Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Тернопіль. покращення B-)

Re: Тернопіль. покращення  B-)

:facepalm:

Хочеш Венесуелу тут?

З сусідньох гілки. Низькі ціни



а чому не США?
у США ціни на бензин значно нижчі ніж в Європі
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

До чого тут маршрутники. коли в Тернополі єдиний квиток ? І ціна однакова в комунальному і приватному транспорті? Може то міська влада "оборзіла" піднявши тарифи в два рази від сусідніх обл. центрів?

тобто всюди маршруточники оборозілі, а в Тернополі - няшкі?
ну ок
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Re: Тернопіль. покращення  B-)

І ну нас дозволяють. Якщо працювати, а не імітувати роботу.

Давай без балабольства. Яка сфера? Яка саме галузь?
Водій тролейбуса імітує роботу? А водій-дальнобійник?
У Данії наприклад неважливо хто ти, садівник, чи вчителька початкових класів - ти зможеш жити нормально, не виживаючи.

А що тобі заваджає створювати робочі місця?  Що тобі заважає платити достойну зарплату?

А що тобі заважає припинити на ФУПі пустопорожню балаканину по методичкам Палія-Медведєва?
Заважає законодавство яке витягує багато податків та останні соки з малого та середнього бізнесу. Дешевше закритися ніж продовжувати працювати. А якщо справа йде про виробництво чогось, то годі й думати.

Останнє редагування: 5 листопада 2018 22:14:44 від Michigan
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

як на мене для Тернополя з 3 до 8...це овердохуя
це якби для киева з 4 до 12-13

а могли ж зробити 4-5 дья початку...ідіоти бгг
а спасітєль надаль вже ппоіарився на зниженні :weep:

Останнє редагування: 5 листопада 2018 22:14:50 від Ukraine
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)
G0r

В нас в Полтаві знизили з місяць  назад.  З  5 грн. до 4 грн. в маршрутках і з 3 до 2 в тролейбусі.
Нифигасе у вас коммунизьм. В Киеве по 8грн. Пригород-Киев по 12-18грн, хотя по расстоянию может быть как в Киеве маршрут.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Давай без балабольства. Яка сфера? Яка саме галузь?
Водій тролейбуса імітує роботу? А водій-дальнобійник?

Щоб підняти зарплатню водієві громадського транспорту, насамперед потрібно встановити відповідну вартість проїзду, проти чого якраз так яро виступають наші соціалісти.
Невже так важко зрозуміти, з якого боку віз, а з якого - кобила?

У Данії наприклад неважливо хто ти, садівник, чи вчителька початкових класів - ти зможеш жити нормально, не виживаючи.

Справа держави - забезпечити сприятливі умови бізнесу. Справа кожної конкретної людини - вимагати у бізнесу достойну зарплатню. Спочатку словами, потім страйками, і, зрештою, ногами.

Заважає законодавство яке витягує багато податків та останні соки з малого та середнього бізнесу. Дешевше закритися ніж продовжувати працювати. А якщо справа йде про виробництво чогось, то годі й думати.

Отут згідний. А тепер подумай, чому держава стягує таку к-ть податків, для чого вони використовуються?

Останнє редагування: 6 листопада 2018 09:21:45 від andry
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

сраний соціалізм з обдовбаними маршрутками
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

ну що, як там усім тернопільським любителям халяви сьогодні їздиться "по 4" ?  :shuffle:
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

ну що, як там усім тернопільським любителям халяви сьогодні їздиться "по 4" ?

Нє, на 4 тільки окремі кадри їздять, більшість поїхали 2-кою.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Щоб підняти зарплатню водієві громадського транспорту, насамперед потрібно встановити відповідну вартість проїзду
Після цього, щоб підняти зарплату заправнику - треба підняти ціну бензину, продавцю - ціну продуктів, пекарю - ціну на хліб і так далі та далі. Але якщо не працює належним чином економіка, не підвищується продуктивність праці - це банальна інфляція!
   
Re: Тернопіль. покращення  B-) Нове

не підвищується продуктивність праці - це банальна інфляція!

Продуктивність праці це не панацея, можна дуже продуктовно копати і засипати ями, але не заробити ні копійки.
Продукція має мати попит (якісна і розкручена),  видатки на її створення + маржа мають бути якнайменші (щоб вона була конкурентноздатною).
Також продукцію, переважно, необхідно вигідно доставити на територію, де її можна збути (продавати якісний і сухий пісок в пустелі - марне заняття, особливо, якщо ще й там покупців нема), тобто потрібен платоспроможній попит.

Останнє редагування: 7 листопада 2018 09:43:45 від andry
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія