Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
15 вересня 2021 09:45:46
Показати зображення...
Wi-Fi адаптор (свисток) потрібно мати для інтернету. На фото ззаду.
В мене в самого SatIntegral стоїть з usb WiFi адаптором. IPTV працює чудово. Супутникові канали також.
2
14 вересня 2021 20:18:36
мдя.
загрузив більш нове пз, обновилось.
Загрузив список каналів - жоден канал не йде.
Хотматьйогобьорд мовчить, якість сигнала нуль.
Бляха, може все ж здохла ота фуєта шо на тарілці? Сцукка, а чо вона саме вчора здохла, коли настройки хотбьорда клацав?
Блд як же ж це все бісить  :facepalm:
Список каналів який був у вас раніше, чи звідкись скачали ?
Якщо звідкись скачали, то у вас можуть бути різні налаштування diseqc. Перевірте налаштування.
Можете зробити ще так:
Обнуліть список каналів.
Перевірте налаштування diseqc.
Проскануйте заново канали із супутника.
Потім доведеться трішки витрати часу, щоб добавити потрібні вам канали в "Фаворит".
3
14 вересня 2021 19:50:13
забув розказати чим кінчилося.
Відкопав етакий Sat Integral, S-1228
Продавець був без дупля, чи буде воно грати з флешок, але там АЖ ДВА входи для флешок, спереду і ззаду, отож купив, і таки да, читає і грає флешки.

Але шось я там наклацав і сигнал із супутника HotBird пропав. Учора. Перестали йдти польські канали star.tv і всякі там fun DanceTV, а більш там дивитися нічого.
Щас скачую якесь оновлення і ключі, буду колупатися, бля  :facepalm1:


ps
оновлення скачать оце
https://sat-integral.org.ua/index.php?action=downloads;sa=downfile&id=1097
як його ставити хз
в общем, не мала баба клопоту, бля  :facepalm1:
Ставиться все просто. Скидаєте bin-файл на флешку. Вибираєте usb в меню. Клацаєте по цьому файлу. Далі тюнер все зробить сам. Тільки не вимикайте тюнер до закінчення оновлення. Про всяк випадок зробіть резервну копію прошивки тієї, що у вас стоїть.
Ось відео. Все доволі просто робиться.



А ось посилання на інструцію по прошивці.
Як прошити.
4
13 вересня 2021 12:11:26
Влад, тут тре розуміти юридичну колізію. Суд все вирішів правильно. Він діє по Закону і іншого рішення приняти не може. Але в умовах надзвичайного стану ( НС),а це може бути військовий стан, стихійні лиха, техногенна катастрофа, атака зомбяв,або навіть прибульців, ну і КАРАНТИН, діють свої НАДЗВИЧАЙНІ обмеження. Там ті,там інші... відміняються НЕ ЗАКОНИ,а їх виконання,чи дії, якщо вони суперечать НС. Якщо їх виконання становить ЗАГРОЗУ для людей.
Ось,скажимо Чорнобиль... Евакуація без речей, коли ти кидаєш квартиру,навіть машину і все нажите роками НЕПАСИЛЬНАГА ТРУДА. Це як? По-закону? Ні. Ну може щось компенсують,може не все, і не там-що дадуть,якщо дадуть.
Надзвичайний стан ні хто не вводив. Якби було введено надзвичайний стан, як цього потребує закон, то і питань би не було. А та карантин введено без оголошення надзвичайного стану, що є прямим порушенням законодавства.
Про дії в умовах крайньої необхідності (є такий юридичний термін) в цьому рішенні суду теж не йдеться. Суд не побачив тут виникнення таких умов.
------------------------------------------------
ВЛАД, карантин і є надзвичайним станом. Нема такого в Законі: Вводимо НАДЗВИЧАЙНИЙ СТАН. В якому розумінні? (????) війна,чи зомбя з Альдебарану? -Ні,карантин! А карантин? Сам карантин це і є НС. Як і воєний стан. Це теж НС.
Є в законі. Читайте уважно. Карантин неможливо ввести, згідно закону, без введення надзвичайного стану. Спочатку вводиться надзвичайний стан, а потім карантин. І ні як інакше.
--------------------------------------
Відповідно до ст. 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.

Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.

В свою чергу, головний державний санітарний лікар, також, не є абсолютно вільним в цьому питанні. Його повноваження на ініціювання карантину, виникають лише в тому випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт й частини 1 статті 40 Повноваження головного державного санітарного лікаря України Закону України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення встановлює:

У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину .
------------------------------------------
5
13 вересня 2021 11:49:23
Влад, тут тре розуміти юридичну колізію. Суд все вирішів правильно. Він діє по Закону і іншого рішення приняти не може. Але в умовах надзвичайного стану ( НС),а це може бути військовий стан, стихійні лиха, техногенна катастрофа, атака зомбяв,або навіть прибульців, ну і КАРАНТИН, діють свої НАДЗВИЧАЙНІ обмеження. Там ті,там інші... відміняються НЕ ЗАКОНИ,а їх виконання,чи дії, якщо вони суперечать НС. Якщо їх виконання становить ЗАГРОЗУ для людей.
Ось,скажимо Чорнобиль... Евакуація без речей, коли ти кидаєш квартиру,навіть машину і все нажите роками НЕПАСИЛЬНАГА ТРУДА. Це як? По-закону? Ні. Ну може щось компенсують,може не все, і не там-що дадуть,якщо дадуть.
Надзвичайний стан ні хто не вводив. Якби було введено надзвичайний стан, як цього потребує закон, то і питань би не було. А та карантин введено без оголошення надзвичайного стану, що є прямим порушенням законодавства.
Про дії в умовах крайньої необхідності (є такий юридичний термін) в цьому рішенні суду теж не йдеться. Суд не побачив тут виникнення таких умов.
6
12 вересня 2021 12:06:04
Тіпо: маєш право піти до кафе по Коституції,чи на роботу не прищепленим,чи у транспорт там якісь?- МАЄШ. Але ж не пускають!- Так ОТОЖ!  Зрозумійте: КАРАНТИН це як база Гаутанамо. Просто замість Законів діють обмеження. Можна йти до СУДУ. Суд скаже: по Конституції та Законам ти МАЄШ ПРАВО! І це факт. Іншого суд і сказати не може. АЛЕ НЕ ПУСТЯТЬ. Можна навіть судвиконавців  покликати,чи там маршалів десь. ОК! А їм скажуть: йдіть нах. КАРАНТИН! І поліція,чи Нацгвардія їх просто НЕ ПУСТИТЬ, та вони й самі не пудуть,бо знають.
Тіпо маячня.
Поліція відмінила Конституцію і Суд?
Що про це каже Конституція?
Про „обмеження“ що каже Конституція?
Хто може, має право вводити ті обмеження?
Український суд каже однозначно: каратнинні обмеження незаконні.
--------------------------------
Незаконність чинного в Україні карантину.

Виходячи із змісту Конституції України (норми наведені вище), карантин в Україні, що введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен строго відповідати закону і Конституції. Основним аспектом законності, поряд із змістом акту, є строге дотримання встановленої законом процедури, оскільки органи влади і їх посадові особи повинні діяти виключно в межах повноважень, встановлених законом і Конституцією.Не може вважатись законним акт, навіть правильний за змістом, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку будуть невільовані норми верховенства права і буде порушений правопорядок.

Відповідно до ст. 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.

Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.

....

Відтак, законною і такою, що не суперечить Конституції України є наступна процедура введення в Україні карантину: Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності.Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров`я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.Міністерс тво охорони здоров`я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину.Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.

При цьому, всі чотири дії є обов`язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта відбутись не може.

Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати карантин, а у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин. Відтак,слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не введено.

Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов`язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв`язку із ст. 60 Конституції України,жодний орган чи посадова особа не має права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.
-----------------------------------------
Справа № 530/75/21
7
9 вересня 2021 08:35:31
дивно.

користуюся три роки, ніяких проблем не відчув.

Ідеальна техніка для ледаря, після посудомийної машини, це друга у списку.
в мене перша. але ні, друга.

1. пралка
2. робот пилосмок з функцією миття
3. кухонні приблуди для готування.
4. посудомийка.
є щось щоб саме прибирало і застеляло кровать?
Є. Жінка називається.
8
8 вересня 2021 19:45:10
Так в тому то і проблема. Воно само заряджається і само їздить поки тебе нема. На літій-іонній батарейці. Які вміють класно горіти. А що воно може перекинути то нікому не відомо.
З якого дива має горіти?
Ну постав камеру щоб через інтернет міг слідкувати. Якщо гроші є на робота то на систему спостереження тим більше будуть. Якщо вже так боїтесь погоріти.
І що та камера допоможе крім дистанційної константації факту?
А от перекине робот якусь табуретку з банкою води на себе і буде як тут:

https://www.youtube.com/watch?v=nVg61lBU590
Алігаторів в мене в квартирі не водиться. А табуретку він не перекине. Він її об'їде. Він достатньо розумний для цього. По-перше, в нього є лідар яким він бачить перешкоди. По-друге, є датчики зіткнення. Якщо він на щось наштовхнеться (а датчик спрацьовує від досить малого зусилля), то від від'їна назад і спробує об'їхати перешкоду. Якщо в будинку є сходи, то є "датчик падіння". Він дає знати роботу, що перед ним є якась яма і туди їхати не варто.
9
8 вересня 2021 15:01:12
а кіко коштує цей витвір цивілізації?
Ціни різні бувають. В мене за 8000 грн. з функцією вологого прибирання. Я ним задоволений. Для щоденного прибирання - саме те що потрібно. Особливо якщо у вас є домашні тварини. В мене квартира невелика. Повне прибирання квартири в нього займає приблизно 30 хвилин. Керується зі смартфону за допомогою спеціального додатка. При першому запуску він проїде вашу квартиру і складе її карту. По ній він буде орієнтуватися. Карту можна розбити на зони (кімнати). Це для того, якщо ви хочете прибрати одну або декілька кімнат, а не всю квартиру. Є функція точкового прибирання. На карті квартири ви можете встановити для нього заборонені зони, куди йому заїжати не слід (в мене це місце на кухні, де стоїть годівниця для котів, щоб він її не перекинув). Мені він дуже полегшує життя.
10
8 вересня 2021 14:52:30
Родичі купили робота в квартиру. Місяць побавились і забили. Переваги що воно постійно чистить площу підлоги абсолютно нівелюється менінгітом супутніх проблем що воно створює. І найбільша проблема - втрата спокою коли йдеш з хати. Весь час відчуття що чи то праску з чайником забув виключити чи то шкідливого кота в туалеті закрити.
Він на батарейці,
Так в тому то і проблема. Воно само заряджається і само їздить поки тебе нема. На літій-іонній батарейці. Які вміють класно горіти. А що воно може перекинути то нікому не відомо.
А вас ваш телефон не лякає ? Там теж літій-іонна батарея.
11
8 вересня 2021 14:32:31
Добавлю від себе із свого досвіду використання.
Якщо ви використовуєте на підлозі якесь коврове покриття (ковролін чи таке інше), то воно повинно бути достатньо жорстким, щоб не загинатись, коли робот буде заїжати на нього через край.
12
7 вересня 2021 19:48:47
ви не вкурсі, чому від оспи вакцінували поголовно? Нема було чого робити?
Вірус віспи має іншу природу, ніж коронавіруси. Тому вакцинація була досить ефективною. Також у вірусу віспи не сформувалось безсимптомне носійство.
так, так, саме того чекав. " етадругоє". Ога, ога.
Дійсно "другоє". Почитайте про вірус віспи. Завсім другоє.
13
7 вересня 2021 19:31:01
саме так.
Так в чому тоді загроза від невакцинованих оточуючим ? Небезпека, якщо в них немає набутого імунітету, тільки для них самих.
ви не вкурсі, чому від оспи вакцінували поголовно? Нема було чого робити?
Вірус віспи має іншу природу, ніж коронавіруси. Тому вакцинація була досить ефективною. Також у вірусу віспи не сформувалось безсимптомне носійство.
14
7 вересня 2021 19:15:39
Добре було б з антіваксерів окремий податок брати, бо вони - загроза для людей, та то не з нашим щастям
Вакциновані так само можуть заражатись і бути переносниками вірусу. Науковий факт.
саме так.
Так в чому тоді загроза від невакцинованих оточуючим ? Небезпека, якщо в них немає набутого імунітету, тільки для них самих.
15
7 вересня 2021 19:12:30
Добре було б з антіваксерів окремий податок брати, бо вони - загроза для людей, та то не з нашим щастям
Вакциновані так само можуть заражатись і бути переносниками вірусу. Науковий факт.
защищает ли прививка от передачи Covid-19
16
7 вересня 2021 18:56:13
Нема питань, Шаблезубе. Не хочете- не вакцінуйтеся. Ваше право, но як ви педераст, то і на допомогу з кіснем не розраховуйте. Ну, це справедливо, чі не так?
А пан Шаблезуб, як невакцивановий, також має бути звільнений від сплати частини податків ? По "допомога з киснем" фінасується з його податків. Так що він її вже оплатив.
17
7 вересня 2021 18:51:10
Просто все це законодавчо не врегульовано. Але в інших країнах вже все більше дожимають. Щоб Держава підтримала вакцінованих,які не хочуть працювати з антиваксером,потрібно забеспечити усіх вакциною. До цього йде. Поки що тягнуть.
Ну не хочуть працювати з "антиваксиром" - нехай звільняються. Ні хто насильно не тримає. І взагалі... Не розумію я цих "вакцинаторів". Ну провакцинцвались. Значить захищені. Яку тоді загрозу для них становлять невакцивановані ? Вони ж провакцинувались і мають імунітет. Або хай тоді визнають, що вакцини фуфло і надійного захисту не дають.
18
7 вересня 2021 18:22:55
Сотрудник будет уволен потому что не сможет выполнять должностные обязанности в полном объеме. Образование, медперсонал, сфера обслуживания и ты ды.
Не мають права.
Пан нефига не юрыст...

"усувати за поданням відповідних посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби від роботи, навчання, відвідування дошкільних закладів осіб, які є носіями збудників інфекційних захворювань, хворих на небезпечні для оточуючих інфекційні хвороби, або осіб, які були в контакті з такими хворими, з виплатою у встановленому порядку допомоги з соціального страхування, а також осіб, які ухиляються від обов'язкового медичного огляду або щеплення проти інфекцій, перелік яких встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я;"

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення

(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 27, ст.218)

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4004-12#Text

Как и аффторы разъяснения...
Не канає. Це стосується обов'язкових щеплень. Щеплення від "Covid-19" таким не є. Крім того до обов'язкових щеплень можуть бути допущені тільки ті вакцини, які пройшли повний цикл клінічних випробувань. Жодна із "антиковідних" вакцин повного циклу випробувань не пройшла. Тому й не може бути включено до календаря щеплень.
20
1 вересня 2021 22:15:18
В мене Sat-Integral S-1223 HD Rocket. IPTV підтримує. Крім того ще є DLNA. Дуже зручно підняти в себе на компі медіасервер і потім через тюнер на телевізорі дивитись фільми, які є у вас на компі. Я дуже часто цим користуюсь. Так же точно ви можете в себе на компі через медіасервер розшарити ваш DVD-привід і дивитись фільм в себе на телевізорі.
та.
це постійсно комп тре включеним шоб був
Він в мене й так майже постіно включений.
Та й тримати його включеним потрібно тільки тоді, коли захочете подивитись фільми саме з компа. З IPTV й супутниковим телебачення тюнер й без компа впорається. :-) Крім того в нього є два USB-порти. Можна піключити флешку або USB-диск. Й подивитись кіно прямо з них.
21
1 вересня 2021 10:23:24
В мене Sat-Integral S-1223 HD Rocket. IPTV підтримує. Крім того ще є DLNA. Дуже зручно підняти в себе на компі медіасервер і потім через тюнер на телевізорі дивитись фільми, які є у вас на компі. Я дуже часто цим користуюсь. Так же точно ви можете в себе на компі через медіасервер розшарити ваш DVD-привід і дивитись фільм в себе на телевізорі.
22
30 серпня 2021 20:42:13
Та, плоский штопор не такий вже й страшний, тільки б висоти вистачало) але як він з нього елегантно вийшов!  (tu)
Так то воно так, але далеко не всі літаки з нього виводяться.
Так, бачив відео, коли звичні дії, які всі знають, не допомагали, а навпаки погіршували ситуацію! Спеціалісти пояснили, шо це рулі потрапили в зону аеродинамічного затінення, і там треба було робити навпаки, протилежне - тиснути педаль в напрямку обертання. Але й це не допомогло, тоді пілот на відео розкрив парашут)
На реактивних все може бути ще гірше. Повітрозабірники можуть попасти в зону затінення й тоді може початися помпаж двигуна (або двигунів). А це дуже погано, м'яко кажучи.
23
30 серпня 2021 12:09:49
Та, плоский штопор не такий вже й страшний, тільки б висоти вистачало) але як він з нього елегантно вийшов!  (tu)
Так то воно так, але далеко не всі літаки з нього виводяться.
24
24 серпня 2021 12:12:10
У звіті розслідування йдеться,  що у повітрі пілот виконував складну фігуру, заборонену для виконання у літаках такого типу.
Типичный журналісти треп.
Причем даже не сказано, что исполнял непосредственно перед катастрофой и что она стала причиной катастрофы, просто "исполнял".
Щоб не було трьопов ось вам посилання на сайт Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними судами. Та знайдете офіційний попередній звіт. Там все написано.
Авіаційна подія з літаком Aerospool WT10 UR-PAMA в с. Шепарівці, Коломийського р-ну, Івано-Франківської обл.
25
23 серпня 2021 22:04:37
Здається, десь тут писали, але повторюся: загиблий був у минулому саме воєнним льотчиком, а в них і підготовка, і завдання інші - вони навчені ризикувати. І ця риса зовсім не підходить для катання пасажирів...
Це більше залежить від людини. Я зустрічав і військових пілотів в минулому, які літали виважено і безпечно, а також і цивільних пілотів, які творили таке, що й на голову не налазить.
Та ясно,  малось на увазі, що серед військових таких повинно бути більше
Ти знаєш: в армії теж не шанують тих, хто порушує правила польотів і настанови з льотної експлуатації літальних апаратів. За це там теж можна отримати "по шапці".
26
23 серпня 2021 21:28:51
Стали відомі нові деталі падіння спортивного літака у Коломийському районі Івано-Франківської області. У звіті розслідування йдеться,  що у повітрі пілот виконував складну фігуру, заборонену для виконання у літаках такого типу.

Про це повідомляє Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами.

    “Літак під час польоту виконував пілотажну фігуру «бочка», тобто, обертався навколо своєї осі, при цьому крен літака перевищував 60º. Згідно з AMM-WT10-01-000 від 03.10.2017 №1 та POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 №5, чотиримісний літак WT-10 Advantic призначений для виконання туристичних, спортивних та рекреаційних польотів вдень у візуальних умовах (VFR)”, – йдеться у звіті.

На цьому типі літака заборонено виконувати пілотажні маневри, такі як умисне доведення літака до зриву потоку та звалювання, обертання літака, крутих розворотів з креном більше ніж 60º та інших складних фігур.

Крім того, пасажири літака не були достатньо убезпечені при виконанні маневрів.

    “Пасажири які перебували на борту літака під час польоту були застебнуті лише поясними ременями безпеки, без використання плечових ременів безпеки. Згідно з POH-WT10-01-000 від 03.10.2017 №5, п. 4.5.5. “Перед зльотом. Поясні та плечові ремені безпеки повинні бути відрегульовані та застебнуті”, – додали у Національному бюро.

Нагадаємо, 28 липня, близько 13:40, поблизу с. Шепарівці Коломийського району сталося падіння легкомоторного спортивного літака WT-10 Advantic на приватний житловий будинок із подальшим горінням.
---------------------------------------------------------
Падіння літака на Прикарпатті: з'явилися нові деталі трагедії
27
19 серпня 2021 20:21:05
Я своєму малому ось такий був купив свого часу.
Електроконструктор
28
18 серпня 2021 09:59:06
А може в неї там стоїть двигун сапопальний від трактора Т-40 із пускачем і "шморгалкою" ?
29
9 серпня 2021 08:44:15
Причины
Из выводов комиссии[1]:

    Минимальный интервал времени (45 секунд), установленный НПП ГА-71 и ИПП аэропорта Херсон не обеспечивает безопасности полётов при попадании легкомоторных самолётов (вертолётов) в спутную струю от турбовинтовых самолётов и вертолётов 1-2 класса.
    Несоответствие в установлении высоты пролёта вертолётов над авиатехникой, стоящей на земле, в документах ВВС и МГА (ВВС — 25 метров, МГА — два диаметра несущих винтов, для Ми-6 — 72 метра). Практически, при пролёте Ми-6 на высоте 25 метров авиатехника на земле разрушается, что может привести к её отказу в воздухе (имели место случаи поломки несущих винтов Ка-26 и рулей самолётов).
    Тяжесть авиационного происшествия усугубило то, что часть пассажиров была не пристегнута, при посадке в самолёт ни билеты, ни документы не проверялись. В результате на борту оказалось два лишних пассажира (ребёнка). Один пассажир был без билета.
    Рекомендации по временным и линейным интервалам при заходе на посадку легкомоторных самолётов и вертолётов за воздушными судами с газотурбинными двигателями отсутствуют.

    Заключение: причиной катастрофы является попадание Ан-2 в спутную струю Ми-6, заходившего на посадку впереди. Это подтверждается:

        поведением самолёта перед моментом катастрофы;
        показаниями экипажа Ан-2 № 98232, который выполнял посадку через 4 минуты после авиационного происшествия и подвергся действию спутной струи того же вертолёта;
        объяснением старшего диспетчера ЦДА, который, работая пилотом Херсонского ОАО, неоднократно подвергался воздействию спутной струи от Ми-6, а в данном конкретном случае был очевидцем катастрофы.
Сцуко! У Ми-6 несущий винт более 30м в диаметре!!!!
В завершении полеты в великом и ужасном спутном потоке МиГ-29.
https://www.youtube.com/watch?v=FRA3bFOzg6w

А тепер хай пан іксперд уважно подивиться на те, як розташовані літаки в строю. Вони розташовані зі зміщенням по висоті відносно один одного. Якр раз так, щоб не потрапляти в супутний слід свого ведучого.
30
9 серпня 2021 08:42:01
Бред сивой кобылы.
Этот человек не имеет ни малейшего отношения к авиации.
1. "Вираж" на самолете сопровождается набором высоты. Попадание в свой спутный след - это из альтернативной физики.
2. Какая нах атака бомбера или транспортника??? Перечисли мне список таких атак. Ну или погугли как выглядят авиационные мишени. И расстояния применения авиационных средств поражения.
3. Не выполняют "горку" на скорости сколько бы там ни было км/ч. Этот маневр по своей сути - размен скорости на высоту, после чего идет размен высоты на скорость.
4. В АВИАЦИИ СКОРОСТЬ В КМ/Ч МЕРЯЮТ ПРИ ВЗЛЕТЕ И ПОСАДКЕ.
1. Пан ісперд мабуть плутає віраж із бойовим розворотом. При віражі висота не набирається. При бойвому розвороті (розворот на гірці) висота набирається.
2. Пан ісперд мабуь не знає, що крім карет (з достатньо виликим радіусом дії) на винищувачах є ще й гармати. Саме їх застосування і відпрацьовують при атаках на бомбера або транспортника. Фікцація "попадань" здійснюється фотокулетом.
3.4. Пан іксперд мабуть марить ? Пан іксперд  тримав хоч раз в житті РЛЕ ? Там швидкості вказані в км/год. В тому числі й швидкості при виконанні фігур вищого пілотажу.
1. Балбес, вираж сопровождается набором высоты. Поскольку крен и РУС на себя - будет набор высоты. Альтернатива - загнать самолет в сольжение. Скольжение - "привет земле". Боевой разворт, как "разворот на горке" - диагноз. :)
2. Кареты? Ну пан, похоже каретник. :)
3. Дурья твоя башка. Для коммерческого лайнера бОльшая чать РЛЭ - про взлет и посадку, а дальше - включи автопилот и не мешай ему. Теперь попробую объяснить.
В авиации важна скорость в формате числа маха. Возьмем упоманутые 1000 км/ч. Дело будет зимой. Температура воздуха над уровнем моря -20. С каждым километром температура воздуха уменьшается на 6,5 градуса, до высоты 11 км.
На высоте в 2км температура будет -33, скорость звука будет примерно 310 м/с. И твои 1000 км/ч будут примерно 0,9М дозвук. На высоте 10 км  температура будет -85, скорость звука будет примерно 275 м/с. И твои 1000 км/ч будут примерно 1,01 М сверхзвук. Клинья воздухозаборников должны быть в разных положениях!
1) Та що таке пан ікперд каже ? Я виконував віраж без набору висоти і без ковзання. Що я кробив не так ? :-) Що таке "зкоординований розворот" пан ікперд мабуть не чув ?
2) Звичайна опечатка. Пану іксперду мабуть більше нічого сказати, раз вже до опечаток чіпляється.
3) Ну звичайно важлива... Тільки навіщо вони той КУС в кабіну присобачили, коли за словами пана іксперда швидкість в км/год потрібно знати тільки на зльоті й посадці ?
31
8 серпня 2021 17:58:36
Причины
Из выводов комиссии[1]:

    Минимальный интервал времени (45 секунд), установленный НПП ГА-71 и ИПП аэропорта Херсон не обеспечивает безопасности полётов при попадании легкомоторных самолётов (вертолётов) в спутную струю от турбовинтовых самолётов и вертолётов 1-2 класса.
    Несоответствие в установлении высоты пролёта вертолётов над авиатехникой, стоящей на земле, в документах ВВС и МГА (ВВС — 25 метров, МГА — два диаметра несущих винтов, для Ми-6 — 72 метра). Практически, при пролёте Ми-6 на высоте 25 метров авиатехника на земле разрушается, что может привести к её отказу в воздухе (имели место случаи поломки несущих винтов Ка-26 и рулей самолётов).
    Тяжесть авиационного происшествия усугубило то, что часть пассажиров была не пристегнута, при посадке в самолёт ни билеты, ни документы не проверялись. В результате на борту оказалось два лишних пассажира (ребёнка). Один пассажир был без билета.
    Рекомендации по временным и линейным интервалам при заходе на посадку легкомоторных самолётов и вертолётов за воздушными судами с газотурбинными двигателями отсутствуют.

    Заключение: причиной катастрофы является попадание Ан-2 в спутную струю Ми-6, заходившего на посадку впереди. Это подтверждается:

        поведением самолёта перед моментом катастрофы;
        показаниями экипажа Ан-2 № 98232, который выполнял посадку через 4 минуты после авиационного происшествия и подвергся действию спутной струи того же вертолёта;
        объяснением старшего диспетчера ЦДА, который, работая пилотом Херсонского ОАО, неоднократно подвергался воздействию спутной струи от Ми-6, а в данном конкретном случае был очевидцем катастрофы.




32
8 серпня 2021 17:58:26
Ну ось вам цитата людини, яка літала на винищувачах (зверніть увагу на перше речення і на останнє):
-----------------------
Когда на истребителе выполняешь вираж на форсмаже и в заключительной его части попадаешь в свой спутный след (определяется это по характерной встряске с-та) то чувствуешь полный восторг...
А когда при "атаке" бомбера или транспортника цепляешь его спутный след то "атака", как правило срывается. Тебя выбрасывает с линии пути, да еще может и перевернуть несколько раз. Смотря как ты зацепил этот спутный след...
И истребители тренировались "сбить" вертолет спутной струёй выполняя над ним горку на V=1000км/ч

Бред сивой кобылы.
Этот человек не имеет ни малейшего отношения к авиации.
1. "Вираж" на самолете сопровождается набором высоты. Попадание в свой спутный след - это из альтернативной физики.
2. Какая нах атака бомбера или транспортника??? Перечисли мне список таких атак. Ну или погугли как выглядят авиационные мишени. И расстояния применения авиационных средств поражения.
3. Не выполняют "горку" на скорости сколько бы там ни было км/ч. Этот маневр по своей сути - размен скорости на высоту, после чего идет размен высоты на скорость.
4. В АВИАЦИИ СКОРОСТЬ В КМ/Ч МЕРЯЮТ ПРИ ВЗЛЕТЕ И ПОСАДКЕ.

Спеціально для пана ісперда:

Катастрофа Ан-2 в Херсоні 1972 р.

Катастрофа

Самолёт выполнял местный рейс Д-44 из Новоалексеевки в Херсон, а вылет был осуществлён в 17:40. Всего на борту помимо экипажа находились также 11 взрослых пассажиров и 6 детей. Вплоть до входа в воздушную зону Херсонского аэропорта полёт проходил без отклонений. После прохождения траверза Голая Пристань экипаж перешёл на связь с диспетчером СДП и получил от него условия посадки. В аэропорту в это время стояла относительно спокойная погода, облачность 7/10 балла, кучево-дождевая и высотой 1200 метров, на северо-востоке гроза, ветер слабый, видимость 10 километров. В 18:05 экипаж запросил разрешения на посадку на грунтовую ВПП 2 с посадочным курсом 42°. Диспетчер посадку разрешил, но предупредил, что на аэродроме проводятся полёты вертолётов Ми-6 воинской части 19160[1].
Вертолёт Ми-6

Ан-2 был в 550—600 метрах от начала грунтовой ВПП 2, когда на металлическую ВПП, находящуюся в 140 метрах от неё и параллельно с ней, приземлился военный Ми-6. Он приземлился в 1150—1200 метрах от самолёта и в 140 метрах от его траектории с интервалом времени порядка 47 секунд. Самолёт был на высоте 20—30 метров на глиссаде, когда его сперва резко накренило вправо на 70°, затем влево, а потом опять вправо уже на 90°. При вертикальном положении крыльев подъёмная сила исчезла, после чего потерявший управление Ан-2 в 18:06 врезался правой полукоробкой[примечание 1], а затем носом в землю в 400 метрах от торца полосы, разрушился и загорелся. Прибывшие пожарные расчёты ликвидировали возгорание в течение 1,5—2 минут, однако в катастрофе погибли оба пилота и 12 пассажиров. Три взрослых пассажира были тяжело ранены, ещё один взрослый пассажир и ребёнок не пострадали[1].
33
8 серпня 2021 17:56:19
Ну ось вам цитата людини, яка літала на винищувачах (зверніть увагу на перше речення і на останнє):
-----------------------
Когда на истребителе выполняешь вираж на форсмаже и в заключительной его части попадаешь в свой спутный след (определяется это по характерной встряске с-та) то чувствуешь полный восторг...
А когда при "атаке" бомбера или транспортника цепляешь его спутный след то "атака", как правило срывается. Тебя выбрасывает с линии пути, да еще может и перевернуть несколько раз. Смотря как ты зацепил этот спутный след...
И истребители тренировались "сбить" вертолет спутной струёй выполняя над ним горку на V=1000км/ч

Бред сивой кобылы.
Этот человек не имеет ни малейшего отношения к авиации.
1. "Вираж" на самолете сопровождается набором высоты. Попадание в свой спутный след - это из альтернативной физики.
2. Какая нах атака бомбера или транспортника??? Перечисли мне список таких атак. Ну или погугли как выглядят авиационные мишени. И расстояния применения авиационных средств поражения.
3. Не выполняют "горку" на скорости сколько бы там ни было км/ч. Этот маневр по своей сути - размен скорости на высоту, после чего идет размен высоты на скорость.
4. В АВИАЦИИ СКОРОСТЬ В КМ/Ч МЕРЯЮТ ПРИ ВЗЛЕТЕ И ПОСАДКЕ.
1. Пан ісперд мабуть плутає віраж із бойовим розворотом. При віражі висота не набирається. При бойвому розвороті (розворот на гірці) висота набирається.
2. Пан ісперд мабуь не знає, що крім карет (з достатньо виликим радіусом дії) на винищувачах є ще й гармати. Саме їх застосування і відпрацьовують при атаках на бомбера або транспортника. Фікцація "попадань" здійснюється фотокулетом.
3.4. Пан іксперд мабуть марить ? Пан іксперд  тримав хоч раз в житті РЛЕ ? Там швидкості вказані в км/год. В тому числі й швидкості при виконанні фігур вищого пілотажу.
34
8 серпня 2021 14:42:16
Спутный след он за самолетом, дурья твоя башка. И важен размер самолета, а МиГ-29 - маленький самолет.
-----------------
    30 января 1958 года произошла катастрофа Ту-16, принадлежащего ВВС Тихоокеанского флота, командир корабля Чурилин А. Т. Выполнялся учебный перехват истребителями бомбардировщика. По словам пилотов истребителей, Ту-16 неожиданно свалился на крыло и ушёл вниз. Вероятно, что самолёт попал в воздушную струю от самолёта Миг-17. Экипаж погиб. Обломки самолёта обнаружены в Японском море летом 2017 года.
-----------------
МіГ-17 ще менший за МіГ-29. Але цього вистачило щоб звалити Ту-16, який значно більший.   
Это "вероятно", так же "вероятно" могла и гидравлика отказать, много прочего "верояно". Самолет упал 1958, обломки нашли в 2017.

Ну ось вам цитата людини, яка літала на винищувачах (зверніть увагу на перше речення і на останнє):
-----------------------
Когда на истребителе выполняешь вираж на форсмаже и в заключительной его части попадаешь в свой спутный след (определяется это по характерной встряске с-та) то чувствуешь полный восторг...
А когда при "атаке" бомбера или транспортника цепляешь его спутный след то "атака", как правило срывается. Тебя выбрасывает с линии пути, да еще может и перевернуть несколько раз. Смотря как ты зацепил этот спутный след...
И истребители тренировались "сбить" вертолет спутной струёй выполняя над ним горку на V=1000км/ч
-----------------------
Вертоліт, в данному випадку, виконув роль малорозмірної цілі.
Мабуть всі були такі тупі і з вами не проконсультувались, що супутний слід від винищувача це дріб'язок і на вертоліт, Ан-2, чи ще якийсь невеликій літальний апарат ніяк не вплине.

До речі, одна із версій загибелі Гагаріна - це потрапляння в супутний слід іншого літака.
-----------------
В 2013 году А. А. Леонов, ссылаясь на рассекреченные документы следственной комиссии, расследовавшей гибель Гагарина, сообщил, что это уже «не версия, а истинная причина гибели первого космонавта»[18]. По словам Леонова[19], в том же районе, где совершали тренировочный полёт Гагарин и Серёгин, шли испытания самолёта Су-15, взлетевшего с аэродрома ЛИИ имени М. М. Громова в городе Жуковский. По разграничению, тренировочные полёты космонавтов должны были проходить на высоте до 10 тыс. м, а испытания истребителя — выше; однако Су-15 нарушил режим полёта и спустился до высоты порядка 450 м (где его видели местные крестьяне). Уходя на форсаже на свой эшелон, Су-15 прошёл в облаках на расстоянии 10—15 метров от самолёта Гагарина и Серёгина на сверхзвуковой скорости и возмущённым потоком вогнал их самолёт в спираль, выйти из которой лётчики не успели (столкновение с землёй наступило через 55 секунд)[18][20][21][22]:

    Мои рассуждения подтверждены вскрытием рассекреченного конверта с выводом комиссии. Тайны в этом нет, а есть разгильдяйство и нарушение режима полётов, но меня огорчает другое: что люди, работавшие в комиссии, в том числе и Каманин, знали правду, но делали вид, что это не так.
    — А. А. Леонов, цит. по[23]:
------------------
 В тому, що спутний слід від Су-15 міг призвести до втрати керованості літака Гагаріна ні хто не сумнівається. Суперечки навколо цієї версії йдуть тільки про те чи був в зоні польотів Гараріна Су-15, чи його не було.
35
7 серпня 2021 20:03:56
бред сивой кобылы
Про що "бред" ? Про те, що МіГ міг пройти поруч і Ан-2 було б дуже не весело ? Про супутній слід чули ?
Спутный след он за самолетом, дурья твоя башка. И важен размер самолета, а МиГ-29 - маленький самолет.
-----------------
    30 января 1958 года произошла катастрофа Ту-16, принадлежащего ВВС Тихоокеанского флота, командир корабля Чурилин А. Т. Выполнялся учебный перехват истребителями бомбардировщика. По словам пилотов истребителей, Ту-16 неожиданно свалился на крыло и ушёл вниз. Вероятно, что самолёт попал в воздушную струю от самолёта Миг-17. Экипаж погиб. Обломки самолёта обнаружены в Японском море летом 2017 года.
-----------------
МіГ-17 ще менший за МіГ-29. Але цього вистачило щоб звалити Ту-16, який значно більший.     
36
7 серпня 2021 19:46:57
и на какой-же скорости миг осуществил перехват?  :shuffle:
+===================================================================+
Надзвуковій... Бо швидкість звалювання МІГа більша ніж швидкість польоту АН-2...
Тобто, тому МІГу достатньо було пройти повз АН-2, щоб у того пропало будь-яке
бажання літіти далі...
бред сивой кобылы
Про що "бред" ? Про те, що МіГ міг пройти поруч і Ан-2 було б дуже не весело ? Про супутній слід чули ?
37
7 серпня 2021 19:12:26
Я бы летел дальше... никто бы не дал команды сбить.
А навіщо вас збивати і витрачати дорогі боєприпаси ?
Я б на МіГ-29 просто пройшов би поруч. Так щоб було гарантатоване попадання вас, шановний, в супутний слід. Що таке супутний слід знаєте ?
Так от... Після цього, якщо б у вас ще взагалі якісь бажання виникали, то це бажання було б тільки одне: як найшвидше приземлитись на перший ліпший майданчик.
Якщо з першого разу "не дійшло", то можна повторити. І, зауважте, при цьому ні яких пострілів, ракет й слідів ушкоджень від боєприпасів.
"Воно само впало !... Ми летіли перехопити, візуально не виявили... А воно взяло і впало !  Літати не вміють і падають !"
От такою була б відповідь військових.
38
6 серпня 2021 09:42:44
Здається, десь тут писали, але повторюся: загиблий був у минулому саме воєнним льотчиком, а в них і підготовка, і завдання інші - вони навчені ризикувати. І ця риса зовсім не підходить для катання пасажирів...
Це більше залежить від людини. Я зустрічав і військових пілотів в минулому, які літали виважено і безпечно, а також і цивільних пілотів, які творили таке, що й на голову не налазить.
39
2 серпня 2021 13:11:44
Оспа хороший вирус. Поболел и имеешь пожизненный иммунитет. Если не помер конечно. Вот в этом и проблема была с оспой. Слишком многие помирали. А с какой-нибудь ветрянкой (от которой не умирают) никто и не парится. И не вакцинируется. Сравнивать корону с оспой не корректно.
Від вітрянки вакцинуються. І правильно - у мене, наприклад, на все життя шрам на обличчі залишився, бо в 1 рік перехворів, поздирав. А дехто взагалі помирає.
И каков процент умерших от ветрянки? Рискну предположить, что мизерный. Я тоже болел в школьном возрасте и чет не помню, чтобы меня вакцинировали.
Я хворів вже в зрілому віці. Ну чухається, ну температура невелика була... Ну мабуть і все...
40
31 липня 2021 11:52:03
На аерозьомку треба брати дозвіл :facepalm1:
Йдеться на про аерозйомку, а про зйомку того, як летів літак. На відео були зняті всі порушення правил польотів. Через те Табанюк просив це відео нікуди не викладати. Він прекрасно усвідомлював, що порушує правила польотів. Та що, якщо б це відео набуло б розголосу, то в нього могли б бути проблеми.
Які порушення правил польоту?

Летів більше 8 годин, непристебався? Матюкав диспечерів по радіо і не повідомляв про план польотів?
Я сам це відео не бачив. Але якщо сам Табанюк просить відео нікуди не викладати, бо в нього мужуть бути проблеми, то порушення таки були. І він це добре усвідомлював.
Не один свідок говорить про неодноразові виконання фігур складного пілотажу на висоті нижче мінімально допустимої та ще й з пасажирами. Тим більше що його літак абсолютно не був призначений для виконання фігур складного пілотажу. Це вже порушення. Й досить серйозне.

Повна версія