієш?

Ще один момент.
Винищувач масою 15-20т легко здатен створювати перевантаження в 10же.
Міг би й більше, але обмежено небезпекою втрати свідомості пілотом.

То 20 тон має інерцію, чи ні?

Все відносно.
Площа крил розраховується виходячи з маси літака.

Повторюю, штатний злет пасажира - 1.5же.
це з вертикальної швидкості 0 до 15м/с за 1 секунду.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія