Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Skoda Scala как вам?

Skoda Scala как вам?







версия для Украины

   
Re: Skoda Scala как вам?

версия для всех остальных

   
Re: Skoda Scala как вам?

Моторна гама
На вибір запропонують турбований трициліндровий TSI об’ємом 1 л потужністю 95 л.с. або 115 к.с., чотирициліндровий 1,5-літровий двигун на 150 к.с. або дизельний мотор об’ємом 1,6 л потужністю 115 к.с. Коробки – п’яти- і шестиступінчаста механічна, а також 7-ступінчаста DSG.

Продаж новинки стартує в першій половині 2019 року, ціни обіцяють оголосити пізніше. Але якщо припустити, що Skoda захоче пропонувати свій хетчбек за більш привабливою порівняно з конкурентами ціною, можна спрогнозувати стартову вартість на рівні 18 000 євро.
   
Re: Skoda Scala как вам?



Довжина новинки сягає 4362 мм за колісної бази в 2649 мм. Це означає більш просторий салон, ніж в VW Golf.
   
Re: Skoda Scala как вам?

дрянь какая...
   
Re: Skoda Scala как вам?

версия для всех остальных

Показати зображення...
Українці все одно беруть версію для всіх з пофарбованими бамперами.
Великої відмінності від Рапіда чи Октавії у цієї Скали непомітно.
   
Re: Skoda Scala как вам?

Для гольф-класса очень круто. Будет мегахитом.  По сравнению с Rapid другой уровень
   
Re: Skoda Scala как вам?

Як на мене, Шкода-це найдешевша з нормальних європейських авто. Якщо тобі приблизно однаково, Шкода чи Ауді возить твою жопу до роботи кожен день 10 км, то нащо платити більше?
   
Re: Skoda Scala как вам?

Подождите со Шкодами!
Все старое бензино-дизельное VW отдал в восточную европу, а все усилия направили на новую универсальную платформу - Volkswagen Modular Electric Drive Matrix (MEB).
Volkswagen планирует выпуск электромобиля стоимостью менее 20 000 евро:

Сейчас Volkswagen делает все, чтобы быстро адаптироваться к новым правилам и перевести модельный ряд своих авто на электрические двигатели.



   
Re: Skoda Scala как вам?

дрянь какая...

Прадо лучше?
   
Re: Skoda Scala как вам?

там он Рено вирішив Дачію дизайново відокремити від інших Рено
брутальним "а ля німецьким" стилем
   
Re: Skoda Scala как вам?

Для гольф-класса очень круто. Будет мегахитом.  По сравнению с Rapid другой уровень

слезка дизайн оптики иной
а так это с виду копия
Skoda Spaceback




и явно более дешевая чем скала

и почему-то не хит и не мега ...
странно ?)
   
Re: Skoda Scala как вам?

перші два мотори лайно ніби, якщо то ті самі, що в рапіда
   
Re: Skoda Scala как вам?

Таже 5-я Октава,тока в профиль

Чуток торпеду,правда поменяли
   
Re: Skoda Scala как вам?

Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
   
Re: Skoda Scala как вам?

Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..

 (tu)   [ua]
   
Re: Skoda Scala как вам?

турбований трициліндровий TSI, а також 7-ступінчаста DSG.
Проверенное временем, надежное сочетание  :lol:

18 000 євро.
:gigi:  Видимо, у нее днище позолоченное. Выйдет дороже японцев и корейцев.


Подождите со Шкодами!
Це слушна порада! В США сейчас на 30 с чем-то локациях гниют дизельгейтовые машины. Думаю, скоро у нас появятся слегка б/у дизельные VW из США.

приблизно однаково, Шкода чи Ауді
:lol:  Где-то тихо заплакал ВАГовский маркетолог.
   
Re: Skoda Scala как вам?

Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..

Проблема в них з міжм іським сполученням. Краще, НМД, рено зойка
   
Re: Skoda Scala как вам?
van

Что делать потом с автомобилем через 6-7 лет кто будет готовый выложить 6 тысяч долларов за новую батарею ?    Лиф 1 поколения это как евробляха   купил но ездить не могу или могу ездить но не далеко  . Давайте подождем пару лет и посмотрим как владельцы Н.Лиф 1 поколения носятся с  негодными батареями и как их глушат на СТО   , меняя со старых батарей  ячейки на те что умерли давно .
   
Re: Skoda Scala как вам?
van

 Хонда Тойота и еще американская  авто фирма  отказались от трехцилидровых моторов  , кто ездил немного тот в курсе что  малообьемнй мотор у него не большой ресурс пробега  .  Этот мотор капризный как к бензину так и маслу  почему нельзя было поставить проверенный мотор  с обычного фольксвагена проверенный лет 70 с небольшими переделками .
   
Re: Skoda Scala как вам?

Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..
Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.

Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт.
Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.

За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
:lol:  Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.
   
Re: Skoda Scala как вам?

слезка дизайн оптики иной
а так это с виду копия
Skoda Spaceback
Показати зображення...
Показати зображення...
и явно более дешевая чем скала

и почему-то не хит и не мега ...
странно ?)

Она больше, чем этот
   
Re: Skoda Scala как вам?

почему нельзя было поставить проверенный мотор 
Потому что ломаться не будет и Вы не пойдете за новой машиной.
   
Re: Skoda Scala как вам?

Потому что ломаться не будет и Вы не пойдете за новой машиной.

1,6 дизель и будет вам счастье лет на 10
   
Re: Skoda Scala как вам?
van

Дешевле пока ездить на газу чем на электичке  ,головняк с батареями  и электроникой.Попроб уйте найти толкового  мастера чтобы разобрался в электронике  а попробуйте заехать на СТО там где их ремонтируют.
   
Re: Skoda Scala как вам?

Всі,у кого є 12-15 т. євро - беріть Ніссана Лифа..Це моя порада..Досвід родича,який очолював СТО на 180 таких автівок вказує,що це той самий вечмобіль з антіутопії..Зараз можна на старі моделі ставити нові 30 квт. батареі замість 20 квт. Становляться болт в болт. 250 км гарантованого пробігу це повністю забезпечує міські потреби.
За кілька років все лайно внутрішнього згорання піде на металобрухт..
Каких 250 !!! 80 км зимой и максимум 120-130 летом, и это неушатанные, а 92-93% 24КВтч батареи. 30ки, соответственно, на четверть  больше. До Житомира можно и не доехать - а канистрочки с собой ну никак не возьмешь и не принесешь. ЛИФ можно рекомендовать только тем, кто ездит по городу и много - минимум 60-100 км в день - только они успеют окупить его батарею за 5 лет эксплуатации. Те, кто ездит сотню в неделю - газ дороже электроенергии всего в 2 раза
   
Re: Skoda Scala как вам?

1,6 дизель и будет вам счастье лет на 10
После дизельгейта, как-то стремно мне дизельный ВАГ покупать. Может там какой очередной defeat device притаился. Да и зачем оно надо когда есть японцы и корейцы?
   
Re: Skoda Scala как вам?

Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.

Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.

:lol:  Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.
Беріть б/в..З Амерікі або у азіатів..
Деградація батареї їде перші два-три роки,потім зупиняється,як не дивно..Навіть,знаючи деякі хитрощі можна відновлювати емність..Щоденна експлуатація в режимі таксі таких авто дала масу інформації. Повірте..Ресурс просто небачений. Метал класний реально.
Бачив на власні очі з розбитим передком Лифа. Там був страховий випадок.Боковий удар в передній лонжерон..
На стапелі його тягнули кілька днів..Він,курво,повертався на місто..Прийшлось різати ,виставляти,та заварювати..Це не аби яка міць сталі.
Бачив я і заміну ячеек акумів..Все робиться..
4000 у.е за батарєйку і це на 8-10 років..Жодного газу-бензіну..Масло тільки в редуктор..Фільтра ,ремні - фтопку..Запчастин - валом,в тому числі кузовні і т.п.
Щодо інфраструктури заряду..Вже а кожної АЗС та біля супермаркетів - валом.А вдома від власної розетки..То ще раз кажу - таке авто реально на півжиття вистачить як мінімум..
   
Re: Skoda Scala как вам?

Что делать потом с автомобилем через 6-7 лет кто будет готовый выложить 6 тысяч долларов за новую батарею ?    Лиф 1 поколения это как евробляха   купил но ездить не могу или могу ездить но не далеко  . Давайте подождем пару лет и посмотрим как владельцы Н.Лиф 1 поколения носятся с  негодными батареями и как их глушат на СТО   , меняя со старых батарей  ячейки на те что умерли давно .

Та все буде добре з тими ліфами й через 5 років. Батарейку за 3-4 тис можна легко зібрати на 24-30квт
   
Re: Skoda Scala как вам?

Беріть б/в..З Амерікі або у азіатів..
Деградація батареї їде перші два-три роки,потім зупиняється,як не дивно..Навіть,знаючи деякі хитрощі можна відновлювати емність..Щоденна експлуатація в режимі таксі таких авто дала масу інформації. Повірте..Ресурс просто небачений. Метал класний реально.
Бачив на власні очі з розбитим передком Лифа. Там був страховий випадок.Боковий удар в передній лонжерон..
На стапелі його тягнули кілька днів..Він,курво,повертався на місто..Прийшлось різати ,виставляти,та заварювати..Це не аби яка міць сталі.
Бачив я і заміну ячеек акумів..Все робиться..
4000 у.е за батарєйку і це на 8-10 років..Жодного газу-бензіну..Масло тільки в редуктор..Фільтра ,ремні - фтопку..Запчастин - валом,в тому числі кузовні і т.п.
Щодо інфраструктури заряду..Вже а кожної АЗС та біля супермаркетів - валом.А вдома від власної розетки..То ще раз кажу - таке авто реально на півжиття вистачить як мінімум..
ездить по городу не более
   
Re: Skoda Scala как вам?

Подивлюсь через деякий час. Може, наступне авто буде вже електричним. А може й ні.
   
Re: Skoda Scala как вам?

Беріть б/в..З Амерікі або у азіатів...
Боковий удар в передній лонжерон.. Прийшлось різати ,виставляти,та заварювати.
Зачем тратить деньги, которых достаточно на новую машину (пусть и гораздо проще), на затоталенный хлам?

Деградація батареї їде перші два-три роки,потім зупиняється,як не дивно..
Ні не зупиняється:
https://insideevs.com/nissan-issues-statement-on-leaf-30-kwh-battery-degradation/

Вже а кожної АЗС та біля супермаркетів
Поинтересуйтесь ценами на зарядку там.

А вдома від власної розетки.
220*16 = 3,5 кВт. Батарейка Лифа будет заряжаться 30/3,5 = 8,5 часов. И это при условии, что больше ничего не включено дома. Трехфазные розетки нужно тянуть за деньги.
   
Re: Skoda Scala как вам?

Шкода - крепкая машина
   
Re: Skoda Scala как вам?

Прадо лучше?

Прадо попсятина с 2004 года примерно.

Не берите ваговскую унылость. Берите Тойоту любую.
   
Re: Skoda Scala как вам?

внешне - передок не соответствует задку...
   
Re: Skoda Scala как вам?

Хорошая машина!
   
Re: Skoda Scala как вам?

Официально не продается. Даже за 30 к$, как в США. Можно купить Zoe или Kangoo ZE.

Цена аттракциона 3000 - 4000$ за б/у батарейку.

:lol:  Ага, каждый купит тачку по 30 к$, за 4000$ протянет линию на 25 кВТ, за 500-1000$ поставит зарядную станцию. А в это время электрогенерация модернизирует инфраструктуру, чтобы каждому обеспечить по несколько десятков кВт.

 (tu)
   
Re: Skoda Scala как вам?

да, евро версия интереснее кончно
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія