Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Dobre мовчить, бо Тесла звільняє 6000 робітників в США....  :D
Мабуть почали з департаменту маркетингу.
В мого колеги син працює інженером в Теслі, каже що 14 тисяч звільнили.
   
Dobre мовчить, бо Тесла звільняє 6000 робітників в США....  :D
Мабуть почали з департаменту маркетингу.

Абсолютна більшість звільнених - це робітники на виробничому конвеєрі в Техасі, Нью Йорк та Каліфорнія. Не розумію радощів. Перестали купувати Тесли, в першу чергу за це розплатились самі прості люди.

R&D продовжують набирати.
   
Абсолютна більшість звільнених - це робітники на виробничому конвеєрі в Техасі, Нью Йорк та Каліфорнія. Не розумію радощів.

Я в курсе. И то была не радость, а ирония. Шото ты с новостями решил запоздать.

В Китае Тесла тоже увольняет или нанимает?
   
Я в курсе. И то была не радость, а ирония. Шото ты с новостями решил запоздать.

В Китае Тесла тоже увольняет или нанимает?

Приводять кількість працівників на виробництві відповідно до попиту.
   
Приводять кількість працівників на виробництві відповідно до попиту.

Та я шо... Против...
   
а чого ніхто не пише за Теслу - падіння профіту та скорочення штату на тисячі працівників?

Я би особливо не радувався, бо це недопулучені гроші у федеральний бюджет США, який формується переважно з відрахувань з зарплатні робітників. Менше надходжень в бюджет, менше можливостей витрачати гроші на допомогу іншим країнам.
   
Та я шо... Против...

Неважливо ти проти чи ні. Просто тобі прийдеться закривати діру в фінансах України та твоїх родичів що там живуть з власної кишені, та менше розраховувати на гроші Хуана що звільнили в Техасі тому що від нього тепер нуль надходжень в бюджет.
   
це не вол стріт а повна херня, після кожного квартального звіту коли в тесли була купа профіту акції падали, зараз коли найгірша чверть за останні років 5, акції вистрелили 20% вот а фак  :laugh:
   
Плюс електромобіля один в Україні - його навряд чи реквізують для потреб армії)
   
Плюс електромобіля один в Україні - його навряд чи реквізують для потреб армії)
ідеальне авто ухилянта.Чому не хочеш ЗСУ підтримувати .Мобілізуйся сам і авто бери
   
це не вол стріт а повна херня, після кожного квартального звіту коли в тесли була купа профіту акції падали, зараз коли найгірша чверть за останні років 5, акції вистрелили 20% вот а фак  :laugh:

Тому що компанія адекватно реагує - скорочує постійні  витрати

Типова поведінка ринку на новини про скорочення робочої сили

"Капіталізм" ( с, Арні)
   
а чого ніхто не пише за Теслу - падіння профіту та скорочення штату на тисячі працівників?


 :) 10 днів назад я тут приносив цю новину:


Tesla звільнить понад 10% штату по всьому світу через падіння продажів.
Про це пише Reuters із посиланням на внутрішню записку, з якою ознайомилось агентство.

Станом на грудень 2023 року найбільший у світі автовиробник за ринковою вартістю налічував 140 473 співробітника по всьому світу.

Деякі співробітники в Каліфорнії і Техасі вже отримали повідомлення про звільнення, повідомило Reuters джерело на умовах анонімності.

"Звільнення означають, що керівництво очікує, що слабкий попит збережеться".

Цього місяця Tesla повідомила, що її глобальні поставки автомобілів у першому кварталі впали вперше за майже чотири роки, оскільки зниження цін не змогло стимулювати попит.

https://www.epravda.com.ua/news/2024/04/15/712431/
   
Тому що компанія адекватно реагує - скорочує постійні  витрати

Типова поведінка ринку на новини про скорочення робочої сили

"Капіталізм" ( с, Арні)

це більше негативний сигнал для комапнії яка має рости 50% в рік, така реакція була на те що пообіцяли до кінця року випустити дешеву нову модель на наявних потужностях яку рейтерс писав що скасували, плюс тіпа роботаксі запускають в цьому році, плюс пообіцяли ріст продажів проти прогнозу падіння, якщо чесно я не дуже вірю в ці речі в цьому році
   
Я би особливо не радувався, бо це недопулучені гроші у федеральний бюджет США, який формується переважно з відрахувань з зарплатні робітників. Менше надходжень в бюджет, менше можливостей витрачати гроші на допомогу іншим країнам.

Хєрня. З <4% безробіття знайдуть іншу роботу й будуть платити як раніше (а може і більше)
   
:lol:

смішно не смішно дивлячись на відгуки кожного апгрейда прогрес досить помітний, і прикол в тому що ніхто не може сказати коли воно буде готове такими темпами, звичайно що до державної сертифікації ще дуже далеко навіть якби вони зробили його зараз, але в цьому випадку воно і не потрібно щоб тсла виросла не те що ту зе мун а до краю всесвіта
   
Маск прилетів у Китай.



Більше можна почитати тут: https://www.usnews.com/news/top-news/articles/2024-04-28/exclusive-elon-musk-heading-to-china-for-visit-to-teslas-second-biggest-market-sources-say
   
Ось що люди пишуть по темi, вибачайте за кривий гуглопереклад але все ж зрозумiло:

Чи автомобілі Tesla практично не потребують технічного обслуговування?
Ну… це складно.

Нещодавно я орендував машину в Budget. Я запитав, чи вони також орендують різні електромобілі. Агент сказав: «Так, але мені потрібно було запросити електромобіль під час бронювання… а у них були лише Tesla».
Потім він сказав, що Budget (який належить Avis) позбавляється всіх своїх електромобілів, оскільки вони були занадто дорогими для ремонту в разі незначних пошкоджень, і що не було достатнього попиту, щоб виправдати витрати.
Тоді він знову підкреслив, наскільки дорого коштує ремонт Tesla, коли щось пішло не так, навіть незначний вигин крила. (Гаразд... Я зрозумів.)
І бог знає, що орендарі не завжди ставляться до своїх орендованих автомобілів у дитячих рукавичках.
О… і пам’ятайте одне: більшість електромобілів, у тому числі Tesla, проходять через шини більш ніж у 2 рази частіше, ніж у звичайних транспортних засобів. Більшість людей пояснюють це великою вагою електромобілів (через акумулятор), а також високим прискоренням і швидкими зупинками, які більшість водіїв електромобілів використовують у своїх автомобілях.
А шини для електромобілів недешеві. Шини Tesla S коштують близько 400 доларів за штуку. Тому плануйте замінювати шини кожні 20 тис. або менше, іноді набагато рідше.
Отже... практично не потребує обслуговування? Так... начебто, хоча частіша заміна шин є справжнім недоліком.
Але вони, звичайно, НЕДЕШЕВІ в ремонті, часто вимагаючи заміни цілих підсистем, а не частини, що вийшла з ладу. А механіки, які мають кваліфікацію для роботи на Tesla, жорстко контролюються компанією, тому вони недешеві та недоступні. Ніякої механіки на задньому дворі для Tesla.
Тож ви можете уявити, з якими труднощами стикається менеджер автопарку, як-от Бюджет, із цими недоліками своїх електромобілів. Бізнес-кейсу просто немає.

Are Tesla vehicles virtually maintenance-free?
Well…it’s complicated.

I recently rented a car at Budget. I asked if they also rented various electric vehicles. The Agent said “Yes, but I needed to request an EV car at the time of the reservation…and they only had Teslas.”
Then he went on to say that Budget (which is owned by Avis) was getting rid of all their EVs because they were too expensive to repair in the event of minor damage, and that there was not sufficient demand to justify the costs.
Then he again stressed how expensive it was to repair a Tesla when something went wrong, even a minor fender bender. (Okay…I got it.)
And god knows renters don’t always treat their rented cars with kid gloves.
Oh…and one thing to remember - most EVs, Teslas included, go through tires at over 2X the rate of normal vehicles. Most people attribute this to the heavy weight of EVs (due to the battery) and also the high acceleration and rapid stops that most EV drivers employ with their cars.
And EV tires are not cheap. Tesla S tires are about $400 each. So plan on replacing tires every 20K or less, sometimes much less.
So…virtually maintenance free? Yeah…kind of, although the more frequent replacement of tires is a true drawback.
But they certainly are NOT cheap to repair, often requiring the replacement of entire sub-systems rather than a failed part. And mechanics who are qualified to work on Teslas, are tightly controlled by the Company, so they’re not cheap and not readily available. No backyard mechanics for Teslas.
So you can imagine the challenges of a fleet manager, like Budget, encountering these drawbacks for their EVs. The business case just isn’t there.
   
Тому плануйте замінювати шини кожні 20 тис. або менше, іноді набагато рідше.


Я зараз на другій парі шин на передній вісі та на третій парі шин на задній вісі.

20 тисяч це повна дезінформація. Перший комплект шин був замінений на 32 тисячам і я ще мав тисяч 7-10 життя на тих шинах якщо що би не механічне пошкодження несумісне з подальшою експлуатацією. Те саме стосується коли я був вимушений поміняти другу пару   - механічне пошкодження.

Від відносно перформанс шин як в мене Continental ProContact RX можна очікувати як мінімум 38-40 тисяч миль, а не 20 як написано.

швидкими зупинками, які більшість водіїв електромобілів використовують у своїх автомобілях.

Це говорить про те що автор далекий від теми - гальмування в електромобілях в більшості випадків робиться через рекуперацію енергії. Тобто повільне та дуже заощадливе до гальм та шин.


   
Я післязавтра їду в Німеччину і брав машину напрокат. Електрички були, але не тесли.
Я взяв мерс с-клас бензин за 300 євро на тиждень із супер страхуванням.
Електрички були практично в ту саму ціну. Зважаючи на те, що вони на 15-20% дорожчі за традиційні ДВЗ, це говорить про низький попит у прокатних контор.
   
Зважаючи на те, що вони на 15-20% дорожчі за традиційні ДВЗ, це говорить про низький попит у прокатних контор.

Зі спогадів комівояжора сто двадцять років тому: їду в Німеччину , пронували взяти Мерседес в аренду. Але я взяв коня. Кінь це зручно, можна покормити біля будь якого пансіону де зупинятимусь на ніч. На Мерседеси немає попиту. За конем майбутнє.

Останнє редагування: 29 квітня 2024 17:09:38 від Dobre
   
Були такі електрички:
Купра, polestar 2, MG 04, mini, BYD, zoe, fiat, i mercedes eos (за неадекватну ціну).

Тесли не було чомусь.
   
Нещодавно прочитав про тойоту.
Рекордні продажі гібридів.
Нові двигуни на водні. Скорочення програми чмсто ev.
Вважають, що ринок електричок максимум 30 відсотків від загальної кількості.
Маск недарма рвонув до китайців - бо цінову війну з BYD він програє.
Наступні 2-3 роки будуть вирішальними для долі тесли. Китайці будуть витискати теслу з усіх ринків ПСА та південної Америки.
   
Китайці будуть витискати теслу з усіх ринків ПСА та південної Америки.

Тільки Теслу? LOL

Теза на цьому форумі  «Тесла це єдине що стоїть між нами та китайською навалою» не втратила актуальність за остані декілька років
   
Вважають, що ринок електричок максимум 30 відсотків від загальної кількості.
Реально 15 відсотків, з різних причин, в загальному.

Дуже нішовий продукт. Тим більше що початковий хайп пройшов.
   
Реально 15 відсотків, з різних причин, в загальному.

Дуже нішовий продукт. Тим більше що початковий хайп пройшов.

Вже біля 20 навіть в Україні

Є куди рости

До введення євро7
Там ДВЗ в Європі п..ц
Особливо дизелю легковому
   
Вже біля 20 навіть в Україні

Є куди рости

До введення євро7
Там ДВЗ в Європі п..ц
Особливо дизелю легковому
Херня це все
голосне обурений манюпас за тих хто не відміняе ДВЗ і все перекинеться в другу сторону в моменті. В Америці ця хвиля вже пішла. і ті хто вчора агітував за ЕВ будуть розпинатися за гібриди чи водень.
   
Тільки Теслу? LOL

Теза на цьому форумі  «Тесла це єдине що стоїть між нами та китайською навалою» не втратила актуальність за остані декілька років

Ти мабуть пропустив новину що Тесла вже не стоїть «між».
А стала плечем до плеча з китайською навалою ;o
   
Ти мабуть пропустив новину що Тесла вже не стоїть «між».
А стала плечем до плеча з китайською навалою ;o

Розкрий думку, будь ласка
   
Розкрий думку, будь ласка

Ну він же побратався з BYD. Що тут розкривати?
   
Ну він же побратався з BYD. Що тут розкривати?

А хто не побратався з мінімум однією китайською компанією?
   
А хто не побратався з мінімум однією китайською компанією?

Тобто твоя теза що Маск єдиний хто стоїть між китайською навалою вже не актуальна і перейшли на другу лінію оборони «а хто не побратався» :)
   
Тобто твоя теза що Маск єдиний хто стоїть між китайською навалою вже не актуальна і перейшли на другу лінію оборони «а хто не побратався» :)

Я кажу що Тесла поки що єдина* західна компанія, що здатна випускати продукт що на сьогодні успішно конкурує з китайцями.

* Lucid та Rivian мають гарні продукти, але не той масштаб
   
Тесла по ціні не може конкурувати з китайськими компаніями.
Тому між китайською навалою стоїть не Маск а політика США яка не пускає китайські автомобілі в Штати.
І з одного боку правильно не пускають, але тільки Штати ту навалу зупинити не зможуть.
Маск це зрозумів
   
Тесла по ціні не може конкурувати з китайськими компаніями.
Тому між китайською навалою стоїть не Маск а політика США яка не пускає китайські автомобілі в Штати.
І з одного боку правильно не пускають, але тільки Штати ту навалу зупинити не зможуть.
Маск це зрозумів

Тесла має велику перевагу у виробничих процесах, та зокрема кількість годин на виробництво одного авто що інші намагаються копіювати, в тому числі китайці.

Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринку та займає 7-10% всього ринку. Інших традиційних автовиробників на китайському ринку з електромобілями просто немає.
   
Тесла має велику перевагу у виробничих процесах, та зокрема кількість годин на виробництво одного авто що інші намагаються копіювати, в тому числі китайці.

Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринку та займає 7-10% всього ринку. Інших традиційних автовиробників на китайському ринку з електромобілями просто немає.

Блет, ти подивись на Zeekr, яка наxyй тесла?
   
Тесла має велику перевагу у виробничих процесах, та зокрема кількість годин на виробництво одного авто що інші намагаються копіювати, в тому числі китайці.

Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринку та займає 7-10% всього ринку. Інших традиційних автовиробників на китайському ринку з електромобілями просто немає.

В моїй книжці 7% ринку це животіння а не конкуренція. І не зрозуміло звідки ти взяв ті 7-10%

For the full year of 2023, Model 3 retail sales in China were up 18.33 percent to 147,270 units.

China, in particular, stood out as the undisputed leader in electric car adoption, with 8.1 million new electric car registrations in 2023,

Більш схоже на 1.8% :)

Пропустив модель Y
For the full year 2023, China-made Model Y sold 624,569 units, up 37.24 percent year-on-year.

Виходить близько 10%
   
Тюнінг   :weep:

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія