Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

В глазах одноклеточного идиота любые посылы в этой теме будут выглядеть тупо.
Ты же овца идущая на убой. Что ты можешь понять в том что я говорю?
Ты даже третий закон Ньютона не в состоянии понять и сформулировать правильно.
Но поверь, дурило, тысячи людей, прочитавших эту перепалку в качестве гостя
всё поймут. А ты идиот нет. Но это твое горе, а не мое и не их.
Розумієш. Якшо ти будеш продовжувати гнати подібну пургу, тупе бла-бла про особисті якості дописувачів, тебе просто заігнорять як бєсновату собачку бульку.
Помітив, що йому вже ніхто не відповідає? Знаєш чому? Він в ігнорі у більшості юзерів в цій гілці.
Тому намагайся відповідати хочаб трішки по темі, а не про амеб чи інших найпростіших.
   
Коробка автомат?

так, класичний, з гідротрансформаторо м!!!
6HP19, цуко....
   
Розумієш. Якшо ти будеш продовжувати гнати подібну пургу, тупе бла-бла про особисті якості дописувачів, тебе просто заігнорять як бєсновату собачку бульку.
Помітив, що йому вже ніхто не відповідає? Знаєш чому? Він в ігнорі у більшості юзерів в цій гілці.
Тому намагайся відповідати хочаб трішки по темі, а не про амеб чи інших найпростіших.

Да мне пофуй, сколько глупцов меня заигнорят. Понимаешь это слово - пофуй.
Или поднимайся до моего уровня или оставайся там где есть. Я тебя просвещать
не буду. Игнорь. Я тебя тоже игнорил, понял что это глупость.
Моя позиция на несколько порядков сильнее твоей, поэтому твой или еще
десяток игноров ничего не изменят.
Ты пойми, мир от твоего игнора не станет иным. Игнор- это розовые очки.
Ты закрываешь глаза, а мир то не меняется ;)
Так что дружок, не спеши отвечать, послать меня всегда успеешь.
Просто перечитай всё, оглянись вокруг и задумайся.
Я всё же надеюсь что ты не троль и мозги у тебя есть.
Ну а нет так и нет.
Заметь, я тебя не оскорбил в этом сообщении ни разу. Надеюсь и ты будешь разумным.
   
Да мне пофуй, сколько глупцов меня заигнорят. Понимаешь это слово - пофуй.
Или поднимайся до моего уровня или оставайся там где есть. Я тебя просвещать
не буду. Игнорь. Я тебя тоже игнорил, понял что это глупость.
Моя позиция на несколько порядков сильнее твоей, поэтому твой или еще
десяток игноров ничего не изменят.
Ты пойми, мир от твоего игнора не станет иным. Игнор- это розовые очки.
Ты закрываешь глаза, а мир то не меняется ;)
Так что дружок, не спеши отвечать, послать меня всегда успеешь.
Просто перечитай всё, оглянись вокруг и задумайся.
Я всё же надеюсь что ты не троль и мозги у тебя есть.
Ну а нет так и нет.
Заметь, я тебя не оскорбил в этом сообщении ни разу. Надеюсь и ты будешь разумным.
Коли ти припиниш вважати всіх навколо одноклітинними, і казати "поднімайся до моєго уровня", то можливо це і буде "нє оскорбіл". А поки шо ти такеж зверхнє лайно як і булька.
І коли припиниш вважати що лише ти можеш бути правий. Це точка зору глупих людей, знаєш.
Тоді з тобою почнуть нормально спілкуватись і нормально відповідати. Не раніше.
   
Коли ти припиниш вважати всіх навколо одноклітинними, і казати "поднімайся до моєго уровня", то можливо це і буде "нє оскорбіл". А поки шо ти такеж зверхнє лайно як і булька.
І коли припиниш вважати що лише ти можеш бути правий. Це точка зору глупих людей, знаєш.
Тоді з тобою почнуть нормально спілкуватись і нормально відповідати. Не раніше.

Ні друже, це точка зору знавця. Вона не зверхня, вона точка зору фахівця.
Якщо ви є фахівець з випікання хліба і будете мені доводити технологію випікання я не буду з вами сперечатись.
Але якщо ви таки технолог з випікання хлібу, то рахуйтесь з моєю думкою що до електричних питань.
Якщо ви теж фахівець з енергетичних питань, то давайте перейдемо на професійну мову і не будемо
турбувати оточення, нам буде про що поговорити.
Мені не потрібні фахівці з питань філософії. З питань філології теж непотрібні.
Я дивуюсь, чому всі вважають себе фахівцями з енергетики чи електроніки.
Тільки тому що вміють робити селфі чи давити кнопки електронних пристроїв?
Я інженер енергетик, електронщік, програмист. Я можу це довести будь кому.
А хто ви за фахом? Що таке для вас нормальне спілкування?
Чому я повинен проковтнути від вас будь що по темі енергетики?
Тому що ви орете голосніше?
Якщо ви фахівець , давайте спілкуватись як рівні, якщо ні, то доведіть свою точку зору
за допомогою фахових описів.

А оце ваше, Тоді з тобою почнуть спілкуватись і відповідати, це ні про що.
Хто почне? Всі тролі віртуального середовища? Чому це для мене повинен бути аргумент?
Давайте або спілкуватись фахово, або не турбуйте повітря.
Бо ще раз кажу, думка філологів, бугалтерів, економістів чи інших торгівців повітрям в гілці про електрику мене не турбує.



Останнє редагування: 23 серпня 2015 02:28:18 від б_а_р_с
   
Ні друже, це точка зору знавця. Вона не зверхня, вона точка зору фахівця.
Якщо ви є фахівець з випікання хліба і будете мені доводити технологію випікання я не буду з вами сперечатися.
Але якщо ви таки технолог з випікання хлібу, то рахуйтесь з моєю думкою що до електричних питань.
Якщо ви теж фахівець з енергетичних питань, то давайте перейдемо на професійну мову і не будемо
турбувати оточення, нам буде про що поговорити.
Мені не потрібні фахівці з питань філософії. З питань філології теж непотрібні.
Я дивуюсь, чому всі вважають себе фахівцями з енергетики чи електроніки.
Тільки тому що вміють робити селфі чи давити кнопки електронних пристроїв?
Я інженер енергетик, електронщік, програмист. Я можу це довести будь кому.
А хто ви за фахом? Що таке для вас нормальне спілкування?
Чому я повинен проковтнути від вас будь що по темі енергетики?
Тому що ви орете голосніше?
Якщо ви фахівець , давайте спілкуватись як рівні, якщо ні, то доведіть свою точку зору
за допомогою фахових описів.

А оце ваше, Тоді з тобою почнуть спілкуватись і відповідати, це ні про що.
Хто почне? Всі тролі віртуального середовища? Чому це для мене повинен бути аргумент?
Давайте або спілкуватись фахово, або не турбуйте повітря.
Бо ще раз кажу, думка філологів, бугалтерів, економістів чи інших торгівців повітрям в гілці про електрику мене не турбує.
Друже, ти загубився. Але то нічого, я тобі підкажу. Це політичний форум взагалі. А якшо теми не про політику, то вони про загальні речі, про цікаві новини, інколи навіть про пожральпосраль.
Тому тобі, друже, варто змінити форум на форум де спілкуються такі ж самі "фахівці" як і ти. А не крутити пальці який ти нев"їбенний специаліст.
Тут це нікому не цікаво. Тут різні люди балакають на різні теми.

За фахом я программіст. А нормальне спілкування на загальнотематичному форумі для мене це таке як ніби ти зустрів ну там в потязі попутчиків, і просто балакаєш на різні теми, а не втираєш всім який ти спеціаліст, і шо всі повинні тебе слухати з відкритим ротом.

Не треба нічого не від кого ковтати. Але і від тебе, друже, ніхто нічого ковтати не буде, змирись. Тут всі дорослі люди, а не діти в дворі, якім можна втерти свою точку зору або задавити авторитетом.
Треба просто спілкуватись, висказувати свої думки, поважати оппонентів, і не вважати що ти знаеш все, а інші "не на твоєму рівні".
   
Друже, ти загубився. Але то нічого, я тобі підкажу. Це політичний форум взагалі. А якшо теми не про політику, то вони про загальні речі, про цікаві новини, інколи навіть про пожральпосраль.
Тому тобі, друже, варто змінити форум на форум де спілкуються такі ж самі "фахівці" як і ти. А не крутити пальці який ти нев"їбенний специаліст.
Тут це нікому не цікаво. Тут різні люди балакають на різні теми.

За фахом я программіст. А нормальне спілкування на загальнотематичному форумі для мене це таке як ніби ти зустрів ну там в потязі попутчиків, і просто балакаєш на різні теми, а не втираєш всім який ти спеціаліст, і шо всі повинні тебе слухати з відкритим ротом.

Не треба нічого не від кого ковтати. Але і від тебе, друже, ніхто нічого ковтати не буде, змирись. Тут всі дорослі люди, а не діти в дворі, якім можна втерти свою точку зору або задавити авторитетом.
Треба просто спілкуватись, висказувати свої думки, поважати оппонентів, і не вважати що ти знаеш все, а інші "не на твоєму рівні".

От я і довожу свою точку зору. А ти роби як знаєш. Бажаєш ковтай, бажаєш не ковтай.
Але не повчай мене, за яких умов зі мною будуть спілкуватись чи не будуть.
То не твоя справа, як я подаю інформацію.
І не тобі вирішувати, питання енергетичної безбеки то є політичне питання чи не політичне.
Особливо якщо я є громадянин України і знаходжусь в Україні, а ти не зрозуміло де і не зрозуміло хто.
   
так, класичний, з гідротрансформаторо м!!!
6HP19, цуко....
Дякую, я в автоматах не розбираюсь, я говорив про ручну коробку.
   
Ну факт є фактом : машина не їде поки вона не піддключена в сервіс підтримки Тесла.
А машина Балашова їздила.
Тому твоє припущення як в пальцем у небо.
треба факти а не особистість балашова.
Звідки висновок що машина не їде поки не підключена до сервіс-підтримки тесли? Якщо так, то в лівому гаражі її ремонтувати безглуздо, тесла до підтимки її все одно не підключить отже машина не поїде. А він ремонтує.
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Дякую, я в автоматах не розбираюсь, я говорив про ручну коробку.

На дворе шел 215-й....
   
Звідки висновок що машина не їде поки не підключена до сервіс-підтримки тесли? Якщо так, то в лівому гаражі її ремонтувати безглуздо, тесла до підтимки її все одно не підключить отже машина не поїде. А він ремонтує.
Не знаю по суті справи, але ваш аргумент не котить. Подивіться - на кожному кроці пропонують "розлочити" мобілу. Чи це не те саме?
   
"Украинский электровелосипед заряжается на ходу и проезжает до 100 км"  (tu)

http://supreme2.ru/16055-ukrainskij-elektrovelosipeeeed-zaryazhaetsya-na-xodu-i-proezzhaet-do-100-km/
   
"Кoнкуpиpoвaть c Tesla будeт Aston Martin Для этoгo oн выпуcтит cвoй элeктpoмoбиль."

http://ultramir.net/auto/22426-konkurirovat-s-tesla-budet-aston-martin.html
   
Коли ти припиниш вважати всіх навколо одноклітинними, і казати "поднімайся до моєго уровня", то можливо це і буде "нє оскорбіл". А поки шо ти такеж зверхнє лайно як і булька.
І коли припиниш вважати що лише ти можеш бути правий. Це точка зору глупих людей, знаєш.
Тоді з тобою почнуть нормально спілкуватись і нормально відповідати. Не раніше.
MUMU, до сих пор чешешься после порки? Зер гут. Так шо там с твоими обицянкаме набить мне морду? Билет уже купил или британского пособия не хватает?
   
"Кoнкуpиpoвaть c Tesla будeт Aston Martin Для этoгo oн выпуcтит cвoй элeктpoмoбиль."

http://ultramir.net/auto/22426-konkurirovat-s-tesla-budet-aston-martin.html
Як на мене, з такими показниками розгону самі виробники супер спорт-карів повинні друг поперед друга намагатися випустити електроверсії.
Да, там є проблема з наступним розгоном (після сотні, 150 десь. Тесла програє суперкарам). Але по перше це тесла, седан взагалі то на хвилинку :), а по друге, ну так думайте, додайте ще одну передачу чи ще щось :) Не думаю що це непереборна проблема.
   
На дворе шел 215-й....
:facepalm:
Тарас Булька> "Впрочем, баран с полоныны врде тебя будет и без автомата тормозить на скорости не размыкая сцепления."
http://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=860353.540

Може хто підкаже як в машині  з коробкою-автоматом "разомкнуть" (С) зчеплення при гальмуванні?
   
Не знаю по суті справи, але ваш аргумент не котить. Подивіться - на кожному кроці пропонують "розлочити" мобілу. Чи це не те саме?
Ви заявили: "Ну факт є фактом : машина не їде поки вона не піддключена в сервіс підтримки Тесла." Отже по Вашій версії єдиний спосіб заставити машину їздити - це підключити до сервіса тесли. В лівому гаражі її нелегально підключають до сервіса тесли?

Автомобіль не айфон, неправильно відремонтований автомобіль несе небезпеку для людей, на відміну від айфона. Навряд чи його можна так же легко розлочити  як айфон. Я вже  говорив, в Канаді, наприклад, після серйозної аварії і ремонту автомобіль проходить обов’язкову інспекцію. Це якщо його взагалі дозволяють ремонтувати.
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

:facepalm:
Тарас Булька> "Впрочем, баран с полоныны врде тебя будет и без автомата тормозить на скорости не размыкая сцепления."
http://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=860353.540

Може хто підкаже як в машині  з коробкою-автоматом "разомкнуть" (С) зчеплення при гальмуванні?

Баранам с полоныны не ведомо, как работает коробка автомат. Что и требовалось доказать.
   
Баранам с полоныны не ведомо, как работает коробка автомат. Что и требовалось доказать.
Нехай буде по-Вашому, до незнання Вами ручної коробки додається незнання автоматичної коробки. Ми ж з’ясували що за Вашою логікою баран з полонини це Ви. А версія з блондинкою знахдить нові підтвердження, дійсні блондинки з ручними коробками, або як підкреслив Тарас Булька "без автомата", не їздять принципово.

Щодо мене то я і не претендував на знання автоматичної коробки. Я і зараз не можу уявити як гальмувати автоматичною коробкою "размыкая сцепления" (С), або "не размыкая сцепления" (С), тому і запитав.
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Нехай буде по-Вашому, до незнання Вами ручної коробки додається незнання автоматичної коробки. Ми ж з’ясували що за Вашою логікою баран з полонини це Ви. А версія з блондинкою знахдить нові підтвердження, дійсні блондинки з ручними коробками, або як підкреслив Тарас Булька "без автомата", не їздять принципово.

Щодо мене то я і не претендував на знання автоматичної коробки. Я і зараз не можу уявити як гальмувати автоматичною коробкою "размыкая сцепления" (С), або "не размыкая сцепления" (С), тому і запитав.

Вам, барану с полоныны, претендовать можно только на цитирование других, поскольку знать Вы не можете ничего.
   
Нехай буде по-Вашому, до незнання Вами ручної коробки додається незнання автоматичної коробки. Ми ж з’ясували що за Вашою логікою баран з полонини це Ви. А версія з блондинкою знахдить нові підтвердження, дійсні блондинки з ручними коробками, або як підкреслив Тарас Булька "без автомата", не їздять принципово.

Щодо мене то я і не претендував на знання автоматичної коробки. Я і зараз не можу уявити як гальмувати автоматичною коробкою "размыкая сцепления" (С), або "не размыкая сцепления" (С), тому і запитав.

Што и требовалось доказать. Ты не знаешь ни как она вручную работает ни как в автомате.
Так какого хрена ты до сих пор что-то доказываешь в этой ветке?
Хочешь узнать как, читай мануалы.
   
Што и требовалось доказать. Ты не знаешь ни как она вручную работает ни как в автомате.
Так какого хрена ты до сих пор что-то доказываешь в этой ветке?
Хочешь узнать как, читай мануалы.

Чувак сидит на канацком велфере. Машины у него нет. Все воспоминания - о жигулях с ручником. Он уже допизделся до того, что нужно строить АЭС для зарядки тесл и "рекуперации банзина обратно в бак".
Оно тут еще шото вякало обо мне, но на предложение встретиться, шоп воочию убедиться, кто я, где работаю и живу, слилось в унитаз следом за своим корефаном MUMU.

Нехай, будет мальчиком для битья. Вон и MUMU подкатил, сортиромой британский. Не спицца чмошнику в 2 часа ночи.

Останнє редагування: 24 серпня 2015 01:55:05 від Тарас Булька
   
Што и требовалось доказать. Ты не знаешь ни как она вручную работает ни как в автомате.
Так какого хрена ты до сих пор что-то доказываешь в этой ветке?
Хочешь узнать как, читай мануалы.
Така глибина думок! Просто вражає.  Висновки рівня, лимон кислий, тому всі цитрусові кислі. :lol:
Какого хрєна ти, барс, пижися в цій гілці? І як це пов"язано з енергією ефіру?

До речі, цікаво, чому якшо права видані на "ручник" то можна їздити на "автоматі", а якшо здавав на "автоматі", на "ручнику" не можна.  :gigi:

ЗІ. Між іншим. Що таке машина яка працює "вручную"?  :weep:

Останнє редагування: 24 серпня 2015 01:58:41 від NUNU
   
Re: В Tesla рассказали о последних обновлениях ....

Така глибина думок! Просто вражає.  Висновки рівня, лимон кислий, тому всі цитрусові кислі. :lol:
Какого хрєна ти, барс, пижися в цій гілці? І як це пов"язано з енергією ефіру?

До речі, цікаво, чому якшо права видані на "ручник" то можна їздити на "автоматі", а якшо здавав на "автоматі", на "ручнику" не можна.  :gigi:

MUMU, ты еще не передумал мне морду бить в реале? Тугриков насбирал, задрот? Прислать тебе, чмошнику, билет?
Это потому, баран с полоныны, что езда с автоматом проще. Цивилизация, прогресс. Но вам не оценить, оборванцы.
   
"Водородный седан Toyota Mirai выступил на Ралли Германии"

http://news.infocar.ua/vodorodnyy_sedan_toyota_mirai_vystupil_na_ralli_germanii_102300.html

"Максимальный запас хода составляет 480 километров, а на полную заправку водородом необходимо примерно пять минут."
   
"С места до 96 километров в час седан разгоняется за девять секунд." Обнять і плакать  :)
   
"С места до 96 километров в час седан разгоняется за девять секунд." Обнять і плакать  :)
НМД, якби це було критично - могли б якийсь додатковий "кондьор" поставити і дати те ж, що в Тесли - бо двигун же електро і динамічні характеристики ідентичні.
   
До речі, дійсно, ще один недолік водородних авто vs електро - відсутність рекуперації. Нема куди рекуперувати просто. А ставити батарею, можна звичайно, але тоді це вже не водородне авто, а батарейно-водородне.
   
До речі, дійсно, ще один недолік водородних авто vs електро - відсутність рекуперації. Нема куди рекуперувати просто. А ставити батарею, можна звичайно, але тоді це вже не водородне авто, а батарейно-водородне.
Не будемо забувати, що це найперше серійне авто такого типу.
   
Не будемо забувати, що це найперше серійне авто такого типу.
Не спорю. Тим більше що років 5 мінімум воно буде єдине таке серійне :)

Але ще додам (трохи повільно сьодня думки крутяться :) ). Потужність електро легко і невимушено зростає пропорційно до об"єму батареї.
От тут видно Лінк
Max. power    235 hp (175 kW)    302 hp (225 kW)    315 hp (235 kW)    329 hp (245 kW)    373 hp (278 kW)    422 hp (315 kW)    470 hp (350 kW)    762 hp (568 kW)
Водородне ж авто має сталу потужність (на зараз 113 kilowatts (152 hp)) (принцип як у ДВЗ).
   
Не спорю. Тим більше що років 5 мінімум воно буде єдине таке серійне :)

Але ще додам (трохи повільно сьодня думки крутяться :) ). Потужність електро легко і невимушено зростає пропорційно до об"єму батареї.
От тут видно Лінк
Max. power    235 hp (175 kW)    302 hp (225 kW)    315 hp (235 kW)    329 hp (245 kW)    373 hp (278 kW)    422 hp (315 kW)    470 hp (350 kW)    762 hp (568 kW)
Водородне ж авто має сталу потужність (на зараз 113 kilowatts (152 hp)) (принцип як у ДВЗ).
В акумулятора існує максимальний ток на батарею, а напруга фіксована. Тому й такий ефект.
А для розгону за 2 секунди достатньо буде, НМД, якийсь конденсатор створити, якиий за 2 секунди видасть велику потужність і "вмре" до наступної зарядки від паливних елементів.
   
"Британская фирма Intelligent Energy разработала топливную ячейку на водороде, которая органично вставляется в корпус iPhone 6 и обеспечивает ему примерно семь дней непрерывной работы в интенсивном режиме. Некоторые эксперты говорят, что видели прототипы новых моделей Macbook Air и iPhone с такими топливными ячейками."

http://portaltele.com.ua/news/technology/iphone-6-na-vodorode-rabotaet-nedelyu.html
   
"Британская фирма Intelligent Energy разработала топливную ячейку на водороде, которая органично вставляется в корпус iPhone 6 и обеспечивает ему примерно семь дней непрерывной работы в интенсивном режиме. Некоторые эксперты говорят, что видели прототипы новых моделей Macbook Air и iPhone с такими топливными ячейками."

http://portaltele.com.ua/news/technology/iphone-6-na-vodorode-rabotaet-nedelyu.html

Це шо, кожні сім днів треба нову купляти та міняти?
   
Вам, барану с полоныны, претендовать можно только на цитирование других, поскольку знать Вы не можете ничего.
Чому б не процитувати видатне за своїм ідіотизмом твердження, тим більше шо автор інженер з 25 річним стажем, як каже.

Останнє редагування: 26 серпня 2015 08:26:06 від s311
   
Што и требовалось доказать. Ты не знаешь ни как она вручную работает ни как в автомате.
Так какого хрена ты до сих пор что-то доказываешь в этой ветке?
Хочешь узнать как, читай мануалы.
Ну да, типа довели те що не має відношення до розмови і що не заперечувалось. При чому тут автомат, якщо наш форумний комедіант особливо підкреслив що йдеться НЕ про автомат:
Тарас Булька> "Впрочем, баран с полоныны врде тебя будет и без автомата тормозить на скорости не размыкая сцепления."
http://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=860353.540

Може хоч Ви підкажете де як гальмувати з автоматичною коробкою "размыкая" (С) зчеплення? А то ынжынер з 25 річним стажем нездатен, бідолага все ніяк не визначиться про що він говорив про автомат чи не про автомат.
   
В акумулятора існує максимальний ток на батарею, а напруга фіксована. Тому й такий ефект.
А для розгону за 2 секунди достатньо буде, НМД, якийсь конденсатор створити, якиий за 2 секунди видасть велику потужність і "вмре" до наступної зарядки від паливних елементів.
Живлення лише частина справи, двигуни теж мають обмежену потужність.
   
Скупой миллионер Балашов платит за Tesla дважды
http://autogeek.com.ua/skupoy-millioner-balashov-platit-za-tesla-dvazhdyi/

Хе-хе, однако нашего хероя-миллионэра уже размазали по парапету по поводу его левых Тесл

Фигня. Ну да, Балашов - химик-ядерщик, то понятно. Но это никак не отменяет проблем с обслуживанием сего чудо-автомобиля вне официальных сервисов и после окончания гарантии.
Кроме того на лицо отсутствие кузовных деталей и запчастей.
Ну да покупайте, мне-то что. Я не против, даже за.
   
До речі, дійсно, ще один недолік водородних авто vs електро - відсутність рекуперації. Нема куди рекуперувати просто. А ставити батарею, можна звичайно, але тоді це вже не водородне авто, а батарейно-водородне.

Да бросьте. Тоже мне еще проблема века. Рекурперация в зачаточном виде даже на современных бензиновых машинах имеется. Подымают напряжение на гене до 15 вольт при торможении - и вуаля. Батарея заряжается быстрее. Маленькая батарея бензинового авто.

А что мешает сделать водородный гибрид, вроде приуса? Ничего.
   
И еще мне непонятна травля Балашова на этом форуме в связи с закупкой каких-то там аварийных тесл в америке и перегонянием их сюда. Ну, перегоняет, и что?
Это уже запрещено, или что? Что это за: "ага! так он же их закупал в США и привозил сюда!!!"
Странная какая-то реакция. Если в США после срабатывания подушек безопасности машину выбрасывают, то остается их только поздравить, дебилов этих. А планету пожалеть. Засрали всю природу, ну а чо. Экология же, ебтить. Царапина на бампере, а от такого подушка может сработать - сразу в мусор + утилизация ни разу не безопасных литиевых батарей. Прелестно.
   
Да бросьте. Тоже мне еще проблема века. Рекурперация в зачаточном виде даже на современных бензиновых машинах имеется. Подымают напряжение на гене до 15 вольт при торможении - и вуаля. Батарея заряжается быстрее. Маленькая батарея бензинового авто.

А что мешает сделать водородный гибрид, вроде приуса? Ничего.
В принципі так, але якщо водень спалювати в ДВЗ то у водневого гібрида будуть ті ж проблеми що у бензинового: виграш лише при частому гальмувнні. Але водень можна використовувати у fuel cells, на відміну від бензина, тоді буде виграш, зрозуміло при умові що fuel cells мають високий ККД.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 3 гостей
 
Повна версія