Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Тернопіль. покращення B-)

Re: Тернопіль. покращення  B-)

пусть ездят в разваленных маршрутках )

Яка різниця в транспорті за 4 грн чи за 10 у Києві?
Й тоді й зараз їздять смердячі чорним димом "Богдани" з тормозними колодками, які ніколи не міняли?
Просто у хазяїна автопарку зростає прибуток.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Майже була. Слава аллахам, вилазимо потрошки.

Звідки буде рости економіка, якщо всі "робочі руки" поїдуть у інші країни працювати?

Останнє редагування: 5 листопада 2018 17:28:21 від Michigan
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Ага, стажор, з 2001 року на форумі.

Чим доведеш ? В 2005 бази накрились. Можеш казати з 1901.

   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Чим доведеш ? В 2005 бази накрились. Можеш казати з 1901.

База кілька разів накривалася. Зрештою, не про те мова.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Звідки буде рости економіка, якщо всі "робочі руки" поїдуть у інші країни працювати?

Спочатку "звідтам" і буде рости, грошики ж присилають. Навчаться, частина повернеться вже з руками (і особливо головою) з правильного місця. Ще раз - багато країн таке проходили.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Яка різниця в транспорті за 4 грн чи за 10 у Києві?
Й тоді й зараз їздять смердячі чорним димом "Богдани" з тормозними колодками, які ніколи не міняли?
Просто у хазяїна автопарку зростає прибуток.

длина маршрута разная? городской коммунальный транспорт лучше  в Киеве, чем в регионах
по 10грн, думаю, нет в Киеве маршрутов
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Спочатку "звідтам" і буде рости, грошики ж присилають. Навчаться, частина повернеться вже з руками (і особливо головою) з правильного місця. Ще раз - багато країн таке проходили.

Мрія "фанатів пороха" у тому, щоб сюди гроші від "заробітчан" надходили рікою. Але так буде не завжди.
А якщо не повернуться, га?
У тебе взагалі мізкі є?
У Польщу частина людей повернулася бо там відбулися справжні структурні реформи та почалося стале зростання економіки, плюс дотації від ЄС почали давати свої плоди.
Де у нас схожа ситуація?
Ти бачив десь структурні реформи? Де саме?
Країна занурюється у ще більший феодалізм ніж була за Кучми :facepalm:

Останнє редагування: 5 листопада 2018 16:38:32 від Michigan
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

длина маршрута разная? городской коммунальный транспорт лучше  в Киеве, чем в регионах
по 10грн, думаю, нет в Киеве маршрутов
Це твоє припущення бо ти не користуєшься муніципальним транспортом, я вгадав?
З приводу роздовбаних "Богданів" питання є?
Там навіть проїзд по 20-30 грн не допоможе, бо все рівно будуть возити роздовбані "Богдани".
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Не скажу шо так вже й багато українців на постійно залишається у Польщі.
Одна з причин гадаю...своєрідніст ь їхньої мови.
Мені здається не багатьох тішить факт шо треба буде говорити на цій мові решту свого життя

Останнє редагування: 5 листопада 2018 16:49:59 від newyo
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Не скажу шо так вже й багато українців на постійно залишається у Польщі.
Одна з причин гадаю...своєрідніст ь їхньої мови.

Вся молодь там залишається. Практично без винятків.
Мова дуже зрозуміла. Виняток кілька специфічних "ш" "ж" "л" котрі важно вимовити без акцента. Але молода людина за кілька років говорить практично без акценту
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Потрібно вимагати зміну виборчого законодавства чи інших структурних реформ. Чи зносити олігархічну банду - всіх цих вальцманів капітельманш яценюків. А поки виходять мітингувати за безплатний проїзд (чи зниження ціни на нього) нічого не поміняється - навпаки це тільки високий показник тупізни населення.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Це твоє припущення бо ти не користуєшься муніципальним транспортом, я вгадав?
З приводу роздовбаних "Богданів" питання є?
Там навіть проїзд по 20-30 грн не допоможе, бо все рівно будуть возити роздовбані "Богдани".

еще раз. в муниципальном городском транспорте Киева не ездят маршрутки, а нормальные троллейбусы и автобусы и уже даже внедрили оплату билетов картами
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Не скажу шо так вже й багато українців на постійно залишається у Польщі.
Одна з причин гадаю...своєрідніст ь їхньої мови.
Мені здається не багатьох тішить факт шо треба буде говорити на цій мові решту свого життя
Яка різниця?
Поїдуть далі до Німеччини.
Там взагалі 205 євро соціал на дитину у місяць.
Головне що "поклонники Порошенка" вважають, що ця "ріка з доларів заробітчан" буде вічна чи ці люди повернуться.  :facepalm:
Вони повертаються щоб забрати звідси своїх дітей, батьків, та вже поїхати назавжди.
Що тут ловити на 3200 грн? Смерть від голоду?
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

еще раз. в муниципальном городском транспорте Киева не ездят маршрутки, а нормальные троллейбусы и автобусы и уже даже внедрили оплату билетов картами

Це що зараз було? Чергова методичка Палія?
Ти про е-квиток? не ввели ще, введуть з нового року.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Вони повертаються щоб забрати звідси своїх дітей, батьків, та вже поїхати назавжди.

Італія , Португалія. як приклад.
Перша хвиля. що поїхала в 90-х повністю забрала до себе всіх родичів до третього коліна.  Не повернувся жодний.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Це що зараз було? Чергова методичка Палія?
Ти про е-квиток? не ввели ще, введуть з нового року.

ну да , только с 1 ноября https://ru.тсн/kyiv/v-kieve-vvodyat-edinyy-bilet-na-transport-gde-kupit-i-popolnit-i-kak-on-rabotaet-1242018.html
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

У всьому світі громадський транспорт є дотаційний. 60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту. Тільки в нас з цього зробили бізнес ще й прибутковий.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту.

Туфта якась написана.
В Талліні весь транспорт безкоштовний і на це не йде весь бюджет столиці :)
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

У Львові нові МАЗи чомусь їздять з київськими номерами. Це тільки переплата на страхівці в 2 рази.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

А якщо не повернуться, га?
У тебе взагалі мізкі є?

Не повернуться? Бо у Польщах транспорт дешевший?
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

У Львові нові МАЗи чомусь їздять з київськими номерами.

А В Рівному нові МАЗи їздять з шильдиками Дніпровського заводу
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

У всьому світі громадський транспорт є дотаційний. 60% бюджету Варшави йде на дотацію транспорту. Тільки в нас з цього зробили бізнес ще й прибутковий.

с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
на городские деньги пусть строят дороги - ими все пользуются

   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Туфта якась написана.
В Талліні весь транспорт безкоштовний і на це не йде весь бюджет столиці :)
Розміри міст трохи відрізняються і в Таллінні немає метро.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Не повернуться? Бо у Польщах транспорт дешевший?
Ні, там заробітки дозволяють не померти з голоду.
Все дуже просто.
В Україні не тільки не створюються нові робочі місця, але ті що є просто за дуже жалюгідно-жебрацьку заробітну плату, яку навіть "працювати на туалет" називати язик не повертається.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?
на городские деньги пусть строят дороги - ими все пользуются
У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази.  Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази.  Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників

так деньги идут на зарплаты и топливо, а прибыль - в бюджет города, откуда пришли деньги на покупку автобуса. что логично )
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Розміри міст трохи відрізняються і в Таллінні немає метро.

Збрехали ви рівно в два рази. Тільки 30% грошей Варшави йде на транспорт і розбудову метро
https://traffic.od.ua/news/worldtrans/1186106
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

с какого фига человек, не пользующийся городским автобусом, должен его дотировать?

Люди взагалі-то платять за право користуватися.
В парк ви теж можете не ходити, але обслуговувати його комусь потрібно.

   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Люди взагалі-то платять за право користуватися.
В парк ви теж можете не ходити, але обслуговувати його комусь потрібно.

давайте по приоритетам. дорогами пользуются все. сначала  - дороги )
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

давайте по приоритетам. дорогами пользуются все. сначала  - дороги )

Далеко не у всіх є автомобіль. Більшість народу в мегаполісі пересувається в метро.
Значний відсоток - взагалі інваліди. котрі практично не виходять з дому.
Так зозуміліше?
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

так деньги идут на зарплаты и топливо, а прибыль - в бюджет города, откуда пришли деньги на покупку автобуса. что логично )
В тому то і справа що прибутку нема.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

В тому то і справа що прибутку нема.

Звідки така інформація. якшо комунальний рухомий склад оновлюється?
В маленькому Рівне тільки дотації від держави на льготників на 70 тролейбусів склали в минулову році 60 млн грн
Ось за рік і зявилося 14 нових мазівських тролейбусів
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

кажуть, тепер у Тернополі перевізники страйк оголосили
цікаво, як тернополяни з цим впораються
було б непогано, якби вони почали самоорганізовуватис я задля того, щоб провчити оборзілих маршруточників
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

щоб провчити оборзілих маршруточників

До чого тут маршрутники. коли в Тернополі єдиний квиток ? І ціна однакова в комунальному і приватному транспорті? Може то міська влада "оборзіла" піднявши тарифи в два рази від сусідніх обл. центрів?
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Звідки така інформація. якшо комунальний рухомий склад оновлюється?
В маленькому Рівне тільки дотації від держави на льготників на 70 тролейбусів склали в минулову році 60 млн грн
Ось за рік і зявилося 14 нових мазівських тролейбусів
Почитайте бюджет. І в нас закупили трамваї після капремонту, які не можуть їздити по Львову. А прибутку немає тому що АТП1 є чорною касою Рижого, що приносить необліковану готівку.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Ні, там заробітки дозволяють не померти з голоду.
Все дуже просто.

І ну нас дозволяють. Якщо працювати, а не імітувати роботу.



В Україні не тільки не створюються нові робочі місця, але ті що є просто за дуже жалюгідно-жебрацьку заробітну плату, яку навіть "працювати на туалет" називати язик не повертається.

А що тобі заваджає створювати робочі місця?  Що тобі заважає платити достойну зарплату?
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

Після останньої реформи транспорту Рижий підгріб всі прибуткові маршрути під себе. Договір на перевезення заключається кожного року. Тому приватники змушені доливати старі Богдани і Еталони.
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

В тому то і справа що прибутку нема.
значит денег с билетов хватает только на топливо и зарплату, чего жаловаться?
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

У Львові ми за комунальні автобуси платимо 2 рази.  Бо закупляються вони за рахунок бюджету міста, а ціна проїзду така як і в приватних перевізників
а що після придбання бусів на їх експлуатацію можна вже гроші не витрачати?    :facepalm:
   
Re: Тернопіль. покращення  B-)

а що після придбання бусів на їх експлуатацію можна вже гроші не витрачати?    :facepalm:
До чого тут експлуатація? Створено умови для нечесної конкуренції. Приватникам ніхто на халяву автобуси не дає.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія