Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: celtic від 4 грудня 2021 11:58:51
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
-
Ліваки мають страждати. От в Україні все добре.
-
Цікаво і повчально.
-
А де посилання на це ? Чи це вільний пересказа з уського чи китайського сигменту інету?
-
А де посилання на це ? Чи це вільний пересказа з уського чи китайського сигменту інету?
Може тобі ше на українській мові тре і з апостильом української амбасади, шо то "правда"? :D
На читай.
Про покинуті машини:
https://sverigesradio.se/artikel/forare-overger-sina-elbilar-pa-e6-i-snoyran-far-barga-en-hel-del
Про ціни на світло:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-prischock-pa-redan-hoga-elpriser
Актуальні ціни на світло:
https://elen.nu/
Про підприємства які хочуть зїхати:
https://www.tn.se/hallbarhet/sa-slar-rekordhoga-elpriset-foretag-redan-lamnat/
Про колектерів (новина норвезька, але в Швеції те саме):
https://www.gp.se/ekonomi/h%C3%B6ga-elpriser-ger-%C3%B6kat-inkassotryck-i-norge-1.60376497
-
Мда…. какой тупизм, а на юге тоже снег выпал?
-
А, ше пару теплих підлог тягне трохи.
Ага "трохи". Ти (x), скільки це "трохи" буде в секах. Найменший нагрівальний елемент, який я бачив, жер 450Wt. За 30 днів це буде всього лише 324kWh...
P.S. слово "порaxyй" ФУП вважає матюком і змінює на (x) :gigi:
-
Мда…. какой тупизм, а на юге тоже снег выпал?
На півдні щвеції? Вентускай тобі в поміч.
-
Мда…. какой тупизм, а на юге тоже снег выпал?
Ну, "юг" Швеції набагато північніше "сєвєра" України, якщо що... :-)o
-
Світло пропадало ?
-
А де посилання на це ? Чи це вільний пересказа з уського чи китайського сигменту інету?
Може тобі ше на українській мові тре і з апостильом української амбасади, шо то "правда"? :D
На читай.
Про покинуті машини:
https://sverigesradio.se/artikel/forare-overger-sina-elbilar-pa-e6-i-snoyran-far-barga-en-hel-del
Про ціни на світло:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-prischock-pa-redan-hoga-elpriser
Актуальні ціни на світло:
https://elen.nu/
Про підприємства які хочуть зїхати:
https://www.tn.se/hallbarhet/sa-slar-rekordhoga-elpriset-foretag-redan-lamnat/
Про колектерів (новина норвезька, але в Швеції те саме):
https://www.gp.se/ekonomi/h%C3%B6ga-elpriser-ger-%C3%B6kat-inkassotryck-i-norge-1.60376497
А ти не пробував дивитися, що було, наприклад, у 2010 (або 2011), коли вдарили "несподівано" морози, або в будь-який інший аналогічний рік. Завжди в таких випадках відбувається стрибок цін на електрику ;)
-
Мда…. какой тупизм, а на юге тоже снег выпал?
Так. І падає кожен день. 4-день навколо хати розгрібаю.
Зараз перестав і +1, але в понеділок буде -10 і знов елкелтрика вгору. Електрокари якраз в Півд.Шеції позастрягали, бо нарід грівся в салоні поки батарейка не сіла.
-
А де посилання на це ? Чи це вільний пересказа з уського чи китайського сигменту інету?
Може тобі ше на українській мові тре і з апостильом української амбасади, шо то "правда"? :D
На читай.
Про покинуті машини:
https://sverigesradio.se/artikel/forare-overger-sina-elbilar-pa-e6-i-snoyran-far-barga-en-hel-del
Про ціни на світло:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-prischock-pa-redan-hoga-elpriser
Актуальні ціни на світло:
https://elen.nu/
Про підприємства які хочуть зїхати:
https://www.tn.se/hallbarhet/sa-slar-rekordhoga-elpriset-foretag-redan-lamnat/
Про колектерів (новина норвезька, але в Швеції те саме):
https://www.gp.se/ekonomi/h%C3%B6ga-elpriser-ger-%C3%B6kat-inkassotryck-i-norge-1.60376497
А ти не пробував дивитися, що було, наприклад, у 2010 (або 2011), коли вдарили "несподівано" морози, або в будь-який інший аналогічний рік. Завжди в таких випадках відбувається стрибок цін на електрику ;)
Ні, таких цін не було тоді. Але з того часу ше 2 реактори зупинили і замінили вітряками. А тут раз - мороз і не дме. От і результат.
-
Світло пропадало ?
В наших краях ні. Але в Стокгольмі і Гетеборгу вже було.
-
Мда…. какой тупизм, а на юге тоже снег выпал?
Ну, "юг" Швеції набагато північніше "сєвєра" України, якщо що... :-)o
Спасибо кэп, не знал
-
Прекрасный пример
-
Може тобі ше на українській мові тре і з апостильом української амбасади, шо то "правда"? :D
На читай.
Про покинуті машини:
https://sverigesradio.se/artikel/forare-overger-sina-elbilar-pa-e6-i-snoyran-far-barga-en-hel-del
Про ціни на світло:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-prischock-pa-redan-hoga-elpriser
Актуальні ціни на світло:
https://elen.nu/
Про підприємства які хочуть зїхати:
https://www.tn.se/hallbarhet/sa-slar-rekordhoga-elpriset-foretag-redan-lamnat/
Про колектерів (новина норвезька, але в Швеції те саме):
https://www.gp.se/ekonomi/h%C3%B6ga-elpriser-ger-%C3%B6kat-inkassotryck-i-norge-1.60376497
А ти не пробував дивитися, що було, наприклад, у 2010 (або 2011), коли вдарили "несподівано" морози, або в будь-який інший аналогічний рік. Завжди в таких випадках відбувається стрибок цін на електрику ;)
Ні, таких цін не було тоді. Але з того часу ше 2 реактори зупинили і замінили вітряками. А тут раз - мороз і не дме. От і результат.
Не було у цінах 2021? Наприклад, у 2008 kwh був 80 öre. Скільки тоді коштував літр молока чи сметани та скільки зараз? Плюс до всього ціна на електрику скаче cинхронно з ціною на газ, а чому подорожчав газ ти напевно чув... ;)
-
"Результат будь-якої державної програми буде протилежним заявленій меті."
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
-
Виходить так що окрім цін ніякого жаху не сталось
Поріаняй з тексасом минулої зими
Та й ціни піднялись на пару днів
В разуноках то буде десять додаткових євро
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
3 квт*г обігрів салону
-
але ікспєрти сумліваютьсі :facepalm1:
-
а економити електрику на електокарах не пробували?
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
3 квт*г обігрів салону
Щось забагато для маленької капсули в 3-4 куби об'єму
П.с. навіть 3 кВт год це 15 годин на теслі якійсь чи 10 на простих ліфах 2 покоління
-
Короче все "Греты" настоятельно советуют шведам заткнутся и готовить денежку под очередную порцию ослизма которую она выдаст. Бо "на самом деле" оно не так уж и дорого. :love:
-
Короче все "Греты" настоятельно советуют шведам заткнутся и готовить денежку под очередную порцию ослизма которую она выдаст. Бо "на самом деле" оно не так уж и дорого. :love:
Олю, в них і так електрика 40. Центів кВт год
Без гретт
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
3 квт*г обігрів салону
Щось забагато для маленької капсули в 3-4 куби об'єму
П.с. навіть 3 кВт год це 15 годин на теслі якійсь чи 10 на простих ліфах 2 покоління
в ліфа батарея 20 реальних квт, якщо повна. вже виходить 6 годин. зрозуміло, що на дорогах не було жодного EV з повною батареєю. але то мабуть дуже складно для розуміння
-
Короче все "Греты" настоятельно советуют шведам заткнутся и готовить денежку под очередную порцию ослизма которую она выдаст. Бо "на самом деле" оно не так уж и дорого. :love:
Олю, в них і так електрика 40. Центів кВт год
Без гретт
Так електрика і має буть дорога. Невже від сісілізму відмовились?
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
-
А шо, зим раньше не бывало?
-
А шо, зим раньше не бывало?
Та нє, зашкалювання зеленої шизи такого не було.
-
А шо, зим раньше не бывало?
суть же в том, что они отстрелили себе яйцы, закрыв АЭС. и ждут зимой избытка солнечной электроэнергии, а избытка всьо нет
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
Не думаю що бізнес платить низькі податки в Швеції (+куєва купа рагуляцій), але точно підмічено - так звані соціял-дєрьмократичні уряди відбудували ідеальну фашистську систему.
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
3 квт*г обігрів салону
Щось забагато для маленької капсули в 3-4 куби об'єму
П.с. навіть 3 кВт год це 15 годин на теслі якійсь чи 10 на простих ліфах 2 покоління
https://tesla-automobile.ru/tesla-v-holodnuyu-pogodu/
Обогрев салона
В Модель S обогрев салона имеет два (скрытых) режима. Если трансмиссия замерзла, все тепло пойдет через резистивные нагреватели, потребляющие до 6 кВт. Это много энергии!
Пока вы ведете автомобиль, температура трансмиссия, естественно, повышается. После ее нагрева, Tesla использует охлаждающую жидкость, чтобы помочь нагреть кабину. По сути, она использует вторичное тепло от двигателя и преобразователя для эффективного отопления салона. Это дает огромную разницу в потребляемой мощности — для полностью прогретого автомобиля нужно только 1-2 кВт, чтобы сохранить тепло в салоне, даже в условиях экстремального холода.
Понятно что в стоячем долго в пробке авто двигатель скорее всего холодный, т.е. ему нечего отжавать для отопления салона, ну и батарейки нужно греть постоянно.
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
Не думаю що бізнес платить низькі податки в Швеції (+куєва купа рагуляцій), але точно підмічено - так звані соціял-дєрьмократичні уряди відбудували ідеальну фашистську систему.
Налог на доходы физических лиц: 20-52% :D
Налог на прибыль юридических лиц: 20,6%
-
А шо, зим раньше не бывало?
суть же в том, что они отстрелили себе яйцы, закрыв АЭС. и ждут зимой избытка солнечной электроэнергии, а избытка всьо нет
То все понятно
Я бы даже понял, если бы это произошло у нас
Но как можно в швеции, где часть страны за полярным кругом рассчитывать на солнечную генерацию зимой
Неужели это глобальное отупение
-
А шо, зим раньше не бывало?
суть же в том, что они отстрелили себе яйцы, закрыв АЭС. и ждут зимой избытка солнечной электроэнергии, а избытка всьо нет
То все понятно
Я бы даже понял, если бы это произошло у нас
Но как можно в швеции, где часть страны за полярным кругом рассчитывать на солнечную генерацию зимой
Неужели это глобальное отупение
хз. но думаю, отсюда им уже недалеко до массовых суицидов во имя спасения экологии планеты, для эффективной декарбонизации
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
3 квт*г обігрів салону
Нехай це буде правда. Тоді це 12-15 миль пробігу, або максимум 5% заряду батареі в годину.
Не виходіт аленькій цветочек тут з матиматикою та страшилками про покинуті електроавто.
Швидкий пошук в Гугл каже що Тесла Model 3, вимагає 735 вт, що в 4 рази меньше заявлених 3 квтгод.
-
А шо, зим раньше не бывало?
суть же в том, что они отстрелили себе яйцы, закрыв АЭС. и ждут зимой избытка солнечной электроэнергии, а избытка всьо нет
Це якась реінкарнація задорнова з його «ну оні і тупіє»
-
теоретизуй ще :facepalm1:
-
А де посилання на це ? Чи це вільний пересказа з уського чи китайського сигменту інету?
Може тобі ше на українській мові тре і з апостильом української амбасади, шо то "правда"? :D
На читай.
Про покинуті машини:
https://sverigesradio.se/artikel/forare-overger-sina-elbilar-pa-e6-i-snoyran-far-barga-en-hel-del
Про ціни на світло:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-prischock-pa-redan-hoga-elpriser
Актуальні ціни на світло:
https://elen.nu/
Про підприємства які хочуть зїхати:
https://www.tn.se/hallbarhet/sa-slar-rekordhoga-elpriset-foretag-redan-lamnat/
Про колектерів (новина норвезька, але в Швеції те саме):
https://www.gp.se/ekonomi/h%C3%B6ga-elpriser-ger-%C3%B6kat-inkassotryck-i-norge-1.60376497
А ти не пробував дивитися, що було, наприклад, у 2010 (або 2011), коли вдарили "несподівано" морози, або в будь-який інший аналогічний рік. Завжди в таких випадках відбувається стрибок цін на електрику ;)
Раджу таки почитати, ні, не шведською. Але і у перекладі вражає B-)
Так сніг і зимовий холод вдарили по електромобілях
Економіка Кілька електромобілів залишилися на дорогах у сніговій бурі на півдні Швеції цього тижня, оскільки розрядилися батареї.
https://www.gp.se/ekonomi/s%C3%A5-sl%C3%A5r-sn%C3%B6n-och-vinterkylan-mot-elbilarna-1.60774811
-
теоретизуй ще :facepalm1:
Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
Бізнес за електрику платить ше більше ніж нарід.
-
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30
Украина каким местом вдруг?
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...
Він таки компенсував. Енергосистема не завалилась, масових відключень не було.
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
Бізнес за електрику платить ше більше ніж нарід.
Шведскому социализму до украинского еще очень далеко.
-
А правда, что вся Швеция отапливается тепловыми насосами?
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...
Extreme winter conditions in Europe are beginning and after a 50-year temperature record from Sweden (-37,3°C) /https://mkweather.com/nikkaluokta-sweden-with-legendary-373c-the-coldest-temperatures-in-november-in-the-last-50-years//
https://www.thelocal.se/20211130/red-alert-more-than-40-centimetres-of-snow-set-to-fall-in-parts-of-sweden/
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
Бізнес за електрику платить ше більше ніж нарід.
я ж про податки писав
-
теоретизуй ще :facepalm1:
Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
-
увесь економічний сісілізм швеції зводиться до того, що манюпас платить високі податки, щоб бізнес платив низькі.
Не думаю що бізнес платить низькі податки в Швеції (+куєва купа рагуляцій), але точно підмічено - так звані соціял-дєрьмократичні уряди відбудували ідеальну фашистську систему.
Налог на доходы физических лиц: 20-52% :D
Налог на прибыль юридических лиц: 20,6%
И 30% на вывод дивидендов.
И 31.42% на зп наймитам.
И 24.26% на пенсии наймитам. Помимо самих пенсий.
Открывай бизнес, пробуй :D
-
теоретизуй ще :facepalm1:
Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
перед тим як писати hyinju згадай про Чернобиль, i подумай, шо буде в Україні, якщо завра бyде -30C, а до того буде льоданий дощ, який перетворився в 40 см снігу за пару діб.
такого там не було років 30
Х..йню пишеш ти. Снігу не було в Півд.Шеції 10 років і морозу -10? Було багато разів. Але проблем з електрикою і цінами на неї не було...поки не позакривали атомні енергоблоки і зелені довпойоби обіцяли шо "нам вітер компенсує"...
Многие тут я смотрю не понимают, что южная Швеция это примерно как Британия, где и морозов типа украинских не бывает никогда
-
Мені не потрібно теоритизувати, в за неповний рік вже більше 20 тисяч миль пробігу. Клімат контроль бере мікроскопічну енергію, яку я не можу виміряти, було 281 ват на милю, стало 289, це тому що дорога в гору пішла, чи покриття дороги зиінилось, чи я більш агресивно почав смикати. Клімат контроль десь на десятому місці по всім факторам що збільшують чи зменшують споживання.
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).
-
пів години тому. і це ще відносно тепла машинка була
(https://i.imgur.com/TH36Auf.jpg)
як в -15 сідаєш, то обігрів херачить 4 квт ))
-
Какая то постная куйня.
Шведы рассматривают запрет на добычу биткойна. Если там цена 1 евро то добыча не рентабельна
-
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).
«Фен» на обігрів в машинах це застаріла технологія. Зараз ставлять теплову помпу (heat pump), яка в 2-4 рази ефективніше.
Але справа не в тому. В самому гіршому випадку обігрів це 5% від ємкості батареі. Щоб за три години розрядити батарею і покинути машину на дорозі, потрібно бути на 15% заряду. Це так само як іхати з червоною лампою бензину що залишилось на 20 км, попасти в пробку і потім дивуватись, чому я заглох.
-
брехня про 2-4 рази і брехня про 5% споживання на обігрів. бувайте
-
Чув, що в Україні та не тільки в електричні авто ставлять дизельні обігрівачі. Саме для таких випадків.
-
так, 15-18 кгрн під ключ. але мені впадло :beach:
-
добре сидіти в теплій каліфорнії і філософствувати про зелену енергетику. в швеції сувора реальність все розставила на свої місця)). та й не тілько в швеції, вся європа зара смокче на колінах у параші за свою тупу політику).
-
брехня про 2-4 рази і брехня про 5% споживання на обігрів. бувайте
Про теплову помпу в порівняні з «феном»:
https://electrek.co/2020/12/03/tesla-model-3-heat-pump-comparison-results/amp/
Про 5% від е кості батареі я розказав як рахував - 3 кіловати це 10 миль пробігу, або 3% від ємкості батареі в Тесла.
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
-
І де ж колапс?
-
Розвиток поодій такий. В Швеції було 12 атомних енергоблоків (кажуть найбезпечніших у світі), але "зелено-кліматичні" довпойоби з "секти Грети" вирішили ше раніше, шо то "небезпечно" і все має бути "сонце, вітер і вода"! 6 енергоблоків закрили і 2 атомні ліквідували. Планували/планують і решту закрити, 2 принаймі.
А тут зима в Півд.Швеції! Раптово! А закриті атомні електростанції були на півдні. А більшість гідростанцій і вітряків на півночі! На півдні вітраки тоже є, але коли мороз і сніг то майже не дме. Плюс сонце за хмарами, та й тої сонячної енергії - краплі, в основному на приватних будинках. А на півночі раптом морози ше сильніші і гідростанції теж крутять не дуже, бо вода замерзла. Плюс електрика на півдні Швеції в деякі години коштувала в 10! більше ніж на півночі! Доходить до 10 SЕК (1 євро) за кіловатгодину! Тобто сама електрика 4 SEK але + доставка + сіть + податки енергетично/екологічні + ПДВ на податки! Шведський "сісілізм" в усій красі! В результаті:
- срочно стартанули дізельні станції на мазуті і дізелі
- сосуть в критичні часи електрику з Європи в три дорога
- зарядка електрокара на ту саму відстань ше й стала ДОРОЖЧОЮ ніж заправка авто дізелем чи бензином! І це майже при найвищих цінах на бензин/дізель в світі!
- колектори радісно потирають руки, бо будуть в багатьох манюпасів проблеми з оплатою електрорахунків.
- підприємства (які ше не перенесли виробництво в Китай, Прибалтику чи Польщу) попереджують уряд шо теж "зїдуть", як ця хєрня продовжиться.
До речі про електрокари. Коли сніг випав і сотні машин застрягли на трасах, то траси довелось;
- А. розчищати від снігу
- Б. розчищати від сотень покинутих електрокарів, бо вони розрядились коли нарид стояв в пробках по декілька годин! Тепер ті кари збирають, ідентифікують і розвозять по адресах!
Отаке стається коли довпойоби при владі проводять і ЗМУШУЮТь нарід на перехід до "зеленої енергетики" не прорахувавши різні критичні/кризові ситуації. Чекаю тепер з "нетерпінням" на рахунок за світло. В минулому місяці (без снігу) було майже 200 €. Думаю має бути більше тепер. І це лише звичайні лампочкі і різні електропилади в будинку. А, ше пару теплих підлог тягне трохи. Центральне опалення, а шо будуть за цифри в бідак, шо мають електрицний підігрів???
ти поможеш. Чи ти емігрант і не готовий діяти як місцеві бо іншого виховання і руки тільки для загрібання а не для доброчинності B-)
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
То ваші дані без обігріву салону чи з обігрівом?
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:
-
хіба що в джорджиї чи калі :facepalm1:
Спробуй поїздити без клімат контроля при 85% вологості і 28С в тіні, в Джорджії , а так все літо, чи 40 в тіні в Каліфорнії пустелі Мохаві, і так 40 в тіні до самого Техасу.
кондиціонер споживає сильно менше ніж «фен» (обігрів).
в три рази приблизно.як флорідець поважно заявляю. B-)
-
І скільки днів на рік таке?
-
(http://www.power-technology.com/wp-content/uploads/sites/7/2019/08/figure-1-1.png)
Яка потужність була у закритих енергоблоках? :gigi:
-
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e7/Electricity_production_in_Sweden.svg/800px-Electricity_production_in_Sweden.svg.png)
-
Тих грет вже б прикопали десь в посадках потихому :shuffle:
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
Є ньюанс.
Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.
-
та пофіг на тих лохів що в морози їздять на тих коритах, а от той шабаш з зеленою енергетикою виліз вже боком і ще навіть толком зима не почалася. ця проблема є більш глобальною. 1євро за кіловат то норм ціна щоб привести народ до тями.
-
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
Є ньюанс.
Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.
Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
-
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
Є ньюанс.
Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.
Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
Я проти методів Стеля.
Непогано було б побачити реальні тести, але щось авторитетні видання не схильні гребсти проти течії.
-
Є ньюанс.
Щоб ті 75квт*г отримати тре щоб батарея була тепла, тобто якщо мінус то і батареї треба догрівати.
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі. Час скоротиться з 6 годин до до 5 годин стояння в пробці не рухаючись коли залишилось 25% заряду.
Мова про те що ці душераздірающіє історіі про замерзшіє електромобілі через зеленую енаргетику не підтверджуються ні фізикою, ні матиматикою, ні практикою і розраховані на особливо чутливих громадян. З якою ціллю їх розкручують мені не дуже зрозуміло. Навіщо втрачати сили та та гребсти проти течі теж не дуже зрозуміло, бо в розвинутих краінах рух в сторону відновлювальної енергетики не зупинити він є і далі буде рухатись ще швидше.
Я проти методів Стеля.
Непогано було б побачити реальні тести, але щось авторитетні видання не схильні гребсти проти течії.
Тестів ти не побачиш, бо вплив клімат контролю в більшості випадків неможливо оцінити. Колись хтось намагався визначити що економніше - привідкрити вікно чи включити кондиціонер, то там такі маленькі розбіжності, що ніяких висновків зробити неможливо.
Що дійсно впливає на розход енергіі, це умови. Ось сьогодні я проїхав 17 миль (25 км), в мене витрата електрики була 202 вата на милю.
(https://tinyimg.io/i/oJvOKKd.jpeg)
В інших умовах, два дні назад, в мене витрата була 380 ват на миль. В середньому мої витрати по результатам 20 тисяч 277 ват на милю. Тут багато чинників які можуть майже подвоїти витрати енергіі, чи суттєво знизити її без отоплення чи кондиціонера.
-
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі
один киловатт-час что бы полтонны батареек греть с -10 хотя бы до 0 (нуля) без какой либо теплоизоляции? ;o
-
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі
один киловатт-час что бы полтонны батареек греть с -10 хотя бы до 0 (нуля) без какой либо теплоизоляции? ;o
Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?
Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
-
Ну додай ще кіловат в годину на те щоб тримати батарею в теплі
один киловатт-час что бы полтонны батареек греть с -10 хотя бы до 0 (нуля) без какой либо теплоизоляции? ;o
Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?
Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются. :weep:
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
ти був у швеції, теоретик? багато бачив там тесл? там маленькі фіати, якісь опельки, пежошки тощо. не понтові, а міські машинки :facepalm1:
-
один киловатт-час что бы полтонны батареек греть с -10 хотя бы до 0 (нуля) без какой либо теплоизоляции? ;o
Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?
Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются. :weep:
Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
-
Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?
Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются. :weep:
Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
Вы из Альберты?
-
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
ти був у швеції, теоретик? багато бачив там тесл? там маленькі фіати, якісь опельки, пежошки тощо. не понтові, а міські машинки :facepalm1:
Трошки був. Але мова не про «якісь опельки», а про електромашини, а це до останнього часу були або Тесла або Leaf. Про останій я майже нічого не знаю, можу говорити тільки про Теслу. Тому ці всі розповіді про покинуті електромобілі з точки зору мого досвіду розраховані на недуже знаючих людей, в яких і IPhone за 10 хвилин на морозі перестав працювати.
-
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются. :weep:
Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
Вы из Альберты?
Ні, я там тільки на лижах катаюсь.
-
Вони в тебе -10 постійно, тільки нагрів до +10 а вони знову миттєво стали -10 :) ?
Чи ти один раз розігрів і далі тільки підтримуєш температуру?
:facepalm: пол тонны, без теплоизоляции.
я как то в o'hare пока такси ждал (минут не много) у меня полностью заряженный айфон во внешнем кармане вымерз в ноль (емкость). не холодно было, без шляпы, минус 5-7. я после этого до сих пор удивляюсь как на аляске люди фоном пользуются. пока поговоришь вымерзнет в ноль. поэтому на улице и не пользуются. :weep:
Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
:facepalm: во внутреннем кармане. на груди или около. и я так же катаюсь X( . но в минус 30 не катаюсь. сижу в хоттабе и пью красненькое. :super:
-
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
ти був у швеції, теоретик? багато бачив там тесл? там маленькі фіати, якісь опельки, пежошки тощо. не понтові, а міські машинки :facepalm1:
Трошки був. Але мова не про «якісь опельки», а про електромашини, а це до останнього часу були або Тесла або Leaf.
типовий фуп :facepalm1:
-
Я катаюсь на лижах з iPhone в кишені вже більше 10 років. Мінус 30С було декілька днів в Альберті. І нічого не від мерзло, все працювало весь день.
Вы из Альберты?
Ні, я там тільки на лижах катаюсь.
А там есть беговые трассы?
-
(https://cleantechnica.com/files/2020/03/Top-20-electric-vehicles-in-Sweden-January-February-2020-CleanTechnica-Others.png)
-
(https://cleantechnica.com/files/2020/03/Top-20-electric-vehicles-in-Sweden-January-February-2020-CleanTechnica-Others.png)
В цьому списку переважна більшість це гібриди. Тим більше виникає питання как безжалостная зелена енергетика в Швеції заставила людей покинути їх гібриди на дорогах - в них одночасно закінчився і бензин і розрядилась батарея?
-
Вы из Альберты?
Ні, я там тільки на лижах катаюсь.
А там есть беговые трассы?
Там є і крос кантрі дуже гарні траси в горах, лісах та по озерах, але вибач, я більше по гірським лижам. На картинках крос кантрі виглядає як в казці.
Я би дуже сильно порадив твому малому поіхати в національні парки. Банфф найближчий в півтора годинах їзди від Калгарі. Я впевнений, це для нього будуть самі гарні враження від Канади на все життя. Щоб оцінити Канаду, потрібно виіхати з міста, принаймі так для мене.
-
А де посилання на це ? Чи це вільний пересказа з уського чи китайського сигменту інету?
Може тобі ше на українській мові тре і з апостильом української амбасади, шо то "правда"? :D
На читай.
Про покинуті машини:
https://sverigesradio.se/artikel/forare-overger-sina-elbilar-pa-e6-i-snoyran-far-barga-en-hel-del
Про ціни на світло:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-prischock-pa-redan-hoga-elpriser
Актуальні ціни на світло:
https://elen.nu/
Про підприємства які хочуть зїхати:
https://www.tn.se/hallbarhet/sa-slar-rekordhoga-elpriset-foretag-redan-lamnat/
Про колектерів (новина норвезька, але в Швеції те саме):
https://www.gp.se/ekonomi/h%C3%B6ga-elpriser-ger-%C3%B6kat-inkassotryck-i-norge-1.60376497
А ти не пробував дивитися, що було, наприклад, у 2010 (або 2011), коли вдарили "несподівано" морози, або в будь-який інший аналогічний рік. Завжди в таких випадках відбувається стрибок цін на електрику ;)
=========================================
Семен, твоё лицо не обезображено дыханием интеллекта. Сейчас енергетический кризис. Сдаётся мне,что ты левачок. :D
-
суть же в том, что они отстрелили себе яйцы, закрыв АЭС. и ждут зимой избытка солнечной электроэнергии, а избытка всьо нет
То все понятно
Я бы даже понял, если бы это произошло у нас
Но как можно в швеции, где часть страны за полярным кругом рассчитывать на солнечную генерацию зимой
Неужели это глобальное отупение
хз. но думаю, отсюда им уже недалеко до массовых суицидов во имя спасения экологии планеты, для эффективной декарбонизации
І це не новина для планети, приклад масові викиди не берег китів і дельфінів .
Коли шведи надумаються , нехай обовязково Гретту прихоплять з собою.
-
брехня про 2-4 рази і брехня про 5% споживання на обігрів. бувайте
+1
-
(https://cleantechnica.com/files/2020/03/Top-20-electric-vehicles-in-Sweden-January-February-2020-CleanTechnica-Others.png)
В цьому списку переважна більшість це гібриди. Тим більше виникає питання как безжалостная зелена енергетика в Швеції заставила людей покинути їх гібриди на дорогах - в них одночасно закінчився і бензин і розрядилась батарея?
Електроавтомобілі виділені жирним :facepalm1:
Здається пан погано розуміє інформацію що йому пишуть
-
(https://cleantechnica.com/files/2020/03/Top-20-electric-vehicles-in-Sweden-January-February-2020-CleanTechnica-Others.png)
В цьому списку переважна більшість це гібриди. Тим більше виникає питання как безжалостная зелена енергетика в Швеції заставила людей покинути їх гібриди на дорогах - в них одночасно закінчився і бензин і розрядилась батарея?
шведи раціональні, їм нах не впало тримати в баці викопну жижу, коли машинка проїжджає 30-40 км на одній батарейці і скрізь є станції. крім того далеко не всі щодня заряджають свої повністю електро автомобілі до 100%, а точніше майже ніхто. бо зарядні станції переважно публічні, усім треба зарядитися, а шведи поважають інших співгромадян. тому абсолютна більшість заряджається так: приїхав у магаз, воткнувся, поки скуплявся авто трохи підзарядилося, ти вийшов і поїхав собі далі.
-
коротше, це не стандартна, фактично форсмажорна ситуація. і дорікати шведам у цій ситуації — те саме, що після раптового погодного писдецю з обривами ЛЕП дорікати усім хто залишився без світла за те що вони не мають дизель-генераторів, лашари
-
X( коллапсов будет еще много. чем больше плесени тем ярче энергокризисы. дарвиновский отбор, кретины должны вымерзнуть :weep: :lol:
-
коротше, це не стандартна, фактично форсмажорна ситуація. і дорікати шведам у цій ситуації — те саме, що після раптового погодного писдецю з обривами ЛЕП дорікати усім хто залишився без світла за те що вони не мають дизель-генераторів, лашари
В прошлом году не было зимы?
-
коротше, це не стандартна, фактично форсмажорна ситуація. і дорікати шведам у цій ситуації — те саме, що після раптового погодного писдецю з обривами ЛЕП дорікати усім хто залишився без світла за те що вони не мають дизель-генераторів, лашари
В прошлом году не было зимы?
хз, треба ТС запитати. його гілка створює враження, що ніколи такого не було. напевно таке реально вперше. бо інакше б аборигени слідкували за прогнозом погоди і тримали батареї повними. а вони судячі з розповіді ТС були на повному розслабоні і отримали колапс зненацька. хоча може то у них було як ото на дорогах в києві, коли перший сніг випадає :D люди ж скрізь +- однаково довбойоби :D
-
Теза про те що електрокари розрядились бо стояли в пробці декілька годин, викликає недовіру, або як мінімум необхідність, перевірити все інше в розповіді про жах в Швеції.
Я думаю, что это правдоподобно. Низкая температура, уже быстрей идёт разрядка, а если салон пластиковой махинки отапливать, то и выходит, то что вышло. Она ж стынет, наверно за 10 минут?
-
Ні, я там тільки на лижах катаюсь.
А там есть беговые трассы?
Там є і крос кантрі дуже гарні траси в горах, лісах та по озерах, але вибач, я більше по гірським лижам. На картинках крос кантрі виглядає як в казці.
Я би дуже сильно порадив твому малому поіхати в національні парки. Банфф найближчий в півтора годинах їзди від Калгарі. Я впевнений, це для нього будуть самі гарні враження від Канади на все життя. Щоб оцінити Канаду, потрібно виіхати з міста, принаймі так для мене.
Он уже ездил в Банфф. Пока конечно учебой занят, нагрузка серьезная
-
Перетворення вітрової енергії в гідро! :D
-
посмотрел на статистику
https://www.svk.se/en/national-grid/the-control-room/
бггг
не ветка, а какой-то бред собачий
у норвегов постоянно гидростанции
выдают больше чем вся ненька на всех видах топлива ;o
и всем скандинавским спиногрызам там за глаза хватает
короче, все это страсти в стакане воды ...))
-
Заради справедливості треба додати, шо згідно евакуаторів 40 % володарів електрокарів шо "здохли" на трасі вперше на них виїхали з дому в зимових умовах. Тобто нові власники які не вкурсі як воно працює.
А в зимових умовах коли авто стоїть - то розряжаeться швидко через витрати енергії на тепло в салоні.
Навіть коли не стоїть, то взимку на набагато коротшу відстань заряду вистачає. Ось дані по деяких авто. Зменшення дистанції в зимових умовах:
Kia E-soul: – 27 procent
Audi E-tron 55 quattro: – 31 procent
Tesla Model 3 Long Range Dual Motor: – 38 procent
Mercedes EQC 400 4Matic: – 42 procent
що, не 5%? це ж треба :weep:
Як ви втомили.
Нехай ваш фен бере 3 кіловати на годину, як ви самі сказали. Якщо ємкість батареі, візьмемо Теслу, 75 kWh, то це до 25 годин обігріву салону на повну потужність. Це з зарядом батареі на 25% в пробці 6 годин обігріву. Теплова помпа в Теслі бере до кіловату, це 18 годин сидіти в теплій машині.
Тут просто матиматика, ніяких емоцій.
:facepalm1:
-
через 5 років потужності всіеї зеленої енергіі буде еквівалентно всім видам викопної енергіі газ, вyгілля, атом, мазут і тд і це каже агенція яка завжди давала дуже консервативні естімейти, тобто скоріше за все що раніше станеться
By 2026, global renewable electricity capacity is forecast to rise more than 60% from 2020 levels to over 4 800 GW – equivalent to the current total global power capacity of fossil fuels and nuclear combined.
https://www.iea.org/news/renewable-electricity-growth-is-accelerating-faster-than-ever-worldwide-supporting-the-emergence-of-the-new-global-energy-economy
а пам'ятаєте як в 90х були страшилки майбутнього з кислотними дощами і мутантами :pooh_lol:
-
це називається S curve коли ніхто не отдупляє що коється і всі думають що колись може і стане, а воно вжих і вже сталося
-
це називається S curve коли ніхто не отдупляє що коється і всі думають що колись може і стане, а воно вжих і вже сталося
Як сказала одна видатна людина, «майбутнє вже тут, тільки воно нерівномірно розподілено». Тому в залежності від того де ти живеш, ти бачиш це майбутнє під ногами, чи не бачиш взагалі.
-
через 5 років потужності всіеї зеленої енергіі буде еквівалентно всім видам викопної енергіі газ, вyгілля, атом, мазут і тд
Встановлена потужність != Використана потужність
У сонця це 15% в наших широтах
У вітра найкращого 35%
У ГЕС легко 80-90+
У хороших аес 75-80 ( Франція )
В ТЕС 60-70 без проблем, було ь паливо то й 90 буде
Тому не слід аж так очікувати перехід на зелені джерела за 3-4 роки
Але прогрес дійсно вражаючий
-
З зеленкою найбільша проблема - непрогнозованість і неможливість накопичення.
-
З зеленкою найбільша проблема - непрогнозованість і неможливість накопичення.
:lol:
ты и здесь специалист