Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Перший самостійний... :)

Re: Перший самостійний...  :)

То свистить вітер. Він стоїть в наборі висоти, там десь 70-75 км/год

а я собі уявляв, що там, на висоті, насолоджуєшся тільки тишою і польотом..... :-B
   
Re: Перший самостійний...  :)

а я собі уявляв, що там, на висоті, насолоджуєшся тільки тишою і польотом..... :-B
Абсолютна тиша мабуть буває тільки на аеростаті) ну, і за контрастом - після розкриття парашута. Після того гуркоту вітру від вільного падіння здається дуже тихо.
На планері теж на буксируванні літак гуде, після відчеплення набагато тихше. Але все одно можна говорити в кабіні, не підвищуючи голос будь-коли
   
Re: Перший самостійний...  :)

Хотів політати завтра, але малюють дощ. Значить, в неділю треба буде налітати самостійних кіл з десяток, щоб закріпити навички. В мене часто виникають помилки на посадці, як і у всіх інших - то надто високо вирівняю планер, і він потім недостатньо м'яко сідає, то над самою землею - трохи стрьомно, можна ж не встигнути і влетіти носом в землю...
   
Re: Перший самостійний...  :)

Там помилка в мене - високо починаю вирівнювання )
Я теж це помітив.  :)  Але хотів на форумі промовчати, а написати тобі особисто. Ну раз ти вже такий самокритичний ...  :)
   
Re: Перший самостійний...  :)

Абсолютна тиша мабуть буває тільки на аеростаті) ну, і за контрастом - після розкриття парашута. Після того гуркоту вітру від вільного падіння здається дуже тихо.
На планері теж на буксируванні літак гуде, після відчеплення набагато тихше. Але все одно можна говорити в кабіні, не підвищуючи голос будь-коли
А якщо порівняти з літаком, то взагалі тиша. Особливо цей контраст відчувається коли в польоті зупинився двигун. Летів на літаку, і тут ... бац !... і вже летиш на планері.  :gigi: 
   
Re: Перший самостійний...  :)

Круто!
   
Re: Перший самостійний...  :)

Я теж це помітив.  :)  Але хотів на форумі промовчати, а написати тобі особисто. Ну раз ти вже такий самокритичний ...  :)
Та просто кілька разів налякав інструктора надто низьким вирівнюванням, і після його переконливих аргументів  :) почав навпаки надто високо. Це було в цій самій серії кіл.
А випускала мене мабуть найдосвідченіша наша планеристка Валентина Топорова, і з нею все було більш менш, особливо другий раз
   
Re: Перший самостійний...  :)

А якщо порівняти з літаком, то взагалі тиша. Особливо цей контраст відчувається коли в польоті зупинився двигун. Летів на літаку, і тут ... бац !... і вже летиш на планері.  :gigi: 
Після відчеплення від літака в планері теж стає набагато тихіше! Але на швидкості ~100 км/год полюбе буде шуміти і свистіти вітер
   
Re: Перший самостійний...  :)

Та просто кілька разів налякав інструктора надто низьким вирівнюванням, і після його переконливих аргументів  :) почав навпаки надто високо. Це було в цій самій серії кіл.
А випускала мене мабуть найдосвідченіша наша планеристка Валентина Топорова, і з нею все було більш менш, особливо другий раз
В мене теж таке було. Але причина була в іншому. До цього я літав на літаках. А там кабіна розташована вище ніж кабіна планера. І очі були налаштовані на вищу висоту вирівнювання. Потрібно було перебудуватись. І це не тільки в мене таке було з тих, хто пересідав з літака на планер.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Після відчеплення від літака в планері теж стає набагато тихіше! Але на швидкості ~100 км/год полюбе буде шуміти і свистіти вітер
Звичайно буде свистіти. Куди ж він він поднеться ? Він навіть на Ан-2 свистить, коли двигун захлохне. :)
   
Re: Перший самостійний...  :)

В мене теж таке було. Але причина була в іншому. До цього я літав на літаках. А там кабіна розташована вище ніж кабіна планера. І очі були налаштовані на вищу висоту вирівнювання. Потрібно було перебудуватись. І це не тільки в мене таке було з тих, хто пересідав з літака на планер.
Я низько вирівнювався, бо раніше бачив землю з парашута, ближче) інколи підсвідомо згадуєш це, навіть після великої кількості кіл.
В нас недавно були цікаві польоти з боковим вітром, коли він постійно мінявся і замахалися перекладати старт. На буксируванні виходив якийсь слалом, поки не відірвешся від землі, я такого не пригадую ще
   
Re: Перший самостійний...  :)

Я низько вирівнювався, бо раніше бачив землю з парашута, ближче) інколи підсвідомо згадуєш це, навіть після великої кількості кіл.
В нас недавно були цікаві польоти з боковим вітром, коли він постійно мінявся і замахалися перекладати старт. На буксируванні виходив якийсь слалом, поки не відірвешся від землі, я такого не пригадую ще
Ну коли вітер міняється при зльоті, то це неприємно, але ще якось терпимо. А от коли таке відбувається при посадці, то тоді "Ой !". Навіть "сурйозний" літак це може укотрапупити. Називають це здвигом вітру. Навіть спеціальне обладнання в аеропортах ставлять, щоб попереджало пілотів про це.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Ну коли вітер міняється при зльоті, то це неприємно, але ще якось терпимо. А от коли таке відбувається при посадці, то тоді "Ой !". Навіть "сурйозний" літак це може укотрапупити. Називають це здвигом вітру. Навіть спеціальне обладнання в аеропортах ставлять, щоб попереджало пілотів про це.
На посадці якось не мінявся, і мене інструктор навчив компенсувати креном і педаллю, ковзанням.
   
Re: Перший самостійний...  :)

На посадці якось не мінявся, і мене інструктор навчив компенсувати креном і педаллю, ковзанням.
Він небезпечний на малих висотах. Можна й не встигнути компенсувати. Тому "ну його нафіг".
   
Re: Перший самостійний...  :)

Так-так, неприємно, коли тебе починає кидати в кінці глісади на малій швидкості. І коли вітер, він біля землі стихає за рахунок тертя об землю, тож можна провалитися і не долетіти..
   
Re: Перший самостійний...  :)

ну... а может ТС снизойдет до тематики форума и все жэ создаст хоть одну тему не про его дебильные самолетики?? 
   
Re: Перший самостійний...  :)

Так-так, неприємно, коли тебе починає кидати в кінці глісади на малій швидкості. І коли вітер, він біля землі стихає за рахунок тертя об землю, тож можна провалитися і не долетіти..
На планері ще проблема в тому, що немає двигуна. На літаку можна трішки прибавити газу, що компенсувати це стихання вітру. На планері такої розкоші немає. Там тільки можна це компенсувати прибиранням спойлерів. Але це не так ефективно, як двигун.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Ну, вибач, Вовчику, в мене немає нової кухні, і з жінками в мене ОК ) так що не можу тебе порадувати  :)
   
Re: Перший самостійний...  :)

Ну, вибач, Вовчику, в мене немає нової кухні, і з жінками в мене ОК ) так що не можу тебе порадувати  :)
смешно)) особенно про ОК с жинками
   
Re: Перший самостійний...  :)

На планері ще проблема в тому, що немає двигуна. На літаку можна трішки прибавити газу, що компенсувати це стихання вітру. На планері такої розкоші немає. Там тільки можна це компенсувати прибиранням спойлерів. Але це не так ефективно, як двигун.
Ще закрилки випускаються, в нас заходять на посадку з прибраними
   
Re: Перший самостійний...  :)

Всіх запрошую на ознайомчі польоти, може, й ще хтось "захворіє"?  :D
Ну просто не передати, як хотілося б!
Вітаю з такою славною подією.
І що воно в цілому обійшлось, крім часу, по фінансах?
   
Re: Перший самостійний...  :)

Ну просто не передати, як хотілося б!
Вітаю з такою славною подією.
І що воно в цілому обійшлось, крім часу, по фінансах?
Приблизно 3,5 к$ за все, з медичною комісією. Час залежить від регулярності занять дуже сильно! Бажано ходити кілька разів на тиждень, поки навички не закріпляться.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Приблизно 3,5 к$ за все, з медичною комісією. Час залежить від регулярності занять дуже сильно! Бажано ходити кілька разів на тиждень, поки навички не закріпляться.
Дякую.
Не дешево, якщо врахувати суто "задоволення ради" характер навчання, але цілком прийнятно.
Жаль, але кілька разів на тиждень ганяти на бузову - це треба бути або ґаздою, або на фрілансі... Нереально наразі. :(
   
Re: Перший самостійний...  :)

Дякую.
Не дешево, якщо врахувати суто "задоволення ради" характер навчання, але цілком прийнятно.
Жаль, але кілька разів на тиждень ганяти на бузову - це треба бути або ґаздою, або на фрілансі... Нереально наразі. :(
Поробуй. Если твоё то найдёшь время. Поверь.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Потім відновити все буде набагато легше, це як навчитися їздити на велосипеді - один раз навчився, і потім швидко згадуєш. Власне, політ на планері дуже нагадує триманням рівноваги, тільки тут однією рукою, а не двома, і + додається ще один третій вимір.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Поробуй. Если твоё то найдёшь время. Поверь.
Так, в нас там дехто поселявся і жив, поки вчилися. Там є будиночки, як на радянських базах відпочинку, є сауна.. Керівник клубу живе в селі за 500 м від аеродрому.
В тебе може вийти швидше і, відповідно, дешевше. Основну суму тратиш на ці кола - злетів, зробив 4 розвороти, сів, знову злетів... і так далі. На одне коло витрачається десь 10 хв., і воно коштує приблизно 500 грн. Треба уважно читати літературу і плакати в класі, добре запам'ятати висоти, на яких робляться ті розвороти тощо. Крім того, спочатку ви кілька разів полетите в пілотажну зону, і там будете літати, скільки вистачить сил (і погоди). Ідея така, щоб вчитися пілотуванню там, звикати до планера, візуальних польотів, бачити крени і положення капота відносно горизонта і розуміти, як координовано керувати планером. Так виходить значно дешевше, тих розворотів там може бути багато десятків, а не 4.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Ще закрилки випускаються, в нас заходять на посадку з прибраними
Мені теж на планері ні разу не доводилось випускати закрилки при посадці. В РЛЕ читав, що з ними теж заходять на посадку, але самому ні разу не доводилось так робити. Спойлери прибрав і планер "спухає" і без закрилок.  А на Кобрі-15 закрилків  взагалі немає.
   
Re: Перший самостійний...  :)

https://youtu.be/TgQ11u2MU_M
Перша самостійна посадка. Трохи не докотився до воріт, треба було інтерцептори закрити :)

Колесом перегальмував, чи чого він на ніс завалився ?

Як на мене - фейлів багатенько, і зависоке вирівнювання, і крени, і носом землю ореш.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Колесом перегальмував, чи чого він на ніс завалився ?

Як на мене - фейлів багатенько, і зависоке вирівнювання, і крени, і носом землю ореш.
Так, перегальмував, там гальмо спочатку не діє взагалі, а коли  сильно потягнеш - держить намертво.
Буду завтра працювати над помилками)
   
Re: Перший самостійний...  :)

Так, перегальмував, там гальмо спочатку не діє взагалі, а коли  сильно потягнеш - держить намертво.
Буду завтра працювати над помилками)

По зависокому вирівнюванню розкажу свій підхід.
Так, інструктор нервує сильно коли ти летиш в землю і не реагуєш на її наближення. Бо не знає чи встигнеш ти в останній момент вирівнятись (якщо не встигнеш, то він вже не встигне допомогти!). Тому так і виходить що до високого вирівнювання привчають несвідомо.
Щоб цього не було, можна легесенько починати робити вирівнювання, ще задовго до його моменту (метрів за 3-4 навіть), а тоді з наближенням землі, ручку все інтенсивніше і інтенсивніше тягнеш і якраз на моменті потрібного вирівнювання вже остаточно вирівнюєш. Таким способом ти і інструктору бережеш нервові клітини, показуючи що землю бачиш :) , і сам відучуєшся від цього нервового ривка за метр від землі з ризиком вдаритись хвостовим каблуком (чи як це місце називається).
   
Re: Перший самостійний...  :)


Мені теж на планері ні разу не доводилось випускати закрилки при посадці. В РЛЕ читав, що з ними теж заходять на посадку, але самому ні разу не доводилось так робити. Спойлери прибрав і планер "спухає" і без закрилок.  А на Кобрі-15 закрилків  взагалі немає.
На Янтарі теж нема, як вони без них літають в спіралях?)))
   
Re: Перший самостійний...  :)

По зависокому вирівнюванню розкажу свій підхід.
Так, інструктор нервує сильно коли ти летиш в землю і не реагуєш на її наближення. Бо не знає чи встигнеш ти в останній момент вирівнятись (якщо не встигнеш, то він вже не встигне допомогти!). Тому так і виходить що до високого вирівнювання привчають несвідомо.
Щоб цього не було, можна легесенько починати робити вирівнювання, ще задовго до його моменту (метрів за 3-4 навіть), а тоді з наближенням землі, ручку все інтенсивніше і інтенсивніше тягнеш і якраз на моменті потрібного вирівнювання вже остаточно вирівнюєш. Таким способом ти і інструктору бережеш нервові клітини, показуючи що землю бачиш :) , і сам відучуєшся від цього нервового ривка за метр від землі з ризиком вдаритись хвостовим каблуком (чи як це місце називається).
Хвостовим костилем)
Я так і думаю робити, дякую, що підтверджуєш таке рішення. Ще завтра поговорю з інструктором. Але тоді треба починати вирівнювання раніше, ніж за 50 м до першого обмежувача?
   
Re: Перший самостійний...  :)

 8-:
   
Re: Перший самостійний...  :)

8-:
Всє в тему про массажор!  :D
   
Re: Перший самостійний...  :)

а якісь міри безпеки присутні?
   
Re: Перший самостійний...  :)

Очень круто! Поздравляю!!!
   
Re: Перший самостійний...  :)

а якісь міри безпеки присутні?
Так, всі літають в парашутах, всі проходять інструктаж з аварійного покидання (навіть пасажири, які приїхали покататись на планері перший раз), всі пілоти літають періодично в штопорну зону і там вчаться/згадують, як виходити з штопора.
   
Re: Перший самостійний...  :)

Очень круто! Поздравляю!!!
Дякую, Моллі. Недавно чогось згадався БГ, "весь в парче и жемчугах, с головы и до хвоста"  :)
   
Re: Перший самостійний...  :)


Сьогодні наче краще..  :)
   
Re: Перший самостійний...  :)

Зараз виставляємося за перший політ.)


Останнє редагування: 17 жовтня 2021 19:40:25 від pin2
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія