Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Митниця: 11% автомобілів, що ввозяться в Литву - мотлох :weep:

З 3 липня цього року литовська митниця перевірила близько 1300 вживаних автомобілів, і, за попередніми даними, 149 з них (11%) визнані відходами.

Це означає, що такі імпортовані в Литву автомобілі повинні бути знищені або утилізовані як відходи, повідомило Міністерство охорони навколишнього середовища країни, пише видання Литовський кур’єр.

Головна мета перевірки імпортованих транспортних засобів – охорона природи. Планується гарантувати, щоб в Литву вживані автомобілі не імпортувалися б як відходи, яких пізніше можна було б позбутися незаконним способом. Друга мета – безпека, коли з частин вживаних автомобілів, тобто відходів, збираються нові транспортні засоби, які продаються на ринку.

«Департамент митниці в цьому році почав дотримуватися порядку, суть якого досить проста. Непідходящі для експлуатації автомобілі є відходами, тому не потрібно обманювати покупців, що привезений «потопельник» або «франкенштейн» – надійний автомобіль», – каже міністр охорони навколишнього середовища Кястутіс Навіцкас.

Литва в 2016 році затвердила критерії охорони природи для вживаних автомобілів, які Єврокомісія встановила ще в 2011 році.

Тож особи, які імпортують б/у автомобілі, мали 6 років, щоб ознайомитися з введенням порядком: зобов’язанням в документах вказувати, чи автомобіль є вживаним транспортним засобом чи відходами.

Такі країни, як Естонія, Польща і Німеччина, стосовно б/у автомобілів ввели ще суворіший порядок, ніж Литва. Польща і Німеччина тільки в першому півріччі цього року п’ять разів зупиняли вантажі з Литви, в яких б/у автомобілі були визнані відходами, а їх перевезення – нелегальним. Це сигнал для Литви, яка мусить посилити контроль над ввезенням в країну непідходящих для експлуатації автомобілів.
   
Я навіть знаю для кого призначені ті 11% шроту...  :pooh_lol:
   
Я навіть знаю для кого призначені ті 11% шроту...  :pooh_lol:

 :pooh_lol:

   
Re: Митниця: 11% автомобілів, що ввозяться в Литву - мотлох  :weep:

:pooh_lol:

Показати зображення...
Что лишь подтверждает правило.
   
А в литві машинки так нічого. Хоч і з литовськими номерами :)
   
А в литві машинки так нічого. Хоч і з литовськими номерами :)
це ти про ту шо я запостив ?
   
:pooh_lol:

Показати зображення...

бггг.... я його бачив  :weep:

https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=964972.msg19788101#msg19788101
   
бггг.... я його бачив  :weep:

https://forum.pravda.com.ua/index.php?topic=964972.msg19788101#msg19788101

норм так, уже 3-й місяць чувак бляхар на теслі  :gigi:
   
це ти про ту шо я запостив ?
Я про ті, що тут по вулицях катаються
   
норм так, уже 3-й місяць чувак бляхар на теслі  :gigi:

І не євро-5 ніразу. Пердить бляхофобам під ніс
   
І не євро-5 ніразу. Пердить бляхофобам під ніс

10 тищ баксів на ПДВ з економив  :beach:
   
10 тищ баксів на ПДВ з економив  :beach:

якщо вона нова (а вона нова) то може оформити повернення ПДВ та безмитно поставити на облік на укр номери

   
Вижу цифра 11% и тут фигурирует. И у нас столько блях исчезло внутри необъятной неньки
 Столько  на запчасти идет видать
   
Вижу цифра 11% и тут фигурирует. И у нас столько блях исчезло внутри необъятной неньки
 Столько  на запчасти идет видать

Та нє. Жертви дтп, трохи на шрот як запчастини, решта катається як двійники чи по іншим муткам.
   
Та нє. Жертви дтп, трохи на шрот як запчастини, решта катається як двійники чи по іншим муткам.

нема сенсу тоді завозити як автівку
зразу як запчастини
   
Интересно было бы узнать мнение Кястутиса, сколько % хлама в Украине на дорогах.

Такі країни, як Естонія, Польща і Німеччина, стосовно б/у автомобілів ввели ще суворіший порядок, ніж Литва. Польща і Німеччина тільки в першому півріччі цього року п’ять разів зупиняли вантажі з Литви, в яких б/у автомобілі були визнані відходами, а їх перевезення – нелегальним.

А это случайно не в Польшу недавно наш запор ввезли и на учет поставили ??
   
Случайно "Запорожец" оказался старше 30 лет и попал под программу ввоза антикварных автомобилей , собственно нет требованний по техническому сосотоянию-хоть с правым рулём завози ,экологии,нет нескольких выплат



Jeśli samochód lub motocykl pochodzi spoza UE, trzeba rozpocząć procedurę celną - zgłoszenie do obrotu w Polsce. Jeśli pojazd ma 30 lub więcej lat, nie płacimy cła i akcyzy, jedynie 8 proc. VAT. Trzeba jednak przedstawić opinię rzeczoznawcy, że pojazd jest zabytkowy.

Przy sprowadzaniu pojazdów zabytkowych nie płaci się opłaty recyklingowej, ale niezbędna jest opinia rzeczoznawcy.
http://www.motofakty.pl/artykul/samochody-zabytkowe-i-ich-rejestracja-ile-to-kosztuje-i-co-daje.html
 
   
Случайно "Запорожец" оказался старше 30 лет и попал под программу ввоза антикварных автомобилей , собственно нет требованний по техническому сосотоянию-хоть с правым рулём завози ,экологии,нет нескольких выплат

Но только не этот запорожец  :rotate:

Цитувати
Хто ще не знає, кілька місяців тому ми купили в Україні автомобіль “Запорожець” — “ЗАЗ 968М” 1991 року випуску, зняли його з обліку, експортували з України в Польщу та зареєстрували його там. Підкреслюємо, офіційно розмитнили, як звичайний (не ретро!) автомобіль, по стандартній процедурі, заплатили всього 250 доларів митних платежів, пройшли технічний огляд, поставили на облік, купили річне страхування із “зеленою картою” за 575 злотих терміном на один рік — і наш Микола повернувся до України вже як “польські бляхи”, транзитом на 10 днів, згідно нашого митного кодексу.

 Як «Микола Запорожець» емігрував до Польщі - Форпост Портал Львова
   
Но только не этот запорожец  :rotate:

Як «Микола Запорожець» емігрував до Польщі - Форпост Портал Львова
Треба бути повним ідіотом, щоб за старий Запорожець ще 250 баксів мита дати.
   
Треба бути повним ідіотом, щоб за старий Запорожець ще 250 баксів мита дати.
Потрудитесь хоть статью прочесть, для чего они его туда завезли  :facepalm1:
   
 а что , есчо нужно в течении 5 дней регистрировать 8-)
   
Zgodnie z polskim prawem, pojazd zabytkowy to samochód lub motocykl w wieku minimum 25 lat, który od co najmniej 15 lat nie jest produkowany. 
1991=26 лет
а был бы 30 летним и 250 дол не пришлось бы платить. только 8% НДС от рыночной  :)  стоимости
   
Но только не этот запорожец  :rotate:

Як «Микола Запорожець» емігрував до Польщі - Форпост Портал Львова
впервые слышу про этот автомобиль
показывали ли его какие нибудь центральные каналы?
я вообще телик не смотрю
если не показывали, значит страна как и я не знает
   
https://www.youtube.com/watch?v=X59tRsRJQBk
Опубликовано: 23 мая 2017 г.
250 долларов за растаможку: как произведение украинских автопроизводителей пересекло польскую границу.
   
а был бы 30 летним и 250 дол не пришлось бы платить. только 8% НДС от рыночной  :)  стоимости
а был бы у бабы... это вообще неважно, смысл тут в следующем:

Такі країни, як Естонія, Польща і Німеччина, стосовно б/у автомобілів ввели ще суворіший порядок, ніж Литва. Польща і Німеччина тільки в першому півріччі цього року п’ять разів зупиняли вантажі з Литви, в яких б/у автомобілі були визнані відходами, а їх перевезення – нелегальним. Це сигнал для Литви, яка мусить посилити контроль над ввезенням в країну непідходящих для експлуатації автомобілів.

и есть пример - 961М, не раритет по году выпуска, ввезенный и поставленный на учет в Польшу
   
таки раритет и растаможен как раритет. Старше 25 лет и 15 лет серийно не выпускавшийся.Потом у нормы по экологии и техническому состоянию к нему в Польше и Евросоюзе не применяются.
Хороший пример для троллинга правительства ,но им пофиг . Думаю,тянут с принятием мер по бляхам или по политическим мотивам(пряник на выборы) или шантажируют какого-нибудь "отечественного производителя" из Ирана или Китая. "Дашь денег , закроем тему ,нет-конкурируй по одной цене с 11 летними Мерседесами и Опелями".
Вот пример ,как Германия ставит на учет автомобили ввезенные из не Евросоюза (Россия) . Одна тётка ехала на ПМЖ и везла с собой Фольксваген Поло-седан Калужской сборки . Оказалось ,что такой модели вообще нет в природе и ей нужно получать сертификат соответствия (СОС) на этого мутанта , там даже дело не дошло до экологии .
https://www.yaplakal.com/forum11/topic1642296.html
   
таки раритет и растаможен как раритет. Старше 25 лет и 15 лет серийно не выпускавшийся.
Ок, значит туда можно спокойно завозить ваз 2101, таможить и ездить сколько угодно. Машин, хоть и ржавых, но полно еще на ходу. Или опель аскону или подобных мамонтов. И ездить они еще долго будут :)
Но все же линк на 25/15 лет дайте пожалуйста почитать
   
Да,можно .
http://www.motofakty.pl/artykul/samochody-zabytkowe-i-ich-rejestracja-ile-to-kosztuje-i-co-daje.html
Zgodnie z polskim prawem, pojazd zabytkowy to samochód lub motocykl w wieku minimum 25 lat, który od co najmniej 15 lat nie jest produkowany.
Sprowadzanie pojazdu zabytkowego z zagranicy
Jeśli pojazd pochodzi z Unii Europejskiej nie płacimy cła, natomiast, żeby uniknąć płacenia akcyzy, auto lub motocykl musi mieć co najmniej 30 lat. Jeśli jest młodsze, płacimy ten podatek jak od innego sprowadzanego auta. W prawie jest rozbieżność - ustawa o zabytkach mówi o 25 latach jako minimalnym wieku zabytku, a celna o 30 latach.

Jeśli samochód lub motocykl pochodzi spoza UE
, trzeba rozpocząć procedurę celną - zgłoszenie do obrotu w Polsce. Jeśli pojazd ma 30 lub więcej lat, nie płacimy cła i akcyzy, jedynie 8 proc. VAT. Trzeba jednak przedstawić opinię rzeczoznawcy, że pojazd jest zabytkowy.

Przy sprowadzaniu pojazdów zabytkowych nie płaci się opłaty recyklingowej, ale niezbędna jest opinia rzeczoznawcy.
Аскону вообще не нужно растамаживать
   
Навицкас может не переживать, они уже все здесь  :lol:
   
нема сенсу тоді завозити як автівку
зразу як запчастини

Завозять праворулькі відразу на шрот. Ще туди попадають, як здохло щось дороге - акпп, двігло. Також після дтп. Але чисто на шрот відразу - праворульки з британіі.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія