Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Ryanair :facepalm1:

Ryanair  :facepalm1:

Лоукостер Ryanair «забанив» кількох пасажирів, які ініціювали повернення коштів за квитки. Історію цього тижня опублікував британський вебсайт MoneySavingExpert. У повідомленні розповідають про те, що кількох пасажирів, які хочуть повернути кошти за квитки, Ryanair заблокувала.

Авіакомпанія заявила, що ці люди незаконно отримали повернення платежів через компанію-емітент кредитної картки. Мається на увазі, що замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.

Таких людей в Ryanair назвали «боржниками» і вимагають повернути борг, перш ніж їм дозволять знову літати рейсами авіакомпанії.

Жителька Ірландії Урсула Беррі заявила про те, що отримала таке повідомлення, коли намагалась зареєструватись на рейс Ryanair з Фару до Дубліна.

Адміністрація авіакомпанія повідомила пасажирці, що вона має повернути 210 євро за квиток, яким вона не скористалась у вересні 2020 року.


Цитувати
«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.

Водночас представники авіакомпанії заявляють, що заблокували лише невелику кількість пасажирів, які порушили угоду про бронювання. Мовляв, пасажири придбали квитки на рейси, які не повертаються, а рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.

«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Думав, що хто притащить це...

І хто бміг сумніватись, що це тіпа "багата" мандрівниця? :facepalm1:
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ну вопще-то так воно і є, хитрозаді вирішили що вони самі умні.
Вопще-то чарлджбек зло, в Україні його не існує як виду.

А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"
Там же сказано, що рейс відбувся, але вони не полетіли і коли купували квитки знали, що гроші не повертаютьься.
Такшо таких хитрозадих треба жорстко дрюкать.
А якщо не подобається та бричка літай Люфтганзою або іншою авіакомпанією.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Алєжка, я в середу написав заяву в 24 відділення ПУМБ про повернення грошей :)

Сподіваюсь мене ПУМБ не забанить:)
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

А може це деякі авіакомпанії хитрозаді ? Замість повернути гроші людям, відморозилися
Було б там 20 євро, ну ок, 210 євро за ту бричку і не віддати їх це жлобство
І вони не суд, щоб так стягувати "заборгованість"

так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

так вони і не стягують, просто відмовляють у наданні послуг певним споживачам до виконання ними певних умов.
а стягувати примусово, тоді так, через суд

Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода
Це ці так звані пасажири кинули компанію, ось же написано.

«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Там же сказано, що рейс відбувся, але вони не полетіли і коли купували квитки знали, що гроші не повертаютьься.
Такшо таких хитрозадих треба жорстко дрюкать.
А якщо не подобається та бричка літай Люфтганзою або іншою авіакомпанією.
Гроші не повертаються якщо не полетиш з власної ініціативи, а не коли країну "забанили" , хто міг знати про ковідні обмеження ще зимою 2019 ?
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Це ці так звані пасажири кинули компанію, ось же написано.

«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно опрацювали повернення коштів через компанію-емітент кредитної картки. Ці кілька пасажирів мають погасити свої борги, перш ніж їм знову дадуть можливість літати рейсами Ryanair», – заявляють в авіакомпанії.

Не вони вирішили , а лідери їх країн вирішили за них , що ти товчеш воду в ступі ?

Ти міг як турист в Італію полетіти ще на початку цього літа ? Ні ? А чого ж ?
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Вони їх кинули на гроші, гроші взяли, послугу не надали , взагалі не розумію навіщо люди купують в них квитки дорожче за 20 є
Це сума яку не шкода

про що мова? рейс не був скасований, якщо споживач не скористався послугами з незалежних від надавача послуг причин, то про яку компенсацію може іти мова? в такому випадку споживач має звертатись у свою страхову, якщо є наявний страховий випадок, якщо дана подорож була застрахована.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Не вони вирішили , а лідери їх країн вирішили за них , що ти товчеш воду в ступі ?

Ти міг як турист в Італію полетіти ще на початку цього літа ? Ні ? А чого ж ?
А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся, тобто послуга була надана.
А те що ті хитрозаді не змогли нею скористатися, так то їх проблеми.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

про що мова? рейс не був скасований, якщо споживач не скористався послугами з незалежних від надавача послуг причин, то про яку компенсацію може іти мова? в такому випадку споживач має звертатись у свою страхову, якщо є наявний страховий випадок, якщо дана подорож була застрахована.

Ога, то споживач сам відмовився чи не зміг скористатися своїм квитком через дуралєїв що забороняли людям пересуватися світом ?
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

А причому тут авіакомпанія, нехай уряди країн і компенсують втрачені гроші. Рейс то відбувся.

То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження

Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.

«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно

Ем то рейс виконано незаконно...
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

То нехай компанія і добивається від урядів компенсацій, пасажири тут до чого ? Це не їх бажання було не летіти
Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Єслі шо, я нагадаю хто не пускав на борт і на реєстрацію пасажирів, і це явно не погранконтроль наприклад Італії
Тобто спочатку авіакомпанія відмовила пасажиру в перевезенні, а потім ще й зробила його крайнім  B-)
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

До речі маю летіти цим зі Львова. Там далі 40х20х25 в салон? І реєстрація через інтернет бо інакше треба платити в аеропорту?
І ше. На квитках пише шо при пересадках тре торби реєструвати знову. Це шо - брати багаж і перереєстровувати треба навіть при пересадках в межах ЄС якшо летиш тою самою конторою всю дорогу???
Ніколи не літав цим Раяном раніше...
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

«Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження

Водночас представники авіакомпанії заявляють, що рейси виконувались за розкладом, всупереч обмеженням.

«Вони самостійно вирішили не летіти, а потім незаконно

Ем то рейс виконано незаконно...
Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.

Там є опції з поверненням грошей
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Нє, то нехай ті хитрозаді добиваються, бо вони придбали квитки гроші за які не повертаються, тобто коли заплатили гроші, вони тим самим погодилися на ці умови.

На які умови ? То були умови "я не зміг, я передумав" , а не мене не пустили на борт
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.

Це те що написано в тексті. Де написано що уряд дозволив?
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Чого це незаконно, можливо у них була купа транзитних пасажирів, яких ці обмеження не стосувалися.
І якщо уряд дозволив виконати такий рейс, значить все було законно.

Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

На які умови ? То були умови "я не зміг, я передумав" , а не мене не пустили на борт
Умови, що гроші за придбаний квиток не повертаються, я думаю в тих умовах все чітко прописано.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:
AI

У кожного своя правда.
Формально мали право повернути кошти через емітента карти, а фактично нагадили Ryanair, порушивши умову про неповернення квитків, на яку самі згодились.
Після цього ще раз щось замовляти в компаниї, з якою це втнув - межа жлобства. Ryanair нахабства не зрозуміла, і правильно зробила.

Ті, що отримали гроші взад - мають бажане. Ryanair бачити їх більше не бажає - теж логічно.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми
Трохи не так, автобус приїхав відчинив двері, чекав на мене, але на автостанціїї мене не пропустили до автобуса. То хто тут винен і у кого вимагати відшкодування збитків?
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ще раз, ти купив квиток на автобус, автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав, на твої вимоги повернути гроші, сказали що то твої проблеми

Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.

Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

До речі маю летіти цим зі Львова. Там далі 40х20х25 в салон? І реєстрація через інтернет бо інакше треба платити в аеропорту?
І ше. На квитках пише шо при пересадках тре торби реєструвати знову. Це шо - брати багаж і перереєстровувати треба навіть при пересадках в межах ЄС якшо летиш тою самою конторою всю дорогу???
Ніколи не літав цим Раяном раніше...
Так, це окремі рейси навіть якщо однією компанією виконуються
Тобто вийшов з літака, знову на контроль, тому краще багаж взагалі не брати якщо стиковки короткі, тільки в салон

Реєстрація в аеропорту платна, я якось провтикала на візах, чекала місця біля віконечка шарові  :laugh: а онлайн закривається за три години, потім лише аеропорт
Ітаво, квитки були по 20 євро, а за реєстрацію заплатили по 30  :lol:

Торби міряють і важать, завжди стогін і плач стоїть на реєстрації , тому що правила фіг хто читає, і починається виття
Не знаю як в цих, у візів 20 чи 25 євро за торбу візьмуть
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Читай уважно власний копіпаст:
замість того, аби авіакомпанія опрацювала повернення коштів самостійно, пасажир застосував скасування транзакції за кредитною чи дебетовою карткою.
Тобто ніяких вимог повернути гроші не було - пасажири самі повернули гроші всупереч угоді, яку уклали під час купування квитків.
Та куди вже уважніше  :lol:


Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.


   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Трохи не так, автобус приїхав відчинив двері, чекав на мене, але на автостанціїї мене не пропустили до автобуса. То хто тут винен і у кого вимагати відшкодування збитків?

Ніт пупсік , в двері тебе не пустив сам водій  ;)
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

У кожного своя правда.
Формально мали право повернути кошти через емітента карти, а фактично нагадили Ryanair, порушивши умову про неповернення квитків, на яку самі згодились.
Після цього ще раз щось замовляти в компаниї, з якою це втнув - межа жлобства. Ryanair нахабства не зрозуміла, і правильно зробила.

Ті, що отримали гроші взад - мають бажане. Ryanair бачити їх більше не бажає - теж логічно.

Нехай повернуть гроші за вже заброньовані квитки і досвідос, без питань
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

З Ryanair взагалі останнім часом багато негативу пов'язано, то факи пасажирам тикають, то залишають десятками
По візам такого не чутно
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Якщо пасажир вкрав гроші в компанії - то чого вона не звертається в суд?
А не звертається вона в суд, бо їх договір трошки незаконний, звужує права громадянина, окреслені законами. Бо закони та конституція мають юридичну силу вищу ніж двосторонні договори.

Десь так
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Та куди вже уважніше  :lol:

Ту поїздку довелось скасувати через урядові обмеження у зв’язку з пандемією Covid. Я подавала заявку на повернення коштів за цей рейс, але Ryanair говорить, що кошти повернули неправильно, бо рейс тоді не скасовували», – відзначає Урсула.

Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???

Тобто автобус приїхав, двері відкрив, і запрошував заходити, знаючи що у точці прибуття виходити буде не можна ?  :gigi:
Ну послуга надана, ага.
Приблизно як пожежу рахувати послугами по опаленню приміщення  :laugh:
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???

В Карагандє )) ти певно не в курсі , але саме  кондуктор реєстрація авіакомпанії не пускає пасажирів  на борт  ;)
Те що буде в точці прильоту на погранконтролі то вже друга серія балету  ;)

Немає реєстрації, немає посадкового, немає посадкового, допобачення  :)
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Тобто автобус приїхав, двері відкрив, і запрошував заходити, знаючи що у точці прибуття виходити буде не можна ?  :gigi:
Ну послуга надана, ага.
Приблизно як пожежу рахувати послугами по опаленню приміщення  :laugh:

Нєа, вони навіть не запрошували, навпаки, не пускали в двері  :)
   
Re: Ryanair  :facepalm1:

Ну, й де тут про "автобус приїхав, двері не відкрили, постояв і поїхав"???
Тут автобус приїхав, двері відкрив, але пасажир з незалежних від власника автобуса і водія причин до нього не зайшов.
Які до них можуть бути претензії???

 :facepalm1:

Якщо б пасажирка не спішила з поверненням, власник позбувся б автобуса за незаконне виконання рейсу, тому що як мінімум для даного пасажира цей рейс був незаконним.
А так перевізнику повезло з неуважним пасажиром, можуть продовжувати рейс, та ще й вимахуватись що когось забанили.
Але тут теж гадаю якщо пасажирці буде бажання насолити компанії то вона отримає і з заборони компенсацію, але треба 2 суди.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія